Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/7, 2007 kl. 18:20, av WAMPyrellagirls

Fittologi

Del 6 av 43 i serien Wampyrellaserien

Vad gör Fittologer? Selma och Tina kommer på att de kan ha Lotta som patient och en Sybianliknande maskin fixar alla hennes musproblem.


Fittologi!
Jag Tina, stötte på ordet första gången jag hörde Johnny Bodes text  "Jag har besökt bordellerna i många, många land". Kunde man läsa fittologi på högskolan, tänkte jag och började fundera, vad det kunde vara för kurser där.
Det skulle vara något att ha på sitt visitkort. FITTOLOG - Tina WAMPyrella.

"TINA!" Med ett ryck vaknade jag i mitt dagdrömmeri på jobbet. Chefen stod vid min dörr och undrande, om jag inte skulle gå hem nu? Klockan var redan kvart över fem. Jag hade slutat för en kvart sedan.

"Jo... jag skulle bara rätta till ett konto, innan jag går" fick jag fram.

” Fixa till det och kila hem sen...för jag går nu. Du är sist... Du låser och larmar" sa chefen och gick mot entrédörren.
 
Nu tänkte jag inte sitta här på kvällen, med tråkiga kundkonton. Så fort jag hört chefen stänga dörren,  tog jag min handväska och gick in på toa istället. När jag satt där, med trosorna nere vid fötterna och klänningen uppdragen högt upp mot brösten, testande jag hur man bäst skulle sitta, för att det skulle skvala som värst i toastolens vattenskål. Jag fick vrida och kränga med rumpan på sitsen, för att få en rejäl stråle, rakt ner i vattnet. Nu blev resultatet inte så bra. Hela rumpan blev våt och jag fick torka med en massa papper, men under tiden fick jag en idé.
 
Tog upp mobilen och ringde Selma. Innan Selma knappt hade svarat, så började jag.

"Finns det fittologer på riktigt? För jag tänkte att gynekologer, kollar och fixar sjuka fittor... men vem fixar fittor.... som inte fått någon kuk eller annan behandling på länge?" Selma fattade inte någonting, för hon hade inte suttit och dagdrömt om fittologi och fittologers eventuella verksamhet.

"Enda gången jag hört om fittologi är i visan vi alltid spelade och sjöng:
Fittologi - Pittologi, var förr blott svineri. men nu atomens värld behöver all pornografi!" 
sjöng Selma.
Jag var igång ordentligt och fortsatte

"Jag slutar jobbet nu o kommer hem till dig... NU... OK?" . Selma hann bara säga ja, innan telefonen var på.

När jag drog upp trosorna, så kom jag på att i handväskan låg ju den lilla, lilla massageapparaten. Den som liknade ett riktigt läppstift. Den skulle jag använda på vägen ut till Selma. Skruvade av locket och startade vibratorn och stoppade in den i fittskåran. Drog återigen upp trosorna. Sådär, nu skulle musen få känna att det var kväll. Hjärnan behövde minsann inte all kapacitet. Klänningen åkte ner och jag rättade till den, så man såg ordentlig och anständig ut. Nu var det bara att snabbt släcka, låsa och lämna kontoret.

På vägen till busshållplatsen kändes det, så gott pirrigt i musen. Den nya piercingen gjorde att klittan fick vara med lite mera än vanligt. En buss kom medsamma och jag klev på.
Sablar! Ingen sittplats. Det blev att stå i den överfulla bussen hela vägen ut till Selma. Av skakningarna och min obalans, ändrade vibratorn sitt läge. Sakta kröp den upp mot musberget. Vibrationerna gick nu mot fittringen.
Rakt på klittan!
Bannat också! Här står jag i en överfull buss. Har klänning på mig. Inte en chans att rätta till sin fitta! Ni andra här på bussen... se inte så förbannat nöjda ut. Ni har säkert inte fel på fittan just nu.
 
Kom snabbt på att det här går aldrig vägen. Lämnade bussen vid nästa hållplats. Helröd i ansiktet av kåthet och på väg att få en vrålorgasm. Rusade in i en affär, där jag visste att det fanns kundtoaletter. Tur för mig... det var ledigt. Snabbt in och upp med klänningen. Trosorna drog jag bara åt sidan i benlinningen och fick tag i den lilla plågoanden.
Nu skulle fittan få en bättre behandling. Satt där på toalocket och körde vibratorn, upp- och nerför i fittskåran. Samtidigt nöp jag mig lite lätt i ena bröstvårtan.  Ett par sekunder senare, så kom en sån där liten halvorgasm. Den som oftast bara gjorde att kroppen ville ha mer.
En stund senare tillsnyggad och åter tillbaka på busshållplatsen. Väntande nästa buss. Nu hade jag läppstiftdildon i säkert förvar i väskan. Här skulle inte råkas ut för mer bussfittproblem.

Selma bor i de gamla "fina" kvarteren i en allt för stor våning för en ensam tjej. Massa antika möbler och kristallkronor överallt. Hade det inte varit för att föräldrarna ägde huset och betalade allt, så hade hon säkert bott i något, som var mer likt min och Lottas lägenheter.

Selma fixade lite varma mackor.
Medan vi åt, så började jag berätta, om mitt nya "stora" problem, Fittologernas verksamhet.
Nu trodde inte Selma att det fanns någon verksamhet med Fittologi. Moraltanterna hade säkert redan sett till, att det var förbjudet.

"Då får vi leka fittologer själva. Lotta blir säkert en bra patient. Fast hon inte har några problem med sin fitta.  Kan mottagningen öppna redan i kväll?"  Selma var med som vanligt på mina upptåg. Vi ringde till Lotta och hon kunde komma om en stund och var gärna fittologipatient, fastän hon inte viste vad en sådan gjorde. Men hon hade sina aningar.

Vi var tvungna att fort fixa undersökningsutrustning till sin patient. Hur arbetade fittologer? Selma fick en idé. Ur en klädkammare släpade hon ut en kartong och öppnade den. Tog upp en rosa halvrund låda, som liknade en rak sadel av mjuktklädd vinyl. På ovansidan satt det ett uttag för olika tillbehör.

"Har du köpt en Sybian!" ropade jag förtjust, men Selma förklarade att detta var inte någon Sybian. Det var en "VX1 - Intimate Massage System". En modernare variant av Sybian.
Självklart ville jag testa, men då sa Selma att den endast fick användas av fittologpatienterna.
Nu ångrade jag mig, att jag låtit Lotta bli patient. Vi ställde maskinen på golvet i ett av de små rummen och började planera en lämplig terapi för patienten, som strax skulle dyka upp.

Lotta blev insläppt och fick medsamma ta av sig alla kläder. Vi klädde på henne en tunn kort  silkesmorgonrock. Den dolde knappt hennes svarta fittofs. Jag och Selma hade hellånga vita badkappor på sig, för då såg det mer institutionsaktiga ut. Under rockarna, så var vi också helnakna.
Nu var vi fittologer ivriga att "hjälpa" den stackars patienten. Vi nästan knuffade in henne i rummet med kärleksmaskinen. Lotta tittade på maskinen. Hon förstod nog hur den skulle användas till, men spelade ändå med i leken.

"Vill damen sätta sig på knä, grensle över fittologinstrumentet, så att vi kan göra en grundlig undersökning och mätning av era problem. Händerna HELA tiden knäppta bakom ryggen. Annars förstör Ni testet" sa jag med myndig röst.
På maskinen satt det en rosa sak, med bara några kullar på. Fittan som vilade sig över den, fick ingen penetration, utan endast yttre massage. Lotta fixat till så att hennes blygdläppar låg utmed varsin sida av kullarna. Satt grenslad över maskinen och med knäna mot golvet. Händerna höll hon lydigt knäppta bakom ryggen. Selma vred ena ratten på handkontrollen. Maskinen började vibrera. Lotta log och gav oss båda en gillande blick.

Selma skötte kontrollen så bra. Någon orgasm fick aldrig Lotta fast hon bönade och bad. En stund kunde hon till och med ge oss betalt! Massor med pengar, bara vi lät det gå för henne! Jag trodde inte att den här patienten. med frikort på fittologibehandling, kunde betala någon större summa, för en orgasm.
Selma stängde av maskinen. Bad patienten att ställa sig med ansiktet mot väggen. Absolut låta bli att pilla på sig själv eller titta bakåt. Lotta reste sig besviken, från maskinen och ställde sig mot ena väggen. Glodde rakt in i tapeten. Vi Fittologer gick bort till kartongen, som VX1an hade legat i och tog fram en lång dildostav. Den passade också till maskinens uttag.

Bort med det nu fittsmorda tillbehöret. Det var alldeles vått, där hon suttit. På med dildon. Patienten beordrades att återta sin plats på maskinen. Lotta tittade förtjust på den rosa staven, som stod rakt upp på maskinen.

"Vi får nog först lägga en handduk under maskinen, för Er slida verkar ha fått läckageproblem" sa Selma och placerade en stor tjock frottéhandduk på golvet under maskinen. Lotta återtog sin sittplats, med händerna återigen lydigt på ryggen.

Kåtfittan svalde glupskt den långa fakekuken. Selma satte igång vibrationen igen på låg hastighet.

"Nu skall vi kontrollera hur mycket plats det finns i Er slida." sa Selma och vred på en annan ratt. Lotta såg förvånad ut, när hon kände att dildon började svänga runt, runt, där inne i hennes grotta. Nu var hon riktigt uppkåtad. Ville bara en sak - Orgasm.... NU..... Genast NU NU NU. Satt där halvgnyende och hade en trotsig min. Lotta både såg och kände hur Selma vred ner kontrollerna till noll igen. Jag stod vid sidan om och blev bara kåtare och kåtare. Dumma mig, som inte hade velat bli patient. Då hade jag fått en sån musknådning, som Lotta nu fick uppleva.

Patienten fick återigen ställa sig mot väggen. De båda Fittologerna gick bort till kartongen och tog fram nästa sak. En G-punktsvibrator i samma rosa färg som tidigare. Den hade en tjock fet oval boll upptill och smalnade av ordentligt ner mot fästpunkten. Ungefär som en konstigt formad analplugg. Nedre delen hade samma utformning, som den första saken Lotta testat. Nu skulle både insidan och utsidan av hennes hungriga kåthål behandlas. Lotta försökte få in den grova toppen, men det gick inte så bra. Jag kletade in staven med glidsalva. Lotta tog en rejäl klick till sin mus, för G-punktstaven skulle in och utforska hela hennes hål.

Den gick lättare när glidsalvan hjälpte till. Fittan spändes ut till max. Den stora klumpen svaldes girigt av en kåthungrig fitta. Lotta satt återigen stadigt med båda knäna mot golvet. Det riktigt lyste i hennes ögon, när Selma körde igång vibratorn. Lotta fick lov att ha händerna hur hon ville. Först satt hon där tjurigt, fortfarande med dem på ryggen. Men Selma ökade hastigheten och då kunde hon inte tjura mer. Händerna tog ett rejält tag om varsitt bröst och hon knådade dem, som den bäste bagare. Kåtheten fyllde hela hennes kropp. Det korpsvarta håret yrde omkring. Helt plötsligt kom hon med ett skrik. Selma höll kvar vibratorhastigheten i samma läge. Den stackars Lotta skakade som ett asplöv i sina våldsamma orgasmattacker.

Hon satt där och bara njöt. Helt genomvåt av svett från topp till tå. Likt värsta elitgymnasten efter ett hårdpass. Selma hade stannat kontrollen, redan före den sista orgasmen.
Jag ville också själv få njuta av den underbara maskinen, som tagit Lotta till himmelen tur o retur minst fem gånger och fick en idé.

"Jag tror att maskinen är trasig. Se så misshandlad vår patient har blivit. Hon kommer säkert att kräva skadestånd. Maskinen behövs justeras av en expert." sa jag och tog av mig min morronrock och stod där helt naken

Lotta reste sig från maskinen. Hennes fitta släppte motvilligt taget om sitt villebråd, som den svalt så duktigt. Maskinen var helt blöt av svett och fittsaft, för hon hade savat ordenligt - den lilla slynan. Det var tur att Selma lagt handduk under, för annars hade huset säkert fått allvarliga fuktskador. Fittfuktskador!
Jag torkade maskinen ren. Körde sedan ytterligare en avtorkning av G-vibratorn med tvättsprit. Vi är säkert helt friska, men varför ta onödiga risker.
Smorde in min fitta och vibratorn med glidsalva och började grensla maskinen. Fast jag stått och kåtat upp mig, så gled den inte in. Jag fick lirka och trycka och det stretade rätt bra i fittväggarna, när den grova bollen sökte sig in i mitt kåthål. Äntligen gick den in helt och hållet. Jag kunde äntligen rätta till benen. Nu var min muff mer än full. Vickade lite på rumpan, för att passa in staven ordentligt och kände samtidigt att det började vibrera inne i mig. G-punken fick precis rätt behandling. Selma körde igång både vibratorn och vridningen. Nu stretchades fittan ut ordentligt.

FAN vad gott det kändes. Det tog inte många sekunder för den första orgasmen. Jag tappade räkningen på hur många gånger det gick för mig. Fitta... go mysig fitta, var det enda jag hade i huvudet. När Selma efter en lång stund stängde av maskinen, så krampade fittan fortfarande om staven. O-M-G, som amerikanarna säger hela tiden. Vilken monstermaskin man hade grenslat.  "Hittade du felet?" sa Selma med ett skratt. Jag var stum.

När jag försökte resa mig, så råkade jag ut för samma problem som Lotta. Fittan satt fast i maskinen! Fittjävel... Släpp... Loss. Vi kan inte gå hem så här hjulbent med maskinen mellan benen eller stanna här i evigheter.
Jag fick trixa en del innan mina fittmuskler släppte taget. Fittan tyckte nog om den och ville adoptera den, tänkte jag medan jag gick in i badrummet. Nu var jag lika svettig som Lotta varit efter sin behandling. Hon hade precis duschat färdigt, så jag kom lagom, för att överta duschplatsen. Lotta väntade tills jag blev färdig, så vi kom samtidigt ut från badrummet. Nyduschade och fräscha, med två välstretschade fittor, som fått vad de mest tyckte om.

Då hörde vi ett gny. Det kom från "behandlingsrummet" och där på golvet, under kristallkronan, låg Selma. Maskinen upptryckt mellan benen, som korsande höll fast den. Hon körde kukvibratorn djupt in i sin kåtfitta. Det röda håret knullruffsigt. Märkte knappt att vi var där. Lotta och jag klädde på oss våra kläder. Vi hade säkert hört tio gny och orgasmvrål från henne, när vi tysta gick mot ytterdörren. Vi stängde dörren ordentligt, så att ingen skulle störa Selma i kväll.

Lotta hade sin "nya" bil med sig. Jag vet inget om bilmärken, men den var rätt stor. Läderinredning och en massa finesser. Jag satte mig i passagerarsätet och det kändes svullet i fittan. Idag hade hon fått en ordentlig massage.

När vi for hemåt genom den kvällsmörka staden började Lotta prata.

"Jag har en kul grej i den här, som inga andra bilar har".
Nu blev jag nyfiken.

"Brossan har byggt in en sak i passagerarstolen här framme", fortsatte hon.

"Jag skall visa någon dag... för trött för att säga mer nu".
Där fick man sitta ovetande och nyfiken hela resan hem. Vad tusan hade Lottas bror gjort med bilen?

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Yes! Bra att Wampisarna har tagit upp produkten att testa. Även Howard Stern har flera gånger gjort reklam för denna produkt i sitt TV-program med kända deltagare.

En lämplig grej att lindra moderna kvinnors uppgivenhet, när mannen / männen sviker. Jag vill föreslå landets Landsting att snarast införskaffa minst ett par stycken till varje vårdcentral. Mycket billigare än en en dito "rådgivare på två ben". Håller längre och kräver ingen längre återhämtning efter nyttjandet.

29/5, 2018 kl. 13:00

#1

pelleponken

He he he! :))

11/9, 2010 kl. 01:30