Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/9, 2010 kl. 07:21, av nilla

Faster Del 3

Del 3 av 5 i serien Faster

På faster Lindas fest....

Efter resan till konserten i Stockholm med faster Linda, så tänkte jag ofta på trekanten vi pratade om. Jag lirkade lite med min pojkvän och frågade honom hur det var när han var med en äldre kvinna, och han talade om att han lärde sig en massa av henne. En annan gång skämtade jag om att vi skulle haft en tjej till i sängen, och han verkade inte ha något emot det.
- Men skulle du inte bli svartsjuk om jag rörde någon annan, frågade han.
- Nä, det tror jag inte, sa jag. Inte om jag var med. Fast om det var en riktigt snygg ung tjej så kanske.
- Det finns ingen snyggare än du, sa han och jag smälte.
- Vad gullig du är, sa jag.
- Men jag kanske skulle känna lite svartsjuka om du höll på med en snygg tjej, sa han, fast det skulle vara mycket upphetsande också.
- Ja ibland har jag tänkt på oss med en extra tjej, sa jag. Kanske vi kan prova någon gång.
Sedan gick det några dagar innan jag pratade med Linda på telefon och talade om att min pojkvän inte verkade ha något emot en trekant.
- Vill du vi ska överraska honom, frågade hon.
- Ja det tycker jag, sa jag. Men hur ska vi göra?
- Jag kan bjuda in några vänner på en liten fest och så bjuder jag er två också. Sedan kanske ni stannar kvar och hjälper till att plocka undan när dom andra gått. Så får vi se vad som händer.
- Ja det låter perfekt, sa jag. Då väntar jag på inbjudan. Hej då.
På onsdagen ringde hon och frågade om vi kunde komma på fredagskvällen.
Efter att jag kollat med Danne så ringde jag tillbaka och sa att vi kommer.

Danne kom och hämtade mig i bilen och vi hånglade lite innan vi åkte till faster Linda.
Vi var först där och Linda gav oss varsin kram när vi kom. Hon var klädd i en vit urringad blus och en svart, ganska kort kjol. Hon såg inte ut som en dag över 30.
- Så bra att ni är så tidiga, sa hon. Då kan ni hjälpa mig att duka.
- Det gör vi så gärna, sa Danne.
- Vad fin du är, sa jag.
- Tack, sa hon. Ni är också jättefina.
Jag var klädd i en svart löst hängande klänning som slutade en bit ovanför knäna, med ganska djup urringning. Under hade jag en svart tunn bh och svarta trosor. Danne hade tajta jeans och en snygg vit tröja.
- Vill ni ha ett glas vin så länge; frågade hon. Kan du öppna en flaska Danne?
- Javisst, sa han, men jag kör ju.
- Så synd, sa faster. Men vet ni vad? Jag har gott om plats här så ni kan sova över om ni vill.
- Ja det kan vi väl göra, sa jag.
- Ja varför inte, sa Danne och log.
Han öppnade en flaska och hällde upp åt oss, och vi drack några klunkar innan vi började duka. När jag gick till köket för att hämta bestick stod faster vid bänken och grejade med en paj. Då passade jag på att lägga armarna runt henne och kramade. Hon vände sej om och kramade mig hårt tillbaka just som Danne kom.
- Står ni här och kramas, sa han och skrattade.
- Vill du vara med, sa jag.
- Så klart, sa han och kom och la armarna om oss båda.
Sen kysste han mig mitt på munnen.
- Får inte lilla faster en puss också, frågade jag och fnissade.
- Jovisst, sa han och pussade henne snabbt.
- Det var en dålig puss, sa jag.
- Det är ok, sa Linda. Han vill väl inte pussa en gammal tant.
Då gav han henne en riktig kyss och jag märkte att tungorna möttes i öppna munnar.
- Wow, sa Linda. Det var en riktig kyss det.
Just då ringde det på dörren och hon skyndade sej att öppna, medan vi fortsatte duka.
Hon hade bjudit några från hennes jobb. Först kom ett par i 40-årsåldern, han var mager och lite skallig och hon var mullig och blond. Sen kom två yngre tjejer i 20-årsåldern. Den ena hette Emilia och henne hade jag träffat förut så vi började tala om när vi var på läger ihop. Hon var mörk och ganska vacker, slank med små bröst. Hennes kompis hette Lisbet och var kraftigare och hade ett härligt skratt. Sist kom en man i 50-årsåldern som Linda presenterade som sin chef. Han hette Lasse och var ganska stilig tyckte jag. Han var klädd i kostym och slips och allt. Paret hette förresten Peter och Majken.
Så småningom satte vi oss till bords. Jag hade Lasse på vänstersidan och Danne till höger och Linda satte sej på andra sidan om honom.
Ju mer vin som hälldes upp, ju högre blev stämningen. Varje gång Lisbet skrattade så gjorde jag det också för hennes skratt var så smittsamt. Och hennes stora bröst gungade häftigt när hon skrattade. Lars flörtade vilt med mig och jag spelade med, fast jag la ofta handen på Dannes lår och smekte lite och han lade sin hand på min.
När jag följde med Linda ut i köket för att hämta efterrätten sa jag till henne att tåflirta med Danne eller ta honom på låret. Ok sa hon och log.
När efterrätten var uppäten kände jag Lasses hand på mitt lår. Jag lät handen vara kvar och han började treva upp under klänningen. Samtidigt hade jag handen på Dannes lår och då kände jag Lindas hand på hans andra lår. När jag drog upp handen till hans skrev så kände jag att han hade ett präktigt stånd. Jag var jättekåt av situationen och kunde inte låta bli att spärra ut benen så Lasses hand kom längre upp under klänningen. Jag lade upp armarna på bordet och lutade mig framåt samtidigt. Kände att jag stötte mot Dannes ben också när jag spred ut mina ben och strax kände jag hans hand på mitt andra lår. Jag tänkte, bara dom inte stöter ihop där med händerna. Linda satt också som jag och jag undrade om hon hade Dannes andra hand på sitt lår. Jag vågade inte riskera att Danne skulle stöta på Lasses hand mellan mina ben, så jag ursäktade mig med att jag behövde uppsöka toaletten. När jag satt där så tänkte jag att jag kanske skulle lämna trosorna där och så blev det. Jag gömde dem bakom några handdukar.
Väl tillbaka var Lasses hand snart på mitt lår igen. Jag hade väldigt svårt att koncentrera mig på samtalet när jag kände handen smeka mina innanlår, och kunde knappt sitta still när Lasses stora hand var nästan framme vid mina fuktiga blygdläppar.
- Kan du hjälpa mig med kaffekopparna, sa Linda plötsligt.
- Javisst, sa jag och rättade till klänningen innan jag reste mig.
Ute i köket viskade jag att Lasse smekte mina ben under bordet.
- Någon smekte mitt lår också, viskade hon då.
- Jaha, jag trodde nästan det, sa jag. Danne var hård kände jag.
- Lasse är gräsänkling denna helgen så han passar väl på, sa Linda.
- Då kan han väl få känna lite till, sa jag och skrattade. Det är rätt upphetsande.
- Ja det är skönt att känna din pojkväns hand också, sa hon. Bara du inte blir sotis.
- Ingen fara, sa jag, inte på dig.
När vi satte oss igen så drog jag upp kjolen lite extra och flyttade in stolen så jag satt nära bordet. Danne var inne i en diskussion med Peter och Majken om fotbolls-EM som just höll på. Jag tryckte vänstra benet mot Lasses och snart kände jag hans hand på mitt knä. Sakta förde han handen uppåt på mitt lår medan han drack kaffe med vänsterhanden.
- Vad tyckte du om melodifestivalen, frågade jag honom.
- Den var väl inget vidare, tyckte han.
Vi diskuterade en del bidrag samtidigt som han blev allt djärvare med handen. Jag var så kåt, men jag motstod frestelsen att hjälpa honom på traven. Till sist kände jag hans fingrar mot fittan och jag kunde inte låta bli att röra på underlivet. Jag fuktade läpparna och log mot honom när han drog ett finger över springan. Sen kände jag fingret slinka in emellan blygdläpparna och jag ryckte till och gav ifrån mig ett svagt ljud när han rörde vid klitoris. Jag låtsade hosta och böjde mig fram och hällde upp lite vin i mitt glas.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Drakir

Lite småläckert inbjudande.

14/6, 2012 kl. 16:42

#2

ese

Jaaaa Du måste låta oss få fortsättningen snart. Me like
En skön 5a

29/9, 2010 kl. 01:27

#1

pelleponken

Det är så fint och oskyldigt och så perfekt med verklig inlevelse! :)

28/9, 2010 kl. 22:11