Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/10, 2010 kl. 21:45, av nilla

Faster Del 4

Del 4 av 5 i serien Faster

Fasters fest fortsätter och när gästerna gått fortsätter vi tre i sängen....

- Ska jag sätta på lite musik, hörde jag Linda fråga.
De andra tyckte det var en bra ide, så hon satte på en cd med discomusik. Då gick Emilia och Lisbeth upp på golvet och började dansa. Lasse drog bort sin hand när Danne frågade mig om vi skulle dansa också. Jag följde med och sen kom Linda också. Jag vinkade upp Lasse och han kom lite motvilligt. Bara paret satt kvar och tittade på. Då gick jag fram och drog upp Peter och Danne tog tag i Majken så nu stod vi och dansade för fullt allihop. Lasse såg till att vara nära mig och jag kände hans hand på rumpan ibland och jag såg att han stirrade ner i min urringning. Jag drog mig mot Emilia och när det kom en lugn låt så dansade vi tryckare. Hon hade en skön kropp, och jag kände hennes bröst gnida mot mina så vårtorna blev hårda. Danne dansade tryckare med Linda och Lisbeth hade tagit tag i Lasse och tryckte sej mot honom.

Efter ett tag blev först paret trötta och sen gick Lasse och satte sej. När skivan var slut så gick vi alla tillbaka till bordet.
- Hur gammal är du då, frågade Lasse när jag satt mig.
- Jag är 16, sa jag.
- Oj då, är du så ung, jag trodde du var äldre. Går du i gymnasiet då?
- Ja jag går barn o fritid, sa jag.
- Jaha, då gillar du barn förstår jag, sa han medan han tittade på mina lår där vi satt vända mot varandra.
- Jag älskar barn, sa jag, medan jag ändrade läge så kjolen gled upp en bit.
- Då kanske jag kan anlita dig som barnvakt någon gång, frågade han.
- Javisst, betalar du bra så, sa jag och log.
- Det ska vi nog komma överens om, sa han. Kan jag få ditt telefonnummer?
Han räckte mig en penna och ett papper, och något flög i mig, så jag låtsades tappa pennan samtidigt som jag spred ut benen. Han kröp genast ner och letade efter pennan och det pirrade i mig när jag såg att han stirrade in under kjolen på min nakna fitta. Till sist kom han upp och gav mig pennan samtidigt som han försökte dölja sitt stånd. Jag tittade på hans skrev och log mot honom.
- Är det någon som vill ha något mer att dricka, undrade Linda.
- Nä inte för oss, sa Peter, vi ska dra oss hemåt nu.
- Kan vi dela taxi, undrade Lisbeth.
- Javisst, ska du också hem Lasse, frågade Peter.
- Ja det är väl bäst, sa han och tittade på mig.
- Nilla och Danne har lovat stanna och hjälpa till med disken, sa Linda.
Sedan var det bara vi tre kvar.
- Vi plockar bara ut disken i köket, sen får den stå tills i morgon, sa Linda.
Jag passade på att smyga ut på toaletten och dra på mig trosorna.

När vi burit ut allt tog Danne mig om midjan och drog mig intill sej, och smög upp händerna under klänningen och kramade min rumpa.
- Vad söta ni är, sa Linda när hon fick se oss.
- Kom, sa jag.
Hon gick fram till oss och kramade oss båda. Då vände jag mig mot henne och gav henne en kyss och våra tungor möttes.
- Mm, så gott, sa hon. Kan jag få en sådan av dig också Danne?
- Så klart, sa han och kysste henne länge.
Samtidigt tog jag hans hand och lade den på Lindas ena bröst, och han kramade det ivrigt. Jag började knäppa upp knapparna i hennes blus så han kunde komma in med handen och smeka utanpå hennes vita spets-bh. Nu hade jag knäppt upp hela blusen och drog upp den ur kjollinningen, sen gick jag bakom henne och smekte henne upp på ryggen tills jag kom till
bh-knäppet. När jag fått upp det, märkte Danne det genast och drog upp behån över brösten så dom var blottade. Hennes vårtor stod rakt ut och hon suckade när Danne smekte dom. Såg att hon hade tagit in sin hand under hans tröja och smekte honom över ryggen, så jag tog tag i hans tröja och drog den över huvudet. Han lyfte på armarna så jag fick av den. Nu smekte jag honom över magen och sedan kramade jag hans stånd genom byxan. Linda hade ena handen ledig så jag tog den och lade den på hans stånd och hon började smeka den utanpå byxan. Jag kände mig som en dirigent där jag hjälpte dom att bli kåtare och kåtare, men nu vände dom sej mot mig och Danne drog av min klänning medan Linda knäppte upp min bh och plötsligt stod jag i bara trosor. Jag blundade och njöt när jag kände deras händer på min kropp och båda kysste mig på axlarna och halsen.
- Kom så går vi in i sovrummet, sa Linda.

Men innan vi gick såg jag att en tub med chokladsås stod kvar på diskbänken så jag tog den med mig. Hon hade en bred dubbelsäng och hon undrade om vi kunde sova där alla tre.
Vi samtyckte genast och Danne hjälpte Linda av med blusen. Under tiden smög jag chokladsåsen under en kudde. Sen gick jag bakom Danne och slog armarna runt hans midja och pressade händerna mot hans stånd. Jag lossade på livremmen och knäppte upp hans byxor och drog ner dom, och han lyfte på benen så jag fick av dom. Samtidigt höll han på med att lossa Lindas kjol men han fumlade så hon fick hjälpa till och den föll till golvet.

Nu gick jag bakom Linda och smekte henne över magen neråt och när jag kom till trosorna började jag sakta dra dom neråt medan Danne intresserat tittade på. När dom trillat ner på golvet trampade hon ur dom och lade sej på knä framför Danne. Hon smekte kuken utanpå kalsongerna innan hon drog dom neråt så kuken poppade ut mitt framför ansikte på henne. Hon kysste ollonet och runkade sakta, innan hon reste sej och bad honom lägga sej på sängen. Jag drog av mig trosorna och Linda och jag lade oss på varsin sida om honom. Jag kysste honom på munnen medan Linda smekte hans pung och kuk. Nu stack jag in handen under kudden och tog fram chokladsåsen, och skruvade av hatten. Sen sprutade jag på lite på hans ollon, och han ryckte till.
- Det är bara choklad, sa jag och flinade.
Sen böjde jag mig fram och slickade i mig medan Linda höll om skaftet.
- Vill du också ha, frågade jag henne.
- Så klart sa, hon och slök ollonet så fort jag sprutat på.

Danne stönade högt när hon sög in halva kuken, och jag sprutade lite choklad på pungen och började slicka och suga. Linda arbetade hårt på kuken med både hand och mun och snart började han rossla och sen skrek han till när det gick för honom. Han sprutade hennes mun full så det rann nerför skaftet och hon svalde allt. Jag slickade i mig det som blev över.
- Hihi, ännu mera efterrätt, sa Linda.
- Jag såg att hon hade sperma på läpparna så jag slickade dom rena, sedan kysstes vi över Danne som började återfå normal andning.
- Wow, sa han, vad härligt det var.
Han hade sina händer nu på våra rumpor och kramade skinkorna och jag såg att hans kuk redan börjat resa sej igen.
- Vill du ha mera choklad, frågade jag Linda.
- Så klart, sa hon.
Då tog jag tuben och spritsade choklad på mina bröstvårtor och lade mig på rygg.
- Får jag låna den, sa Danne och sträckte sej efter tuben.

Medan Linda slickade mina vårtor så kröp han ner och spritsade choklad från naveln och ner på fittan, sen började han slicka. Jag njöt av att känna deras tungor och Dannes underbara tunga for fram och tillbaka mellan blygdläpparna. Nu kröp Linda också ner medan hon kysste mig över magen. Hon hämtade två kuddar och sa till mig att lyfta på rumpan medan hon puttade under dom så jag låg med fittan i vädret.
- Ge henne lite kuk nu, Danne, sa hon.


15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

pelleponken

Mmmmmm... vänta inte länge med nästa del! :)

4/10, 2010 kl. 20:36

#1

ese

ååååååååh så härligt. Jag vill bara krypa ner och göra dom sällskap mmmm

3/10, 2010 kl. 23:34