Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2010 kl. 12:50, av nilla

Faster Del 5

Del 5 av 5 i serien Faster

En natt med faster och min pojkvän...

Han ställde sej på knä och Linda tog tag i kuken och riktade in den innan han tryckte in den sakta och började knulla mig. Samtidigt smekte hon min klitoris med fingrarna först men sen lyckades hon komma dit med tungan. Ibland slickade hon på kuken när han var på väg ut.
Jag kände att jag snart skulle explodera efter att varit störtkåt hela kvällen, och började darra i hela kroppen. Till slut skrek jag ut min underbara orgasm och jag nästan svimmade. Efter att jag kommit till sans igen så hörde jag Danne ropa till och spruta i mig. Han drog ut kuken och föll ihop jämte mig. Vi låg så en lång stund.
- Var det skönt älskling, frågade han.
- Underbart, suckade jag. Men nu vill nog lilla faster ha lite skönt också.
Hon låg på rygg jämte mig och smekte sej själv mellan benen. Så jag letade upp chokladtuben och spritsade choklad på brösten och neråt och tryckte in stor kladd mellan blygdläpparna.
Sen började vi slicka, jag på brösten och Danne begravde ansiktet mellan hennes ben. Hon stönade och mumlade något om kuk.
- Orkar du mer, Danne, frågade jag.
- Jadå, sa han och visade upp ett präktigt stånd.
När Linda såg det så vände hon på sej och ställde sej på knä med rumpan i vädret och bad att bli knullad. Danne tog tag i höfterna på henne och tryckte till och kuken for i botten med ett plask. Jag kröp under och fingrade på deras kön och Linda stönade högt.
- Kan du inte testa baken, Danne, viskade hon.
Han var inte sen att göra som hon ville utan han drog ut kuken och flyttade den några cm, och den började försvinna in i hennes bak. Jag såg chokladtuben jämte mig och fick en ide, så jag tog den och tryckte in den i hennes fitta. Linda gnydde mer och mer medan Danne knullade i baken och jag i fittan samtidigt som jag med andra handen smekte hennes klitoris.
- Åååååååhhh, skrek hon när hon kom, och spasmer gick genom hennes kropp.
Danne pumpade på och kom strax efter med ett högt stön. Han drog ur och slängde sej på sängen jämte mig och pustade. Jag drog ut tuben ur hennes fitta och hon sjönk ihop på andra sidan om mig.
- Gud så gott det var, sa hon.
Sen böjde hon sej över mig och kysste mig, och sen Danne.
- Nu tror jag vi kryper under täcket och sover lite, sa hon. Jag kommer att sova gott nu.
Jag mådde bra där jag låg i mitten med Dannes hand på mitt ena bröst och med Lindas hand på min mage. Och så somnade jag.
På morgonen vaknade jag i samma ställning och kände att jag behövde gå på toaletten, så jag smög upp och kissade. När jag kom tillbaka så hade Linda krupit närmare Danne så jag fick lägga mig på utsidan om henne. När hon märkte det så vände hon sej om och lade armen om min midja och viskade god morgon.
- God morgon, viskade jag tillbaka.
- Gomorron, hördes det från Danne.
- Väckte jag er, frågade jag.
- Jag har varit vaken en stund, sa Linda
- Men mig väckte du, sa Danne. Men det gjorde inget.
Han kröp närmare Linda så dom låg sked, och så lade han armen om oss båda. Vi låg tysta så en stund.
- Oj, det är nåt som rör sej, sa Linda och ruskade på rumpan.
Danne skrattade lite generat.
- Det brukar det göra när han kommer för nära, sa jag.
- Vad lycklig du är som har en sån kille, sa hon.
- Ja han är inte så dum, sa jag.
Nu stack jag ner handen mellan Lindas lår och fick tag i Dannes kuk och drog fram den mellan låren så ollonet syntes vid Lindas lilla tofs. Jag tryckte kuken hårt mot fittan medan han började jucka.
- Mmmm, lät hon och rörde underlivet fram och tillbaka.
Kände att kuken blev våt av hennes safter och när han drog tillbaka tryckte jag ollonet mot hålet så den gled in. Danne stönade till och började knulla henne.
- Vänd på dig Nilla, sa Linda
Så jag vände mig så att min fitta hamnade framför hennes ansikte och hon började slicka. Jag njöt av att ligga och se kuken glida in och ut i hennes fitta mitt framför ögonen samtidigt som jag kände hennes tunga fladdra över min klitoris. Jag sträckte fram handen och kände på deras hala kön, masserade klitoris lite, innan jag tryckte in ett finger jämte kuken. Sen tryckte jag dit ett finger till och till sist ett tredje. Det var tydligen skönt för dom båda för dom stönade högre och högre och snart skrek Danne till och sprutade om och om igen.
Då masserade jag hennes klitoris tills hon också kom med ett högt stön efter att hennes kropp böjts i båge. Hon andades häftigt rakt in i min fitta. Jag var inte riktigt på gång ännu och jag fick vänta medan hon pustade ut, men sen fortsatte hon slicka. Danne kröp runt för att hjälpa till. Han stack in ett finger och körde det in och ut, och sedan ett finger till. Nu kände jag orgasmen närma sej med expressfart, och jag gnällde högt medan jag darrade i hela kroppen.
Plötsligt blixtrade det till när det gick för mig och jag snyftade högt.
- Lilla gumman, sa Linda. Vilka orgasmer du får.
- Vad ni är underbara, sa jag och nästan grät.
Sen låg vi tysta och pustade ut.
- Ska vi tala om för Danne vad vi gjorde i Stockholm, sa jag och fnittrade.
- Ja nu har du ju redan avslöjat att vi gjorde nåt, sa Linda
- Ja tala om det, sa Danne nyfiket.
Så vi talade om att vi hade haft sex på motellet när vi sov över och att vi talat om att överraska honom.
- Ja det var ju en härlig överraskning, sa han när vi var klara.
- För min del kan vi gärna göra om det, sa Linda.
- Gärna för mig, men du vill väl inte Danne sa jag och fnittrade.
- Så klart jag vill vara med två så vackra kvinnor, sa han.
- Gå ni och duscha nu så fixar jag lite frukost, sa Linda och tog på sig en morgonrock.
Danne och jag duschade tillsammans och han fick förstås stånd igen. Men jag sa att det får räcka med sex nu på en stund.
Sen åt vi frukost och jag hade god aptit fastän jag druckit så mycket vin kvällen innan.
- Nu kan du duscha medan vi diskar, sa Danne.
- Så gulliga ni är, sa hon. Tack.
Vi hann diska det mesta medan hon duschade och klädde sig.
- Drack du mycket eller tror du vi kan åka nu, frågade jag Danne.
- Nä jag tog det lugnt, bara två glas tror jag, så det är ingen fara.
Så vi tog farväl med pussar och kramar och lovade att göra om det någon gång.

 Slut

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Ronneby

Vilken härlig serie!!!

9/7, 2013 kl. 20:04

#2

pelleponken

Lägg in nästa del snart...

6/10, 2010 kl. 23:53

#1

ese

mmmmmmmmmm vilken skön del 5

6/10, 2010 kl. 23:44