Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/10, 2010 kl. 22:29, av nilla

Prao Del 2

Del 2 av 2 i serien Prao

Lasse kom närmare och tittade intresserat på oss medan han kramade kuken utanpå byxorna.

Lasse kom närmare och tittade intresserat på oss medan han kramade kuken utanpå byxorna. Nu knäppte Emilia upp min rock och började smeka mina bröst och det kändes underbart. Vi lät våra rockar falla till golvet och stod nakna framför Lasse.
- Så underbart vackra ni är, sa han med darrande röst.
- Ska du basta med kläder på, undrade jag.
- Vill ni klä av mig, frågade han med ett smil.
- Så klart vi vill, sa Emilia och började knäppa upp hans skjorta. Jag lossade livremmen och knäppte upp knappen, drog ner gylfen. Kände hur hård den var där inne. Lirkade av byxorna och lät honom kliva ur dom. Sen kramade jag kuken utanpå kalsongerna.
- Ska du eller jag, frågade jag Emilia.
- Jag vill, sa hon med grötig röst. Så hon lade sig på knä framför honom och drog sakta ner kalsongerna så kuken poppade ut framför henne stor och ståtlig.
- Så fin, mumlade hon och smekte den försiktigt. Lasse stönade till, men sen drog han upp henne.
- Nu är det nog varmt i bastun, sa han.

Så vi gick in och satte oss på nedersta bänken.
- Ni får gärna fortsätta, sa han. Det var så härligt att se er kela. Emilia började nu smeka min helrakade fitta och jag lät min hand följa hennes innanlår uppåt tills jag kände hennes fuktiga blygdläppar. Hennes fitta var också helrakad medan Lasse hade lite hår vid kukroten. Jag fingrade nu på hennes klitoris och hon gjorde likadant på min.
- Jag vill slicka dig, sa hon till mej.
- Jaa gör det, sa jag.
- Flytta upp dit då, sa hon
Jag satte mej på översta bänken och hon lade sej på knä på den nedersta och kysste mina lår uppåt. När hon nådde fittan och kom in med tungan mellan läpparna så stönade jag högt. Nu såg jag att Lasse börjat smeka henne över rumpan som pekade upp mot honom där han stod bakom henne. När han riktade in sin kuk och gned den i hennes öppning så kved hon mot min fitta.
- Ja Lasse, kom.
Jag både såg och kände hur han stötte in sin kuk i hennes fitta och började knulla henne med långa drag. I magen kände jag ilningarna som talade om att min orgasm var på gång. När hon stack in ett finger i mej medan hon sög och slickade på klitoris så kom jag med ett tjut. Hela min kropp darrade medan orgasmen kom i vågor.

Emilia slutade slicka och lade huvudet mot mitt sköte medan hon sträckte bak handen och smekte sej själv medan Lasse pumpade allt hastigare. Det dröjde inte länge förrän hon också kom i en kraftig orgasm. När han märkte det så tog han några hastiga drag och kom med ett vrål. När han drog ut kuken och satte sej ner så sjönk Emilia också ner med en suck. Jag hoppade ner och satte mej jämte Lasse och klappade den nu slaka kuken. En droppe sperma hängde på ollonet, så jag kröp ner mellan hans ben och slickade bort den. Sedan slickade jag hela kuken och den började resa sej igen och när jag runkade lite så blev den åter stenhård. Sedan sög jag in ollonet i munnen och bearbetade kuken tills han började stöna och jucka mot min mun.

Efter en stund slutade jag och klev upp och grenslade honom och sänkte mej ner över kuken. Jag stönade när den trängde in bit för bit och snart satt jag ner med den djupt inne i mej. Han tog händerna under mina skinkor och hjälpte till att lyfta mej innan jag åter sänkte mej och kuken gled så skönt i mej. Han böjde fram huvudet och fångade in bröstvårtorna och sög emellanåt.

Emilia satt jämte oss och pillade på sej själv medan hon tittade på våra blänkande kön. Snart kände jag ilningarna som talade om att en ny orgasm var nära och jag snyftade och hoppade upp och ner som besatt innan det blixtrade till och jag kom med ett tjut. Jag satt ner med kuken djupt inne i mej och mina fittmuskler kramade den så att Lasse kom också med att gurglande och jag kände spruten i mej.
- Vad häftigt, sa Emilia. Jag hängde över Lasses bröst och pustade.
- Ja, suckade jag, det var härligt.
- Om ni visste vad jag har längtat efter det här, sa Lasse.
- Ska vi göra det skönt för Emilia nu, viskade jag i hans öra. Han nickade och jag klev av honom och satte mej på andra sidan om henne. Sen växlades vi med att kyssa henne och vi smekte först varsitt bröst, och sedan varsitt lår uppåt där våra hände möttes vid hennes dyblöta fitta. Jag lät Lasse fortsätta smeka hennes fitta medan jag sög och slickade på hennes styva bröstvårtor. Sen drog jag mej neråt medan jag kysste henne över magen och sedan tog jag bort hans hand från fittan så jag kunde slicka blygdläpparna. Samtidigt som jag stack in tungan och slickade på klitoris, tryckte jag in 2 fingrar i henne.
- Min tur, sa Lasse efter en stund. Så jag lämnade plats för honom så han kunde slicka henne, men jag behöll mina fingrar i hennes fuktiga grotta. Snart märkte jag att hon var nära för hon gnydde mer och mer och hennes kropp var spänd som en fjäder. Jag körde mina fingrar i henne allt snabbare medan Lasse slickade intensivt och plötsligt skrek hon till och låg och darrade innan hon sjönk ihop med en suck.
Lasse och jag satte oss jämte henne och kysste henne medan hon kramade oss och tackade för den härliga orgasmen. Efteråt gick vi och duschade och sedan bjöd Lasse på fika.
- Vi kan väl hålla det här hemligt, sa han.
- Fikat, undrade jag med ett flin.
- Nä dumsnut, det vi gjorde i bastun. Jag är ju gift.
Vi bedyrade att inget säga innan han skjutsade hem oss.
 
Nästa dag var min sista där och jag var med Linda i kassan ett tag och packade ner varor åt kunderna. På eftermiddagen hjälpte jag Peter igen och jag märkte att han spanade in min urringning, så jag tänkte att han skulle få en titt sista dagen.
- Jag kommer strax tillbaka, sa jag och gick till omklädningsrummet. Där tog jag av mej naken under rocken innan jag gick tillbaka. Innan jag gick in till honom knäppte jag upp översta knappen. Han märkte genast att jag tagit av tröjan jag hade haft under och stirrade när jag satte mej på huk och öppnade en kartong. När jag reste mej och gav honom sakerna från kartongen så stelnade han till när ha såg rätt in på mina bröst. Men så kom det kunder och han var upptagen ett tag. När han var klar kom han och ställde sej jämte mej.
- Vad tycker du, frågade jag.
- Om vad, sa han.
- Om dom här, sa jag och öppnade upp rocken.
- Jättevackra, sa han. Hela du är en riktig sexbomb.
- Tack, sa jag. Om du tar av dej handskarna så får du känna.
Han tittade sej omkring, sen drog han med mej in i hörnan och tog av handskarna. Han tvekade lite, men sen kupade han handen runt mitt ena bröst och kramade försiktigt.
- Så sköna dom är, sa han. Jag kände hur vårtorna blev styva när han smekte dem. Men sen hörde vi Lasse fråga efter mig utanför, så jag fick bråttom knäppa rocken och Peter tog ett steg bort från mig.
- Jaså här är du, sa Lasse när han kom in. Jag måste snart åka iväg så du får komma in på kontoret och hämta ditt arbetsbetyg.
- Ok, sa jag. Jag kommer strax. När jag gick ut så drog jag upp rocken och visade rumpan för Peter och han log så saligt mot mig.
Jag log när jag läste på papperet Lasse skrivit. Det stod att jag fullgjort mina uppgifter utan problem och tagit egna initiativ.
- Blir det bra så, undrade han.
- Perfekt, sa jag.
- Kanske du kan komma och hjälpa mig och Emilia att inventera en annan gång, frågade han.
- Det kanske jag kan, bara jag slipper räkna varor, sa jag och skrattade.
- Det lovar jag, sa han. Men nu måste jag iväg. Så han kramade om mig och rusade iväg. Så jag gick tillbaka till Peter men han hade fått hjälp så jag fick vara med ute i butiken och plocka in varor på hyllorna. Jag hade glömt bort att jag var naken under rocken men kom på det när jag märkte att en man stod och tittade på mig. Jag såg på honom och log, och då kom han närmare.
- Kanske du kan hjälpa mig, sa han.
- Jag vet inte, sa jag. Jag är bara praktikant.
- Kan du bara titta på det paketet där nere och se vad det innehåller. Han pekade på ett paket på nedersta hyllan, och jag förstod att han ville kolla när jag böjde mig ner. Jag blev kåt igen och satte mig på huk och läste på paketet, medan jag kände hans blickar i urringningen. När jag sneglade på hans skrev såg jag att det putade och när jag reste mig upp och visade paketet så ställde han sig bakom mig och tittade över axeln.
- Tack ska du ha, sa han. Han såg lycklig ut när han gick.
Nog med äventyr tänkte jag och gick och tog på tröja och trosor under rocken. Efter en timma så var min vecka i affären över, och jag kramade om dom andra innan jag gick till bussen. Där satt jag och tänkte på vilken kåt vecka det varit.

Slut.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

pelleponken

Nilla, du skriver så bra med känsla och inlevelse. Skynda dig nu att lägga hit nya upplevelser för oss sugna!

24/10, 2010 kl. 15:46