Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/11, 2010 kl. 13:17, av nilla

Rödluvan Del 2

Del 2 av 4 i serien Rödluvan

Nästa dag vaknade Rödluvan med en pirrande känsla. Hon hette egentligen Amanda men kompisarna kallade henne alltid för Rödluvan på grund av det eldröda håret. När hon tittade ut såg hon att det var lika fint väder som dagen innan. Hennes föräldrar var redan på arbetet och hon åt en sen frukost. Timmarna gick sakta och när hon tänkte på gårdagens upplevelse blev hon så kåt så hon var tvungen att smeka sig. Hon satt ute på altanen med handen mellan benen och kände att trosorna blivit genomblöta när hon masserade klitoris. Men hon slutade innan hon kom för det tänkte hon spara tills senare. En halvtimma innan hon skulle gå, gick hon till sitt rum, klädde av sig naken och valde ut en tunn klänning som hon drog på. Hon älskade att gå naken under klänningen och hon blev alltid skitkåt av det. Äntligen var det dags att ge sig av. Men innan hon gick packade hon ner en filt i en kasse och tog några av farsans öl ute i garaget.
När hon kommit till gläntan fanns ingen där så hon satte sig på trädstammen och väntade. Efter en lång stund och hon nästan givit upp hörde hon någon komma på stigen. Hon reste sig glädjestrålande och väntade på att Micke skulle komma i hennes famn. Men det blev inte som hon tänkt för chockad såg hon Mickes pappa komma lufsande mot henne. - Hej Amanda, sa han.
- Hej, sa hon blygt.- Vad gör du här ute i skogen alldeles ensam?- Jag bara skulle gå en runda och nu hittar jag inte hem, ljög hon.
- Jag kan visa dig sedan, sa han. Men först kan du följa med till ladan med de här gamla äpplena.
- Vad ska du göra med dem, undrade hon.
- Jag lämnar de där till älgarna, sa han.
Rödluvan följde efter honom på en stig hon aldrig varit på förut och efter en stund kom de fram till en gammal fallfärdig lada. Där hällde han ut äpplena på marken.
- Se här, sa han och pekade på spår efter några djur.
- Är det älgar, undrade hon.
- Ja, det är flera som varit här nyligen, sa han. Vi kan vänta inne i ladan en stund och se om de kommer fram.
- Ok, sa hon för hon tyckte det var lite spännande.

Evert, som Mickes farsa hette, drog upp den murkna dörren och steg in. Hon följde efter och tittade sig omkring. Där fanns några gamla redskap och lite gammalt hö. Taket fanns kvar men det var stora hål som solen lyste in igenom. Rödluvan hade blivit törstig och kom att tänka på att hon tagit öl med sig. Hon rotade fram dem och gav den ena till Evert.
- Har du öl med dig, sa han överraskat.
- Jag snodde några för farsan, sa hon. Du talar väl inte om det?
- Nejdå, sa han. Det ska smaka.
Han öppnade ölen och tog några rejäla klunkar och gav ifrån sig ett belåtet ljud. Även Rödluvan drack lite och kände redan efter några klunkar av alkoholen.
- Där är ett hål i väggen som du kan titta ut genom, sa han.
Så hon böjde sig framåt och kikade ut. Hon märkte inte att han intresserat tittade på hennes putande bak och att han kramade sin kuk med ena handen.
- Jag ser inga älgar, sa hon och tog en klunk från burken.
Nu lade hon märke till att han stirrade ner i hennes urringning. Hon vände sig snabbt och tänkte på att hon var naken under klänningen. Sedan började det pirra i henne och hon sneglade på honom i smyg där han gick omkring med ölen i handen. Hon tyckte sig se att det putade i hans vida byxor. Han hade en rutig skjorta som var uppknäppt en bit så hon såg hans håriga bröstkorg.
Alkoholen i ölet gjorde att hon blev djärvare och kände att hon ville visa honom något, så hon satte sig på huk framför honom och plockade upp en pinne och började rita lite på marken. Klänningen öppnade sig i urringningen när hon lutade sig framåt och hon förstod att han kunde se hennes små bröst.
Hans ögon var som fastnaglade på hennes ungflicksbröst och han kunde inte hindra att hans kuk reste sig som ett spett. Han hade fått en ide och hämtade ett litet bord som han ställde vid väggen.
- Genom det stora hålet i väggen kan du se bättre, sa han.
- Ok, sa hon.
Han hjälpte henne upp och hon ställde sig att titta ut. Hon funderade på om han såg upp under hennes kjol och blev än kåtare.
Han hade druckit ut sin öl och slängde burken på golvet.
- Vill du ha lite till, undrade hon.
- Är du nöjd då, undrade han och tog emot hennes halvtomma burk.
- Jag tål nog inte mer, fnittrade hon och putade med rumpan.

De stod tysta ett tag men plötsligt kände hon hans hand på ena vaden.
- Snygga ben du har, mumlade han.
- Tack, sa hon ivrigt tittande ut.
Snart kände hon handen smeka uppåt i knävecket och vidare upp på låret. Hon sade inget men när han smekte hennes skinkor suckade hon förnöjt. Det gjorde honom djärvare och han smekte in på innanlåret och upp tills han kände hennes våta blygdläppar. Hon flyttade isär fötterna så långt det gick på det smala bordet så han kom åt att smeka fittan ordentligt. Hon gnydde när hans fingrar hittade klitoris och hon rörde omedvetet underlivet mot hans fingrar.
- Kom ner, befallde han. Hon lydde genast och han tog emot henne med armarna under hennes armhålor. Hon kröp genast in i hans famn och kände hans kuk stå hård i byxan mot hennes mage.
Han drog i hennes klänning och snart stod hon naken framför honom. Genast greppade han hennes ena bröst och smekte de styva vårtorna mellan fingrarna.
Hennes hand drogs som en magnet till hans skrev där hon greppade om kuken. Hon blev nästan rädd när hon kände grovleken, men sedan tog åtrån överhanden. Hon slet i byxorna för att få ut den men det krånglade så han fick hjälpa till och när han släppte ner byxorna så poppade den ståtliga ut framför henne. Hon tog tag med ena handen runt medan hon smekte pungen med den andra. Han stönade till, men sedan tog han händerna under hennes armhålor och lyfte henne lätt upp på bordet.
- Vänta, sa hon och hoppade ner igen.
Sedan hämtade hon sin kasse och tog fram filten och lade på bordet. Återigen lyfte han upp henne och hon lutade sig bakåt medan han kysste och slickade på brösten. Hon njöt av hans tunga som slickade neråt magen och sedan på blygdläpparna. När han träffade klitoris med tungspetsen ryckte hon till och stönade. Han slickade henne intensivt samtidigt som han tryckte in ett finger och hon närmade sig orgasmen i snabb takt.
- Tror du den går in, stönade hon fram.
Han slutade slicka och tittade henne i ögonen.
- Ja, men är du säker på att du vill, undrade han.
- Ja, sa hon. Och jag käkar piller.
Då tryckte han in ett finger till och sedan ett tredje efter en stund. Sedan drog han ut fingrarna, lyfte upp hennes ben och närmade sig hennes fitta med kuken.
Hon tittade storögt på den grova saken när den stötte mot hennes grotta och började tränga in. Hon grimaserade när ollonet spände ut hennes fitta.
- Gör det ont, undrade han och stannade upp.
- Lite, sa hon. Men fortsätt.
Då stötte han försiktigt och lite i taget försvann kuken in i henne medan hon kippade efter andan. Han stönade högt när hela kuken var inne och han drog den sakta ut och in. Smärtan i fittan försvann och ersattes av välbehag och hon stönade högljutt varje gång kuken stötte i botten.
Snart kände hon ilningarna som förebådade orgasmen och drog in andan och höll den tills hon exploderade och skrek rakt ut.
Strax efter vrålade han och sprutade henne full.

Samtidigt hörde de ett brak utanför och det rasslade till när något djur for ut i skogen. - Vad var det, undrade Amanda. - Nu missade vi älgarna, sa han samtidigt som han drog ut kuken. - Så synd, sa hon och hoppade ner från bordet.
Hon kände att det rann sperma nerför låret och såg sig om efter något att torka sig med. Till sist tog hon filten och torkade låren och fittan innan hon stoppade den i kassen.
- Tror du de kommer tillbaka, undrade hon.
- Nej vi skrämde dem nog rejält med våra skrik, sa han och skrattade.
- Det var så härligt, sa hon.
- Ja verkligen, sa han och knäppte byxorna. - Men, tillade han, det var ju inte så smart.
- Varför då, undrade hon.
-Jag är ju gift och du är min grannes dotter, sa han.
- Jag säger inget, sa hon.
- Skönt det, sa han. Kom nu så ska jag visa dig vägen hem.

De gick tysta stigen fram och Rödluvan funderade och tänkte högt.
- Att den gick in.
- Va, sa han och skrattade.
- Den var ju så stor, sa hon och flinade.
- Du är en härlig tjej, sa han. Nu hittar du väl hem? - Ja det gör jag, sa hon. Hon gav honom en lätt kram innan hon sprang iväg. Han stod länge och tittade efter henne innan han gick på sitt håll.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sixtenjr

Den här novellen är också mycket bra.
Var du kåt när du skrev den?
Sixtenjr

29/12, 2019 kl. 17:17