Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/11, 2010 kl. 21:43, av Lovedaddy

Skolkerskan som blev hundvakt

Del 3 av 3 i serien Skolka

Äntligen har jag fått klar en fortsättning på Skolkaserien. Det blev en lång berättelse, kanske inte med så mycket sex men ibland blir det bara så. Mycket nöje.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Chokladkekks

Är fortsättningen klar snart? : )

1/3, 2011 kl. 21:43

#7

Lovedaddy

Ja hörni ni. Man önskade att dygnet hade fler timmar. När man får så här många fina kommentarer vill man ju bjuda på mer ganska snart. Men jag tror att det lönar sig att hålla på dem och redigera lite innan man släpper dem till er. Era hungriga vargar! ;)
Jag knackar vidare.

18/11, 2010 kl. 20:10

#6

pelleponken

Se där ja! En mycket lyckad sak som absolut kräver en fortsättning. Det är roligt att du får många positiva kommentarer också, för du skriver bra med inlevelse. Nästan så att man blir otålig, eller hur? :)

18/11, 2010 kl. 20:04

#5

Fröken H

Nej, klaga inte på moi och min (ibland) snabba 'service' ;).. kan vara elak och hålla på en novell i måååånader om ni gnäller ;)

Sååå. hur ska ni ha det?

:D Puss på er.. kåtbockar / Bubblanvänner / läskunniga / gullungar!

18/11, 2010 kl. 17:28

#4

ars amandi

Njaaaaa jag kan inte riktigt säga att jag skulle vilja "klaga" på H men det är klart som fan att ibland har det blivit lite mycket läsa här och lite vettigt gjort.

Men det är ju så att hittar man nått som är välskrivet och har ett bra flyt så är det lättare att man inte kommer loss...

18/11, 2010 kl. 17:15

#3

Murd

håller med ars amandi! nu får du se till att släppa en bra uppföjling när du sluta så som du gör!

18/11, 2010 kl. 15:11

#2

Lovedaddy

Haha...jag ber så hemsk mycket om ursäkt. Du får skylla på Fröken H som var så ooootroligt snabb att lägga upp den. Jag hade räknat att de skulle ta ett dygn si så där.

Jodå, du behöver inte vara orolig, nya alster är redan på G. Man har så mycket annat som stjäl ens tid bara så det går alltid långsammare än man tror från början.

Otto

18/11, 2010 kl. 14:19

#1

ars amandi

Hmmmm bara så du vet så är jag nästan lite sur på dig nu!

Såg att den här hade kommit ut lagom tills jag var tvungen att sticka till jobbet. (jobbar natt) Tror du jag kunde hålla mig från att börja läsa den? Ohnej! Tror du jag kom i tid till jobbet? Glöm det!

Så nu får jag hoppas att det snart kommer fler noveller från dig som "plåster på såren" :D

18/11, 2010 kl. 07:25