Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/11, 2023 kl. 10:42, av Lappen

Mamma hyrt en stuga på en ö under sommarlovet

Min far flyttade utomlands direkt på våren efter skilsmässan som gick igenom på vintern, han fick ett bra jobb i New York inom det svenska företag han arbetade för.

Jag var 15 år när mina föräldrar skildes. 

Nu är jag 17 år. Deras förhållande hade inte varit bra sedan jag var väldigt liten. 

Min far flyttade utomlands direkt på våren efter skilsmässan som gick igenom på vintern, han fick ett bra jobb i New York inom det svenska företag han arbetade för.

Min mamma, 48 år och min 15 årig lillasyster Erika blev kvar i Stockholm.

 

Till sommarlovet hade min mor hyrt en stuga på en ö ute i den vackra Östersjö skärgården. Jag hade sett fram emot att slippa stan ett par veckor med all den stress den innebar, dessutom var det skönt att slippa lägenheten som kryllade av minnen av min far. 

Jag tog det här med skilsmässan ganska hårt, 17 är en ganska känslig ålder när man är kille trots att det inte syns på den hårda ytan.

Självklart var det jobbigt för min syster och inte minst för min mor, det var ju pappa som ville skiljas.

 

Dagen efter skolavslutningen packade vi väskorna fulla och tog färjan ut till den lilla ön. Det var fint väder och både syrran och mamma var på bra humör, jag med för den delen.

Väl i hamn fick vi gå en bra bit för att komma till det lilla hus morsan hade hyrt, eftersom jag var "karln i familjen" så fick jag naturligt vis bära tyngst av bördan av de många väskorna och sovsäckarna vi hade med oss.

 

Efter några hundra meter hamnade jag sist i tåget. Morsan gick först och strax efter gick Erika, några steg efter släpade jag mig fram. Jag kunde inte undgå att se syrrans välformade häck ett par meter framför mig. Hon hade verkligen vuxit sista året, det var inte bara stjärten som hade tagit form, hennes bröst hade vuxit till små kullar man kunde ana under hennes tajta T-shirt.

 

- Där är det! sa mamma med andfådd röst.

 

En liten röd stuga med vita knutar uppenbarade sig uppe på ett litet berg. Vi kämpade oss upp den sista biten uppför backen.

Stugan var jättefin, det var kök, ett litet vardagsrum och ett väldigt litet sovrum på undervåningen. På ovanvåningen var det två sovrum. Toalett saknades men mamma upplyste mig om att det fanns ett utedass. Dusch fanns inte heller, däremot fanns en stor träbalja man kunde använda som badkar.

 

När vi hade installerat oss i stugan packade vi en korg med mackor och saft och gick ned till havet för att bada.

Det var helt underbart! På den här sidan av ön var vi helt själva, på andra sidan där färjan hade lagt till fanns det en liten ICA-handel och några få året runt boningar.

 

Syrran tog genast av sig helt näck och hoppade i vattnet, medan morsan och jag lade ut en stor filt på klipphällen och packade upp korgen med mat och handukar.

Min blick var fäst på Erikas otroligt fasta stjärt när hon sprang ned mot vattnet. Hon hade så runda och fina skinkor och dessutom så kallad "ankstjärt", det har mamma också så hon har väl hennes gener på den punkten annars är de ganska olika. Erika är blond och har blå ögon, hennes hår är långt och är väldigt smal, hon är väl ca 150 cm lång.

Morsan är mörk precis som jag och har gröna ögon, ganska smal för sina 48 år och har stora men lite hängiga bröst, vilket man inte kan säga om syrrans små uppnosiga flickbröst.

 

- Nu får du komma upp och äta! ropade mamma till Erika.

- Jag kommer! skrek syrran tillbaka ute bland vågorna.

 

Erika gick upp mot oss på klippan och hennes kropp såg otroligt sexig ut när vattnet rann utefter kroppen. Hennes små bröstvårtor var styva av det kalla vattnet och för första gången i år så såg jag hennes fitta. Hon hade fått lite hår på den nu, det hade hon inte sist jag såg den. Hennes långa slanka lår och hennes långa blonda hår gjorde att hon såg ut som en älva tagen direkt ur en John Bauer teckning.

Hon skakade tänder och frustade medan mamma lade en handduk över hennes axlar.

I mina shorts hade kuken vuxit från minimal till kolossal på mindre än en minut, vilket jag dolde med min alltför stora T-shirt.

 

Under måltiden pratade vi om ditten och datten vilket gjorde att jag fick annat att tänka än min lillasysters bröst, stjärt och fitta, vilket till slut resulterade i att mitt stånd återgick till minimal läge.

När vi hade ätit fick vi inte bada på en timme, vilket mamma hade lärt oss för flera år sedan. Då kunde man riskera att få kramp och drunkna så hon minst en gång vid varje tillfälle vi var vid en strand under barndomen.

Vi lade oss alla tre ned på filten för att njuta av den värmande solen och de skriande måsarna istället.

 

Erika och mamma låg på magen med sina huvuden i riktning mot havet för att få så mycket sol som möjligt på sina ryggar medan jag låg på rygg med huvudet mot berget. Det fanns bara ett skäl till min placering, jag ville se mer av min systers kropp! Hon låg helt naken med sin putande rumpa strax intill mig, mamma låg på andra sidan om Erika med shorts och ett tunt linne, själv hade jag fortfarande T-shirten på mig för att dölja ståndet under mina shorts.

 

Syrran låg så nära att vi emellanåt råkade nudda vid varandras ben och armar. Jag lyfte ibland på huvudet lite för att kunna se så mycket som möjligt av hennes stjärt.

Efter ett tag kom jag på den geniala ideen att låtsas bli törstig och vara tvungen att resa på mig för att dricka.

 

- Var är saften mamma? frågade jag.

- Eh, den ligger i korgen tror jag. sa mamma trött.

 

Jag reste mig upp till sittande position och sträckte mig efter saftflaskan. Jag sneglade ned mot Erikas stjärt och vilken syn jag fick! Hon låg med benen lätt särade så jag såg hennes ljuvliga bakfitta som var lätt fjunig av pubertetshår, jag kunde tydligt se hennes fittskåra.

 

Efter att ha druckit satt jag med ryggen lutad mot berget och granskade min syster ordentligt en lång stund, ståndet bultade ordentligt hela tiden och jag ville inget hellre än att runka av mig, men jag satt ju fast här med mamma och Erika jag kunde ju inte gärna dra fram kuken här, eller??!!

 

Jag smög ändå försiktigt ned högerhanden i shortsen och drog förhuden sakta fram och tillbaka på min bultande kuk, de verkade inte ta notis så jag fortsatte ända tills det gick för mig! Jag kvävde mina läten, vilket absolut inte var lätt ska ni veta, men jag hade ett annat problem att tänka på nu. Jag hade sperma i hela shortsen och på en stor del av min högerhand!

 

-Sisten i är en brontosaurus!

 

Jag slet av mig T-shirten och sprang med full fart ned mot havet och kastade mig i.

Det var enda utvägen för att slippa att bli upptäckt.

Syrran var inte långt efter, men morsan tittade förvånat upp. Hon hade hunnit somna där på filten vilket var en skön information för mig, då hade hon i alla fall inte hört mig runka!

 

- Mamma är en brontosaurus! ropade Erika glatt.

- Vänta ni bara! svarade hon samtidigt som hon tog av sig linnet, shortsen och trosorna.

Mammas bröst gungade upp och ned när hon skuttade ned mot vattnet, jag kände att min kuk reste sig där nere under ytan av synen av min mors stora bröst och hennes håriga fitta.

Både mor och dotter tyckte tydligen att det var helt naturligt att bada näck till min stora lycka.

Erika simmade snabbt ut mot mig där jag stod och trampade vatten för att undkomma sin mor som lät som en brontosaurus säkert gjorde för miljontals år sedan.

 

- Öööööööööaaaaaaarrrgggh!! Nu kommer jag och äter upp er! skrek mamma med ett stort leende.

 

Så här glad hade vi inte sett mamma efter skilsmässan vilket gjorde både mig och min syster på bra humör.

Erika försökte gömma sig bakom mig i vattnet vilket gjorde att hennes styva bröstvårtor gned sig mot min rygg. Mitt stånd var enormt nu och jag blev rädd för att det skulle synas.

Nu kom mamma simmande emot oss i full fart fortfarande brölandes.

 

-Öööööhhhhhggghh, nu tar jag er!!

 

Hon drog fram sina armar och greppade i Erikas axlar och drog sig framåt mot mig. Nu var jag fast mellan mammas stora mjuka bröst och min systers små hårda vårtor mot min rygg.

Min kuk stötte rytmiskt emot mammas mage i takt med vågorna!

Jag spelade med i leken och försökte låta så naturlig som möjligt när vi busade, men mina tankar var på helt andra håll.

Jag var rädd för att mamma skulle upptäcka mitt stånd så jag vände mig med ansiktet mot syrran i stället varpå morsan simmade runt så att Erika hamnade i mitten.

Mamma och jag tog tag runt varandras armar och jag kunde inte undgå att träffa min systers fitta med min bultande kuk. Hon verkade inte märka så mycket av det i lekens hetta, men jag höll på att dö av kåthet. Efter ett tag blev vi trötta av att trampa vatten så vi bestämde oss för att gå upp och vila på filten igen. Givetvis gick jag först upp ur vattnet för att ha en chans att dölja mitt stånd med min T-shirt.

 

Mor och dotter låg på rygg för att sola framsidan medan jag av naturliga skäl valde att sola ryggen.

Efter någon timme klädde vi på oss och gick tillbaka till stugan. Jag stannade till på utedasset och runkade av mig, jag sprutade ned hela toasitsen efter bara några drag och var tvungen att torka av den med min T-shirt.

 

 

 

Väl hemma bäddade vi sängarna, jag skulle ligga på nedervåningen medan mor och dotter skulle ligga på övervåningen. Vi åt kvällsmat och på kvällen spelade vi kort.

När klockan närmade sig midnatt ville syrran gå och lägga sig och sa godnatt. Mamma och jag satt uppe ett tag till och tog en nattmacka. När jag trött och mätt skulle göra mig i ordning för natten upptäckte jag att det kliade i ljumsken på högra sidan, jag drog ned kalsongerna och fick se att en stor fästing hade bitit sig fast där!

Jag hade läst någonstans att man skulle ta tag i fästingen och vrida motsols för att få bort den med huvud och allt.

Jag satte mig på sängen och tog tag i fästingen och vred men huvudet satt kvar! Jag försökte pilla och vrida en lång stund men både belysning och stället den satt på gjorde att jag inte såg ordentligt.

Vad fan ska jag göra nu då? tänkte jag.

Det är ju pinsamt om jag måste ta hjälp av morsan, det är ju bara centimeter från pungen fästingjäveln har tagit tag.

Efter ytterligare försök utan framsteg var jag helt enkelt tvungen gå ut till min kära mor som stod och diskade i köket och berätta hur det var.

 

- Men lilla gubben, sa hon.

- Är huvudet kvar kan det bli inflammerat eller ännu värre, du kan få borelia. Vänta så ska jag hämta asolsprit och grejor. sa hon medlidande.

- Sådär! Här har vi botemedel!

Hon kom tillbaks med asolsprit, pincett och hudlotion och satte sig på en av köksstolarna.

 

- Dra ned kalsongerna och sätt dig här på bordet så ska vi se.

 

Jag kände hur mina kinder blev röda men detta var enda lösningen på problemet så jag gjorde som mamma sa och satte mig på bordet.

Hon riktade kökslampan mot mitt skrev och började försiktigt pilla med pincetten.

Hon lutade sig framåt för att se ordentligt och jag kunde känna hennes andedräkt mot mitt ben.

 

- Om jag ändå hade med mig mina glasögon sade hon och lutade sig ännu närmare.

 

Handen hon inte hade pincetten i höll hon mot mitt lår vid fästinghuvudet och hennes underarm råkade ibland nudda vid min pung.

Jag kände hur det oundvikliga, det som absolut inte får hända höll på att hända! Min kuk rörde på sig och växte sakta men säkert mot full längd. Jag vågade inte titta mot min mor, men jag kände att hon stannade upp ett ögonblick i sin behandling för att sedan fortsätta.

Jag anade att hennes andhämtning var tyngre och ljudligare nu. Själv vågade jag knappt andas alls.

 

- Sådär! Nu är den rackarn borta sa hon glatt.

Jag tittade tveksamt ned och möte mammas blick.

- Nu ska jag bara tvätta av och smörja in så kan vi gå och lägga oss sen.

Hon tvättade med spriten som sved lite och sedan tog hon fram flaskan med lotion. När hon öppnade locket skvätte det ut en del lotion som landade på min mage, en liten klick landade på mitt grova stånd.

Det blev en pinsam tystnad och jag märkte att mamma försökte undvika att titta på min kuk, men emellanåt sneglade hon mot den…..

Mamma tog en del av den lotion som landat på magen och smörjde in fästingbettet grundligt. Hon satt med benen brett isär och framåtlutad på köksstolen. På hennes ljusgröna linne kunde jag se att hennes bröstvårtor nog stod ut lite mer än vanligt, eftersom jag hade fågelperspektiv så kunde jag se djupt ned i urringningen på linnet. Mamma andades betydligt snabbare nu och log mot mig med glansiga ögon, jag log rodnande tillbaka.

Nu smörjde hon in min mage med överskottet av lotionen, sakta ned över naveln ned mot mitt skrev. Hon snuddade över min kuk lätt, sedan smetade hon ut det som fanns på kuken.

Sakta och nästan utan att röra kuken med handen lätt hon handen gå nedifrån kukroten upp mot ollonet.

Jag blundade, dels av njutning och dels av att jag fortfarande var generad.

Plötsligt tog mamma tag med hela handen runt kuken och började runka mig försiktigt och fortfarande mycket sakta.

 

Jag var bara tvungen att se detta och öppnade ögonen.

Till min skäckblandade förtjusning såg jag mamma blundandes runka min kuk med ena handen och med den andra handen smekandes sitt ena bröst under linnet.

Hon runkade snabbare och hårdare nu, det var helt otroligt skönt! Jag började stöna ljudligt samtidigt som min blick mötte min mors, hon log återigen mot mig.

 

- Sccchhh sa hon med ett pekfinger mot munnen.

 

Mamma släppte plötsligt min kuk, hon ställde sig upp, tog av sig linnet och smekte sina bröst, återigen böjde hon sig fram och nu lät hon ena bröstvårtan nudda mitt ollon!

Hon mötte min blick och bet sig i underläppen. Hon sänkte sitt huvud och det blev alldeles varmt kring kuken, hon sög på min kuk! Min egen mamma suger på sin sons kuk!

Med tanke på att min syster låg och sov på övervåningen i en stuga som absolut inte var ljudisolerad så var jag tvungen att kväva mina stön.

Jag kände att jag skulle spruta snart och hela min kropp var spänd som en pilbåge där jag låg på köksbordet.

 

Då slutade mamma plötsligt att suga, hon tog fram flaskan med lotion igen och ringlade en riklig mängd över sina stora bröst. Hon smorde in dem och lade min kuk mellan dem sedan började hon gunga fram och tillbaka så min kuk runkades mellan brösten. Hon blåste lite på mitt ollon och nu andades vi häftigt bägge två!

 

Plötsligt sprutade jag kaskader och träffade min mamma i ansiktet och på halsen, hon fortsatte att gunga i ett sakta tempo med min kuk mellan sina bröst tills min sperma hade runnit ned på hennes bröst. Då satte hon sig på stolen och smorde in brösten med min sperma.

 

- Vad det skönt gubben? Frågade mamma försiktigt och log.

- Ja, det var det. Svarade jag omtöcknad.

- Ska vi gå och tvätta av oss i havet?

- Ja, så här kan vi ju inte gå och lägga oss, flinade jag.

Fnittrande smög vi ut och gick mot havet.

 

När vi passerade utedasset stannade plötsligt mamma.

 

- Kom, viskade hon.

Hon öppnade dörren till dasset försiktigt.

- Kom, kom med in.

Hon stängde dörren om oss och lade genast ena handen utanpå mina kalsonger och började gnida mjukt och försiktigt. Jag fick stånd direkt.

- Vi kan väl prova en annan sak nu? Sätt dig på toaletten.

Jag drog av kalsongerna och satte mig. Mamma drog av sig shorts och trosor sedan ställde hon sig med benen på vardera sida om mig på toalettbänken. Hon flyttade sin fitta mot mitt ansikte och särade på blygdläpparna med båda händerna.

 

- Jag vill att du slickar där, viskade hon

 

Jag tog tag med händerna runt hennes smalben och räckte ut tungan och smakade på min egen mamma!

Det var väldigt blött och luktade lite sött nästan, det smakade inte speciellt mycket. Jag slickade mer och hårdare efterhand och jag kände att mammas ben började skaka, hon stönade lätt. Hon släppte taget om blygdläpparna och tryckte mitt huvud mot fittan.

 

- Såja, det är SKÖÖÖNT gubben, väste hon.

 

Jag kunde inte svara eller kommentera det, jag hade fitta i hela munnen!

Plötsligt sätter sig mamma på huk framför mig, hon tar tag i min kuk och runkar den sakta ett par gånger, sedan styr hon in den i sin varma och våta fitta!

Vi knullar, jag och min mamma knullar!!!

 

Det är en obeskrivlig känsla när mamma med ett dovt stön glider ned över min kuk. När hon är i botten ler hon mot mig och blinkar med ena ögat, sedan sätter hon händerna på mina axlar och lutar huvudet bakåt. Hennes bröst kommer i mitt ansikte och jag suger in en bröstvårta i munnen. Jag känner hur hennes fitta kramar om min kuk, det känns som att hon kniper med fittmusklerna på något sätt.

Mamma stönar ytterligare sedan guppar hon sakta upp och ned över min kuk.

 

-Oooohhh, aahhhhh, Mmmm Anders, Ooohhh….

Successivt ökar mamma takten, jag känner att det är nära att spruta igen.

 

- Mam…mma! det ko…mmer igen snart!!

 

Mamma ställer sig upp igen och trycker mitt ansikte mot fittan.

 

- Du måste v..vänta lite gubben, ha tålamod stammar hon fram.

 

Återigen slickar jag mamma som juckar vilt mot mitt ansikte. Efter ett tag hoppar hon ned på golvet och vänder sig om så hon har ansiktet mot dörren. Hon lutar sig framåt och svankar med sin putande ankstjärt.

 

- Kom in i mig igen… viskar hon.

 

Jag sätter mig långt ut på kanten av toalettbänken och tar tag i min mors höfter. Hon sätter sig ned på kuken och börjar rida, jag ändrar grepp och tar tag i hennes skinkor.

 

- MMMmmmhh, Oooooh! Stönar hon

 

Mamma ökar ytterligare takten till ett vansinnigt tempo och nu är det kört för mig jag måste spruta nu.

 

Nuuuuu Mammmmma…aaaa!!!

 

Mamma hoppar av och vänder på sig snabbt och runkar kuken. Hon lägger ollonet mot sin utsträckta tunga och jag sprutar i hennes mun!

 

- Mmmmhhh AAAOOoo mam..ma! Säger jag med darrig röst.

- Såja gubben, såja!

Mamma sväljer och slickar på kuken tills all sperma är borta och kuken är helt blött av hennes saliv.

 

- Nu badar vi, säger hon med ett spermadränkt leende och tar på sig linnet.

 

 

Efter nattens äventyr med min mor och efter en god natts sömn vaknar jag upp i sovsäcken i rummet på neder våningen. Ute kvittrar fåglarna och solen lyser in genom springorna i persiennen.

 

Jag ligger och drar mig ett tag och tänker tillbaka på vad jag och mamma gjorde igår. Jag får stånd ögonblickligen och drar sakta i kuken upp och ned med kalsongerna neddragna. Jag hör att någon närmar sig mitt rum och stoppar snabbt in kuken i kalsongerna igen.

 

- Är du vaken, sömntuta? Syrran gläntar på dörren.

- Tänk för att jag är det, svarar jag sarkastiskt.

 

Erika flyger in i rummet och hoppar upp på sängen och börjar kittla mig sittandes över min mage. Min kuk som fortfarande är styv där under sovsäcken är bara centimeter från hennes trosbeklädda fitta.

 

- Vakna brorsan, vakna! Skrattar hon.

 

Jag kan skönja hennes uppnosiga bröst under det gula nattlinnet vilket inte direkt dämpar mitt stånd.

 

- Jag är vaken! Säger jag samtidigt som jag vräker henne åt sidan så hon hamnar mellan mig och väggen.

 

Vi fortsätter att kittla varandra och busa och ibland råkar jag nudda vid hennes stjärt och bröst. Efter ett tag gör jag det mer med flit än av misstag. Jag drar upp hennes nattlinne långt upp över magen medan jag skrattandes kittlar henne.

Tillslut har jag fått nattlinnet så högt upp att båda hennes bröst är helt bara. Erika verkar inte bry sig om det utan busar vidare som om inget har hänt.

 

Jag känner hennes händer under sovsäcken och hon kittlar mig på magen, samtidigt som jag nästan smeker hennes stjärt, hennes skinkor är som runda klot vilket gör mig stenkåt!

 

Hennes bröst är precis framför ansiktet på mig och jag sträckte ut tungan skulle jag kunna slicka på hennes styva bröstvårtor!

Syrran trevar med händerna nedåt och når tillslut mitt styva stånd, ollonet sticker fram över resåret och hon råkar nudda vid det! Hon känner längre ned och lägger hela handflatan över min kuk!

Både jag och syrran stelnar till och tittar förskräckt på varandra. Allt vad bus och kittlingar heter var som bortblåst på ett ögonblick. Det blir pinsamt tyst och vi låg helt orörliga i sängen. Erikas blick flackade och hennes ansikte blossade rött.

 

- Kom nu ungar! Nu är det frukost!

 

Mammas ord kommer som en skänk från ovan, Erika kastade sig upp ur sängen och sprang ut till köket.

Jag drog på mig en tröja och gick ut till min familj. Mamma log mot mig och blinkade med ena ögat, jag log tillbaka och sa god morgon. Under frukosten var Erika ovanligt tyst.

 

- Är du morgongrinig stumpan, varför är du så tyst? Frågade mamma.

- Nej, det är inget jag är bara trött. Svarade Erika.

- Jaha, kan ni vara snälla att duka av och diska? Jag ska gå till ICA-handlaren och köpa mat.

- Javisst, sa jag och syrran nickade instämmande.

 

När mamma hade gått iväg dukade vi av bordet och jag tog på mig att diska och Erika hade inget emot att torka.

Vi stod tätt intill varandra vid diskbänken helt tysta. Plötsligt tappade jag ett glas rätt ned i baljan så vattnet skvätte över syrrans nattlinne. Hennes bröstvårtor lyste igenom det blöta tyget på nattlinnet vilket genast fick min kuk att resa sig igen.

 

- Vad gör du?! Ropade hon till.

- Ooups, det var inte meningen sa jag samtidigt som jag skvätte ännu mer vatten på min syster.

- Du ska allt få! Sade hon och började skvätta ned hela mig med vatten.

- Nej, nu du! Sa jag med hotfull ton samtidigt som Erika sprang uppför trappan mot sitt sovrum med mig efter sig i hälarna.

Precis innan hon smällde igen sovrumsdörren satte jag foten mot dörren och tvingade upp den. Med ett skrik slängde hon sig på sängen när jag störtade in i rummet.

Jag slängde mig över henne och började kittla henne.

 

- Nej sluta Anders! Sluta hihi nej!

 

Jag fortsatte att kittla henne och hon svarade med samma mynt. Vi rullade runt i sängen med våra blöta kläder, syrran var blöt i håret också. Återigen drog jag upp nattlinnet över hennes bröst, vårtorna såg stenhårda ut. Jag tog mod till mig och placerade en hand på ett av hennes bröst, samtidigt som jag fortsatte att kittla henne med den andra handen. Vi rullade runt så Erika satt på mitt bröst, mitt ansikte var bara centimeter från hennes sköte och jag kunde se konturerna av hennes fitta genom tyget på hennes vita trosor. Under den vilda leken knuffade jag henne bakåt, hennes ben särades samtidigt som hon hamnade med ryggen mot mina ben. Hon vände snabbt på sig så hon fortfarande satt på mitt bröst men med ryggen mot mig, hon fortsatte att kittla mig på magen men helt plötsligt stannade hon upp!

 

Jag kände hennes hand mot min kuk igen! Hon smekte försiktigt med trevande händer, samtidigt som jag lade mina händer på hennes skinkor. Jag masserade de klotrunda skinkorna samtidigt som jag försökte få henna att lyfta på stjärten lite så jag kunde se hennes fitta.

Erika drog ned mina kalsonger så att hela min kuk blottade sig för henne.

 

- Oj, sa hon tyst för sig själv och smekte över kuken.

 

Jag fick upp hennes stjärt så hon stod på alla fyra. Med vissa problem fick jag av trosan från ett av hennes ben. Här låg jag i syrrans säng med hennes fjuniga bullfitta helt naken två centimeter från mitt ansikte och igår hade jag knullat min egen mamma!! Detta är ofattbart!!

 

Jag särade på Erikas lena blygdläppar med mina tummar och slickade försiktigt i fittskåran, hon var ljust rosa inuti fittan till skillnad mot min mor som hade en mörkare färg därnere. Hon smakade annorlunda också…

 

- Mmmhhh! Stönade min syster.

 

Hon greppade tag om kuken och jag hjälpte henne lite genom att jucka fram och tillbaka med kuken i hennes hand, sedan lade jag mig ned igen, Hon hade fattat galoppen, nu runkade hon för egen maskin.

Jag slickade ivrigare nu vilket min syster verkade gilla, hennes underliv gned sig mot min mun. Jag smekte lite med min tumme i skåran och satte den mot hennes hål, den gled in direkt! Syrran måste ha tänjt ut sin fitta med något annat, för hon är garanterat oskuld!

Min tumme åkte ut och in i syrran samtidigt som jag slickade henne, hennes underliv rörde sig rytmiskt över mitt ansikte.

 

-Ååååhh! Oo..oohh And..ers! Stönade hon samtidigt som hon runkade min kuk allt hårdare och skönare.

- Sug på den, sa jag kvävd av syrrans fitta.

 

Jag kände hur hennes varma mun slöt kring min kuk!

 

Hon fick inte in lika mycket av min kuk och hon var inte lika erfaren på att suga som mamma, men det var ändå otroligt skönt.

Vi låg så ett bra tag och slickade och sög på varandras kön innan jag kände att det snart skulle spruta ur min kuk. Jag tänkte på det mamma hade sagt om att jag skulle ha tålamod.

Jag puttade syrran åt sidan så hon hamnade på rygg brevid mig. Jag särade på hennes ben och lade mig mellan dem och slickade hennes fitta igen.

Hon började gny som en hundvalp efter ett tag.

 

- Ooh ooh iiii ooh oooh mmmmhhh!!

 

Hennes underliv skakade och Erika hyperventilerade!

 

- Ooohh Anders, And..ers Ooohhhmmm!

 

Hon lade benen runt min hals och drog mitt ansikte mot sin fitta, hela hennes kropp skakade som ett epilepsi anfall ungefär! Hon fick helt enkelt orgasm!!

Hon lugnade ned sig efter ett tag och släppte bensaxen kring min hals. Hon log mot mig med tårar i ögonen.

 

- Tack, det var underbart! Sa hon.

Jag satte mig upp på knä och syrran satte sig på huk och tog min styva kuk i ena handen och lutade sig fram och sög på den. Hennes andra hand smekte hennes fitta, det såg ut som att hon hade onanerat ett bra tag. När jag tänker efter har jag nog hört några dova stön från syrrans rum vid några tillfällen det sista året. Våra rum ligger vägg i vägg där hemma i stan, så man kan inte undgå att höra varandra ibland.

 

Erika tittade upp mot mig med min kuk långt in i munnen, det såg otroligt sexigt ut när hennes kinder putade ut på grund av att ha min kuk där inne. Hon satte ned knäna i sängen så hon stod på alla fyra igen fortfarande med min kuk i munnen, hon svankade ordentligt på ryggen och hennes ankstjärt putade.

Nu bara måste jag knulla henne!

Jag smekte henne på kinden och drog bort hennes långa hår från ansiktet och drog ut kuken.

 

- Vänd på dig, viskade jag lågt.

Hon gjorde som jag sa och svankade extra mycket så att hennes bakmus syndes tydligt!

Jag smekte den lite med tummen och hon tryckte genast stjärten bakåt så tummen gled in i hålet!

 

- Mmmmhh!

Jag riktade kuken mot hålet och tryckte på samtidigt som jag lät tummen glida ur, ollonet letade sig in hennes trånga fitta som töjdes runt min kuk.

 

- OO…OOOoooohhh!

Det såg ut och lät på syrran som om det gjorde ont så jag stannade upp, men Erika tryckte stjärten mot mig så att kuken gled längre och längre in i fittan!

 

Jag tog tag i hennes skinkor och ökade takten ju längre kuken gled in. Efter ett tag var hela inne och min syster och jag stönade ikapp med varandra. Jag tog tag i hennes bröst bakifrån och drog henne mot mig så vi stod upp på knä i sängen och knullade!

 

- Ååhh, Erika!

- Ooohh, Åååhhh!

- Mmmmhhh, Åååhh!

- Skö…önt Anders!

- Nu sprutar jag syrran!!

 

Jag drog ur kuken och sprutade ned syrrans stjärt innan hon vände sig om. När hon vänt på sig så greppade hon runt kuken och runkade sakta.

 

- Tack brorsan det här har jag velat göra länge!

- Tack själv! Hur länge då?

- Ända sedan i vintras när jag såg dig i duschen efter innebandyn. Dessutom hörde jag vad du gjorde igår när vi solade och sen kände jag den när vi var ute i vattnet..

- Jag trodde inte du märkte något?

- Jo det gjorde jag, det går ju inte att undgå dina blickar heller direkt….

- Nu måste vi fixa disken syrran, snabbt så inte mamma hinner komma hem, kom!

 

Vi fixade till disken och tvättade av oss snabbt och mamma kom hem bara minuter efter det att vi var färdiga…..

45 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Totomomasos

Det måste bara komma en fortsättning...Helt underbar novell...Går igång på alla cylindrarna här...Så hett ! Snälla...skriv mera....

22/2 kl. 12:27

#6

Vermland

Hoppas på en skön fortsättning..

3/12, 2023 kl. 09:19

#5

Ronneby

WOW vilken otroligt underbar novell!

29/11, 2023 kl. 00:13

#4

Gubben57

En fortsättning är ett måste!!!. Hoppas att Anders får en lång skön sommar med sin mamma och lillasyster med många sköna knull och kanske alla tre tillsammans med lite skön sex mellan mor och dotter också!

26/11, 2023 kl. 17:42

#3

Mister

Så underbart det hade varit med en kåt mamma och en kåt lillasyrra när man var i de åren att man kunde knulla hur mycket som helst.

10/11, 2023 kl. 22:01

#2

Kjell-Åke

Härlig novell.
Hoppas det kommer en fortsättning?

9/11, 2023 kl. 10:52

#1

MalmöLars

Härligt med kärlek i familjen, kommer det en fortsättning?

8/11, 2023 kl. 11:57