Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/1 kl. 21:03, av Qu-ken

Pernillas återkomst

Del 2 av 5 i serien Adam blir Eva

Livet log åter, jag hade nästan glömt hur underbart det var att somna på kvällen med en kuk djupt inne i mig, där den just sprutat in den andra eller tredje satsen sperma, eller att vakna på morgonen när den åter långsamt tränger in och börjar jucka kärleksfullt i mitt trånga hål. Tvättmaskinen gick het då vi måste byta lakan nästan varje dag på grund av de floder av svett och sperma vi producerade när vi knullade.

En dag när jag kom hem på eftermiddagen hittade jag Per framför spegeln iförd min kortaste kjol och mina sexigaste stay-ups.

- Ser man på, Pernilla är tillbaka.

- Jag såg en annons om att en krog i närheten har tjejkväll på lördag med strippande killar och jag tänkte att vi kunde gå dit. Jag har bara alldeles fel frisyr, råkar du ha någon gammal peruk jag kunde låna?

- Nej, men vi kan köpa en åt dig. Jag har varit där på tjejkvällar tidigare och killarna är faktiskt otroligt läckra.

På lördagen var vi då där vid bordet närmast scenen och tittade på showen. Den ena fantastiska killen efter den andra klädde av sig nästan allt bara en meter ifrån oss och vickade på sin härliga rumpa och klämde på grejerna i dom minimala tangatrosorna. Man kunde nästan höra hur det plaskade i tjejernas trosor och lukten av fittsaft var kompakt i lokalen. Pernilla och jag hade båda problem att hålla kuken i trosorna för att inte kjolen skulle bli ett tält vilket kunde väcka uppseende eftersom killar var portförbjudna den kvällen. Dom hade sparat killen med den största kuken till sist; han hade små orangea shorts istället för tangas då den där grejen omöjligt skulle ha rymts i sådana. Det var uppenbart att kuken i själva verket var stenhård då den var mycket grov och säkert nästan 30 cm lång.

När han försvunnit från scenen såg jag att killen som vaktade dörren till scenen stod och pratade med någon och inte verkade vara på alerten.

- Kom, vi måste träffa den där sista killen.

- Tror du det lyckas?

- Man kan alltid göra ett försök.

Vi kom backstage utan problem och hittade killen där. Dom andra killarna hade redan gått.

- Hej flickor, hit kan ni inte komma.

- Vi måste få titta närmare på den där kuken.

- Tyvärr, tyvärr. Jag knullar inte med tjejer, bara killar. Tjejfittor klarar inte av grejer av den här storleken, men ni kan få titta på den. Se, men inte röra.

Han drog av sig shortsen och kuken hoppade ut som en stålfjäder.

- Hur kan du hålla den så hård så länge?

- Yrkeshemlighet, Viagra.

- Du är alltså störtkåt och önskade att här fanns en kille att knulla?

- Det är sant, men ikväll finns här ingen kille.

- I själva verket finns här två...

Vi lät kjolarna falla till golvet och killen stirrade på våra hårda kukar som nu på allvar var på väg ut ur trosorna. Jag vände mig om och lutade mig över bordet. Jag tog glidtuben ur handväskan och gav den åt honom.

- Vad väntar du på? Kör in den, men ta det försiktigt, jag har aldrig blivit knullad med någonting av den där kalibern.

Han sprutade en klick glid på ollonet och började tränga in i min pojkfitta. Det gjorde vansinnigt ont men jag lät honom inte märka det. Till slut var hela den gigantiska penisen inne i min anal och han började dra den av och an. Efter typ tre stötar gick det för mig första gången och därefter med jämna mellanrum medan han knullade mig hela tiden ökande takten tills han bankade på så jag trodde att jag skulle svimma av njutningen. Till sist kände jag hur han kreverade djupt inne i mig och sköt säkert tio strålar sperma in i min rumpa,

- Tack, grabben. Jag behövde det där. Om ni väntar ett tag ska jag fixa också din kompis.

- Om du vill kunde vi gå hem till oss och fortsätta.

- God idé. Kom så går vi. Förresten, jag heter Freddy.

Han tog på sig shortsen och ett par supertajta jeans. Jag tryckte in en tampong i rumpan för att inte läcka ut saften därifrån, vi tog på oss kjolarna och så gick vi med raska steg hemåt.

Därhemma kastade vi av oss alla kläder, Pernilla lade sig på rygg i sängen och Freddy lyfte upp hennes ben på sina axlar och började penetrera henne. Jag såg på hennes min att också hon tyckte att kuken var lite väl grov men inte heller hon sade något. Jag stod där bakom och tittade på Freddys söta rumpa som började röra sig av och an. Jag tog glidtuben och tryckte in en klick i hans stjärt och han protesterade inte så jag körde kuken med en enda hård stöt in i röven på honom. Han hade just fått upp farten så jag behövde inte röra mig, han skötte juckandet. Jag hade i krogens bakre rum kommit så många gånger att det inte fanns mer i ballarna, så jag bara stod där och njöt av känslan när han klämde om min kuk med rumpmuskeln. Pernilla utstötte oartikulerade läten under hela knullet och Freddy stönade vid varje skjut. Jag hade aldrig varit med om något så erotiskt som det här.

När allt var över gick vi alla ut i badrummet och duschade. Jag drog tampongen ur röven och lät sperman flöda ut. Det rann floder också längs Pernillas ben och vi tvättade av oss varefter vi satte oss nakna i soffan och Pernilla öppnade en flaska vin och vi skålade för den underbara saken, bögsex. Hetero killar skulle bara veta vad de går miste om.

*****

Per trivdes allt mer med att vara Pernilla men eftersom han spelade rollen av min pojkvän kunde vi inte så ofta visa oss ute bland folk som två tjejer. Han bytte ofta om hemma på kvällen och vi satt ibland och tittade på TV och runkade med händerna i varandras trosor. Han lät också håret växa och snart behövde han inte längre använda peruk. För att fira hans födelsedag köpte jag en kryssningsbiljett tur-retur till Helsingfors och vi packade bara med våra sexigaste tjejkläder.

När båten lagt ut och vi installerat oss i hytten gick vi upp till baren och köpte två glas vin. Efter en stund kom två killar som såg ut att vara ungefär 19–20 år, snygga slanka och identiska tvillingar. De hade välsittande jeans som visade att de var välförsedda framtill och med underbara rumpor på baksidan. De satte sig inte långt från oss och vi märkte att de inte verkade särskilt intresserade av oss trots att vi försökte se så sexiga ut som möjligt. Den ena killen satt med ryggen mot oss och vi kunde inte höra vad han sa men vi hörde allt hans brorsa sa:

- Fan, vad jag är kåt. Om jag inte snart hittar en kille att knulla blir jag galen. Jag är så trött på att bara knulla med dig, det är lika upphetsande som att runka framför spegeln. Jag vill ha nån som inte är en kopia av mig utan en snygg kille med tajt rövhål.

- Nej, du vet vad jag anser om tjejer. Man måste strula med kondomer och sånt. Dessutom klagar dom att den är för stor och att det gör ont när jag kör in den i fittan. En kille som vill ha kuk i rumpan vet att det kommer att göra ont men att det snart går över och sen är det underbart att bli knullad med en lång och grov kuk. Jag försökte ju en gång att köra den i rumpan på en tjej och hon skrek så jag trodde hon skulle dö. Henne såg jag aldrig mer...

Brorsan sa någonting och kastade en blick över axeln.

- Dom där? Tror du att dom skulle klara av våra ballar? Vi kunde ju försöka. Gå dit och fråga om vi kunde bjuda på någonting.

Brorsan steg upp och började gå mot vårt bord. Vi låtsades prata om vädret och tömde våra glas just när han kom fram till oss.

- Hej, min bror och jag undrar om vi kunde bjuda på påfyllning.

Vi tittade upp på honom och försökte se så näpna ut som möjligt.

- Ja tack. Killen i baren vet vad vi dricker.

Strax kom killarna vardera med två glas vin. Pernilla tittade på dem och sa:

- Ni är ju inte så identiska som vi trodde.

- Visst är vi det. Vad menar du?

- Ni har båda stora kukar men en av er har den till vänster och den andra till höger. Är de alltid så stora eller är ni bara glada att se oss?

Killarna hade tydligen inte väntat sig att vi genast skulle börja tala om kukar så de visste inte vad de skulle säga och de satte sig ner på varsin sida om oss. Killen med kuken till vänster kom på min högra sida så jag satte genast handen på hans bula och märkte att grejen där inne var stenhård.

- Hade ni några planer när ni kom hit eller ville ni bara bjuda på ett glas? Du verkar vara otroligt kåt.

Han hade säkert planerat diskussionen på ett helt annat sätt så han stammade något och satte handen på insidan av mitt lår och förde den uppåt mot fittan, som han trodde. När han nådde skrevet och där hittade min hårda kuk tittade han först förvånat på mig, sedan sken han upp och sa:

- Den här är ingen tjej!

Pernilla lyfte på kjolen och sa:

- Inte den här heller. Vill ni fortfarande knulla med oss?

- Mer än nånsin! Er hytt eller vår?

- Här behövs ingen hytt, kom.

Vi tömde våra glas och gick ut på däcket. Vi hittade ett ställe där vi ansåg att ingen såg vad vi gjorde och Pernilla och jag lutade oss mot relingen och vickade inbjudande med rumpan. Killarna plockade ut kukarna och de var faktiskt både långa och grova. Jag tog glidtuben ur handväskan och drog upp kjolen. Pernillas trosor var redan nere vid knäna och killen bakom mig slet mina ner ända till vristerna. Killarna smorde kukarna och körde in dom i våra fittor med en enda hård stöt. Det gjorde alldeles förbannat ont och dom väntade inte att våra rumpor skulle vänja sig vid dom gigantiska kukarna utan de började genast råknulla oss i ett våldsamt tempo. Snart gick smärtan över och jag höll på att svimma av njutning för varje gång han träffade min prostata där bak. Jag sköt stråle efter stråle och jag såg att relingen framför Pernilla också dröp av sperma. Dom bankade på säkert över 10 minuter och jag var imponerad av deras förmåga att knulla så hårt så länge utan att smälla av. Till slut kunde dom inte hålla sig länge och först min rumpfitta och strax därefter Pernillas fylldes med tvillingarnas safter.

Killarna stod först ett ögonblick och flämtade. Sedan tycktes de båda samtidigt få en ide. Dom tittade på varandras utan ett ord och nickade. Jag hade ju hört om den ordlösa kontakten mellan tvillingar, men det här var första gången jag sett det på nära håll.

- Nu går vi ner till vår hytt. Brorsan och jag vill prova på något vi har planerat en tid.

Jag såg säkert lika frågade ut som Pernilla men vi sade inget och följde efter killarna till deras hytt. När vi kom dit kastade båda av sig alla kläder men när vi började strippa hejdade dom oss.

- Brorsan och jag har fantiserat om hur det skulle vara att bli knullad av en tjej. Vi har skaffat en sådan där löskuk som man fäster där kuken borde vara men vi har inte hittat någon tjej som skulle vara villig att leka med. Men nu har vi två söta tjejer med riktiga kukar så ni måste ha kjolarna på när ni knullar oss.

Killarna lade sig på rygg i sängen och lyfte benen upp mot taket. Pernilla och jag smorde våra kukar med den sperma som rann nedför våra ben. Sedan lyfte vi killarnas ben på våra axlar, plockade fram kukarna under kjolarna och tyckte in dom i tvillingarnas rumpor. Det var en märklig känsla att knulla killarna där under kjolen så man inte kunde se kuken åka av och an. Killarna blev otroligt upphetsade av synen och sprutade kaskader av sperma medan vi bankade på så hårt vi kunde tills vi också avfyrade våra satser djupt in i deras analer.

Vi blev kvar i tvillingarnas hytt och på morgonen när vi anlände till Helsingfors hade ingen av oss en droppe sperma kvar och alla fyra rumpor var så ömma att vi knappt kunde sitta.

*****

Tvillingarna var inte på kryssning utan skulle bli i Helsingfors några dagar, så vi tog farväl av dem och gick iland för att titta på stan men vi kom tillbaks till hamnen i god tid för att kunna kolla in om det skulle komma några lämpliga killar som sällskap för hemresan. Vi ställde oss nära ingången och låtsades studera några infotavlor men samtidigt höll vi ett öga på den som kom ombord. Pernilla stötte till mig med armbågen.

- Dom där!

Två snygga killar kom med varsin stor väska och jag förstod genast att vi hittat dem vi var ute efter. Båda hade tajta jeans med nedersta knappen i gylfen oknäppt och de hade dessutom båda T-shirts med regnbågsmotiv. Dom var definitivt inte blyga med att de var ett gaypar. Vi följde efter dem på ett diskret avstånd och såg hur de satte in sina väskor i förvaringsboxar för bagage. Vi tittade på varandra och sade samtidigt.

- Dom har ingen hytt!

Vi fortsatte att följa efter dem och hoppades att de inte skulle märka att vi skuggade dem, men risken var kanske inte så stor, då, precis som bögar brukar, killarna närmast verkade intresserad av andra killar. Vi insåg att vi snart måste försök få kontakt innan dom hittat annat sällskap. När båten lagt ut gick dom och satte sig i en bar med varsin öl och vi satte oss vid grannbordet och diskuterade vad vi skulle beställa. Pernilla vände sig om och frågade killarna.

- Hej, är ölet kallt här?

Den ena killen vände sig mot oss och jag kunde inte undgå att lägga märke till konturerna av en rejäl stake i hans jeans. Pernilla såg den också och gav mig en menande blick. Killen såg rätt förvånad ut men svarade bara.

- Ja, det är helt okej.

Vi steg upp och gick till disken för att handla och Pernilla kom med ett förslag.

- Jag tycker att vi försöker få dom med oss utan att dom märker att vi inte är tjejer. Det blir sedan en glad överraskning för dom när dom får se vad vi har i trosorna.

- Men dom är bögar, tror du att vi får dom till hytten om dom tror att vi är tjejer?

- Om det inte lyckas måste vi väl berätta sanningen. Sedan kommer dom garanterat.

Vi gick tillbaks till bordet med våra öl och började med small-talk med killarna. Pernilla började.

- Oj, vad ni är bruna. Var har ni hittat sol den här tiden på året, eller är det solarium solbränna?

- Nej, vi är faktiskt på väg hem från Kanarieöarna, men av olika orsaker blev det en omväg via Finland.

Jag tyckte att det var dags att komma till saken.

- Förlåt om du tycker att jag är närgången, men det är ingen liten grej du har där i byxorna. Tror du att vi kunde få titta närmare på den? Er hytt eller vår?

- Jag vet inte... Vi har ingen hytt... Vi är nästan panka så vi hade inte råd...

- Verkligen. Men ni kunde komma och dela hytt med oss om ni förstår hur jag menar.

Killen med den stora kuken såg ytterligt besvärad ut och visste tydligen inte vad han skulle säga, men hans kompis fattade galoppen.

- Tack, det kunde vi göra om ni tror att vi ryms där alla fyra.

- Vi ryms säkert, sängarna är breda och det blir bara fråga om vem som sover med vem. Du får förlåta, men jag tror att vi båda gärna skulle sova med den här. Annars, jag är Eva och det här är Pernilla.

Sade jag och lade handen på kompisens kuk och kände att den var alldeles hård. Killen såg nu närmast panikslagen ut och jag tyckte nästan synd om honom, men han protesterade inte. Han hickade och sade.

- Jag är Niklas. Han är Ken.

Nere i hytten bad vi killarna klä av sig medan vi gick in på toa. Där tog vi av oss trosorna och smorde våra rumpfittor men i övrigt lämnade vi kläderna på. Vi hade lämnat toadörren på glänt så vi hörde vad killarna talade om. Niklas verkade fortfarande olycklig.

- Herregud, vad ska jag göra? Jag har aldrig nånsin knullat med en tjej och jag vet inte hur man gör!

- Det är inte så stor skillnad. Tjejfittan sitter lite längre fram och har inbyggt glid. I övrigt är det som normalt rumpknull, du trycker in den och sedan juckar du...

- Men blir hon inte gravid om jag sprutar i henne? Vi har ju inga kondomer.

- Kanske dom har, annars måste du dra ut innan det smäller. Eller kanske dom äter piller...

Vi tyckte att det nu var dags att komma igång så vi kom ut från toa. Killarna såg förvånade ut när dom såg att vi fortfarande hade kläderna på. Jag tog Niklas i handen och lade honom ner på sängen medan jag smekte hans kolossala kuk som strax var hård och uppe i all sin prakt.

- Wow, vilken stake, jag måste smaka...

Jag lutade mig över honom och började suga på den fantastiska kuken. Han gillade tydligen vad jag gjorde och när jag såg att han låg med slutna ögon och flämtade med munnen på vid gavel klättrade jag upp på honom, vilket han tydligen i sitt extatiska tillstånd inte noterade. När jag var i rätt position ovanför honom drog jag upp kjolen och tryckte min också nu stenhårda kuk ner i hans öppna mun och han började instinktivt suga på den. Det var som om han glömt att han var i sängen med en tjej. Jag blåste på nolltid en stor sats ner i strupen på honom och han svalde den. Därefter gick det för honom också och sedan hördes ett kvävt rop, han hade fortfarande min kuk djupt nere i halsen. Jag drog ut den för att höra vad han hade på hjärtat.

- Du... vad... hur... du är inte... vad hände?

- Bara en liten sixty-nine, älskling...

- Men... du... kuk... vad är det här... du är kille! Är hon också?

- Javisst, tror du att två tjejer skulle försöka ragga två bögar som ni?

Vid det här laget märkte vi att Pernilla och Ken satt och tittade på och försökte hålla sig för skratt. Dom var båda nakna och satt och gned varandras kukar. Pernilla hade alltså avslöjat sanningen redan. Jag klädde av mig blus och kjol och lade mig med ryggen mot Niklas och förde hans åter hårda kuk mot min rumpa.

- Nu behöver du inte längre oroa dig, Niklas. Nu vet du säkert hur man gör.

Jag behövde inte be honom två gånger. Han började genast trycka in staken i mitt hala hål och jag såg hur Pernilla satt grensle över Ken och red honom långsamt och njutningsfullt. Niklas knullade mig med hårda stötar och jag njöt... Det var absolut den största kuk jag någonsin haft i mig och känslan var obeskrivlig... Jag vet inte hur länge han pumpade, säkert minst en kvart, innan jag kände hur han fyllde min pojkfitta med sin saft. På den andra sängen hade dom bytt plats och Ken låg med benen på Pernillas axlar medan hon knullade honom...

Allt detta hade gjort oss rejält törstiga så vi tog på oss lite kläder, det rann så mycket sperma ur min stjärt att jag lämnade trosorna i hytten och jag tror att Pernilla gjorde det också. Sedan gick vi upp till baren för en öl eller två. Bäst vi satt där verkade Niklas komma på något. Han såg klurig ut och tog Pernillas hand.

- Jag kan läsa i din hand vad du har gjort tidigare i livet. Du har haft en pojkvän...

- Big deal, det är väl inte så svårt att gissa.

- Din pojkvän var släkt med Evas pojkvän... Dom var kusiner.

- Jaaa... men hur kan du veta det?

- Och han hette Oskar.

- Det kan inte vara sant! Hur kan du...

Vi förstod ingenting men Ken flinade.

- Du tycks ha gissat rätt. Pernilla är inte ett så vanligt namn och det finns knappast en annan kukförsedd Pernilla. Vi träffade på Teneriffa en kille som var där med sin elaka fru som hans mamma tvingat på honom trots att han var bög. Han längtade så efter sin pojk/flickvän Pernilla. Vi satt på en krog med våra två kompisar och hörde hur dom grälade, eller det var snarast hon som skällde på honom. När hon sedan försvann, gick vi upp på deras rum och knullade Oskar halvt fördärvad varefter han sa att han nu fått livslusten tillbaka och en vacker dag skulle ta mod till sig och skilja sig från draken. Men, det verkar som om hans Pernilla inte längre är ledig...

- Han är en mes, han borde ha stått på sig och gift sig med mig istället. Men han var rädd att bli av med jobbet på sin pappas firma om han kom ut ur skåpet. Men det var hyggligt av er, han har nog inte fått kuk sedan han gifte sig...

- Jag har också en pojkvän, men han studerar i England. Om han skulle komma hem och Oskar skulle skilja sig kunde vi kanske alla återgå till våra tidigare partners...

Det blev inte mycket sömn den natten och när morgonen kom och vi anlände till Stockholm kunde ingen av oss producera så mycket som en droppe sperma. Hela lagret var djupt inne i våra nu mycket ömma rumpor...

När vi var på väg i land och närmade oss terminalen lade Niklas plötsligt armen om min hals och Ken gjorde det samma med Pernilla. Vi protesterade inte men tyckte ändå att det var märkligt, men Niklas förklarade.

- Våra kompisar kommer och möter oss och vi tänkte chocka dem. Dom kommer att tappa hakan när dom ser att vi kommer i sällskap med två tjejer.

Mycket riktigt, där stod två killar som inte tycktes tro att det dom såg var sant och blev ännu mer förvirrade när Ken berättade om vad som hänt under resan.

- Det här är Eva och Pernilla. Dom blev så imponerade av storleken på Niklas kuk att dom föreslog att vi skulle komma till deras hytt så dom kunde titta närmare på den, och vi har knullat med dom nästan hela resan.

- Ni har knullat med två tjejer???

- Tja, det beror på... Ni minns den där killen vi knullade på Teneriffa, här har vi hans flickvän Pernilla...

- Men var inte Pernilla en kille?

- Javisst, och hans flickvän Eva är också en kille...

- Åh, det förklarar... Vi trodde redan att ni blivit galna... Eller hetero...

- Ingen risk, dom har båda väldigt snygga kukar och underbara pojkfittor...

- Låter intressant, kanske vi kunde någon dag...

- Säkert, Eva och jag är alltid intresserade av nya bekantskaper...

Vi såg till att alla hade allas nummer och beslöt att vi snart skulle träffas. 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.