Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/1 kl. 13:40, av Qu-ken

Resan hem - del 2

Del 5 av 6 i serien Alex

Så, när vi hittat förvaringsboxarna för våra väskor sökte vi upp en bar och satte oss ner med varsin öl för att fundera på var vi skulle tillbringa natten. Vi hade ju inte råd med någon hytt.

- Du Niklas, sätt dig så att alla som går förbi ser din stake i brallorna och försök få bulan så stor som möjligt. Kanske vi kunde få några bögar att bjuda oss till deras hytt...

Han behövde inte göra mer än att klämma om kuken en gång, och jag såg hur den växte upp till full volym i hans tajta jeans. Han är verkligen den kåtaste kille jag någonsin träffat.

Just då kom två tjejer och satte sig vid grannbordet. Båda stirrade på härligheten i Niklas byxor och det slog mig att kanske också tjejer kunde vara intresserade. Vem som helst borde trots allt se att vi var bögar, med våra Pride T-shirts och tajta jeans med nedersta knappen i gylfen oknäppt. Men kanske dom inte förstod, eller så var dom ”fag hags” som gillade killar som gillar killar...

Dom frågade om vår solbränna och vi berättade om vår äventyrliga hemresa. Dom hade hela tiden svårt att inte stirra på Niklas’ kuk och till sist sade den ena tjejen.

- Förlåt om du tycker att jag är närgången, men det är ingen liten grej du har där i byxorna. Tror du att vi kunde få titta närmare på den? Er hytt eller vår?

När vi erkände att vi inte hade någon hytt blev dom ännu mer intresserade och dom bjöd oss till sin och det var uppenbart att dom ville knulla med oss, i synnerhet med Niklas. Han såg besvärad ut och när tjejen sedan satte handen på hans stake såg jag panik i hans ögon så jag tackade för inbjudan innan han hunnit säga något. Dom presenterade sig som Eva och Pernilla och sedan tömde vi våra glas och lämnade baren.

Nere i hytten bad tjejerna att vi skulle klä av oss medan dom gick in på toa för att ”förbereda sig”. När vi stod där nakna märkte jag att Niklas’ kuk var slakare än jag någonsin sett den. Han såg fortfarande skräckslagen ut.

- Herregud, vad ska jag göra? Jag har aldrig nånsin knullat med en tjej och jag vet inte hur man gör!

- Det är inte så stor skillnad. Tjejfittan sitter lite längre fram och har inbyggt glid. I övrigt är det som normalt rumpknull, du trycker in den och sedan juckar du...

- Men blir hon inte gravid om jag sprutar i henne? Vi har ju inga kondomer.

- Kanske dom har, annars måste du dra ut innan det smäller. Eller kanske dom äter piller...

Tjejerna kom ut från toa och till vår förvåning hade dom inte klätt av sig. Eva tog Niklas hand och lade honom ner på sängen och runkade på nolltid upp kuken till maximal volym. Sedan började hon suga på den och jag visste inte riktigt vad jag borde göra, men Pernilla satte sig på sängkanten och jag satte mig bredvid henne och hon började smeka min nu helt hårda kuk.

- Du, råkar ni ha kondomer?

- Behövs inte. Vi kör barbacka.

- Men vi vill inte att någon blir gravid...

- Vi kan inte få barn...

- Varför inte? Äter ni p-piller eller...

- Nej...

Hon tittade ner i sin famn och jag följde hennes blick. Någonting i hennes kjol fick den att resa sig och det kunde bara betyda en sak. Jag förde in handen mellan hennes ben och, mycket riktigt, hon var inte en hon, hon var en han.

- Jag heter egentligen Per...

- Och Eva?

- Han är Adam. Låt oss se hur Niklas reagerar när han upptäcker det...

Hon tog av sig kläderna och vi satt där nakna och runkade varandra försiktigt för att inte låta det gå för tidigt medan vi kollade vad Eva gjorde med Niklas. Han låg där och flämtade med munnen på vid gavel och plötsligt var Eva ovanpå honom och körde ner kuken i gapet. Han tycks ha glömt att det var en tjej som sög honom så han började också suga på Evas kuk och det dröjde inte länge förrän hon smällde av en sats som han svalde utan protester. Strax efter gick det för honom också och först då insåg han att någonting inte stämde.

- Du... vad... hur... du är inte... vad hände?

- Bara en liten sixty-nine, älskling...

- Men... du... kuk... vad är det här... du är kille! Är hon också?

- Javisst, tror du att två tjejer skulle försöka ragga två bögar som ni?

Niklas såg otroligt lättad ut när han insåg att han inte behövde knulla en tjej och när Eva vände rumpan mot honom tryckte han genast in kuken i henne och började jucka. Nu tyckte jag att det var dags så jag lade mig ner på sängen och Pernilla klev upp på mig och började rida. Jag kunde inte hålla mig särskilt länge och när jag kommit i Pernillas fitta lyfte hon upp mina ben på sina axlar och körde kuken in i mig med en enda hård stöt. Det var en konstig känsla att bli knullad samtidigt som jag tittade upp på ett välsminkat ansikte med klarröda läppar. Det var faktiskt som att bli knullad av en tjej, en tjej som hade en stor och härlig kuk och visste hur hon skulle använda den.

Niklas bankade fortfarande på i Evas rumpa och jag misstänkte att hon skulle känna av den behandlingen i en vecka. När han äntligen var klar beslöt vi oss att gå upp i baren för något läskande. Vi tog på oss kläderna och jag märkte att tjejerna lämnade trosorna i hytten, antagligen för att svalka av dom nedre regionerna. Dessutom rann det duktigt med sperma nedför Evas ben, Niklas hade fyllt henne med allt han hade...

Som tack för ett underbart knull krävde tjejerna att få betala i baren, och vi protesterade inte då vi fortfarande hade ebb i reskassan. Medan vi väntade såg Niklas ut att fundera på något.

- Du, den där killen vi knullade på Teneriffa, hade han inte en pojkvän som hette Pernilla? Kunde det vara...

- Mycket möjligt, då skulle Eva vara hans kusins...

När så tjejerna kommit med ölglasen tog Niklas Pernillas hand.

- Jag kan läsa i din hand vad du har gjort tidigare i livet. Du har haft en pojkvän...

- Big deal, det är väl inte så svårt att gissa.

- Din pojkvän var släkt med Evas pojkvän... Dom var kusiner.

- Jaaa... men hur kan du veta det?

- Och han hette Oskar.

- Det kan inte vara sant! Hur kan du...

Tjejerna såg ut som två stora frågetecken, så jag tänkte att det var dags att förklara.

- Vi tycks ha gissat rätt. Pernilla är inte ett så vanligt namn och det finns knappast en annan kukförsedd Pernilla. Vi träffade på Teneriffa en kille som var där med sin elaka fru som hans mamma tvingat på honom trots att han var bög. Han längtade så efter sin pojk/flickvän Pernilla. Vi satt på en krog med våra två kompisar och hörde hur dom grälade, eller det var snarast hon som skällde på honom. När hon sedan försvann, gick vi upp på deras rum och knullade Oskar halvt fördärvad varefter han sa att han nu fått livslusten tillbaka och en vacker dag skulle ta mod till sig och skilja sig från draken. Men, det verkar som om hans Pernilla inte längre är ledig...

- Han är en mes, han borde ha stått på sig och gift sig med mig istället. Men han var rädd att bli av med jobbet på sin pappas firma om han kom ut ur skåpet. Men det var hyggligt av er, han har nog inte fått kuk sedan han gifte sig...

- Jag har också en pojkvän, men han studerar i England. Om han skulle komma hem och Oskar skulle skilja sig kunde vi kanske alla återgå till våra tidigare partners...

Efter en till öl började det resa sig under tjejernas kjolar och också jag kände kåtheten göra sig påmind i mina brallor. Konturerna av Niklas stora kuk var också som vanligt klart synlig i hans jeans så det var dags att gå ner i hytten för nästa omgång. Niklas och jag klädde av oss och Eva frågade om vi ville titta på tjejknull så vi satte oss på sängkanten medan dom, fortfarande med kläderna på, lade sig på den andra sängen varefter Pernilla lyfte upp Evas ben på sina axlar och tyckte kuken in i hennes pojkfitta. Vi satt där och runkade varandra, men synen av dom två knullande tjejerna var så upphetsande att jag hoppade upp i Niklas famn och lät hans härliga kuk glida in i mig medan han fortsatte att gnida min hårda stake...

Det blev inte mycket sömn den natten och när morgonen kom och vi anlände till Stockholm kunde ingen av oss producera så mycket som en droppe sperma. Hela lagret var djupt inne i våra nu mycket ömma rumpor.

Vi visste att kompisarna skulle komma emot oss till hamnen, så vi beslöt oss att chocka dem en aning. Dom såg ut att tappa hakan när dom såg oss gå iland med armen om varsin tjej, med var väldigt lättade när vi presenterade dem och berättade vad dom hade i trosorna.

Vi såg till att alla hade allas nummer och kom överens om att vi skulle träffas igen inom en nära framtid.

*****

Det visade sig att, medan Niklas och jag var på väg hem, Markus hade flyttat in hos Alex i vårt rum. På grund av vår försenade hemresa hade jag delvis kommit på efterkälken med studierna och det var inte så lätt att koncentrera sig när killarna flera gånger om dagen stormade in på rummet och började knulla. Niklas såg jag inte mycket av då han också hade fullt upp med studierna och så jobbet på resebyrån om kvällarna, men vi ringde varandra ofta och han sade att han tänkte ta ledigt på veckoslutet.

- Om du inte har andra planer kunde du komma hit till mig. Jag har varit så kåt ända sen vi kom hem men inte ens haft tid att runka. Jag har saknat dig och din sköna rumpfitta.

- Ja, jag kommer gärna. Jag vill ta en paus från studierna och jag är trött på att titta på Alex och Markus eviga knullande här hemma.

- Men varför flyttar du inte hit helt och hållet? Mina föräldrar har ju hyrt en stor lägenhet för mig och Anita och hon har säkert inget emot att du också bor här. Jag ser inte henne så ofta, hon tycks vara hos Lena mest hela tiden, och när hon är hemma ligger hon bara på sängen och pillar sig i fittan. Hela hennes värld tycks rotera kring det hon har mellan benen. Hon har troligen världsrekord i korta kjolar och jag misstänker att hon inte ens äger några trosor.

Vi beslöt alltså att jag skulle flytta in hos honom och Alex och Markus var överlyckliga att få hela rummet. Dom hjälpte mig med att packa mina saker och på fredag kväll var jag så helt installerad hos Niklas. Det hade varit en ansträngande vecka och vi var båda så trötta att vi gick och lade oss tidigt. Niklas lade sig tätt intill bakom min rygg och jag kände hur han placerade sin hårda kuk upp längs min stjärtskåra.

- Vill du knulla?

- Nej, jag orkar inte, men i morgon...

- Låter bra... Godnatt.

På morgonen när jag vaknade var det redan någonting på gång i min rumpa, men det var ännu inte hans gigantiska kuk, bara ett halt finger som smorde ingången till min pojkfitta. Sedan kände jag nånting större som trängde in. Jag försökte slappna av, men det gjorde ändå ganska ont. Han sköt in hela stolpen och väntade ett ögonblick så att min röv hann vänja sig.

- Är det bra? Gud, vilken underbar rumpa du har. Jag nästan kom redan på väg in.

- Vänta lite ännu... Aaah... Nu kan du börja, men inte ännu så hårt...

Han började med små korta juckrörelser, bara någon cm av och an, men småningom ökade han takten och snart knullade han mig med kukens hela längd och det dröjde inte länge förrän jag kände hur han sprutade sin första sats i mig. Han drog inte ut den och han började åter jucka där bakom mig.

- Vänta, jag vill se vad du gör.

Han vände mig på rygg och lyfte upp mina ben på sina axlar och jag kunde se hur den underbara kuken åter försvann in i mitt heta hål. Han började åter jucka och ökade hela tiden takten så att han till sist råknullade mig så att jag var rädd att sängen skulle kollapsa. Min egen kuk var som en fontän och sköt med jämna mellanrum strålar av sperma som på grund av hans häftiga knullande flög åt olika håll, men mest lyckades dom träffa mig i ansiktet så att jag till slut knappt kunde se. Jag hade ingen aning hur länge han bankade på innan det åter gick för honom men jag njöt av varje sekund. Till slut sjönk han ner över mig där jag låg dubbelvikt, fortfarande med benen på hans axlar, och han började slicka sperma från mitt ansikte. Hans hårda kuk var fortfarande inne i mig, och trots att jag nu redan var rätt öm där bak, klämde jag om staken med rumpmuskeln för att se hur han skulle reagera.

- Du har ännu inte fått nog? Pallar du för en till?

Jag var inte helt säker hur det skulle sluta, men jag nickade.

- Om du klarar av det så gör jag det också.

Han drog kuken ur mig, steg upp och lyfte upp mig så att jag var på alla fyra tvärs över sängen. Han ställde sig bakom mig och flyttade mina ben bredbent så att min rumpa var på rätt höjd och så körde han in staken i mig med en enda brutal stöt varvid han träffade det där stället i mig som fick mig nästan att svimma av njutning. Sedan knullade han mig åter, säkert åtminstone en kvart, med långsamma drag och lätta stötar, vilket var underbart då min bak började sända protester över denna misshandel till min hjärna.

- Jag tror att det räcker nu...

- Vänta lite, jag är just där... Aaah, Aaah, Aaaaaaaaah. Sådär! Nu tar vi en liten paus...

Herregud! En liten paus! Tänker han göra något mer ännu idag? Jag ångrade nästan att jag sagt att om han kan så kan jag... Men jag sade ingenting.

Jag steg upp och kände hur sperma rann i floder nedför mina ben. Niklas stod framlutad över sängen och flämtade. Jag vet inte om det var för att inbjuda mig eller om han bara var andfådd efter att ha knullat mig i nästan en timme, men ställningen och hans söta rumpa var så inbjudande att min kuk som redan slaknat efter att ha sprutat tiotals gånger, åter var uppe. Jag sopade upp en grabbnäve sperma från mina ben och smorde kuken med det och sedan grabbade jag tag i hans höfter och sköt sakta in kuken i honom. Han protesterade inte så jag började jucka. Hans rumpa var skön och tajt så, trots att jag nu var ganska tom där nere, lyckades jag till slut pressa fram några droppar som jag sprutade in i honom.

- Jag tror att det nu är på sin plats med en dusch...

- Ja, kom så går vi...

I duschen stod jag lutad mot vägen medan han spolade sperman ur min rumpa och just när jag skulle vända mig om kände jag hur han åter tyckte in kuken i mig och började jucka.

- Ta det försiktigt. Jag är ganska trött där bak.

- Men du sade att om jag kan...

- Ja, men...

- OK, det här är bara en snabbis...

”Snabbisen” räckte trots allt flera minuter och jag hoppades att det skulle vara den sista för idag, men ingenting är säkert när man sällskapar med världens kåtaste kille som har en enorm kuk som aldrig slaknar helt...

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mister

Det här är en riktigt fin novellserie. Tänk vad härligt att få träffa Eva och Pernilla i den verkliga världen.

11/1 kl. 18:06