Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/2 kl. 10:52, av ewa-lena

Nettan 43 år och nyskild - kvällen är lång

Del 1 av 1 i serien Nettan 43 år och nyskild

Nettans äventyr fortsätter hemma hos en väninna och som vi tjejer brukar göra berättar jag om kvällen. Men det blir mer än att sitta berätta - ja mycket mer

Hej, nu kommer fortsättningen på min fantastiska danskväll på Grand Garbo i Sumpan. För er som inte läste Del I ger jag en kort sammanfattning.

 

Jag heter Nettan – är en 43-årig nyskild stockholmskvinna. Efter att jag och min man separerat i januari består min familj numera bara av min f.d. mans 18-årige son Daniel - och jag. Min f.d. man Janne var 15 år äldre än jag och lite av en fadersgestalt för mig. Jag har ju inga egna barn och därför blev min mans som lite av "min egen son". När Janne och jag skilde oss blev det helt naturligt att Daniel skulle bo kvar hos mig, eftersom han hade sina gymnasiestudier och Janne reste reste mycket i jobbet.

 

Min mans och mitt förhållande blev alltmer slentrianmässigt, och sista två åren bodde han bara här – kalla det ett kompisförhållande. Intresset från min mans sida vad gäller kärlek och sex svalnade alltmer och vi hade tyvärr sex ytterst sällan. Jag har nu förstått att han hade andra vid sidan om. Själv jobbar jag som sjuksköterska på ett av våra större sjukhus här i Stockholm.

 

Klart man skulle vilja ha nån att tycka om, nån att älska med – ja som när man var ung och nygift. Att känna en man som håller om mig, trycka sin kropp mot min och att vi älskade – ibland mjukt försiktigt ibland hett och passionerat - ja stormande och flera gånger efter varandra. Men binda mig vill jag ändå inte. Klart åren rinner iväg och jag blir äldre, men jag känner fortfarande en längtan och en hetta - speciellt vid ägglossningen. Förutom jobbet och min son är jag en flitig motionär. Jag hinner med att gå på gym några gånger i veckan och jag joggar en hel del.  Jag är 175 centimeter över havet och väger 62 kilo. Jag har blont axellångt hår och blå ekorrpigga ögon, markerade kindben och lite putiga läppar. Mina ben är slanka men ändå muskellösa. Jag har en fast byst eftersom jag aldrig varit mamma (oftast använder jag BH och då storlek 75C). Eftersom jag är en flitig motionär har jag en tajt muskellös rumpa och min midja är smal och markerad. 

 

Ja Daniel är ett kapitel för sig. Han är fotbollstokig, och säkert väldigt duktig eftersom han spelar i BP:s A-juniorer. Nu har jag också börjat märka att han alltmer hänger vid datorn – inte enbart för att spela spel med kompisarna utan för att kolla porr och chatta. Jag har i smyg kollat vad han tittar på, och till min förvåning är det oftast filmer med kvinnor i min ålder. Jag har också förstått att han ofta är inne på en Milf-chatt. Förutom fotbollen och datorn har ett nytt intresse börjat väckas hos honom – nämligen fotografering. Han brukar säga att blir jag inte fotbollsproffs så vill jag bli fotograf. I somras fotade han mig en del. Ja till och mid baddräktsbilder, och en del lite vågade – ja mjukt sexiga. Nu tjatar han på att jag ska ställa upp på fler bilder, men jag vet inte. Det värsta är ju att han visat bilderna för kompisarna i fotbollslaget. Ja det berättade han för mig ikväll.

 

För ovanlighets skull hade jag långledigt denna helg. Därför ringde jag Lisa, min bästa väninna, för att föreslå att vi vi skulle göra något tillsamman. Tyvärr har hon barnen (Anton och Alma 10 respektive 8 år) denna helg, så för henne blir det pop-corn och TV. Lisa övertalade mig dock att gå på Grand Garbo i Sumpan. Ett typiskt raggställe för tjejer i vår ålder eller äldre som söker unga tjurar, allt enligt Lisa. Jag var tveksam, men blev till slut övertalad och lovade att testa stället. Efter samtalet med Lisa började jag göra mig i ordning. Dusch inklusive den obligatoriska rakningen av min lite bulliga  ”Elin”, sminkning – kanske lite tuffare än normalt. Sedan kläder och där väljer jag min sexiga tunna och korta sommarklänning djärvt urringad både fram och bak, vilket innebär att jag inte kan ha bh. Jag behöver inte skämmas för min byst. Det är fortfarande fast och bara aningen hängig, vilket väl bara anses sexigt. Sen hoppade jag också över trosor, men satte på mig en liten vit höfthållare med läckra strumpeband och tunna glansiga nylonstrumpor. Sist hoppade jag i mina nya högklackade.  Ja jag var helnöjd med min klädsel. Jo jag glömde en sak - Jag tog på mig mina gamla vigselringar, som bara låg och skräpade i mitt smyckeskrin. Daniel tipsade mig att gifta kvinnor eller som han Milfs var mer sexiga än ogifta eller skilda. Förmodligen lite extra porrigt med otrogna kvinnor.

 

Redan i baren blir jag uppraggad av en väldigt ung kille, som heter Riccardo. Detta kommer jag att berätta mer om för Lisa, så även du får ge dig till tåls. Du undrar säkert varför jag skulle åka till Lisa och inte direkt hem. Jo den unge killen och jag hade sex på Garbo – oskyddat sex. Ja, jag är en riktig slarva, men jag kunde bara inte säga nej – ja sån blir jag mitt i ägglossningen. Jag har ännu inte riktigt vant mig vid att vara en ”fri kvinna” och naturligtvis har jag inga ”dagen efter piller”. Som tur är Lisa mera van vid livet som ”fri kvinna” och bara jag kommer hem till henne ser hon till att jag tar pillren, så det inte blir några ovälkomna efterräkningar av min Garbokväll. Ja nu har du fått en kort bakgrund till kvällen och mitt besök på Garbo.

 

När jag kommer ut från Garbo lite onykter och runt två på natten har jag verkligen tur. Med en gång får jag tag i en taxi. Jag ger den färgade taxikillen, som kanske är 25  - 30 och lite fyllig runt midjan, Lisas adress i Vällingby. Taximannen, som visade sig heta Abdi, öppnar framdörren för mig istället för den bakre dörren, och lite tvekande sätter jag mig på stolen bredvid honom.

 

Här i taxin kan jag berätta mer om Lisa för dig. Lisa är liksom jag skild, och har två barn som hon har delad vårdnad om. Hon är ett år yngre än mig alltså 42. Hon är otroligt mysig – ja min bästa väninna, och har varit ett stort stöd för mig nu i samband med skilsmässan. Lisa är bi, och vi har haft tjejsex några gånger. I sängen är hon styrande – ja ibland dominant. Ja det var hon som tog initiativet till tjejsex. Först var jag tveksam, men måste nu erkänna att vi har haft det skönt flera gånger.

 

Lisa är längre än jag 178 cm och väger 63 kilo. Hon har nästan korpsvart och mycket kort hår. Hennes ögon är varmt bruna och munnen vacker med fylliga läppar. Ja hon har ett otroligt vackert ansikte. Hon har slankare linjer än jag men ändå mycket kvinnliga. Hennes byst är inte lika rund som min utan mer toppig. Jag vill minnas att hennes bh-storlek är 80-B kupa. Hennes bröstvårtor är mindre än mina, men otroligt känsliga. Ja som mina. Hon har en underbart platt mage och en vacker pärla i naveln. Hennes blygdläppar är små mörka, men längst upp i skåran hittar du en klitta – lite större och tydligare än normalt. Ja läpparna är som sagt små och ofta lite öppna så man kan skönja det mörkrosa köttet innanför. Tänk mina större och bulliga läppar smeka hennes små. Lisa älskar som jag motion i olika former. Hon gymmar mycket, men joggar också ofta. Ja Lisa har en underbar fysik och håller sig i trim.

 

Då och då känner jag Abdis blick granska mitt ringprydda hand, mitt ansikte och min djärva urringning och han börjar prata:

”Jag gissar att du varit på Garbo, frun. Var det trevligt”?

”Jo då, men nu är det dags att ge sig hemåt”, svarar jag  och funderar över hur han tar för givet att jag är gift - javisst ja mina ringar.

”Ja jag har förstått att det är många kvinnor mellan 35 och 50, som besöker Garbo i jakt på yngre killar. Hittade du något intressant - kanske nån rar ung kille”?

”Ja det kanske det är, men jag gick dit för att dansa”, ljuger jag och tänker ”, bara det inte syns på mig vad jag varit med om.

”Du är ju så otroligt läckert klädd. Killarna stod väl i kö för att få dansa med dig? Den där urringningen kan ju fälla vem som helst, lilla frun”?

Jag tittar ner på min klänning, och märker att urringningen glidit isär, och råkar blotta lite av min vänstra vårtgård. Skitt också, det syns ju genom det tunna svarta tyget att vårtan styvnat. Samtidigt kan jag inte förneka att jag blir pirrig av hans blick - ja jag njuter av hans blick och språk.

Hans bruna ögon är varma och över hans läppar sprids ett leende ”Ja du ska väl hem till man och barn nu. Men vill du prata bort en stund med mig så vet jag ett lite avskilt ställe längs vägen, där vi kan vara för oss själva. Jag kan stänga av taxametern och köra dig gratis. Din man behöver inget få veta. Jag har också fru och barn, så jag kommer inte att ställa till besvär för dig”.

Så  lätt ska jag inte falla, och så diskret jag kan rättar jag till klänningen, så att i alla fall vårtgården täcks av tyg.

”Nej, varför gjorde du så. Ditt bröst är ju så fylligt läckert och din vårta styvnade. Vi kan ha det mysigt här i bilen. Du vet väl att vi färgade killar är bättre än svenskarna på att älska och att vi är ordentligt utrustade”.

”Tack för erbjudandet, men jag är nöjd med kvällen och vill bara åka hem. Jag är så nöjd om du är gullig och bara kör mig hem” svarar jag, och han börjar nog inse att jag inte blir ett kvart i tre ragg.

 

Det plingar till i min mobil och jag tittar på chaffisen, och ljuger bara för att få slut på samtalet ...., eller är det för att vara mer svårfångad: ”Det är min man han är fortfarande uppe och väntar på mig”.

Jag läser SMS:et från Lisa ”Hej Milfen, portkoden är XXXX. Ta hissen upp och knacka försiktigt så du inte väcker ungarna. Jag vill inte ha stökiga ungar springande omkring mig,  när jag får träffa min älskade Nettan, som är nyknullad. Puss – jag längtar jättemycket efter en skön natt med dig. Ps: allra först tar vi pillren.

 Puss Lisa!”

 

 Samtidigt som jag läser känner jag Abdis hand på mitt nylonklädda lår. Jag låssas inte märka vad han sysslar mig, och undrar stilla hur långt han vågar gå med "lilla frun". Bilen saktar ner och jag känner handen allt längre upp på låret. Spänningen stegras och jag sjunker ner mera på sätet och öppnar mina lår. Då känner jag fingrar smeka mina känsliga blygdläppar för att sekunden senare tränga in mellan dem. Jag kan inte motstå njutningen längre utan undslipper mig en djup suck, och viskar "Jaaa jaa mer, vi är båda gifta, men det skiter vi i".

Abdi parkerar bilen lite undanskymt, tittar på mig och säger bestämt: "Jag visste att du var en kåting, lilla frun, och att du vill betala skjutsen med ett knull. Abdis sköna kuk kommer att göra dig gott. Sen kan du kila upp till gubben och låta han slicka din kladdiga fitta. Jag har parkerat här under trädet. Här ser nog ingen oss, och där borta är din port, det lyser bara i ett fönster på nedre botten. Nu går vi ut, jag ska knulla dig skönt slampa".

 

Vi står där i skymningen framför bilen. Jag vet inte riktigt vad som ska hända, men ställer mig på tå för att kyssa Abdi. Han lägger sina starka händer på mina axlar. Då glider min min tunna klänning ner, och mina mogna bröst blottas helt, men i mitt påverkade och kåta tillstånd bryr jag mig inte om eventuella grannar och deras nyfikna blickar. Abdis händer trycker bryskt ner mig, jag sitter på huk framför honom.

"Öppna  mina byxor och ta fram min kuk. Du behöver en riktig kuk lilla frun".

Lydigt öppnar jag hans gylf och lirkar fram den grova och mest underbara kuken.

 

Jag granskar den tydliga ådringen på den grova kuken, sen ollonet - i storlek nästan som en liten clementin. Med tungspetsen sprider jag ut min saliv över ollonet samtidigt som min hand leker med den välfyllda pungen.

”Sug mig sexy, och håll samtidigt upp dina goa pattar”, hör jag min dominanta älskare viska.

Min kropp vill inget hellre än att behaga min unghingst och jag formar mina mogna läppar som en kärleksport och öppnar villigt min mun. Min tunga möter Abdis grova ollon, omfamnar det och jag suger i mig smaken av den glansiga försatsen. Samtidigt lyfter jag fram mina runda mjölkbehållare och börjar leka med fingrarna över vårtgårdarna. I mina tankar finns bara Abdi, inga nyfikna åskådare  eller Lisa.

Abdi tittar på mig och säger med en nu väldigt bestämd röst, ”Nu ska du ta min kuk till nya höjder”.

Samtidigt böjer han mitt huvud bakåt och beordrar mig att öppna munnen mer. Jag känner hur hans grova kuk tränger in mellan mina läppar och bryskt försöker trycka sig förbi mitt gomsegel. Jag ryser! Är det av rädsla eller kåthet? Abdis grova kuk lyckas tvinga sig förbi mitt gomsegel, och tränger sig ner genom min strupe. Gud klarar jag detta, får jag luft? Aldrig tidigare har en så stor kuk kuk varit så djupt inne i min mun och hals. Snälla Nettan, grips inte av panik, försök andas lugnt, försök slappna av. Ingen vill göra dig illa – var tapper, visa att du kan klara av din dominanta masters tuffa lek. Gör det skönt för denne storkukade man! Ja så går mina tankar.

 

Jag känner hur Abdis pungkulor pressas mot min haka. Har han bottnat i min strupe, har jag lyckats ta emot hela 25 centimeter grov kuk i min strupe? Kuken börjar röra sig upp och ner i min uttöjda trånga hals. Ja, jag klarar att ta emot denna enorma hingstkuk. Jag känner hur ollonet vandrar upp till mitt gomsegel, och ge mig en möjlighet att andas, för att i nästa stund trycka tillbaka ner i min strupslida. Ja, Abdi och jag lär oss varandras rytm, där jag ges en möjlighet att andas, och han får största möjliga njutning. Jag njuter av hans stön och känner hur hans kuk växer i min strupe. Ollonet i min hals sväller ytterligare samtidigt som det börjar rycka. Så känner jag den varma såsen skölja ner i mitt inre. Jag sväljer allt jag kan, men det blir för mycket, och vit sås sipprar ut ur min mungipa.

 

Abdi tittar på mig säger: Du har en go sugmun lilla frun. Nu ska vi se om din röv är go att knulla också. Jag gissar att din gubbe aldrig knullat dig i röven, svenska killar är ju så fantasilösa".

"Snälla inte analt .... jag har aldrig..... det är äckligt", ljuger jag:

"Lilla gumman, tror du att jag sätter på dig i fittan, jag vet ju inte om du använder skydd eller ej. När jag vet att du käkar p-piller ska du få njuta av min kuk i fittan, men inte ikväll. Lägg dig på motorhuven med röven uppåt och dra upp klänningen. Den är bara i vägen":

Jag inser att det är Abdi som bestämmer, lägger mig ner över motorhuven och drar upp klänningen".

"Isär med benen också hora, visa nu att du är ett riktigt knulluder lilla frun. Din man står säkert i fönstret och tittar på dig. Han ska väl inte behöva skämmas för dig otrogna lilla frun. Åsså dra isår skinkorna så att man kan se bajshålet".

Lydigt öppnar jag mina lår, för bak mina händer och drar isär skinkorna så att russinportenen öppnas. Konstigt nog njuter jag av Abdis snuskiga ord och att bli behandlad som ett luder. Samtidigt ser jag i ögonvrån hur Abdi plåtar mig med sin mobil.

 

”Är allt bra lilla frun, vill du känna en stor svart negerkuk tränga upp i din tarm”?

”Snälla Abdi jag vet inte…”.

”Är det första gången”?

Jag skakar på huvudet ”jo .... nej menar jag … men jag tycker.. jag menar…jag är inte så bra på det…

”Så du menar att jag ska låta dig vara, att jag inte ska knulla upp din rumpa framför din mans fönster. Din man fattar inte vad hans kåta lilla fru vill ha och behöver. Han njuter säkert där uppe i fönstret när svarta män knullar hans kåta fru” skrattar Abdi rått.

”Ja… nej, jag menar. Ta det försiktigt….. snälla”, viskar jag.

Min blick möter Abdis mer bestämda och lite överlägsna blick. Jag vet att han kontrollerar mig och att hans vilja är min lag. Jag inser också att det tänder mig extra att knulla framför andra.

Jag skjuter bak rumpan och svankar, och Abdi greppar mina skinkor och särar bättre på dem. Nettan försök utstå smärtan, låt det gå fort. Skrik inte. Folk i huset kan höra. Ja så går mina tankar. Jag känner hur han manövrerar sin väldiga hingstkuk mot min russinskrynkliga anusöppning, och låter den ligga precis så den nosar i hålet.

”Slappna av nu lilla frun….” viskar Abdi och pressar på mot min slutmuskel.

Jag känner hur ollonet tränger sig in genom den första ringmuskeln och håller andan och ömsom spänner och slappnar av. Så pressar han ytterligare och når den inre muskeln som knyter ihop sig totalt. Han stannar till. Är han nöjd? Inser han äntligen att hans lem är för stor för mig? Han är som sagt stilla ett ögonblick och sedan trycker han på – hårt och beslutsamt.

”AAaaii! AAAAIIIJJJ!! AAAAIIIIIIJJJJJJJJJ”!!!

Jag blir stel som en pinne. Varenda muskel är spänd och jag andas häftigt. Min rygg glänser av svett och mina ögon tåras av smärtan. För guds skull väck inte folk tänker jag och koncentrerar mig för att inte skrika ut min smärta.

”Ssssh… slappna av hora ….. det är snart över”.

Jag flämtar men kan inte svara. Mina lår skakar och min slutmuskel griper om den grova lemmen med oerhörd kraft. Abdi lägger sina händerna på mina höfter igen och trycker till. Sakta, sakta känner jag hur den enorma och svarta hingstlemmen glider in i mig – ända till roten.

”AJ SOM FAN!! Det gör skitont Abdi… snälla”.

Abdi stannar upp, lutar sig över mig och kysser min svettblänkande kind. Med ena handen greppar han min haka vänder upp mitt ansikte och kysser mig passionerat hett Mmmmm.

”Bara slappna av lilla frun … det gör inte ont så länge till. Du är så vacker… din stjärt är så underbar och du är så sexig, ja den allra sexigaste oskuldsflicka jag mött”.

 

Abdis ord och kyssar får mig att slappna av en smula. Så reser han på sin överkropp, griper tag i mina höfter och börjar knulla mig. Min kropp glänser av svett och min trånga stjärt tar emot den väldiga kuken, som bänder isär mina skinkor och glider ut och in i min ändtarm. Jag gnyr för varje stöt, men han bryr sig inte utan bara ler och tar det helt i sin egen takt. Ingen kan hindra honom nu, och när han nu ökar farten stönar jag allt högre för varje stöt. Jag särar mer på benen och putar mer med stjärten i ett försök att lindra smärtan. Ja vi knullar helt på Abdis villkor. Och trots min smärta älskar jag av att ge min njutning till denne svarte man.

När Abdi ökar tempot ytterligare orkar jag bara flämta. Jag hör hans hårda skratt samtidigt som han skjuter sin sats långt upp i min upptänjda ändtarm. Under det att han sprutar ut sina spermier fortsätter han frenetiskt att stöta i mig, och stannar inte förrän hans vita tjocka sperma började droppa ner på marken. Han lutar sig över min darrande, kladdiga kropp och kysser mig ömt.

”Sådär det var väl inte så farligt…”.

Jag kan inte svara mitt huvud hänger ner mot bröstet. Mina ben darrar men andhämtningen har lugnat sig. Jag känner hur Abdi drar ut sin kladdiga kuk färgad av hans vita sperma och mitt tarminnehåll. Jag känner hur sperman rinner från mitt halvöppna hål, hur den rinner ner för mina lår.

 

"Nu mitt lilla sprutluder ska du slicka rent min kladdiga kuk".

"Snälla nej .. den är bajsig, snälla låt mig slippa, jag gör vad som helst men ... nej".

Tror du att jag vill stoppa in den kladdiga kuken i mina rena byxor, nej städa upp efter dig  nu lilla frun. Din man däruppe ska inte behöva skämmas för dig".

Samtidigt trycker Abdi in sin halvstyva, kladdiga tjurkuk i min mun, och lydigt slickar jag kuken ren. Han låter den sedan smeka över mitt hår, för den mot mitt öga, greppar den, runkar den ett par gånger, och då kommer ytterligare ett litet sprut som träffar mitt högra öga, som blir alldeles kladdigt.

Han tittar på mig och säger, "Jag måste pissa".

 

Jag vet inte hur jag tänker, det måste vara spriten och att jag innerst inne njuter av Abdis dominans. Jag trycker mig ömt mot min tjur , greppar hårt om hans lår och svarar, "Gör det här".

Just som han riktar sin grova lem mot min öppna mun kommer tidningsbudet förbi ....., men jag bryr mig inte. Min blick är helt koncentrerad på den halvstyva kuken. Så kommer strålen, först träffar den min panna, sen riktas den mot min mun. Jag försöker svälja, men klarar inte att ta emot allt. Det rinner ut i mina mungipor, och ner över mina bröst. så kommer det några extra skvättar. Slutligen kysser jag ollonet, och möter tjurens nöjda blick.

"Jävlar, du är ju helt underbar lilla frun. Din mun är ju skönare än min frus fitta och det är första gången jag pissat ner en Milf. Ring mig nästa gång du behöver taxi, och hälsa gubben", säger Abdi och räcker mig sitt visitkort.  

 

Jag promenerar - nej stapplar mot huset och nedanför det upplysta fönstret där en kvinna skymtas. Jag slår portkoden, tar hissen upp till 3-e våningen rättar hjälpligt till min klädsel och kladdet i ansiktet, och knackar försiktigt på dörren för att inte väcka Lisas barn. Då skulle säkert vår myskväll bli förstörd. Jag är spänd där jag står i min tunna sommarklänning. Ska jag berätta allt som Riccardo och Abdi gjorde med mig? Kanske det blir för mycket till och med för Lisa. Bättre att hon får fråga så berättar jag delar. Ja så får det bli. Det finns säkert dom som tycker att jag betett mig horaktigt, men jag njöt ju och mina vaga protester tände säkert killarna ännu mer.

 

Dörren öppnas och där står min Lisa med ett varmt leende. Jag slås av hur vacker hon är i sin svarta lilla babydoll med den matchande lilla stringtrosan. På fötterna har hon högklackat, så hon blir säkert minst 10 cm längre än jag. Hon har hunnit sminka sig ganska tufft också. Jag förstår att Lisa ikväll vill bestämma reglerna för vår lek, och det har jag verkligen inget emot.

”Hej Nettan, mmm hur är det gumman? Har du träffat unga killar ikväll? Dom har väl inte varit dumma mot dig älskling? Ja du får berätta för mig sen”.

”Ja jag ska berätta, men det var bara en kille, och han var alls inte dum”, ljuger jag.

Lisas blick vandrar över mig och hennes läppar formas till ett varmt leende ”Så vacker du är i den känningen älskling, och så mycket sex den utstrålar. Ja du måste varit drottningen på Garbo. Kom in älskling”.

Lisa kramar om mig och ger mig en lätt puss på kinden. Jag känner hennes kropp tryckas mot min – så stark men ändå mjukt kvinnlig.

”Får jag ta din jacka Nettan? Gud vad spännande att du är i ägglossningen och att du är nyknullad”.

Lisa ställer sig bakom mig, för sina mjuka händer över det tunna klänningstyget på min mage, upp över min bara hud i den djärva urringningen, för in sina händer in under klänningstyget och kupar dem över mina runda bröst. Jag hör henne sucka när hennes händer kramar om mina fylliga bröst. Jag lägger mina händer över hennes och trycker dom hårdare mot mina känsliga vårtor. Hon kysser min bara rygg. Smeker och masserar mina känsliga bröstvårtor, som Riccardo för bara en timma sedan sög som ett hungrigt dibarn. Hon greppar mina höfter och gör juckrörelser mot min rumpa. Gud jag svarar på hennes stötar och min rumpa möter hennes muskulösa lår, den platta magen och de intima delarna däremellan. Vi står så i hallen och tiden står stilla tills Lisa viskar i mitt öra ”Kom älskling vi sätter oss i vardagsrummet, så du får berätta. Jag fixar ett par drinkar åt oss också”.

 

Lisa går ut i köket för att fixa drinkar medan jag går in i vardagsrummet och sjunker ner i den breda soffan. Jag njuter av lugnet – ja det är skönt att komma hem till Lisa och bli ompysslad. Med låg röst påminner jag Lisa om dagen efter pillren.

”Mmmm älskling jag har dom här och ett glas vatten. Ta dom först, sen måste vi ha en drink. Är det OK med gin och tonic Nettan. Så ja älskling var nu en duktig flicka och ta pillren så att inte Daniel får en lillasyster”?

”Mmm underbart Lisa, och vilken tur att du har dagen efter piller. Jag borde ha det också hemma. Ja det är ett måste nu när jag börjar komma tillbaka efter skilsmässan”.

Lisa ler mot mig tar min hand, smeker lätt över handryggen och viskar ”Nu måste du berätta Nettan. Jag är så nyfiken och vill veta alla detaljer”.

”Ska jag verkligen ta det ända från början? Det är inte så spännande”.

”Jo snälla Nettan, jag vill veta allt - precis allt” åsså höjer hon glaset och vi skålar.

 

Jag känner mig alltmer avslappnad dels av drinken dels av sällskapet med Lisa och börjar berätta.

”Ja du övertalade mig ju att gå till Garbo, fast jag var osäker. Jag gjorde mig i ordning och satte mig i soffan för att ta lite vin innan jag gick. Då öppnas dörren till Daniels rum och han stirrar på mig och utbrister. ”Wooow, så läcker du är, ursexig, killarna kommer att flockas runt dig”.

Jag märker ju hur Daniel stirrar på min byst som skyls av det tunna tyget, men ändå avslöjar sin vackra mognad. Är det tittande på porr eller att han ser hos mig, som gör att det spänner innanför jeansen? ”Varför skulle dom flockas runt mig. Det finns säkert massor av unga söta tjejer på krogen, Daniel”.

”Men Nettan du är ju en urläcker Milf och unga killar tänder på mogna kvinnor med erfarenhet”. ”Ja så bygger han upp mitt självförtroende”.

Men nu ska du få höra det värsta Lisa. Det är när Daniel fortsätter. ”Du Milfen, efter träningen på Grimsta i tisdags så snackade vi om våra morsor och vem som var snyggast. Jag visade en bild på dig när du solade på Rålis. Ja den i din lilla bikinitrosa och topless. Du vart klar etta bland lagets morsor”.

”Daniel har du den bilden i din mobil och visade den för dina kompisar. Hur vågar du”. Jag låssades bli arg, men innerst inne var jag smickrad. Kan inte hjälpa men jag njuter ju när män kastar kåta blickar.

Vårt samtal fortsatte en stund Daniel blev alltmer öppen – ja vi hade riktigt trevligt och tiden rusade iväg. Och då sa jag ”Snälla Daniel får Milfen en kram innan jag går”. Daniel kom fram till mig. Hans händer smekte min bara rygg och han tryckte sin kropp mot mig. Jag kände tydligt hans stånd. Först tvekade jag, men sedan svarade jag på hans tryckning och gned mitt underliv lätt mot hans kön. Varligt gjorde jag mig fri från Daniels omfamningar, gav honom en puss på kinden, slängde på mig min tunna sommarjacka tog axelväskan och en sista blick i spegeln.

”Hej då gubben”!

”Hej då sexy och ha en riktigt skön kväll” svarade Daniel med ett skälmsk leende på läpparna. ”Gud Lisa vad är jag för tjej, som flirtar med Daniel så”?

Det var väl inte så farligt Nettan, en liten flirt bara, och Daniel gillade det ju. Ja jag håller med du är urläcker” svarar Lisa, och ger mig en mjuk puss på munnen. ”Snälla fortsätt det är så spännande.  Jag hämtar en ny drink åt oss, det är vi värda”.

 

Lisa kommer in med två nya drinkar, släcker belysningen, tänder, levande ljus bordet och sjunker ner i soffan tätt intill mig och viskar ”Mmmm Nettan nu måste jag få reda på vad som hände på Garbo – alla detaljer och alla sliskigheter”.

Jag njuter av Lisas närhet, drinken och stämningen i rummet, och öppnar mig för min väninna. ”Ja, jag är ju i ägglossningen och du vet hur kåt jag är under just de dagarna, så det var kanske dumt att gå till Garbo just nu. Men gjort är gjort och nu får vi hoppas att det räcker med pillren. Ja jag kom in på Garbo och såg alla snygga killar och kvinnor i min egen ålder och äldre. Ja det var en underbar stämning och gud vad en del äldre tjejer flirtade med killarna. Lisa, Daniel tipsade mig också att killar tänder allra mest på Milfar som är gifta, så jag tog på mig mina gamla vigselringar innan jag gick . Det är ett tips som du kan använda dig av också, raring".

”Ja du ser Nettan, unga killar gillar att roa sig med oss medelålders. Och du, unga killar är ju mycket mer uthålliga än dom som är jämngamla med oss. Nu vill jag ha reda på hur du raggade upp tiopoängaren”.

 

”Ja det var nog inte jag som raggade upp honom. Jag stod i baren med en drink och tittade på dom dansande paren. Ja jag var på min andra drink och kände hur jag började komma upp i stämning – ja hur min kropps väcks. Jag var nog lätt berusad. Plötsligt kände jag ett par händer mot mina höfter och ett skrev som pressades mot min bak. Ja den grova lemmen kändes tydligt genom det tunna klänningstyget. I vanliga fall skulle min instinkt säga att jag skulle flytta mig ur greppet, men ikväll fick min kropp bestämma och mina lustar tog över. Jag stod som paralyserad när jag kände en varm andedräkt mot min nacke, och sedan en manlig röst i mitt öra som viskade:

”Jag har tittat på dig sedan du kom in i baren och du tände mig direkt. Jag är stenhård, känner du min hårda kuk”?

Jag kände ju tydligt erektionen mot rumpan genom den tunna klänningen. MMMM vilken bamse.

Den manliga rösten fortsatte ”Jag vill knulla. Direkt såg jag att du inte hade någon BH, och att dina mogna bröst är underbart sexiga. Nu känner jag att du inte har några trosor och att din rumpa är härligt go”.

Jag var totalt överrumplad över hur direkt, och sexigt fräck den här mannen var. Är det en man i min ålder eller en kille runt 20 undrade jag? Hans behagliga röst, hans smekning över min rumpa och spänningen att absolut inte veta vem det var som stod där bakom skickade rysningar genom min kropp.

 

Jag han inte svara innan den okände fortsatte. ”Om du vill att jag ska låta dig vara, luta dig fram. Om du vill att jag ska stanna, pressa dig mot mig nu”!

”Gud Nettan så spännande” viskar Lisa, som nu låter handen smeka upp på mitt nylonklädda lår.

”Ja Lisa, jag blev totalt överraskad av det plötsliga ”angreppet” bakifrån, men jag kunde inte låta bli att känna kåtheten smyga sig på av den här anonyma både fräcka och beundrande rösten, och hans stånd som pressas mot min rumpa. Jag pressade försiktigt min kropp mot främlingen och kände genast hur han flyttade sin ena hand, som sticks in i min djärva urringning och kupas runt mitt vänstra bröst. Lisa jag kände att jag skulle vilja känna främlingens grova lem smeka väggarna i min kärlekstunnel. Ja precis där vid baren och bland alla gäster. Att han skulle glida in i mig, ta mig hårt och girigt, fylla mig med sina virila spermier, och sedan bara försvinna i mängden utan att jag fick reda på vem det var. Hela situationen gjorde mig genomblöt”.

”Lisa att inte veta vem - det var extra eggande, och jag kände hur främlingens händer smeker hungrigt över min kropp. Jag brydde mig inte att folk tittade. Han böjde sig åter fram mot mitt öra och viskade ”Vilken otroligt skön knullrumpa du har. Vad säger du, vill du följa med mig”?

Mina ben kändes som om de knappt kunde bära mig, men med en svag nick visade jag att jag ville.

 

Och innan jag hunnit reagera tog främlingen tog i min hand och började föra mig genom lokalen mellan de övriga gästerna. Jag såg nu ryggen på den okände. Han bar en tajt t-shirt, lite slitna välsittande jeans och var cirka 1,85 lång, mörkt tjockt hår, breda axlar. Han hade en liten läcker rumpa och låren var muskellösa. Och han var ung – säkert inte mer än 20 år. Det kändes något bekant över honom, men vad? När vi nådde en ensam toalett i den djupaste delen där de flesta paren tycktes fullt upptagna av varandra, vände han sig om. Jag fick för första gången se hans ansikte och stelnade till…., det… det var….. Riccardo - stjärnan i Daniels fotbollslag. Killen som redan testat några matcher i BP:s A-lag och som spås en lysande framtid. Han märkte säkert min osäkerhet och tvekan i min blick. Visste han att Daniel bor hos mig? Hans varma blick och charmiga leende fick mig dock att följa honom – ja jag ville löpa linan ut med denne sexige yngling. Då gav jag fan i om han var jämngammal med Daniel, och om de är fotbollskompisar. Bestämt drog han in mig på toan.

Utan att vänta drog Riccardo mig till sig och gav mig en lång het kyss. Jag var helt i min unge älskares våld. Gud den killen kunde kyssas – tänk Lisa, så ung och ändå så heta kyssar. Erfaret lossade han det smala klänningsbandet runt min nacke och fick ner överdelen på den tunna sommarklänning. Sedan tryckte han ansiktet mellan mina mogna bröst och började suga – nej dia som ett hungrigt litet barn – först min högra bröstvårta, sedan den vänstra. Ja som ett dibarn sög och bet han i mina bröst”.

 

Samtidigt som jag berättar lutar jag mig bakåt i soffan och lägger upp mina ben i Lisas knä. Hon ler mot mig och för fingertopparna över mina nylonklädda vrister vidare upp mot knäna. Sen böjer hon sig fram Tar mitt glas och för det till min mun och viskar ”Älskling lite gin för oss och berätta mer, det är så upphetsande”.

”Lisa håller du på sådär så kan jag inte berätta, det är så underbart när du smeker över mitt ben med fingertopparna”, suckar jag.

”Jo snälla det är så spännande Nettan. Jag måste få reda på vad Riccardo gjorde sen”, svarar hon och för sin hand upp längs insidan på mitt lår.

 

”Riccardo bara fortsatte begrava sitt ansikte i mina känsliga bröst, vilket fick mig att flämta och stöna om vartannat och min klitta hettade av längtan efter att känna hans kuks sköna smekning. Till slut klarade jag inte mer. Jag tiggde om att få byta plats med min förförare. Jag drog bort honom från mina salivglansiga tuttar. Jag sjönk ner på toastolen, lossade knappen, zippade ner dragkedjan och slet ner de tajta jeansen. Min mun öste kyssar över de vita Björn Borg kallingarna. Ja varje millimeter av den grova kuken som gömdes under bomullstyget smektes av mina läppar. Jag greppade linningen på kallingarna och slet till, och den underbara kuken sprätte upp i mitt ansikte. Jag kysste det blålila ollonet där försats sipprade fram ur kisshålet. Jag granskade den tydliga ådringen på den grova kuken, sen ollonet - i storlek nästan som en liten clementin. Med tungspetsen spred jag ut min saliv över ollonet samtidigt som min hand lekte med den välfyllda pungen. Hela min kropp ville inget hellre än att behaga min unghingst. Jag formade mina mogna läppar som en kärleksport och öppnade villigt min mun. Min tunga mötte Riccardos grova ollon, omfamnade det och jag sög i mig smaken av den glansiga försatsen. Då böjde han mitt huvud bakåt och beordrade mig att öppna munnen mer. Jag kände hur hans grova kuk tränger in mellan mina läppar och bryskt försökte trycka sig förbi mitt gomsegel.  Riccardos grova kuk tvingade sig förbi mitt gomsegel och trängde sig ner genom min strupe. Jag kände hur Riccardos pungkulor pressades mot min haka. Hur han bottnade i min strupe, hur jag lyckades ta emot hela 25 centimeter grov kuk i min strupe. Kuken började röra sig upp och ner i min uttöjda strupe. Ja, jag klarade att ta emot denna enorma hingstkuk. Jag kände hur ollonet vandrade upp till mitt gomsegel, och gav mig en möjlighet att andas, för att i nästa stund trycka tillbaka ner i min strupslida. Men även om jag ville ta hans sats i munnen ville jag ännu hellre att denne tjurkuk skulle knulla min savande fitta. Min kropp, min längtan efter sex hade helt klart övertag över mina moraltankar. Så jag släppte hans stånd med min mun, kravlade mig upp, Lutade min överkropp mot tvättstället, öppnar mina ben, svankar inbjudande och väntar”.

 

Mina ögon möter Lisa varma och nu glansiga ögon. Ja hon njuter verkligen av min berättelse och viskar ”Nettan kom till mig, jag måste få njuta av dig nu”!

Jag känner hur Lisa försiktigt drar upp min klänning och lägger sin hand på min bara mage och smeker oskyldigt men oooh så lockande. Hon för sin hand upp över mina bröst och min hals. Smeker mitt hår och viskar. ”Ditt hår är underbart tjockt”.

Jag ler och tänker en annan kvinna smeker mig - så annorlunda, men så underbart eggande. Jag vänder min blick mot Lisa nickar och viskar: ”Ja jag är med”.

Jag vänder mitt ansikte mot Lisa och möter hennes bruna varma blick. Vi säger inget men våra läppar möts. Först tvekande men så känner jag Lisas hand om min nacke och hur hon trycker mina läppar hårdare mot sina, och hennes tunga smeker först mina läppar sen pockar den på att jag ska öppna min mun för att släppa in den.

Ja jag vill jag! Öppnar mina läppar och hennes tunga smiter in i porten som formats av min mun och möter min tunga. Ja tungorna bekantar sig med varandra - först blyg försiktigt, som två tonåringar, som länge tittat på varandra, men aldrig vågat ta nästa steg. Sedan alltmer hungrigt. Ja Lisas tunga fångar min slingrar sig runt den smeker den, mmmmm. Jag har aldrig upplevt såna kyssar med någon annan. Så mjuka så försiktiga så pockande så hungriga – ja allt på en gång. Snälla sluta inte kyssa mig!  Min kropp mina tankar ja hela jag uppslukas av Lisa. Jag vill vara med dig. Tankarna på Riccardo min älskare för bara ett par timmar sedan och Daniel - ja på allt annat släpper jag. Det är bara Lisa i mitt huvud i denna stund.

 

Lisa började smeka sin hand över min bara mage upp mot mina runda bröst. Det känns helt rätt, jag vill det här. Hon smeker mina bröst och kramar om dem medan våra läppar möts i ännu en hungrig kyss. Jag kan inte hålla mig och suckar av njutning. Allt känns så underbart. Lisas hand släpper mina bröst och vandrar neråt, tar tag i min klänning och började dra den av mig. Jag höjer mina armar så att hon skall få av den lättare. Jag känner hur Lisa kysser min skuldror.

 

Lisa reser sig tar ett steg bakåt och tittar på min kropp. Min enda tanke är ”hoppas jag duger för henne”. Jag möter glansen i hennes blick – ja glansen som ger mig ett klart godkänt.

”Mmmm Nettan så vacker du är, och så underbart ingen trosa bara den vackra lilla vita höfthållaren”.

Lisas lust och hunger till mig är helt underbar. Hon trycker sin starka kropp mot min. Gnider sitt skrev mot mina nylonklädda lår. Hon kysser och suger girigt mina bröst – ja som ett hungrigt dibarn. Klämmer på mina nakna runda skinkor som om hon skulle värdera köttets kvalitet i dem. Mmm så underbart vacker och lockande Lisa är. Samtidigt som hon kramar mina skinkor leker tungspetsen över mina mörka vårtgårdar, för att sen börja nafsa i mina längtande knoppar i vårtgårdarnas mitt. Gud så underbart!

Ja där möts vi i den breda soffan, vi har bara ögonen för varandra.

 

Våra läppar möts igen och våra tungor utforskar varandra. Min blyghet släpper och min tunga går på upptäcktsfärd i Lisas mun. Hon trycker sig hett mot mig för in sitt slanka lår mellan mina och den bara huden smeker skönt mina längtande blygdläppar. Hon säger med bestämd röst ”Lägg dig ner på soffan Nettan”!

Jag lägger mig tillrätta och Lisa kryper intill mig.  Vi ligger på sidan mot varandra och överöser varandra med kyssar. Jag smeker hennes rygg genom det tunna nattlinnet och ner mot hennes rumpa som täcktes av den lilla stringtrosan. Det känns så skönt och mysigt att ligga där och kyssas och känna på varandras kroppar, hon är så mjuk och len jämfört med en man. Jag vill verkligen vara med Lisa! Hon lägger sig över mig mellan mina ben och vi börja kyssas igen. Hennes händer är överallt på min överkropp och varenda smekning på rätt ställe känns som blixtar i mitt huvud. Jag känner hur hon börja göra små juck mot mig med höfterna och hennes fitta nuddade min - endast med skydd av Lisa lilla stringtrosa. Jag suckar tyst, det känns så ljuvligt.

 

Mina händer smeker Lisas, som reser sin överkropp. Jag njuter av hennes underbara bröst – ja de mest underbara toppiga små bröst. Ja två riktiga ”tonårsbröst”. Fasta, spänstiga med små mörka vårtgårdar. Och där i mitten de mest underbara små rosa hallon.

Min hand tar tag i hennes högra bröst och jag började klämma, det är så fast ja lite hårt - inte alls samma känsla som att ta på mina egna. Jag tar den vänstra handen och håller nu om hennes båda bröst. Hennes bröstvårtor har blivit styva och jag känner knopparna i mina handflator. Mina fingrar börja leka med dem och jag nyper lätt.

 

”Nu är det min tur”, viskar Lisa och börja leka med mina mogna och större bröst samtidigt som hon kysser mig passionerat på halsen. Det pirrade jättemycket och jag skakar till och med. Gud så underbar denna kvinna är. Hon tar min vänstra bröstvårta i munnen och suger på den, mmmmmm. Hon kommer upp till mitt ansikte igen och ger mig en het kyss. Hennes hand börjar vandra ner mellan mina ben och hon lägger den över mitt rakade kön. Ja det är Lisa som dominerar akten och jag har bara att följa med och njuta.  Jag känner att hon började röra handen i cirklar på min känsliga blygdläppar. Hennes tunga hittar min öronmussla och jag suckar, mmm helt underbart.

”Snälla sluta retas kom in med dina fingrar, jag vill känna din hand på riktigt”, viskar jag till henne.

Hon ler bara och för in fingrarna mellan mina hungrande läppar.

”Du är våt och lite kladdig”, viskar hon till svar. ”Är det resterna av Riccardo”?

Jag mumlar bara till svar och känner varenda rörelse hon gör med handen, hon smeker nu utanpå blygdläpparna och snuddar vid min klitoris.

”Snälla, smek den”! tigger jag.

”Jag ska göra det på ett speciellt sätt, så du verkligen kommer till en annan värld” viskar Lisa och börjar kyssa ner för min hals. Hennes kyssar passerar brösten och fortsätter neråt över magen, hon leker lite med min navel och fortsätter sedan ner. Jag vet inte vad hon skall göra och det tänder mig rejält. Hon kysser mig ovanför mitt sköte och lägger sitt huvud precis vid så jag känner hennes andningar där nere. Jag känner hennes tunga börjar leka med min fitta men hon rör inte klitoris, det är som att hon ville reta mig. Hon slickade runt, bredvid och vid hålet.

”Snälla, snälla låt mig få komma” tigger jag.

Lisa skrattar till och hennes tunga landar på min klitoris.

Efter bara några sekunder spänns min kropp. Jag blundar och exploderar i den mest underbara orgasm någonsin. Jag är helt borta och känner inte att Lisa lämnar mig.

 

Jag ligger där i mitt halvvakna tillstånd med ett ben hängande ner på golvet och för mina händer till mina bröst och smeker lätt, mmmm. Då känner jag en tunga mellan mina läppar igen. Jag öppnar benen mer och viskar, ”Ja mer, låt mig få njuta din underbara tunga, Lisa! Mmmm så underbart så skön tunga du har Lisa. Ja ja meer djupare så ja och gud så skön din tunga är Lisa. Så långt in i mig du kommer. Ja känner du smaken av Riccardos vita sås. Gud så sköönt hungrigt din tunga leker i min kärlekstunnel. Ja jaaa såå meer oooh jaa nuuu”, och min kropp spänns åter i den mest underbara orgasm. Så plötsligt väcks jag av Lisas läppar mot mun, och hon viskar:

Jag har gjort i ordning sovrummet, snälla kom med mig så har vi det skönt – bara du och jag”.

Jag nickar tyst och följer med Lisa.

 

Där i dörröppningen möts jag av levande ljus, en flaska skumpa och Lisas breda dubbelsäng, och på kuddarna är rosenblad utspridda formade som hjärtan. Jag har väl inte berättat att Lisa har en stor väggspegel och en takspegel – mmmm så läckert, och över sängen hänger ett svartvitt foto, där Lisa poserar helt naken på klippa. Jag tänker för mig själv, så utstuderat romantiskt – sovrummet är ju designat för ragg eller vad man ska kalla det. Lisa är ju bi – undrar hur många tjejer förutom mig som har förförts i detta rum. Tänk om jag också vågade ha ett stort foto på mig naken så här i sovrummet. Vågar jag be Daniel fota mig så?

 

Vi står framför den stora väggspegeln med Lisa tätt bakom mig. Jag känner hur hennes toppiga bröst smeker min bara rygg, och det går en våg av värme genom min kropp. Jag trycker mig närmare henne och putar lite med rumpan. Då pressar hon sitt underliv mot mina skinkor. Det är en skön känsla att låta min nakna, lätt fuktiga hud glida mot hennes tunna silkestrosa.

”Ehmm ... kanske... lite ... trångt he ...”, viskar jag blygt och med ett svagt leende på läpparna och spelar oskuldsfull. Jag vet ju att Lisa älskar att vara den dominanta och att hon vill att jag ska spela en blyg oskuld och lydig flicka.

”Oj ... förlåt det var inte meningen”, svarar hon och backar undan någon centimeter.

Instinktivt följder jag efter – ja jag måste känna henne mot mig.

Då tar hon nästa steg och lägger händerna mot mina höfter. Jag svarar med att svanka lite extra.

”Bättre så”?

”Mmmm ...”

 

Jag står stilla som en saltstod och andas tungt. När hennes händer åter smeker sig fram mot min mage drar jag ett djupt andetag och pressar min kropp mot hennes underbart toppiga ”tonårsbröst”.

Jag greppar om hennes handleder och drar armarna upp mot mina mogna kullar. Ja jag följer viljelöst med och känner hur hon kramar mina mogna bröst i sina händer. Lisa böjer lätt på huvudet som för att bjuda mig att kyssa hennes hals. Som i trans gör jag henne till viljes.

Hon doftade svagt av fruktig parfym. Jag andades in genom näsan för att njuta av hennes doft, samtidigt som hennes händer masserar mina fylliga klot. Det är en härlig känsla att känna hennes händer formas runt mina kullar och klämma till. Ja brösten känns som stora gelébollar under trycket av Lisas händer.

 

Lisa och jag är nu båda i lustens rike. Det kör till i mitt sköte när mina fingertoppar nuddade hennes lena, varma hud.

Vilken njutning det är att smeka en kvinna så här, att bli förförd av henne eller kanske förföra – ja vem är förförerska och vem är den förförda. Jag vill bara smeka denna underbara kvinna. Fingrarna glider över hennes midja sakta och varsamt fram mot den platta vältränade magen - stannar till vid den piercade naveln en stund och smeker området runt den i små cirklar. Lisa reagerar instinktivt och drar in magen i ett djupt andetag.

Jag står först bara och stirrar på hennes underbara spegelbild - förvirrad, villrådig och het. Hon tar ännu en gång mina händer och för dem mot sina nakna lockande bröst. Min andning blir tyngre och spänningen i underlivet växer - det är så härligt och vansinnigt upphetsande att massera de toppiga fasta, vita brösten utan något tyg mellan händer och hud.

”Älskling du får leda mig rätt”, viskade jag i hennes öra.

Nu står hon i bara ett par små svarta stringtrosor i tun silke och gungar sakta sin kropp mot min. En blick mot spegeln visar våra nakna kroppar tätt intill varandra. Jag kan följa mina händers vandring över hennes nakna hud. Aldrig har jag varit pirrig – ja kåt - av att se en naken kvinna förut. Men nu pulserar mitt sköte av lust när jag betraktar henne i spegeln. När blicken fastnar vid den minimala tygtriangeln i skrevet går det en stöt från mitt sköte och upp genom magen. Jag vill verkligen känna hennes våta öppning mot mina fingertoppar.

Det går förvånansvärt lätt att få av Lisa trosan - ett snabbt tag om linningen och så ett ryck. Det hörs att svagt "snäpp" och så ligger den på golvet.

 

Hon vänder sig sakta om, greppar min ena hand ser mig en stund i ögonen. Hennes blick är både beslutsam och road - men framförallt blank av lust och kättja. Så drar hon lite lätt i mig och leder mig mot sängen med det nedvikta täcket. Plötsligt känner jag en tvekan. Är det här egentligen något som passar mig, vill jag det här? Jag är upphetsad och våt men tänk om lusten bara rinner av mig när vi kommit längre - skulle jag bara kunna backa när vi ligger i sängen och kanske smeker varandras sköten? Det är ju ändå helt annorlunda mot att vara med en man. Känner jag dragning till kvinnor. 

Lisa känner min tvekan och viskar med mjuk röst ”Var lugn ... det är bara att ge efter”.

Hennes ord blåser bort min tvekan, ”Ja jag vill vara med dig Lisa här och nu”!

 

Lisa omfamnar min kropp och trycker sin nakna kropp tätt mot min, och överöser mig långsamt och metodiskt med kyssar på munnen halsen och brösten. Hennes händer smeker ivrigt min bak, mina bröst och ner mellan mina lår och runt till min rumpa igen. Nu är det Lisa som har kommandot och jag känner hur min kropp fullständigt kapitulerar. Flåsande och stönande faller vi ihop inslingrade i varandra i den breda dubbelsängen. Det är både spännande och lite ovant. Att smeka en kvinnas mjuka bröst, att låta fingrarna sjunka in mellan hennes små känsliga blygdläppar när jag sökt mig över hennes lena hårlösa sköte och ner mellan benen. Så olikt jämfört med att krama om en hård stake – så annorlunda, så upphetsande. Lisas fingrar glider lätt in mellan mina uppknullade blygdläppar och in min hala slemmiga vagina. Jag är inne i henne och hon i mig, våra läppar möts och tungorna slingrar sig om varandra. Såå skönt. Såå annorlunda. Så ivrigt Lisas tunga och fingrar arbetar - ja som om dom vill fånga och suga i sig både mina och Riccardos safter.

 

Lisa drar ut sina våta fingrar och greppar om mina skinkor och trycker mitt underliv hårt mot sitt ena lår och började gunga mig fram och tillbaka med fittan hårt pressad mot låret – ja jag är så upphetsad nu att jag använder könsord. Hennes mun är överallt i mitt ansikte, på min hals ner mot mina bröst. Hon suger och slickar mina bröstvårtor medan jag masserar hennes ”tonårstuttar”. Våra händer pullar varandras mogna fittor.

”Jag vill ... smaka ..på ... dig” stönar min älskade.

 

Med munnen och tungan börjar Lisa sakta sin vandring över min mjuka, kåtvarma kropp. Under hela vandringen drar hon sakta tre fingrar ut och in i min savande fitta. Hennes tunga leker i klyftan mellan brösten och sakta upp till toppen och undersöker nogsamt mina skära bröstvårtor på först det ena och sedan det andra bröstet och så tillbaka igen. Det är så länge sedan jag kände en kvinnas läppar slutas kring min bröstvårta. Lisa märker att jag reagerar extra kraftigt när hon nafsar på toppen av vårtan. Då stönar jag högt och min fitta drar ihop sig runt hennes fingrar och kramar dem skönt. Hon flyttade sin mun till andra vårtan och ger den samma behandling innan hon snirklar ner över magen - sakta … sakta.  Hon drar ut fingrarna och koncentrerade sig på klitoris i stället.

Det ger utdelning direkt!

”Arrrmm ... sköööööönt”, suckar jag och juckar mot och ormar mig i sängen.

Jag blundar, njuter och känner hur Lisa greppar mina händer och hur de spänns fast i sänggaveln. Nu först förstår jag vad de rosa handfängslena var avsedda för. Så känner jag en kittlande smekning över min hals. Vad är detta? Jag öppnar ögonen och ser Lisa smeka min kind med en stor vacker påfågelfjäder. Hon smeker ner över min hals, drar den över mina känsliga vårtgårdar, ner över magen, cirklar runt i naveln, ner över mitt rakade kön, långsamt över mina läppar, som dras isär av hennes hand. Fjädern smeker läpparnas insidor himmelskt skönt, och jag vrider mig i njutning. Plötsligt tas fjädern bort och en hand klatschar till över min blygd. Det bränner till för ett kort ögonblick. Och då kommer den smekande fjädern tillbaka, hittar min kärleksknapp cirklar runt djuriskt skönt. När det är som allra skönast kommer en ny klatsch. Det bränner till hetare än förra gången, och jag känner att Lisas aningen perversa njutning också är min. Fjädern återvänder lika plötsligt som den försvann, smeker mina inre läppar, retar mitt kisshål – där den intensifierar smekningarna och en himmelsk känsla sprids i min kropp.  OOOH ja, jaa såå, guud så gott snälla mer. Neej smeker du så kan jag inte hålla mig. Jag vrider min kropp, går upp i njutning, skriker ut mina lustar samtidigt som mitt sköte krampar i en helt underbar fontänorgasm – mitt livs första. Lisa lossar mina händer kramar mig och viskar ”Älskling jag gjorde dig väl inte illa? Jag njuter så av att dominera dig”.

”Lisa det var helt underbart – just blandningen av njutning och smärta. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen när du lekte med fjädern i kisshålet. Förlåt om jag kissade med det var så underbart”.

”Nettan nästa gång vill jag att du kissar i min mun” avslutar Lisa och våra tungor möts i en passionerad kyss.

 

Jag ligger avslappnad på den breda sängen och känner hur Lisa smeker från naveln ner över den släta vulvan och ner till den hårda känsliga knappen. Det blixtrar genom mitt huvud när hennes tunga möter mina varma och mjuka blygdläppar efter bekantskapen med klittan. Jag känner hur hon slurpar i sig av fittsaften, men kanske också av resterna från Riccardos sperma, och pressar in tungan så djupt hon orkar. Jag känner hur den roterar mot de hala fittväggarna. Så slickar hon sakta runt anus, vidare till mellangården, dröjer en stund vid blygdläpparna och öppningen innan hon åter finner den allra känsligaste knappen. Medan tungan ömsom roterar runt klittan och ömsom lapar safter från slidöppningen låter hon två fingrar glida in i fittan och ett i mitt mörka russin. Sakta bearbetar hon båda hålen och vet att kåtheten nu har mig i ett fast grepp. Fast grepp är kanske inte rätt ord, jag slingrar och krumbuktar mig som en vildkatt under Lisas behandling, och jag känner mig underbart nöjd.

”Ååhhhh....gmmm... sköööönt. ...tung...an ...så ååå… skööönt”, stönar jag.

”Mmmmm ...mmmeeeen .... ...förs....siktigt....inte ...så .bråttt… mer .. fortsätt… mer hårdare ja fingret där  ja låt det rotera i rumpan” viskar jag fram orden samtidigt som jag tryckte handflatan mot hennes panna som för att lugna henne.

”Jag ...åhhhh ....vill smaka ...uh ... på dig med”, flåsar jag fram och slingrar mig ur Lisas grepp och får henne att vända mig så att vi hamnar fittmun mot mun båda två. En sextionia med en kvinna - guuud så härligt spännande.

 

Hennes lår klämmer om mitt huvud och hela hennes underliv gungar medan jag lapar fittsaft allt jag förmår. Lisa tunga, som leker med min känsliga skåra och min klitta. Med stor precision ökar min kåthet till bristningsgränsen. Det märks att det inte är första gången med en kvinna för Lisa, och jag försöker bara att följa hennes lek och ge henne precis detsamma som hon ger mig.

En ny och underbar känsla att känna en mjuk kvinnokropp pressas mot min, toppiga ungflicksbröst mot min mage, en varm saftig fitta mot mina läppar och tunga…...

 

Orgasmen kommer allt närmre för oss båda. Våra underliv rör sig som vågor mot varandras munnar, kvidandena övergår i frustanden och jag känner explosionen påbörja sin färd från fittan och ut i varje cell i kroppen. Jag känner hennes tunga vandra från min fitta över mellangården och till min bruna ros. Tungan tränger in några centimeter i mitt anus och börjar flexa runt i bajsgången, där både Riccardo och Abdi rumsterade så våldsamt bara för några timmar sedan, och där det säkert finns rester av deras vita sås. Jag känner hur tungan glider djupare in innan den börjar rotera i mig. Mmmmm min kropp väcks av denna sensationella upplevelse.

”Ååååååårrrmsm ....oooohhhh..,såå skööönt”, skriker jag ut min njutning..

Snabbt samlar jag lite slemmig fittsaft och glider med min tumme ner mot Lisas analöppning. Jag sjunker enkelt in genom ringmuskeln i samma ögonblick som jag hör ett kvävt skri från mitt skrev. Ja Lisa njuter verkligen av vår flatlek.

 

Våra kroppar rycker och trycks tätt intill varandra medan våra tungor slickar och munnar suger i sig de flödande könssafterna. Det känns nästan som att det inte finns något slut på våra orgasmer. Men efter en stund ebbar de ändå sakta ut och vi övergår till att försiktigt och varsamt slicka rent fittorna. Sakta vänder vi oss och kommer ansikte mot ansikte och förenades i en lång het kyss. Jag betraktar den nyknullade, svettvarma mjuka kroppen bredvid mig och smeker med lätta fingrar över magen, brösten, halsen och ansiktet. Lisa blundar och ser helt avslappnad ut - nästan som att hon sov.

Jag kysser de röda varma kinderna och viskar, ”Det var så underbart, jag älskar dig Lisa”.

Hon ler nöjt och vänder sig sakta mot mig. Hennes ögon är beslöjade av vår älskog. Ett leende leker i ena mungipan och så säger hon, ”Du är helt underbar älskling, lämna mig inte. Din berättelse om Riccardo tände mig såå, jag vill höra mer”.

 

Jag börjar berätta igen ”Jag kände Riccardos heta kropp bakom mig. Innan jag han säga något lät han sina båda händer glida in under mina armar och sluta sig runt mina runda bröst. Min bultande fitta skickade glädjesignaler till min hjärna samtidigt som en annan del av samma hjärna återigen försökte säga att det här inte är OK, ska jag verkligen löpa linan ut. Inga men…du är så kåt, så våt, och du vill så djävla gärna ha hans stora kuk nu, svarade min längtande kropp. Han tryckte sin kuk mot mina skinkor och flyttade snabbt ner ena handen från mitt vänstra bröst till mitt skrev. Jag ropade till halvkvävt av lust när jag känner hans hand trycka mot mitt kön genom det tunna klänningstyget.

"Vi..ffffår…nttt…Riccardo..det är …int..hm..gn..rätt ...snälla…sluta jag..". Moraltanten i mig bad honom snyftande men med mycket svag röst att sluta medan jag på samma gång höll mig i tvättstället och pressade mina skinkor mot hans kuk och roterade med underlivet för att möta handen som trycks mot mitt venusberg”.

”Jag kände ollonet mot mina slidväggar och det kändes som att min fitta bara vill skrika "Kom, kom, knulla mig, stöt in den, spruta mig full", samtidigt som min hjärna försökte vara klok och säga att Riccardo är alldeles för ung för mig - ja lika gammal som f.d. mans son. Men då tryckte Riccardo in sin kuk med full kraft. Gnnhhhuuuoö", stönade jag högt av i en blandning av lust och smärta när det väldiga hingstollonet nådde mina innersta fittvägg. Hans tjurkuk var så efterlängtad nu under min ägglossning. Han stötte den hårt och brutalt i mitt hål och jag hörde hur mina safter slaskade. Riccardo bara pumpade sin kuk ut och in i min såphala kärlekstunnel. Så underbart stor hans kuk var, så dominerande. Ja jag kände mig som en kvinna, som bara hade att ta emot – att lyda. Jag kände att han närmade sig explosionen för hans rörelser blev snabbare och mer bestämd samtidigt som kuken växer ytterligare några millimeter. Ja ja kom i mig! Kom låt mig få känna din varma sås skölja in över min livmodersmun” stönade jag.

 

Samtidigt som jag berättar, börjar Lisa smeka med två fingrar insidan på min blygdläppar, så underbart skönt. Ja atmosfären i rummet är minst sagt laddad.

”Snälla Lisa du berättar väl inte för någon att jag knullat en 18-åring på Garbo, lova älskling".

”Mmmm jag lovar Nettan, men nu måste du fortsätta att berätta”.

”Riccardo drog ner mig på stengolvet i det lilla toarummet. Han tryckte isär mina nylonklädda ben och slickade sig sakta uppåt längs mina vader, mina lår och så…äntligen.. hade jag hans tunga mot min fitta och det gick en stöt genom kroppen. Han pressade in tre fingrar i grottan samtidigt som han bryskt tryckte in tummen i anus och jag kände en varm stöt genom kroppen. Han drog ut fingrarna och masserade in fittsaft i anus och rumphålet. Så pressade han i två fingrar där istället och lät tummen glida in i fittan men utan att stanna upp med tungans massage av min klitta. Åååhh…aaagh…nuuuuu…kooomeeeeer… jaaaaag!!! knuuuula…kuuuuk! skrek jag högt när vågen kom och kroppen ryckte i vilda orgasmkramper. Han masserade omilt min fitta och anus i takt med mina konvulsioner tills jag sjönk ihop halvt medvetslös, oförmögen att röra en muskel. Då tryckte Riccardo för andra gången sin tjurkuk i botten på min fitta och nu orkade jag inte ens möta honom utan låg bara där och blev tagen som en trasdocka. Han lyfter upp mina slappa ben på sina axlar och lutar sig över mig så att han kunde krama mina runda bröst samtidigt som han knullade mig. Hans ansikte var ansträngt och jag förstod i ett töcken att nu ska han spruta igen, och åter kände jag ljummen sperma i min fyllda fitta. I mitt halvt medvetslösa tillstånd undrade jag om några av hans små soldater kommer att förenas med mina ägg och ska börja växa i min kropp. Jag har ju ägglossning och vi knullar utan skydd”.

 

Jag känner Lisas varma läppar smeka min vulva. Hon ler mot mig och viskar ”det är helt underbart att höra dig berätta om Riccardo. Sprutade han i dig så där oskyddat och frågade han inte ens om du hade skydd”?

”Nej Lisa jag kände att Riccordo är en kille som tar vad han vill ha. Ja det är helt mitt fel om jag blir med barn. Jag kan ju inte heller berätta vem pappan är. Vilken skandal det skulle bli och det skulle Daniel aldrig förlåta mig. Och Riccardo skulle inte bry sig varken om mig eller barnet. Ja det var mitt fel att det blev så här men gud så underbart han knullade”.

”Snälla Nettan, berätta mer så fortsätter jag att smeka dig så här skönt”

Åsså känner jag hur hon smeker ut mina slidsatser både i mellangården, mellan skinkorna på mig och över min bruna ros.

”Jag kravlade mig upp på alla fyra. Då kände jag Riccardo trycka in sin tumme i min anus igen. Jag var inte beredd och det smärtade till.  Snälla Riccardo inte där, jag vet inte om jag orkar mer försökte jag. Men handen fortsatte bara sin upptäcktsfärd i dalen mellan mina fasta skinkor och hittade min bruna ros igen där den stannar till. Trots min trötthet svarade min kropp på händernas lockelse och jag svankade mer”.

 

”Så här viskar Lisa”? Och jag känner hur hennes finger började smeka över rosen först mjukt, sen eggande med den vassa fingernageln, för att slutligen trycka mot öppningen. Ska jag ge mig hän åt njutningen – orkar jag mer - eller ska jag ta bort fingret som leker med mitt bajshål? Men gud det är ju skönt. Det är väl inte så farligt. Lisa går ner på knä bakom mig, öppnar mina ben mer och beordrar mig att svanka bättre. Trycket mot min ros släpper och fingret glider in i min savande kärleksgrotta istället. Jag känner hur det fuktiga fingret lämnar min grotta för att vandra tillbaka till min bruna ros. Jag känner hur det blöta långfingret sakta öppnar rosen och trycks in i min ändtarm. Min ros kämpar mot och min kropp spänns. Vill jag verkligen?

”Vänta lite Lisa….. försiktigt… det svider lite…?

Jag sväljer och tittar vädjande på henne. Så trycker Lisa in fingret i mig igen mer bestämt och jag kan bara grimasera och dra efter andan. Jag inser att det är hon - och bara HON - som bestämmer vad som ska ske, och vad han vill göra med mig. Jag inser att jag kommer att gå med på allt. Lisa är dominant och kontrollerar mig helt!

Lisas fria hand smeker mina skinkor medan fingret i förs ut och in i min ros. Jag känner smärta och spänner omedvetet min russinbruna ros. Så dras fingret ut ur min ros och mitt anushål sluts långsamt. Min älskade flata greppar mina skinkor drar isär dem. Mitt lilla bruna öga blinkar till och jag känner hur hon sätter sin tunga mot öppningen och pressar. Jag gnyr av njutning – ja tungan känns mycket bättre. Jag känner hur tungan tränger in några centimeter och börjar flexa runt. Hoppas bara jag är nåt så när ren. Hur reagerar Lisa när hon känner smaken av både Riccardos och Abdis sås och mina tarmsafter - ja jag minns ju hur jag slickade rent tjurarnas kladdiga kukar efter deras besök i min rumpa. Men jag berättar inget för lisa om taxikillen och tidningsbudet. Jag känner hur tungan glider djupare in innan den börjar rotera i mig. Mmmmm min kropp väcks åter av denna sensationella upplevelse.

 

”Är allt bra Nettan, vill du känna en stor svart kuk tränga upp i din tarm”?”

Min blick möter Lisas mer bestämda och lite överlägsna blick. Jag vet att Lisa kontrollerar mig och att hennes vilja är min lag.

”Ta det försiktigt….. snälla”, viskar jag.

Lisa tar tag i mina handleder och snabbt spänner hon fast mina händer i sänggaveln med det rosa handfängslet. Hon böjer sig ner under sängen och tar upp en stor svart – ja den är säkert minst 30 cm svart strapon. Vant trär hon på sig den. Min blick är som förhäxad av den stora löskuken. Ja Lisa med sina små toppiga bröst, det korta håret den spänstiga figuren kunde tas för en sexig shemale med en enorm kuk. Hennes blick och hennes bestämda röst avslöjar att hon har bestämt sig för att dominera mig.

”Min lilla flicka har varit olydig och knullat pojkar i kväll – och utan skydd. Du vet ju att det är oansvarigt inte minst nu i ägglossningen. Varför gjorde du det Mia”?

Jag kommer snabbt in i rollen och svarar men ångerfull röst ”Förlåt mig, jag ska aldrig göra så mer. Gör med mig vad jag förtjänar – jag är beredd att ta mitt straff”.

”Denna gång kommer jag att vara god mot dig. Du får antingen känna på min hundpiska eller också låter jag grannens hund, Charlie ta hand om dig. Jag vet ju hur han lockas av din rumpa. Nå vad väljer du”?

Jag stelnar, nej inte en hund. Tänker Lisa verkligen gå så långt. Vi har lekt dominolekar förut men aldrig att hon gått så här långt. Min svaga och rädda röst viskar ”Hundpiskan”!

Lisa tar upp piskan håller den framför min mun. Jag böjer mig fram och kysser piskan och hör hennes bestämda röst:

”Så ja vännen, du vet vad som gäller, och du vet vårt stoppord. Vi fortsätter så länge att vi båda njuter”.

Jag nickar mitt svar att jag är med – vi har ju lekt så här förut.

Jag känner piskan smeka min nakna rygg, ner över skinkorna, in mellan mina blottade stjärthalvor, kittlar mitt lilla bruna russin, ner i mellangården och över mina känsliga blygdläppar. Ja jag ryser i en blandning av njutning och rädsla. Klatsch – första slaget träffar mina lår. Sen känner jag lädret smeka lårens insidor. Jag svankar dels för ett behaga min härskarinna dels för att ökan min njutning.

Klatsch – nästa snärt bränner till i mina blygdläpparmin för att sekunden senare smeka över de känsliga läpparna. Ja smärtan som övergår i smekning är helt underbar. Klatsch, klatsch, klatsch – tre snabbat snärtar på mina bara skinkor och sen Lisas hand som smeker mjukt och helande. Ja jag njuter himmelskt och stoppordet är långt, långt borta.

 

Mina handleder är fastspända i sänggaveln och jag svankar lydigt med min helt blottade och oskyddade rumpa. Lisa greppar mina skinkor, särar på dem och jag anar vad som ska ske. Nettan försök utstå smärtan, låt det gå fort. Skrik inte. Ja så går mina tankar. Jag känner hur min härskarinna manövrerar sin väldiga kuk mot min russinskrynkliga anusöppning, och låter den ligga precis så den nosar i hålet.

”Min olydiga flicka slappna bara av nu….” viskar Lisa och pressar på mot min slutmuskel.

Jag känner hur det tennisbollsstora ollonet tränger sig in genom den första ringmuskeln och håller andan och ömsom spänner och slappnar av. Så pressar hon ytterligare och når den inre muskeln, som knyter ihop sig totalt. Hon stannar till. Är hon nöjd? Inser hon att löskuken är för stor för mig? Hon är som sagt stilla ett ögonblick och sedan trycker hon på – hårt och beslutsamt.

”AAaaii! AAAAIIIJJJ!! AAAAIIIIIIJJJJJJJJJ”!!!

Jag blir stel som en pinne. Varenda muskel är spänd och jag andas häftigt. Min rygg glänser av svett och jag försöker förgäves komma loss från sänggaveln. För guds skull väck inte Lisas barn tänker jag och koncentrerar mig för att inte skrika ut min smärta.

”Ssssh… slappna av sexy ….. det är snart över”.

Jag flämtar men kan inte svara. Mina lår skakar och min slutmuskel griper om den grova lemmen med oerhörd kraft. Lisa lägger händerna på mina höfter igen och trycker till. Sakta, sakta känner jag hur den enorma och hingstlemmen trycks in i mig – ända till roten.

Min härskarinna stannar upp, lutar sig över mig och kysser min svettblänkande kind. Med ena handen greppar hon min haka vänder upp mitt ansikte och kysser mig passionerat hett Mmmmm.

”Bara slappna av. Du är så vacker… din stjärt är så underbar och du är så sexig”.

 

Lisas ord och kyssar får mig att slappna av en smula. Så reser hon på sin överkropp, griper tag i mina höfter och börjar knulla mig häftigt. Min kropp glänser av svett och min trånga stjärt tar emot den väldiga kuken, som bänder isär mina skinkor och glider ut och in i min ändtarm. Jag gnyr för varje stöt, men hon bryr sig inte utan bara ler och tar det helt i sin egen takt. Ingen kan hindra henne nu, och när hon nu ökar farten stönar jag allt högre för varje stöt. Jag särar mer på benen och putar mer med stjärten i ett försök att lindra smärtan. Ja vi knullar helt på Lisas villkor. Och trots min smärta älskar jag av att ge min njutning till min härskarinna.

”Sådär det var väl inte så farligt…”.

Jag kan inte svara mitt huvud hänger ner mot bröstet. Mina ben darrar men andhämtningen har lugnat sig. Jag känner hur Lisa drar ut sin kladdiga löskuk färgad av ”Garbosperma” och mitt tarminnehåll. Jag känner hur gammal sperma åter börjar rinna från mitt halvöppna hål.

Lisa lossar mina handleder och vi kravlar oss båda upp. Hon sluter sig i min famn, våra tungor möts i en het kyss. Jag suger på hennes tunga som vore den en het villig kuk. Jag överöser min härskarinna ansikte med kyssar. Ja, jag känner mig som en blandning mellan prinsessa och mogen hora. Jag kysser ner över hennes toppiga bröst, kysser hennes platta mage, de känsliga ljumskarna mmmmmm.

”Meer älskling meer” suckar Lisa.

Mina läppar möter den kladdiga löskuk. Min tungspets smeker längs den ådriga stången – så naturtrogen. Jag slickar girigt i mig den kletiga blandningen från vår parningslek – ”Gammal Garbosperma”, taxikillens sås, min fittsaft och mitt tarminnehåll. Efter att min tunga rengjort den svarta löskuken förenas Lisa och jag i en ny het kyss.

 

Lisa spänner av sig sin strapon och lägger den under sängen liksom hundpiskan och de rosa handbojorna. Vi ligger tätt omslingrande, gosar och småpratar

”Gud vilken natt - först Riccardo som nästan knullade sönder mig och sen du. Nu är jag väl lika uppknullad som en gammal hora”.

”Du är så skön Nettan, din sensuella kropp väcker så heta känslor i mig. Jag måste erkänna att jag aldrig upplevt dig så kåt som ikväll. Riccordo måste ha väckt dina känslor. Ja din berättelse var helt underbar. Detta är det skönaste sex vi haft tillsammans. Sov hos mig älskling. Jag vill vakna och känna din goa rumpa mot min mage”.

”Men dina barn Lisa. Tänk om dom får se mig ligga här naken i din säng”.

”Äsch strunt i dem Nettan. Dom är så stora nu, och dom måste lära sig att deras mamma har ett eget liv - och att jag kan älska med både män och kvinnor. Jag vill att du stannar, och ungarna älskar dig”.

”Mmmm jag vill stanna hos dig älskade Lisa”.

Lisa kramar mig hårt och helt slut glider vi båda in i sömnen.

 

 

  • Del 1: Nettan 43 år och nyskild - kvällen är lång.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.