Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/2 kl. 21:29, av LX

Milftoon 4:

Del 4 av 6 i serien Milftoon

Antons kväll - Klassrummet

***

Micke och Anton frekventerade ofta gymnasieskolans datarum och de hade för vana att stanna där långt in på kvällarna ibland. Man kunde fråga sig varför egentligen men deras lärare hade kommit att lita på dom och lämnat dom ensamma allt oftare. De hade aldrig gett honom anledning till oro för det var ganska snälla dataintresserade killar eller gav sken av det i alla fall. Sen visserligen väldigt pornografi-intresserade killar men det var väl han själv också, så det gick an. 

Det var egentligen inte var tillåtet att låta dom stanna i datasalen efter plugget utan lärares översyn. Som många andra skolor hade deras plugg haft en del problem med inbrott där tjuvar just var ute efter hårdvara. Men dataläraren, Mats ansåg att Micke och Anton i så fall var gratis kvällsvakter. Han hade alltså förtroende för dem och dom sa inget om hans eget porrsurfande och annat skumt han själv gjorde med skolans utrustning, så det gick bra.

De var aldrig helt ensamma på själva skolan förstås för det fanns alltid en vaktmästare, Hasse som låste efter dom när han var färdig med vad han nu gjorde inne på sitt kontor. Den mannen var lite av ett mysterium. Hasse flexade lite kunde man säga. Eller så gömde han sig för sin fru. Ingen visste. 

Anton och Micke var förstås inte de enda eleverna som hade aktiviteter och lånade skolans lokaler kvällstid. Det fanns en volleybollklubb och en karateklubb. Micke var med i den senare och Anton i den första. Dom höll förstås till i gymnastikhallen som låg i en sidobyggnad. 

Det hade funnits en del kvällskurser som lånat klassrum där förut. Alltid nån förening som drejade, eller spelade blockflöjt eller lärde sig portugisiska eller vad det nu kunde vara. Men inte så mycket det här året. Micke hade frågat vaktis om han fått låna nyckeln till en av dom där lektionssalarna för dom skulle göra ett videoprojekt hade han sagt. 

Vaktmästaren var schysst och lånade dom nyckeln med en axelryckning. Hasse var ju pensionär, jobbade mest lite extra här och kände inte ansvarets börda tynga djupt över axlarna om man säger så. Men som sagt Anton och Micke litade dom på. Det var ändå helt öde över skolan under onsdagskvällen med ingen aktivitet den dagen utom datarummet. 

***

Den här kvällen var det dock fullsatt i bänkraderna i sal 66c på andra våningen. Anton och Micke hade kanske inte så många tighta vänner på plugget utom just sig själva. Men de hade ett visst nätverk av kontakter i cyberrymden. Datasnubbar, shackspelare, serietidningsnördar och andra porrstjärnefans som de chattade med dagligen. Ikväll var många av dom killarna inbjudna. En hade rest ända från Hudiksvall. 

Anton hade för avsikt att tjäna rätt mycket pengar på denna orgie med Lena och han hade marknadsfört idén sedan en vecka tillbaka. Ja, han hade redan inkasserat mer än alla videoprojekt Jojje kunnat hitta på när det gällde den här knulla Lena-grejen. Men den inkomsten hade han tänkt hålla tyst om förstås...  

***

Anton hade egentligen tänkt sig någon slags studentfest från början men han skippade det. Han hade ändå delvis misslyckats att ta sin examen en termin tidigare som planerat så han kunde lika gärna skjuta upp det tills alla andra tog studenten. Ingen skada skedd, det här var roligare enligt honom. På sätt och vis skulle det bli en studentfest ändå.

Helst hade han velat knulla på Lena hemma hos sig ensam eller möjligen med Micke. Men det var ju emot Jojjes regler. Anton var ändå glad att han fick vara med på ett hörn. Det var inte så att han hade chans att få till det med en grymt sexig tjej som Lena i alla andra verkligheter ändå. Kanske ingen tjej alls faktiskt eftersom han inte var så bra på det där. 

Så nu var det Antons "Låna Lena-kväll". Men han frågade sig varför dom kallade det just hans kväll. Det var ju inte som om han hade veto eller så i frågan. Fast han fick väl nöjet att hitta på ett så kallat rollspelsscenario i alla fall. Som Jojje, skulle filma då och sen sälja materialet till en gubbe i Argentina. Eller nåt sånt som det brukade heta.

Ja, Anton undrade över det. Han hade en gnagande misstanke att det kanske i själva verket inte var Lena som var själva huvudintresset för denne äldre Senór i Buenos Aries egentligen. När det gällde dom här skakiga amatörfilmerna som Jojje sålde innehållandes ivriga gymnasiekillar som satte på en kåt 22 åring med stora fina pattar stup i kvarten. 

Men, vad skulle man göra, resonerade Anton. Han gick nu in i lektionssalen och satte sig bredvid Micke. Dom gjorde snabbt en highfive som missade delvis. Sen morsade han på resten av klassen. Han räknade 10 killar inklusive sig själv alla i 16-18 årsåldern. Anton nickade och vinkade till Robbe och Laban längre bak men Fredrik och den där Achmed var inte med den här gången. 

Han frågade Jojje varför och han sa att han till slut gått med på att Harald skulle få vara med. Achmed gillade inte Harald så det var därför han skippade denna gången. Anton, själv hade inget särskilt emot Lenas pojkvän även om han tyckte det var en konstig relation dom hade. Annars var det en trevlig kille som blev kåt av att se sin flickvän hårt knullad. Ja, vem fan klagade. Han var mer rädd eller avundsjuk på Jojje isåfall, men det höll han förstås för sig själv. Fredde hade egen flickvän så det kanske var en sån grej varför han inte var med den här gången vem vet. Men det var ju bara bättre, mer pengar för Anton och Micke.

En del i klassrummet såg nervösa ut andra mer darrande av förväntan medan några satt och garvade med Jojje, på första bänkraden där han satt och berättade för dom om Lena. De tystnade samtliga när dörren öppnades och Lena med Harald kom in och ställde sig framför katedern. Micke hade skrivit 'Fuck the Teacher", på svarta tavlan som en kul grej och Lena tittade på den en stund. 

Robbe och Laban ropade glatt. 
"Cackaldo-oooh!", från bakersta bänkraden och jublade tjoande. Harald tittade upp, petade till glasögonen och vinkade snällt tillbaka. 
"Hej, kul att vara här!"...sa han och alla garvade medan han fumligt fortsatte att rigga en stor bandspelare på katedern. 

Jojje, precis som samtliga i klassen spanade förstås in den 22-åriga Lena medan Harald fixade med videokameran. Herregud hon var ett riktigt bombnedslag, tänkte han. Hon var klädd i höga stillettklackar, någon slags röda stayups som försvann in under en kort svart mini-kjol. Vit, rätt så löst sittande blus som var uppknäppt så att man såg lite bh-band blinka fram, och hon bar glasögon. Hon hade det rågblonda håret bakåtkammat i hästsvans och var fint sminkad men inte så överdrivet denna gång. Sexig lärarinne-stilen förstås. Lena log en smula rödkindat och blinkade åt honom med ena ögat. Jojje, flinade tillbaka innan han vände sig för att kolla så att kameran var i ordning. 

Anton såg nöjd ut och vände sig om mot 'klassen'. Här skulle det bli rejält med ka-ching och kosing i kistan tänkte han. Alla stirrade fascinerat på Lena och någon av eleverna andades ljudligt och de slickade nästan sig själva i ansiktet av förväntan. Särskilt när hon böjde sig fram för att pilla in musikbandet hon haft med sig ner i bergssprängaren. Harald gick sen för att dimma ljuset och sedan ställde han sig på knä för att rigga ett litet hobby-discoljus på katedern. 
"Nu blir det snart show!", ropade Anton och såg sig om igen. 

När Lenas sambo var färdig med sina grejer någon minut senare gick Jojje fram till Harald med en halvsur min.
"Okej, tack. När du är färdig kan du ju ställa dig i hörnet där.", han höll fram en dumstrut av papper.
"Alltså, är det verkligen nödvändigt jag vill bara titta på lite?"
"Ja, du tjatade och du har betalt 5000 spänn men vi kom överens om det här också eller hur Cackaldo?", Jojje flinade elakt och gav honom dumstruten. En stor kon av papper som det stod 'DUM', på. 
"Ja, du ställer hårda villkor, Jojje. Alltid en hård förhandlare.", Harald gjorde en olycklig min. 
"Vad...vad tänker du göra med min kära Lena?", Harald såg sig om och lade märke till hur alla gapade med halvöppna munnar när hon satte sig på katedern och korsade sina långa ben för att kolla mobilen.
"Knulla horan i alla hål förstås.", sa Jojje med hög röst och skrattade till. Det gick ett sus genom 'klassen'. Lena ryckte till och verkade titta ner på sina stilletklackar en stund. 
"Gud, vad obehagligt, för en del. Men Lena är förstås med på det så jag får väl acceptera det tänker jag.", Harald rodnade och satte sen dumstruten på huvudet. "Okej?", han log försiktigt.
"Bra, så sätt dig där i hörnet.", det fanns en alldeles för kort pall placerad där. Harald vände sig slokryggat och gick fram till den. Lenas sambo krånglade sig sen ner på den med visst besvär och höll om sina knän. Man kunde höra Laban skratta högt igen från bakersta raden. 

Jojje gick nu fram till Lena och smekte över hennes knä och långa ben.
"Fan vad fin du blev. Du hade passat som lärare tror jag. Det hade blivit hårda djupa studier.", sa han menande. Lena nickade och svalde hårt. 
"Du hade aldrig skolkat då va?"
"Nej, haha!", han pausade lite och kände högre upp längsmed innanlåret. 
"Vad är det, nervös?"
"Det är en hel del nya och du sa inte att det skulle vara så pass många?"
"Vi kan skicka iväg hälften om du vill.", Jojje smekte henne upp och ner på låret.
"Nej, det är okej. Jag fixar det nog, absolut.", Lena ville vara till lags och nickade sakta mot Jojje. Hon tittade sen rakt fram mot en kille som satt bredvid Micke och som glodde rakt upp i den korta kjolen med tallriksstora ögon. Så hon vred sig lite mer vinklat åt sidan. 

***

Jojje, nöjd med svaret gick nu och satte på musiken. Låg bakgrundsvolym först. När det plötsligt knackade på dörren. Han stängde snabbt musiken och hyssjade aggressivt bakåt. Fäktandes med armen och viskade.
"Käften!"...
Det dröjde ett tag. Jojje satte örat mot dörren och lyssnade. Sen öppnade han försiktigt och kollade ut i korridoren. Han kunde se en flintig gubbe i blå overall trampa iväg bortåt och sen svänga ner i en trappa. 
"Tror det var vaktmästaren.", sa Jojje.
"Jag går och kollar vad han ville.", Micke reste sig och gick ut. 

Lena bet sig i underläppen. Pulsen började slå hårt. 

"Vi börjar så länge, Micke är snart tillbaka.", Jojje såg med mörk blick mot korridoren innan han stängde och låste. Sen satte han på musiken igen på ännu lägre volym. Jojje filmade runt klassrummet ett svep. Först Lena en bra stund sen över hela rummet och till sist Harald som vinkade snällt från sin lilla pall. Sen gick gymnasiebusen runt katedern och filmade henne snett bakifrån så att många av 'eleverna' också kom med i bilden. 

Lena nickade och log vänligt. 
"Jaha, så ni kan ta upp era böcker och börja räkna jag går runt och hjälper er efterhand."...hon ställde sig upp från katedern.
Killarna tittade runt lite och harklade och låtsades ta upp böcker och bläddra i. Nån satt bara kvar och glodde som i trance på Lena när hon började gå runt ibland dom. Jojje klandrade honom inte. Hon var fan en snygg tjej, riktigt fin. Ja, det var nästan surrealistiskt tänkte han.

Jojje följde efter med kameran medan hon gick mellan bänkraderna och till sist nådde längst bak för att vända tillbaka igen. Framme vid första raden böjde hon sig med ett vänligt leende över Antons axel. På nåt sätt var det svårt att hålla sig för skratt för båda. Den långe killen flinade mot kameran och kom sen på att han skulle ställa en fråga enligt manus. Denna mumlades fram. 

Ja, ljudet kanske inte var så noga. Eleverna bakom Anton och Lena fånstirrade suget på henne när hon böjde sig sexigt långsamt fram och pekade lite i Antons bok. Anton kunde känna doften av hennes parfym och hår och njöt. Lena nästan kramade honom när hon ställt sig så nära kind mot kind. Jojje tog tillfället i akt att zooma in de stora brösten som putade fram fint från urringningen. Sen vidare när Anton vred huvudet åt sidan från boken och fingrade handen menade om hennes höft och höll om midjan. Lena fnissade till när Anton började att smeka ner handen över låret, klämde det och sen upp på rumpan och in under den korta kjolen. Hon smekte lätt sin hand över hans nacke men rätade sig upp och drog tillbaka ner kjolen ordentligt.

"Har du förstått?"...Lena lämnade Anton med ett fnitter och började gå vidare mellan bänkarna. Hon log flirtigt mot camen och mot Harald i sin hörna. Sambon såg mycket förväntansfull ut och vinkade tillbaka nickades. När hon väl kom in i själva rollen och manus gick det lättare. Det syntes att hon tyckte det var kul och spännande. Det var en intressant stämning. Alla i rummet visste vad som snart skulle hända och kunde knappt bärga sig.

Jojje zoomade in 'lärarinnans' rumpa med kameran medan hon sexigt vickande på höfterna gick framför honom. Hon tittade över axeln och blåste en slängpuss. Lena fortsatte ner dit där Laban och Robbe satt. Hon böjde sig mellan dom och putade rumpan bakåt medan hon låtsades hjälpa Robbe. Den asiatiske knubbige killen började omedelbart grovtafsa hennes rumpa över den korta kjolen. Laban med andra handen var snabbt på från sin sida. Jojje följde efter för att filma bakom där hon stod bredbent och lät sig klämmas på. Alltmedan hon fortsatte låtsas lösa mattetal. 

Laban lyfte sakta upp kjolen för att blotta rumpan och avslöjade ett par röda ministring. Lenas huvud vände sig sakta mot honom. Jojje kunde se att hon började bli kåt. 
"Fan kolla in den röven!", ropade den indisk adopterade killen lystet och rev sin hand med naglarna knådande över en av hennes skinkor. Robbe på sin sida nickade glatt mot kameran och kysste andra delen av Lenas bak med ett ljudligt smackande läte. De drog också i hennes lår så att hon tvingades stå mer bredbent framåtlutat. Lena slöt ögonen och bet lätt i underläppen. När hon tittade upp igen mötte hon blicken av en annan elev från näst bakersta raden som vänt sig och förtjust betraktade allt som hände. "Jag behöver också hjälp, fröken.", stammade han snabbt fram lite i  falsett. Lena stödde huvudet i händerna och log klurigt tillbaka med en nick. 

Men hon hade läst Antons manus och kom ihåg nästa grej hon skulle göra. 
"Hallå, så gör man inte.", Lena rätade sig teatraliskt och drog ner kjolen igen över rumpan. Hon hötte med fingret några gånger som en tant-varning vilket fick de båda sextonåringarna att asgarva så de vred sig i stolarna. 

Alla slutade genast när någon ryckte i dörrhandtaget.
"Säkert bara Micke.", Jojje muttrade och joggade ner för att öppna men han frågade först genom dörren vem det var. Sen släppte han in Micke. 
"Har jag missat nåt, har hon börjat strippa än?"...'klassen' skrattade en salva av lättnad. Men Micke viskade samtidigt nåt till Jojje som fick gymnasiebusen att surna till lite igen. Jojje nickade bara och Micke gick då och satte sig bredvid Anton för att skicka ett sms. 

Lena gick tillbaka ner till katedern nu men Jojje vinkade att hon skulle fortsätta flirta mer med dom nya killarna också. Så hon valde ut ett nytt par att ställa sig mellan. Jojje filmade och zoomade in när hon kramade om deras axlar med händerna bakifrån. Dom såg överlyckliga ut men verkade knappt kunna prata ens.  Lena, blinkade mot Jojje och gav den ena en puss på kinden sen den andra. 
"Mer", sa Jojje och log snett mot henne. Lena slöt då ögonen och lapade tungan sakta över den förste killens något finniga ansikte. Sedan vände hon sig och kysste den andre ändå rätt hyfsat snygge unge mannen och flåsade till ett kåtstön mot hans öra. 

Omedelbart efter sprack hon upp i ett glittrande litet skratt. "Fortsätt, nästa bänk.", sa Jojje och backade med kameran. Lena fortsatte ner för bänkraderna medan Jojje gick baklänges
"Cackaldo höj musiken lite okej?"...Harald snubblade då fram och välte nästan stolen i processen men det gick bra ändå. Robbe och Laban garvade i bakgrunden. Harald gjorde som han blev tillsagd och återvände snabbt sin plats igen. Jojje hörde honom mumla nåt i stil med:
"Herregud, hon tänker göra det. Hon tänker verkligen knulla med dom allihop!", Harald hade en synlig bula i jeansen. 

Under tiden hade Lena dragit av sig glasögonen och börjat röra på höfterna...

Anton och Micke vände sig i bänkarna och applåderade jublande. Snart gjorde hela "klassen" samma sak, busvisslingar och glada tillrop. Lena gillade det och fortsatte med att lösa upp hästsvansen och skaka ut med håret. Det var en ganska dragig gammal hårdrockslåt som Anton hade valt. Inte Jojjes musik direkt men han hade köpt konceptet. Jojje stirrade på hennes dans genom kameran. Det verkade som om hon hade lärt sig en del sen sist. Mycket gungande rörelser med överkroppen och grejer med höfterna. Han gillade det.

Lena ställde sig mot katedern och snurrade runt några gånger medan hon började knäppa upp blusen. Hon drog den av axlarna med en snabb rörelse och började sen smeka sina armar och ansiktet med händerna. Hon hade en röd halvgenomskinlig pushup-bh. Sedan fortsatte det hetsiga gungandet med kroppen. Det blev ett jäkla liv i 'klassen' så hon kunde inte hjälpa att skratta till lite och hyssja med fingret en gång. Jojje var snabbt framme för att sätta på det lilla mini-diskoljuset som då började snurra och blinka i olika färger och Harald sträckte sig för att dimma ner det övriga ljuset ytterligare. 


Eftersom det var Antons kväll så att säga så gick hon nu fram till honom och satte ett knä vigt över skolbänken för att luta sig fram mot honom. Lena ropade något i hans öra för att överrösta låten medan han skrattade och motorbåtande hennes urringning. Lena höll om Antons nacke med en arm och började redan att slynigt hångla med sjuttonåringen. Kompisen Micke bredvid hade nu ställt sig upp och lutade sig för att dra ner blixtlåset till hennes korta kjol. Flera killar reste sig också upp då och det blev som en kedjereaktion eftersom dom som satt bakåt inte kunde se vad som hände längre. Stolar vältes och folk gick fram. Det bildades snart en klunga runt om henne för att se på när Micke slet av minikjolen från hennes höfter. Alla fick som ett litet "o" på läpparna och stora tallrikar till ögon.  

Harald petade till sina glasögon och nickade upphetsat så att han tappade dumstruten från huvudet en gång. Men han satte snabbt tillbaka den om än något tillbucklat igen. Han ville egentligen lägga sin hand på bulan för att ta fram kuken och onanera men han hade lovat Jojje inget sånt. Nej, det var huvudvillkoret. Men det var svårt för honom. Särskilt när hon slet sig loss från Mickes kladdande fingrar och dansade fram till honom. Ja där satt han på sin lilla pall i skamvrån typ... 

Lena böjde sig fram och hötte med fingret, och sa nog nåt om att han var stygg men man hörde inte riktigt av allt väsen. Jojje skrattade och filmade Haralds min när hon vände sig och började vicka intensivt med höften. Hon hade sparkat iväg minikjolen och Harald hade hennes tajta stringrumpa rakt upp i ansiktet när hon dansade eggande för dom yngre killarna.

Lena lämnade nu Harald med en smekning bak om kinden och dansade fram till klungan. De skrek, vrålade och visslade. Sedan vände hon sig med ryggen emot dom och mer mot Jojjes kamera. Hon hade börjat leka med axelbanden till bh:n och började dra ner men sen upp igen. 

Laban daskade till henne hårt över rumpan så hon vände sig för att hångla med honom en stund. Hans mörkhyade händer var överallt på den välsvarvade kroppen. Lena dansade in i själva grovhånglandet med knäet vilandes på hans höftben. Jojje filmade vidare hur Lena slet sig loss från den indiske adopterade killen och sjönk ner på knäna. För att  dansa liggandes på golvet med särade ben. Till slut rullade hon runt och ställde sig vigt på alla fyra i samma rörelse som hon kastade runt håret till musiken. Ja, detta var ju en hårdrockslåt så det hörde kanske till. 

Lena hann inte riktigt färdigt. Hon hade tajmat in musiken så att hon skulle vara nästan naken när den var klar. Men det kanske inte gjorde så mycket. Hon ställde sig på knä igen. Lena tyckte det var lika bra...

***

"Gillade ni den?", men frågan avbröts för någon slängde upp dörren. Alla ryckte till och stirrade på de hårt rynkade ögonbrynen på Mats, dataläraren och Hasse Vaktmästare. De var båda i förtioårsåldern. Hasse en ganska satt kort kille med brunt hår och flint. Mats en längre man i skjorta och jeans med sandaler, cendrefärgat långt hår och skägg. 

"Vafan är det här?!", en tyst paus uppstod. Lena var snabb att rafsa åt sig sin blus och Harald ställde sig upp och höll dumstruten framför skrevet. Hasse och Mats gick in i klassrummet och tittade sig omkring. Särskilt på Lena. 

"Anton och Micke?", Mats såg bestört och förvirrad ut. Även om han sneglade på Lena också med viss förvåning. De flesta tog nu bara tillfället i akt och sprang. Först Laban, började kuta och Robbe snabbt efter. Plötsligt resten i en bullrande flock. Man hörde deras springande steg avlägsna sig fort i trappan. Men Micke och Anton kunde förstås inte följa med eftersom de redan var avslöjade. Jojje ville inte lämna Lena och inte heller Harald förstås. 

"Alltså, det är vårt videoprojekt liksom. Vi spelar in film.", började Micke trevande och kliade sig bakom nacken. 
"Haha, den var bra. Jätteroligt. Ja, jag får väl fan ringa era föräldrar. Jag är gravt, gravt besviken.", Mats plockade upp mobilen. 

Jojje fick något mörkt i blicken och lade undan kameran. Han tog ett steg framåt men Mats anande det på nåt sätt och tog en snabb bild av honom. Jojje tvekade. Men Harald kom före och uttryckte:
"Hör nu här. Vi hade bara lite kul. Ingen skada skedd vi ville bara låna lokalen en stund. Kan vi inte lösa det på nåt sätt. Mitt namn är Harald jag är läkare på stadssjukhuset.", han plockade fram plånboken och visade leg men på ett sätt så att en fet sedelbunt också blev synlig. 

"Ärligt vi ville bara ha lite kul.", Anton nickade och såg vettskrämd ut. 

"Vem är det här då, en porrskådis eller prostituerad?", Mats sneglade på först på Lena som hade fått på sig blusen och sen den feta sedelbunten i Haralds plånbok och pausade något.. Hasse stod tyst och tittade också på pengarna. 

"Detta är min kära sambo Lena. Vi gör det här för skojs skull bara. Helt ärligt.", svarade Harald och ställde sig bredvid henne. 
"Det är sant faktiskt.", sade Micke. "Jag lovar.", biföll Anton. Jojje betraktade under tiden Hasses och Mats fundersamma blickar och väste snabbt några ord i Lenas öra. Hon spärrade upp ögonen och tittade sen ner blygt i golvet. 
"Ja, okej. Absolut det går väl bra.", hon vände sig mot Mats.
"Jag ber om ursäkt. Det var mest på kul. Anton och Micke har inte gjort nåt fel.", hon lät tveksam. Men fortsatte: "Jag gillar att ha kul bara. Det kanske ser konstigt ut men det gör livet lite mer spännande för oss helt enkelt. Ingen skada skedd eller hur?"...sedan öppnade hon blusen. 

Mats och Hasse såg chockerat på medan hon tog av den, räckte den till Jojje och stod i sina underkläder. Harald tystnade en stund men fortsatte. "Jag lägger 2000 spänn här på katedern. Min sambo är villig att be om ursäkt personligen. Eller hur?", han hade redan fått nåt vilt i blicken. 
"Eller hur?", Jojje tog henne hårt i armen. Även om han visste att hon redan sagt att det var okej. 
"Absolut...", Lena fortsatte med att långsamt ta av sig pushup-bhn för att sen släppa den till golvet. De stora runda brösten kom fram. Jojje bytade grepp när hon började att titta neråt i blygsel och höll istället hennes hår aggressivt vilket fick dom att gunga till. Lena tittade upp mot taket. 
"Jag gör vad som helst för att ställa saker och ting tillrätta.", hon nickade snabbt. Hon ville förstås hjälpa Anton och Micke ur det här. 


Hasse fick genast ett stort brett grin i ansiktet och liksom Mats sjönk blicken omedelbart neråt från Lenas ansikte till hennes bröst. Det var nog första gången Anton och Micke sett vaktmästarens leende faktiskt.  
"Vadsomhelst.", Lena vågade sig på ett fint leende mot de båda äldre männen. Hon gillade samtidigt att Jojje styrde upp det hela. Gymnasiebusen knuffade fram henne så att hon stapplade till och hamnade nära dom. 

Lena tittade på dom kort och sjönk sen sakta ner på knä. Händerna gled utefter deras byxben. 
"Hon är inte prostituerad. Bara jävligt kåt.", sa Jojje förklarande eller hur? 
"Det är sant. Det är så. Jag är så väldigt kåt av mig idag.", Lena smekte upp händerna över båda deras bulor och gjorde en puss-puss min upp mot Hasse. 

Jojje, fnös åt Harald bredvid sig. Lenas pojkvän såg löjeväckande kåt ut och hade fått ett stort flin över hela ansiktet åt av vad hans Lena gjorde med två mycket äldre ganska gubbiga män. Varken Hasse eller Mats var mycket att se på nämligen. Detta var kanske mer hans grej egentligen. Anton och Micke såg däremot lättade ut. De kände sin Datalärare och visste vilken idogen porrsurfare han var, och trodde nog att han var på. Vaktis, visste dom inte. Lena var förstås svår att motstå visserligen. Men läget att knulla en i och för sig apsnygg tjej i tjugoårsåldern mitt framför en kollega, två elever och två främlingar skulle nog skrämt en del. Men vaktmästaren såg istället skitglad ut och var också på, till deras stora förvåning. Det här kunde nog ordna sig ändå...

"Det blir bra va?"...Lena drog ner deras gylfar med två långsamma rörelser. Hasse mumlade något och Mats flinade brett. 
"KÖr!", båda nickade. Lena log vackert och fortsatte. 
"Okej...vi kör.", hon lekte ut båda deras halvstyva kukar och sög först in Hasse i munnen. Han var ganska grov inte så lång. Hon vände sig sen mot Mats och höll båda i händerna medan hon sög av dom omväxlande. 

Mats hade ganska liten stake konstaterade Jojje tyst för sig själv och satte diskret i gång kameran som stod halvt bakom honom på bänken han hade ställt den på. "Vill ni ha lite bakgrundsmusik, killar?", föreslog Harald och satte på bandspelaren igen. Hasse och Mats flinade och tittade fascinerat ner på den unga blondinen som sög av dom båda två samtidigt. De knäppte lugnt sina händer bakom nackarna och gillade läget. 

"Ni kan munknulla henne, knulla hennes våta fitta hur ni vill och ta henne analt också.", sa Anton och var fortfarande lättad över att det verkade lösa sig. Hasse fick nåt vilt i blicken och nickade snabbt medan Mats tittade upp förvånat. "Verkligen?"
"Okej, visst. Om ni har lust. Det är okej.", Lena runkade båda två i händerna  en kort stund och tittade upp. 
"Lägg dig på katedern.", sa Jojje uppmanande och korsade armarna medan han halvsatt på en bänk.

Lena reste sig och drog ner sina stringtrosor. Hon sparkade av dom från stilettklacken, klättrade upp på katedern och la sig mjukt på rygg. Hon hade en blond ansad triangel idag. Dataläraren och Vaktmästaren smekte först hennes kropp. Kramade girigt om brösten och tog henne på fittan. Mats var först att ställa sig mellan hennes lår. Han tog klackarna i händerna och la hennes fotanklar på sina egna axlar innan han stötte sig in. Lena kisade och bet sig i läppen medan hon lade ena armen som stöd bakom huvudet. 
"Mmh...", hon stönade till suget för att uppmuntra honom. Även om Mats var en ganska liten man, trots kroppslängden så var det rätt spännande än så länge. Hasse klev under tiden runt från sidan och lekte mer med hennes bröst. Sedan tryckte han sin grova kuk in i hennes mun. Lena sög honom nu lydigt medan dataläraren började att knulla henne. 

"Fan vilken brud, hur är det möjligt?", frustade Mats och satte på henne ganska hårt. 
"Vi undrar också.", skrattade Micke. Jojje skakade leende på huvudet och såg till att båda var i bild. Bara utifall de skulle ångra sig efteråt och ringa polisen eller nåt. 

Hasse greppade hennes bröst klämmande och tryckte in sig djupare. Lena tittade upp mot honom och sög till hårdare. 
"Ohhh...ja, knulla mig hårt, så.", hon gapade stort och jämrade ut ett stön sneglandes på Mats under tiden. Mest spelat för det var inte så himla bra. Mest intressant för själva situationens skull egentligen. 

Mats blev överförtjust och dunkade på de sista sekunderna så att hela katedern gnisslade. Han föll framåt lite när det till slut gick för honom. Dataläraren flåsade och torkade sin svettiga panna en stund innan han drog sig ut. Det hela blev lite för mycket för Hasse ändå som körde henne i kindhålan några gånger innan han runkade ut sin sats ner i Lenas mun. Hon svalde lugnt undan. 

De båda kollegorna tog några steg bort, vände ryggen till och drog upp gylfarna. Skrattade lite och tog sina pengar. Sen gick de ut ur klassrummet, skakade på huvudet och vinkade hejdå innan Jojje stängde till dörren efter dom. 

"Puh, det var nära ögat.", Lena lade sig kurvigt på sidan och tittade mot Jojje. "Blir det nåt mer eller?"...

"Jo, det blir det.", Jojje slängde runt henne på mage och drog henne i höfterna så att hon hade fötterna i golvet över katedern. Lena spärrade upp ögonen av den kraftfulla rörelsen och tittade in i svarta tavlan framför sig. Sen började Jojje knulla henne hårt bakifrån. Lena flämtade till och la sig på armbågarna medan Jojje satte på henne. 

Harald vandrade sakta omkring katedern under tiden och såg henne i ögonen. Hon visste att han ville. Men inte fick. Lena blinkade och log fräckt mot honom...
"Åeh..ja, Knulla mig!", sa hon mer till Harald än till Jojje. Gymnasiebusen fick en rynka mellan ögonbrynen av irritation men valde att se mellan fingrarna på det än så länge. Han tog henne stenhårt bakifrån, tills han var nära. Sen vinkade han fram Micke.
"Kör!"

Micke flinade och ställde sig bakom för att smiska upp Lenas tajta sexiga röv några gånger innan han pressade in den analt. Lena blundade hårt en gång med en ansträngd grimas och sänkte ansiktet ner i katedern. Men Micke fångade snabbt upp hennes hår och tvingade henne att titta uppåt igen. Hon ställde sig på händerna framåtlutat. Samtidigt knullade han henne hårt i röven. 
"Din kåta milf, nu hade du tur va? Fan vad jag ska knulla dig din hora.", Micke fattade att Lena inte riktigt gillade honom. Men detta gjorde bara så att han ville utnyttja henne ännu hårdare.

Anton gick också runt katedern trängde undan Harald och tog henne på brösten med båda händerna. 
"Jag sen efter Micke, va? Du gillar min stora kuk i dig, eller hur? Vill du att jag knullar dig mellan pattarna sen?", han vägde upp ett gungande bröst i handen och förde det till sina läppar för att suga på det. 
Lena gnällde till ett kåtjämrande stön. "J..ja.", och såg upphetsat på medan den  mer välhängde gymnasiekillen drog ner brallorna framför hennes ansikte. 

Snart gillspettade de henne över katedern. Anton lät henne suga av honom eller körde den mellan brösten på henne och han härmade sin Datalärare genom att knäppa händerna bakom nacken där han stod och svajade. Micke juckade bakom henne snabbt och hårt och klämde ibland hennes stora bröst med sin lediga hand medan han fortsatte ta henne. Stirrandes på sin egen kuk som försvann in och ut ur den sexiga enligt honom kåta milfens bak. Lena förde under tiden darrigt ner sin egen hand mellan låren för att gnida fingrarna mot fittan medan dom yngre killarna delade på hennes kropp.

"Byte!", flämtade Micke och drog sig andfått ur. Anton ställde sig nu bakom Lena och kompisen gav henne en lätt örfil innan han tryckte in sig i hennes mun. Lena rynkade pannan och sög av honom fokuserat medan Anton retade henne med ollonet mot fittan bakom henne. Hon putade upp med rumpan och försökte nästan trycka sig in mot den själv. Till slut lät han den tryckas in ganska sakta men djupt. Lena himlade med ögonen och började stöna lågt.  

Micke kunde inte hålla sig riktigt och varför egentligen tänkte han. Under tiden kompisen  knullade Lena bakifrån sprutade Micke ner hennes ansikte när han kom med några hetsiga ryckningar. Micke  backade undan, skrattade till elakt och gick sen undan för att slå sig ner i en av stolarna. Anton började gradvis ta henne hårdare. Olikt Micke så gillade han när hon blev kåt. Lena svarade och mötte hans rörelser. Hon och stönade högre nu och började närma sig medan Jojje just var på väg ställa sig framför hennes ansikte. 

Men då såg Jojje Harald som höll på att slita ner sina byxor medan han upphetsat tittade på hur de tonåriga gymnasiekillarna hårdknullade hans 22 åriga sambo. 

"NEJ, Cackaldo. Det där låter du bli. Sätt dig!", Jojje rynkade ögonbrynen och pekade argt på honom. Harald rev sig i håret men gjorde som han sa och satte sig istället frustrerat bredvid Micke. Lena märkte det knappt, det var skönt nu. Hon började komma. Det gick för henne och Jojje väntade tills hon skakat färdigt. Anton log brett efter att ha känt sammandragningarna. Sen dunkade han på Lena några extra slutgilitiga gånger innan han drog sig ut och sprutade över Lenas nakna skinkor med ett rosslande läte.

Jojje log mot henne. "På rygg."...
Lena flåsade och nickade. Rullade sen sakta över på rygg. Jojje ställde sig mellan hennes lår och började knulla henne sakta i röven. Lena smekte sitt ena bröst och tittade på honom med benen brett särade över katedern. Bröstkorgen hävde sig efter den intensiva orgasmen. Gymnasiebusen log snett och bytade hål. Först tog han henne i fittan några sekunder medan han behöll ögonkontakten eller så bytte han igen. Knullade Lena analt, fittan, analt...fram och tillbaka. Lena smekte sakta sitt eget spermadroppande ansikte med fingerspetsarna och såg på honom intresserat medan han lekte. Analt, fittan, analt, fittan, fittan sen analt igen. Ganska lugn takt först. 
"Fuck the teacher?", frågade Jojje och log fräckt ner mot henne. 
"Ja...knulla mig snälla!", Lena log tillbaka glittrande medan han smekte hennes höfter och ökade takten. 

---------

Lena fick köra porschen hem till deras lägenhet. Harald sa att hans pungkulor värkte nåt helt otroligt oroväckande för han inte fått lov att vara med. 
"Kan du ta hand om mig när vi kommer hem?", frågade han och såg lidande ut.
"Absolut. Det är klart.", Lena hade fortfarande lite sperma i ansiktet medan hon körde. 
"Var du nöjd med dagens, du vet?", frågade hon.
"Nja, alltså jag föredrar Robbe och Laban vet du. Där får man i alla fall vara med på ett hörn att ta del av den vackraste tjejen.", Harald skakade på huvudet och lät skämtsam på rösten.  
"Jaha. Tja, vi kan ju träffa dom igen.", Lena log åt komplimangen. "Men du vet, Jojje fixar det bäst för mig."
"Ni verkar rätt tighta.", Harald såg bort ut mot trafiken när hon svängde i rondellen och körde mot centrum. 
"Inte på det sättet förstås. Du vet hur det är med den saken."
"Jo, jag vet.", Harald lät tveksam.
"Du då? Synd på gangbanget du hade ju blivit lite som ett lokomotiv där."
"Ja..a, kanske.", hon fnissade till. "Men dom fick se en dans i alla fall. Kanske lite väl många ändå, också."
"Dom gillade den. Ska du ut nästa vecka igen med, eh...Jojje?"

Lena svarade inte på en stund medan hon körde. En smula för fort också. 
"Kanske pausar nästa helg. Jag får se.", hon svarade mer lågmält. 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Beastfucker

Underbar älskar Lena mer o mer

28/3 kl. 21:49