Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/2 kl. 20:36, av Jeanettetvå

Mamma smakar på sin sons sperma

Del 1 av 5 i serien Jag och min son

Jag är en 35-årig, ensamstående mamma, med en 17-årig son.

Allt började med att jag upptäckte honom onanera

En stund senare sitter jag med hans sperma på mina fingrar inuti min mun - och slickar ohämmat. Min son ser mig

Han vill också smaka på mig

 

 

Fredag eftermiddag. Kunde flexa ut tidigare än planerat. Hade handlat på Systembolaget och något gott att äta till kvällen, till mig och min son.

Nu kommer jag bärandes på kassarna, tänkte gå via köksingången, ska passera min sons sovrum, slänger ett öga in som hastigast.

Han ligger i sängen, cirka 2,5 meter från fönstret. Helt naken ligger han med någon svart grej vid sitt skrev. Det liknar en termos, ser plastigt ut.

 

Jag undrar vad som egentligen pågår, men förstår så klart ganska omgående att min son ligger och masturberar. Jag vill vända bort mitt huvud och gå därifrån, men han har sitt huvud vänt bort från fönstret och kan inte se mig. Kanske blundar han också i sin njutning?!

 

Jag tar ett steg åt sidan, sätter ned kassarna försiktigt, gömmer mig lite bakom fönsterkarmen, vilket gör att jag hamnar bakom hans huvud, utanför synvinkeln, så att han inte kan se mig om han vrider det för att titta ut genom fönstret.

 

Mina ögon stirrar på hans hand som håller den svarta saken - och för den upp och ned. Ibland kan jag skymta min sons könsorgan, men oftast är det täckt av hans handrörelse och av ”termosen”.

 

Det kommer en plötslig skam över mig där jag står och stirrar på min nakne son som tillfredsställer sig själv! Han har givetvis all rätt i världen onanera utan att jag ska bli en stirrande, pervers mamma! 

 

Jag (35-årig tjej), som alltid tagit hand om min 17-årige son ända sedan han föddes (eftersom jag gjorde det oklart – omöjligt! – att ange fadern), har inte haft så många män i mitt liv, utan jag har också hamnat i en livssituation där jag får tillfredsställa mig själv. Oftast gör jag det i duschen, med dörren stängd och låst, främst också när min son inte är hemma.

Min kropp är petite, är blott 158 centimeter lång, 50,5 kg lätt (min syster, 5 år yngre, har i princip samma vikt och storlek). Har alltid tränat och tagit hand om min fysik. Mellanbrunt hår som räcker ned till svanken. Små fötter, små händer, och ett för min ålder ungdomligt ansikte, utan några karakteristiska åldersrynkor.

Ingen man i mitt liv (vilket jag flera gånger varje månad får kommenterat av min syster och bästa kompis). Senast jag var i en relation var för ÅÅÅÅÅÅÅÅÅTTAAAAAAA  ÅÅÅÅÅÅÅR sedan. En evighet, en ofattbart lång tid, men som slukats av mitt yrkesliv istället, där jag numera är en framgångsrik, välbetald fondförvaltare.


Det som gör att jag trivs med mitt arbete är - krasst nog - pengarna! Förra året hade jag i snitt en månadslön på 92,500 kronor. Min syster tjänar inte ens hälften som lärare i grundskolan. Min bästa kompis, som är socionom, kan bara drömma om en sådan summa.

Någon intellektuell stimulans ger jobbet mig inte, något större värde i livet inte heller; jag bidrar inte till att göra mänskligheten bättre, kan inte titta in i andra människors ögon och känna att jag gjort dem gott, altruistiskt gott.

Min höga lön gör att jag och min son kan unna oss ett bra liv, med god mat, resor, fina kläder ...

Självklart kan jag emellanåt sakna den närhet som bara en kärleksrelation kan ge; jag kan sakna en man, den trygghet och värme jag kan känna när jag blir kramad av en man ... Jag saknar att känna mig attraktiv, fysiskt uppskattad, ja, någon som kan och vågar visa sin kåthet för mig och min kropp.

Och - utan att på det allra minsta sätt skryta - jag hade hur enkelt som helst kunnat gå ut en torsdag, en fredag, en lördag och varje kväll haft män som trånade efter min kropp, som skulle vilja ha sex med mig!

Men, nej tack! Jag har det bra. Jag fick nog av de två senaste killarna jag lät komma in i mitt liv. 

Jag och min son trivs i varandras sällskap. Vi tycker båda om att resa, diskutera, kolla på filmer. De två senaste åren har vi också tränat på gym tillsammans. Utan honom hade mitt liv varit så fruktansvärt tomt och trist!

 

Nu står jag alltså här utanför min sons rum och tittar på när han i sin hand håller den där svarta saken som han uppenbarligen använder för att tillfredsställa sin snopp med.

 

Plötsligt drar han ut sin lem från plastgrejen – och jag får nästan en chock! Det är nämligen en mycket, mycket kraftig och lång penis som min son är utrustad med! Min andning blir genast tyngre ...

 

Jag skakar på huvudet åt mina tankar! Samtidigt är det så fascinerande, så förbjudet och upphetsande att se min lille son onanera.

 

Från sin sida, vid täcket, drar han fram någon olja som han dränker sin kuk i. Nu blänker den i all sin prakt. Jag kan se ådror och ett stort, mörkt ollon.

Förhuden ligger bortträngd, nedanför ollonkanten. Hans kuk ser nästan lika tjock ut som grejen han nu åter ska penetrera med sitt stora organ.

Jag kan inte fatta att min sons lilla snopp har blivit så stor! Hur är det möjligt?!

 

-  Jag förstår inte heller hur han ska få in sitt enorma könsorgan i den där manicken! 

 

Han reser sitt huvud och tittar ner, samtidigt som han för sin kuk sakta in i öppningen. Han sjunker ner med sitt huvud på kudden. Jag förstår att han njuter. Han stannar upp. Har fått in sitt ollon så att det täcks. Han drar uppåt igen. Endast ollonet stimuleras.

Resten av hans kuk är glansig av all olja som han hällt över sin pulserande lem. Med den vänstra handen börjar han smeka sin pung ...

Sakta drar min son den svarta grejen upp och ned, ibland med långa drag, nästan hela vägen till kukroten, ibland med korta.

Han rör sina höfter, som om han juckar med i en rytmisk dans. Den vänstra handen tycks ibland försöka fånga in hela pungen i en kraftig, kramande och tryckande beröring.

 

Med öppen mun och stötvis andning tittar jag på min son när han knullar en svart, liten manick. Hans stora, stora kuk tycks täcka hela innanmätet.

 

Jag tittar på hans ansikte. Det är njutning som nu dominerar hans uttryck. Såhär har jag aldrig tidigare sett honom.

Han är kåt och kommer uppenbarligen snart att få en orgasm.

Jag ser hur hans bröst hävs upp och ned. Hans sexpack, hans fina magmuskler, arbetar i kraftfulla kontraktioner, när han nu också stöter in sin kuk samtidigt som han rör med handen som håller plastgrejen.

Han vrider sitt huvud alltmer, juckar med höfterna, verkar stöta plastgrejen ner mot kukroten, men min sons kuk är helt enkelt för stor för att rymmas i onanimanicken.

Jag kan höra ett stön genom fönsterrutan. Strax därpå ytterligare ett stön. Sedan låter det nästan som han skadat sig själv, men det är som ett njutningsvrål han utstöter när han kommer i en orgasm.

Samtidigt fortsätter min lille son jucka med sina höfter, som för att tömma sig fullständigt, men nu vänder han också nacken långt bakåt och vrider det mot fönstret.

Med vidöppna ögon, en mun som visar total njutning, stirrar han rakt in i mina ögon!

 

Åh, nej! Jag svänger bort mitt huvud, så att han inte längre ser mig. Står stilla i 2-3 sekunder.

Plockar sedan upp kassarna.

Går mot köksdörren.

Öppnar och ställer ner kassarna.

 

Hur ska jag nu göra? Det far femtio tankar runt i mitt huvud. Inte en enda har en bra lösning.

Jag blir feg och väljer att inte ens skrika ”Hej! Jag är hemma nu!”, vilket jag brukar göra.

 

Nej, jag ställer snabbt in varorna i kylskåpet och går raka vägen till mitt sovrum.

Stänger dörren.

Slänger mig på sängen.

Tar händerna för huvudet, för mina ögon. Vill inte se vad jag sett!

Jag skäms.

Vad ska min son tänka om mig?!

Jag stod och tittade i hemlighet när han tillfredsställde sig själv.

Det var ju hans privata stund!

Vilken sjuk mamma jag är!

 

Fem minuter senare hör jag min son ropa:

 

”Är du hemma, mamma?”

”Ja, jag kom för en stund sedan. Hörde du inte när jag ropade?” ljuger jag.

 

Jag hör hans steg komma närmare.

Några sekunder senare kommer han in i mitt sovrum.

Jag blundar, låtsas vila.

Han säger:

 

”Mamma, jag tror att du såg när jag låg i sängen och runkade.”

 

Usch! Jag hade inte velat att han skulle säga dessa ord till mig.

 

Jag öppnar mina ögon. Tittar på honom. Han står med joggingbyxor, naken överkropp, min lille pojke!

 

”Ja, det gjorde jag. Jag var på väg in via köksdörren, när jag tittade in genom fönstret.”

Och där och då kom jag på en vad jag trodde var bra lögn, när jag fortsatte med att säga:

”Jag blev faktiskt rädd när jag såg dig naken på din säng, för jag visste ju inte vad som hade hänt.

Sedan förstod jag inte heller vad det där svarta var som du höll i handen.”

 

Usch, lögnen kändes inte bra när den väl var presenterad. Men jag hade inget bättre att säga.

Jag önskade att han gick iväg!

 

”Det var en fleshlight som jag hade, mamma”

 

Jag hade aldrig hört talas om något sådant, och svarade ärligt:

 

”Vad är en flashlight?”

 

”Fleshlight. Det är en låtsasvagina.” svarade han utan någon som helst antydan till att vara förlägen inför det faktum att hans mamma stått och tittat på när han onanerade.

”Killar kan använda en sån när de onanerar.”

 

Jag svarade inte. Visste inte vad jag skulle säga. Ville inte höra mer!

 

Istället fortsatte han:

 

”Hur länge stod du där?”

”Inte länge”, svarade jag.

”Men såg du min snopp?”

”Ja, lite, men den har jag ju ändå sett många gånger tidigare!” svarade jag.

”Men du har väl aldrig sett den på det sättet?”

”Jo, när du var liten. Då kunde du ibland, som alla andra småpojkar, få stånd emellanåt, och kanske också pilla på dig själv. Det kan pojkar inte alltid hjälpa. Alla barn pillar på sig själv!”

”Men det var länge sedan. Det var när jag var liten.”

”Ja, det stämmer såklart. Nu är du större och har självklart en större snopp.”

”Mmm. Jag har en jättestor snopp och känner att det är onormalt.”

 

Det här var ett ämne som jag inte var beredd på att samtala kring.

Min sons snoppstorlek!

Nej, tack!

Men eftersom han hanterat mitt stirrande så bra och inte kommit med några anklagelser, så lät jag samtalet fortsätta.

 

”Hur lång är den, då?”

När jag sa det så rodnade jag om kinderna. Här sitter hans mamma och frågar hur lång snopp han har!

 

”Den är 23 centimeter lång om jag mäter allra längst ner vid magen när jag har stånd. Och den har stor omkrets. Riktigt stor!"

 

Jag svalde. Visste inte vad jag skulle svara, men fick ändå ur mig:

 

”Ja, det är ju faktiskt en mycket lång och stor snopp. Har du haft någon tjej som kommenterat den?”

JAG hade aldrig haft en snopp som var längre än 16 centimeter i min ganska tighta slida!

Här sitter nu min son och säger att han har en snopp som är ytterligare 7 centimeter lång!

Hur var det möjligt?

 

”Nej, jag har inte haft samlag ännu”, svarar min son öppet och ärligt.

 

Jag trodde att han hade haft sex, eftersom han haft 2-3 tjekompisar. Men, det hade han alltså inte.

 

”Varför har det inte blivit något?” frågade jag dumt.

”Jag är rädd att den är för stor och att det ska göra ont på tjejerna.” sa han. ”Därför köpte jag en fleshlight för att prova och kolla hur det är.”

 

”Hur är det att använda en sån grej, då?” undrade jag.

”Det är superskönt, faktiskt, men jag vet ju inte om det är samma sak som en riktig … Men många som vet, säger att det känns som en riktig ..."

 

Åh, herregud! Här fortsätter jag samtalet med min son om onani, penisstorlek och lösvaginor! Men samtidigt så kändes det förlösande att kunna ha ett öppet och sansat samtal.

Vi tycktes faktiskt kunna prata om ämnet, utan att det kändes sjukt, perverst och extremt konstigt.

”Var har du den nu?”

”I min säng.”

 

”Hämta den får jag titta!” uppmanade jag honom.

Han rusade iväg och 22 sekunder senare (ja, jag räknade sekunderna!) var han tillbaka med den.

”Obs! Jag har inte tvättat rent den!” sa han.

 

Jag tog upp den. Man såg en tydlig slidöppning. Jag drog med mitt pekfinger längs blygdläpparna på den. Den var fortfarande varm. Förde sedan in ett finger. Det var kladdigt där, men jag sa ingenting. Jag förde in mitt finger så långt det gick och roterade det där inne. Slidväggarna hade en tydligt urskiljbar textur.

Värmen och kladdet kändes faktiskt som om jag hade fingrarna inuti min egen slida!

Det var fascinerande att känna inuti den.

Jag hade ingen annan erfarenhet av slidor än min egen.

Men den kändes "äkta".

 

”Ja, det känns ju faktiskt som att de skapat en kopia av en riktig vagina.” sa jag med en nervös andning och förde in ytterligare ett finger.


Nu har jag mitt pekfinger och långfinger inne i den, precis på samma sätt som jag brukar föra upp i mig själv de gånger jag använder mina fingrar. Jag tittar ner på fingrarna som rör sig i manicken. Tittar sedan på min sons ansikte. Han sitter med öppen mun. Han tittar mig rakt i ögonen ... Det blir en märklig ögonkontakt mellan oss ...  För ett ögonblick känns det som om jag sitter med mina fingrar uppe i min egen slida och onanerar inför min egen lille son!

Jag kände hur kladdigt det blev runt mina fingrar. Min sons sperma tycktes ha sprutat och täckt alla de inre slidväggarna i lösvaginan - och klibbades nu fast runt mina fingrar.

Och där och då hände det konstiga med mig. Så sjukt plötsligt, utan att jag hade någon spärr att sätta emot:

Jag blev upphetsad av situationen!

Att ha mina fingrar instoppade i en konstgjord fitta samtidigt som jag kände min sons sperma klibba ihop sig när jag rörde i det. Även lukten av hans sperma nådde mina känsliga näsa ... Kanske var det också någon märklig glimt i min sons ögon som jag erfor ... Och han hade slickat sig om läpparna ... Ja, det kändes så "äkta", som om jag onanerade inför min son ...

Jag andades tungt, lyfte upp manicken och vidgade öppningen för att titta in.

Jo, där var det fullt med min sons kladdiga sperma. 

Min lille son stod nog och funderade över hur länge hans mammas fingrar skulle röra sig i lösvaginan, röra i hans spermasats. Även jag funderade ... Fick lägga band på mig själv - och sedan avsluta min undersökning:

 

”Du ska nog tvätta av den ordentligt!” sa jag, och drog fingrarna från lösvaginan och räckte den till honom.


Det var en rejäl laddning som han hade tömt, för det samlades mycket långt ner på mina fingrar när jag drog ut dem.

Han for iväg till toaletten.

 

Jag satt med mina spermaindränkta fingrar - min sons sperma över mina fingrar!

Jag ville torka bort det på min säng, men en röst i mitt huvud skrek till mig:

Lukta på det först! Slicka sedan upp det! Smaka på din sons sperma!
 

Jag hade kunnat ta handen och snabbt dra den mot lakanet – och så vore allting borta, i princip.

Men jag lyssnar på den galna rösten som skriker till mig.

Jag tar upp fingrarna till min näsa och luktar på dem.

Det var länge sedan jag hade sperma så nära mig, på min kropp, mina fingrar. För mig luktar det kön, manslem, kuk, sex, fitta, samlag och kärlek.

Allt i en salig blandning från egna erfarenheter och associationer.

I mina kåtaste stunder så har jag alltid tyckt om både sperma och mina egna safter, ända sedan jag började onanera med fingrar på det sättet, vid kanske 12 års ålder. Jag doppade ofta ett finger i min slida och låg sedan och njöt av att slicka på fingret som vore det en godissak. Och, ja, jag hade givetvis också provat att stoppa in små runda sötklibbiga godisklubbor ... Det var spännande att smyga med klubban inne slidan och sedan stoppa den i munnen även när det fanns andra runtomkring. De anade ju aldrig var någonstans jag precis hade haft klubban.

 

Sperma och mina egna sekret är ingenting jag värjt mig emot, utan jag har gladeligen smakat och svalt. Dessutom är det en inte ovanlig fantasi hos mig när jag onanerar i duschen: Jag suger kuk, jag får en kuk som sprutar i min mun, över mitt ansikte. Jag minns - när jag var sexuellt aktiv - hur jag kunde smeta ut killarnas sats i mitt ansikte och sedan njuta av att ha spermalukten, spermasmaken där ... Särskilt en kille tyckte om att avsluta med att spruta i mitt ansikte, eller att jag själv släppte ut det från munnen och "smorde" in mitt ansikte med denna dyrbara "kräm".

Jag tycker om värmen från ollonet, tycker om att dra det över kinderna, smyga ollonet närmare mina läppar, in i munnen, känna hur det sväller i min mun beroende på vilket tryck jag håller det med mina läppar.

Ja, nu har jag också avslöjat dessa detaljer! Det är som om alla mina hämningar plötsligt brister!

 

Här sitter jag alltså nu med min sons sperma på mina fingrar. Det är tre centimeter från min munöppning.

Lukten av hans sperma gör mig upphetsad. 

- Ja, jag måste erkänna det!  Annars kan man inte förstå ...

Det är så galet, så förbjudet och så sjukt.

Men ändå sitter jag där och tänker tankarna.

Och snart kommer min son troligen tillbaka.

Det är nu det i så fall måste ske.

 

Torka bort sonens sperma på lakanet! Gör det nu! Bli inte en galen mamma!

 

Men, nej! Istället gör jag det sjuka! 

Jag sjunker ner på rygg, på sängen med hela kroppen. 

Stoppar de kladdiga fingrarna, min sons sperma, i min mun, samtidigt som huvudet landar mjukt på kuddarna.

Jag blundar. Ser vackra bilder av tidigare sexupplevelser, där jag mottagit satser från avsugningar eller avrunkningar.

Jag suckar.

Jag gjorde det!

Ooooooooiiiiihhh! Jag njuter.

Ja, jag NJUTER av smaken! Mmmmmmmm ... Åååååhhhh....

Jag njuter av spänningen!

Jag ligger med två fingrar i min mun, med slutna ögon och stönar fram ett njutningsfullt: ”Mmmmmm….  Åååååhhhh....”.

Min sons sperma smakar gott!

Min sons sperma får mig att tänka på sex!

Min sons sperma får mig att längta, ... sexuellt ... längta ... längta efter att ... få känna ... någon ... eller ... något ... att .. fylla ... min ... tighta ... slida! Mmmmmm!!!

Smaken, lukten, känslan - min lille sons sperma ... Nu bultar det av ren upphetsning i mitt sköte. Min klitoris pulserar kännbart ...

Åååååååååhhh, jag längtar .... ååååååååhhhh ....

 

En bild av hans stora kuk flimrar förbi.

Den är precis framför min mun.

Jag öppnar min mun så mycket jag kan. Han tittar på mig, håller sina händer på mitt bakhuvud - och trycker in kuken i sin mammas mun. Ååååååååååhhhh, min lille son, vad gör du med mig?!

Jag omsluter hans stora, brännande ollon med mina läppar. Hela min mun fylls av hans enorma ollon. Jag tittar honom rakt in i ögonen när hela hans ollon är inne. Han tittar med njutning på mig.

Lemmen är varm och skön. Jag tar min högerhand och håller om den, men min lilla hand når inte runt min sons stora, stora kuk. Jag vill runka hans kuk när jag har det stora ollonet i min mun. Med båda mina händer omfamnar jag den enorma kuken, runkar den i min mun! Jag känner mig liten i hans och kukens närvaro.

Ollonet är både mjukt och hårt. Mina bröstvårtor håller på att sprängas av upphetsning.

Jag pressar samman mina läppar och känner hur min sons ollon växer i min mun. Jag runkar hans kuk samtidigt som min tunga slickar hans ollon intensivt. Han kan inte sluta titta ner på mitt ansikte. Jag tittar upp på honom med stora ögon, ville hans glansiga ögon när hans mamma tillfredsställer honom med munnen. 

Åååååååhhhh, hans varma, heta ollon i mammas mun! Jag ger honom kärlek!

En försats pressas ut från hans kuk. Mot tungan känner jag sältan från vätskan som tränger ut från min sons kuk.. Hans kön luktar gott ... Jag vill ha mer!

Åååååååååhhhh, min lille, lille son, vad gör din stora, stora kuk med mig?!

Galenskapen fortsätter! Kåtheten tar över.

Jag hör hans röst i mitt inre:

- Mamma, snälla, sug min kuk, sug min stora kuk! Snälla, mamma! Ooooooohhhh, mamma!

- Ja, kom för mamma! svarar jag. Låt mamma få smaka din sperma! Kåthetens röst ekar i mitt huvud.

- Det är så skönt att ha min kuk i din mun, mamma! Aaaaaaaaahhhhhhh! Du suger så skönt!

- Ja, kom ... spruta ... kom i mammas mun! Du kan släppa iväg det i mammas mun! Spruta i min mun!

- Aaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu!!!!! Ta mitt stora ollon och slicka det hårt, snälla mamma!

- Ja, mamma tar det! Töm dig i min mun! Mamma vill ha allting från dig. Spruta!

- Aaaaaaaaauuuuuu!! Mamma, du gör det skönt för mig!

- Ja, mamma känner hur ditt stora ollon ska explodera med en stor sats i min mun. Fyll mig med din sperma! Knulla mammas mun! Ååååååååhhhhh, kom i mammas mun! Åååååååå ... jaaaaa.... kom .... åååååååhhhh!



Fantasin har fullständigt tagit över mitt sinne!

Det är min sons röst jag hör!

Det känns så verkligt, känns så fullt av känslor och kärlek, av längtan och åtrå.

Jag stönar upphetsat. 

Jag slickar fingrarna, som om jag har min sons enorma kuk i min mun.

Åååååååååhhhh .... min längtan ... efter ... kärlek ... kuk ... efter ... att ... bli ... penetrerad! Åååååhhhh!

Jag låtsassuger hans kuk när jag har fingrarna i munnen; min tunga rör sig runt och spermasältan, spermasmaken har plötsligt väckt så mycket i mig ...

Ååååååååååhhhh ... jag ... vill .... känna ... en ... kuk ... i ... mig! Ååååååååhhhh!

 

 

”Mamma!!!"

Mina ögon öppnas.

Min son står och stirrar på mig.

Jag har kvar fingrarna med hans sperma i min mun.

Mina ögon är glansiga.

Jag tittar på honom.

Han har sett allting!

Han vänder och går därifrån.

 

Nej! Vad gjorde jag?!

Hur i hela friden ska jag förklara detta?!

Det kan inte bli sjukare! Usch, vad är det som händer med mig? Vilken psykos har slagit klorna i mig? Finns det en kukpsykos? En spermapsykos? En sonkukspermapsykos?

Jag ligger kvar en stund innan jag reser mig och går till hans rum. Hjärtat bultar.

 

”Du måste tycka att ... det ... där ... var konstigt, ... det ... där ... som du ... såg.” säger jag med mycket osäker röst.

”Jag vet inte vad jag ska säga, men varför gjorde du det, mamma?”

”Gjorde vad?” Jag försöker spela dum och vill veta vad han tror att han såg.

”Du sög och slickade på fingrarna som du hade haft inne i fleshlighten där jag sprutat en sats. Jag såg det.”

”Ja, jag vet. Om jag ska vara 100% ärlig, så blev jag nog lite upphetsad av allting. Jag skäms för att säga det! Kanske blev jag yr i huvudet av allting? Men att se dig onanera, att se din snopp, så stor, och att sedan känna i en lösvagina, känna din sperma på mina fingrar och lukta på det, det gjorde att jag blev lite upphetsad, faktiskt. Jag förstår att det låter konstigt, sjukt. Jag ville ju GIVETVIS inte att du skulle se detta. Precis som du inte ville att jag skulle se dig när du låg och runkade för en stund sedan. Men nu blev det som det blev. Jag mår faktiskt illa av det", sa jag med en tydligt ledsen röst.

Jag fortsatte: "Jag vet att det måste låta sjukt. Men jag har inte haft sex på länge och då kan det bli såhär.” Jag sökte hans sympatier.

NEEEEJ!! skrek en annan röst inuti mig! Man sitter inte och fantiserar om sin sons kuk, slickar på hans sperma, bara för att man inte har haft sex på länge!

 

”Tyckte du om att smaka på det, då?” säger han, som om han vill psyka mig. Varför frågar han! Usch, lämna ämnet!

”Vill du att jag ska svara ärligt, så JA! Det var spännande och gott att smaka - och att lukta på det, för det fick mig att längta, att känna sådant jag inte känt på måååånga år."

 

Det kändes smått perverst att säga det jag sa, men samtidigt var sanningen viktig.

Och det fanns en sjuk, märklig upphetsning som också hade tagit kontrollen över mig.

 

”Jag tycker att sperma känns äckligt!” sa han

”Ja, men killar brukar nog mer gilla det som kommer från tjejernas vagina, medan tjejer kan gilla det som kommer från killarnas snoppar. Jag har alltid tyckt om både sperma och det som kommer från min slida."

 

Vad i hela världen samtalar jag med min son om?!

Nu pratade jag om att gilla sperma från kukar och safter från min egen slida.

 

”Jag har aldrig smakat på en tjej på det sättet”, säger min son.

”Men det kommer du säkert att göra någon gång. Och jag tror säkert att du kommer att tycka om att smaka det."

 

Jag vet inte hur jag ska lämna ämnet och samtalet, inte när min son fortsätter kommentera.

Usch! Jag kan inte bara gå därifrån, inte nu när jag känner sådan skuld över vad han sett mig göra – och vad jag erkänt mig tycka om.

 

”Mamma, skulle jag kunna få smaka hur du smakar, nu när du har fått smaka på min sperma?”

 

Orden från min son låter så chockerande.

Han vill smaka sekreten från min slida, han vill ha sina läppar .... sin tunga .... sin mun ... vid min ... vid min ...

Är han lika galen som jag?!

 

Rösten som tidigare skrikit på mig att jag skulle stoppa fingrarna med min sons sperma i munnen, skriker nu:

Ja, låt din son smaka din slida!

Låt din son få slicka i sig dina safter!

Låt honom få upptäcka att han gillar att slicka sin mamma!

Visa att du älskar honom genom att ge honom din safter!

Din son kommer att njuta av dig!

 

Ni kan säkert ana vad mitt svar blev:

 

”Ja, efter maten, när jag duschat!” säger jag, nästan slentrianmässigt som om vi pratar om att äta kladdkaka till efterrätt.

 

Vilken förbannad mamma säger något sådant?!

I princip: Efter maten kan du få smaka mammas slida!

 

När orden väl var uttalade, så fanns egentligen ingen återvändo.

Och om jag ska vara ärlig, så kände jag en längtan, en förväntan, en tryckande hetta i mitt underliv.

Han skulle få smaka på mina safter ...

Min lille son skulle få uppleva sekretet från min slida!

 

Jag ville göra mig ren för honom. Han skulle få smaka på sin mamma så att han njöt av varje slick, av varje sug. Jag skulle göra så att han älskade sekretet från min slida!  

Jag ville att han skulle bli beroende av mina safter, suga i sig safterna – som han gjorde som liten bebis när han sög på mina bröstvårtor.

 

Mitt sköte var alltid vaxat, alltid renrakat, alltid hårlöst. Så hade det varit i princip ända sedan jag var 16 år gammal, så jag har aldrig varit van vid att ha hår på min mus. Min intimhygien har alltid varit viktig för mig. Jag vill både lukta och smaka gott. Mina könssafter påminde mig mest om mandarin. Sött och gott. Vad andras smakade visste jag inte. 

 

Min slida hade, vad jag tyckte, en fin, välvd form, med blygdläppar som vek sig utåt. Jag hade alltid tyckt om att både se på den och röra vid den. Självklart hade jag använt mig av speglar för att se mig ordentligt när jag både undersökte mig själv, rakade mig - och onanerade.

 

Nu skulle min son få titta på den, smaka på den och njuta av den.

Jag skulle förhoppningsvis få känna min sons tunga, hans mun, erövra hela min längtande fitta. 

Tänk att få titta ner på min lille sons ansikte när det ligger upptryckt i mitt savande sköte!

Tänk att få bli tillfredsställd av min egen son!

Tänk att ...

Tänk att jag - en vanlig mamma tänker dessa tankar. Är det så en vanlig mamma tänker?! 

Ja, kanske i de allra hemligaste utrymmena av sexuella fantasier, långt inne i hjärnans vindlande veck. 

Kanske har vi alla sådana undangömda fantasier, små drömmar, redo att plockas fram, att realiseras om bara rätt tillfälle ges?!

 

Jag blev våt, kåt och jag skämdes över vad jag startat!

Men den här galenskapen hade bara börjat.

 

Jag behövde skynda mig för att göra mig redo. Och jag planerade hur jag skulle förbereda allting, så att han fick sin största upplevelse i livet.

Att det var hans mamma som skulle ge honom det, kändes rätt när jag i kåthetens tankar såg kvällen framför mig.

Jag var så het. Mina bröst var spända, mina bröstvårtor tycktes tryckas genom min blus. Från skötet kunde jag känna fukten erövra trosan.

Oh, Gud! Vad har jag gjort?!

Oh, Gud! Vad ska jag göra med min lille son i sängen i kväll?!

 

Min klitoris pulserade av hettan från skötet. Jag var så ofattbart kåt att jag inte kunde annat än att dra ner mina byxor och stoppa in mina fingrar under trosorna för att intensivt, hetsigt gnida min klitoris. I huvudet såg jag bilder av min sons kuk penetrera mig. Jag såg min mun ta den stora lemmen och slicka det stora ollonet. Jag såg mig erbjuda mig själv till min son - helt öppen, med en våt, skön fitta.

Tankarna - kåtheten - gjorde mig galen! Ena stunden tänkte jag att det bara är tankar. Andra stunden tänkte jag att det var förbjudna tankar, men jag skapade dem inte, utan tankarna hade mig i sitt grepp. Jag blev tänd av dem. Jag kände mig så oerhört levande i denna kåthetens stund. Kände hur jag ville bli tagen, älskad, knullad, slickad. Jag ville känna någon stöna av njutning av att knulla mig. Knulla mig mjukt, knulla mig hårt. Jag ville känna hur någon älskade mig för den kärlek jag gav genom att suga en kuk på det allra skönaste sättet, genom att erbjuda min tighta slida till en man och hans hårda kuk.

Jag blundade. Fingrarna rörde den våta skåran. Min kärleksknapp skrek efter att bli vidrörd. Jag såg min son i mitt inre. Han slickade mig. Oh, Gud! Min son slickade mig! Han låg mellan mina ben och slickade min fitta. Jag höll om hans huvud, smekte det, alltmedan hans tunga slickade min skåra och sög tag i mina blygdläppar. Hur kunde dessa bilder vara så levande i mitt huvud? Jag bad honom komma in i mig. Han reste sig upp. Den stora kuken trycktes mot min lilla fitta. Jag kände den. Jag kände hur den tryckte sig in i mig ... Ååååååååhhhhh  jaaaaa.... kom in med kuken i mig ......  Ååååååhhhh... jaaaaaaa.... Mamma vill känna dig! Mamma vill att du kommer in med kuken ... Åååååååååhhhhh... Knulla mamma!

Jag såg, jag kom, jag segnade ihop av en helt underbar orgasm!

 

 

Slut del 1. Fortsättning följer.

27 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Janne

Mycket bra novell, man får följa mammans kval och ångestkänslor som är i konflikt med hennes lustkänslor. Ser fram emot fortsättningen!

20/4 kl. 01:09

#9

Eson66

Wow!
Så härligt med en riktigt bra novell på ett så spännande tema.
Vackert och otroligt upphetsande med den intima kärleken mellan förälder och avkomma.

14/4 kl. 12:47

#8

kristina p

verkligen en helt underbar novell, mycket upphetsande men också trovärdig när du beskriver mammans tankar och känslorna som hon har. Här hoppas man såklrt att du kommer att skriva minst tio noveller till i serien ! !

16/3 kl. 09:59

#7

Anders77

Väntar på nästa del med spänning

4/3 kl. 12:15

#6

Platisen

En trevlig historia.
Hoppas det kommer mer.

29/2 kl. 06:50

#5

Northerner

Det här var så otroligt ljuvligt och väldigt intimt upphetsande! Ser verkligen fram emot mer!

28/2 kl. 16:49

#4

br0th

Ser fram emot fortsättningen :)

28/2 kl. 10:21

#3

Miniswe

Vill läsa mer om hur hon letar upp flashlighten och smakar han sperma i smyg. Otroligt het berättelse

27/2 kl. 17:48

#2

Allan64

Härligt upphetsande. :)

27/2 kl. 13:37

#1

MalmöLars

Väntar på nästa del

25/2 kl. 23:23