Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/4 kl. 22:06, av Fjölnir Hedning

I stugan på ön

Del 1 av 2 i serien Sommar med Therese och Annelie

En händelse som utspelar sig när jag var i 25 års åldern. Ett semester äventyr på 3

-Hasse jag är klar att åka nu! Ropar min flickvän Therese 

-Ok ringer du Annelie och säger att vi plockar upp henne om 10 minuter. 
Efter att vi plockat upp Annelie och stuvat in hennes grejor i bilen började vi avverka dom 30 milen ner till västkusten. Vädret är perfekt, sol och 25'C så vi är alla tre lättklädda, jag i surfarshorts och linne, tjejerna i kort kjol och tight topp. Musiken strömmar ur högtalarna och stämningen är på topp, Therese tar fram en flaska bubbel och två glas. Hon häller upp och dom skålar för en skön semester. Jag har handen på Thereses lår och smeker lätt hennes lena hud, tjejerna pratar och skålar medans jag fokuserar på körningen, sitter mest i min egen värld då jag inte är jätte intresserad av deras prat om kläder, smink och andra tjej grejor. Therese lägger sin hand högt upp på mitt lår och närmar sig sakta mitt skrev, kuken börjar svälla lite, efter ett tag märker jag att tjejernas prat tystnat. Efter en koll i backspegeln ser jag att Annelie verkar ha somnat, jag låter min hand smeka sig högre upp på Thereses lår, hon skruvar lite på sig, vi ler mot varandra, hennes hand börjar nu smeka min kuk utan på shortsen som inte sen att reagera, snart är den hård som hickory. Jag flyttar upp min hand till hennes trosor och smeker henne över venusberget, Therese särar benen så mycket det går i bilsätet, trosorna är fuktiga och hon stönar tyst. Jag för trosorna åt sidan så jag kan smeka henne direkt på clitoris, hon biter sig i underläppen och blundar. Efter en stunds massage av hennes lyckoknapp kommer hon vibrerande men tyst. Hennes hand har under tiden runkat min kuk genom shortsen, nu tar jag foten från gasen så jag kan lyfta på stjärten och hasa ner shortsen en bit. Jag ger Therese en blick och hon förstår vad jag vill, hon knäpper loss sitt bälte och böjer sig över mej och kysser mitt ollon innan hon suger in kuken i munnen. Med en hand smekandes min rakade pung låter hon tungan virvla över mitt ollon och ner länds skaftet upp och ner, längre och längre ner för varje gång till hon har mina 20cm nere i halsen. Jag har turen att ha en tjej utan kräkreflexer så hon tar den utan problem mer till roten. Jag känner snart ilningen i pungen och när hon når roten med läpparna nästa gång kommer min sats i kaskad efter kaskad ner i hennes svalg, Therese sväljer nöjt hela min sats innan hon suger mej ren och sen sätter sig till rätta i sätet igen. Samtidigt hörs låga stönanden från baksätet, jag tittar i backspegeln och ser hur Annelies ögon rullar upp i huvudet och hon skakar lätt i sin orgasm. Jag och Therese ser på varandra och ler. 
Annelie säger -Jag somnade visst till hur långt är det kvar. 
- 20 minuter säger jag och ler mot Therese igen. Som tur är är det inte mycket trafik länds vägen.

När vi är framme parkerar jag så nära bryggan jag kan, stugan ligger på en ö utan bilväg så sista biten får vi åka båt. Vi hjälps åt att lasta över packningen till båten. På grund av utsikten hamnar jag oftast bakom tjejerna när vi bär väskorna till båten.

Therese, blonde, 50Kg fördelaktigt fördelade på 162cm, fasta bröst i storlek med en grapefrukt, 21år

Annelie, blonde, 46Kg fördelade på 154cm, fasta bröst i apelsin storlek, 19år.

Vi kastar loss och lägger ut, solen skiner fortfarande så tjejerna tar av sina toppar och kjolar och solar medans vi gå inom skärs i låg fart ut till stugan. När vi angjort bryggan lastar vi ur båten och bär upp allt till stugan, utsikten är ännu bättre nu när tjejerna bär i bara underkläderna, det rycker lite i kuken. Jag låser upp och går sen ner i källaren för att slå på vattnet, tjejerna börjar bära upp sin packning till sovrummen på övervåningen. När vattnet är på kollar jag av stugan utvändigt så inget hänt sen vi var här sist. När jag kommer in i stugan börjar jag plocka in kylvarorna i kylen. Jag hör hur det dunsar från övervåningen och det hörs skrik och skratt. Efter ett tag lugnar det ner sig. När jag är klar med kylen tar jag mina väskor och bär dom mot trappen till övervåningen, vid trappans fot hör jag fnitter och stönanden jag går försiktigt upp för trappen. Övervåningen består av ett större rum med flera sängar och ett mindre med en dubbel säng, ljuden verkar komma från det mindre rummet. Plötsligt hör jag Annelie viska -Slicka mej!

Jag ställer tyst ner mina väskor och smyger fram till dörren som står på glänt och kikar in. Synen som möter mej är fantastisk, Therese ligger på rygg med särade ben så jag kan se rakt mot hennes fitta, hon har sina vita string fortfarande på sig men dom är så blöta så dom är nästan helt genomskinliga. Annelie är helt naken och gränslar Thereses ansikte med hennes tunga spelande över clitoris, hon är helt rakad. Det glänser av fittsaft på hennes blygdläppar och Thereses haka. Therese sträcker upp armarna och drar ner Annelie så dom hamnar i en 69a, behöver jag säga att kuken står stenhård nu. Jag tar av mej kläderna och rinkar min kuk sakta medans jag fortsätter att följa skådespelet på sängen, Annelie har dragit Thereses trosor åt sidan och slickar och suger på hennes fitta, dom stöna ikapp, jag smyger in och rundar sängen, ställt mej på knä vid Thereses huvud och lägger mitt ollon på hennes panna, hon vrider på huvudet, ler och tar mej i munnen, suger mitt ollon några sekunder innan hon med tungan styr upp mej mot Annelies fitta. Hon lägger sina händer på mina skinkor och drar mej framåt så jag glider in i Annelies trånga fitta. Det får Annelie att nå klimax och hennes fitta börjar pulserande krama min kuk, jag knullar henne sakta genom hennes orgasm. När orgasmen klingar av drar jag mej ur och kryper runt så jag hamnar mellan Thereses uppdragna särade ben, jag drar av henne stringen och riktar in mitt stånd mot hennes öppning. Jag sjunker in och börjar stöta i henne först lugnt men sedan ökar jag takten. Jag känner hur det börjar rycka och krampa i hennes fitta när orgasmen sköljer över henne. Det blir för mycket för mej så jag känner ilningarna i pungen, jag drar mej ur och sprutar stråle efter stråle över Thereses fitta och Annelies ansikte. Utmattade ligger vi i en svettig hög en stund, Annelie börjar fnittra och snart skrattar vi allihop. Vilken grej säger hon när hon reser sig och går i väg för att duscha. Therese ligger lojt och smetar ut sperman över fittan och magen, jag lägger mej bredvid henne och efter bara någon minut somnar jag till.

Jag vaknar till doften av grillat, jag kliver ur sängen och går in i duschen. När jag kommer ut på altanen har tjejerna grillar hamburgare och dukat fram kalla öl. Vi äter och dricker medans solen går ner, när vi ätit sitter vi kvar och dricker öl och pratar.  Jag frågar om dom haft tjejsex förut, dom tittar på varandra och ler. Annelie börjar.    -Vi har känt varandra sen barns ben så klart vi har testat lite men inte som i dag, jag sov inte i bilen jag satt bara och blundade och när du först smekte Therese till orgasm och hon sen sög av dej så kunde jag inte låta bli att smeka mej själv. Men det räckte inte så när vi burit upp väskorna så började jag skojbråka lite och det ena ledde till det andra. Jag märkte att Therese var kåt och jag var superkåt.                                                                                Vi pratade en stund till och drack ur ölen innan vi plockade av och gjorde oss klara för natten. Ingen av oss orkade med fler övningar idag. Jag och Therese la oss i dubbelsängen och Annelie tog en av sängarna i det stora sovrummet, vi sa gonatt och somnade.

Jag vaknade vid 7 nästa morgon, behövde gå på toa så jag smög upp utan att väcka tjejerna. När jag kom tillbaka upp var Annelie säng tom, jag återfann henne i dubbelsängen där hon och Therese låg och kysstes och smekte varandra. Jag la mej bakom Thereses rygg, min kuk började resa sig så den hamnade mellan hennes skinkor. Therese sträcke bak ena handen och runkade mej några drag inna hon la den till rätta mellan sina blygdläppar, jag låg och små juckade så kuken gled i mellan blygdläpparna och blev väl insmord med hennes safter. Vi låg så en stund och myste innan Annelie la sig på rygg och började smeka sin clitoris, Therese tog då en dildo som legat gömd emellan dom och började sakta föra in den i Annelie, samtidigt styrde hon in min kuk i sin egen fitta. Jag knullade henne i ett lugnt tempo, jag ville hålla ut länge. Therese ökade takten med dildon när Annelie började krampa och orgasmen sköljde genom hennes kropp. När hon kvicknade till igen såg hon på oss med kåtdimmig blick och frågade om vi kunde hjälpa henne med en grej. Visst sa vi samtidigt. Med vad? 
-Jag förklarar under tiden, Therese lägg dej på rygg! Annelie la sig över henne i en 69a fortfarande med dildon i fittan. -Slicka mej nu samtidigt som du knullar mej med dildon och Hasse ta den här. Hon gav mej en lite flaska med massage olja. -Jag vill att du smörjer in min anal med oljan sen knullar mej i röven. Vad svarar man på det?     -Nej jag tänkte gå ut och klippa gräset! Troligtvis inte! Jag tog flaskan och masserade in oljan i hennes anus, lirkade in ett finger och sen ett till innan jag hällde på lite olja på ollonet och började centimeter för centimeter sakta jucka mej in i hennes trånga röv. Annelie stönade och skrek om vart annat, när jag fått in nästan hela kuken i hennes anus kom hon för första gången, hennes anal blev ännu trängre. Med en kuk i röven, en dildo i fittan och en tunga spelandes på hennes clitoris kom hon gång på gång säker tio gånger innan hon avslutade med en fontänorgasm. Dildon for ur fittan, hennes röv kramade min kuk som en pytonorm. Jag sköt en jätte sats upp i hennes ändtarm och Therese var blank i hela ansiktet av fittsaft. Sen svimmade hon av och blev helt lealös i säkert 5 minuter. När hon kvicknade till igen låg vi och pustade ut en stund innan vi gick och duschade. Efter duschen åt vi frukost. Therese satt tyst och funderade en stund innan hon frågade mej. -Orkar du med en omgång till? Jag vill också prova! Självklart ska du också få prova, gå in och börja ni så plockar jag undan frukosten så kommer jag upp sen. Tjejerna gick upp till sängen och jag ställde undan frukosten. När jag gick upp för trappen började kuken resa sig, när jag kom in i sovrummet blev den hårdare. I sängen låg Annelie på rygg med Therese ovan på. Dom slickade varandra samtidigt som Annelie körde dildon in och ut i Thereses fitta, jag klev upp bakom Therese och började massera hennes anus med olja och tänja ut det med fingrarna samtidigt la jag ollonet mot Annelies läppar, hon slutade slicka och sög in min kuk i munnen. Nu var jag srenhård igen, drog ut kuken ur hennes mun och började pressa in den i Thereses röv. När ollonet var inne kom första orgasmen, jag fortsatte att jucka mej längre och längre in i den trånga tarmen, orgasmerna avlöste varandra. Efter åttonde orgasmen säckade hon ihop, Annelie vickade av henne så hon kom loss och vände sig med rumpan mot mej och bad att jag skulle ta henne hårt i alla hål. Jag var galen av kåthet, tryckte in min kuk i hennes av sperma och oja upp smorda röv, stötte hårt i henne drog mej ur och pressade in kuken i botten på hennes fitta, bytte hål igen. Så höll vi på i säker 6-7 minuter innan jag drog mej ur och vände runt henne på rygg bredvid Therese och drog några snabba runktag innan jag exploderade över deras mage, bröst och ansikten. Det svartnade för mina ögon. När jag kvicknade till låg tjejerna och slickade rent varandras ansikten och smorde in resten av sperman över deras bröst och magar. Det är bra för hyn sa dom i kör när dom såg att jag vaknat till liv.

Och semestern hade bara börjat

 

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Fjölnir Hedning

Tack! Kul att ni tyckte om den. Det är min debut novell. Ja fortsättningen kommer

3/4 kl. 21:09

#2

MalmöLars

Snyggt skrivet, kommer det någon uppföljare?

3/4 kl. 16:28

#1

Ronneby

Mycket trevlig läsning. Hoppas att flera semesteräventyr kommer.

1/4 kl. 22:24