Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/4 kl. 22:07, av Ludde2

Elin och Jan och deras kompisar

Del 2 av 6 i serien Friluftsveckan

Dom bjöds på ett gyllene tillfälle som dom utnyttjade, till max

 

 

 

Att Jan och Elin hade haft något fuffens för sej när dom blivit lämnades ensamma i den där kojan rådde det inget tvivel om. I kojan hände inget otillbörligt det enda som indikerade att det kunde ha hänt något var att det fattades en knapp i Elins klänning och att dom såg så jädrans nöjda ut.

 

Det hade skett något där i kojan, något känslomässigt, dom hade kommit på att de hade något som förenade dem, det var något som dom ville undersöka närmare vid ett senare tillfälle. Båda två hade känt samma nyfikenhet samma pirr i kroppen, en skön känsla som dom inte ville bli av med.

Dom hade känt en ny känsla som gjorde att deras nyfikenhet väcktes. Tyvärr så blev dom avbrutna av de andra eleverna innan det blev någon fortsättning. Dom skulle utforska sitt pirr, sin nyfikenhet vid ett senare tillfälle.

 

Den som var mest nyfiken var Elin, hon fixade så att dom kom in i en av småstugorna, hon ville gärna fortsätta det som dom påbörjat i kojan.

Där hade hon kommit på att hon hade känslor som hon inte hade en aning om att det fanns i henne.

 Känslorna var koncentrerade till fittan och till dom små brösten. Hon kom på att det inte fanns någon nackdel att ha små bröst. Den största fördelen var att brösten skulle växa, dom skulle bli större, hon jämförde med mammans färdigväxta bröst. Hon var inte orolig. Särskilt som om Jan tydligen hade kommit på hur hon egentligen var, han hade hittat den riktiga Elin.

Där i stugan fick hon känna på vad som Jan hade att bjuda på.

Det var en ”hel del”, men det klarade hon utan någon större svårighet. Han knullade henne så att hon såg stjärnor och hörde änglarna sjunga lovsånger

Till att börja med gick det trögt och spände en del. En känsla som mycket snart ersattes av en mycket stor vällust.

 

Bland tjejerna i klassen, i alla fall vissa av dem, förekom det historier om hur det kunde vara att knulla, att bli knullad. För det mesta var det sådant som de varit med om själva i sin fantasi, det var allt ifrån att det var det bästa och skönaste som hänt dem, till den allra värsta nära-döden upplevelsen som de upplevt någonsin. Det var tur att de aldrig behövde visa upp någon kille som varit med i deras orgier, det var en hemlig ”dimfigur”.

Killarna hade liknande fantasier.

Elin höll sej ifrån dom ”skrönorna” hon insåg att det var just ”skrönor”, med en liten eller obefintlig sanningshalt.

Det fanns sådant i deras berättelser som var anatomiskt omöjligt att genomföra.

Dessutom så var hon nästan säker att tjejerna var oskulder allihop, det fanns tjejer som nog bara sett en kuk på bild, ingen hade inte känt någon fullt erigerad kuk i sin fitta. Killarna hade definitivt aldrig använt kuken till något annat än när dom pinkade och när dom runkade. Det gjorde dom ibland flera gånger om dagen.

Jan hade hört samma saker även han och höll med.

Det hon och Jan gjort behöll dem för sej själv, dom hade inget behov att skryta med det. Om dom berättat om vad dom gjort så skulle dom bli anklagade för att dom fabulerade och for med den värsta sortens lögner. Dom hade inte ägnat sej åt några extrema saker men dom hade knullat ganska intensivt.

Hon fick inte vara med och berätta, dom andra tjejerna trodde inte att hon, den outvecklade Elin kunde inte ha några sådana erfarenheter, hon fick bara lyssna till dom andras berättelser.

Inte hon, inte höll hon på med sådant, inte med den kroppen en jädrans fjortis. Hon var alldeles för outvecklad och blyg för att ägna sej åt sådant. Hon skulle fortsätta att leka med Barbiedockor.

Vilket misstag, det var fysiskt som hon inte var så välutvecklad. I den psykiska utvecklingen var hon i framkanten.

 

Elin brukade kolla sina tjejkompisar i omklädningsrummet efter gympan, det var två som hon ”sållade” bort direkt, dom var definitivt oskulder i deras fittor hade det bara varit tamponger när dom hade mens, knappt det dom brukade använda bindor,inga fingrar inte ens deras egna fingrar, dom pillade inte på sej själva och absolut ingen kuk hade dom haft i fittan. Några tveksamma tjejer och endast en som eventuellt skulle tänka sej att släppa till om det dök upp något bra tillfälle. Hon såg att det var stora skillnader i deras utveckling. Utseendemässigt fanns det stora skillnader. Fysiskt och psykiskt var det på samma vis.

Det fanns inte två lika dana fittor, av det som hon kunde se utanpå så var ingen fitta den andra lik, det var säkert på samma sätt lite längre in i fittan med erogena områden och känsliga ställen. Den största skillnaden, den som var mest framträdande det var på blygdläpparna färg och storlek, mörkt rosafärgade och mer eller mindre utstickande, om dom var bakmusade, rakade eller inte.

 

Ibland så var Berit med och duschade, speciellt om hon deltagit i gymnastikövningarna. Hon deltog   ibland, dels för att hålla sej själv lite i trim men även för att motivera dom andra.

Hon blev mer eller mindre överfallen av dom andra tjejerna, dom hade tusentals frågor.

Dom jämförde sina tonårskroppar med Berits färdiga kvinnokropp.

Dom största brösten hade inte Berit, snygga bröst hade hon i alla fall. Bröst som dom andra tjejerna drömde om, dom såg sexiga och känsliga ut.

Att det var stora skillnader i utvecklingen det konstaterade dom. Kommer vi att bli som dej om några år undrade dom.

Det kommer säkert att skilja sig åt i eran utveckling, vad tror du Elin svarade hon. Elin hade tagit ett stort och mycket avgörande steg i sin utveckling. Nu hade hon knullat inte bara en gång utan flera gånger. Det var hon ensam om, hon var först i den klassen. Det var en hel del prestige i det.

Berit hade blivit vittne till Elins förvandling, hon och Krille hade kommit på Jan och Elin när dom precis knullat sej till en häftig orgasm, hon tänkte sej inte riktigt för när hon frågade. Inte tänkte hon på att hennes egen medverkan skulle kunna komma i dagen.

Elin ville inte att Jans och hennes mycket lyckade förening skulle komma fram, att resten av klassen skulle få del av den. Hon var lite rädd för vad det skulle få för konsekvenser, det skulle bli en massa besvärande frågor.

 

Elin satt alldeles tyst på en bänk lite vid sidan, hon pillade lite försiktigt på sina små bröst med handduken när hon torkade sej, hon upplevde det som mycket skönt hon drömde sej tillbaka till sin senaste, inte sista, upplevelse med Jan och Maria, där även Krille och Berit var med.

Hon var i en annan värld, hon hade inte en aning om vad dom pratat om.

– Det stämmer säkert svarade hon, vad det var som stämde hade hon inte en aning om

– Det där har väl inte Elin den minsta aning om, protesterade dom andra tjejerna.

– Hon vet knappast hur en kuk ser ut.

– I dom lugnaste vattnen finns dom största fiskarna svarade Berit lite kryptiskt.

– Vad menar du med det, frågade dom.

– Precis det som jag säger svarade Berit, låt er inte luras av ett oskyldigt lite barnsligt utseende.

Nu trodde tjejerna att Berit drev med dem. Elin tillhörde inte den som var deras konkurrent om killarna och absolut inte om Jan, hon bara fanns där fullständigt ofarlig, hon var inte värd att mobbas ens en gång, hon bara fanns.

När Elin kom på att hon plötsligt blivit huvudperson där i omklädningsrummet så visste hon inte hur hon skulle hantera det. Hon torkade sej klart satte på sej kläderna, och gick ut

När hon kom ut på skolgården så stod Jan där och tog emot henne med en stor kram och en kyss.

Ridå!!!!!

Det blev knäpp tyst bland dom andra eleverna, någon började applådera, efter en stund bröt jublet ut.

Det var det som du menade när du sa att dom största fiskarna fanns i dom lugnaste vattnen. Den fisken hade dom inte räknat med. Jan skulle dom tydligen avföra från sina drömmar.

Jag tycker att Elin själv ska få berätta vad som hänt och inte hänt, det ska inte bli några

feltolkningar eller ogrundade spekulationer.

Nu har du chansen att tala om hur det ligger till.

 

När vi var på den där friluftsveckan så parade Krille och Berit ihop mej och Jan, tack för det, vi fick några timmar för oss själva, det var det som blev inledningen till det som blivit nu.

Jag upptäckte att jag var tjej och hade känslor som tjejer i min ålder har, jag vill framhålla att Jan var mycket just hela tiden. Det har inte hänt något mot min vilja. Det var nog egentligen jag som hade den starkaste viljan jag blev inte förförd det var jag som förförde. Jan hade inte en chans när jag kopplade på den stora charmen, det har inte med stora bröst och en knullvänlig fitta att göra Det är detaljer som inte är nödvändiga men bra att ha, som ni kanske förstår och märkt nu klarar jag mej ändå.

Att jag låg långt efter i utveckling det kunde jag inte dölja.

 

Jag bad Jan att han skulle undersöka om mina små bröst och min ”fjortisfitta” var normala, han var tveksam och sade att det finns inget som är normalt, det finns stora olikheter som alla var normala, jag ville att han skulle beskriva hur hans ideal såg ut, även där så var han tveksam.

Till sist så kom det efter mycken vånda tror jag.

Jag tycker om bröst som ryms i handen, B- kupa tror jag att det kallas , dina bröst är lite för små i min smak.

Din fitta gillar jag inte.

Va, vaaa, vad är det för fel på min fitta, varför gillar du inte den Elin blev alldeles förskräckt.

Gillar är ett för svagt ord. Jag älskar, fullkomligt avgudar din sköna fitta. Om du nöjde dej med det så skulle jag kunna ligga med huvudet på din mage och njuta av att se på den härliga fittan. Att titta på hur dom små inre blygdläpparna börjar sticka fram av att du blir kåt, hur fittan svullnar och blir fuktig av dina safter. Det går att ana en klitoris i sin huva.

Har du en aning om hur din fitta ser ut.

Nej det är svårt att kolla sin fitta med en spegel, jag får lita på dej att det är som du säger.

Det är lätt att bli för kaxig när du berömmer mej som du gör

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Så härligt och underbart

3/4 kl. 23:39