Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/4 kl. 13:13, av MatsY

En vanlig lördag

Vad som händer en vanlig lördag i ett vanlig samhälle någonstans i Sverige

Som vanligt satt jag själv i köket och läste tidningen, jag hade alltid gillat den stunden på morgonen innan resten av familjen vaknade. Lugn och ro med en kopp kaffe och tidningen innan dagens aktiviter drog igång. Frun och äldsta dottern skulle på en fotbollsmatch och blev väl borta en stor del av dagen. Jag själv hade i ett svagt ögonblick lovat hjälpa grannen och yngsta dottern hade sagt något om stranden.

Nu hörde jag hur resten av huset började vakna till liv, snart slut på lugnet log jag. 

-God morgon på dig älskning, kom det från dörren. Det var frun som hade kommit in med dottern i släptåg släpandes på hennes matchkläder.

-God morgon själv, sovit gott. 

- Mmm jodå, men nu börjar vi få lite bråttom, har du packat något.

-Jadå, er fikakorg är färdig och står i hallen och det finns kaffe till dig, log jag.

-Det tackar vi för, sa frun och jag fick en kyss av henne.

-Pappa pappa, ser du något speciellt.

Det var dottern som avbröt oss mitt i kyssen, hon ställde sig framför oss precis som det var något på henne som var annorlunda.

-Nä, vad skulle det vara, sa jag samtidigt som jag tittade på henne lite undrande

-Men ser du inte, sa hon och svängde med höfterna

-  Näää inte direkt, sa jag och sneglade på frun. Hon visste tydligen för jag såg hur hon himmlade med ögonen säkert tänkte "män"

-Men pappa, jag har ju en ny svansbuttplug

-Aha, nu ser jag, en fin hästliknande svans kom ut under hennes korta kjol och räckte ände ner till knäna.

-Vad fin den är, hur fick du tag i den?

-Åhh tack, den är riktigt härlig. Äkta hästsvans med en plugg i metal så den är ganska tung men gud så skön. Fick den igår när jag var knullmadras på lärarnas AW.

-Låter trevligt, sa både jag och frun i mun på varandra, var väl därför du kom hem efter vi lagt oss

- ja det var det, det var jättegod mat och trevlig stämning så tiden bara sprang iväg.

- När är ni hemma idag föresten?

-Vet inte riktigt, matchen borde sluta vid elva och därefter är det priscermonin, det vinnande laget ska få fista förlorarna framför publiken så vi är nog klara runt tolv. Sen har mamma lovat att följa med till köpcentrat för att shoppa, dom har mamma dotter rabatt idag. Om vi suger av tio stycken tillsammans och de sprutar på oss upp på deras scen så är det 50% rabatt på samtliga affärer. 

  -Låter trevligt, lycka nu till på matchen och shoppa inte upp hela affären

-haha visst, vad ska du själv göra då.

-Jag har lovat hjälpa grannen, hans dotter kommer hem idag med hennes nya kille och vi hade tänkt att gangbanga henne i trädgården.

-Nice, Hälsa från oss och ta nu inte ut dig för hårt så du har krafter kvar tills ikväll. 

-Haha nädå

-Hej då, nu sticker vi.

Dörren slogs igen och det blev åter tyst i huset. Jag drack upp kaffet och småpulade lite med disken och städade bort frukosten. Får kanske snart väcka den andra dottern, tänkte jag. Så hon inte sover bort hela dagen, hon är en riktig sjusovare. Jag gick bort mot hennes sovrum och kikade in. 

-Är du redan vaken, det trodde jag inte. Hon satt upp i sängen och lekte med sin mobil. 

-Ja jag vaknade precis, hade glömt att dra ner rullgardinen så det blev skitljust här inne, gick ju inte att sova, har mamma och syrran stuckit. 

- Japp, de stack för tjugo minuter sen.

Under tiden vi pratade så gick jag in i rummet och tog fram kuken. Den var redan stenhård, var ju ända sedan igår kväll som den hade fått tömma sig.

Dottern hade redan ändrat ställning och stod nu på alla fyra samtidigt som hon fortsatte att leka med telefonen. Jag vek upp hennes sovtröja och hennes härliga rumpa kom fram. Förde stringen åt sidan och kände med ett par fingrar runt och i hennes fitta.

-Mmm, redan fuktig känner jag, sa jag med ett leende.

-japp, några killar i klassen ville att jag skulle onna i cam för dem nu direkt när jag vaknade. 

-Ja det det är väl bra. 

Jag riktade in kuken och tryckte in den långsamt, alltid så skönt att få komma in i dotterns tajta mus. Jag började jucka henne långsamt och ökade takten efter ett tag men ända lagom snabbt för att hon kunde koncentrera sig på telefonen.   

-Vad gör du för något, undrade jag

-Chattar med några kompisar, vill du se. Hon höll upp telefonen så jag kunde se. På skärmen såg jag en av hennes vänner suga två kukar. 

-Ser bra ut ju, hon ser ut att ha talang.

-Haha, japp Linda är en riktig kuksugerska, hon har blivit utsedd till skolans slampa tre veckor i rad nu.

-Känns som du är lite avis, skrattade jag samtidigt som jag pumpade min kuk ut och in i henne.

- Ähh, sluta är jag inte alls. Linda är shysst, men är man rektorns dotter så är man, hon har ju förtur där.

-Le pappa, vi får ju lägga upp på snap. Klick, det blir skitbra.

Dagens ungdom tänkte jag, allt ska upp på sociala medier.

 -vad ska du göra idag, undrade jag.

-Jag och Lina hade tänkt sticka till stranden och bättra på solbrännan och få till en bukkaketräff om där är tillräckligt med folk. det är ju en fin dag så det verkar lovande.

-Hörs som en bra dag

-HALLÅ, hördes det från hallen, det var Lina som hade kommit.

-Vi är på mitt rum skrek dottern till svar.

-Så det här här ni är, sa Lina när hon kom in i rummet. Läget då

- Hej Lina, det är bara fint här, själv då, det var ett tag sedan jag såg dig.

Lina stod vid dörren och såg på när vi knullade i sängen. 

-Skolan tar rätt mycket tid och jag bor på studentkorridor i veckorna så det är inte ofta jag är hemma så jag längtar verkligen tills nästa vecka när skolan slutar. Ska bli så skönt att kunna hänga på stranden ochbara göra det man vill. 

-Ja jag hörde att ni ska till stranden idag och få lite sol och sprut, men kom nu här Lina och ställ dig på knä, jag behöver tömma mig. 

Lina kom fram till oss och ställde sig som jag upmannat henne. Jag drog ut kuken från dottern och vände den mot Linas mun, hon gapade och bara efter ett par runktag så sprutade jag henne i munnen. Lina svalde allt och reste sig sedan upp.

-Tackar för det, nu måste jag kila. Ha det nu så bra på stranden idag. 

Och så gick den lördagen, precis som vilken dag som helst.

 

Hoppas ni gillade vad ni läste och kom gärna med synpunkter. 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mr_Solen

Verkligen udda story. Att sexet kunde jämföras med att man hjälps åt med allehanda sysslor som i normla fall inte inte är upphetsande är lite speciellt. Vi får väl se hur det utvecklar sig.

20/4 kl. 09:03

#2

Mister

Jag gillar det galna och överdrivna i dina berättelser. Lärare som suger av alla eleverna och att fista alla i motståndarlaget. Men som DaoDao säger, lite mer inlevelse i själva sexet hade inte skadat.

19/4 kl. 16:49

#1

DaoDao

Kul idé, men blev lite avtändande med att ingen levde sig in i själva sexet. Men härligt med lite nya vinklingar!

19/4 kl. 15:30