Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/4 kl. 11:16, av Fjölnir Hedning

Brorsans flickvän

Den här storyn utspelar sig över ganska lång tid men så kan det vara när kåta kvinnor inte kan få nog

 

 

Det började med att jag och brorsan var på krogen när jag precis fyllt 18. Efter en ganska blöt kväll skulle jag och brorsan sova hemma hos brorsans flickvän, hon bodde i en lägenhet med sin morsa. Flickvännen kan vi kalla Annelie även fast hon heter nått annat verkligheten.

Vi smög in i lägenheten så tyst vi kunde, förmodligen måste man varit död för att inte vakna av vårat smygande. Vi var ju rätt fulla när vi kom in, jag skulle sova på soffan och gick och lade mej där och brorsan gick in i Annelies rum. Annelies morsa var turligt nog inte hemma. Efter en stund kom brorsan ut till mej i vardagsrummet och satte sig ner bredvid mej och sa. 
- Eftersom du är oskuld och inte har någon tjej så har jag pratat med Annelie om att hon ska ta din oskuld, mest bara för att bli av med den, om det är ok med dej alltså. 
- På riktigt! Hur fick du henne att gå med på det? Självklart vill jag knulla henne! Sa jag. 
- Hon är jämt kåt så en kuk extra tände hon på direkt, sa brorsan. 
Vi gick in på Annelies rum och kröp ner på varsin sida om henne i sängen, hon och brorsan började hångla och jag smekte henne över brösten. Brorsan lade sig mellan hennes ben och började knulla henne, jag stälde mej på knä bredvid hennes huvud och höll fram kuken. 
- Du får inte spruta mej i munnen. Sa hon. 
Sen sög hon in min kuk i munnen, tungan virvlade runt skaftet och ollonet. På grund av min promillehalt kunde jag hålla mej från att tömma mej i hennes svalg. 
Brorsan knullade henne hårt och kom i henne efter en stund, han rullade av henne och sluddrade.
- Nu kan du ta henne så mycke du vill, innan han vände sig om och somnade. 
 

Jag drog mej ur hennes diande mun och la mej till rätta mellan hennes särade ben, hon tog min kuk i handen och styrde in mej i hennes spermahala fitta. Jag började stöta i ett lugnt tempo i hennes trånga fitta, hon hade inte hunnit komma under brorsans korta visit men efter en stund började hennes fitta krampa pulserande runt min kuk och hon kom flämtande. 
- Ta det lite lugnt nu en stund, jag är så känslig i fittan när jag precis har kommit, viskade hon i mitt öra. 
Jag låg stilla med kuken fortfarande begravd i henne och kände hur hennes fittmuskler jobbade runt min kuk, jag börjande slicka och suga på hennes bröst och upp för hennes hals. Snart kysstes vi, vi låg så en stund inna hon viskade. 
- Fortsätt knulla mej nu, du har så stor och skön kuk. Din bror kommer inte att vakna så knulla mej gärna hela natten. 
- Ok, viskade jag. 
Jag började stöta i henne igen på samma lugna vis som innan. 
- Lite hårdare  viskade hon. 
Jag ökade tempot lite och hon stönade och flämtade intensivare, jag kände ilningen i pungen och viskade. 
- Jag kommer snart. 
- Jag med, svarade hon. Kom i mej! 
Jag ökade tempot och våra blygdben slog emot varandra för varje stöt, när jag kom pumpade jag stråle efter stråle  av min säd långt upp i hennes fitta. Jag fortsatte pumpa i henne även efter min orgasm och snart kände jag hennes fitta krama min kuk när hon skakande kom. Jag låg kvar med kuken i henne och bara njöt tills den slaknade och gled ur, jag lade mej på sidan bredvid henne och vi låg länge och smekte varandra utan att säga något. 
 

Efter en stund började vi viskande prata, och jag fick veta att hon var nymfoman och kunde nästan aldrig få nog och att hennes g-punkt var överkänslig så hon hade lätt för att komma men min bror var inte särskilt uthållig när han var full så oftast fick hon tillfredställa sig själv när han kom hem efter krogen. Han var bättre i nyktert tillstånd men han jobbar ju oftast borta i veckorna så det blir inte så många knull när han är nykter. När han kommer hem på fredagarna brukar vi hinna knulla innan han ska ut på krogen med polarna och sen kommer han hem full och knullar mej tills han kommer sen somnar han och jag får avsluta själv. Men jag älskar honom så det är väll bara att acceptera. Att få med dej i sängen är ett stort plus. 
Medans vi pratat hade min kuk rest sig igen, hon tog den i handen och runkade mej sakta. 
- Vill du knulla mej bakifrån? Frågade hon viskande. 
Jag sa inget utan ställde mej bara på knä och Annelie ställde sig på alla fyra, när jag kommit på plats bakom hennes stjärt drog jag mitt ollon mellan henne blygdläppar innan hon greppade min kuk och riktade in den och gungade bakåt så jag trängde in i henne, jag stod stilla med kuken begravd i henne till roten och innan jag han greppa hennes skinkor började hon jucka gungande mot mej. Jag stod kvar utan att röra mej och lät henne stå för knullandet en liten stund innan kåtheten tog över och jag började stöta hårt i henne. Hon stönade och flämtade ner i kudden för att dämpa ljuden men smackandet från våra kön lät tillräckligt. Jag fortsatte att flåsande dunka min kuk i hennes sköna hål och ganska snart började hennes fitta krampa om min kuk igen. Ilningen i pungen lät inte vänta på sig och jag tömde mej för andra gången i hennes trånga fitta men den här gången slaknade kuken inte det minsta så jag fortsatte bara att knulla henne hårt och hon kom igen och igen. Sperma och fittsaft rann längds hennes ben. Tillslut blev hon helt slapp i kroppen men jag pumpade på, galen av kåthet knullade jag henne tills hon kvicknade till och kom igen, då pumpade jag in ännu en kaskad i henne. Kuken slaknade och gled ur henne, det rann en rännil av sperma längds hennes ben. Jag föll ihop bredvid henne och vi låg och pustade ut en stund. 
- Fan va du var uthållig då även fast du var oskuld nyss, viskade hon. 
- Får man chansen att knulla en snygg 16 åring så får man lätt lite extra energi och alkoholen spelar nog in en del den med, viskade jag tillbaka. 
Vi fortsatte smekas och kyssas, jag hade inte en tanke på att sova. Jag lät handen leta sig ner till hennes fitta och började smeka henne men hon tog försiktigt bort min hand. 

- Du får nog låta fittan vila en stund för nu har du knullat mej så jag blivit lite öm, det händer inte ofta kan jag lova, viskade hon. 
Jag smekte resten av hennes kropp istället och la mitt fokus på att slicka och suga på hennes bröst. Vi låg så i säker 45 minuter innan jag kände hennes hand på min halv styva kuk. 
- Om du vill kan vi knulla igen om du tar det lugnt och knullar mej sakta. Viskade hon. 
Hon puttade ner mej på rygg och böjde sig ner och tog mej i munnen och sög mej tills jag var stenhårt igen, jag var lite öm jag med men ville hon knulla igen tänkte jag inte neka henne. När kuken stod som ett spett satte hon fötterna bredvid mina höfter och satte sig på huk över mitt stånd och sänkte sig sakta ner och lät ollonet komma in i henne, hon gungade sakta upp och ner och lät kuken komma djupare och djupare in tills alla 20cm var omslutna av hennes silkeslena blöta fitta. Mjukt knullade vi länge, hon hade små orgasmer nästan hela tiden. När jag tillslut pumpade henne full igen satt hon stilla med kuken djupt begravd inne i henne och lät fittan massera mej tills jag slaknade. Vi kysstes igen och hon sa tack innan hon klev av mej och gav mej en handduk att torka av mej det mesta av våra kroppsvätskor. Jag smet ut på soffan och somnade. 
 

Dagen efter låtsades vi som om inget hänt under natten, jag åkte hem. Jag bodde hemma hos farsan och hans fulfeta kärring på den tiden, med en termin kvar på gymnasiet fanns inte så många alternativ. Brorsan åkte som vanligt i väg på jobb på måndagen och jag var i skolan, det gick två veckor innan jag var på krogen med brorsan igen. Vi skulle sova hos Annelie även denna helg, brorsan hade inte skaffat någon egen lägenhet än och han var ju nästan bara hemma på helgerna. Han gav Annelies morsa ett bidrag till hyran och hon verkade nöjd med det eftersom hon var ensamstående. När vi kom hem till Annelie efter krogen gick jag och lade mej på soffan, hoppades lite på en repris på förra gången jag sov där, jag hörde hur brorsan och Annelie började knulla så jag slog tankarna på att få vara med ur hågen. Dels var Annelies morsa hemma den här helgen och jag kunde ju inte räkna med att få knulla henne varje gång jag sov där. Att smyga in och knulla Annelies morsa kändes inte som någon bra idé, dels tror jag det nästan bara händer i porrfilmer och sen var ju Annelies morsa inte direkt fager, inte för att jag var kräsen. Det är ju inte fittans fel att kärringen är ful! 
Jag somnade iallafall till slut, på morgonen nästa dag vaknade jag av att brorsan och Annelie var osams. Brorsan drog på sig jacka och skor och stormade ut ur lägenheten, jaha vad fan händer nu då. Brorsan skulle skjutsat hem mej på söndagen och farsan var bortrest över helgen. Jag stannade hos Annelie över dagen, vi kollade på film och lyssnade på musik. Kvällen kom och inte ett spår av brorsan, det här var på tiden då nästan ingen hade mobiltelefon. Annelie hade gått in på sitt rum och jag låg i soffan och slötittade på tv när brorsan kom tillbaka, han tittade på mej och sa. 
- Va fan är du kvar här än! 
Jag han inte svara innan brorsan gick in på Annelies rum och dom gapade och skrek på varandra en stund innan han kom ut med sin jobbväska på axeln och stormade ut ur lägenheten igen. Jag hörde hur Annelie grät på sitt rum och tänkte. Hur fan ska jag komma hem nu då? Jaja det löser sig nog. 
Efter nån timme kom Annelie ut till mej i soffan, jag förklarade att jag hade trassel med att ta mej hem och frågade om jag kunde slagga på soffan en natt till? Jo det skulle väll gå bra fick jag till svar. 
Vi satt i varsin ände på soffan och kollade på tv, jag tänkte jag skulle munta upp henne lite och det slutade snart med att vi skojbråkade. Vilket resulterade i att hon satt gränsle över mina lår och försökte brotta ner mina armar för att jag skulle sluta kittla henne, jag lät henne trycka ner mina handleder bredvid mitt huvud vilket innebar att hon sträckte överkroppen över mej med bröstvårtorna bara en cm från min bröstkorg. Då trycket jag henne uppåt med låren så hon hoppade fram en bit och kom att sitta över mitt skrev i stället, hon kände min halvhårda kuk genom kläderna och leken brytte karaktär och vi torrjuckade mot varandra och hon tryckte sina bröst emot mej. Snart hade jag mina byxor och kallingar runt knäna och Annelie drog av sig tights och trosor och greppade kuken och styrde in den i sin våta fitta, hon red mej sakta och kramade sina bröst genom t-skirten. 
- Så här utspänd har jag aldrig varit innan dej, sa hon och lyfte sig och förde in min hand mellan oss. 
- Känn hur spända mina blygdläppar är. Jag kände med fingrarna runt hennes öppning hur blygdläpparna stramade runt mitt skaft, hon fortsatte ritten. Efter en stund puttade jag ner henne på rygg i soffan och ställde mej på knä på golvet och drog ut henne så hon hade stjärten på kanten, jag lade upp hennes ben över mina axlar och trängde in i henne och började stöta i henne. När  hon kom i en skakande orgasm drog jag mej ur och lät kuken glida mellan blygdläpparna så ollonet masserade klitoris. Det ryckte och krampade i hennes muskler, när orgasmen ebbat ut frågade hon. 
- Kan vi bli tillsammans? 
- Jag vet inte om det är så bra med tanke på brorsan, men om det är slut mellan dej och brorsan kan vi ju iallafall knulla och hålla det hemligt. Svarade jag. 
- Mmm det kanske är bäst så, knulla mej igen! 
Jag styrde in kuken igen och stötte hårt i botten på henne tills jag kände ilningen i pungen då drog jag mej ur och gned kuken mellan hennes blygdläppar tills jag kom över hennes mage i långa strängar. 
- Jag vet inte om jag vill vara kk, kommer det ut är det lätt att få hor stämpel i den här stan jag måste tänka igenom det, sa hon. 
Sen reste hon sig och gick in på sitt rum. Som om det vore bättre att det kom ut att hon bytt ut min bror mot mej samma dag som dom gjort slut, tänkte jag. Jag gick på toan och torkade av mej innan jag gick och lade mej på soffan igen och somnade. 
Dagen efter fick jag tag i en polare som kunde skjutsa hem mej, brorsan hörde jag inget av. 
 

Ca en och en halv månad gick och jag hjälpte brorsan med att flytta in i sin lägenhet som han till slut fått kontrakt på. Han tyckte det skulle bli jävligt skönt att slippa leva i kappsäck och sova på olika polares soffor när han var hemma, jag viste att han och Annelie fortfarande knullade ibland. Jag och Annelie hade inte träffats fler gånger efter knullet på soffan. När inflyttningen var klar åkte ölen fram och vi drog igång en inflyttningsfest, efter krogvända slaggade jag på brorsans soffa. Brorsan hade träffat Annelie på stan när vi gick hemåt så jag fick lyssna på hur dom knullade innan jag somnade med kuken stående i byxorna. 
Veckorna gick och jag sov på brorsans soffa ganska ofta på helgerna, Annelie var också ganska ofta där och knullade med brorsan när jag var där men jag delade henne inte med brorsan fler gånger. Studenten kom och gick och jag fick en ungdomspraktikplats som det hette på den tiden, jag började jobba på en verkstad men försäkringskassan betalade min lön. Det var värsta lågkonjunkturen så en fast tjänst var bara att glömma, jag bodde kvar hoss farsan för nån lägenhet fanns det inte ekonomi till. Det var nog dyrt att ta sig till jobbet varje dag då farsan bodde 1,5 mil utanför stan. På helgerna slaggade jag nästan alltid hos brorsan, undantaget var när jag följde med nån brud hem efter krogen. Nått förhållande blev det aldrig för min del av olika orsaker. Brorsan tyckte att vi kunde dela på hans etta för han var ju borta i veckorna och på helgerna var jag ju ändå där. Kanon tyckte jag, jag slapp bo hos farsan och hans skata till kärring och brorsan fick ner kostnaden för lägenheten, dessutom kunde jag gå till jobbet istället för att bränna halv lönen på bensin. När jag bott med brorsan i en månad blev han och Annelie tillsammans igen, hon var hos brorsan på helgerna och jag hade köpt en annan bil men den behövde lite kärlek så jag var en hel del i garaget och lagade rost, trimmade motorn och lackade om den. Veckorna gick och Annelie började vara mer hemma hos brorsan även i veckorna, gissar att hon var lite less på att bo med sin morsa, en fredag när brorsan normalt skulle komma hem ringde han och sa att det hade havererat nått på jobbet så han skulle stanna kvar över helgen på jobbet, om allt gick bra skulle han hinna hem till lördag eftermiddag men lovade inget. Den fredagen var jag med några polare på krogen och hamnade på efterfest på en av stadens MC klubbar, det blev en sen tillställning eller rättare sagt tidig då jag kom hem rumlande vid 8 tiden på morgonen. Lördagen blev lugn, jag vaknade vid 3 tiden på eftermiddagen och mådde som jag förtjänade. Brorsan hade hört av sig och talat om att han inte skulle hinna hem utan skulle komma nästa torsdag, Annelie blev inte så nöjd då hon gick miste om sitt helg knullande men det var ju bara att acceptera. Framåt kvällningen avtog bakfyllan så jag beställde varsin pizza till mej och Annelie som vi åt medans vi kollade på film. När filmen var slut gick jag och gjorde mej klar för natten och när jag lade mej på soffan igen var det Annelies tur, hon kom ut från badrummet i trosor och t-skirt men hon gick inte till sängen och lade sig utan satte sig i den andra soffan och vi började prata. Plötsligt kastade hon en fuktig kall handduk på mej. 
- Va fan! Sa jag och kastade tillbaka handduken. 
Handduken for mellan oss några gånger innan jag tog den i handen och brottade ner henne i soffan och fick in handduken under hennes t-skirt och tryckte den mot hennes mage, hon skrek och sprattlade. När jag släppte henne drog hon fram handduken och tryckte den mot min rygg. Vi härjade runt en stund och innan jag lyckades få in handduken mellan hennes lår, hon knep åt med låren runt min hand. Då släppte jag handduken och smekte henne över fittan utan på trosorna, hon stönade till och drog ner mina kalsongerna under pungen på mej så min vi det här laget hårda kuk kom ut i friheten. Vi tittade varandra i ögonen innan jag vred runt henne i soffan så hon hamnade med stjärten på soffkanten och nacken böjd mot ryggstödet, jag gick ner på knä mellan hennes särade ben och drog trosorna åt sidan. Hennes rakade fitta var juvligt fuktig och svullen, jag började slicka mej längds hennes lår för att snart dela hennes blygdläppar med tungan. Tungan virvlade över klitoris, upp och ner för blygdläpparna, jag tungknullade hennes juvliga grotta. Annelie stönade, bönade och bad. 
-Snälla knulla mej, dunka in din stora kuk i mej, knulla mej nu, jag måste få kuk! 
Jag lyssnade inte utan fortsatte att slicka henne, hon drog mej i håret, trycket in mitt ansikte mot sin fitta. Flämtande stönade hon fram ett mantra. 
- Knulla mej, knulla mej, NUUUUU, snälla knulla mej. 
Jag koncentrerade mitt slickande till klitoris och snart slog hon låren om mitt huvud och kroppen ryckte i orgasmkramper. När låren släppte tager om mej rätade jag på ryggen och styrde resolut in min stenhårda kuk i hennes orgasmkrampande fitta och började stöta hårt i henne, orgasmen fick ny energi och stegrades. Jag pressade in kuken gång på gång i botten på hennes krampande fitta, när orgasmen började av ta kom hon igen och igen. Jag tappade räkningen på hur många gånger hon kom då orgasmerna gick i varandra i gott och väll 15 minuter, jag hade lugnat ner mina stötar till lugna men djupa juck för att ge henne en chans att ta igen sig lite och för att jag inte skulle fylla henne med min säd. När orgasmerna klingat av låg hon helt stilla och bara flämtade, jag stannade upp med kuken begravd till roten i hennes pulserande fitta. Hon tittade mej i ögonen och viskade. 
- Vad gör du med mej! 
- Knullar dej som du bad om, svarade jag. 
Jag började sakta dra ut kuken, satte mej gränsle över hennes mage och la kuken mellan hennes bröst och började bröstknulla henne. Varje gång ollonet komm upp mellan hennes pattar spelade hennes tunga över mitt ollon, jag flyttade mej uppåt och tryckte in kuken i hennes mun och hon sög och tungan lekte runt kuken. Ilningen i pungen gjorde sig påmind och jag drog ut kuken för att spruta henne i ansiktet, (jag kom ju ihåg att hon inte ville ha sperma i munnen) drog ett par runktag och släppte i väg satsen. Till min förvåning gapade hon som en fågelunge. Ett par strålar träffade henne från näsan och upp i pannan innan hon slöt sina läppar om ollonet och tog resten i munnen. Jag sjönk ihop bredvid henne i soffan. 
- Jag trodde inte du ville ha satsen i munnen, sa jag. 
- Man måste prova nån gång och efter orgasmerna du gav mej tyckte jag det kunde passa, sa hon och log. 
 

Efter vi pustat ut en stund gick vi in i duschen och tvättade av varandra, snart stod kuken igen och tvättandet blev ointressant. Annelie böjde sig framåt och höll i sig i duschblandaren och jag trängde in i henne bakifrån, det blev ett hårt knull och jag hade inte en tanke på om hon skulle hinna komma utan pumpade på i ett rasande tempo tills jag kom djupt inne i henne. Vi tvättade av oss igen och Annelie spolade ur sperman ur fittan. Sedan gick vi och lade oss för att sova, hon i sängen och jag på soffan. 
Efter nån timme blev jag väckt av Annelie som fortfarande var kåt. Jag sa till henne att sätta sig över mitt ansikte och började slicka henne, med näsan mot hennes venusberg hade jag utsikt upp över hennes platta mage medans hon smekte sina bröst och drog i bröstvårtorna. Efter 10 minuter kom hon  och lade dig bakåt över mej, kuken hade rest sig under tiden så jag föste ner henne på rygg i soffan och lade mej över henne och tryckte i kuken och började lugnt knulla henne i missionären. Den här gången kom vi samtidigt. Vi somnade sammanslingrade och sov till morgonen. 
 

På söndagen la vi lite tid till att dölja vår spår, ingen av oss orkade knulla den dagen och kommande vecka hade vi fullt upp på varsit håll. Brorsan kom hem på torsdagen så då fick Annelie kuk av honom. På söndagen talade brorsan om att han fått jobb i stan och skulle jobba på hemmaplan framöver. Annelie var strålande nöjd att han skulle vara hemma mer men vi fick svårare att komma till och knulla utan att brorsan skulle märka nått och nu fick hon ju kuk oftare så hon var nöjd ändå. 
 
Det dröjde två dryga månader då jag fick lyssna på hur brorsan och Annelie knullade var och varannan kväll innan jag fick tillfälle att knulla henne igen. Vi hade tvätttid och jag och Annelie var i tvättstugan som låg i källaren i andra änden på hyreslängan, jag smög upp bakom Annelie när hon stod och hängde tvätt och greppade henne om höfterna och trycket mitt skrev mot hennes röv. Hon stelnade till och stod helt stilla medans jag torrjuckade mot hennes tights beklädda bakdel, händerna lirkade jag in innanför hennes tröja och masserade hennes bröst. 
- Är det här så bra, viskade hon.
- Det vet jag inte men jag vill knulla dej igen, det är frustrerande att höra hur du knullar utan att få vara den som knullar dej. Att ligga med ståkuk var och varannan kväll utan att få tränga in i dej bygger upp en kåthet, viskade jag tillbaka. 
Hon vände sig om och kysste mej samtidigt som hon knäppte upp mina byxor och tog fram min kuk, hon sjönk ner på knä och tog mej i munnen och sög mej hårt med tungan spelandes på mitt ollon. Det tog inte lång stund innan jag sprutade en jätte sats i hennes mun, hon svalde det hon han med men lite sipprade ut i hennes mungipor. Hon reste sig och torkade sig om munnen och log emot mej. 
- Känns det bättre nu? Frågade hon. 
- Ja lite, svarade jag och lyfte upp henne och satte ner henne på en arbetsbänk, drog av henne tights och trosor och begravde mitt ansikte i hennes fitta och började slicka henne. Tungan virvlade runt i hennes fitta och ner till rövhålet, när tungan rörde vid analen hopppade hon till och stönade högre. Jag slickade henne upp till klitoris och ner till analen flera gånger, kuken var åter strids redo. 
- Knulla mej nu, stönade hon lågt. 
Jag reste mej och riktade in kuken och trängde in till botten i henne och började stöta i hennes kramande fitta. Med händerna på hennes skinkor lät jag ett finger massera hennes av saliv och fittsaft hala anal. 
- Jag har aldrig haft nått i stjärten förut, stönade hon, prova med ett finger! 
Mitt finger gled snart in och jag började pulla henne i röven medans kuken jobbade i fittan, Annelie roterade med underlivet och stönade fram. 
- Jag vill att du kommer i röven på mej istället för fittan. 
Det fick mej nästan att komma så jag drog ut kuken och fingret och flyttade över ollonet och började försiktigt pressa mot hennes rövhål, Annelie gnydde. 
- Ta det försiktigt! 
Sakta släppte ringmuskeln efter och ollonet var inne, jag juckade sakta och försiktigt längre och längre i hennes trånga tarm. Hon smekte samtidigt sin klitoris. När jag fått in hela kuken han jag störa två gånger innan jag sköt flera strålar sperma upp i hennes röv, när jag kom gick det för Annelie och hennes röv kramade min kuk medans den slaknade och gled ur. 
- Det gjorde lite ont men fan va skönt det där var, sa hon, det där skulle jag provat tidigare. 
Vi torkade av oss och klädde på oss och gick upp i lägenheten igen. 
 

Det blev inget nytt tillfälle för oss innan jag fick en anställning på firman jag hade ungdomspraktikplats på, eftersom det började bli påfrestande att bo tre stycken i en etta och att dom knullade hela tiden, skaffade jag en egen lägenhet. Efter ett tag träffade jag en tjej som jag blev tillsammans med och ett halvår senare bröt brorsan med Annelie. 
 
Livet fortsatte med sina toppar och dalar, jag träffade inte Annelie på flera år. 
En kväll 10 år senare träffade jag på henne på krogen, vi började prata och kom in på vad vi gjorde för så många år sen. Efter en stund sa Annelie att det enda hon ångrade var att hon inte vågat föreslå en ny trekant för brorsan så vi hade kunnat dubbelmacka henne, hon hade med sin nya kille provat trekant med en extra tjej och upptäckt att hon var bisexuell. Men hennes nya kille vägrade ta med en extra kille i sängen, att bli dubbelmackad med hans kuk och en dildo hade dom provat men hon ville ha två riktiga kukar. 
- Jag kan ju höra med brorsan, vi är singlar båda två, sa jag mest på skoj. 
- Ja kan du inte göra det, sa Annelie med glittrande ögon. 
- Jo det kan jag väll, jag kan ringa och fråga direkt, när kan du i så fall? 
- Fråga om vi kan göra det i kväll, min kille är borta den här helgen! 
Jag ringde brorsan och frågade vad han gjorde, han var på en krog två kvarter bort. Efter lite snack så berättade jag att jag stod här med hans ex Annelie och hon vill ha en dubbelmacka i kväll, är du på? 
- Vi möts hos dej om en kvart, svarade han. 
- Vi går hem till mej, brorsan kommer dit om en kvart, sa jag till Annelie. 
Vi började gå  mot min lägenhet, på vägen fick jag veta att hon gillade att bli dominerad. När vi kom innan för min ytterdörr sa jag med en befallande stämma. 
- Strippa! 
Utan att säga något mer gick jag och satte mej i en fotölj i vardagsrummet, Annelie följde snällt efter och ställde sig mitt på golvet och började strippa. Hon dansade sexigt av sig plagg efter plagg, jag tog fram kuken och runkade den lätt. När hon bara hade stayups och strumpebandshållare kvar beordrade jag henne att suga mej, lydigt föll hon på knä framför mej och började suga och slicka min kuk. Jag hörde nyckeln i dörren och brorsan kom tyst in i rummet, han klädde av sig och ställde sig bakom Annelie och lät kuken nosa på hennes blöta fitta. Hon vände snabbt på huvudet och sa leende. 
- Knulla mej! 
Brorsan trängde in i henne och började stöta, jag beordrade henne att rida honom och kvickt bytte dom ställning. Jag ställde mej framför henne och trycket in kuken i hennes mun igen och började munknulla henne, när jag drog mej ur henne gick jag och hämtade en flaska massage olja innan jag ställde mej bakom hennes guppande röv. Jag droppade några droppar olja på hennes rövhål och smorde in min kuk, jag lade mitt ollon mot rövhålet och hon stannade upp med brorsans kuk långt upp i fittan. Ollonet pressade på och gled in, vi började stöta i henne och hittade snart en bra rytm, Annelie stönade, gnydde, flåsade och skrek om vart annat. Ganska snart började orgasmen riva i hennes kropp. Vi pumpade på och hennes orgasmvrål ekade i rummet, orgasmerna avlöste varandra och hon grät av lycka. Efter flertalet orgasmer fick hon första fontänorgasmen som inte verkade sluta. 
- Jag kommer snart meddelade jag, - jag med hördes det från brorsan, - vi sprutar ner henne, sa jag. 
Vi drog oss ur och satte Annelie på golvet framför oss och vi runkade ut vår sperma över henne. 
När vi var klara satt Annelie vimmelkantig på golvet med sperma droppande från håret, ansiktet och brösten. 
- Sug oss rena, befallde jag. Brorsan tittad på mej med en förvånad blick. 
- Hon är undergiven och gillar att bli dominerad, sa jag som förklaring. 
Annelie sög oss omväxlande tills vi var hårda igen, jag lade mej på golvet och hon besteg min kuk. Brorsan ställde sig bakom henne och stöte hårt kuken i hennes röv. Den här gången knullade vi henne hårdare tills vi tömde oss i hennes hål. Annelie var helt lealös så vi bar in henne i duschen och tvättade av henne innan vi var ut henne och lade henne i min säng. Brorsan hoppade in i duschen och när han kom in i vardagsrummet igen hade Annelie kvicknat till igen och tittade på oss och sa. 
- Tack killar, innan hon somnade.
Brorsan somnade på soffan och jag kröp ner i sängen med Annelie efter duschen. 

När jag vaknade på förmiddagen dagen efter hörde jag stön från vardagsrummet, jag klev upp och gick dit. I soffan satt Annelie i brorsans knä och red honom för fullt med kuken i röven och ryggen mot brorsan, jag gick fram och tryckte in kuken i fittan på henne och föll in i deras takt. Länge knullade vi henne, hon kom flera gånger och när jag kände pirret i pungen drog jag mej ur och reste mej så hon kunde ta mej i munnen. Jag munknullade henne kort innan jag tryckte ner kuken i halsen på henne och tömde mej i flera kaskader. Brorsan kom strax efter mej långt upp i hennes röv. 
 
När vi duschat och ätit frukost var hon tvungen att åka hem. Under frukosten hade vi pratat om att träffas igen och Annelie föreslog att vi skulle spetsa till det ännu mer och hon skulle ta med en av sina älskarinnor. 
Den träffen blev av olika anledningar aldrig av.

 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.