Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/4 kl. 15:12, av Fjölnir Hedning

Från tjärnen till båten med Mia och Madde

Del 2 av 2 i serien En lördag på stan

Efter en första het natt fortsätter äventyret från badtjärnen ut på sjön och övernattning i ruffen

--När vi kom fram till skogstjärnen blev vi lite besvikna, det står en Volvo kombi där! Det är en barn familj som är där och badar, vi suckar i kör. 

- Men va fan säger Madde. 
- Det brukar ju aldrig vara folk här stönar Mia. 
Vi är ganska kåta alla tre efter allt tafsande och smekande i bilen på vägen upp till tjärnen. 
- Jag kan ju inte kliva ur bilen nu! Med ståkuk! Tror inte dom skulle bli så imponerade säger jag. 
Tjejerna håller med. 
- Ska vi åka hem igen då? Jag vill vara naken och bli knullad naturen säger Madde. 
- Om ni vill kan vi ta en sväng i min båt, säger jag. 
- Har du båt? Frågar tjejerna i kör. 
- Japp, svarar jag. 
- Varför sa du inget om den när vi frågade om du skulle med och bada? Frågar Mia. 
- Jag tänkte att det kunde vara mysigt att åka hit, säger jag och ler. 
- Det går att övernatta i den om man vill, tillägger jag. 
- Vad väntar du på? Vi åker till båten istället, säger Madde. 
Jag backar ut till vägen igen och styr mot stan igen, när vi kommer ner till civilisationen igen har vi bestämt att att vi ska övernatta vid nån ö och åker först till Mias lägenhet och sedan till Maddes så tjejerna får packa lite grejor innan vi svänger förbi hemma hos mej för att hämta mina grejor och båtnycklarna. 
 

På vägen till båten stannar vi till vid en mataffär och provianterar, tjejerna får gå in och handla för min kuk spänner ut byxorna till ett tält. Medans dom handlar tänker jag på isbjörnar och rostiga bakaxlar så kuken lugnar sig lite, när vi äntligen kommit ombord på båten (en 8,6m daycruiser med dubbla V8or) star tar jag motorerna och kastar loss medans tjejerna bär ner packningen i ruffen. Dom blir kvar där nere en ganska lång stund så jag hinner  ut genom hamninloppet innan jag kikar in i ruffen, på dubbelsängen i förpiken ligger dom i en 69a och slickar varandra för fullt, kuken står så det värker i den. Jag ökar farten till 40 knop så vi ska komma ut på öppet vatten, det är lugnt på vattnet så jag ökar till maxfart ca 70 knop. V8orna vrålar genom dom raka rören, och snart närmar vi oss en avskiljd vik med sandstrand. Jag hoppas vid gud att det inte en massa folk där, när jag sänker farten och styr in i viken känner jag händer som plockar fram min kuk och två munnar börjar kyssa längds mitt skaft. Jag drar av gasen helt och hissar dreven innan jag släpper ner ankaret, när jag tittar ner suger Madde in min kuk till roten och Mia börjar slicka min pung. Det blir för mycket efter att ha haft ståkuk i ett par timmar utan att få komma så jag tömmer mej i halsen på Madde som sväljer hela satsen kaskad efter kaskad. När jag sprutat klart ser jag mej om kring lite snabbt och konstaterar att båten ligger ok för tillfället, när jag stängt av motorerna föser jag in tjejerna i ruffen igen. Jag lägger mej på rygg i sängen och visar att jag vill ha Maddes fitta över mitt ansikte, Mia suger upp min kuk i givakt igen och sätter sig sedan över min kuk och börjar rida mej. Hennes kramande fitta jobbar upp och ner längds kuken i ett allt hetsigare tempo, min tunga spelar över Maddes clitoris, in i fittan och sedan runt anus. 
- Jag måste få kuk nu, stönar hon och byter plats med Mia. Mia får samma behandling av min tunga medans Maddes trånga fitta omsluter min kuk, efter att hon fått in kuken till roten ett tio tal gånger låter hon kuken glida ur henne för att direkt börja jobba in kuken i röven istället. Hon tar upp en dildo med vibrator från sängen som dom lekt med tidigare och börjar föra in den i fittan, jag känner vibrationerna och hur hon för dildon in och ut ur fittan i takt med min kuk som juckar i hennes röv. Jag känner att jag närmar mej utlösning med stormsteg men gör inget för att bromsa den, samtidigt gnuggar jag Mias clitoris med fingrarna och låter tungan knulla hennes fitta. Vi stönar och flåsar, pungen drar ihop sig och jag släpper iväg stråle efter stråle upp i Maddes röv. När Madde känner min sperma fylla hennes röv börjar hon krampa och rycka i spasmer när orgasmen väller över henne som en tidvattenvåg, jag anar att Mia för in två fingrar i sin röv strax innan hon också kommer. Fittsaften rinner  ut över mitt ansikte. Vi ligger och pustar ut en stund innan jag tar mej upp och kollar runt båten, vi är själva i viken. 
 

Efter att jag flyttat båten och ankrat den i ett bättre läge hoppar vi nakna i vattnet och badar en stund, våra händer smeker bröst, fittor och kuken medans vi busar runt i vattnet. Mia är först att klättra upp för badstegen och lägger sig på en handduk på soldäcket längst bak på båten och låter solen torka hennes kropp, Madde simmar till badstegen men mej strax bakom, hon ställer sig på stegen och putar med rumpan emot mej och säger. 
- Vill du komma upp får du slicka mej först. 
Jag tar tag om hennes höfter och börjar slicka henne, smaken av hav och fitta är fantastisk. Med näsan mot hennes rövhål slickar jag henne länge och väl innan hon kliver upp i båten och lägger sig över Mia som skriker till när hennes sol varma kropp hamnar under Maddes svala blöta kropp. Jag lägger mej bredvid tjejerna för att torka i solen. Madde och Mia ligger och gnider venusbergen mot varandra tills Madde kommer och rullar av Mia och lägger sig på sidan om henne börjar fingerpulla henne tills även hon kommer. Sen ligger vi och solar en stund och bara njuter av stunden. 
 
- Vad jobbar du med? Frågar Madde plötsligt. 
- Jag är egenföretagare och gör jobb åt tung industri runt om i världen. Svarar jag. 
- Varför undrar du? Frågar jag. 
- Jo men du har en fin båt, en fin bil och bor i hus och inget av det ser billigt ut så du måste tjäna en del pengar. 
- Ja jo en del rullar väll in men jag har ärvt en del och gillar leksaker och bo i lägenhet är inte min grej, jag gillar att kunna gå ut i garaget och greja utan att behöva åka bil dit när jag är hemma vill säga. 
- Reser du mycket? Kommer det från Mia. 
- Inte så mycket nu som tidigare, men det blir ca 8 månader om året. Innan jag startade firman var jag borta större delen av året men nu behöver jag inte det längre. 
Det blir tyst igen och snart känner jag en hand som smeker över min mage och ner till min kuk, handen greppar min kuk och börjar sakta runka den tills den står stenhård. Det är Mia som greppat min kuk och runkar den sakta, Madde som legat bredvid Mia kommer runt mej och sätter sig bredvid mej och böjer sig ner och börjar suga och slicka på ollonet medans Mias hand runkar skaftet, Mia puttar bort Madde och sätter fötterna vid mina höfter och sänker ner fittan mot min kuk och låter ollonet komma in i värmen. Hon sänker sig sakta juckande ner för min kuk, Madde har flyttat sig och börjat slicka min pung. När Mia som sitter med ryggen emot mej sjunkit ner till roten på kuken växlar Madde mellan att slicka min pung och Mias klitoris, Mia rider mej sakta och varje gång hon sjunker ner till roten försvinner tungan från pungen för att sedan återvänd när hon glider upp längds kuken igen. Fittan masserar min kuk medans den glider upp och ner men börjar snart krampa och krama min kuk när hon kommer, Mia glider av mej och Madde tar nästan direkt hennes plats men hon är vänd emot mej. Även Madde rider långsamt och masserar kuken med sina fittmuskler en stund innan hon sjunker ner till roten och stannar upp och låter fittmusklerna mjölka mej medans hon smeker din klitoris med fingrarna. Mia som kvicknat till lägger sitt huvud på min mage och börjar slicka Madde. Med mitt pulserande stånd djupt in i henne och Mias tunga på klitoris kommer hon stönande, jag känner att jag är nära och när Maddes orgasm ebbat ut kliver hon av kuken och låter istället tungan spela över mitt ollon. När även Mias tunga ger sig in i leken skjuter jag stråle efter stråle över deras ansikten, dom slickar varandra och mej rena innan dom hoppar i vattnet igen. Själv ligger jag kvar en stund innan jag går in till det lilla pentryt i båten och börjar förbereda lunchen, helgrillad fläskfile och potatissallad. 
Tjejerna kommer upp ur vattnet och lägger sig i solen för att torka, dom ligger där tills jag ropar. 
- Nu är lunchen klar! Vad vill ni ha att dricka till? 
- Har du nått rödvin? Frågar Mia. 
- Det ska nog gå att trolla fram. 
 
Efter maten ligger vi och solar nån timme, det har börjat komma en del moln på himlen så jag beslutar att det är dax att få upp campingkapellet. Eftersom det sliter så hårt på kapellet när man åker i högre farter har jag det ned stuvat i båten för det mesta och sen är ju båten snyggare utan. När kapellet är uppe har det mulnat på och det känns som det ska börja regna närsomhelst, vi har fått på oss lite kläder efter att solen försvann och sitter under kapellet när åska hörs mullra avlägset. Efter en stund kommer regnet, det börjar lite stilla men efter en kvart regnar det ganska kraftigt. 
- Är det inte farligt att vara ute på vattnet när det åskar? Frågar Mia lite oroligt. 
- Är man på öppetvatten ligger man inte så bra till men som vi ligger är det ingen fara.Svarar jag. 
Blixtarna lyser upp himlen och åskan mullrar närmare och närmare, tjejerna ser lite oroliga ut. Vi sitter och lyssnar på regnet när det plötsligt knackar mot skrovet i aktern, jag öppnar kapellet och kikar ut. Där sitter en kille i en kajak helt dyngsur. 
- Hej ursäkta att jag stör men jag blev överraskad av vädret och undrar om jag får söka skydd hos det tills åskan dragit förbi? 
- Självklart får du det, vi lägger ett par fendrar mellan kajaken och båten så kan du stanna tills det är över. 
- Tack! 
Vi gör fast kajaken och skyndar sen in under kapellet. 
- Hej, Peter heter jag. Säger han när vi kommit i skydd. 
- Hej, det här är Mia och Madde och jag heter Rickard. 
- Har du nått ombyte med dej? Frågar jag. 
- Nej tyvärr inte. Svarar Peter. 
- Jag fixar nått, Mia kan du ge Peter en handduk? Dom ligger i facket under förarsätet. 
Jag går ner i ruffen efter ett par mjukisbyxor och en t-skirt, passar samtidigt på att starta dieselvärmaren i båten. När jag kommer upp igen står Peter med handduken runt midjan, han är i min längd men med en lite tunnare, senigt muskulös kropp än mej. En snabb blick på tjejerna för att kolla om dom är besvikna av att vi fått sällskap, båda sitter nöjt leende. 

Jag ger Peter kläderna och plockar sedan fram en flaska rom, fyra glas och en cola. 
- Du ser ut att behöva ha nått att värma dej med. Säger jag till Peter. 
Madde häller upp åt oss och vi skålar, jag plockar fram lite chips som tilltugg. Vi sitter och smuttar på groggarna och snart är stämningen på topp igen. Åskan har dragit förbi men hörs fortfarande på avstånd och regnet har över gått till ett stilla regn. Vi har tömt romflaskan och öppnat en till när Madde säger. 
- Ska vi spela kort? Samtidigt som hon ger mej en lurig blick. 
- Poker i så fall. Kommer det från Mia, även hon ger mej en blick. 
- Ok! Säger jag och Peter. 
Jag förstår vad tjejerna har i tankarna och helt ärligt kan jag behöva lite förstärkning med dom här två damerna. Under spelets gång får vi reda på att Peter är singel, 34år och gillar att träna. Det kommer en del dubbel bottnade kommentarer från tjejerna med antydningar om både det ena och det andra, när vi spelat i en timme föreslår Mia att vi ska höja insatsen lite och spela klädpoker istället. Vi ska köra på spel och förloraren får ta av ett plagg, jaha tänker jag inte så bråttom den här gången. Peter är med på noterna och sitter nöjd och snuttar på groggen och spanar in tjejerna. Jag förlorar första omgången och drar av mej t-skirten, nästa omgång förlorar Madde och hon tar av tightsen så hon sitter i vita string och en topp. Tredje omgången åker hon dit igen så även toppen ryker, Madde är super sexig i bara stringtrosor så Peter har svårt att koncentrera sig på spelet och blir av med t-skirten. Nästa omgång får Mia ta av sig och hon väljer toppen, det spänner innanför mina byxor och en snabb blick på Peter avslöjar att han är i samma tillstånd. Nästa spel förlorar jag och byxorna ryker, det glittrar i ögonen på tjejerna när dom ser våra stånd innanför kläderna. Madde förlorar nästa spel med flit tror jag, hon reser sig upp och dansar sexigt av sig stringen och även denna gång böjer hon sig framåt med röven mot oss när hon lirkar av dom av fötterna. 
- Jag är ute. Säger hon. 
- Du får vara med men då får du utföra ett uppdrag om du förlorar igen. Säger Mia. 
Nästa spel förlorar Mia, hennes byxor åker av men hon har inga trosor på sig. Jag ser hur det glänser av fukt på hennes rakade fitta, Peter kan knappt hålla fingrarna i styr och förlorar nästa spel uppenbart med flit så nu sitter han också bara i tältboxers. Madde fuskar grovt nästa omgång för att förlora men ingen bryr sig, Mia vinner så hon för dela ut uppdraget. 
- Jag villa att du suger av Peter och sväljer hans sats, säger Mia. 
Madde fullkomligt kastar sig över Peter och släpper ut hans kuk i friheten innan hon slukar honom tilll roten, det tar inte lång stund innan Peter sprutar Madde i munnen. Under tiden har Mia satt sig mella mina ben och tagit fram min kuk och sakta sugit mej, när Peter kommit fortsätter Madde suga honom för att få honom stridsklar igen. Mia ansluter till Madde och tillsammans slickar och suger dom Peter, jag ställer mej bakom Madde och lägger ollonet mot hennes fitta och drar det mellan hennes blöta blygdläppar ett par gånger innan jag sjunker in i den trånga fittan och knullar henne med lugna långa stötar. När Peter är stenhård igen börjar Mia rida honom med ryggen emot honom samtidigt som Madde slickar henne, jag drar ut kuken och styr in den i Maddes röv istället och ökar takten. Båten gungar av vårat knullande och vi stönar ikapp, Mia låter Peters kuk glida ur fittan för att få in den i röven istället. Hon fångar min blick och jag förstår vad hon vill, jag drar mej ur Madde och föser undan henne så jag kan styra in kuken i Mias fitta. Mia tjuter av kåthet och börjar snart rycka och krampa när hon kommer, jag känner ilningen i pungen och pumpar snart min säd i hennes kramande fitta. Genom fittväggen känner jag hur Peters kuk pulserar ut sin sats i hennes ändtarm, Madde som ligger bredvid mej finger knullar sig själv i både fitta och röv. Jag böjer mej ner och börjar slicka och suga på hennes klitoris och efter en stund kommer även hon. 
Vi sätter oss och pustar ut en stund och slår upp nya groggar. 
- Hellvete vad skönt det där var, suckar Mia.
- Nästa omgång är det fan min tur. Säger Madde med en spelat sur min. 
- Ja det där var jävligt häftigt, det trodde jag aldrig när jag satte mej i kajaken i morse. Säger Peter. 
- Jag är glad att du kom förbi, jag behöver uppenbarligen hjälp med dom här två, flinar jag. 
Efter en stund kommer Maddes hand smekande upp för mitt lår, Mia börjar suga upp Peter och snart har jag min kuk i Maddes mun. När kuken är hård igen lägger jag mej på rygg och Madde börjar jobba in min kuk i sin röv, snart kommer Peter över till oss och tränger in sin kuk i fittan på henne. Madde är helt borta av njutning, Mia är inte heller klar så hon kommer och sänker ner sin fitta över mitt ansikte. När Madde ganska snart kommer slutar inte orgasmen helt innan nästa tar vid, fittsaften sprutar ur henne och kroppen rycker i spasmer tills hon tillslut svimmar. Vi drar oss ur och lägger försiktig ner henne på golvet, Mia tar snabbt hennes plats och vi fortsätter knulla. När Mia kommit ett tio tal gånger orkar hon inget mer och vi drar oss ur henne och jag och Peter reser oss upp och står och runkar över tjejerna. Madde sätter sig på knä framför oss och suger oss växelvis, jag kommer först. Jag drar ut kuken ur hennes mun och sprutar henne i ansiktet och över brösten, strax efter får hon Peters sats först i munnen sedan över ansiktet. Sperman rinner efter hennes tighta kropp hon börjar smörja in sig med sperman. När vi hämtat andan en stund märker vi hur det har slutat regna och skymningen fallit, vi hoppar alla fyra i vattnet och sköljer av oss svett och kroppsvätskor. Ombord på båten igen är vi alla utpumpade och trötta. Jag och Mia lägger oss i sängen i förpiken och Madde och Peter tar stickkojen, vi somnar snart till vågornas kluckande mot skrovet.

 

 



 


 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Härligt och ser fram emot en fortsättning

29/4 kl. 18:32