Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/4 kl. 10:27, av Per_fekt

Några dagar senare

Del 2 av 4 i serien Otrohet är inte positivt

Ebba försöker komma igen

Jag satt och tittade på telefonen efter jag skickat filmen till Niklas sambo och tänke att han skulle få sina fiskar varma när han skulle komma hem till sin sambo, men jag la de tankarna åt sidan och fortsatte att jobba. Rätt vad det var så plingade det till i telefon. Jag tittade och kände igen nummret som Niklas sambo, öppande SMS:et och läste

" Vem är du som skickade det här?

Jag svarade att jag var Ebbas man som hade hittat Ebba och Niklas knullade i vilrummet på firmafesten när jag skulle hämte Ebba.

Det plingade igen i telefonen ifrån Niklas sambo, Jag öppnade det och läste "återkommer".

Jag jobbade klart för dagen och satte mig i bilen och åkte hem. När jag öppnade dörren så mötte jag Bea i hallen och ficken en hård kram som var ovanligt nära så jag kände hennes bröst tryckas mot mig samt puss på kinden. " Jag ska iväg och träffa Elin på köpcentret och sen bio, så jag blir sen" Hon försvann iväg som ett yräder och jag log för mig själv.

Så det vart in i köket, en raid i kylskåpet och fixade lite att äta, och sen tv soffan och slötittade lite medan tankarna svävade fritt. Efter ett tag så hörde jag ytterdörren rassla och förstod att Ebba kom hem. Hörde hur hon gick in i köket och sedan hur hon kom in i tv rummet.  "Hej älskling" sa hon med låg röst.Jag vände mig lite och tittade på henne, när jag mötte hennes blick så vek hon undan blicken efter någon sekund.

" Kom och sätt dig! vi har nog lite att prata om" Hon satte sig i soffan utan att säga något utan såg mest nervös och späng ut.

" Var det lugnare med Niklas på eftermiddagen"

" Ja, Jag såg inte till honom på eftermiddagen"

"Det kan bero på filmklippet jag skickade till hans sambo" 

" Vilket filmklipp?" Jag hörde hur Ebbas röst inte bar riktigt.

" Vissr ja, du har ju inte sett det" sa jag med ett snett leende. Jag plockade fram telefonen, plockade fram filmsnutten och gav henne telefonen.

" Bara att trycka på play"  Ljudet av ett knullande par hördes direkt och Ebba vart helt stel, ögonen var fästa på skärmen där knullade med Niklas. Jag hörde hur filmen började om ett par gånger och hon tittade med ögonen låsta på telefonen. Jag tog tillbaka telefonen och tittade på henne, tårarna rann på henne kinder men när jag lät blicken glida över henne så såg jag att hennes bröstvårtor var stora och styva, de pekade rakt ut så jag såg tydligt hur kåt hon hade blivit.

" Jag skäms så mycket" snyftade hon

" Jaha, men du blir ju kåt  av det, dina bröstvårtor pekar ju rakt ut"  Jag tittade på Ebba och hon rodnade samtigt som tårarna rann ordenligt över hennes kinder. " Har du knullat med Niklas länge eller? Hon skakade bara hulkande på huvudet, i samma ögonblick så ringde det på dörren.

 

Jag gick till dörren och öppnade, där stod en kvinna, kanske strax under 30 och ca: 1,65- 1,70  lång.

" Hej, jag är Sara, Niklas sambo, får jag komma in?"   Jag såg nog väldigt förvånad ut men klev genast åt sidan och släppte in henne. Hon såg söt ut, kanke lite rödgråtna ögon han jag se när hon klev in i hallen. 

" Får jag kappan så ska jag hänga upp den" Hon vek isär kappan och då såg jag att hon var gravid, kanske 5-6 månaden. Magen var ganska stor och det var stora fylliga bröst ovanför. 

" Kom in och sätt dig" Jag gick före in i och visade Sara som satte sig i en fotölj och tittade argt på Ebba. 

"Det här Sara, Niklas sambo" sa jag och tittade på Ebba som riktigt vitnade i ansiktet "och där har vi Ebba" sa jag och riktade miig till Sara.

"Jag vet vem hon är, slampan som knullar min sambo och har gjort så i ett par månader" Jag hickade till direkt och tittade på Ebba. 

" Du sa det var en engångsföretelse och nu visar det sig att du knullat honom flera gånger" Jag såg tårarna komma igen på Ebba och hon vägra möta min blick

" Niklas har inte haft sex med mig på flera månader efter slampan började knulla honom" hulkade Sara. Jag satte mig brevid Sara och kramade om henne. Han är en idiot ju, du är söt och sexig ju!

" Jag känner mig inte  så, börjar ju bli stor som ett hus" snyftade hon. Jag fortsatte och krama om henne, kände att hon behövde närhet och värme.

"Du är jättefin och läcker med din gravidmage, sexig ju" sa jag samtidigt  som jag pussade hennes kind.

" Tack, det behöver jag höra, Hon tittade på Ebba som sneglade lite på Sara och sa " Kommer du låta Niklas vara nu?"  

" Ja,det vart så fel, jag blev smickrad av hans flirtande och inviter. Det har blivit så fel och jag skäms så mycket" hulkade Ebba där hon satt. Jag fortsatte att hålla Sara och smekte henne mjukt i nacken och kände hennes gensvar hur hon tryckte sig mot mig.

"Jag skulle vilja ge igen på honom att han ser att jad har sex, vill du hjälpa mig, för du vill väl också ge igen?. Jag bara nickde," jag vill ge igen både på Nicklas och slampan där" sa jag och pekade på Ebba som satt alldeles tyst och tittade med tårar som sakta ltetade sig ner över henne kinder.

Jag kysste Sara över hennes hals och lät en hand smeka över hennes fylliga bröst och hennes mage, Jag hörde hur hon drag efter andan.

"Känns det bra, ska jag fortsätte? "

" Ja snälla, jag behöver det" 

Jag kände genom tröjan hur hennes bröstvårtor svarade och vart stora och hårda när jag lät handen förtsätta upp under hennes tröja, Kände henne stora mjuka bröst och hennes stora spända mage. Fattade tag om tröjan och drog den av henne. Hon reste sig upp och tog av sig bh:n och byxorna så hon endast stod framför mig i trosor.

"Klä av dig" sa hon " Slampan får ta min telefon och filma"  Jag tog av mig mina kläder samtigt som Sara hämade sin telefon och gav till Ebba. Sara var grymt sexig med sina svullna bröst och magen. Hon kom intill mig och började sakta runka och smeka min kuk som reagerade direkt och styvnade och blev hård.

" Så fin den är, du ska veta att jag längar efter en kuk. Jag har blivit kåtare nu när jag är gravid ska du veta" Samtidigt lät jag min hand glida ner över hennes mage, under hennes troslinning och genom den lilla busken hon sparat typ landningsbana. Jag kände hennes fitta, hettan och vätan. Jag lät ett finger stryka mellan hennes blygdläppar och kände hur blöt hon var. Hon drog av sina trosor och stod helt naken framför mig.

"Sätt dig i soffan så jag får rida dig, så jag får bestämma till att börja med" Jag satte mig ner och tittade på Sara som gränlade mig med ryggen mot mig.

" Nu kan du börja filma" sa hon till Ebba som satt där med tårar rinnande men uppenbarlingen kåt, hon gnuggande låren lite mot varandra och hennes vårtor var stora och styva som de brukar bli när hon är riktigt upphetsad.

Sara tog tag i min kuk, drog den mellan sina svullna våta blygdläppar och sjönk sakta, långsamt ner över kuken med särade lår så det verkligen syntes i kameran hur jag trängde in i Sara blöta välkommnade fitta. Jag njöt så av hur trång Sara var och när jag bottnade satt hon bara stilla. Jag tittade på Ebba där hon satt ett par meter ifrån, filmandes med ena handen och den andra handen begravd i hennes skrev. Hennes ögon var fixerade på Sara fitta och min kuk och hennes tårar rann i en strid ström över hennes kinder. 

Sara började långsamt att rida och jag kände hur hon vart blötare, hur hennes fitta kramade om kuken.

"Du är större än Niklas, så skönt att få kuk igen. Min fitta behöver det" Hon red hetsigare och jag började med motstötar, Höll i hennes höfter och hjälpte henne att lyfta före jag dunkade kuken i den trånga gravida fittan. Sara fämtade, gnydde att jag skulle knulla henne hårdare, djupare och jag märkte att hon var nära. Ett par hårda stötar till  och hon kom, och så hon kom. Hon krampade så kuken nästna var fastlås i henne vilket fick mig att tippa över kanten. Jag kände hur jag tömde mig, hur det pulserade i kuken och när det började avta så häll jag bara i Sara. Jag tittade på Ebba där hon satt med tårarna rinnande och sa " du kan sluta filma nu"

 

 

Kommer mer om ni vill ha! :)

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Nicknamenollett

Ja fortsätt gärna!

2/5 kl. 10:10

#4

MartinL

Bra story och väl skrivet så fortsätt!

1/5 kl. 22:04

#3

hazze54

Mycket bra,vill gärna se Bea bli indragen i sexet också. Gärna ihop med Sara. Eller sin mamma…

30/4 kl. 15:28

#2

sextum

Ser fram emot mera härliga bestraffningar . Jätebra novellserie hittills

30/4 kl. 14:34

#1

MalmöLars

Härligt, fortsätt gärna.

30/4 kl. 14:26