Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/5 kl. 13:15, av Fjölnir Hedning

Styvdottern får smak för kuk

Del 1 av 2 i serien Styvdottern

Min 16 åriga styvdotter förlorar oskulden och får smak för kuk

 Ibland blir det inte som det var tänkt från början, ibland blir det bättre. Det hela började när jag träffade Camilla och efter några månader av dejter och några fester blev vi ett par. Camilla har en dotter sen tidigare som var 15 år när vi träffades och bodde hos henne på heltid då hennes farsa var en strulig figur som sällan eller aldrig hade en fast punkt i livet. I början var vi särbo så Emelie (dottern) skulle få tid att vänja sig att jag kommit in i deras liv, Camilla hade fått henne när hon var 17år och var således 32 när vi träffades. Själv var jag 27 år. 
 
Den första tiden fick jag och Camilla försöka hitta stunder att knulla när Emilie var ute på annat då dom bodde i en lyhörd liten trea, och eftersom Emilie var lite vild så var det lite svårt att hitta tillfällen när Camilla kunde vara hos mej en hel natt. Efter ett halvår flyttade dom in hos mej i mitt hus på en lite gård som jag ärvt efter min farmor och farfar. Det blev genast fler knull eftersom vi kunde knulla även fast Emilie var hemma. 
 
Emilie förändrades av flytten på så sätt att hon blev lugnare, mycke berodde nog på att det blev krångligare att ta sig ut på stan på kvällarna och sen tror jag hon trivdes med lugnet på gården. Gud hade skonat Camilla under graviditeten på så vis att det enda spår den lämnat på hennes kropp var en 2cm lång bristning under naveln, gravidkilona var borta sen länge och var jävligt läcker med sitt långa blonda hår, fasta bröst, platta mage och en fast rumpa. På gården gick hon gärna lätt klädd på sommaren, det blev ett och annat knull ute i spenaten. Emilie var en spinkig liten ängel som gärna klädde sig utmanande i tighta toppar och hotpants som inte lämnade mycke över till fantasin. 
 
Det hela började lite oskyldigt när vi bott ihop i ett år. Jag och Camilla hade gått och eggat upp varandra hela dagen, på kvällen kollade vi på en film alla tre. Jag och Camilla satt tätt ihop i soffan och smekte varandra diskret när Emilie verkade vara helt inne i filmen. När vi äntligen skulle gå och lägga oss var jag rejält kåt och blev först klar med toalett bestyren, sa gonatt till Emilie och smet in i vårat sovrum. Efter en liten stund kom Camilla in sovrummet, petade igen sovrumsdörren med foten och började sexigt strippa av sig sina få plagg. Jag låg naken på på sängen med ståkuk när hon sakta kröp upp i sängen och smekte med händerna upp längds mina ben, när hon kommit upp till skrevet slickade hon över pungen och upp längds skaftet innan hon sög in kuken i munnen och sög i en liten stund innan hon kysste sig upp för min mage. Jag kände hur kuken gled mellan brösten när hennes mun kysste sig upp för min kropp, mina bröstvårtor fick massage av hennes tunga och mitt ollon drog en fuktig linje av försats över hennes mage. När våra läppar möttes gned hon sitt venusberg mot min kuk, det var nått som var annorlunda den här gången. Camilla brukade alltid lämna en tuss hår kvar på venusberget när hon rakade sig men nu kände jag bara len hud med en lätt fuktighet från hennes fitta, hon krökte ryggen så kuken skulle lägga sig mellan hennes blygdläppar och skaftet smordes in med fittsaft. Hon gungade sakta fram och tillbaka med underlivet så hela kuken blev insmord,  Camilla drog sig lite uppåt så ollonet hamnade vid hennes öppning och sjönk tillbaka så jag trängde in i henne. Hon satte sig upp och började rida mej, jag höjde huvudet och tittad ner mot hennes helt slätrakade fitta som höjdes och sänktes på min kuk. Det var nära att det gick för mej av synen. Vi bytte ställning och vi lade oss i sked och jag trängde in i henne igen och stötte hårt i henne, jag kände att det inte skulle bli ett maratonknull så jag rullade över på rygg och drog henne med mej så hon låg uppe på mej med vitt uppspärrade ben. Jag masserade hennes bröst medans kuken gick ut och in i fittan, min ena hand smekte sig ner för magen och jag börjar stimulera hennes klitoris samtidigt som jag ökade intensitet på mina stötar. När jag kände att fittan började bli trängre och kramade krampande om min kuk släppte jag i väg satsen i stråle efter stråle djupt in i hennes fitta. När vi låg och pustade ut med kuken kvar i hennes fitta och sperman sipprade ut och rann ner längds min pung såg jag i sovrumsspegeln att Emelie stod och smekte sin fitta utanför våran sovrumsdörr som inte glidit igen helt. Hon stod med trosorna vid knäna och fingerknullade sig själv med blicken fastlåst vid våra kön, det såg ut som det gick för henne innan hon drog upp trosorna och smög iväg. 
 
Jag sa aldrig något om det till Camilla då hon inte verkade ha märkt något. Vid flera tillfällen efter det såg jag hur Emelie onanerande utanför vårat sovrum när vi knullade, hon blev mer och mer vågad och efter ett tag stod hon oftast där och knullade sig med en dildo alltid med blicken fäst på hur kuken for in och ut ur hennes mamma. Vid ett tillfälle möttes våra blickar, jag log emot henne men hon smög snabbt därifrån. Kort tid efter att jag sett Emelie onanera utanför vårat sovrum första gången blev hon mer utmanande när vi var hemma själva, det började med att hon började sola topless när hon låg på altanen. Under året som gått hade hennes bröst blivit lite större och nu hade hon en b-kupa till skillnad mot att knappt haft mer än bröstvårtor när jag träffade henne första gången. Det hände också att hon "glömde" låsa dörren när hon duschade så det hände mer än en gång att jag klivit in i badrummet när hon stod och smorde in sig efter duschen. Hon hoppade alltid till vid dom tillfällena och slet åt sig sin handduk. Jag ursäktade mej alltid och slog igen dörren och ropade till henne att kom-ihåg att låsa dörren. Varje gång svullnade kuken.
 
Även under hösten och början på vintern fortsatte hon med sina utspel, vi eldar med ved i kaminen i vardagsrummet för att hjälpa bergvärmen lite på traven med uppvärmningen så det kan ibland bli ganska varmt inne och då kunde hon sitta i soffan med vida kortbyxor och linne. Var Camilla hemma hemma hade hon alltid trosor på sig men var vi själva så var hon oftast utan trosor under kortbyxorna och vred och vände sig så jag skulle se hennes rakade tonårs fitta, min kuk reagerade som sig bör och spände mot mina brallor. Jag är säker på att hon såg mitt tillstånd mer än en gång. 
 
Veckan efter nyår vurpade Camilla när vi åkte slalom och skadade knät och bröt smalbenet, efter många timmar på sjukhuset kom jag och Emilie hem till ett kallt och mörkt hus, Camilla fick vara kvar på sjukhuset och skulle inte få komma hem på iaf 2 veckor. Det hade blivit strömavbrott på grund av träd som blivit nertyngda av snön och lagt sig över ledningarna, så jag tände stearinljus och fick igång en brasa i kaminen. När jag eldat i någon timme började värmen närma sig 25'C i vardagsrummet. Jag gick ut och startade ett litet elverk så kyl och frys inte skulle bli för varma och förstöra maten. När jag kom in igen hade Emelie bäddat ner sig under en filt i soffan, hennes rum på övervåningen var fortfarande kallt. Jag sa till henne att jag skulle elda nån timme till så vi skulle klara oss till morgonen men hon kunde försöka sova även om jag var uppe och eldade. Emelie somnade snart och efter att temperaturen kommit över 30'C lade jag in fullt med ved i kaminen och skulle gå och lägga mej nån timme när hon sparkade av sig filten, hon hade bara ett par vita stringtrosor och t-skirt på sig. Hon sov fortfarande och vred sig i sömnen så hon hamnade på rygg med lätt särade ben, jag kunde inte slita blicken från hennes trosor som precis täckte fittan. Hennes hand flyttade sig så fingrarna hamnade på venusberget, snart började hon gnida fingrarna utan på trosorna och hon gnydde i sömnen. Snart syntes en fuktig fläck på trosorna som snart gjorde dom tunna trosorna genomskinliga så jag såg rakt in mellan hennes svullna blygdläppar. Kuken stod bultande och spände mot gylfen, jag ville inget hellre än slita av henne trosorna och begrava kuken i hennes vackra tonårsfitta men jag tog mej samman och gick in och lade mej i sovrummet vägg i vägg med vardagsrummet. Jag låg naken på sängen och runkade med bilden av Emelies svullna fitta på näthinnan, jag kom snabbt och torkade sen av mej och kröp ner under täcket. Jag drömde om att jag knullade Emelie i alla tänkbara ställningar. 
 
När jag vaknade låg jag med armen runt vad jag trodde var Camilla med kuken stående mellan hennes skinkor och en hand på hennes bröst, försatsen hade smetats ut på hennes trosor. När jag insåg vem det var drog jag mej snabbt undan, tankarna rusade genom huvudet, hur skulle jag förklara det här? Emelie avbröt mina tankar genom att vända sig om och tryckte sig emot mej och gned sin fitta mot min kuk, hon öppnade ögonen och viskade - jag lovar att inte berätta för någon, jag vet att du är kåt på mej. 
Sen drog hon av sig trosorna och lade min kuk mellan sina ben och juckade så min kuk gled mellan dom blöta blygdläpparna, jag började formulera en tanke om hur fel det var men när jag kände hennes läppar mot min hals flög alla moraliska invändningar all världens väg. 
- Är du säker på det här? viskade jag. 
- Jag vill att du tar min oskuld, viskade hon tillbaka. 
Mitt hjärta stannade nästan, jag var säker på att hon knullat förut. Jag såg henne i ögonen och hon nickade till bekräftelse. 
- Snälla jag vill verkligen men var försiktig, viskade hon. 
Jag rullade över henne på rygg och började kyssa hennes bröst och smeka hennes smala kropp, kyssarna vandrade ner för hennes mage och ner på låren. Jag lät tungan vandra från knät upp till jumsken rundade venusberget och över till andra låret, hon gnydde och stönade och hennes fingrar började massera klittan. Jag tog bort hennes hand och lät tungan precis snudda blygdläpparna som delat sig, hennes fingrar var på väg tillbaka men jag motade bort dom igen. 
-Snälla låt mej känna din kuk i mej, stönade hon. 
- Det ska du men inte än, svarade jag med kåt grumlig röst. 
Jag lade mej mellan hennes särade ben och förde in händerna och greppade hennes skinkor och lyfte henne mot min mun, jag blåste på hennes klitoris innan tungan plöjde sig in mellan blygdläpparna. Hon tryckte upp fittan mot mitt ansikte och skakade i kroppen av upphetsning, tungan lät jag virvla runt klittan och hon stönade långt ner i halsen. När jag tryckte in tungan i hennes öppning och tungknullade henne kom hon skakande. Jag lät henne lugna sig en stund innan jag förde in ett finger i henne och började sakta föra fingret fram och tillbaka en stund innan jag åter lät tungan virvla runt hennes klitta, jag kände mej runt i fittan och hittade hennes g-punkt och masserade den. Hon formligen studsade i sängen när nästa orgasm fick hennes kropp att krampa, fittan drog ihop sig runt mitt finger och det kändes nästan som om fittan sög på fingret. Åter igen fick hon lugna sig en stund, jag lade mej på sidan bredvid henne och smekte hennes bröst tills andningen lugnat ner sig. Kuken låg uppe på hennes höft och det läckte försats från ollonet. 
- Nu måste du knulla mej, sa hon bedjande. 
- Du får rida mej så du själv kan bestämma takten. 
Jag lade mej på rygg och hon närmast hoppade upp på mej, och placerade fittan mot kuken och gned fittan mot ollonet innan hon med handen styrde kuken mot hennes trånga öppning. Sakta lät hon ollonet pressa isär hennes fitta, när ollonet var inne stannade hon upp och satt stilla en stund innan hon försiktigt började jobba in kuken centimeter för centimeter. Hon var riktigt trång och hellvetiskt skön, när halva kuken var inne satt hon stilla en stund igen innan hon började rida mej sakta. Efter en stund hade hon hela kuken inne och stannade upp igen. Under hela tiden hon jobbar in kuken i sig smekte jag hennes bröst. 
-Jag äter piller så jag vill känna när du kommer i mej, viskade hon. 
Sen började hon rida mej igen, det var tur att hon tog små pauser emellanåt så jag kunde hålla emot utlösningen längre. Jag kände att jag inte skulle klara så mycket längre så jag började massera hennes klitta och det tog inte mer än en minut innan fittan drog ihop sig och kramade min kuk pulserande, det blev för mycket och jag kände hur satsen rusade i väg. Även om jag velat hade jag aldrig fått ut kuken i tid ur henne, jag greppade henne om höfterna och tryckte ner henne över kuken och juckade spastiskt i henne när min säd fyllde hennes inre. Det kändes som jag skulle spruta upp min ryggrad i henne, hon lade sig över mej och vi låg så och flämtade en lång stund. Hennes fitta ryckte i kramper tills kuken slaknade och gled ur, en flod av sperma rann ur henne ner på min pung och ner på lakanen.  
 
-Jag måste gå på toa, sa hon och reste sig. 
Medans Emelie var på toa passade jag på att tända upp en ny brasa i kaminen, när jag hörde att hon var klar på toan gick jag också dit. Vi möttes i dörren och hon slog armarna om min hals och tryckte sin nakna kropp emot min. 
- Tack, sa hon. 
- Tack själv, svarade jag. 
Hon gned sitt venusberg mot min kuk som genast började svälla igen. 
- Jag måste pinka, sa jag och vi gled isär. 
När jag var klar och gick tillbaka till vardagsrummet kom hon fram och kramade om mej igen, jag trycket henne emot mej och våra kön gneds mot varandra. Kuken reste sig och lade sig tryckande mot hennes blygdläppar som delade sig och jag drog kuken fram och tillbaka mellan hennes blöta hala blygdläppar. Jag greppade hennes tighta små skinkor och lyfte upp henne och trädde hennes trånga fitta på kuken, hon slog benen runt min midja och armarna om min nacke. Jag stötte i henne så hon studsade mot min kropp och fittan kramade skönt varje millimeter av min kuk. Trots att hon bara vägde 45kg kände jag att jag inte skulle orka hur länge som helst så jag tog ett par steg och satte ner henne på soffans armstöd och hon släppte greppet om min nacke så hon föll  bakåt ner i soffan, jag bytte grepp och la hennes knäveck över mina armar och fortsatte plöja in kuken i den underbar fittans blöta innre. Jag tittade ner på hur blygdläpparna stramade runt kuken, fittsaften flödade och smorde kuken som gick som en pistong in och ut i ett allt högre tempo tills fittan drog ihop sig i kramper när det gick för henne. Jag kände hur jag närmade mej med stormsteg när hon klämde fast kuken med sina fittmuskler. När jag kunde drog jag ut kuken och lät den glida över blygdläpparna i några drag innan jag kom i kaskader över hennes platta mage. Sperman skjöt ut och lade sig i långa strängar från venusberget upp till hennes fasta bröst. Medan vi flämtande hämtade andan lekte hon runt med ett finger i sperman, tog lite på fingret och slickade av det. Hon såg fundersam ut medans hon smakade av sperman, så jävla porrigt. Det ryckte lite i kuken innan den slaknade. 
- Jag tror vi behöver duscha men det får bli korta duschar då jag inte vet hur det är med varmvatten. 
 
Emelie duschade först och tvättade snabbt av sig och sedan hoppade jag in i duschen, varmvattnet tog snabbt slut men jag spolade av mej det värsta. Vi klädde på oss och fixade lite mackor till frukost, när vi satt i soffan och åt var jag tvungen att ta upp det känsliga ämnet. 
- Jo du vet att det här har varit fantastiskt skönt och jag är glad att jag fick äran att vara din första men det här får inte komma ut, jag vill fortsätta leva med din mamma och det skulle ta hus i hellvete om hon fick reda på vad vi gjort. 
- Jag är inte blåst! Klart som fan inte mamma kan få veta det här. Jag vill att du och mamma ska fortsätta tillsammans. Du är bra för henne och hon har inte varit så här bra på många år men jag kunde inte hålla mej. Jag blev så kåt när jag såg er knulla och du verkade göra det så skönt för mamma att jag ville prova och killarna i mitt umgänge skulle troligtvis inte fått det till en bra upplevelse. 
- Ok bra, jag hoppas att det blev som du hoppats det skulle bli. 
- Jag tror inte det kunde blivit bättre, det var så jävla skönt. Men jag provar gärna fler grejor med dej, jag skulle vilja prova att suga kuk. Det ser så porrigt ut i porrfilm. 
Jag satt tyst en stund innan jag kunde svara. 
- Ok. Ja det finns massor att prova och jag ställer gärna upp men vi måste vara försiktiga. 
Hon reste sig upp och kom fram och kysste mej. 
- Jag är lite öm nu så vi kanske kan vila en stund? 
- Ja jag är ingen maskin så jag behöver också vila lite, sa jag och log. 
 
Jag spenderade förmiddagen med att elda i kaminen och bära in ved och tanka elverket, man vet aldrig när strömmen kan komma tillbaka när man bor på landet. Är det många träd som ligger på ledningarna så kan det dröja innan kraftbolaget har rensat upp. Jag ringde till Camilla och frågade hur hon mådde och hon var ok, lite värk men dom tog väl hand om henne på sjukhuset. Jag berättade att vi hade strömavbrott så jag var tvungen att vara hemma och hålla värmen uppe tills strömmen kommer tillbaka men när den var tillbaka skulle vi komma och hälsa på henne. Hon tyckte det var tråkigt men förstod situationen. 
19:41 kom strömmen tilllbaka. Det tog en halvtimme innan det fanns varmvatten så det gick att duscha. Jag sa till Emelie att nu går det att duscha igen så jag tar en dusch. 
- Ok då duschar jag efter dej. 
Jag gick till badrummet och tog av mej kläderna och klev in i duschen. Det varma vattnet kändes underbart, Emelie klev in i badrummet och klädde av sig och kom in till mej i duschen. Hon tog utan att säga något min duschtvål och började tvåla in mej. Jag lät henne hållas och bara njöt, när hon kom till kuken var den redan stenhård. Hon tvättade den noga, runkade mej med hala händer, smekte ollonet och tvålade smekande in min pung. När all tvål var bortspolad gick hon ner på knä och slöt sina läppar om ollonet och började ovant att suga mej. Jag guidade henne i kuksugandest ädla konst och hon sög snart fantastiskt skönt. 
- Jag kommer snart, varnade jag. 
Hon tog ut kuken och runkade den framför sitt ansikte. Det tog inte många sekunder innan första spermastrålen träffade henne från hakan upp till hårfästet, när sista sprutet träffade läpparna och hakan öppnade hon munnen och sög in mej igen. Jag trodde jag skulle svimma, där satt min styvdotter helt ner sprutad i ansiktet med sperma droppande ner på brösten och sög mej. Nått mer porrigt hade jag aldrig upplevt. 
Hon reste sig upp och jag spolade av henne med duschen sen började jag smekande tvåla in henne. Jag började med ryggen och ner över skinkorna och ner till fötterna, när jag gick uppåt igen tog jag framsidan fortfarande placerad bakom henne. Jag undvek fittan och smekte mej upp för magen och lade tillslut händerna om hennes bröst och tryckte henne emot mej så min åter igen styva kuk lade sig mellan hennes skinkor, hon tryckte sig mot kuken och la sitt huvud mot min axel. Jag lät ena handen leta sig ner till fittan och tvättade den noga, jag spolade bort all tvål och riktade duschstrålen mot klittan. Hon stönade och vred sig och gned skinkorna mot min kuk. Jag böjde lite på benen så jag fick in ollonet mot henne kåtsåsiga fitta och styrde in kuken i henne, hon tog över duschhandtaget och jag greppade hennes höftkammar och började knulla henne bakifrån i ett rasande tempo. Jag var så kåt av situationen att det inte tog lång stund innan jag fyllde henne med min säd men kuken slaknade inte utan jag fortsatte stöta i henne och strax efter mej kom hon i en kraftig orgasm. Jag knullade henne genom hela orgasmen och kände att jag snart skulle komma igen. Jag drog mej ur och placerade mitt ollon mot hennes anal sprutade satsen mot rövhålet, jag tryckte kuken mot den nu hala bakre ingången några gånger innan jag smetade runt sperman med ollonet så snart hade hon sperma på halva stjärten. Vi spolade av oss igen innan vi klev ur duschen och torkade av oss. 
- Gud va härligt det där var, bästa duschen ever, sa Emelie och strålade av nyknullad lycka. 
- Ja det var längesedan en dusch var så skön, jag brukar behöva en stund efter jag kommit innan jag kan knulla igen. Men du är så skön att kuken verkar orka med mer än vanligt. 
 
Vi klädde oss och gick ut i köket för att laga till lite riktig mat. Medans vi åt berättade Emelie vad hon tyckt varit bäst av våra övningar. Nått hon blivit förvånad över var hur skönt det känts när sperman träffat analen, det hade killat till på ett skönt sätt. 
- Mmm en del tjejer är väldigt känsliga i analen och får kraftiga orgasmer av analsex, sa jag. 
- Men gör inte det ont? Att bli knullad i röven alltså. 
- Det beror på, är man försiktig och smörjer in med nått glidmedel så gillar en del tjejer det väldigt mycket andra inte. 
- Har du provat? Att knulla nån i röven alltså. 
- Ja jo det har väll hänt men det var länge sen. 
- Mamma vill inte ha kuk i röven alltså? 
- Nej inte vad jag vet iallafall, hon har inte verkat så sugen. 
- Men du gillar det? 
- Ja jo det är en annan känsla än i fittan men tjejen måste vilja för att det ska bli bra. 
Emelie satt tyst en stund och funderade innan hon byte ämne och frågade när vi skulle hälsa på Camilla. 
 
När vi ätit satte vi oss i soffan och slöade framför teven, jag hade armen om Emelies axlar och hon kurade in sig emot mej. Vid 21:30 stängde vi av teven och gjorde oss klara för natten. 
- Jag sover i min säng i natt, det är ju skola i morgon. Sa Emelie. 
- Det är nog en bra idé så vi får sova lite i natt, för skulle du ligga bredvid mej kan jag inte garantera att det blir nån sömn, sa jag med ett leende. 
Hon kysste mej gonatt och klämde mej lätt på kuken innan hon gick upp till sig. När jag lagt mej i sängen låg jag och surfade lite på telefon medans tankarna snurrade i huvudet. Efter en halvtimme plingade det till och ett sms från Emelie syntes på skärmen. " Kan du komma upp" stod det. Undrar om det hänt något, jag skyndade mej upp för trappan. På trappkrönet hörde jag stön från Emelies rum, när jag skulle gå in till henne frös jag mitt i steget. Där på sängen stod Emelie på knä och svankade så brösten tryckte mot madrassen med fingrarna frenetiskt gnuggande på klittan och sin lilla dildo inkörd i röven. 
- Det är skit skönt, stönade hon. 
Den enda som reagerade var kuken som fjädrade upp i givakt. 
- Men stå inte bara där,  kom hit och knulla mej då! 
Min tillfälliga förlamning släppte och jag slet av mej kalsongerna och klev upp bakom henne och la mitt ollon mot hennes fitta och trängde in i henne, hon tjöt av lycka när jag började knulla henne. Vad har jag släppt loss för sexgalning, for en tanke genom mitt huvud sen log jag. Nästan genast kom hon och orgasmen skakade hennes kropp, när den avtagit  drog hon ut dildon ur röven och stönade fram. 
- Jag vill känna din kuk i röven nuuuuu. 
Jag drog mej ur fittan och la ollonet mot hennes anal och började pressa på. Sakta gav ringmuskeln efter och jag stötte mej sakta längre och längre in i hennes röv.  När hela kuken var begravd i hennes trånga tarm började jag sakta stöta i henne. Emelie hyperventilerade, ganska snart ökade jag tempot och stötte kuken hårdare i henne. När jag knullat henne en bra stund hörde jag plötsligt ett surrande ljud och kände genom den tunna väggen mot fittan hur hon började knulla sin fitta med en dildo. Det blev inte många juck med dildon innan hon kom igen i den kraftigaste orgasmen hon fått hittills. Analen drog ihop sig så det gjorde ont i kuken, jag kände hur nått varmt sprutade mej på pungen och rann ner för mina ben. Hennes röv masserade min kuk pulserande och min orgasm kom i ilfart och stråle efter stråle fyllde hennes rövhål. Emelie föll ihop på sängen helt utpumpad. 
- Det här var helt sjukt, stönade hon innan hon somnade som om hon blivit ned klubbad. 
Jag stod en stund och beskådade scenen framför mej. Där låg min styvdotter med min sperma sipprande ur hennes röv och en stor våt fläck fittsaft på lakanet efter hennes fontänorgasm, bredvid fläcken låg en dildo och surrade. Troligtvis hade fittmusklerna skjutit ut den när dom krampade, jag sträckte fram handen och stängde av vibratorn och drog täcket över henne. Innan jag gick ner kysste jag henne på pannan och viskade. 
-Du är galen fast på ett väldigt skönt sätt.

Nästa morgon möttes vi i köket, hon kom fram och kysste mej. Jag greppade hennes skinkor och drog henne emot mej. Vi stod och hånglade och torr juckade mot varandra tills jag släppte henne och sa. 
- Det här går inte, jag måste till jobbet och du ska till skolan. Om vi fortsätter måste jag nog knulla dej hela dagen. 
- Jag skolkar gärna, stönade hon. 
- Det vore härligt men vi får skärpa oss, när Camilla är hemma igen måste vi ju kunna hålla fingrarna i styr. Annars får jag binda fast dej i din säng. 
- Mmm kanske det, sa Emelie med ett drömande uttryck i ansiktet. 
- Skärpning nu, skola och jobb sen ska vi hälsa på din mamma. Jag måste åka nu. 
- Tack för "gonatt sagan" den var skön, det får vi prova igen, sa hon och log. 
- Jag åker nu, jag plockar upp dej när jag slutar så åker vi till sjukhuset. Hejdå. 
  
Jag var allt annat än en lämplig bilförare på vägen till jobbet, jag hade tankarna på helt andra saker än bilkörning. Men jag tog mej till jobbet iallafall utan missöden. 
Det gick trögt på jobbet, tiden släpade sig fram. Vid frukostrasten frågade några kollegor hur det var med Camilla. När jag förklarat att hon var ok efter omständigheterna men skulle vara kvar på sjukhuset i 12 dagar till. Det kom några kommentarer om att nu skulle det bli fröken höger som fick sköta "markservicen" och några kom med förslag på upphängningsanordningar så jag åtminstone skulle ha nån nytta av henne. Det var bara skämt men jag tänkte att ni skulle bara veta att jag knullat Camillas dotter så kuken är helt utsliten. 
 
Efter jobbet hämtade jag upp Emelie på stan och sen åkte vi och hälsade på Camilla. 
När vi kom in på hennes rum sken hon upp och frågade hur det var med oss. 
- Jo det är väll bra, lite tråkigt när du inte är hemma bara, hur är det själv då? När får du komma hem? 
- Det är ok, tråkigt att ligga här men dom har opererat knät och fixerat smalbenet så jag får väll ligga kvar här tills det läkt så pass att jag kan ta mej till toan själv iallafall. Jag får inte röra knät den närmaste veckan säger dom, sen ska dom utvärdera hur det läkt. 
- Du då Emelie? Går det bra att vara hemma med Niklas? Du ser lite trött ut. 
- Jag har sovit lite dåligt sen du gjorde dej illa bara. Men Niklas tar hand om mej som bara han kan, svarade Emelie. 
- Va bra, ja han är ju så omtänksam. 
Jo nog har jag tagit hand om din dotter allt, i alla hål, tänkte jag. 
Vi satt kvar och pratade med Camilla i ett par timmar och lämnade över några tidningar och ett par böcker innan vi kramade om henne och sa hejdå. 
 
När vi kom hem gick jag in i duschen och när jag nästan var klar kom Emelie in och gjorde mej sällskap, jag tvålade smekande in henne men vi var för trötta för att knulla så vi nöjde oss med en mysig dusch och gick sedan och lade oss i dubbel sängen......

 


 

 

 


 
 

 


 


 

 

 

 

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Fjölnir Hedning

Det kommer en fortsättning men om den blir här känns osäker. Vet inte vart jag ska fortsätta publicera. Tips på bra sida?

14/5 kl. 20:22

#3

Ronneby

WOW vilken otroligt bra novell. Kommer det flera delar? Och kommer du publicera flera alster någon annanstans?

14/5 kl. 16:01

#2

JL1972

Alla mäns hemliga dröm det här säkert. Väldigt välskriven, man lever sig verkligen in i berättelsen.

12/5 kl. 06:35

#1

DaoDao

Bra skrivet med en tillräcklig introduktion och sedan sakligt beskrivet vad som hände. Lite mer känslor hade kunnat vara bra, men en mycket bra novell! :)

10/5 kl. 18:49