Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/1, 2013 kl. 14:27, av Baluns

Pia drömde om en dp

Jag hade chattat på Spraydate med Pia under en längre tid. Jag och min kompis Ove uppfyllde hennes hemliga dröm.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

27 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Baluns

Tackar för det Huldran ;-)

9/6, 2014 kl. 21:44

#5

Huldran

Var tog stjärnorna vägen?

9/6, 2014 kl. 07:18

#4

Huldran

Tjejen gift? Vad har det med saken att göra? Hennes ensak. Du som klagar, har Du frågat din egen kille vad han gjorde sist han kom sent hem?
Novellen lite kort, annars inget fel på! Jag höjer.

9/6, 2014 kl. 06:27

#3

Lilo

Man lever bara en gång så knulla alla ni får. Dumt att sitta på hemmet och ångra alla man missat.

23/1, 2013 kl. 13:16

#2

WAMPyrellagirls

Jag kan skilja på fantasi o verkligt liv och tycker alltid att författare skall få ta ut svängarna och inte behöva tänka på moral och etik.
Finns så många andra noveller som säkert tilltalar dem som måste ha verkligheten som riktmärke, även när dem läser noveller.

7/1, 2013 kl. 21:39

#1

WAMPyrellagirls

Värst vad det numera skall moraliseras här på Bubblan.
Skall någon i fortsättningen få fantisera fritt, när det skrivs noveller eller måste läsarna först ge sitt tillstånd om innehållet?

Vill Baluns ha henne gift, så är det väl inget som någon läsare behöver oja sig över.
Tina W

5/1, 2013 kl. 18:28