Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/5, 2014 kl. 02:13, av WAMPyrellagirls

Kö!

Alla har vi stått i kö och givetvis oftast den som tar längst tid.
Ibland försöker vi oss på att tänja lite på våra gränser. Därför skrev vi denna ur en mans perspektiv.

Bli nu inte arg om slutet inte är som du tänkt dig...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#17

Smajlis

Ler stort. Ett oväntat slut som sagt men vem har inte stått i kö och fantiserat, det är säkert ett universellt tidsfördriv.

Väldigt uppmärksam och kunnig gubbe också får jag säga. En underklädernas Sherlock, typ.



5/5, 2017 kl. 18:11

#16

Smajlis

Ler stort. Ett oväntat slut som sagt men vem har inte stått i kö och fantiserat, det är säkert ett universellt tidsfördriv.

Väldigt uppmärksam och kunnig gubbe också får jag säga. En underklädernas Sherlock, typ.



5/5, 2017 kl. 18:10

#15

WAMPyrellagirls

Tack Blåögd o kul att den inspirerade dig att skriva.

6/1, 2016 kl. 19:46

#14

blåögd

Jag tycker denna novell är helt fantastisk! Helt underbart ihopsnickrad som lämnar precis rätt känsla inombords. Fyndig och välskriven! Uppbyggnaden av denna inspirerade mig till en egen variant faktiskt. Hur som helst, säger dom föregående talare: uppfriskande!

6/1, 2016 kl. 10:02

#13

Huldran

Härlig, uppfriskande! Min kaffepaus får idag plötsligt en ny mening och jag skrattar gott inombords. Känner igen mig själv. Både som objekt men även som sist i kön. Det spelar ingen roll att jag är tjej.

Vem har inte stått i en sådan kö. Om sommaren, när sommargästerna äntrar området och plötsligt klär sig som på en campingplats. Vi andra tycker till, men gör snart likadant. Tack, Wampisarna!

27/10, 2015 kl. 14:01

#12

WAMPyrellagirls

Vi njuter av alla kommentarer som vi får, oavsett anledning... :)

26/9, 2014 kl. 18:10

#11

WAMPyrellagirls

Ett tag kändes det som vi hade tappat gnistan när inget vi skrev blev så bra att vi tyckte det var värt att lämna ifrån oss. Den uppskattning vi nu fått för både "Kö!" och "Kortleken" värmer enormt och sporrar oss till att skriva mer.

8/6, 2014 kl. 01:37

#10

Mrs_Robinson

Underbart! Och ett gott skratt i slutet :D
Vad sköna ni är Wampisarna! Väldigt skön stil... men jag känner en rullatorgubbe som INTE behöver Viagra ;) (oviktigt information i sammanhanget).
5 p från mig.

6/6, 2014 kl. 08:04

#9

actus

Denna gillade jag skarpt. Känner ju igen sig i situationen (tja om man bortser från rullatorn då) men att stå i kö och fantisera.

24/5, 2014 kl. 19:03

#8

WAMPyrellagirls

T A C K till alla som kommenterat!
Inte trodde vi att denna lilla iakttagelse i en långsam kö, skulle ge sådan respons.

24/5, 2014 kl. 06:56

Läs in fler