Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/1, 2015 kl. 10:46, av Jesper

Öppna förskolan

Jonas är pappaledig och besöker öppna förskolan med sin dotter ibland. Där träffar han den unga småbarnsmamman Louise och de blir goda vänner. Småbarnslivets tristess leder dem in på samtal om nya drömmar och upplevelser som de aldrig prov

 

Att vara föräldraledig är ibland extremt långtråkigt och jobbigt med dålig sömn, enformiga rutiner och lite vuxenkontakt. För att råda bot på de två sistnämnda försökte jag i alla fall att söka mig till samlingsplatser där det fanns både andra barn och vettiga vuxna att prata med. Öppna förskolan blev en sådan tillflyktsort. Redan när min dotter Molly var ett år gammal började jag gå dit och sedan fortsatte jag under de dagar jag var ledig med henne. Min fru och jag hade skilt oss när Molly var tre år och jag hade henne varannan vecka. Hon hade redan hunnit bli fem år och när jag hade henne hos mig varannan vecka försökte jag se till att vi hann umgås så mycket som möjligt. Därför brukade jag arbeta in en dag när hon kunde vara ledig från dagis så vi kunde hitta på roliga saker tillsammans.

 

Snart hade jag upptäckt att pappa inte riktigt räckte till som lekkompis hela dagarna. Hon efterfrågade jämnåriga kompisar allt mer och det gjorde att öppna förskolan fortfarande var en räddning i vår tillvaro. Efter skilsmässan hade jag flyttat in till en lägenhet i stan och förskolan låg bara ett par hundra meter bort. Perfekt att bara ta en spontan sväng förbi när lägenheten kändes för liten för mig och min aktiva femåring. Där fick hon utlopp för sin överskottsenergi och jag kunde låta henne springa runt i de barnsäkrade lokalerna och leka med kompisar, medan jag slog mig ner på en stol och drack en kopp kaffe ihop med andra slitna småbarnsföräldrar.

 

En av de föräldrar jag lade märke till genast var Louise. Hon var betydligt yngre än jag och jag gissade att hon var runt 25 år. Själv hade jag hunnit fylla 40. Trots sin ungdom hade hon redan två barn. Det äldre barnet var jämngammalt med Molly och de lekte väldigt bra tillsammans. Sedan hade hon en son på ett år. Louise var ganska kort, hade blont långt hår som oftast var uppsatt i en hästsvans i nacken och blåa pigga ögon. Kroppsligt var hon i stort sett opåverkad av sina två graviditeter och de stora brösten var framträdande, liksom hennes underbart runda stjärt. Jag fick intrycket av att några av mammorna på öppna förskolan ogillade henne, men antog att det mest var på grund av hennes utseende. Själv hade vi brutit isen vid ett tillfälle då våra döttrar vägrade skiljas åt efter lunchstängningen av förskolan och jag bjöd över dem på en improviserad lunch hemma hos oss. Det blev oväntat trevligt och sedan dess så tydde vi oss till varandra när vi träffades.

 

Min vänskap med Louise väckte också nyfikenhet på vem hon var, vad hon var intresserad av och vilka hon träffade annars. En enkel sökning på hennes namn gav oväntat mycket. Hon hade nämligen en egen blogg sedan flera år. Där kunde man följa hennes liv från ungefär 18 års ålder och fram till idag. Studenten, semesterresor, släktmiddagar, jobbfoton och så småningom träff med drömkillen Fredrik. Därefter gick det på löpande band med bröllop, smekmånad, graviditet, husköp och så småningom barnen Tilda och Samuel med tätt intervall. Genomgående verkade hennes liv vara "lyckliga gatan" med ett välstylat hus, ljust- och fräscht naturligtvis, relaxavdelning, fin trädgård, blommande krukväxter och massor av hysteriskt vackra bakverk. Det senare verkade vara hennes stora passion och jag har aldrig tänkt på hur många olika varianter det gick att tillverka en cupcake i! Den ena färggrannare och mer avancerad än den andra.

 

Hennes man verkade dessutom vara en drömkille. Välbetalt prestigefyllt jobb, snygg, snäll, barn- och familjekär... Jodå, Louises liv verkade helt lyckat på många sätt. Det enda hon ibland klagade över var att hon inte hade tid att träna och att "graviditetsmagen" skulle bort. Jag som hade sett henne i ganska tighta kläder kunde inte fatta vad hon menade, men tydligen var det hennes stora problem i livet och hennes vänner på bloggen hejade på henne när hon skrev att hon hunnit med en träningsrunda.

 

Under graviditeten hade de tagit några smakfulla bilder på henne i bara underkläder och jag stannade till vid dessa och beundrade hur vacker hon var. Visst hade hon en stor mage och så, men det var ändå hon. Det kändes lite förbjudet att stirra så på bilderna, men hon var verkligen döläcker i en vit bh:n och spetstrosor. På en bild var Fredrik med och lade en skylande arm över hennes nakna bröst. Den var riktigt sensuell och hennes stora svullna bröst doldes precis lagom av armen för att man skulle ana hur de verkligen såg ut.

 

Louise och jag blev allt bättre och närmare vänner. Vi brukade messa varandra och fråga om den andre skulle gå på förskolan. Det var ju så praktiskt att tajma in besöken då de äldsta barnen blivit så bra kompisar och var nästan som varandras barnvakter. Det medförde också att vi vuxna fick tid att prata ostört så länge som Louises yngsta var nöjd, vilket han var nästan alltid. Vi drack kaffe och tjattrade om allt möjligt. Trots den stora åldersskillnaden så hade vi mycket gemensamt och det blev aldrig tråkigt att umgås med henne. Att hon var så vacker hjälpte naturligtvis till också.

 

Så kom dagen i juni då öppna förskolan stängde för sommaren. Vi var med på avslutningen båda två och barnen lekte bättre än någonsin. Det kändes lite sorgligt att det var slut, även om verksamheten återuppstod om några månader igen. När vi packat ihop våra grejer och stod utanför på gatan fick jag en varm kram av Louise.

 

"Ha en riktigt skön sommar nu! Vi ses säkert i höst igen!"

 

"Detsamma!", sa jag vemodigt.

 

Jag skulle precis vända mig om för att gå när orden plötsligt slank ur mig.

 

"Om du har lust någon gång, så får du gärna titta in till mig i sommar. Ja... alltså med barnen... Inte om du inte vill, men... du vet..."

 

Louise skrattade till.

 

"Du är för söt!!"

 

Hon gav mig ännu en kram och log.

 

"Vi ses!!"

 

Sedan tog hon sin femåring i ena handen och barnvagnen i den andra och gick iväg längs trottoaren. Jag kände mig som en idiot och istället för att kväsa min skam så fräste jag till min femåring som var på väg åt fel håll som vanligt.

 

"Molly...kom NU!! Dags att gå hem och äta!!!"

 

 

*****************************************************

 

 

Efter bara tre dagar började Molly tjata om att träffa Tilda för att leka. Jag lyckades sysselsätta henne i två dagar till, men sedan blev tjatet outhärdligt. Jag tog tjuren vid hornen och skickade ett sms till Louise. Det tog bara några minuter innan svaret kom. "Tack för räddningen!! Kom direkt, jag håller på att bli tokig!! :-) Ta gärna med badkläder till poolen!" Jag skrattade och packade ihop grejerna. Inom en halvtimme ringde vi på hemma hos Louise och så fort dörren öppnades rusade Molly in för att hitta Tilda. Louise var klädd i en vit badrock och håret var blött.

 

"Tack för att ni kom! Det har varit hysteriskt med två klängande missnöjda barn. Nu blir jag i alla fall av med Tilda och Samuel somnade precis!"

 

"Tack själv!! Jag har ju bara en, men förstår vad du menar!", log jag igenkännande mot henne.

 

Vi gick in och jag fick en rundvisning av huset. Allting var precis så perfekt välordnat och fint som det såg ut på bloggbilderna. Lite leksaker utspridda här och var samt en del disk i köket, men annars väldigt fint. Louise sneglade på mig.

 

"Du tycker förstås att det är FÖR pedantiskt, eller hur?"

 

Hon hade varit hemma hos mig en gång, så hon visste hur det såg ut där. I stort sett rena rama motsatsen!

 

"Nja, jag såg faktiskt att frukostdisken stod kvar...", skämtade jag.

 

Louise skrattade hjärtligt.

 

"Ja, Fredrik och jag har inte så mycket annat att göra, så vi håller huset i perfekt skick..."

 

Hon avslutade inte meningen och jag frågade inget mera, så hennes kommentar hängde kvar i luften. Jag kunde inte riktigt greppa om den var allvarligt menad eller om det var ett skämt som jag inte begrep. Vi gick vidare ut i trädgården där de hade monterat upp en studsmatta och en stor pool. Femåringarna hoppade för fullt på studsmattan och Samuel låg och sov i sin vagn i skuggan under ett stort äppelträd.

 

"MAMMA!!", gastade Tilda så fort hon fick syn på Louise. "Vi vill bada!!"

 

Louise blinkade åt mig.

 

"Det måste väl vara din tur? Jag har redan varit i två gånger idag!"

 

Jag bytte om till badshorts och hoppade i poolen tillsammans med barnen. Det var riktigt skönt i sommarvärmen och jag lekte och stojade med Molly och Tilda ett långt tag. Till slut började jag frysa, men barnen ville inte gå upp.

 

"Din tur?", frågade jag Louise uppmanande som satt bekvämt i en solstol och läste i en bok.

 

"Okej! Du har gjort dig förtjänt av lite vila!", log hon.

 

Hon tog av sig badrocken och jag fick koncentrera mig på att inte stirra. Under den hade hon en välskuren röd bikini som verkligen framhävde hennes stora bröst och en perfekt rundad stjärt. Det var tur att jag var nerkyld, annars hade kanske min kuk rest sig omedelbart. Jag klättrade ur poolen och tog hennes plats i solstolen. När Louise lekte med barnen i poolen kunde jag tjuvtitta på hur hennes bröst gungade förföriskt när hon rörde sig i vattnet. Det var otroligt upphetsande och snart fick jag ursäkta mig och byta om till mina kalsonger och shorts för att inte avslöja mitt tilltagande stånd.

 

Till slut var barnen blåa om läpparna och Louise lyckades få dem att ta en paus framför TV:n. Vi hjälpte dem att få på sig torra kläder och placerade dem i soffan i vardagsrummet. Samuel hade vaknat och medan Louise ordnade fika så matade jag honom med en hemlagad puré. Snart kom hon ut och satte sig mitt emot mig på den andra solstolens nedre ända. Vi drack kaffe och åt cupcakes (så klart!) medan vi pratade om olika saker. Hennes badrock hade glidit isär och ju längre tid vi satt där så syntes mer och mer av hennes solbruna innanlår. Jag försökte verkligen att inte tjuvtitta, men det var nästan oemotståndligt så jag kastade några blickar i smyg. När Tilda ropade från vardagsrummet suckade Louise och reste sig. För ett ögonblick gled badrocken isär helt och jag fick en kort inblick mellan hennes lår. Hon hade inga bikinitrosor under och fittan var helt slätrakad. Jag flämtade till och tvingade mig till att ta en slurk kaffe för att verka oberörd och försöka dölja vad jag sett. Hjärtat började bulta direkt och jag kände hur jag nästan började rodna.

 

När Louise kom tillbaka hade hon bytt om till en blommig sommarklänning. Lite besviket fortsatte jag att sörpla på mitt kaffe.

 

"Gillade du vad du såg?", frågade Louise.

 

Kaffet åkte rakt ner i vrångstrupen och jag fick världens hostattack.

 

"Öhh... vad?", fick jag fram när hostan lagt sig något.

 

"Alldeles nyss...", fnissade hon glatt.

 

"Jag...", började jag stamma fram, innan jag insåg att hon visste vad jag sett. "...förlåt!"

 

"Dummer!! Det är ingen fara! Tvärtom faktiskt..."

 

"Vadå tvärtom?", frågade jag förvånat.

 

Louise log förföriskt.

 

"Det KAN ju vara så att jag faktiskt ville att du skulle se!"

 

"Jaha...", stammade jag vidare.

 

"Okej... jag som trodde du var en erfaren man!", retade hon mig. "Ibland gillar jag att visa upp mig för okända! Inte direkt att du är okänd, men du har inte sett min fitta förut i alla fal!"

 

"Nej..."

 

"Det tänder mig och är väl det snuskigaste jag har för mig nu som gift och småbarnsmamma!"

 

Nu började jag äntligen samla mig och förstått att Louise inte var så oskyldig som hon verkat. Hon verkade rätt öppen när det gällde sex och vi hade aldrig berört det förut när vi pratat.

 

"Då får jag väl tacka för titten!", log jag.

 

"Och vad tyckte du?", upprepade hon sin fråga.

 

Jag bet ihop och tog sats.

 

"Du har en jättesexig kropp och jag gillar verkligen att du rakar din fitta helt slät!"

 

"Ojdå... tack!", skrattade hon. "Du är inte så blyg trots allt!"

 

"Nej... inte direkt! Jag blev mest överraskad, men att du tänder på att visa upp dig är inte det snuskigaste jag varit med om!"

 

Louises spetsade öronen och hennes ögon vidgades.

 

"Jaså? Så nu blev du Mr. Erfaren helt plötsligt. Vad är det snuskigaste du gjort någon gång då? Får jag höra nu! På riktigt!"

 

Jag svalde, men intalade mig själv att det var bäst att fortsätta öppna sig. I min och min exfrus samliv hade vi några mer eller mindre kinky episoder.

 

"Ja... några gånger klädde vi mig i min frus underkläder när vi skulle ha sex..."

 

"VA!", Louise häpnade och blev knäpptyst. Hade jag avslöjat för mycket?

 

"Du tycker kanske att det är över gränsen, men det är faktiskt inte så konstigt!", försvarade jag mig.

 

"Nej...nej... inte så... Det var bara det att det trodde jag inte om dig!"

 

"Nej, de flesta gör nog inte det!", konstaterade jag torrt.

 

Hon var tyst en lång stund.

 

"Det låter faktiskt riktigt spännande när man tänker på det!", sa hon sedan.

 

"Hmmm...", instämde jag avvaktande.

 

"Jo men, jag menar det! Faktiskt! Det vore häftigt att se en man så... i sexiga tjejkläder..."

 

"Ok..."

 

Jag var inte helt övertygad, men lät henne hållas.

 

"Alltså... hur gör man... hur gjorde ni?"

 

"Hur menar du?"

 

"Ja..." Hon tänkte efter. "Vilka kläder hade du och hur fick du plats med... kuken?"

 

Nu var det jag som blev tyst. Vad skulle jag göra? Berätta som det var, eller släta över allt med en blek lögn? Av någon anledning så bestämde jag mig för det första alternativet.

 

"Så här är det: Du kommer nog att få en helt annan bild av mig efter det här, men du har själv valt att fråga!"

 

Louises nickade och hennes ögon vidgades förväntansfullt.

 

Så berättade jag för henne om min och min exfrus lekar. Hon var väldigt dominant och jag brukade vara undergiven. När vi klädde ut mig till tjej så började vi att sminka mig kraftigt, ofta lite för mycket, som en prosituerad. Hon fixade en peruk i en passande frisyr och sedan rakade hon mig noggrant. Efter det så klädde hon mig i sina egna underkläder. Ofta en bh eller korsett, matchande trosor, stay-ups och höfthållare. Yttre skalet av kläder blev en tajt klänning och ett par skor med höga klackar. Sedan fick jag gå runt så ett tag innan hon bestämde sig för att det var dags att ta för sig av mig.

 

Under hela berättelsen satt Louise knäpptyst och som förhäxad. Hon sög åt sig alla detaljer och jag tror aldrig att jag haft en så hänförd lyssnare.

 

"Blev du snygg?", frågade hon när jag berättat klart.

 

"Tja, vad ska jag säga om det? För att vara kille så blev jag nog hyfsat snygg!"

 

Louise funderade.

 

"Har du kvar de där kläderna?"

 

"Nej, det var min exfrus."

 

"Men, vill du inte göra det igen?"

 

"Jo det kan jag väl tänka mig, men då får jag väl låna någon annan tjejs underkläder!"

 

Det blev en ny paus. Det syntes på henne att hon tänkte så det knakade, nästan så att man såg hur tankarna snurrade runt i huvudet på henne. Till sist såg hon rakt in i mina ögon.

 

"Jonas, jag vill göra det där med dig! VERKLIGEN!!"

 

Ett ögonblick trodde jag att jag skulle ramla av stolen. Louise inte bara överraskade mig, hon chockade mig! Den söta perfekta tjejen med "allt" ville klä ut mig och sedan... ja kanske... ha sex? Tanken svindlade för mig.

 

"Men...", stammade jag fram. "...Fredrik då?"

 

Att påminna om hennes man var kanske inte rätt strategi om jag nu ville ligga med henne, men chocken satt fortfarande kvar. Hon med den perfekta familjen och hemmet. Det kunde jag inte komma att förstöra! Jag passade inte in i hennes cupcake- och "ljust- och fräscht"-värld.

 

"Skit i honom!", vräkte Louise ur sig. "Han har redan knullat med flera tjejer på kontoret och jag är nästan säker på att han dessutom har satt på min syster!"

 

Oj då, familjeidyllen var verkligen inte som jag föreställt mig. Fasaden rasade och Louise bara fortsatte.

 

"Han är dessutom jäkligt tråkig i sängen och efter att vi fått barn vill han bara knulla någon gång i månaden. Det är dags för mig att ha något roligt!"

 

Hon såg rakt in i mina ögon igen.

 

"Om du tycker att jag är något att ha förstås...?"

 

"OM!!", flämtade jag. "Du är den sexigaste och dessutom trevligaste tjej jag någonsin mött!"

 

"Då så!", log Louise. "Kan du arbeta in en dag nästa vecka, så kan vi ses utan de stora barnen? När Tilda är på dagis och Molly hos sin mamma. Samuel sover säkert som vanligt sina timmar mitt på dagen."

 

"Öhhh... visst!", stammade jag fram.

 

"Det är väl bäst att vi är hemma hos mig? Så vi har tillgång till alla kläder och smink!", fnissade hon.

 

Jag nickade och undrade vad som egentligen hände. Det kändes helt overkligt.

 

"Du ska få en liten aptitretare...", viskade hon och sneglade så att inget av de äldre barnen var i närheten.

 

Hon tog min hand och förde in den under klänningen. Mina fingrar rörde vid hennes bomullstrosor och de var mycket varma och dessutom våta.

 

"Jag blir snabbt kåt!", väste hon i mitt öra. "Nästa vecka vill jag att du gör mig ännu våtare!"

 

"PAPPA!!!", vrålade min dotter från TV-soffan och vi avbröts tvärt.

 

Jag började gå åt det hållet medan Louise log nöjt mot mig och blinkade.

 

"Nästa vecka...", väste hon hest.

 

 

*********************************************

 

 

Veckan gick i ett evighetslångsamt tempo. Nästan febrigt förväntansfull, som ett barn i den eviga väntan på tomten på julafton, segade sig dagarna förbi och det blev inte bättre av att Molly flyttade till sin mamma på söndagen. Allt jag kunde göra för att få tiden att gå var att arbeta. Raskt hade jag arbetat in en dag och gjorde ytterligare några timmar. Kvällarna gick åt till att fantisera om Louise och jag besökte upprepade gånger hennes blogg bara för att få se henne. Varje gång slogs jag av hur vacker och sexig hon var och hur overklig situationen jag hamnat i var. Med stor beslutsamhet avstod jag från att smeka mig själv under veckan, eftersom jag visste at det kunde ge mig en möjlighet att komma två gånger. När dagen med stort D ändå närmade sig så förberedde jag mig genom att raka min kuk helt. Det brukade jag göra inför att min exfru klädde upp mig och det var något som tände mig extra mycket. Jag kände också att det vore häftigt att förbereda sig lite extra inför mötet med Louise.

 

Trots att jag intalat mig att inte vara nervös så skakade min hand som ett asplöv när jag ringde på hennes dörr på förmiddagen. Tänk om hon ångrat sig, eller om Fredrik skulle öppna? Ett ögonblick önskade jag nästan att hon inte skulle öppna dörren. Att jag bara skulle gå hem igen. Tankarna försvann dock fort så snart hon öppnade dörren. Louise såg fantastisk ut! Hon hade en kraftig sminkning och det blonda håret utsläppt. Kroppen var paketerad i en tight röd klänning som verkligen framhävde hennes kurvor. Dessutom hade hon svarta nätstrumpor och ett par svarta högklackade skor.

 

"Välkommen Jonas! Skynda dig in, så grannarna inte ser så mycket!"

 

Hon drog in mig i hallen och gav mig en snabb intensiv kyss på munnen.

 

"Jag hoppas du gillar vad jag har på mig?"

 

"Verkligen!", flämtade jag fram tungt. Hon var döläcker.

 

"Bra, för du ska få ta på dig dem sedan!", fnissade hon.

 

"Okej, vad ska du ha då?"

 

Hon log förföriskt och slog oskyldigt ut med armarna.

 

"Kom nu! Vi har inte all tid i världen!"

 

Bestämt så drog hon in mig i deras stora badrum där hon placerat en stol framför den stora spegeln. Samuel var fortfarande vaken och satt på en filt på golvet med sina leksaker. Han verkade inte det minsta bekymrad över sällskapet. Jag satte mig ner på stolen och Louise började sminka mig. Hon var riktigt duktig och lade ner stor omsorg. Jag började slappna av och njöt av att bli ompysslad. När jag var färdig såg jag verkligen ut som en tjej i ansiktet och jag hade dessutom fått nagellack på mina händer. Smakfullt slampig skulle jag bäst beskriva mig. Kraftig sminkning runt ögonen och ett framträdande rött läppstift. Till sist tog hon fram en blond peruk och fixade en utsläppt frisyr av den. En viss likhet med hennes eget utseende i sminkningen och håret kunde jag se. Det kändes häftigt.

 

"Är det bättre än din exfru brukade göra?", frågade Louise när hon tyckte att hon var färdig.

 

"Mycket!!"

 

"Bra!! Jag ska bara somna Samuel, så går vi vidare sedan. Det ska inte ta lång tid. Du kan ju klä av dig under tiden!"

 

Hon lyfte upp Samuel och bar iväg med honom mot hans spjälsäng i barnrummet. Jag började långsamt klä av mig de få kläder jag hade, shortsen och skjortan. Kalsongerna behöll jag för tillfället på. Det kändes lite väl intimt att vara helt naken när Louise kom tillbaka. Medan jag väntade betraktade jag mig själv i spegeln. Förutom den kvinnliga toppen som Louise skapat såg jag en vältränad kropp, med ganska seniga muskler. Jag hade aldrig lyckats få till "bulliga" muskler, vilket i detta läge var en fördel. Dessutom var jag naturligt hårlös på bröstet. I boxerkalsongerna syntes konturerna av min kuk tydligt. Halvsvullen och inte opåverkad av behandlingen. Jag var ganska välutrustad och det spände ordentligt i kalsongerna redan.

 

"Står du här och beundrar dig?", fnissade Louise. Jag hade inte hört att hon kommit tillbaka. "Jag tog av mig de här till dig!"

 

Hon kastade över ett par svarta spetstrosor. Som tur var så var de i boxermodell. Ett par stringtrosor hade jag säkert sprängt sönder. Utan tvekan drog jag ner mina kalsonger och började kliva i trosorna.

 

"Åhhh... du är rakad...och stor...", flämtade Louise. "Så jäkla sexigt!"

 

Jag blev uppmuntrad av att Louise uppskattade min lilla överraskning och retades med henne genom att snabbt gömma kuken i hennes trosor. Ännu hade den inte uppnått fullt stånd, så jag lyckades hjälpligt dölja den under tyget.

 

"Snabbt jobbat!", flinade Louise. "Men jag får se mer av den godbiten senare..."

 

Hon sparkade av sig skorna och utan att hissa upp sin tajta klänning så att jag fick en skymt av fittan lyckades Louise knäppa upp strumpebandshållaren och rulla av sig nätstrumporna.

 

"Här!", uppmanade hon mig.

 

Jag tog emot kläderna och började krångla på mig dem. Det var inte direkt några kläder jag hade för vana att ta på mig varje dag. Nätstrumporna satt till slut på och jag knäppte strumphållaren bakom ryggen. Louise pekade på skorna och jag klev förvånat i dem. Jag hade inte trott att de skulle passa min fotstorlek på 43 alls.

 

"Tänk vad man kan hitta på loppis!", skrattade Louise.

 

Hon mötte min blick och blinkade förföriskt.

 

"Nu vill du väl få bh:n med?"

 

Min nick bekräftade hennes fråga och Louise såg till att snabbt dra ner toppen på den röda klänningen. Hennes stora runda bröst var underbart paketerade i en svart spets-bh. Den lyfte upp och ihop brösten till en lockande klyfta. När hon lossade bh:n hade jag förväntat mig att bröstens lyft skulle sjunka ordentligt och visst gjorde de det en aning, men för att ha ammat två barn så var det ett förvånande lyft kvar i dem.

 

"Wow!", flämtade jag.

 

Louise såg nöjd ut över min uppskattning och drog till sist klänningen över huvude. Nu var hon helt naken och jag blev mållös över hennes vackra och sexiga kropp. Hon var inte jättesmal, utan hade några kilo på magen och runt höfterna. Precis som jag tycker att tjejer ska ha. Samt de fantastiska brösten och den slätrakade springan mellan benen. Jag stod som fastfrusen och bara beundrade henne.

 

"Klä på dig nu!", uppmanade Louise. "Vi har inte all tid i världen!"

 

Efter att jag vaknat ur min trans så klädde jag på mig bh:n och klänningen med. Allting passade bra i storlek, även om jag inte fyllde ut bh:n på långa vägar. När jag var klar lät jag Louise betrakta sitt verk. Hon såg nöjd ut och bad mig snurra ett varv.

 

”Jag måste bara få ta en bild!”, bad hon och fiskade upp sin telefon ur handväskan.

 

”Bara du inte tar så någon ser att det är jag!”

 

”Ingen fara! Inte ens din närmaste granne skulle känna igen dig nu!”, flinade Louise.

 

Hon knäppte ett par bilder och sedan tänkte hon ett par ögonblick.

 

"Vänta lite!", sa hon plötsligt och försvann ut ur badrummet.

 

Snart var hon tillbaka med ett finurligt leende och höll ena handen bakom ryggen.

 

"Ställ dig mot handfatet!", beordrade hon mig. "Luta dig framåt!"

 

Jag ställde mig i den position som hon ville och kände hur hon direkt började smeka mig utanpå klänningen. Hennes händer sökte sig ner över strumpbyxorna och upp under kjolen. Samtidigt så började hon kyssa mig i nacken och andas tungt i mitt öra.

 

”Du är så jäkla sexig Jonas!”, väste hon. ”Jag älskar att du vågar göra så här!”

 

Louise hissade upp den tighta klänningen till midjan och drog bestämt ner trosorna över min stjärt. På framsidan var kuken fortfarande instängd och bultade uppfordrande efter uppmärksamhet. Det nästan värkte i den så att det gjorde ont av kåthet, men jag höll händerna i styr och lät dem vara kvar på handfatet. Plötsligt kände jag en kall vätska mellan mina stjärthalvor och hur Louises finger trevade sig fram och började smeka mitt bakre hål. Vätskan var glidmedel och det var den som hon precis hämtat och gömt bakom ryggen.

 

”Det här har jag alltid velat göra på en man!” Hon flämtade upphetsat i mitt öra. ”Fredrik tror att han blir gay bara man rör hans rumpa…”

 

Fingertoppen gled lätt in genom min spända ringmuskel och när den väl var inne så tryckte Louise in hela längden i min stjärt. Jag stönade till högt och kände hur pungen drog ihop sig i en reflexmässig reaktion. Kuken ryckte också till, men hölls på plats av de trånga trosorna. Det kändes som att jag var nära att komma redan.

 

”Louise… shit!!”

 

”Du tycker det är skönt? Härligt!!”

 

”Jag kommer att spruta om du fortsätter…”, flämtade jag.

 

Hon fnissade.

 

”Är du så känslig trots att du är så erfaren? Som en tonårspojke…”

 

Hon tänkte i några sekunder.

 

”Kan du komma fler gånger om du får spruta nu?”

 

”Jaaa… jag tror det…”

 

Louise kröp omedelbart ner på knä framför mig, drog ner trosorna och lät min kuk vippa ut i friheten. Hon tog den varsamt i handen, smekte den med några långsamma drag och började sedan slicka på den längs med skaftet och den rakade blygden. Till sist kom hon tillbaka till ollonet och tog det i munnen. Det var ljuvligt skönt och jag kände att det var mycket nära en utlösning.

 

När hon återigen tryckte upp sitt finger i min stjärt gick det som en elektrisk stöt genom kroppen som vände tillbaka till mitt underliv och löste ut den laddning som koncentrerades till pungen. Louise avbröt dock all stimulering av kuken i det ögonblick hon förstod att utlösningen var på gång. Istället för den kaskad av sperma som jag brukade skjuta iväg blev det en rännil som hon lekfullt fångade med sin tunga och svalde med ett belåtet flin. Orgasmen jag upplevde blev mindre intensiv på detta sätt, men samtidigt längre och mer utdraget njutningsfull.

 

”Shit!!!”, flämtade jag igen.

 

”Skönt va!!”, fnissade Louise. ”Jag kan några tricks, trots att jag inte är så gammal!”

 

Hon höll kvar fingret i min stjärt och fortsatte att slicka försiktigt längs kukens skaft. Till min förvåning lade sig ståndet nästan inte alls och efter någon minut så började det kännas som att jag inte fått någon utlösning alls. Den pirrande känslan hos en ny annalkande utlösning återkom och jag stönade till.

 

”Nej du!”, utbrast Louise. ”Nu får du allt spara lite krut till mig också!”

 

Jag skrattade till och såg henne rakt in i ögonen.

 

”Sätt dig på bänken vid handfatet! Jag vill slicka dig!”

 

Hon behöll ögonkontakten medan hon leende flyttade sig intill handfatet och lyfte upp stjärten på avsatsen. Den var ganska bred så jag tog tag i hennes fotleder och placerade fötterna uppe på avsatsen med. Hon lutade sig bakåt mot väggen. Fortfarande såg hon mig i ögonen och de utstrålade förväntan och en dimmig kåthet.

 

Jag lutade mig över henne och kramade hennes stora bröst samtidigt som jag sög och slickade på bröstvårtorna med min mun och tunga. Min kropp tryckte sig mot hennes kön och jag kände hur min styva kuk pressade mot hennes lår. Vi rörde otåligt våra kroppar mot varandra och hennes fitta gned mot nedre delen av min mage. Det var otroligt frestande att bara lyfta upp kuken och låta den glida in i hennes inre.

 

”Slicka mig nu!! Snälla Jonas!!”, bad Louise. ”Jag klarar inte mer!!”

 

Trots mitt begär att bara knulla henne så lade jag band på mig och gjorde som hon önskade. Jag visste ju att det skulle ge utdelning senare för att slicka en tjej, det var något som jag kunde. På vägen ner på knä passade jag på att kyssa hennes kropp. Huden över revbenen, ner mot naveln och ett ytterst fint ärr från ett kejsarsnitt. När jag stod på knä hade jag hennes fitta rakt framför mig. Jag tog ett ögonblick för att studera den vackra slätrakade springan på nära håll. Läpparna var svullna och väntade på att öppnas. En glansig yta syntes på de inre blygdläpparna.

 

”Snälla!! Nuu!!”, bad Louise otåligt.

 

Denna gång fick hon som hon ville på en gång. Jag gav mig direkt på hennes fitta och slickade och sög på klitoris och blygdläpparna. Fört nu upptäckte jag hur våt hon var. Det fullkomligt rann safter ur henne och jag slickade i mig dem. Fittsaft hade alltid gjort mig upphetsad och jag hade inga problem att smaka på den. Tvärtom!

 

”Åhhh… Jonas!!!”, flämtade hon.

 

Mitt ansikte var alldeles blött och jag växlade mellan att borra in tungan i hennes inre och att suga och reta hennes hårda klitoris. När jag märkte att hon var riktigt nära att komma så sög jag in den svullna knoppen i munnen och vibrerade över den med min tungspets. Louise spände sin kropp i en båge och tryckte sin fitta ännu hårdare mot mitt ansikte.

 

”Aaaaaaaahhhhh!!!! Nuuuuuuu!!!”, flämtade hon högt och gav små skrik ifrån sig när orgasmen grep tag i hennes kropp.

 

Långsamt hade hennes orgasm trappats upp och ännu längre tog det för henne innan den avslutats. Jag hade aldrig varit med om en så lång orgasm förut och det kändes som att den varade ett par minuter. Antagligen var det kortare tid, men tiden går långsamt när man upplever något intensivt och att vara med Louise var verkligen intensivt. Hon fick mig både att känna ett starkt begär och en lust att ge. Att hon fått en så stormande orgasm gav mig en nästan rusig känsla av stolthet och tillfredsställelse.

 

”Jonas…”

 

Louise tittade rakt in i mina ögon, men sade inget mer. Hon lockade upp mig från golvet med ett vinkande pekfinger och sedan böjde hon sig fram och kysste mig. Hennes safter blandades i vår kyss och det smakade underbart. Utan ett ord så drog hon den röda klänningen över mitt huvud och tryckte mina höfter emot sig. Jag sparkade av mig skorna och sneglade samtidigt in den stora badrumsspegeln där jag såg mig själv i form av en kvinna. Håret, ansiktet, bh:n, de nadhasade trosorna, strumporna och strumpebandshållaren. Allt mycket kvinnligt, utom min stora rakade kuk som stod ut som en provocerande motsägelse. Louise styrde bestämt in kuken i sin fitta. Den gled in utan problem och jag kunde känna hur hennes fittmuskler kramade runt kuken när jag var inne. Vi stod så ett tag och bara kände på varandra innan jag försiktigt började röra på höfterna.

 

Hon var riktigt våt efter sin orgasm och min kuk smörjdes av hennes krämiga vita fittsafter. Våra kroppar dunkade rytmiskt mot varandra och jag höll hennes stora bröst i mina händer. Louise gav ifrån sig njutningsfyllda stön och jag tror att jag grymtade upphetsat. Det var så upphetsande att jag kände mig hårdare än på mycket länge. En blick ner på våra rakade kön höll på att utlösa min laddning och jag fick bromsa mig själv en aning för att inte komma ännu.

 

”Ner på golvet!”, frustade jag.

 

Jag ville ta henne bakifrån och hon läste mina tankar. Smidigt gled hon ner, ställde sig på alla fyra och svankade lockande åt mig. Hon tittade upp mot mig och jag såg att hon väntade otåligt. Den paus jag hade behövt för att hålla tillbaka utlösningen var över och med ny energi tog jag henne bakifrån. Hennes stjärt var fantastiskt fin och jag greppade henne hårt runt höfterna för att kunna möta henne i stötarna. Jag kunde hålla tillbaka min egen orgasm och Louise fick ett ordentligt knull. I upphetsningens stund prövade jag att blöta ett finger med min saliv och pressa det mot hennes stjärthål. Toppen gled in med lätthet och Louise flämtade till

 

”Mmmmm…”, lät det från henne. ”Sååå skönt med ett finger i baken!”

 

Hon gjorde häftiga motstötar när jag fortsatte att knulla henne med min kuk och fingret samtidigt. Fittsaften flödade och jag blev fullständigt rusig av kåthet. Nästan så att jag blev rädd för vad jag skulle kunna göra med denna unga tjej. Samtidigt ville jag inte hålla igen utan tänkte pröva vad hon gick för. Ofta hade jag en god känsla för vad olika tjejer ville och inte ville i sängen och nu fick jag en intuition att testa Louise.

 

”Sätt dig bredvid handfatet igen!”, beordrade jag henne.

 

Lydigt ställde hon sig upp och hasade upp på avsatsen igen. Hon lutade sig tillbaka och såg nyfiket på mig. Jag såg mig omkring och hittade det jag sökte. Glidmedlet! När jag tog tuben, tryckte ut en klick i handen och smörjde in min kuk med så kisade Louise mot mig.

 

”Fredrik har aldrig fått prova det där du tänker… Han vill nog, men jag har aldrig tillåtit det!”

 

”Men du testar med mig?”

 

”Jag vill! Det är skönt när jag haft fingrar och dildos i stjärten, men du är stor!”

 

”Kuken är mjukare än en dildo, men jag är försiktig och du säger till om det gör för ont!”

 

”Ok! Jag vill prova… med dig!”

 

Mina fingrar var alldeles kladdiga av glidmedlet och det passade bra för att värma upp henne. Pekfingret gled lätt in i hennes stjärt och hon flämtade till av njutning. Hennes ögon blev något dimmiga och smalnade av. Jag kände hur hon slappnade av och lät långfingret glida in bredvid pekfingret. Fortfarande avslappnat och jag knullade hennes stjärt med de båda fingrarna ett tag innan jag började smeka hennes klitoris med den andra handen.

 

”Jävlar…!! Så skönt!!”, svor Louise.

 

Uppmuntrad av hennes njutning så fortsatte jag att gnugga hennes klitoris medan de två fingrarna i hennes stjärt ersattes av min hårda kuk. Den var betydligt tjockare än de två fingrarna och jag kunde känna hur ringmuskeln spjärnade emot i början. Som det ofta var så var det bara att vänta in rätt läge och Louise gjorde sitt yttersta för att slappna av och ta emot mig. Med några långsamma framstötar så gled ollonet innanför ringmuskeln och sedan var jag inne.

 

”Det gick…!”, utbrast Louise.

 

Hon lät förvånad och kände efter med handen så att hon verkligen hade rätt. Min stora kuk var verkligen inne i hennes stjärt och efter att ha stått stilla och bara låtit henne känna efter så började jag knulla henne försiktigt. Hon lutade sig återigen tillbaka och mötte mina ögon.

 

”Du har tamejfaan din stora kuk i min röv Jonas!! Det är helt sjukt!!”

 

”Men du gillar det?”

 

”Jag trodde aldrig att det skulle vara så här skönt!! Så jäkla skönt!!”

 

Jag fortsatte att knulla hennes stjärt och började gnida hennes klitoris samtidigt. Louise gnydde, först lågt och i långa toner sedan allt högre och kortare i små skrik. Jag ökade takten i min hand som stimulerade klitoris, men fortsatte att knulla hennes stjärt i långsamt tempo. Ville inte att hon skulle skada sig på något sätt, utan bara njuta av upplevelsen första gången. Stimulansen av hennes fitta och stjärt ledde snart till en stark och häftig orgasm. Den var inte så lång och utdragen denna gång, men desto intensivare.

 

Trycket runt min kuk blev nästan plågsamt och jag kände hur det började pirra i pungen. Denna gång skulle hon inte få hålla mig tillbaka, utan jag ville spruta helt okontrollerat och med stimulans. I sista sekunden drog jag mig ur hennes stjärt och runkade ut min sats över hennes kropp. De första strålarna nådde långt upp över hennes mage och i takt med att kraften avtog så regnade sperman mer rakt nedåt. När den landade fylldes den på av den tidigare satsen som rann nerför kroppen och de bildade små rännilar som hittade ut vid ljumskarna och föll vidare ner på golvet. Det var en ordentlig sats och Louise var alldeles kladdig.

 

”Shit… vilket sprut!!”, hävde hon ur sig.

 

En aning längre fortsatte jag att runka, som för att mjölka ut de sista dropparna, men även för att njuta av stunden. Det var en av de intensivaste och bästa upplevelserna jag haft med en kvinna och jag ville verkligen inte att den skulle ta slut. Trots det så började min stolthet att mjukna något och känslan övergick från njutning till överkänslighet. Så till slut släppte jag kuken, böjde mig fram och gav Louise en djup kyss på munnen.

 

”Tack!”, pustade jag.

 

”Det är jag som ska tacka! Det var fantastiskt!!”

 

Vi såg varandra i ögonen under ännu ett intensivt ögonblick. Just då kändes det som att det bara var vi i hela världen. Inga barn, inga måsten och framförallt ingen Fredrik. Ögonblicket kändes långt, men när vi släppte ögonkontakten så insåg vi att det antagligen var hög tid för lille Samuel att vakna snart. Vi väcktes ur vår bubbla och började snabba på med att städa upp efter vårt möte. Jag klädde av mig underkläderna och Louise hjälpte mig att bli av med sminket. Vi tog en snabb dusch ihop och kelade retsamt, även om vi visste att det inte skulle hinnas med mer.

 

Så snart vi kommit ur duschen så hördes ett barnskrik. Louise drog på sig sin badrock och skyndade iväg. Jag torkade mig och klädde på mig mina vanliga kläder. Sedan gick jag ut i köket där Louise satt och gav Samuel en banan. Samuel tittade upp på mig och vinkade glatt. Han var verkligen en behaglig unge. I mitt huvud undrade jag hur glad han skulle varit om han förstått att jag just knullat hans mamma.

 

Som om Louise läst mina tankar så brast vi ut i skratt tillsammans och det kändes skönt att vi kunde vara avslappnade om det som hänt. Jag fick en kopp kaffe innan jag gick och vid dörren så smög hon och jag till oss en sista kyss. Avslutningen lovade mera och med lätta steg vandrade jag hemåt. Som en nykär tonåring så hade jag inga bekymmer i världen och livet var hur enkelt och underbart som helst.

 

EPILOG:

 

Nu slutar historien om mig och Louise där. Eller i alla fall så börjar slutet där. När allt kom omkring så var hon inte redo att avsluta sitt äktenskap med Fredrik och jag kunde inte nöja mig med att vara älskaren som smög in på besök. Jag hade blivit allt mer förälskad i Louise och det höll inte i längden. Till slut var jag tvungen att säga nej till att träffas för mitt eget bästa. Det var inte hälsosamt för mig att bara vara med henne i hemlighet och på hennes villkor, även om det gav mig fantastiskt bra sex.

 

När jag väl bestämt mig var jag bedrövad och olycklig i nästan ett års tid. Våra barn fortsatte att träffas och jag såg henne därför då och då. Hon märkte hur jag mådde, men försökte aldrig återuppta vårt förhållande igen. Alltid omtänksamt och uppmärksamt frågade hon hur jag mådde och lyssnade. Alltmer gick vårt förhållande tillbaka till ett vänskapsförhållande och till slut lättade min sorg. Nästan på dagen ett år efter det första sexuella mötet så vågade jag acceptera en inbjudan att dricka kaffe med henne och det kändes riktigt bra efteråt. Nu är vi riktiga vänner igen tänkte jag när jag gick därifrån och det kändes bra!

 

EPILOG 2:

 

Dörrklockan ringde ännu en gång och jag blev en aning irriterad. Femte ringsignalen! Jag hade ju för fan duschat och personen som stod där ute kunde väl ge sig iväg om ingen öppnade! Med handduken runt höften och fortfarande drypande blöt så gick jag för att skälla ut den som ringde på. Häftigt så vred jag om låset och slängde upp dörren. Det jag mötte fick min ilska att dö ut på en gång och istället omvandlas till nyfikenhet.

 

Utanför stod en mycket vacker mörkhårig kvinna som såg ut att vara några år äldre än mig själv. Hon hade en vit sommarklänning och ett par vita sandaler. Naglarna på händer och fötter var målade i blodröd färg och läpparna hade en matchande nyans. Sminkningen var snygg och behagligt framträdande. I håret hade hon en blomma och det gav en känsla av midsommar. Klänningen var ganska figurnära och det framhävde hennes välbevarade kropp och stora bröst. Minst F-kupor skulle jag gissa och den nakna klyftan drog obönhörligt mina blickar till sig. En vit spets-bh höll brösten på plats och lyste igenom det vita tyget i klänningen. Hennes ben var vältränade och brunbrända. Det var något bekant över henne, men jag kunde inte placera det. Jag var säker på att jag aldrig träffat henne förut. Det skulle jag med säkerhet kommit ihåg. Kanske hade jag sett henne på TV?

 

”Vad vill du?”, mumlade jag fram när det första intrycket av denna otroligt vackra varelse sjunkit in.

 

”Jag vill bara komma in och prata lite…”, svarade hon och jag kunde nu se hur hon stirrade på min halvnakna kropp.

 

”Okej!”, svarade jag tillbaka och steg åt sidan för att släppa in henne. ”Vi kan sätta oss i köket.”

 

Det var inte mycket utrymme i hallen och hon gled förbi mycket nära för att komma in. Hon doftade förföriskt och jag kände hur kuken började resa sig under handduken. Jag försökte tänka på annat för att pressa ner ståndet, men när jag följde efter henne in i köket så märkte jag hur långt det gått. En alltför tydlig bula avtecknade sig och jag hoppades att hinna sätt mig innan hon lade märke till något.

 

Mitt på köksgolvet vände hon sig runt och lade omedelbart märke till bulan. Istället för att bli förvånad eller förskräckt så log hon, tog hon ett par snabba steg fram mot mig och kysste mig. Våra tungor möttes i en intensiv lek och jag kände hur hon började lossa på min handduk.

 

”Den här behöver du inte mer!”, väste hon.

 

Den okända, men på något sätt bekanta, kvinnan befriade mig från handduken och jag stod nu spritt språngande naken mitt på köksgolvet med en hård kuk vajande. Hon greppade den med sin hand och drog några prövande tag.

 

”Jag har en bättre plats för den här…!”

 

Kvinnan ställde sig mot köksbordet med en fot uppe på en av stolarna. Hon hade stjärten mot mig och drog upp den vita klänningen. Inga trosor! Utan att tveka så gick jag fram till henne och lät min kuk nosa rätt på hennes rakade springa. Med ett jämnt tryck så sköt jag in kuken i henne och hon välkomnade mig med värme och väta. Gud vad hon var våt och härlig! Med stor njutning började jag knulla henne stående mot köksbordet.

 

”Ahhh!!! Du är så stor och härlig som hon sa…”

 

Mitt i upphetsningen så missade jag nästan vad kvinnan sa, ”…hon sa…” – vem hade sagt?

 

”Vem…sa?”, frågade jag.

 

”Min dotter… Louise… hon sa att du hade en rejält stor och härlig kuk och att du dessutom kunde använda den!”

 

Louise… hennes mamma… det var Louises mamma jag knullade för helvete! Det var därför hon verkade så bekant! Hon var ju så lik Louise… Jag stannade upp med min kuk fortfarande inne i henne.

 

”Sluta inte!! Snälla!!! Det var så länge sedan jag fick ett ordentligt knull!”

 

”Men… Louise…”

 

”Hon är okey med det! Det var ju hon som skickade hit mig!”

 

”Ehhh… varför?”

 

”Jag skilde mig för ett år sedan och saknar sex så otroligt mycket! Hon trodde att vi kunde hjälpa varandra! Snälla fortsätt!!!”

 

Den korta förklaringen plus hennes kramande fitta avslutade vårt prat och jag koncentrerade mig på att ge henne och mig det vi verkligen behövde. Vi knullade desperat och hon kom i en fontänorgasm som rann nedför benen och bildade två pölar på golvet. Hennes ben skakade och ett tag trodde jag att hon skulle falla ihop. När det var min tur så gick hon ner på knä och tog min sats i munnen. Vi fortsatte att knulla som kaniner hela dagen och jag hade sprutat inne i hennes fitta och över hennes stora bröst. Dagen slutade med att hon sov över och morgonen därpå så återupptog vi där vi slutat.

 

Louises mamma var fantastisk och den överenskommelse vi gjorde upp från början, att inte inleda ett förhållande utan bara njuta av sex tillsammans, bröts snart. Vi sågs allt mer och blev förälskade. Molly älskade henne med och vi kom snart fram till att hon skulle flytta in. Märkligt nog så uppstod inga spänningar alls med Louise heller. Hon och hennes mamma tog det avspänt och jag bara konstaterade att livet har sina outgrundliga vägar ibland.

45 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Jesper

Tack för fina recensioner!! Klart att det finns fler erfarenheter/fantasier som kommer här på bubblan så småningom. Har ju några oavslutade serier att roa mig med också... ;-)

27/1, 2015 kl. 18:18

#4

Baluns

Mycket trevlig läsning, du har säkert fler erfarenheter att delge oss som är intresserade? ;-)

26/1, 2015 kl. 23:47

#3

erosvän

Underbart upphetsande och ett lyckat avslut.

25/1, 2015 kl. 08:56

#2

Mr_Solen

Ibland kan verkligen en epilog var knorren och här var det så. Så skönt när man sträckläser och känner hur upphetsningen stegrar.

Hoppas dessa rader får dej att skriva fler noveller.

Solen

24/1, 2015 kl. 23:16

#1

Klara

Härlig känsla och story! ????

24/1, 2015 kl. 16:59