Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/6, 2016 kl. 15:40, av TheTenderPoet

Plastmostrarna

Del 1 av 5 i serien Plastmostrarna

En ung man i gymnasieåldern ska hämta sina ingifta mostrar på krogen, skjutsa dem till släktsommarstugan. Redan i bilen börjar flörtandet.

Plastmostrarna, del 1

Hade precis fyllt 18 och skulle hämta min styvmammas båda systrar på krogen. Vara fyllechaffis var det tänkt. Det var två heta damer. Anne och Cecilia. Anne en rödhårig, spontan, kvinna med en liten söt uppnäsa, fräknar och en mun man bara längtade efter att kyssa. Små men inte för små bröst, en häck att greppa i. Cecilia, en rödblond kvinna med bred generös mun och smilgropar, snälla ögon, höfter man ville hålla om, en rumpa som en 100-meterslöperska. Jag brukade kalla dem plastmostrar. Vi hade haft en härlig jargong mellan oss tre, de sista åren. De bodde i grannstaden till min pappa och styvmamma. Så det blev mycket släktumgänge. 

Nu hittade jag dem på en uteservering med ytterligare någon. När jag kommer närmare ser jag att det är deras efterhängsna granne Berit som inte är särskilt trevlig. Mina plastmostrar är för snälla för att be henne dra. Tycker ändå jag ska presentera mig så när jag kommer hälsar jag på henne efter jag kramat om Anne och Cecilia. 

- Hej jag heter Martin säger jag och räcker fram handen. 

Hon tar den slappt, hon är uppenbart berusad,  frågar hur jag känner Anne och Cecilia. 

- De är mina plastmostrar säger jag. 

Hon mumlar tjurigt nåt om att det finns väl inget som heter plastmostrar. Då hör jag mig själv säga: 

- Det är bara för att understryka att om de förför mig så är det inte blodskam. 

Hon tittar chockerat på mig. Anne och Cecilia exploderar och frustar båda ut varsin klunk vitt vin. Om det är av chock eller skratt är svårt att säga. Men det verkar få iväg Berit iallafall, hon muttrar något och vinglar iväg. Mostrarna är bara trivselberusade så det blir ett lugnt uppdrag. Jag ska ta med dem till släktgården där en stor del av släkten ska vara en vecka nu under sommaren. De tyckte det var bra att jag fick tyst på Berit. Sedan ser de lite fundersamma ut. De har ofta varit lite skojflirtiga ändå känns det lite pirrigt mellan oss. De är 37 och 41 och jag tycker de är hur läckra som helst. Men det har jag inte sagt till dem. 

- Vad fick du det där ifrån om blodskam och förförelse undrar Anne i bilen. 

- Vet inte, det bara kom, säger jag. 

- Kan det t o m vara en freudiansk felsägning undrar Cecilia och blinkar till mig i backspegeln. Du kanske undermedvetet vill att vi ska förföra dig. 

Nu hamnar jag i ett dilemma här känner jag,  det vore oartigt att alltför tydligt slå ifrån mig som att det vore en obehaglig tanke. Samtidigt jag kan ju inte säga till dem, visst vill jag det. Den sociala förvirringen visar sig i ett knallrött ansikte. Innan jag hinner tänka ut vad jag ska säga är Ceclia före: 

- Vi har ofta sagt att det är synd att Martin inte är äldre. Annars hade vi gärna hånglat upp dig. Hoppas du inte tar illa upp. 

- Vi har t o m sagt värre saker än så säger Anne. 

-Anne! Fnittrar Cecilia  milt protesterande.

Men jag passar på att försöka ge lagom mycket komplimanger. 

- Ni gör mig generade men det gör mig väldigt stolt att två så attraktiva kvinnor sagt så om mig. Vad det nu var, ni ville ju inte säga allt. 

- Nä man ska inte säga allt säger Cecilia. 

- Ni vågar väl inte, retas jag men fortsätter i allvarligare ton: 

- Det där med att jag var för ung var väl ändå några år sedan ni sa? Säger jag och låter det hänga en mellan-raderna-antydan där. 

- Vi kommer nog ångra det här när vi är nyktra men vi fantiserade faktiskt om en trekant med dig. Men fantasier är ju en sak...säger Anne men  blir avbruten av Cecilia. 

- Anne! Det var värst vad du var frispråkig ikväll, säger Cecilia. 

Hade jag haft något i munnen när Anne nämnde trekant hade jag blivit en fontän. De chockar mig, fast tänder mig samtidigt. Jag säger: 

- Vem vet vad jag fantiserar om, säger jag. Det kanske verkligen är att bli förförd av två mogna sexbomber. Det behöver inte vara så men det kan vara så. 

Då är vi tyvärr redan framme och mostrarna försvinner in i hela släktens famn. En stor del av släkten ska vara på släktgården. De kommer och går. Det var redan 15 pers. Gården låg högt och hade en vildvuxen grässlänt som sluttade ner mot en sjö man kunde bada i. Det fanns ingen annan bebyggelse runt den delen av sjön som man kunde se. Plastmostrarna skulle stanna tre veckor. Det var tur för nu började en helvetisk vecka med dubbelskift. Plus pendling så jag hade inte många timmar för sömn. Man får passa på när man får sommarjobb. Så jag hade fler chanser att träffa mostrarna sen. De brukade gå upp tidigt och äta frukost med mig. De satt i shorts och tajta linnen som visade urringning. Väckte mig snabbt. trevligt att vakna till. 

Vi tog ett kvällsdopp efter mitt tredje dubbelskift. Jag skulle få för lite sömn om jag gjorde det men det var det värt att se Anne och Cecilia i bikini. Jag tittade så mycket jag vågade. Åh deras sexiga häckar, lår, mage, höfter, bröst...allt. Så mycket kvinnlighet. Deras former gjorde sig i bikini. Det gav näring till min fantasi. 

Sommarjobbet var monotont och gav mycket tid för drömmande. Erotiska bl a. Föreställde mig en del scener med mina plastmostrar. De flesta där de förförde mig. Funderade mycket på vad de egentligen ville. Analyserade efteråt vad som sagts. Hursomhelst verkade de söka mitt sällskap. Min styvmamma Katrin som också är en trevlig kvinna hade tagit mig avsides en dag och frågat vad jag hade gjort med hennes systrar, de brukade aldrig gå upp så tidigt. 

- Du verkar ha charmat dem, säger hon. 

- Eller de mig, säger jag. 

- Du kanske tycker det här är en jättemärklig situation och vi har inte pratat om det här innan. Jag vet inte hur mycket erfarenhet du har av sex eller av sex med mogna kvinnor men om de skulle vilja måste du ta chansen. En mogen kvinna kan lära dig massor. Jag ser ju hur de söker ditt sällskap. Och jag är inte fördomsfull när det gäller ålderskillnad. Oj! Jag gjorde dig visst generad det var inte meningen. 

Första halvåret när pappa och min styvmamma hade träffats hade jag varit lite omogen och tjurig och inte velat acceptera en ny mamma. Jag kom över det. Vi fick snabbt en bra relation efter det. Vi hade pratat mycket de två senaste åren. Fast sex hade vi aldrig pratat om så jag blev lite generad nu. 

-Jo lite generad blev jag men jag är glad att du tog upp det. Jag behövde höra detta för jag har inte vågat prata med nån av mina kompisar, att jag tycker mina plastmostrar är heta. 

- Bra att du tog det så. Men då blir det spännande veckor för dig kanske, sa hon. Vill du att jag försöker ordna det praktiskt så att ni får tillfälle att vara ensamma ni tre? Då ökar ju chanserna och möjligheterna till lite kul för er. 

Nu såg hon fundersam ut och rodnade själv. Det kom lite oväntat, undrar vad det var. 

- Det vore ju bara bra om jag får vara ensam med dem. Du säger inget till dem om det här samtalet va? 

Jag både vill och inte vill att hon ska lyssna på det och jag misstänker att hon känner det för hon säger bara:

- OK. 

- Lycka till nu Martin, säger hon och ger mig en kram. Hon viskar i mitt öra, charma trosorna av dem nu. Kramen blir lite lång men känns väldigt bra, sedan rycker hon till och avslutar. Som att hon kom på något. 

Efter mitt fjärde dubbelpass i rad är jag dödstrött men vill inte sova direkt när jag kommer hem från jobbet så jag går ner till sjön. Det ligger en lapp på köksbordet till mig Det står att de flesta är iväg på olika aktiviteter. eftersom jag är helt själv nere vid sjön så badar jag naken, det är underbart svalkande, det har varit över 30 grader på dagen och det är fortfarande runt 23 grader. Lägger mig i gräset för att torka. Måste ha somnat och sovit ganska hårt för genom halvsömnen hör jag kvinnoröster. Har inte en tanke på att jag ligger naken och det enda jag vill är ju faktiskt att sova. De kommer närmare och i mitt drömlika tillstånd registrerar jag vad som händer och känner igen Anne och Cecilias röster. Min första vaknare reaktion är att jag kommer ihåg att jag är naken och inte vill att någon ska se det. Nästa är att det kommer bli en väldigt pinsam situation så jag flyr helt enkelt. Låtsas fortsätta sova. 

- Men tiita där ligger ju någon, säger Anne. 

- Det är ju Martin, åh fan han är naken. 

Känner att jag har nattstånd. Halvt om halvt. 

- Vad gör vi, ska vi väcka honom? 

- Vet inte, han blir nog väldigt generad, ska vi utsätta honom för det. 

- Vi kan lägga något över honom. 

- Ja det finns en handduk, här ta den du. 

- Jag vill inte, tänk om han vaknar. 

- Tänker du som jag när du ser honom naken där? 

- Jo visst blir man sugen. Han är läcker den unge mannen. 

- Och nog ser kuken precis lagom ut för våra tajta fittor. 

- Jag kan inte hålla mig måste bara känna lite på den. 

- Nej du är inte klok! Tänk om han vaknar nu. 

- Då hade han nog redan vaknat. Fyra dubbelskift och för lite sömn och så värmen på det. Han är helt däckad. Du har ju sett att han blivit blekare och blekare varje dag. 

Känner en hand som bara stilla håller i kuken. Det är skönt nog för att han skall reagera. 

- Oj, det blev en omedelbar reaktion, titta vad hård han är, och där blev den lite större till. Normalstor, lite grövre och med den där lilla vridningen. Åh vad jag vill sitta på den. 

- Jo jag också, men om någon kommer ner här nu eller om han vaknar. Nej det går bara inte. 

- Vi får väl be Katrin ordna så att vi får vara ensam med honom sen. 

Yes! Yes! Yes! Tänker jag tyst inom mig. 

- Kan vi verkligen tala om får Katrin att vi är tända på hennes styvson? 

- Jag måste smaka lite iallafall, bara lite. 

- Du är inte klok, det KAN du inte. 

Känner läppar runt mitt ollon, det är himmelskt skönt. Hon slickar försiktigt och jag försöker vara tyst. 

- Du är inte klok men det är väl lika bra att vi är två om det här. Låt mig få smaka också. 

Känner två läppar som lämnar och två nya som gör det underbart skönt för mig. Hinner bara en minut sedan hörs flera dova bilmotorer och dörrar som slås igen. Mostrarna lägger kvickt handduken över mig och försvinner snabbt. 

Morgonen efter äter jag frukost med mina mostrar innan mitt sista dubbelskift på ett tag. Min sista jobbdag på en månad t o m. Mostrarna är precis som vanligt. Jag börjar undra om jag drömde det där igår. Det verkar väl osannolikt att mina mostrar skulle gjort vad jag minns. Måste väl ändå varit en dröm. 

- Sovit gott? Frågar Cecilia

- Lite konstig dröm. 

- Mardröm eller? 

- Tvärtom kan man säga. Väldigt trevlig dröm. Väldigt! 

Mostrarna utbyter blickar när de  tror att jag inte ser. 

Jobbet går bra när jag vet att det är sista jobbdagen på ett tag. När jag kommer tillbaka är det en lapp från min styvmamma Katrin om att de åkt iväg allihopa på en segeltur. Att Anne och Cecilia är de enda som är kvar för de hade ett ärende i stan. Jag tror du får det bra avslutar Katrin med en sol. Ser inte till mostrarna men jag behöver bara sova tänker jag. Så jag är utsövd ifall det skulle hända något. 

Gör iordning en stor kanna kaffe, jag är så megatrött så jag vet att det kommer bara hålla mig vaken några timmar medan jag tecknar lite, passar på nu när det är lugn och ro i huset. Jag tecknar det jag drömmer om. Mostrarna och mig i erotiska scener. Ganska naturtroget och uttrycksfullt tycker jag. Teckningarna osar het sex och sensuell erotik om jag får säga det själv. Om jag tycker det imorgon bitti är kanske en helt annan sak, tänker jag. Tänker att jag bara ska ligga en liten stund och ta igen mig, för jag måste plocka undan teckningarna. Måste ha somnat. Och sovit tungt genom hela natten. Länge. När jag vaknar ser jag att jag sovit 12 timmar. Inget konstigt med det, 5 dubbelskift och sömnbrist. Dricker lite kallt kaffe som är kvar och duschar. Går ner till köket för frukost. 

Där nere sitter plastmostrarna ute på altanen i varsin solstol. Gör frukost och tar med ut. De hälsar mig varmt och verkar glada att se mig. Säger att jag sovit länge, att de hade varit uppe och kollat om jag varit vaken tidigare men att jag verkat sova så djupt att de inte velat väcka mig. 

- Nu börjar ditt sommarlov egentligen säger Cecilia. Du kunde behöva sova och samla kraft för dina semesteräventyr. Har du planerat något? 

- Bara lite löst efter jag varit här. Ska träffa lite kompisar senare, säger jag. 

- Ska du inte bjuda hit nån söt tjej och förföra henne, säger Anne. 

- Inget planerat, säger jag. 

- Grattis förresten, Karin sa att du hade fått stipendium, säger Cecilia, vad var det inom? 

- Teckning, säger jag. 

- Aha, ska du inte visa oss några av dina teckningar? Frågar Anne. 

- Får se om jag hinner göra något medan jag är här. 

- Det verkar som att du redan hunnit unge man säger Cecilia och går in. Hon kommer snart tillbaka med mina teckningar av mig och dem. 

Känner hur jag blir helt blek. De måste sett mina teckningar när de försökte väcka mig. De kanske tycker jag är sjuk. Eller? Tusen funderingar och känslor. 

- Eh alltså, jag menade inte att..förlåt jag vet inte vad jag ska säga. Förstår om ni är förbannade på mig nu. 

- Anne och jag har tittat på teckningarna och mest blivit imponerade. Och smickrade. Du har nog idealiserat oss lite. Med tanke på att du inte sett oss nakna. 

- Inte än nej, säger Anne. Vi har ju tid. 

- Anne! säger Cecilia och rodnar lite. 

- Kommer just på något säger Anne. Du har förmodligen gått på några krokikurser och målat och tecknat av levande modeller. Och jag har alltid haft en hemlig dröm om att stå modell för en konstnär. Vill du teckna av mig så får du gärna.  

- Oj jag vet inte vad jag ska säga, det är nog svårt att säga nej till. Om jag kan koncentrera mig på själva teckningen. Rodnar när jag säger det. 

- Nej jag förstår det säger Cecilia, vi ser ju vad du fantiserat om. På teckningarna. 

- Förlåt jag hade inte rätt att...

- Inget att be om ursäkt för. Fullständigt naturligt. säger Cecilia. Du får gärna teckna av mig också, vågar Anne ska väl inte jag vara sämre. 

Oj två heta mogna damer och jag ska se dem ännu mer lättklädda än nu, korta kjolar och blusar. 

- Hur brukar det gå till på kroki, frågar Anne. 

- Man kan ställa en äggklocka och modellen håller sin pose i några minuter bara. Då får man snabbskissa, säger jag, låter det bra? Ni kan ta varannan pose, kan vara skönt att vila emellan. 

- Vi har redan tagit fram dina teckningsgrejer säger Cecilia, här! 

När jag är redo ställer sig Anne i en avslappnad pose, skissar snabbt. Äggklockan ringer, de byter plats. Medan den ena poserar står den andra tätt intill mig och ser mig arbeta. Oskyldiga poser. Efter några byten säger Anne när hon står intill mig: 

-Det är väl lite väl påklätt detta för kroki. Ta av dig blusen Cecilia. 

Cecilia gör det och jag snabbtecknar hennes välformade och sexiga bröst. De byter och Anne har också tagit av sig. Precis en handfull stora bröst som jag helst vill känna på inte bara teckna. Cecilia står så nära när jag tecknar att jag känner hennes bröst mot min vänsterarm, åh det är svårt att fokusera på tecknandet. De byter igen. Cecilia böjer sig fram så jag ser hennes bröst i profil, snyggt! Skissa snabbt. Varm nu. Solen skiner och så denna hetta jag känner inuti med de här kvinnorna. Och Anne som lutar sig mot min axel. Äggklockan igen. Anne sätter sig i gräset och kjolen åker upp, man skymtar...oj har hon inga trosor under? Inte säker, precis så jag inte ser. Skissar så pennan studsar på papperet. De byter, Cecilia vänder baken mot mig och böjer sig fram, ljuvliga ben och det är precis så jag anar men inte vet om hon har trosor eller inte. Anne frågar:

- Du undrar om hon har trosor eller inte, eller hur? 

Jag bara nickar. Fortsätter teckna. Jag är hög av kreativitet och stundens laddning. Hon tar min hand och för den mot...

- Cecilia och jag är lika när det gäller den frågan idag. 

Hon för in min hand mellan sina ben och jag känner en hårig fitta med en skåra som lätt öppnar sig för mina fingrar, den är våt. Jag drar lätt mellan blygdläpparna. Anne stönar och jag kan inte fatta att detta händer. Det skjuter upp ett spjut av energi i huvudet och mellan mina ben. Jag hör Cecilia: 

-Era gottegrisar! Börja inte utan mig! 

De byter igen. Anne ställer sig i profil med det främre benet uppe på en stol, hon har tagit av sig kjolen också. Jag ser hennes bulliga lätt pälsbeklädda venusberg. Cecilia vill inte vara sämre än sin syster så hon för också min hand till sitt venusdelta, det är mycket fuktigt och mina fingrar besöker det gärna medan min andra hand tecknar hennes syster. Äggklockan ringer, byte. Cecilia lägger sig på knä och skjuter upp baken, hon är bakmusad så detta är en sexig pose. Hon har en blond buske. Tecknar febrilt nu. Anne stryker lätt på bulan på mina shorts. Det är himmelskt. Nästa gång klockan ringer säger Anne: 

- Jag har ett förslag, de där poserna du föreställde dig oss i, i dina teckningar. Det blir ju lite omöjligt att teckna av dig själv live men jag och Cecilia kan turas om att fota. Ingen annan får se dem givetvis. Du kan göra teckningar av dem efteråt. Vad säger du Martin?

- Vad menar ni...att vi ska..., stammar jag. 

- Vi bara markerar ställningarna, säger Cecilia

- Om ni vill kan jag inte säga nej, säger jag. 

Cecilia hämtar snabbt kameran, sedan hjälps de åt att klä av mig. Min kuk tar ett glädjesprång när den släpps ut i frihet. Mostrarnas blickar dras mot den. Solen är varm mot huden och jag kan fortfarande inte fatta att detta händer. Cecilia tar några bilder bara av mig. Sedan beordrar hon Anne och mig till några olika poser. Omfamnande varandra, mig hållande hennes bröst bakifrån, hon på knä med ansiktet precis intill min lem, känner hennes varma andedräkt mot mitt ollon. Sedan jag som ska tränga in i henne bakifrån, precis innan. Cecilia beordrar kontakt, bara precis med ollonet i hennes fittöppning. Det kunde inte vara mer frestande, hela under kroppen är laddad. Sedan säger hon att jag ska vara inne i henne men helt stilla så hon hinner fota. Trycker mig lika villigt in i Anne som hon tar emot. Att stanna där kräver nästan övermänsklig viljestyrka. Känner hennes våta och härligt varma runt min kuk. Hon är underbart trång. Även om jag inte kan jucka, spänner jag och slappnar av kuken i tätt intervall. Vet inte om Anne kan känna det men det verkar nästan som det för hon börjar göra likadant med sina fittmuskler. Minimalistiskt sex. Känner att vi båda andas ganska snabbt. 

Cecilia beordrar en ny ställning, jag liggande på rygg och Anne på väg ner på mig, det är en sexig syn och det värker av längtan. Anne har precis sin fittmynning runt mitt ollon. Cecilia säger att det är hennes tur att vara modell nu, så Anne tar motvilligt kameran och lämnar plats för Cecilia. Anne instruerar oss till lika retfullt nära poser och till slut slaknar jag, efter 4-5 poser även med Cecilia, klarar inte att vara hård så länge. Anne säger: 

- Så här kan vi inte ha det, det blir ju ingen kreativitet av det. Kom igen Cecilia så hjälper vi honom. 

- Allt för konsten säger Cecilia, ser mig i ögonen samtidigt som hennes läppar omsluter min kuk. Det är så skönt så skönt. 

Anne kommer fram och slickar min pung och kuken där hon kommer åt, behövs inte länge förrän det börjar rycka, när Anne märker det springer hon efter kameran för att fånga min explosion på bild, tror hon lyckas med det. Mitt lättade vrål när jag kommer ekar över gården. 

- Så vad tänker du göra åt två otillfredsställda damer då unge man? Frågar Cecilia. 

Jag svarar med att börja smeka hennes bröst, löst med fingertopparna och sedan fastare tag, inte så stora bröst men väldigt fina. Anne fotar. Cecilia njuter uppenbart av behandlingen. Hon andas fortare och stötvis ibland. 

- Nog vet du hur du ska göra det skönt för din moster, säger Cecilia grumligt. 

Anne har avbrutit fotandet och smeker min rygg med sina bröst. Hon kysser mig på nacke och axlar. 

- Det är nog dags att du tar hand om mina bröst också säger Anne. 

Jag väntar inte. Smeker och knådar dem innan jag slickar dem noggrannt, slickar fram en tydlig upphettning hos henne. Anne greppar min hårda stake och smeker den mjukt. Hon tar mg i handen och leder mig till en stadig trädgårdsstol, trycker ner mig i den och sätter sig i mitt knä, kysser mig på halsen och bröstet. Vi kysser varandra, tungor och läppar tumlar om. 

- Nu vill jag ha dig i mig Martin. Jag har varit kåt på dig sedan jag kom hit, säger Anne. 

- Så jag har längtat, säger jag. 

Anne lyfter sig och för in min kuk i henne, hon är underbart våt och jag kan knappt tro vad min kropp upplever för det känns så bra. 

- Det var så skönt nyss att bara ha dig i mig och stanna i den känslan. 

- Visst var det. Vi visade nästan övermänsklig behärskning där va? Säger jag. 

- Men inte behöver vi hålla tillbaka nu säger Anne medan hon börjar rida mig. 

Med slutna ögon och öppen leende, njutande mun. Jag smeker hennes bröst samtidigt och det ökar hennes upphetsning. Hon vilar sitt huvud mot min axel och jag hör hennes flämtande och kåtgnyn precis i örat. Inte blir jag mindre tänd av det. Cecilia tittar på oss och smeker sig själv på brösten med en hand och mellan benen med den andra. Hon har en het och disig blick. Jag är glad att jag kommit en gång så jag kan hålla jämna tag med Anne. Vi bygger hetsigt upp glöden hos varandra och närmar oss. Vi smeker varandra över hela kroppen samtidigt. Desto mer fokus på det allt hetare knullandet ju längre vi håller på. Vi är svettiga och varma. Det är en underbar feber. Krönet kommer närmare, och närmare, och vi flämtar och stönar och Anne börjar skaka lätt, avtar och DÄÄÄÄR får vi nästan exakt samtidigt utbrott. Vi småskrattar lyckligt utmattade med armarna om varandra. 

Sveper några glas vatten sedan vänder Cecilia upp baken mot mig med sin läckra bakmusade fitta. Det är en inbjudande syn och inte tar det lång tid att bli hård igen. Hon vickar lite på ändan. 

- Nu är det min tur. Kom in i mig min unge hingst, säger Cecilia. 

Jag drar kuken längs med hennes pälsklädda skåra, det är så mjukt och gott. Och jag tränger in i henne och hon flämtar till. 

- Åh vad skönt att ha dig i mig. 

Hon är ännu trängre än Anne men så våt att det bara är skönt. Håller i hennes höfter och stöter sakta men Cecilia vill ha upp takten så det är bara att följa med. Cecilia roterar med baken ibland och möter mig glupskt med varje juck. Anne har börjat fota igen. Närbilder av våra underliv och lite längre ifrån. Cecilia är riktigt vild nu när hon kommit igång. Hon har långa utdragna kåtstön blandat med korta flämtningar. Vi ökar och ökar intensiteten, varmare, flämtar, stönar, darrar. Hon kommer med ett vilt högt skri. När hon skakat klart vänder hon sig snabbt om och slickar och suger mig till utlösning, tänker dra mig ur när jag är på väg men hon håller sig kvar och sväljer allt. Anne kommer och hjälper till att slicka mig ren. Vi ligger ner och hånglar alla tre.

När jag är halvhård igen lägger de mig ner på rygg. Sätter sig på varsin av mina ljumskar med baken mot varandra och sidan mot mig. Sedan masserar de min kuk med sina skinkor. Det är väldigt skönt. Jag blir snabbt hård igen. De smågnabbas lite om vems tur det är och båda har svårt att ge sig. Ser denna hunger efter...mig, och blir förbluffad, tacksam och jag vill bara hålla kvar denna stund. De enas om att det nog är Annes tur trots allt.

 Hon  sänker sig precis ovanför mitt stånd men använder det först som en dildo, hon för kuken fram och tillbaka i hennes skåra med bara ollonet mellan hennes blygdläppar, vått och halt och skönt. några minuter till hon inte kan hålla sig. Hon lutar sig fram och tungkysser mig, samtidigt som hon för in kuken i sig. Det är ren njutning. Hur hon omsluter den med sin grotta. Trångt men halt. Cecilia smeker och kysser mig över hela kroppen under tiden. Sedan kysser vi varandra, varmt och hett. Jag smeker Annes söta bröst medan hon rider mig, masserar hennes erigerade bröstvårtor. Smeker hennes ljuvliga lår och höfter, grabbar tag i skinkorna och masserar dem så gott jag kommer åt medan hon rider. Hon rider långsamt och kan verkligen konsten att dra ut på sin njutning. Hennes ansikte är en underbar spegel av hennes lust. Nu när jag redan kommit några gånger kan jag också ägna mig åt njutningen utan att hålla igen. Cecilia har avbrutit kyssandet och hämtat kameran. Jag kan bara ana hur sexiga de här fotona kommer bli. Annes trånga fitta kramar min lyckliga påle med varje stöt, varje drag. Hon blundar och njuter. Efter en underbar evighet kan vi inte hålla oss, vi vet att extasen är oundviklig och rider nu hetsigt rakt in i den. 

Vi går ner till vattnet med sallad och kaffe. Äter i skuggan, och tar igen oss ett litet tag. Badar och vi kan inte hålla oss ifrån varandra. Börjar hångla med dem igen. Cecilia känner mitt nyvaknade stånd mot sitt ben och ger upp ett glädjetjut. 

- Hade hoppats på det men trodde inte riktigt att du skulle orka. 

Vi kysser och smeker varandra girigt. Medan Anne krypit upp på bryggan och smeker sig själv mellan benen. 

Jag lyfter upp Cecilia och låter henne sjunka ner på min kuk, jag håller henne uppe i hennes lår och hon håller om min hals. Det är en vild och djurisk ritt i vattnet. Vi ser varandra i ögonen och hon är det kåtaste jag sett. Det bara tänder mig ännu mer. Hennes fitta arbetar girigt och möter min lika hungriga kuk. Vi är glupska, omättliga känns det som just då. När mina armar knappt orkar hålla henne uppe längre närmar jag mig och jag känner att både Cecilia i sin otyglade ritt och Anne på bryggan är nära. Vi bygger snabbt upp lusten alla tre. Våra upptända ljud ekar över vattnet. När vi exploderar alla nästan samtidigt är det en våldsam kakafoni av kåta skrik. Vi faller lyckligt ihop i varandras armar på stranden. Fullständigt utmattade. De här två kvinnorna väckte både  konstnären och vilddjuret i mig. Morgonen efter städade vi snabbt undan spåren av våra aktiviteter så att vi skulle kunna ägna oss åt varandra in till den sista minuten vi var ensamma. 

När de andra kom tillbaka såg min styvmor Katrin våra flammiga ansikten och drog sina slutsatser. Hon viskade i mitt öra: 

-Har mina systrar tagit hand om dig? Tycker de i sin tur ser väldigt nöjda och tillfredsställda ut. 

Vet inte vad jag säga men ler brett. 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.