Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/10, 2016 kl. 11:39, av marcem

Eva och den runkande ynglingen

Eva brydde sig inte om filmen. Niklas jeans var uppknäppta och hans högra hand gned förhuden upp och ner över ollonkanten på en fantastisk kuk, den vackraste hon någonsin sett.

Handen var redan där när hon vaknade. Skötet var fuktigt, halvvaken gned hon fingret långsamt upp och ner över blygdläpparna.
   Det var lördag, hon kunde ligga kvar om hon ville, klockan var bara halv nio, ingen väntade på henne. Hon måste ha drömt nåt som satt igång processen, som om hon börjat onanera redan innan hon vaknade.

Marie hade tjatat hål i huvudet på henne att de skulle gå ut tillsammans, att hon skulle göra nya försök på dejtingsajter, helt enkelt att Eva skulle komma ut ur sin sexuella isolering. Båda var skilda sen länge, Evas dotter var redan utflugen, Maries son var sjutton år och bodde hemma.
   Marie hade hittat någon sorts balans mellan singelliv, sexdejter, kortare och längre förhållanden, hon var rätt nöjd med sitt liv. En oberoende kvinna, stark i sitt självförtroende.

 

Eva var inte nöjd. Så fort hon inte jobbade var hennes sinne upptaget av konflikten. På ena sidan suget efter någon, någon som var med henne, någon som kunde ligga hos henne, någon som kunde tillfredsställa henne. På andra sidan den brännskada som livet hade gett henne. Mannen som dragit med en yngre och snyggare, idioter som hon gjort nya försök med.
   En hade slagit henne, en ville lura av henne huset, en luktade illa, en försökte göra henne religiös. Så för tre år sen hade hon tagit beslutet: Aldrig mer en man!

 

Och kvinnor var hon inte intresserad av heller. Det var synd, för hennes vän som alltid fanns för henne var öppen för det mesta. Flera gånger hade hon föreslagit tjejsex men Eva var inte intresserad.
   Hon och Marie. Det var ett av livets glädjeämnen. En stadig vänskap. De var nästan jämnåriga, Eva ett år äldre. Bodde två hus från varandra, små tvåplansvillor från 60-talet, husen övertagna från släkten, sen länge betalda.

Men Eva hade börjat vackla. Ligga här och tycka synd om sig själv med vibrator och fingrar, hon längtade så det värkte, längtade nåt så förbannat.
   Kravlade upp ur sängen, korsade armarna och drog nattlinnet över huvudet. Öppnade garderobsdörren, helkroppsspegelns bild mötte henne i halvdunklet.
   Fan, hon såg inte illa ut! Vadå, vad begär du när man är fyrtiotre?
   Hon kanske inte var supersnygg, ingen modell, men hon var rätt söt och inte såg hon sliten ut heller, det höll hon med sig själv om.
   Lyfte händerna till brösten, vägde dem i handen, nöp i vårtorna. Brösten var större än snittet, men förvånansvärt lite hängiga.
   Träning var något som gav livet stadga, hon var nästan tvångsneurotisk med motionen, tre till fyra gånger i veckan, gympass och löpning.
   Midjan var smal men höfterna generöst vida, benen inte långdraget eleganta men sensuellt kurviga. Den mellanblonda tofsen på venusberget, hon särade benen där hon stod och drog åter med fingret ner över fittläpparna. Runt blygden var allt rakat, lent mot hennes fingrar.

– Jag duger! sa hon högt.

Så plötsligt var beslutet där. Ikväll skulle hon ut med Marie. Han fick vara hur han ville, ikväll skulle hon knulla, utnyttja en man skamlöst, sen kunde han dra åt helvete bara hon fick sitt. Det fick vara nog nu!!

Hög musik på, frukost och dusch var redan klara, pröva kläder, lite nödtorftig städning, mer klädprovning, för varje ny uppsättning kläder, samma fras:
   – Jag duger, jag är tamejfan snygg!

Halv elva, dags dra över till Marie och förkunna nyheten, det stora nya beslutet!
   De hade slutat att ringa på, ingen av dem hade något att dölja för den andra, de gick bara rakt in. Maries son Niklas var också van, inga problem.

– Tjohoo, big news! hojtade hon redan i hallen.
   Det var alldeles tyst. Frukostdisk på diskbänken, lite kläder i soffan. Ingen Marie.
   – Hallååå, Mariiie!

Nedervåningen var snabbt genomsökt, hon travade upp för trappan, Marie var nog i badrummet. Niklas dörr stod öppen, det var tomt i rummet. Hon knackade på badrumsdörren, den var olåst, hon kikade in. Tomt.
   Hon ställde sig och lyssnade. Det hördes något, svag svag musik, från Maries sovrum. Hon sköt upp dörren och blev stående, fastfrusen.

På Maries dubbelsäng låg 17-årige Niklas, med bar överkropp. Han hade hörlurar på sig med hög musik och hans blick var på tv:n mitt emot sängen. På fyrtiotums-tv:n låg en kvinna mitt mellan benen på en man, det var han som filmade henne. Hon tittade rakt in i kameran och log samtidigt som hon slickade baksidan på hans stora kuk.
   Men Eva brydde sig inte om filmen. Niklas jeans var uppknäppta och hans högra hand gned förhuden upp och ner över ollonkanten på en fantastisk kuk, den vackraste hon någonsin sett.

Så såg han henne, försökte göra allting samtidigt, rafsa fram fjärrkontrollen, slita av sig lurarna och täcka ståndet med händerna. Det gick inte bra.
   Till slut gav han upp och ståndet stod för sig själv och pulserade medan han stängde av porrfilmen.

– Var är Marie?
   – Hon är hos moster, hon är dålig. Mamma kommer inte förrän sent ikväll.
   – Och då ligger du här på hennes säng och...
   – Hon har bättre tv...

Det blev tyst. Han gjorde inga försök längre att skyla sig och ståndet fortsatte att vippa med pulsen, gick inte ner en enda centimeter. Men när deras blickar möttes såg hon en ny nyans i hans blick, en lysten, nästan road.

– Är du inte chockad, ska du inte springa ut och skrika? sa han med nåt sorts lite spydigt leende.
   Hon svarade med samma mynt.
   – Varför skulle jag det? Tror du inte jag sett nån runka kuk förr?
   Han fick ett annat ansiktsuttryck.
   –Sorry, jag menade inte att vara dum. Och du...
   Plötsligt rodnade han.
   – Ja?
   – Ibland... ibland, tänker jag på dig...
   – Jaså, närdå menar du? frågade Eva. Hon visste redan svaret.
   – När jag... typ... när jag...
   Han nickade ner mot kuken.
   – När du runkar?
   Han nickade igen.

– Men jag är ju en gammal tant! Och kompis med din mamma!
   – Du är sexig, och jag... tror att du har grymma bröst!
   – Tror du? Vet du vad, Niklas, eftersom din stake inte går ner kanske du ska fortsätta med det du höll på med. Jag ska nog gå.
   – Nej! Gå inte!
   Hans röst var någonstans mellan befallande och bönfallande.

– Varför inte?
   Han rodnade igen.
   – För... för att jag vill att du ska se, och jag vill se dig.
   – Blir du kåt av att jag ser när du runkar?
   Rodnande nick, men ett litet leende också.
   – Vad vill du se?
   – Allt... men dina bröst...

Utekvällen med Marie var körd, men det här var så fel, så fruktansvärt fel. Men ändå... Nånstans var hon ganska säker på vad Marie hade gjort i motsvarande situation.
   Hans hand hade instinktivt sökt sig ner till kuken och smårunkade, det verkade som om han knappt märkte själv vad han gjorde.
   Hon hade redan beslutat sig.

Hennes händer lyfte brösten precis som hon gjort framför spegeln i morse.
   – De här? Skulle du vilja se dem?
   Han nickade och handen rörde sig snabbare.
   – Ta det lugnt, tråkigt om du sprutar för tidigt!

Hon drog av sig toppen, blottade en vit spetsbehå som lämnade mycket hud ovanför kuporna. Smekte över behåkuporna, sökte vårtorna genom det stoppade tyget.
   Såg hur han försökte lägga band på runkhanden, hans blick naglad vid hennes bröst.
   – Har du knäppt upp en behå nån gång?
   Han nickade igen.
   – Ok, men du kan ändå träna lite.

Hon satte sig på sängkanten med ryggen mot honom och han lyckades ganska snabbt knäppa upp.
   Ställde sig på knä vid sängkanten vänd mot honom och höll behåkuporna mot brösten. Långsamt långsamt sänkte hon dem, bröstvårtorna styva av lust tittade fram. Han hade släppt kuken, antagligen för att inte komma.
   Smekte med handflatorna över sina bröst, blev ännu kåtare av hans blick, av sina egna händer över bröstvårtorna.
   All skam var borta, hon var totalt utlämnande skamlöst kåt. Klev upp i sängen, stod på knä framför honom där han låg, sakta runkande igen.

– Vill du känna?
   Han böjde sig fram, släppte kuken för ett ögonblick. Hans händer var varma och det han gjorde var skönt. Hon slöt ögonen och njöt, kände hur det strålade ner mot fittan, hon måste vara sjöblöt där nere.
   Log mot honom, mot hans ivriga men sköna händer. Plötsligt lämnade hans ena hand brösten och sökte sig ner över hennes mage, smekte, utforskade. Handen flyttade ner till knäet och började söka sig upp, upp under hennes halvkorta sommarkjol.
   – Ho ho, hold your horses, young man!

Egentligen ville hon inte hindra honom men han kunde ju få vänta lite.
   – Runka långsamt och försiktigt nu så ska tant Eva visa!
   Hon ställde sig upp på golvet igen, vände ryggen mot honom och svankade ner, kjolen hade hon dragit upp så att han kunde se rakt in till trosorna. Särade på benen lite, stod lite mer bredbent, och långsamt, långsamt drog hon ner trosorna. Hon var nyrakad och visste att stjärten och fittan skulle vara läckra bakifrån.

Hon log bakåt över axeln och såg hur han kämpade för att inte dra ut sprutet direkt. Böjde sig ner och klev ur trosorna.
   Ställde sig på knä på sängen igen, mitt framför honom, ett knä på varje sida om hans ben. Drog upp kjolen så att den la sig korvad runt midjan.
   – Vill du se hur jag gör?
   Han nickade, verkade inte kunna prata längre.

Eva lät ett finger sjunka in i kärleksgrottan, hämtade fukt, inte för att det behövdes utan för att det var lustfyllt, ville att han skulle se, njöt varje sekund av att vara åtrådd. Fingret började cirkla runt blygdläpparna, i vidare cirklar runt klittan. Inte för fort, hon ville inte heller komma ännu.
   Han runkade inte alls nästan nu, kuken stod rakt upp och pulserade. Det var en drömkuk, kanske femton-sexton lång, rak, ett ollon som var ovanligt stort, hon kunde bara föreställa sig hur det skulle kännas att få den in i den längtande fittan.
   Hans blick var klistrad vid hennes sköte, vid hennes uppvisning av pilsk mogen kvinna, kåt skamlös sexsvulten hona.

– Har du en kondom?
   – Nej, har inga kvar...
   – Då får du inte komma in, jag har ägglossning. Men det finns annat vi kan göra.

Hon drog av honom byxorna, själv var hon naken sånär som kjolen som låg runt midjan. La sig bredvid honom på sidan och lät handen söka sig ner till hans kuk. Precis när hennes hand bytte av hans hand runt ståndet vände han sig mot henne och de kysstes.
   Unga läppar, men förvånansvärt duktiga på att kyssas, inte för hårt, lagom mjuka läppar, sensuellt, tungorna möttes.
   Hans hand öppnade hennes fitta, ett finger sökte sig in och pullade långsamt, drog sig ur och fann klittan, retade runt.
   Kuken var precis så skön att hålla i som hon trott, lenhård, levande.
   Länge låg de så, höll varandra på gränsen, hungriga kyssar, en kyss gick över i nästa, händerna retade könen, låg på gränsen hela tiden.

– Är du oskuld?
   Han skakade på huvudet.
   – Du har knullat?
   Nick.
   – Många gånger?
   – Ganska många, hade tjej, i vintras, minns du väl?
   – Ja, just det, varför blev det slut?
   – Vi var för olika.

– Har du slickat nån gång?
   – Ööh.. Vad menar du?
   – Slickat fitta!
   – Nej, hon ville inte.
   – Va? Varför då?
   – Hon trodde hon skulle lukta illa. Och så var hon rädd att prutta!
   Eva började skratta.
   – Unga tjejer är otrolig korkade! Men ville du slicka henne?
   – Ja, absolut!
   – Du kan få slicka mig, jag lovar att inte prutta och jag är nyduschad!

Han tvekade inte ett ögonblick, och medan han långsamt började hasa neråt la hon sig på rygg och pallade upp huvudet med en kudde, det här ville hon se, inte bara känna.
   På vägen ner slickade han och sög på hennes bröstvårtor. Eva lekte med håret i hans nacke, tryckte honom mot sig. Han fortsatte ner över magen, ritade linjer med tungan, cirklade med tungan runt hennes navel. Begåvad ung man det här. Att hon sett honom nästan sen han var nyfödd, varit barnvakt åt honom, gjort semestrar tillsammans med honom, Marie, och hennes egen dotter Therese, det var nästan helt borta, det här var som en helt ny bekantskap, en ny dimension. Alla eventuella betänkligheter var borta.

Hon drog upp knäna för att han skulle få bättre vinkel mot hennes kön, inte ville hon ge den här underbara pojken nackspärr.
   Nu låg han med ansiktet mitt för hennes savande fitta, han bara tog in anblicken av en vuxen kvinnas kön. Så blåste han med varm luft rakt in mot blygden, hon ryckte till, det var sensuellt men lite oväntat.
   Han tittade upp mot henne, forskande, men hon log mot honom och han log tillbaka. Så kom hans tunga, utanför fittläpparna först, nästan ända ut mot låren, han tryckte med tungspetsen på venusberget precis ovanför klittan, han måste vara en naturbegåvning. Hon andades tyngre och utan egen kontroll började hon rulla lite med underlivet.
   Hans tunga hade närmat sig centrum nu, penslade fittläpparna, mjukhårt. Slickade från fittöppningen, ett långt slick ända upp runt klittan, cirklade runt.
   Hennes bäcken gick i vågor nu, hon lyfte nästan hela underlivet mot honom, mötte hans läppar och tunga som dansade över fittan.

– Ett finger också! stönade hon. Nej, ta två!
   Försiktigt först förde han in ett finger i hennes sexkanal, samtidigt som tungan jobbade, drog ut det igen, kom in med två fingrar.
   – Jaaa... så... försök göra samtidigt...

Långsamt ökade han tempot, både med fingrar och tunga, hon kände att hon inte kunde hålla mot längre nu, varför skulle hon, första orgasmen med en man på åratal!
   Han sög in hennes klitta mellan läpparna och pullade henne långt in i fittan, hon släppte efter och det svartnade för ögonen, skrek rakt ut och det pulserade, glödheta vågor från fittan och ut i hela kroppen.


Efteråt, låg först alldeles stilla. Så kysste han hennes fitta farväl med lätta lätta läppar, torkade munnen lite mot hennes lårinsida, och kom upp till henne.
   Hon kysste honom, kände smaken, lukten av sitt eget kön.
   – Niklas, det var underbart! Du var fantastisk! Säkert att du aldrig gjort det?
   Han skakade på huvudet, glädjestrålande stolt.
   – Porr kanske gör lite nytta i alla fall, log hon. Men nu är det din tur! Har nån sugit dig, då?
   Han nickade.
   – Gjorde hon det? Tog hon satsen i mun?
   – Hon sög mig faktiskt flera gånger, men hon ville inte ha sperma i mun.
   – Där förstår jag henne, det brukar inte jag vilja heller. Men idag är annorlunda, idag vill jag ha allt!! Vill du att jag suger dig?
   – Vad tror du? log han.

Nu låg hon precis som tjejen på filmen nyss, mellan hans ben, hade hans underbara kuk mitt framför ansiktet. Mötte hans blick med ett leende samtidigt som hon penslade kuken med sin tunga, ända nerifrån och upp mot det känsligaste stället, baksidan av ollonet.
   – Världens goaste slickepinne, viskade hon.
   Runkade honom långsamt, samtidigt som hon slickade pungen och kukroten upp över skaftet. Han låg och såg på vad hon gjorde med halvslutna simmiga ögon.
   Sög in ollonet, först bara toppen, sen hela ollonet, sen så mycket av skaftet hon kunde ta utan att det kändes obehagligt. Deep throat hade aldrig varit hennes grej, hade för mycket reflexer i svalget, men en kåt kuk i munnen var underbart, spelade ingen roll att det precis hade gått för henne, det här var bland det bästa hon visste.
   Hon höll den inne i munnen, gjorde bara små rörelser ut och in men lät tungan jobba på undersidan av ollonet, inne i munnen, hörde honom stöna.

Nu skulle han få! Hon tog ett mjukfast grepp om kukroten samtidigt som hon sög, munknullade honom med större rörelser, snabbare, nu skulle han få komma, rakt in i hennes mun, hörde honom stöna rytmiskt.

Och så kom det! Långa pulser från kukroten och upp, sperman började spruta mot gommen, en varm våg. Hon fortsatte att suga nån sekund till, sen öppnade hon munnen och runkade ut de sista spruten på tungan och runt läpparna.
   Herregud, vilken sats, det ville aldrig ta slut, hon måste svälja. Medan hon svalde kom han på hennes kind istället. Till slut började spermakällan sina, hon slickade i sig de sista dropparna från kuken, slickade i sig det som kommit runt läpparna, tog ett finger och skopade upp det som var på kinden, tittade på fingret med spermaklattar på, tittade upp på honom och log medan hon njutningsfullt sög av sperman från fingret.
   Fortfarande droppade det från kuken, inget fick komma på Maries sängöverkast, nästan en minut låg hon där och tog in de sista dropparna, vispade runt i munnen och svalde.

De låg tillsammans på sängen, höll om varandra, småpussades.
Han var nästan tårögd.
   – Tack Eva, det var helt... helt grymt... så sjukt bra!
   – Tack Niklas, du är så duktig! Vet du vad, det här var första gången på tre år som jag var med en man! Träffade bara en massa idioter efter skilsmässan, beslöt mig för att aldrig mer vara med en man. Men så ville jag inte längre ha det så och så tänkte jag att jag och din mamma skulle gå ut i kväll och då skulle jag fixa ett ligg. Men det blev du istället!
   – Vilken tur för mig!
   – För mig också, säkert. Men du... Det här är egentligen inte ok...
   – Nää... kanske inte...

Det blev tyst. Hon funderade ett tag.
   – Vet du vad, när kommer Marie hem?
   – Hon sa åtta, halv nio, hon skulle ringa om det blev nån ändring.
   – Bra, nu ska jag tala om hur jag vill att det ska vara: Vi kan inte fortsätta det här, det funkar inte, jag kan inte ha ett förhållande med min bästa väns son, jag har ju för fan sett dig sen du var ett blöjbarn.
   Hon fortsatte:
   – Men det här jobbet är ju bara halvgjort. Jag vill att du cyklar ner till stan, går in och köper kondomer, du kan få pengar av mig om du inte har råd, köp på apoteket till exempel. Sen kommer du till mig vid... säg två, halv tre, så bjuder jag på middag och sen ska vi ta mig fan knulla! Och sen får det vara bra, för alltid! Känns det ok?

Han var tyst ett tag och funderade på något.
   – Klart som fan att det är ok, det är ju helt... helt fantastiskt! Jag förstår också att vi inte kan fortsätta, men tror du inte att det blir svårt att låta bli?
   – Det får vara hur svårt det vill, det blir ingen fortsättning efter idag!
   En kort stunds tystnad igen.
   – Kommer du att berätta det här för mamma? frågade han.
   – Kommer du?
   Motfrågan kom för att hon ville vinna tid, visste inte själv.
  – Nej!, sa han med eftertryck.
   Hon drog på det.
   – Jag vet faktiskt inte, vi har liksom inga hemligheter för varandra jag och Marie, blir konstigt att inte säga något, men det här... jag vet inte, Niklas. Alltså, jag har en känsla av att din mamma inte skulle bli alltför chockad bara hon förstår att det var en engångs, hmm, ja tvågångs.

 

Så fick Eva sitt knull, nej, sina knull! Inte dumt med en sjuttonåring som kan tre gånger på samma eftermiddag. Dagen som börjat med ett beslut, slutade med total tillfredsställelse!

32 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

Bra, Marcem! Här var det en novell som gav pirr i kroppen. Åtminstone på mig. Jag undrar vem Du tänkte på när Du skrev den här texten?

Vad sonens mamma hade sagt när/om hon fått reda på vad som hänt, vet jag redan!

Tack för läsningen! //Huldran.

10/6, 2021 kl. 23:36

#5

Gardintroll

Snyggt berättat! Det bäddar för en fortsättning må jag säga.

30/9, 2020 kl. 12:22

#4

ese

Bra skrivet. Hoppas Eva inte kan hålla sej utan träffar honom nån fler gång.

19/7, 2017 kl. 10:27

#3

marcem

Tack för de fina orden! Men sådär hemskt förbjudet är det ju inte, inte i lagens mening i alla fall...

9/10, 2016 kl. 18:44

#2

Alexa

Mysigt men ack så förbjudet. Fint skriven.

8/10, 2016 kl. 11:57

#1

erosvän

Härligt skriven, man kan önska sig tillbaka till tonåren om det finns sådan kvinnor som Eva.

8/10, 2016 kl. 06:04