Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/7, 2019 kl. 22:44, av Awol

Flickan i flortunn klänning

En av mina noveller som publicerats på en annan sida tidigare, men då jag nu hittat hit tänkte jag ge er nöjet att läsa den. Jag hoppas den faller er i smaken.
Skriv gärna en kommentar!

Han kom gående från parkeringen ner för backen och skulle just svänga in mellan hyreshusen när han konstaterade att någon flyttat in i hörnlägenheten på bottenvåningen. Balkongdörren stod på glänt och någon rörde sig i lägenheten. Han stannade till och försökte få en glimt, men en tunn tyllgardin hängde för. Gardinen fladdrade till och en skön brunett skymtade. Hon hade en flortunn klänning på sig som var nästan genomskinlig och han kunde efteråt nästan svära på att det var det enda hon bar!

Det var fredag kväll och han hade tvättstugan eftersom alla andra tider var upptagna och det var oroväckande lite kläder i garderoben. Han hade svidat om till en gammal t-shirt och ett par tunna bomullsbyxor. Efter en sekunds tvekan i hallen hade han dragit av sig kallingarna och var nu näck under de tunna byxorna när han äntrade tvättstugan.

 

-Ursäkta, men har du mycket kvar att tvätta?

 

Han snodde runt när han hörde rösten från dörren i tvättstugan. Synen han mötte var bedövande. Tjejen i hörnlägenheten stod i dörren, fortfarande i samma tyllklänning. Håret var i en prydlig hästsvans och genom klänningen såg man hennes vita spetsunderkläder.

 

-Det är några maskiner, svarade han, men om du inte har något emot det kan du få slänga in dina kläder med mina! Fyller inte maskinerna med det jag har. Har mörkt, vitt och rött kvar och så handdukar!

 

-Får jag det, gud så gulligt! Kommer om några sekunder! Ska bara hämta!

 

Hon vände om och hennes nakna fötter skyndade bort i källargången. Skymten av hennes baksida satt kvar på näthinnan likt en fotoblixt. Hon hade ganska högt skurna trosor och när hon vände om såg han att endast en tunn string syntes vid skinkorna. Hon var tillbaka inom någon minut!

 

-Gud va snällt! Flyttade in förra veckan och har inte hunnit boka någon tid. Har nästan inga rena kläder. Värst är det med underkläder! Hjälper du mig sortera?

 

Hon stjälpte upp sin tvätt på bordet i tvättstugan och började lägga sina kläder bland hans i de korgar han redan sorterat. Han plockade upp något rött och insåg att det var ett par trosor. Förläget lade han dem bland det röda. Nästa var en svart BH och han konstaterade att någonstans under tyllklänningen dolde sig något sevärt.

 

-Hänger du med på en kopp när vi laddat maskinerna, frågade hon käckt, medan hon plockade bland tvätten!

 

-Öhh, jo det skulle smaka!

 

De fortsatte sortera och gång på gång fick han fram en string, tanga eller BH. Efter en kort stund var allt klart och de började fylla maskinerna. Han granskade hennes bakdel när hon fyllde ena maskinen och han den andra.

 

-Vänta lite!

 

Hon lade armarna på ryggen och knäppte upp BHn hon hade på sig. Drog in ena armen i klänningen, krängde runt och drog ut BHn genom andra ärmen på klänningen, sträckte över den och nickade.

 

-Ta med den också, log hon.

 

Han måste sett ut som ett fån. Han bara stirrade rakt genom klänningen på brösten.

 

-Oj, förlåt! Var inte meningen att strippa så. Glömde att jag hade reservklänningen, sa hon urskuldande.

 

Han lyckades slita blicken från bysten och mötte hennes blick.

 

-Det är jag som ska be om ursäkt! Har varit singel alldeles för länge!

 

-Mmm, ser det!

 

Hon log och höjde ett ögonbryn och nickade försiktigt ner mot hans nedre partier. Ett tydligt tält syntes i byxorna!

 

–Verkar som du kör utan underkläder precis som jag!

 

Han blev högröd i ansiktet, men det var för sent att dölja eller åtgärda det.

 

-Ja, vad ska jag säga? Vackra, lättklädda kvinnor har den effekten på mig.

 

-Tar det som en komplimang. Jag har haft den effekten på män innan, men kanske inte i tvättstugan! Så, kom igen nu så kilar vi upp och tar en kopp kaffe!

 

Hon tog tag i hans hand och de slank ut genom dörren till tvättstugan, låste och gick bort mot hennes trappuppgång.De hjälptes åt i köket. Hon fixa kaffe och han plockade fram koppar. Hon drog ut en låda med bestick och han sträckte sig efter skedar. Hon retades och putade ut med rumpan så att han fick nästan hoppa undan för att inte snudda henne med sitt stånd. Hon garvade och vände sig om, lutade sig mot bänken och granskade honom.

 

-Du är söt, kom!

 

Han gick fram mot henne och hon tog tag om hans midja och pressade honom mot sig! Han kände sin lem tryckas upp mot hennes mage.

 

-Ska jag vara ärlig har jag kollat in dig! Såg dig senast när du kom från jobbet idag. Blev glad när jag såg att du var i tvättstugan när jag kollade om det var ledigt.

 

Han kände pulsen ner mot hennes mage. Hon såg honom rakt i ögonen och log.

 

-Du, jag är lite kär i dig! Hoppas det är okej!

 

Hon lutade sig fram och kysste honom. Han visste inte vad han skulle tro. Skulle någon hoppa fram bakom spegeln och ropa ”Dolda Kameran” hade det inte förvånat honom. Han sveptes med av hennes kyss. Lade armarna runt hennes midja och njöt. Kaffekokaren hostade till. Hon tittade honom i ögonen igen!

 

-Så, vad tycker du om mig?

 

-Att du är fantastiskt vacker och rättfram!

 

-Nja, egentligen är jag blyg! Har samlat mod flera dagar och sen gick allt så fort! Kanske lite för fort, men jag är glad att du inte sprang din väg. När jag blir osäker kan jag spela över och då brukar killarna fly!

 

Hon gjorde sig loss och tog kaffekannan, gick till bordet och hällde upp. Han ställde sig bakom och kramade om henne med armarna kring magen.

 

-Du är som en härligt galen fantasi, vet du det! Sånt här händer inte! Framförallt inte mig! Så om du är en dröm. Låt mig då drömma för alltid!

 

Hon vände sig om, lade händerna på hans kinder och kysste honom!

 

-Det var det finaste någon kille sagt till mig!

 

De satte sig att fika, han försökte tänka på allting utom den halvnakna gudinna som satt mitt emot honom. Han lyckades nästan. När kaffet var uppdrucket och de pratat lite om vem de var och kom ifrån hade tältet säckat ihop, men det var inte helt platt.

 

-Jag tror att det är dags för tvättstugan, log han.

 

De tassade iväg ner i källaren och plockade ur maskinerna, laddade med ny tvätt och gick in i torkrummet. De hjälptes åt, men tältet kom på plats igen när de la händer mot varandra, strök mot varandra där de kryssade mellan hängda plagg och tvättkorgen, men mest av att han ständigt fann anledning att vila sina ögon på brösten som dansade utan BH under den genomskinliga kjolen. Till sist kunde han inte hålla sig. Han gick fram till henne där hon hängde en tröja över en lina. Lade mjukt sina händer om hennes bröst och njöt!

 

-Förlåt, log han! Har som du samlat mod en stund och jag hoppas jag inte skrämmer bort dig!

 

-Inte alls! Har väntat på att något skulle hända! Med den bulan du har, så väntade jag mig nästan att du skulle riva kläderna av mig!

 

-I min fantasi har jag redan gjort det!

 

De möttes i en kyss och omfamnade varandra igen! De stod där länge innan hon nickade mot tvättkorgen.

 

-Ska vi hänga det sista, sen kan vi gå upp igen och då behöver vi inte hålla till i köket, log hon!

 

Sista plaggen kom upp, men inte med samma noggrannhet som innan. De skyndade genom korridoren och upp i hennes lägenhet. Dörren hann knappt stängas förrän de var i varandras armar. Hon drog hans tröja över hans huvud och drog honom bort mot sovrummet. Han blev lekfullt nerknuffad i sängen och hon började leta sig ur sin klänning som hamnade i en hög på golvet. Hon tog tag i hans byxor och drog av dem och log åt praktståndet som sprätte till när linningen gled över. Snabbt klev hon ur trosorna innan hon kastade sig ner bredvid honom och kysste honom.

Han fick in en arm under henne och höll om henne där de låg tryckta mot varandra. Han rullade över på rygg och drog henne med sig så hon låg ovanpå. Han kände hur hennes mage tryckte hans stånd mot hans mage. Hennes bröst trycktes mot hans. Hon kysste honom och gled uppåt så att hennes bröst hamnade vid hans ansikte. Hans penis gneds mot hennes sköte och han kände hur hans ollon gled mellan hennes ben och låg nu mot hennes blygdläppar. Han kände hur hal hon var. Utsikten var underbar och han tog en bröst i munnen. Hon stödde sig på armarna och gned sitt underliv mot hans.

Hennes underliv smorde hans penis och när hon satte sig upp gled hans penis lätt mellan hennes skinkor. Hon vickade på rumpan och gned sin fitta mot hans blygdben. De tittade varandra i ögonen, hon upphetsad, han kåt. Hon drog upp ena benet och lyfte på sitt bäcken. Tog tag med ena handen runt kukroten och styrde den mot sin slidöppning. Hon lekte med ollonet mellan sina blygdläppar och strök det mot sin klitta. Så satte hon kuken mot sitt hål och sänkte sig sakta. Hennes smeklek hade gjort allt halt och nu gled hon sakta över kuken. Det stramade skönt och spände lite. Hon höjde och sänkte sig några gånger och för varje gång kom han lite längre in. Hon sänkte sitt ben igen och fortsatte försiktigt att, bit för bit, låta kuken gå i botten. Till slut möttes blygd mot blygd. Hon såg storögt på honom och drog efter andan. Så började hon långsamt höja på rumpan och sedan pressa sig ner igen. Det var trångt, men inte för trångt. Hade hon inte varit så kåt hade det behövts något glidmedel, men inte nu. Hon ökade tempot så att brösten nu guppade mjukt upp och ner.
Brösten sträcktes lätt när hon dunkade ner över hans kuk och fjädrade upp när hon lät ollonet leka precis vid slidöppningen innan hon åter vände neråt. Han bara njöt av att ha en trång fitta runt sin kuk som ömt mjölkade upp och ner samtidigt som ett par mjuka bröst gungade upp och ner. Han fångade brösten och smekte dem mjukt, lät pekfingrar och tummar massera bröstvårtorna. Hon satt still en stund med hans hårda stånd inne i sig och blundade. Han kände hur hennes muskler i slidan bearbetade honom. Så slog hon upp ögonen och log!

 

-Vi byter plats?

 

Hon rullade runt och lade sig på rygg, han kom upp på knä och ställde sig mellan hennes ben. Han drog upp båda hennes knä och sen drog han upp hennes ena ben och lade mot sin axel, bockade sig framåt och stödde sig på sina armar. Hon särade på sina blygdläppar med ena handen och smekte sitt bröst med den andra. Han sjönk mot henne, men hans kuk gled vid sidan. Hon hjälpte honom med ett finger och styrde honom mot sitt hål. Han gled in och hon stönade. Känslan var annorlunda när han pressade kuken mer mot ena sidan av hennes slida och han knullade henne hårdare än hon knullat honom. Hon drog upp sitt knä högre och han tog undan armen som hindrade henne att lägga upp även det över hans axel. Kukens vinkel i fittan förändrades och nu pressade hans kuk upp mot framsidan av slidan samtidigt som pungen daskade mot hennes anus för varje gång han bottnade henne. Hon kände njutningen skölja över henne när han gned fram och åter över en känslig punkt. ”G-punkten, han har hittat min G-punkt”. Hon pressade bäckenet uppåt för att öka njutningen, men resultatet blev att han gled ur henne helt och tryckte sin kuk hårt mot hennes anus.

 

-Nej, ropade hon till förskräckt!

 

-Förlåt, det var inte meningen! Är du okej?

 

-Ja, jag var inte beredd bara. Sluta inte nu!

 

Han fick tillbaka kuken i fittan och de hittade tempot igen. Hon drog ner benen lite så hon fick in en hand mellan benen och började massera sin klitta! Andhämtningarna började bli tunga.

 

-Jag tar p-piller, lyckades hon stöna fram.

 

Det var som en startsignal för upploppet. Den lilla återhållsamhet som funnits innan försvann och han ökade tempot. Hon kände hur hans kuk svällde något och hur ollonets kant blev markant mot insidan av slidan och så stötte han hårt in i henne för att hålla sig stilla en kort sekund. Hon kände något skölja över sin livmodertapp och kände hur hon själv exploderade. Han drog sig nästan helt ut och stötte åter hårt in i botten där nästa kaskad sperma slungades ur hans kuk. Hon var trång och hennes orgasm kramade, nästan sög, hans kuk. Att få pressa in den i henne och känna sammandragningarna från pungen upp via roten och hur sperman sköt ut djupt inne i henne gjorde honom galen. Han stötte djupt in i henne så länge hans kuk pulserade ut sin sperma. Han slutade och låg mot henne med sin kuk djupt i henne.

 

-Fortsätt, bad hon. Lite till!

 

Han kände hur hennes fitta kramade honom. Han började åter pumpa sin kuk in i henne. I början var det lite svårt då hans lem mjuknat något och hon var trång, men hennes kåthet gjorde honom hård. Hans sats började smörja hålet och strax gled han ledigt in och ut ur henne.Hon njöt. Orgasmen hon fått samtidigt som honom var så skön, men hon var inte nöjd. Hon kände hur det drog i låren och det började kännas i ryggen när han stötte in i henne. Hon drog ner ena benet och la sig på sidan. Han makade sig till rätta och nästan satt nu på insidan av hennes ena lår. Hans och hennes orgasm och försatser gjorde det halt vilket gjorde att han gned pungen mot hennes lår. Han strök över hennes rumpa medan han långsamt knullade henne.

 

Hon kände hur de långsamt byggde ett nytt klimax. Hon styrde honom och han lydde. Nästan som han var rädd att göra henne illa.Hon gillade känslan av kontroll, men ville inte vara dominant. Hon visste vad hon ville ha och hur hon skulle få det! Hon vred överkroppen neråt och lät benen följa efter. Han följde med i rörelsen utan att glida ur henne. Hon ställde sig på knä med bröstet mot en kudde. Hon fick in händerna mot brösten och masserade dem. Hon kände hans stadiga händer på sin rumpa och hur han pumpade hårt in i henne. Hon frustade och lät handen smeka snabbt över sin klitta.Det var som ljusblixtar för ögonen medan hon kom. Han fortsatte att pumpa snabbare och snabbare. Hennes orgasm bara växte tills hon kände hur han pumpade sin säd inne i henne ännu en gång. Han hängde mot hennes ända med kuken inne i henne. Hon kände hur den började slanka och när han rätade upp sig pressade en av hennes efterdyningar ut den nu halvslaka staken. Han slängde sig raklång bredvid henne. Hon kände hur det rann ur henne och en ljudlig musprutt bröt tystnaden. Båda såg på varandra och började garva. De låg där en stund och gosade. Verkligheten började pocka på och till slut kunde den inte hållas stången längre.

 

-Du, vi måste nog ner i tvättstugan igen, log han.

 

-Jo, svarade hon!

 

De klev upp och tittade på de ihopkorvade lakanen. Hon tog tag i underlakanet som hade en stor blöt fläck på mitten och någon röd strimma också.

 

-Har jag gjort dig illa, frågade han urskuldande.

 

-Bara lite, log hon. Trodde det skulle vara värre! Har hört mina väninnor tala om blodbad när de blivit av med oskulden!

 

-Är du OSKULD?

 

-Nix, inte nu längre, log hon!

 

Han slog armarna runt henne och gav henne en kram.

 

-Du kunde väl sagt något, så hade jag varit försiktigare!

 

-Du var nog försiktig vännen, log hon. Jag säger till när jag inte är med på det som händer!

 

De rev sängkläderna ur sängen. Han hoppade i sina byxor och drog tröjan över huvudet. Hon krängde klänningen över sig och så gick de ner i källaren. Hon stängde dörren till tvättstugan om dem.

 

-Vill inte ha tjuvkikande grannar log hon och först då såg han att hon bara hade klänningen på sig, inga trosor och ingen BH vilket lämnade mycket lite åt fantasin. Han kände hur tältet i byxorna växte igen!

 

-...men vännen, har inte du fått nog än?

 

-Inte av dig! Fast vi kan väl vänta tills vi är i mer privata rum, eller?

 

Hon log fräckt, vred demonstrativt upp sin rumpa mot honom medan hon stoppade in mer tvätt i maskinen. Han kunde inte låta bli att ställa sig bakom och låta sin kuk vila mellan hennes skinkor. Hon vickade lätt på rumpan. De startade maskinerna och gick till torkrummet och stängde dörren om sig. Hon krängde av sig klänningen och gick naken kring tvätten som redan hängde. Han drog av sig tröjan och byxorna. Hon kom mot honom och lät diverse tvätt stryka över sin nakna hud. Hon ställde sig framför honom och tog ett stadigt tag runt hans kuk. Hon runkade den häftigt några gånger. Hon grep efter en nytvättad, blöt handduk som låg i tvättkorgen. Hon gick ner på knä och torkade hans kön rent från intorkad sperma och fittsaft.

 

Den svala handduken var som en välsignelse runt hans heta kön. Hennes smekningar från ollon till pung var en dröm. Han slöt ögonen och kände plötsligt hennes läppar lätt kyssa toppen. Hennes tunga lekte lätt runt ollonet några varv innan hon lät läpparna sluta sig runt honom. Hon började sakta suga av honom medan tungan lekte mot undersidan av kuken och runt ollonet. Hon tog ut den ur munnen.

 

-Gör jag rätt?

 

-Jag tror det! Första gången för mig och det känns underbart!

 

Hon sög in kuken igen och lät den glida i sin mun in och ut en kort minut! Hon ställde sig upp, tog kuken i sin hand och vände honom om. Hon ställde sig med ena handen mot väggen, särade på benen och drog honom mot sig. Hon styrde honom mot sin fitta och när hon kände hans händer på höfterna släppte hon och la andra handen mot väggen. Han styrde kuken mot hennes hål. Hon svankade och visade upp sin härliga bakdel. Hålet till hennes slida var fortfarande lite öppet efter senaste besöket av hans kuk. Han gned ollonet mot hennes klitta och lät den glida mellan blygdläpparna till hennes välkomnande hål. Han tryckte in toppen lite lätt. Hon stönade till och lät huvudet falla ner mellan sina utsträckta armar.

 

-Knulla mig hårt, jag vill att du tar mig hårt NU!

 

Han var inte sen att lyda kommandot. Med en knyck begravde han kuken djupt i henne, väntade en kort sekund för att låta fittan vänja sig, sen började han knulla henne i ett ursinnigt tempo. Han kände hur hon började skaka i benen och hur det började rinna ner för hans ben. Det fullkomligen skvätte om hennes fitta när han stötte in kuken, men han var inte ens nära utlösning. Han pumpade på som besatt. Det varma rummet fick dem att svettas ymnigt medan de knullade. Hennes ben skakade fortfarande, men hon höll sig stående. Han kände hur det började krampa i pungen. Hon började stöna igen och benen vek sig samtidigt som han sprutade djupt inne i henne. Han fick hålla i henne så hon inte skulle falla. Han slutade sista strålen på golvet medan han vände på henne för att kunna hålla henne i sin famn. Hon andades häftigt, men benen bar inte!

 

-Är du okej?

 

-Jaaa, flinade hon, men du knullar skiten ur mig! Benen bär inte riktigt.

 

Det var svårt att hålla henne uppe. Svetten gjorde henne hal, men han lyckades. Efter någon minut klarade hon av att stå själv. Han tog handduken hon tidigare torkat av hans kuk med, torkade rent den igen och klev i sina byxor innan han började hänga tvätten. När han var klar fiskade han upp hennes klänning! Hon hade suttit på huk nära dörren och försökt återhämta sig! Han tog på sig tröjan och satte sig på huk bredvid.

 

-Hur går det?

 

-Öm, men det går över.

 

-Klarar du av att stå upp och ta på dig klänningen?

 

-Ja!

 

Han hjälpte henne på fötter och fick klänningen på plats. Han öppnade dörren och kikade ut, det var tomt. Han ledde henne ut i korridoren och så gick de bort till hans trapphus som låg närmre. De smet osedda upp för trappan och in i hans lägenhet. Han ledde henne in i sovrummet och lade henne på sin säng. Hon var helt slut och somnade nästan omgående.Han slank in i duschen och spolade av sig svett och andra kroppsvätskor. Efter att ha torkat sig kände han hur hungrig han var och slank ut i köket och kollade kyl och frys, men först kikade han in i badrummet för att beundra den underbara tjej som helt osidat kommit in i hans liv. 

 

Hon vaknade av att hon var hungrig. Det luktade mat och hon kände hur det riktigt sög i magen. Han dök in genom dörren till sovrummet med ett glas i handen.

 

-Hej Törnrosa, log han, satte sig på sängkanten, kysste henne och sträckte glaset mot henne.

 

–Det är isvatten!

 

Hon slöt läpparna runt kanten och drack häftigt, hostade till så vattnet sprutade ur munnen.

 

-Lugn, det finns mer i kranen, skrattade han!

 

Hon torkade bort vattnet från munnen med handen och sedan lite som hamnat på hans bröstkorg. Han hade bara en handduk runt livet som hon lekfullt torkade händerna på. Han luktade nyduschad.

 

-Middag om en stund, log han. Hoppar du in i duschen så tar jag den sista tvätten, så äter vi när jag kommer upp!

 

Hon ställde sig i duschen och lät vattnet rinna från ansiktet och neråt. Hon kände sig fortfarande darrig, men vattnet väckte kroppen till liv. Tankarna for genom huvudet. Han tänkte på hans kropp och kuk. Hur hon ridit honom och hur han knullat honom så hårt bakifrån i torkrummet. Att hon blivit av med sin oskuld med en man hon faktiskt var kär i och nog skulle kunna älska. I alla fall älskade hon att knulla honom. Väntan på att träffa en vacker man som tog hennes mödom på hennes villkor hade betalt av sig och hon kände sig nöjd.

 

Hon började tvätta av sin kropp. Lät händerna gnida över armar och bröst och ner över magen. Hon tog duschmunstycket och lät strålarna träffa venusberget. Ena handen gned över de intorkade safterna mellan låren som nu blev hala igen. Hon lät några strålar träffa hennes klitoris och hon gned rent precis ovanför och lät fingrarna vandra ner mellan inre och yttre blygdläppar. Hon kände prövande runt slidöppningen och kände hur hon var lite öm, men inte värre än när hon fingerknullat sig själv. Hon drog retfullt i sina blygdläppar och lät duscha av dem samtidigt. Hon kände hur kåtheten kom smygande igen, men hon ville inte stå och onanera ensam i duschen när hon kunde få så mycket mer bara hon klev ut och talade om att hon var kåt! Hon hittade en duschtvål som hon tvålade in sig med. Den luktade som han gjort nyss och det tände henne ännu mer. Hon kunde inte låta bli att smeka sig över brösten och låtsas att det var han som smekte dem och när hon förde ena handen ner mellan benen var hon när att komma. Hon fokuserade och nästan tvingade bort handen från sin pulserande fitta. Hon klev ur duschen och såg sig om. ”Fan, ingen handduk”. Hon öppnade dörren.

 

-Hallå?

 

Det kom inget svar. Han var nere i tvättstugan! Hon öppnade några garderobsdörrar och hittade vad hon letade efter. Hon torkade av sig och svepte handduken runt sig. Han hade inga stora handdukar och hon hade rotat fram den största. Nu hade hon den över brösten och den täckte precis rumpan. Hon gick ut i köket och bara log. På bordet var det fint dukat med vinglas. Ett par ljusstakar stod otända och en flaska vin med urdragen kork stod bredvid. Det luktade härligt och hon gläntade på ugnen där potatisgratäng och något kött var inställt. Dörren öppnades och stängdes i hallen. Han klev in i köket och mötte hennes blick.

 

-Ett ögonblick, sa han och försvann.

 

Ögonblicket var han tillbaka, iklädd endast handduk. Hon skrattade högt.

 

-Gäller att hålla på klädkoden, log han. Jag kan ju inte vara bättre klädd än damen!

 

-Enchanté, log hon och gjorde en teaternigning .

 

Han gick fram och slog armarna runt henne.

 

-Vad heter du egentligen, viskade han i hennes öra?

 

-Pia, och du då?

 

-Erik!

 

De började skratta. Det hade varit så laddat mellan dem att de inte ens brytt sig om varandras namn. De hjälptes åt att ställa maten på bordet och satte sig att äta! Vinet gjorde dem avslappnade och när första flaskan var tom hämtade Erik nästa. Han ställde sig bredvid Pia och slog i glaset, men när han gick där ifrån kände han hur hon höll tag i handduken så att den föll till golvet. Låtsas oberörd satte han sig på sin stol, men lutade sig mot fönstret och vinklade persiennerna så att ingen såg in. Pias handduk hade börjat lossna runt bysten och för varje rörelse gled den mer och mer isär!

Till slut kunde Erik inte hålla sig. Han sträckte fram en hand och lät pekfingret befria Pia från handduken som nu ramlade ner kring hennes höfter. Han ställde sig upp och gick bort till ett skåp. Hans halvstyva penis gungade mellan benen och Pia gillade synen. Han stängde skåpet och höll en flaska olja i handen.-Följ med, log han.De gick in i sovrummet.

 

-Lägg dig, log han medan han skruvade korken av flaskan.

 

Hon förstod att det var massage på gång och lade sig automatiskt på mage. Hon ångrade sig lite, men tänkte att det gick väl att vända på sig om en stund. Han hällde lite olja i händerna och började smeka henne över ryggen, från rumpan upp över ryggraden, mot axlarna och sedan ner längs sidorna. Varje gång blev han lite djärvare och slutligen smekte han utsidan av hennes bröst ner längs magen och ner mot höfterna. Han smekte med händerna upp över skinkorna, men fortsatte inte längs ryggen. Istället började han massera hennes rumpa. Hon delade på benen lite och han kunde smeka henne längs insidan av låren upp mellan skinkorna och runt den klotformade rumpan. Han bad henne resa på sig medan han la en handduk i sängen och sedan lägga sig på rygg. Hon noterade ett praktstånd som svajade mellan hans ben. Hans händer smekte hennes bröst som blev härligt glänsande av olja. Bröstvårtorna var styva, men blev ändå mjuka av oljan. Ner över magen lekte han och ut över höfterna och låren. Hon låg och smekte sina bröst när han med en oljad hand kom upp mellan benen och lade den mot hennes fitta.

 

Hon satte sig upp, hittade flaskan med olja och hällde lite i sina händer. Hon smorde in hans kuk och runkade den hårt, luta sig bakåt och drog honom med sig. Båda var lätt berusade och kåta så det rann om dem båda. Oljan mellan hennes ben hade varit som balsam på den ömma och något tänjda fittan och när hans inoljade kuk sattes mot hennes hål lät oljan, hans försats och hennes blöta hål hans kuk glida in utan motstånd. De låg i missionärsställning en stund, men snart kändes det obekvämt. Hon låg men halva rumpan över sängkanten och han hade ena foten i golvet och den andra kunde han inte placera på något bra sätt. Hon ställde sig på knä vid sängkanten så han kunde stå på golvet, ångrade sig, tog oljeflaskan och smorde in hans kuk ordentligt och sedan smorde hon in sitt egen sköte. Ställde sig på alla fyra igen smorde rumpan och upp mot sitt anus. Han kom på plats och tryckte in sin kuk. Det gick lättare nu och när han såg hur hon lekte med fingret runt sin rosa rosett blev han dubbelt kåt. Hon smorde in hålet, djupare och djupare, tills hon utan problem lät ett finger glida in. Hon knullade sig själv i rövhålet medan han pumpade hennes fitta. Utsikten var gudomlig. Hon slöt sina fingrar runt kuken och lät den glida ur sin fitta. Hon riktade toppen mot sin rosett.

 

-Vill bli av med båda oskulderna med dig, men du måste lova att vara försiktig!Han tog tag i sin kuk och lät henne släppa den. Istället tog han oljan och hällde ganska mycket i sina händer. Han smorde in kuken och sedan lekte han med sitt pekfinger runt rosetten. Fingret gled in i hennes uppsmorda hål. Hon stönade till. Han lekte runt lite och försökte sen försiktigt få in ett finger till. Hon drog sig från honom.

 

-Förlåt!

 

-Ta det bara lugnt, jag behöver bara vänja mig!

 

Han fortsatte med ett finger en stund till in och ut ur hennes rumpa. Andra handen smekte henne mellan benen och ibland lät han ett finger glida in och ut några gånger ur slidan. Han tyckte det gick lättare in och ut ur hennes anus och kunde nu försiktigt låta ett finger till tränga in utan att hon drog undan rumpan. Han hällde en tunn stråle olja mellan sina fingrar och lät oljan rinna in i ändtarmen på Pia. Han lät fingrarna spela inne i henne för att skapa mer plats och för att hon skulle bli ordentligt oljig och hal där bak. Han tog ut fingrarna och såg till att hans hårda kuk var väl inoljad.

 

Han satte ollonet mot hennes anus och tryckte lätt. Han ökade trycket försiktigt och kände hur hon undan för undan slappnade av. Han kände hennes hand smeka över sin pung och hur hon bearbetade sitt andra hål och masserade sin klitta. Plötsligt gav hålet efter och nästan hela ollonet gled in. Hon stöna till och stannade till. Han lät kuken vila kvar där den var inträngd i hennes röv. Han lät henne gå vidare. Efter en knapp halvminut började hon trycka sig mot honom. Ollonet gled in och satt nu som i ett skruvstäd och kramade skönt. Åter igen vande hon sig av känslan innan hon igen pressade sig bakåt, pausade lite gled längre bak tills hon vände och drog sig framåt. När ollonets kant grep tag om hennes slutmuskel vände hon och lät kuken glida in i henne igen. Åter kände han hennes hand mot sin pung eller så anade han den när hon smekte sin fitta. Ibland kände hon hennes fingrar pressa mot undersidan av hans kuk genom slidväggen. Varje gång hon tryckte sig mot Erik gled kuken längre in, tills hon tryckte sina skinkor mot hans höfter. Hon ökade tempot och han la händerna på hennes bakdel.

 

Hennes fitta var nästan lika trång som röven, men röven kändes helt annorlunda. Hon började stöna högre och högre vilket hetsade Erik mer och mer. När det gick för henne gjorde trycket från musklerna runt kuken att det gick för honom också. Han lät säden pumpa in i henne. Hon la en hand på hans höft och drog honom mot sig medan hon lade sig på mage i sängen.

 

-Jag vill ha dig kvar. Det är så skönt att du inte förstår.

 

Han låg på henne med kuken kvar i hennes rövhål. Hon masserade den med sina muskler och snart började den växa till sig igen.

 

-Guud så skönt när den växer i mig. Ta mig, HÅRT.

 

Han började pumpa så gått det gick. Han fick inte in kuken så djupt nu när han knullade henne mellan skinkorna också. Hon la handen på hans höft som tecken på att han skulle sluta jucka. Hon pressade sig mot honom och sedan tryckte hon upp ena sidan så att de rullade runt. Hon satt på honom med hans kuk fortfarande i röven och började rida. Hon red honom hårt och länge. Båda hade nyss fått orgasm och han hade fått utlösning fler gånger idag än han någon gång lyckats med men hon tycktes bara vilja ha fler och fler. Hon knullade sig själv i fittan med ena handen och red i hårda tag. Till sist spände de sig mot varandra i en gemensam orgasm. Hon la sig ner och de pustade ut. De lade sig på sidan och pustade ut, smekte varandra mjukt. Han drog ett täcke över deras oljiga kroppar och snart sov de tätt invid varandra!

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sweperv

Mycket bra novell, blev bara nyfiken på hur gamla dom är, gissar ju på 18 års åldern.

8/8, 2019 kl. 04:12