Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/10, 2019 kl. 21:35, av Sixtenjr

Hjälpsamhet lönar sig

Jag kände hur det spände i kuken. Miriams ord gjorde mig ordentligt kåt.
Instinktivt började jag föra en hand ner mot mitt skrev för att känna på kuken
som nu hade rest sig i sin fullstora längd.

Kvinnan i lägenheten intill min känner jag längtan till. Vi råkar mötas i trapphuset av en slump då och då. Än så länge är hon en främling för mig. Vi har bara nickat mot varandra, sagt hej och så har vi gått in var och en till den egna lägenheten.

Vad heter hon? I förnamn alltså. Hennes efternamn står på dörrskylten, Ekstrand. Hur gammal är hon? Hon är nog inte gift eller sambo. Jag har inte sett någon karl gå in genom hennes dörr.

Successivt har mina tankar kommit att kretsa mer och mer kring henne och hennes lockande uppenbarelse. Hon är utan tvekan en av de vackraste kvinnor jag sett och dessutom har hon ett utpräglat sensuellt utseende

Kan man göra upp en plan? En plan för att nå en snabb kontakt och en plan för att nå dit jag vill, till en kärleksstund med henne med min längtande ståkuk djupt inne i hennes förhoppningsvis våta fitta.

Mina funderingar snurrade runt i min skalle men jag kom inte till något avgörande beslut, inte till något beslut som jag kände skulle kunna leda till önskad framgång.

Ödet hjälpte mig. Alla mina oprecisa planer sattes ur spel.

Fru Ekstrand och jag kom en fredagsmorgon ut i trapphuset samtidig.

- God morgon, fru Ekstrand

- God morgon, herr Berglund

Så här högtidliga ska vi bestämt inte behöva vara den dag du och jag ligger ihop i min eller din säng, tänkte jag

- Tråkigt väder i dag.

- Ja, usch vad det regnar. Jag kommer att bli genomblöt innan jag hunnit fram till tunnelbanan.

- Jag har bilen strax utanför, jag kanske kunde ge er skjuts till ert jobb.

- Låt oss säga du, Jag heter Miriam

- Tack, jag heter Mårten.

När vi satt i bilen tittade vi på varandra i smyg. Jag kände mig lycklig av att sitta bredvid en så vacker kvinna men samtidigt var jag i grund och botten osäker. Hon kanske för mig inte kunde bli annat än ett skådeobjekt. Hur kunde jag egentligen ha trott att ja skulle kunna komma nära henne? Till och med nå fram till en kärleksstund med henne.

- Du verkar vara en duktig chaufför.

- Åja, någorlunda. Kanske du kunde tänka dig att någon gång vid bättre väder göra en bilutflykt med mig?

- Högst gärna. Vi kan nog hitta något trevlig utflyktsmål.

- Ja, vi skulle nog kunna hitta på något trevligt ihop.

Nu kom mina sexuella tankar tillbaka. Något trevligt ihop. Ett samlag med mängder av kyssar och smek. Med henne, denna underbart vackra kvinna. Jag kan inte tro annat än att hon är het, villig och kåt.

- Du ser fundersam ut. Inga bekymmer hoppas jag.

- Å nej. Jag kom bara att tänka på en sak. För resten vad har du för dig efter jobbet i dag?

- Inget särskilt, tänkte ha en lugn kväll.

- En fredagskväll. Går du inte på lokal då? På någon dansrestaurang.

- Nej, det hör gångna tider till. Jag kan avslöja för dig att jag inte har så många år kvar till 40.

Men fan så väl bibehållen, tänkte jag. Hon är ju i blomman av sitt liv. Å, om jag fick krama henne, smeka hennes bröst, föra min hand in mellan hennes ben, se henne in i ögonen och ta emot ett jakande blick.

Jag teg och fantiserade vidare. Kanske var det mina tankar som fick mig att lägga min högra hand på hennes knä.

- Du, Mårten, det går nog bättre att växla om du använder växelspaken och inte mitt knä.

Oj, nu var jag för het, för påträngande. Jag måste anstränga mig och försöka närma mig henne litet mer normalt. Det är säkert som pappa sagt. "Du gör bäst ifrån dig om du närmar dig en kvinna på ett normalt sätt. Var dig själv, min son!

-- Förlåt, jag blir litet yr i skallen när jag sitter så nära dig, Miriam

Nu teg jag en bra stund. Jag sneglade då och då som hastigast på Miriam. Hon satt med ett litet leende på sina läppar mest hela tiden. Kanske tyckte hon att jag var ett fån.

Jag tog mig samman när vi kommit fram till hennes arbetsplats och jag lovade att hämta henne vid arbetsdagens slut.

Dagen blev lång. Jag längtade efter att träffa Miriam igen. Gång på gång dök fantasibilder upp för mig. Jag hade fört in flera fingrar i Mirandas fitta och hade min mun runt en av hennes bröstvårtor. Och strax efteråt red Minanda mig. Om det ändå varit i verkligheten

Jag väcktes av en kollega som kom i ett ärende. När han gått var jag tillbaka i min fantasivärld. I mitt drömmande blev min kropp alltmer inställd och beredd på ett samlag. Kuken stod som ett spett, styv och stor. Jag var på vippen att gå ut på toaletten och runka mig till utlösning men tog mitt förnuft till fånga och avstod. Skulle jag få knulla Miranda så vore det dumt att minska spermaförrådet. Det skulle jag tömma i henne och inte i någon toalettstol.
_ _ _

Miranda såg strålande glad ut när jag hämtade av henne vid hennes jobb.

- Vet du Mårten vad vi ska hitta på nu?

- Nej

- Jo vi ska en fest du och jag. Hemma hos mig. Jag står för maten Och kör nu direkt till bolaget och köp
ett gott vin åt oss.

- Du kan då överraska.

- Och det är för jag fick sån lust att lära känna dig litet mer.

Det lät bra, tyckte jag. Spännande. Miriam log mot mig. Jag tyckte hon var den vackraste kvinna jag sett. Jag lade min högra hand hennes vänstra lår en bra bit över hennes knä.

- Du tar visst ett nytt grepp på växelspaken.

- Förlåt

Har jag gjort bort mig igen? Hon börjar nog tycka att jag är för närgången. Jag kände mig ledsen. Kanske medförde det att jag började se ledsen ut för nu sa Miriam

- Jag tänker i första hand på att du ska ha båda händerna på ratten. Du får gärna ta på mitt lår en annan gång.

Jag svarade inte. Nu visste jag inte längre vad jag skulle tro om fortsättningen. Men den blev långt mycket bättre än jag kunnat ana.

Miriam hade gjort en mycket god supé. Först serverade hon en skaldjurssoppa som var suveränt god. Vi drack ett mycket gott vin till den. Stämning hade blivit lättsam. Vi skämtade och skrattade.

Efter denna entrérätt bjöd Miriam på en helt underbar kötträtt. Vi drack rött vin till.

- Första glaset rödvin har jag litet svårt för, andra glaset brukar jag tycka mycket om och efter tredje glaset börjar jag känna mig lättsinnig. Dricker jag ett fjärde glas brukar jag bli sömnig.

- Ja, du Miriam. Då bör vi satsa på tre glas.

Jag fick ett mycket vackert leende till svar.

- Jag förstår inte vad du antyder, Mårten.

Jag blev blossande röd i ansiktet. Skulle jag kunna tala rent ut och avslöja vad jag hoppades på. Jag kände mig liten, kände att jag inte var vuxen den situation jag hamnat i Jag förstod att jag var en alltför oerfaren man.

- Skål Mårten. Du har fått färg i ansiktet. Det är väl vinets förtjänst. Nu tar vi tredje glaset.

Jag höll på att sätta i halsen. Vad skulle bli av detta?

- Hur känns det, Mårten? I mig pirrar det. Visst är det spännande nu mellan dig och mig.

Jag kände hur det spände i kuken. Miriams ord gjorde mig ordentligt kåt. Instinktivt började jag föra en hand ner mot mitt skrev för att känna på kuken som nu hade rest sig i sin fullstora längd.

- Händerna på bordet, inte under, Mårten!

Hon såg då allt. Jag kände mig generad. Jag visste varken in eller ut.

- Jag vet inte vad jag törs och inte törs. Jag vet inte vad du vill. Vad tycker du om mig?

- Mårten, jag tycker mycket bra om dig. Det har jag gjort hela dan och tidigare också. Du är en sån
kille som varje kvinna kan längta efter. Förlåt att jag låtit dig tro att jag säger nej. Från och med
nu säger jag bara ja.

Miriam reste sig från sin stol och gick fram till mig.

- Mårten res dig upp och kom hit i min famn!

Hon sträckte ut sina armar och jag gick in i hennes famntag, tryckte min kropp mot hennes. Jag kände min styva kuk trycka mot hennes mage. Våra läppar möttes. Miriams mun var halvöppen och välkommande. Hon stack in sin tunga i min mun. Kyssen blev intensiv och spred vällustiga känslor i hela min kropp. Passionen var på väg.

Känslorna i mig var himmelska. Jag hade blivit i ett tillstånd jag aldrig tidigare upplevt. En inre kraft hade tagit hand om mig och styrde mig obevekligt och skönt till fortsatt agerande . Den helt övervägande driften var att få in kuken i Miriams fitta, få knulla henne med all min mannakraft.

Miriam lösgjorde sig från mig, gick ner på sina knän framför mig, öppnade min gylf, drog ner mina byxor,
pillade ut min kuk ur kalsongerna och tog den sedan i sin högra hand. Så började hon sakta och mjukt runka min kuk.

- Å, Miriam, Miriam! Försiktigt! Han är sprängfärdig.

Miriam drog nu mycket sakta i min kuk. Jag lyckades hålla tillbaka det sprut jag tyckte var nära.

- Vad säger du om den här takten, min gode och kåte Mårten.

- Det är så skönt.

Miriam förde sin mun in över kuken, inte särskilt långt. Nu hade hon sin tunga över det känsliga och uppsvällda ollonet.

Jag hade aldrig haft en kvinnas mun runt min kuk och aldrig känt en kvinnas tunga leka över ollonet. Fantastiskt så skönt det var, denna alldeles speciella känsla.

- Å, det är härligt, älskade Miriam.

- Det är härligt även för mig, Mårten. En sådan bamsekuk får man inte slicka så ofta.

- Jag är så kåt, jag har aldrig upplevt något liknande.

- Kan du hålla emot ditt sprut.

- Ja jag tror det.

Men det kändes som det var på håret att jag skulle sända iväg en stråle in i Miriams mun.

- Nu ska du få göra det skönt för mig ett tag. Jag vill att du ska slicka mig.

- Slicka, va då?

- Följ med in i sängkammaren.

Och dit gick vi. Miriam hade en bred fin säng. Snabbt drog hon bort det vackra virkade överkastet.

- Vill du hjälpa mig att ta av mig kläderna?

Vi började tillsammans avklädningen. Miriams kläder hamnade på golvet. Våra händer hade varit ivriga.

Miriam lade sig på rygg mitt i sin säng. Jag såg att hon sneglade på min kuk så jag tittade på den också. Den hade ett härligt stånd.

- Din kuk är vacker. Jag har sällan varit så frestad att bli knullad.

- Kan en kuk vara vacker?

- Javisst. Den pekar så stolt snett uppåt i sin böj.

- Mmm

- Och så är den så stor. Den är vacker, Mårten. Vad tycker du om min fitta?

Miriam petade isär de yttre blygdläpparna med ett par fingrar. Jag gick närmare med blicken fastnaglad vid Miriams lockbete. Jag hade aldrig sett en fitta så tydligt och på så nära håll. De gånger jag knullat hade det skett i mörka rum och allt mitt intresse hade de gångerna varit riktat mot själva inträngandet.

- Gör det skönt för mig. Kom, slicka min fitta!

Med de orden särade Miriam sina ben än mer.

Jag såg att hennes fittläppar var våta, litet uppsvällda. Kanske skulle jag våga kyssa dem, slicka dem.

- Kom nu bara Mårten. Jag är rentvättad.

Visst skulle jag våga. Jag gick fram till sängen, böjde in mitt huvud mot skrevet på Miriam. En underbar doft slog emot mig. Den tilltalade mig, gjord mig näst intill berusad.

Jag sänkte ner min mun mot Mirandas fitta, fick kontakt med fittläpparna, kilade in min tunga mellan dem.
Så tryckte jag på och lyckades med min mun och tunga sära hennes våta könsläppar. Jag började dra munnen upp och ner över fittöppningen. Strax var både näsa och tunga ett djupt stycke ner i Mirandas vackra och våta fitta.

- Å, det är underbart. Jag kommer nog snart. Fortsätt Mårten!

- Jag är också nära, jag tror jag kommer strax.

- Låt det gå!

- Jag kan inte hålla emot. Nu, nuu, ja ååå!

Det gick för mig med ett våldsamt sprut. Som i en dimma kunde jag ana att det gått för Miriam också.
Vi låg en lång stund i avslappnat tillstånd. Så rörde Miriam på sig. Jag kröp upp, la mig vid hennes sida.

- Var det skönt för dig, Mårten

- Ja

- För mig var det underbarare än vad jag någonsin varit med om. Du kan verkligen tillfredställa.

- Nej, jag är så oerfaren.

- Kanske det är just det som är till din och min fördel, älskling.

Ordet älskling löd som ljuv musik. Jag kysste Miriam och strax var jag med händerna i hennes fitta.

- Du är duktig på att hitta vägen till rätt plats. Men nu får du fingerpulla mig i högst fem minuter, sedan vill jag ha din kuk

- Måste jag vänta 5 minuter. Din fitta lockar mig. Jag vill in nu.

Jag märkte på Miriams minspel att hon tvekade. Nu eller sedan?

- Kom då, stick in honom!

Med hjälp av Miriams hjälpsamma fingrar styrdes min kuk till hennes fittöppning. Med ett lätt trycke kom kuken in. Den våta ingången bjöd inget större motstånd. Jag var på nolltid så långt in det gick att komma.

- Å, du härlige Mårten. Vilken skön kuk du har! Jag vet inte om jag haft någon större i mig.

Jag kysste Miriam. Jag smekte hennes bröst. Jag pillade med ett finger på hennes klitoris. Och jag pumpade sakta men bestämt in och ut med min kuk i hennes mycket våta fitta.

Miriam gav ifrån sig små vällustiga ljud. Hela tiden manade hon på mig.

- Du jobbar bra. Din kuk gör så gott. Fortsätt i samma takt! Se till att du inte kommer på en gång!

Det var helt underbart att se hur Miriams ansiktsuttryck ändrade från den ena sekunden till den andra. Hela tiden var det ett glädjefullt skimmer i hennes ansikte.

Så började hon göra motjuck, efter en stund allt kraftigare. Nu nådde min kuk gång på gång allra längst in i hennes fitta. När jag nådde bottenläget kände hur ollonet berörde livmodertappen.

Miriam drog upp sina knän så de kom i jämnhöjd med hennes bröst och det gav mig ökad åtkomst till hennes ljuvliga grotta. Jag började knulla henne allt hårdare och fortare. Jag kände hur det spände och bultade i kuken. Varje rörelse jag gjorde framkallade starka vällustkänslor.

Nu var jag som besatt. Jag var styrd av kåthetens tvingade kraft. Min kropp ville nå fram till orgasmen.

- Jag kommer skrek jag när jag kände sköna sammandragningar i testiklarna.

I ett nu kom första sprutet. Himmelsk. Nytt sprut och ett till. Och kort därefter ett eftersprut.

En vilostund. Välbehövlig. Rogivande. En känsla av att kroppen var ny, att var i ett idealtillstånd.

- Orkar du med en gång till, Mårten?

- Jag tror det om vi vilar en stund till.

Det blev en gång till. Miriam ställde sig på alla fyra och jag tog henne bakifrån. Åter fick jag höra de vällustfylld stön från Miriam som jag redan börjat älska. Det tog ett bra tag tills vi nådde våra orgasmer. En skönt utdragen njutning med många smekningar och många stötar in i Miriams fitta. Det avgörande för Miriams orgasm var mina ihärdiga smekningar av hennes klitoris.

Natten blev fylld av stärkande sömn. Vi var skönt utvilade när vi vaknade på morgonen.

- Vilken underbar kväll vi hade du min älskade knullkompis.

- Ja, helt enastående.

- Konstigt nog börjar jag känna mig kåt igen.

- Jag med.

- Vi går upp och äter frukost och sen kan vi gå tillbaka till sängen.

- Ja perfekt. Sex är stort. Sex är större än störst.

- Amen

Så förflöt en lycklig dag, den bästa dagen i deras liv.

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.