Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/4, 2020 kl. 16:12, av Ludde2

Gittan 1

Gittan kommer på vad hon missat här i livet

 

Gittan kommer på vad hon missat tidigare i livet.

 

 Gittan, Birgitta egentligen, stod och betraktade sig själv i garderobens spegeldörrar. Hon hade precis klivit ur badkaret där hon legat så länge att kroppen blivit skrynklig. Hon fyllde på med varmt vatten varefter det blev kallt.

Hon var nästan nöjd med sin kropp, brösten kunde vara lite större, hon lyfte lite på dom, det var en aning häng i dom, hon var 38 år, hade inga barn. Hon hade aldrig ammat.

Lite längre ner hade hon en liten putmage, en liten, själv tyckte hon den var i största laget.

Ytterligare längre ner hade hon en riktig raggig buske. Den var hon tvungen att göra något åt. Hon letade på sin elektriska trimmer och rakade bort nästan allt hår. Hon lämnade bara en liten tofs längst upp. Det sista tog hon med en rakhyvel, hon blev slät om musen som en barnrumpa.

Brösten tyckte hon var lite för små, det var bara hon som gjorde.  Hallonstora vårtor som var mycket känsliga. Hon hade pillat på dom så det visste hon.

Hon pillade inte så mycket på sej själv, ingenting egentligen, hon tyckte att det var skämmigt, visst hade det hänt men nu var det länge sedan.

Det var inte så många som sett hennes bröst, en klasskamrat när hon var 17 år och ganska onykter och så en arbetskamrat många år senare.

Hon låg med båda två. Det var inga trevliga upplevelser.

Den första var så ivrig och tänkte bara på sej själv, han ville bara knulla henne. han skulle in med kuken på en gång, hon var inte redo för fem öre, det gjorde bara ont när hennes oskuld försvann.

Den andra kom efter två juck. Tack och adjö.

Att hon inte blev med barn var hon mycket tacksam för .

Att använda någon form av skydd var det aldrig någon som tänkte på.

Det var hennes hela erfarenhet av det motsatta könet.

Inte underligt att hon var blyg, det värsta var nog rädslan, hon fick panik om någon försökte klämma på henne, på något olämpligt ställe.

Hon såg bra ut och inbjöd till klämmande.

Hon drog sej undan all fysisk kontakt.

Hon hade varit i badhuset och sett andra nakna kvinnor. Om hon var ärlig mot sej själv så hade hon inget att skämmas för, varken när det gällde brösten eller någon annan del av kroppen, hon stod sej väl i konkurrensen.

Hennes problem var att hon var så förtvivlat blyg, hon rodnade när hon såg en lättklädd kille på TV.

Att hon inte hade någon manlig bekant var hennes eget fel, det insåg hon, det fattades inte mer eller mindre ”skamliga” förslag. Hon var rädd för att ”gå på en mina”.

Det fanns en kille, han jobbade på ett annat ställe på samma företag, dom hade suttit tillsammans på lunchen några gånger.

Han var inte så där gåpåig och verkade trevlig att prata med. Gittan började slappna av, en avslappad Gittan var mycket trevlig att prata med. Att ha med att göra över huvud taget.

Det visste hon inte själv.

- Kan du tänka dej att gå med mej på något trevligare ställe än företagsmatsalen och äta en bit mat frågade han.

- Jag heter förresten Ove och är 40 år gammal och singel.

När Gittan fick höra att han var singel blev hon som en mussla, hon blev rädd, mest rädd för sej själv, hon ville inte göra bort sej.

Det var det här som hon ville. Det var ju bättre att han var singel än om han varit gift.

-Jag kan tänka mej det, men jag tror du blir besviken, du får ha överseende med mej, jag är inte så van. Så mycket som jag pratat med dej och suttit tillsammans med på det här viset har aldrig hänt tidigare.

- Du är den första som seriöst och utan baktankar, tror jag, vill bjuda ut mej.

Han hade nog baktankar.

Innerst inne så hoppades hon också att han hade någon baktanke.

Dom bestämde att gå ut nästa fredag.

Det var det här som gjorde att hon badat så länge och fixat till en del andra saker, skärp dej Gittan sa hon till sej själv, det kan inte hända så mycket, han är säkert trevlig.

 

Restaurangbesöket blev trevligt, dom åt god mat och drack vin till maten, vinet gjorde att Gittan slappnade av. Det var bara på ett ställe som det ”spände” lite grand. Det var en ny känsla, något hon inte känt förut. Att säga att hon blev rädd är att överdriva, lite försiktig blev hon.

Ove följde med Gittan hem, det var gångavstånd.

- God natt sa Ove och gav henne en puss på kinden, vi träffas på jobbet på måndag.

Han började gå hemåt. Gittan stod kvar och tittade. Hon var lite snopen, en aning besviken.

Nej, nej, det får inte sluta så här.

- Ove ropade hon!  Vill du inte komma med in. Hon blev mycket förvånad över sej själv.

Det bara hoppade ur henne och hon kunde inte göra det ogjort.

Det var väl en jäkla tur.

Han blev glad, det kunde hon inte se, det var det här han hoppades skulle hända.

- Du ska inte göra något som du inte vill själv, jag kommer gärna med in, du får inte känna någon press. Du gör mej glad.

- Jag vet inte vad jag vill, jag är lite rädd, du får hjälpa mej med min rädsla.

När dom kom in tog dom av sej ytterkläderna. Han kysste henne, hon var inget vidare samarbetsvillig, han försökte lirka in tungan i hennes mun, hon öppnade munnen för hans tunga, det var hennes första ”misstag”, den första spärren släppte. Att det var så angenämt att kyssas hade hon ingen aning om.

- Kom, sa han vi sätter oss i soffan, det är du som bestämmer hur långt vi ska gå.

- Jag kan inte, jag både vill och inte vill, du får bestämma åt mej och låta mej säga ifrån om jag inte klarar det här.

Han började klä av henne blusen, inga protester han fortsatte med kjolen och hennes BH, trosorna gick samma väg, fortfarande inga protester.

- Gittan, Gittan ropade han vakna, du måsta lita på mej, det händer inget som du inte vill, vi slutar med det här, du är ju dödsförskräckt.

Hon hade blivit som en stel pinne och andades stötvis. Hans ord gjorde att hon kom tillbaka till jorden igen, den värsta skräcken försvann.

- Kan du inte smeka och kyssa mina bröst nu när du tagit fram dom. Dom är inte så stora men jag tror jag vill det. Slicka på bröstvårtorna. Mer, mer, det är skönt, jag är inte rädd, jag vill att du fortsätter.

Hon började dra i hans kläder och han hjälpte till, när dom var nakna fortsatte dom in i sovrummet.

- Är du säker på det här, jag vill att du ska vara säker.

- Nej jag är inte säker, jag vet inte vad jag vill, jag vill i alla fall inte sluta, det är jag säker på, du får inte sluta, du måste fortsätta.

Ove kysste och slickade på hennes hals och i nacken, så gjorde han som hon ville och gav sej på brösten, hon lät som en nöjd katt, hon spann, hon hade lite svårt att ligga still. När han kom ner till fittan och slickade på klittan då brast det för henne.

- Det gååår, fittan kraaampar, jag vissste inte att det kunde vara så hääär.

Hon kände efter på honom, hon fick en styv kuk i handen.

Den var säkert normal.

- Tror du den där får plats i min fitta, är den tillräckligt våt tror du. Hon fortsatte att förvåna sej själv

Att hon vågade snacka så här gjorde henne häpen, hon visste inte var hon fick modet ifrån. Hon lade sej på rygg med benen isär och knäna uppdragna, den enda ställningen hon kände till.

- Försök att komma in med kuken, var försiktig, jag är nästan oskuld. Det går bra det gör inte ont, tryck på, tryck på.

Nu när hon var ordentligt förberedd, det var mycket blött i fittan, det var bara skönt. Blygdläpparna hade blivit svullna och öppna, det nästan värkte i fittan. Det var en ny känsla.

- Herre Gud varför har jag inte gjort så här förut. Nuuu, det gååår, ja….g, kooommmeer, knulla hårdare, jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag kanske dööör.

Det var andra gången det gick för henne, den första gången med en kuk i fittan. Den enda gången hon varit med om, som hon njöt av.

- Du får inte dö än, jag måste få kooommmma först. Jag vill inte att du dör då heller, du är mycket bättre levande.

Dom låg i sängen och pustade ut.

- Har du hört talas om G-punkten, vet du vad det är, vet du var den sitter.

- Jag vet vad det är, ungefär var den sitter. Vet inte du det, frågade Ove?

Hon hade väldigt liten erfarenhet av att pilla på sej själv, det här med G-punkten var hon nyfiken på.

- Jag har letat lite själv men jag var tvungen att sluta, jag blev så förb….t kissnödig.

- Vet du varför du blev kissnödig.

- Ingen aning.

- Du hade hittat G-punkten, det känns som om du blir kissnödig när du hittat den. Det kallas fontänorgasm det som sprutar är inte kiss.

- Du har en så skön slät liten flickfitta, jag vill slicka på den, suga på klittan, bita i den lite försiktigt

- Gör det, du får inte glömma G-punkten, kom med dina fingrar i min fitta.

- Där, där är den, fortsätt så där, jag börjar bli så där kissnödig igen, är du säker på att det inte är kiss som sprutar.

- Jaa, JAA, låt det spruta, spruta.

- Jag känner hur du sprutar, inte är det något kiss som sprutar, jag sprutar jag också, det är inte kiss det heller fastän det kommer ur kuken.

- Vet du vad du gjort, du har väckt kvinnan i mej, kommer du att orka med mej tror du. Du har väckt känslor i mej som jag inte visste att jag hade. Det finns mycket dolda känslor gömda i min kropp. Jag har drygt 20 år att ta igen.

Morronen efter vaknade Ove av att Gittan hade hans kuk i munnen och sög på den.

- Vill du det här, jag kommer att spruta i din mun.

- Det är säkert inte farligt spruta på du.

Ove hade väckt Gittans sexlust, han gillade det. Han hoppades att hon tyckte lika dant, han var osäker på hur han skulle göra med den uppkomna situationen.

Han ville inte att hon skulle ”lägga upp sej” bara för att hon trodde att det skulle vara så.

- Lova mej att du aldrig gör något som du inte vill själv.

- Som jag sa tidigare så vet jag inte vad jag vill, du har visat mej saker som jag inte haft en aning om, låtit mej uppleva njutningar som jag inte visste fanns. Jag vill försöka komma underfund med vad jag har för vilja.

- Vill du ha min sats i munnen, det är bråttom att bestämma, det går för mej jag kommer i din mun.

Det gick för Ove, han varnade henne, men hon bara fortsatte

- Det smakade inte så illa, lite salt.

- Nu är det din tur att slicka mej så att det går, kan du det, vill du det.

- Jag kan och jag vill. När jag vet att du vill det så blir det lättare för mej.

- Du har varit mycket reko mot mej, inte krävt något, låtit mej bestämma hur långt vi ska gå, lyssnat på mej, låtit mej känna hur underbar en kuk kan vara.

 

 

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.