Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/8, 2020 kl. 14:03, av Blyerts

England

Del 5 av 5 i serien Rostar gammal kärlek?

Sten var aningen slirig och Stina små skällde vänligt på honom.
- Du som är direktör skall väl inte dricka dig full, muttrade hon.
- Jag är direktör och måste skåla med alla. Men jag förstår inte att jag fyllnade till som jag gjorde.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Hugo gbg

Underbara ... fantastiska tack


2/3 kl. 17:26

#3

Ludde2

Det ligger i tiden med återvinning, fortsätt gärna med det.

28/8, 2020 kl. 15:19

#2

Blyerts

Mats R!
Jo, det är en gammal goding. Vad den hette från början har jag glömt så den fick heta England.
Just nu håller jag på och filar på en annan gammal novell. ”En kvinna i mitt kök” tror jag att den hette från början och den får behålla sitt namn.
Av alla noveller jag skrivit så är det den som har varit roligast att skriva. Om den är roligast att läsa får andra bedöma.

17/8, 2020 kl. 14:25

#1

Mats R

Blyerts! Så underbart att läsa denna novellen igen! Den är faktiskt en av dina absolut bästa enligt min åsikt. Men - vad tusan var det den hette när du ursprungligen publicerade den? I vilket fall som helst så är det alltid en högtidsstund när man ser att du publicerat något nytt. TACK !

16/8, 2020 kl. 22:20