Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/9, 2020 kl. 16:58, av Hailey

Solverandan

En sensuell sommarberättelse

Jag har min härliga solsäng i solväggen på verandan. Den är mörkbrun för att fånga solens strålar maximalt och för att den ska vara tillräckligt varm för att jag skall kunna vara naken. Verandan vetter mot sydsydväst och då ger den soltimmar från mitt på dagen till sen eftermiddag. Jag bara älskar att ligga naken och sola i min solsäng.

Det vill säga - min solbädd är faktiskt en specialbeställd hammock, den är stor och rund och ger fyra gånger så stor utrymme som en vanlig. Den här kan ganska enkelt kallas för en kärlekshammock.

Du står och tittar på mig. Ansiktet, nacken (när mitt långa hår ligger åt sidan för att inte skugga för solen), brösten med sina halvstyva vårtor ... och sedan låter du blicken vandra längre ner över min mage och mina något sprida ben. Du vet vilken effekt solstrålarna har på mig, hur mycket jag älskar att sola.

Eftersom jag är naturligt slät blir alla detaljer under venusberget fullt synliga. Nu kan du också tydligt se hur våt jag är. Blygdläpparna är blodfyllda och du kan också se toppen av klitoris. Du blir hård vid synen, dina byxor är plötsligt 3 nummer för små och du vill inget hellre än att gå fram, lägga dig ner mellan mina lår, slicka och låta tungan cirkla för att slutligen ta klitoris i munnen och suga på den.

Men du behärskar dig. Nu byter du plats, står vid foten av solsängen och fortsätter att titta på mig. Genom mina halvslutna ögon ser jag din stora utbuktning i byxorna och det syn gör mig om möjligt ännu mer våt .... för att jag älskar din kuk och hur den fyller mig, så helt, så totalt - till bristningsgränsen.

Jag vet så väl att den stora, läckra fången i dina byxor vill så desperat ut ur sitt fängelse - och nu har jag möjligheten av att provocera dig. Jag låtsas fortfarande vara så totalt inne i min egen drömvärld att jag inte ens vet att du står där .....

Med ett stön drar jag upp mitt högra ben, låter fingrarna glida in mellan de blodfyllda blygdläpparna och jag kan känna att jag är så våt att det droppar. Klitoris pulserar och ber om uppmärksamhet ......

Jag låtsas fortfarande inte veta om att du står där och jag njuter av av det faktum att jag vet hur stenhård du blir när du ser mig stöna och leka med mig själv .... Och jag vet också att jag går farligt nära gränsen - och ja, naturligtvis vet jag också att brott mot dina regler kommer att leda till straff......

Genom halvslutna ögon ser jag hur du tar av dina kläder. Ljudet av spännet i skärpet och blixtlåset som öppnas får min puls att skjuta i höjden. Jag älskar att se din nakna silhuett i motljus .... din blick, din dominanta utstrålning och dragningskraft - bara din blotta närvaro får mig alltid att flämta och mitt underliv att pulsera.

Solens strålar har en nästan hypnotisk effekt på mig, jag smälter och blir ett med universum - och när föreställer mig dina armar runt mig, doften av solcréme, aftershave och din nakna hud mot min exploderar jag i en enorm våg av gränslös begär, jag är så nära att tippa över kanten - och du har inte rört mig än!

Du läser mig som en öppen bok och jag känner hur din blick blir mörkare. Du låser mina stön med munnen. Och du vet så väl vad dina kyssar gör mot mig ......!!! Jag svävar iväg och mitt blod känns som glödande lava ..... Jag är sååå våt, jag är på bristningsgränsen - och min enda vettiga, närvarande tanke just nu är - jag VILL !!!! MÅSTE HA!!!  Åååååhhhh - jag vill - ha dig !!!!! 

Lugnt går du ner på knä mellan mina särade ben. Dina händer glider sakta och långsamt uppåt, från vristerna, vaderna, insiden av låren..... Jag älskar ditt skägg, det förstärker sensualiteten i dina kyssar - och nu börjar jag skaka helt okontrollerbart och begraver fingrarna i ditt hår när du börjar slicka mig. Du vet exakt hur du skall hålla mig precis "på kanten" av att komma. Och varje gång du känner att jag är nära slutar du. Denna leken gör mig fullständigt galen av lust. Jag flämtar och gnyr. 

Din kuk hittar vägen av sig själv. Du stöter in i mig, hela vägen till botten .... och om och om igen .....  Jag flyter iväg på randen av åtrå och lust och tippar sen över kanten. Min kropp går upp i bro och jag kommer i en fontänorgasm - och varje gång jag tror att det är över kommer det en ny våg igen - och igen.

Du njuter av mina kramper och först när jag ligger helt stilla stöter du till och sprutar din heta sats djupt in i mig.

Sen ligger vi tät omslingrade och dåsar i eftermiddagssolen. Och jag frågar mig själv för femtilelfte gång - finns det något mer underbart och erotisk än duften av sololja, svett - och sex....

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

John

Tycker så mycket om denna och ditt sätt att skriva, superbra!

7/2, 2022 kl. 17:28

#6

roljoh

Solverandan
Redan efter första stycket hade han rest sig.
Du hade fångat de erotiska känslorna och jag som läsare var slav i din berättelse.
Så skönt när det gick.

25/10, 2020 kl. 01:32

#5

hunken07

Lysande debut! Jag ser fram emot mer :)

22/10, 2020 kl. 17:52

#4

Ludde2

Fortsätt gärna i samma stil

14/10, 2020 kl. 12:27

#3

RuterEss

Så lugn och lågmäld, och ändå så intensiv. Kort? Visst. Men ändå fullt tillräckligt! Snygg debut.

2/10, 2020 kl. 06:45

#2

Huldran

Även jag säger Grattis till debuten på Bubblan. En kortis, nästa blir kanske lite längre. Men fortsätt. Lycka till! //Huldran.

1/10, 2020 kl. 22:40

#1

Gardintroll

Grattis till en bra debutnovell.

30/9, 2020 kl. 12:24