Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/11, 2020 kl. 23:20, av Hailey

Hologram av dig.

Jag är lycklig och glad som singel, men mina vänner tjatar hela tiden om att jag måste vara mer social och att jag måste ut och dejta. Men jag vägrar, för jag har absolut varken tid eller lust med en sambo som bara ville komplicera mitt liv. Som  freelanceskribent för Xenoarkeologi Magazine har jag nämligen fullt upp och jag älskar mitt jobb som ger mig den fantastiska möjligheten att besöka främmande planeter i hela Alfakvadranten.

Visst har jag träffat attraktiva män men tyvärr - i min åldersgupp är det bästa allerede upptaget sen länge och det som är kvar....nja... Det brukar ofta vara en anledning till att dessa män är - ja just det: singlar. Och sen: även om jag tycker en man är attraktiv så skall det också rätt mycket till för att tända mig. Man blir kanske mer och mer kräsen ju äldre man blir?

Det hela började med en oskyldig flirt på Echares. Jag tyckte om din humor och sätt att uttrycka sig.

Från början kommunicerade vi på den vanliga meddelande-sidan (väggen) men sen efter ett tag gick vi över till chatt. Men vi har aldrig träffats irl. och det har jag varit öppen med helt från början att jag aldrig vill.  Sen skickade du ett par porträttfotos och de fick alla mina slumrande sinnen att vakna. För det blev bokstavligen "Lust att first sight"....

Nyduschad och fräsch med mitt midjelånga hår virat i en mjuk frotté handduk och resten av kroppen virat i min stora, gosiga röda skorpion kimono sätter jag mig framför konsolen och klickar på Tectronic ikonen.  

Jag skall nu skapa ett holodäck (virtuell reality) av hela rummet. I hemlighet. Varför jag säger i hemlighet är för att jag har hackat  AI Tectronic´s server och laddat ned deras senaste programvara. Det här är första gången jag gör detta och det är så spännande. För nu har jag en unik möjlighet att skapa den ideella älskare som jag kan njuta med all den sex i världen som jag vill ha, när jag vill ha och hur jag vill ha.

Om allt går väl kommer du att vara här, livs levande.

Knappar in först din höjd och vikt och hudfärg och sen din dialekt. Mmmm...... Huvudet, ansiktet, ögonen och uttrycket i dom är enkelt att lägga in i matrisen för det har jag ju flera bilder på. Men jag vill "bättra" lite på den efter min smak; så jag lägger till en skarpare käklinje och vältrimmat skägg. Hårfärgen vill jag ha mörkblond och med gråstänk i tinningarna och skägget skall vara bara framtill.

Sen måste jag också lägga till alla mina preferenser, det är ju oerhört viktigt att min virila, potenta älskare känner till absolut allt som jag tycker om.

Eftersom jag är så svag för naken vs påklädd, så jag knappar in att du är barfota, med bar överkropp, en skön hårig bringa att begrava fingrarna i.  Och tillsvidare skall du behålla byxorna på, slitna jeans utan bälte, den översta knappen uppknäppt och inga kalsonger.

Se där ja. Nu börjar det arta sig och jag tycker jättemycket om det jag ser. Och det gör min kropp också för den delen. I våra chatt-samtal har du berättat så många gånger vad allt du skulle vilja göra med mig och hur välutrustat du är. Det senaste kan jag i och för sig också se och bedöma efter den stora bulan, dina byxor spänner ut nästan som ett tält. Din kuk är nog rejält stor -  och jag känner hur det blixtrar till i underlivet. Min puls stiger och jag skäms nästan... för att du får mig att minnas min Mentor, för att du får mig att längta efter den mörka sidan av mig. Och för att jag känner så väl hur det pirrar i underlivet - och hur våt jag är...

För mig är omgivningarna och miljön mycket viktigt och nu kan jag ju fritt välja var någonstans i universum jag vill vara. Efter att ha funderat lite fram och tillbaka väljer jag den underbara lilla strandbungalowen på Kamyria. Sovrummet är öppet och luftig då det saknas fönster. Det doftar hav,  man hör tydligt hur vågorna bryts mot stranden och Kamyriamåsarnas läten som hörs som porlande skratt.

Programmeringen är nu slutförd och jag hoppas att den fungerar.

- Dator, starta program Darius 1-2021

Åååhhh.... Det fungerar! Och nu står du här framför mig, livs levande. Och vilket ögongodis.....mmmmm.

- Hej min sköna, har du saknat mig, viskar du i mitt öra.

- Du är ju brännande het.....mmmm.... och våt så det droppar också, säger han när dina fingrar känner efter i skåran mellan blygdläpparna.

- Nu skall jag knulla vettet av dig!

- Nej, Darius, det skall du inte. Du skall få älska med mig, både sensuellt och passionerat - och visst gillar jag också hårdare tag, men allt till sin tid.

Jag gillar dina smekningar, bestämda men ändå mjuka. Kimonon glider av och hamnar i en hög på golvet. Doften av din aftershave och känslan av din nakna överkropp mot min rygg och när jag känner din håriga bringa får det till att rinna mellan mina ben.... Jag känner din hårda stånd pressas mot min stjärt och du håller mig hårt runt midjan. Kysser mig i nacken och jag lutar mitt huvud på sned för att bjuda fram min hals.

Jag vänder mig mot dig och din tunga möter min. Dina läppar smakar lite salt och lite sött. Du smeker och kramar mina bröst och jag bänder mina händer bakåt runt dig.

Jag är svettig av värmen och inte minst av kåtheten. Dofterna av mitt svett och min svaga parfym blandas med din sensuella aftershave. Jag blir alldeles berusad.

Det finns en gräns för hur mycket beröring jag tål innan jag fullkomligt exploderar av uppdämt lust. Dina läppar kysser mina bröst, min mage och letar sig nedåt. Du håller ett fast grepp om mitt ena bröst samtidigt som du utforskar min klitoris med tungan.  Min andhämtning blir tyngre och tyngre, jag känner att jag snart är nära.

- Ååååhhhh Darius - jag vill ha dig, viskar jag.

- Jag måste ha dig..... måste ha...! Mmm..... vill ha, säger jag och tar tag i din nacke och drar mig intill dig och kysser dig igen, begärligt och djupt.

När du binder mina handled ihop och fäster armarna med en rep i sänggaveln går känslan som en svag ström genom benen, det pirrar i brösten när mina bröstvårtor hårdnar ännu mer.

Mitt blod känns som brinnande lava och mitt anus drar sig reflexmässigt ihop. Jag vet nu att du skall ta mig i min trånga lilla stjärt för jag vet att du älskar analsex, det har du har berättat många gånger - och tanken både skrämmer mig och hetsar upp mig.

Nu hör jag ljudet av skärpet och blixtlåsen i dina byxor. Jag hör hur dom faller ned på golvet.

Nu vänder du mig runt så jag ligger på rygg. Särar på mina ben, placerar händerna i mina knäveck och böjer sedan mina ben snett utåt och bakåt så att både sköte och stjärt blottas. Sen klämmer ut en stor klick glidmedel och masserar ringmuskeln med fingrarna. Du pressar dina tummar sakta in i min stjärtöppning, växlar mellan höger och vänster. På så sätt vänjer muskeln sig långsamt till att öppna sig för dina krävande fingrar.

När du känner att jag är redo, skjuter du fram höften. Men utan att komma in. Du ligger bara still och bibehåller trycket. Snart kan du känna hur ringmuskeln börjar ge efter. Jag möter ditt febriga blick som blixtrar av begär, men tittar reflexmässigt ner mot mitt kön när jag känner spetsen av din stora kuk mot mitt stjärthål. Jag kan inte hindra ett skrik men du lägger snabbt en hand över min mun. Några sekunder senare glider ollonet förbi och in.

Nu är halva kuken i mitt anus och jag stönar högt. Sakta, sakta låter du kuken glida in till roten och hela tiden ser du mig i ögonen och håller fast min blick. När du har begravt din kuk helt i min stjärt ligger du helt stilla. Det ger en sån dubbel, förvillande och på samma gång en helt fantastisk och otroligt skön erotisk känsla. Att bli så totalt uppfylld, till bristningsgränsen.

Nu börjar du röra sig, sakta till en början men sedan allt fortare. Din pung slår mot mina skinkor och i min rumpa sprider sig en intensiv värme som letar sig uppåt. Min kropp glöder och darrar under din behandling. När jag nu tittar i dina ögon som är svarta av begär är det som att se genom en dimma.

Du flåsar och flämtar i mitt öra och viskar:

- Jag kommer nu..... Och antingen sprutar jag på dina bröst, ditt ansikte eller så kommer jag i din trånga rumpa, var vill du att jag kommer.

Och jag svarar:

- Där du är nu...

Orden får oss båda att tippa över kanten. Du vrålar högt för varje stråle, du håller fast i min fläta, daskar mig hårt över skinkorna, två av dina fingrar letar sig in i min mun,  jag suger på dom samtidigt som jag kommer - och  jag känner hur du pumpar min rumpa full av sperma.

Slutligen faller du tungt över mig, fortfarande med kuken begravd inne i mig. Vi båda droppar av svett. Du andas i mitt hår och jag viskar:

- Åååhhh.....Darius.... du ÄR bara helt...och fullständigt underbar...... Och du skall veta att jag är mycket svår att tilfredställa.

Jag försöker att landa och få tillbaka normal puls och andning. Ååååhh..... vilken fantastisk och helt otrolig skön upplevelse.

-----------------------------------------

- Dator, avsluta program.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

John

Väldigt fint och det vore toppen att kunna göra så :)

31/1, 2022 kl. 07:10

#7

Hailey

Tack så jättemycket för dina vänliga ord, Blåögd.

22/5, 2021 kl. 08:07

#6

blåögd

Akta sig för AI. Farliga grejer. Har jag... hört. Oh vilken kittlande sak. Bokstavligen eller bildligt talat, det säger jag inget om!

21/5, 2021 kl. 16:59

#5

Hailey

Du kunde göra precis så som jag gjorde med min egentliga idé = AI Android:
http://haileys.123minsida.se/446942261

Berättelsen är så pass lång att jag tyckte att jag bara skulle tråka ut läsarna här inne. Så jag lade opp den på min egen Skorpion-sida.

Berättelsen är en sensuell, erotisk Sci-Fi och är lagt till år 2150-2170. Hailey är en freelance journalist for Xenoarkeologi Magazine. Efter flera decennier av frivilligt ofrivillig celibat får hon sitt livs chans - att testa en unik och enda prototyp av Artificiell Intelligence sexrobot som är programmerad med hela register från Kama Sutra till medium BDSM.

17/2, 2021 kl. 09:10

#4

DaoDao

Vilken fascinerande grundidé du har här!

Undra hur jag skulle forma MIN älskarinna? :)

16/2, 2021 kl. 19:47

#3

roljoh

Tack Hailey
Det här är lite skämsigt. Din berättelse är helt fantastisk.
Det här har jag fantiserat om väldigt mycket.
Så försiktigt och så skönt.
Tänk att få komma, Tack.

1/1, 2021 kl. 02:00

#2

Huldran

Ja tack! I dessa tider vill jag gärna kunna programmera fram och skriva ut en trevlig och härlig person 3-dimentionellt. Som sedan livs levande (så länge jag har ON-knappen aktiverad!) uppfyller mina önskningar om sinnlig lusta.

Tack för din text, skall drömma till den. //Huldran.

8/11, 2020 kl. 16:10

#1

RuterEss

Ångande och härlig. Kommer att tänka på Lill Lindfors låt "En man i byrån". 2.0 :-)

2/11, 2020 kl. 18:01