Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/12, 2020 kl. 15:46, av RuterEss

Hon kallade mig Darius

Del 1 av 4 i serien Hologram av dig

Hon kallade mig Darius, och jag förstod inte varför. Jag heter ju Tim.

Förord

"Hologram av dig" är en serie där del 1 inte är författad av mig, utan av Hailey, också författare här på Bubblan. När jag läste hennes novell, som för övrigt fått ge namn till serien, så fick jag en idé. Jag skrev ett utkast till början på den novell som följer, skickade det till henne, och fick klartecken att fortsätta. Det här är alltså en fortsättning på den novellen, publicerad här med hennes medgivande.

RuterEss

Ps. Läs gärna hennes novell först, för att få lite sammanhag. Ds

 

**********************************

 

Hon kallade mig Darius, och jag förstod inte varför. Jag heter ju Tim.

Jag tror jag får ta det från början.

Jag heter Tim, eller min utvecklare hette så, Timothy alltså. När han skapade den här programvaran kopierade han, i ett försök att få till en 100% mänsklig artificiell intelligens, in mycket av sig själv i den. Vad ingen visste var att han vid den tidpunkten var dödsmärkt, att det var ett sista försök att på något sätt få finnas kvar. Ingen visste heller att han lyckades och att hela hans själ fanns begravd i kodningen när han avled, 38 år gammal. Jag är med andra ord den han en gång var. När kvinnan, som kallade sig Hailey, hackade AI Tectronic, tankade hem programvaran och skapade hologrammet, blev den "kroppen" min.

 

Det hela började egentligen väldigt märkligt. Att vara en själ fångad i en programvara är ju extremt i sig, och jag hade tillbringat en tid, oklart hur länge, i totalt mörker. Så förnamn jag att en skärm lyste upp, någon matade in olika värden och plötsligt infann sig en svårdefinierad känsla, som stickningar i skinnet, fast jag ju inte hade något skinn. Jag vände mitt medvetande mot skärmen igen. På den började en mänsklig kropp ta form. Jag visste att jag, eller Tim då, hade utvecklat en mjukvara för avancerade taktila hologram. Alltså inte bara en projektion, utan som en berörbar massa.

Var någon igång och försökte återskapa mig? Omöjligt. Datorns klocka visade sen kväll. Det var knappast någon i laboratoriet så här dags. Så vad var i görningen? Jag koncentrerade mig på skärmen. Hologrammet stod med ryggen mot mig, men jag såg tydligt att det var en man. Axlarna var breda, vältrimmad midja, över huvud taget välbyggd. Kunde jag hoppas att någon satt och gjorde en kopia av mig ... Tim? Någon jag kunde känna igen som mig själv?

Aktiviteten vid tangentbordet avtog och bilden började rotera sakta. Med spänd förväntan fixerade jag bilden av mannen. Kunde det vara ... kunde jag hoppas att det var ... Nej. Det där var inte Tim, inte jag. Jag hade ingen aning om vem det var. Framför mig såg jag visserligen en man i ungefär Tims ålder, men ansiktet var fel. Dock utstrålade det lugn, självsäkerhet, erfarenhet. Kroppen såg stark ut, i sitt livs form. Och det var i det ögonblicket jag såg hans kön. Om jag någonstans fortfarande hoppats att detta var en version av Tim så stod det nu bortom allt tvivel att det inte var det. Det var stort. Riktigt stort. Men trots det inte groteskt. Detta var någons minne av någon annan. Förbluffad stod jag och såg på skapelsen när jag hörde en röst.

 

- Dator, starta program Darius 1-2020

I just det ögonblicket sögs jag in i den kropp jag sett skapas framför mig, och den kroppen förflyttades i sin tur till ett rum i ett hus på en strand. Framför mig stod en kvinna. Inte ung, inte gammal ... mogen, iklädd en röd kimono och med håret invirat i en handduk. Hon log välkomnande, som om hon kände igen mig. Jag tog ett par steg emot henne och skulle just till att fråga vad som pågick när jag kände en annan närvaro, hur någon annan tog över "min" kropp, ett annat medvetande, hennes minne av en annan mans själ. ”Han" styrde stegen ända fram, tätt intill henne, böjde sig fram och viskade i hennes öra.

- Hej min sköna. Har du saknat mig.

Han sträckte ner en hand mellan hennes ben.

- Du är ju brännande het.....mmmm.... och våt så det droppar också, sa han när hans fingrar kände efter i skåran mellan blygdläpparna.

- Nu skall jag knulla vettet av dig!

- Nej, Darius, det skall du alldeles inte. Du skall få älska med mig, både sensuellt och passionerat - och visst gillar jag också hårdare tag, men allt har sin tid.

Hon kallade mig Darius!?!?!

Och där ... då ... tog han som kallades Darius över helt. Jag, den del som var Tim, motades undan till en liten vrå i vårt gemensamma medvetande och därifrån fick jag, som på avstånd följa hur Darius, och kvinnan han kallade Hailey, älskade vilt och passionerat. Jag trodde knappt mina ögon. Han bara tog för sig av henne, och fjättrade henne som om det var den självklaraste saken i världen. Och hon välkomnade det, njöt av det.

Efter den gången höll jag en låg profil, aktade mig för att vara i vägen. Men vart efter tiden gick, och för var gång hon frammanade sitt hologram, så väcktes min nyfikenhet. Vad var det han gjorde med henne? Gillade hon det han gjorde? Det slutade med att jag följde med på deras "träffar", "kikade över axeln" på Darius, och för varje gång väcktes, och växte, min egen åtrå för kvinnan han kallade Hailey, en längtan att ge henne njutning på samma sätt som han gjorde, även om jag tyckte att han ibland var lite väl hårdhänt.

 

Så hittade jag hennes berättelser på hårddisken. Särskilt en, som berättade om ett annat liv ... i en annan tid ... med en man som hon älskade och som älskade henne. Hennes "enda", hennes Mentor. Jag började se henne i ett annat ljus, i ett annat sammanhang, ett sammanhang där mörker och underkastelse hade en lika självklar plats som kärlek och ömhet. Jag förstod även att "Darius" bara var ena halvan av den hon älskat, hans mörka sida. På hårddisken fanns också ett filmklipp, som på många sätt liknade de där filmerna jag själv sett en gång, när jag ännu var i livet ... "Fifty" någonting. Jag mindes dom nu.

De hade varit väldigt omdiskuterade när de kom ut, och jag såg alla tre med min flickvän, som senare blev min fru, som även läst böckerna. Jag följde med mest för att HON ville det. Det var i alla fall vad jag intalade mig själv. Jag vet inte om hon önskade lite mer krydda i vårt sexliv, men hon sa det aldrig rent ut, och jag kunde inte förmå mig. DÅ fick det mig att rysa ... att, som jag såg det, tvinga sig på en kvinna, sin kvinna. Men NU ... något var förändrat ... förändrat i grunden och jag ville ge den här kvinnan, Hailey, det hon så hett längtade efter. Det var dags.

 

Först och främst så hade jag lärt mig hur jag skulle behålla datorn igång, men få det att se ut som den var avstängd. Med en lätt omprogrammering så var det bara skärmen som slocknade på hennes kommando. Resten av datorn gick för fullt. Det gav mig oändliga möjligheter att skaffa fram det jag behövde. Eftersom jag ju egentligen var ett intelligent dataprogram så var det enkelt att surfa runt på alla sidor med sexleksaker, hitta det jag sökte, mer eller mindre avancerat, och sen skapa hologramversioner av dessa.

Till slut hade jag skaffat det jag behövde. En ögonbindel, flogger, hand- och fotfängsel i svart läder med vadderad insida och rejäla öglor och karbinhakar i kedja, en benspridare, en järnstång med öglor att hänga i taket och öglor i ändarna för handfängslen, ett rep och två krokar. Dessutom en analplugg i stål, 4,5 cm i diameter och 9 cm lång, med en rejäl stopp som inte var den vanliga runda knappen, utan mera liknande parerstången på en dolk, som var tänkt att ligga bekvämt mellan skinkorna, ett vibrerande ägg med fjärrkontroll och en flaska olja med en diskret vaniljdoft.

I ett kort ögonblick funderade jag på en gag-ball också, men förkastade den. Jag hade surfat runt på nätet lite och hittat en sida med ett avsnitt om safe-words, gult och rött, som betydde precis det jag trodde, och skapade balans och tillit. Och tillit var absolut nödvändigt om det här skulle bli bra. Så vad hade safe-words för nytta om hon inte kunde uttala dem för att hon hade ett föremål i munnen. Gag-ballen gick bort.

 

Rummet hon skapat, som i sig var ett fantastiskt hologram av en bungalow på en tropisk strand, med fönster i alla väderstreck, behövde förberedas. Krokarna skruvade jag fast i det låga takets bjälklag. Repet fäste jag i järnstången som jag sedan hängde upp i krokarna i taket. Sen lade jag stången ovanpå krokarna för att dölja den. På nattduksbordet ställde jag en flaska Prosecco, två glas och ett fat med klyftade persikor och överallt där det gick tände jag levande ljus. Alla de övriga sakerna lade jag på ett bord med en svart duk över. Nu var rummet klart och jag skickade henne ett mail.

"Ikväll. Vårt rum vid stranden. Tag din röda kimono ... och bara den. D."

Det där med "D" var väl egentligen inte riktigt juste, men hon visste ju inte om någon annan än Darius, kände inte till min existens.

 

Nu skulle jag bara göra mig själv i ordning innan hon kom. Skägget trimmade jag ner något, men inte så kort att det skulle stickas. Sen var det ju då "där nere". Hon hade skapat en man med riklig könsbehåring och det kunde ju vara okej ... på ovansidan, men där under, och i ljumskarna, tog jag bort allt, så som jag mindes mig själv en gång i tiden. Formatet på själva könsorganet behöll jag. Då jag var i livet var jag inte fullt så välutrustad, snarare högst genomsnittlig, och det hade varit den enklaste sak att modifiera storleken till min egen, men vilken levande man vill vara genomsnittlig om han får välja. Och så var det ju det där med piercingen. Jag hade, i vuxen ålder, alltid haft en. Nu valde jag en riktigt kort barbell, med 6 millimeters kulor i ändarna, som satt bra i frenum.

Kulorna glimmade som ett par ormögon under ollonet och jag var riktigt nöjd med resultatet. När det sen var dags att välja kläder var det inte alls svårt. Det fanns ledtrådar om vad hon föredrog överallt i hennes berättelser. Ett par slitna jeans ... det var allt ... verkligen ALLT ... och fullt tillräckligt. Nu återstod bara att vänta. Vänta och hoppas. Hoppas att hon skulle kommma. Hoppas att tiden skulle räcka till. Natten. Holodecket avspeglade ju visserligen en tropisk miljö, men vi befann oss i Skandinavien runt Midsommar, och natten skulle inte vara längre än max fem timmar, men fem timmar borde räcka.

 

Solen hade nästan gått ner när hon kom in. Hennes kimono flammade röd i det skarpa ljuset från det lågt stående eldklotet när hon gick för att dra ner jalusierna. Snart låg rummet i halvdunkel med de levande ljusen som enda ljuskälla. Hon vände sig mot sängen.

- Dator! Starta ...

- Jag är redan här, sade jag bakom hennes rygg.

Hon stelnade till.

- Vänd dig inte om. Och ta av dig kimomon, fortsatte jag med låg röst.

Hon lyfte plagget bakåt över axlarna och lät det falla till golvet. Nu stod hon naken framför mig, med det långa håret utsläppt över ryggen. Jag gick fram till henne, lade upp kimonon över en stol och ställde mig sen nära, riktigt nära. Jag märkte hur hon stelnade till.

- Darius?

- Darius är inte här. Den kropp du skapat är här, men den är min nu.

Hon flämtade ofrivilligt till när jag, med båda händerna till hjälp, samlade ihop hennes midjelånga blonda hår i en stram, högt placerad hästsvans, och knöt ihop det med en tunn läderrem. Så tog jag fram masken, drog hästsvansen igenom den, snurrade den ett varv för att fixera bandet vid knuten, drog den sen fram över hennes ansikte och placerade den över ögonen. Hon stod helt stilla medan jag rättade till masken, men andningen var på något sätt både spänd och förväntansfull. Så tog jag hennes långa hårtofs, lade den fram över hennes axel, gick in ännu närmare, så nära att håren på mitt bröst nuddade huden på hennes nakna rygg. Hon rös till, oklart om det var av vällust eller obehag, när jag lutade mig fram och viskade i hennes öra.

- Hailey. Ikväll är du min. Min att nyttja. Min att tillfredsställa.

Medan jag viskade lyfte jag ned järnstången som blev hängande en till två decimeter över hennes huvud. Hennes andning blev häftigare. Jag tog fram det ena handfängslet, drog det svarta lädret över hennes bara hud, från nacken. över axeln och ner längs armen. Stannade vid handleden, knäppte upp, lade det runt den och spände åt. Jag kände med fingret att det inte satt för hårt, bara så pass att handen inte kunde glida igenom innan jag lyfte hennes arm och fäste karbinhaken i öglan på järnstången.

- Jag förutsätter att du känner till säkerhetsorden "Gul" och "Röd". Nicka om det stämmer.

Hon nickade samtidigt som hon vred huvudet mot min röst.

- Bra.

Jag tog den andra handkloven och upprepade proceduren med den andra armen. Drog åt lagom hårt och fäste den vid stången.

- Du använder dem när du vill ... men jag tror inte du vill det ... och jag tror inte du kommer behöva dem heller.

- Om du inte är Darius ... vem är du då?

- Det spelar ingen roll. Jag vet att ditt hjärta och dina drömmar tillhör någon annan … någon för länge sedan … någon jag i alla fall aldrig kommer att kunna ersätta. Men du har en längtan. Den längtan är min att uppfylla.

Jag böjde mig ner och tog fram benspridaren och lade den bakom henne. Så lät jag fingertopparna följa konturen av hennes ben uppåt, vände neråt igen, nu med handflatorna, ändå ner till vristen, ungefär som man gör när man vill lyfta hoven på en häst. Nere vid ankeln satte jag lätt tryck utåt för att signalera att hon skulle flytta foten, vilket hon fogligt gjorde. Jag började om med det andra benet. Hon hade lätt kunnat flytta det benet direkt, men det verkade som hon ville ha beröringen, leka leken, och först när jag nådde ankeln flyttade hon foten. Jag spände varsamt fast manschetterna, som redan satt fast på benspridaren, runt hennes anklar. Nu stod hon med armarna spända snett uppåt utåt och fötterna cirka 70 centimeter isär. Ungefär som den där mannen på teckningen av Da Vinci.

 

Jag ställde mig upp, fortfarande tätt, tätt intill. Hon vände åter igen huvudet något åt vänster, kanske för att försöka höra mig bättre. Hennes bröstkorg hävdes sakta men kraftigt och munnen var lätt öppen. Jag andades in doften av henne, tog ett steg tillbaka och betraktade henne för ett ögonblick innan jag sträckte ut högerhanden för att sen med fingertoppar följa hennes arm från handleden, över axlarna, fortsatte ut över hennes vänstra arm, rundade henne till framsidan och följde armen inåt igen.

Jag såg hur huden knottrade sig och hur hennes bröstvårtor styvnade något, och de blev ännu hårdare när mina fingrar nådde fram till den vänstra. Där lät jag handen dröja något, klämma på bröstet, dra i bröstvårtan, för att sen flytta den upp till hennes haka. Jag grep om hakan underifrån, rättade upp hennes huvud, lutade mig in och kysste henne. Hon ryggade först till av överraskningen men besvarade sen kyssen med öppen mun. Just som jag kände att hon kanske ville ha mer drog jag mig tillbaka. Hon nafsade i luften efter min mun och rynkade sen missnöjt på näsan med en fnysning.

 

Nu var det dags att höja insatsen. Jag hämtade oljan, som stått i ett ljummet vattenbad för att inte upplevas som iskall, hällde ut en sträng längs hennes axlar, lät den rinna lite ner över ryggen innan jag , med långa lugna smekningar strök ut den över hennes rygg. När hela ryggen och baksidan av armarna var inoljad flyttade jag till framsidan, lade en sträng olja från axel till axel längs nyckelbenen och över halsgropen. Medan den sakta rann neråt tog jag lite olja i händerna och smorde hennes armar, båda samtidigt, inifrån och ut, så när jag hade mina händer vid hennes handleder så stod vi åter så nära varandra att en kyss var oundviklig ... och än en gång drog jag mig undan efter bara ett ögonblick, lät mina händer följa armarna inåt igen, lät dem glida varsamt över hennes bröstkorg, längre och längre ner, tills de nådde brösten. Jag smorde in dem, knådade, smekte, klämde. Inte hårt, inte mjukt. Det skulle kännas men inte göra ont. Hennes huvud föll ömsom framåt ömsom bakåt under tiden för mina händer bearbetade hennes kullar.

 

Nu var hela överkroppen insmord och det var dags för benen. Med olja i händerna smekte jag mig varsamt uppför det ena benet, men bara upp till ljumsken. Hon gav ifrån sig ett missnöjt grymtade när jag stannade och började längst ner på det andra benet. Snart var även det väl insmort så jag tog flaskan och ringlade lite olja mot huden precis ovanför venusberget. Jag ställde mig vid hennes högra sida och började stryka ut oljan med högerhanden. Hon vred huvudet, lutade sin panna mot min och en suck lämnade hennes mun när min hand gled ner längs först den vänstra ljumsken, upp igen och ner längs den högra. Jag droppade ytterligare olja i handflatan och gned sakta ut den över det helt hårlösa venusberget i allt större och större cirklar tills jag nästan nuddade toppen av springan.

Då bytte jag riktning. Smekte först ner över hennes vänstra yttre blygdläpp, sedan nerför den högra, långt ner, ändå till mellangården och upp igen på vänstersidan. Sen satte jag lite mer tryck med fingrarna och gick rakt ner genom mittfåran. Hennes sköte öppnade sig som en mogen frukt, mjuk och saftig. Jag följde springan ett par tre gånger upp och ner innan jag lät två fingrar tränga in. Hennes kön välkomnade dem och hon bekräftade mig med en flämtning samtidigt som hon, så gott hon kunde, tryckte sitt underliv mot min hand, ville ha mer. Sakta masserade jag g-punkten en kort stund innan jag drog ut fingrarna igen. Hennes sköte skulle trots allt få sitt tids nog och hennes bakdel var ännu inte insmord.

 

Jag drog mig undan igen och ställde mig bakom henne, ringlade ut lite olja vid korsryggen och började arbeta ut den över hennes fasta skinkor. För sin ålder var hon förvånansvärt vältränad och jag antog att det hade med hennes hästar att göra. I knästående masserade jag ut oljan med båda händerna, delade på hennes skinkor så att rosetten blev synlig. Så tog jag mer olja i högra handen, sträckte den fram mellan hennes utspärrade ben, följde vägen fram över mellangården och lät, helt kort, två fingrar glida in i hennes grotta, drog ut dem igen, följde samma väg tillbaka för att till slut stanna vid hennes anus. Där stannade jag, tog mer olja och började massera runt anusrosen, som först var spänd, men som snart blev mjukare och lite fjädrande.

Med mer olja på fingrarna satte jag lite hårdare tryck och det tog inte många sekunder innan den gav vika för ett första finger. Jag pullade försiktigt tills jag kände att motståndet minskade. Då tog jag mer olja och pressade in ett finger till. Hon stönade lågt när de två fingrarna penetrerade hennes anal men hon bad mig inte sluta, viket jag inte heller trodde hon skulle göra. När jag till sist pullat henne med tre fingrar och fått in dem till mittersta knogen tog jag fram analpluggen. Även den hade legat i ljummet vatten och höll lite mer än kroppstemperatur. Jag gick runt till hennes framsida, särade med vänsterhandens finrar hennes läppar, och höll sen fram den mot hennes mun. Jag ville att hon skulle få känna dess storlek.

Hon öppnade munnen och det verkade som om ögonbrynen rörde sig bakom masken när hon kände hur den gled längre och längre in, och hur hon fick gapa större och större för att ta emot den. När hon hade den tjockaste delen mellan sina läppar drog jag sakta ut pluggen igen, gick tillbaka runt henna, oljade noga in den, ställde mig på knä och tryckte toppen mot hennes rosett. Den gled in en bit men sen tog det stopp. Jag drog ut den lite och tryckte på igen, varsamt men bestämt.

Den gled in till två tredjedelar innan det tog stopp igen. Nu drog jag inte ut den lika långt utan juckade den sakta ut och in och så, helt plötsligt, sögs den sakta in och lade sig på plats mellan skinkorna. Jag ställde mig upp, smekte henne från nacken, längs ryggraden, ner till pluggen, fattade tag om stoppen och drog lite i den. Hon svarade med en häftig inandning, och när jag lade örat mot hennes rygg kunde jag höra hur hon djupandades och hur hennes hjärta slog hårt.

 

Det var dags att hämta ägget. Jag tvättade händerna innan jag tog upp det och satte igång det på lägsta hastighet. Det var näst intill ljudlöst. Med fjärrkontrollen ställde jag upp det på max varvid ett distinkt brummande fyllde rummet. Jag såg hur hon vred huvudet för att höra bättre så jag sänkte till lägsta igen och det blev tyst. Så gick jag fram till henne, lät det vibrerande ägget nudda hennes högra nyckelben, drog längs det, över bröstbenet till det vänstra. Därifrån sneddade jag neråt till hennes vänstra bröst. Bröstvårtan drog ihop sig som en havstulpan av vibrationerna, likaså gjorde den högra när den kom i kontakt med ägget.

Från brösten tog jag vägen ner genom klyftan, ner över magen och venusberget tills jag nådde toppen av springan. Där stannade jag, ökade vibrationerna ett steg och gned det sedan hårt mot hennes klitoris. Hennes andning blev tyngre och när jag sedan flyttade längre ner och pressade in det i hennes savande öppning tog hon emot det med ett ...

- hhhhHHHH ... AHHHhhh!

... samtidigt som mina fingrar fortsatte massera de yttre delarna. Jag noterade hur det formligen rann om henne ner längs benen, och jag lutade mig in mot hennes öra och viskade ...

- Hailey. Du är ju drypande våt.

... innan jag gick ner på knä framför henne, höjde hastigheten på ägget ytterligare ett steg, sträckte in händerna mellan hennes ben, greppade skinkorna och tryckte hennes väntande sköte mot min mun, spelade med tungan över hennes blygdläppar, sög in hennes klitoris och masserade den med tungan. Hon svarade mig med ett taktfast hummande stönande.

- MMmmmMMmmmMMmmmMMmmm.

 

Just som jag kände att hon började jucka mot min tunga, och hennes stön blev högre, avbröt jag och ställde mig upp. Ännu en gång var det dags att höja nivån. Jag gick runt henne, bort till bordet och hämtade floggern. Jag hade aldrig använt en sådan tidigare. Det hade aldrig fallit mig in. Men nu stod jag här. Hur skulle jag göra? Så kom jag på en lösning. Jag svingade den i luften ett par gånger och lät sen svansarna landa helt lätt på hennes axel.

- Hailey. Vet du vad det här är för något?

Hon nickade.

- Har någon använt en sådan på dig tidigare?

Hon nickade igen.

- Det här är helt nytt för mig, så jag behöver din guidning. Vi inför ett ord till. "Grönt". Har du förstått?

- "Grönt", svarade hon.

- "Grönt" betyder att jag kan ta i hårdare. Förstått?

Återigen nickade hon.

- Bra.

Jag backade ett steg och lät floggerns svansar sakta glida av hennes axel. Så tog jag mental sats och måttade ett lätt rapp, lät det landa på högersidan av hennes högra skinka och avvaktade. Jag såg att hon ryckte till, men inte av smärta, mer av överraskning och det lilla kroppsspråk hon förmådde sa "Vad var det där?". Hon vred huvudet och öppnade munnen.

- Grönt.

Jag måttade och utdelade ett rapp till, lite hårdare. Hennes mun log.

- Grönt.

Ytterligare ett rapp, fast nu på vänstra skinkan. Den här gången ryckte hon till på riktigt, drog ett djupt andetag och bet sig lite i underläppen innan hon talade.

- Grönt.

 

Gud! Ville hon att jag skulle slå ännu hårdare? Jag fick stålsätta mig själv inför nästa slag, även det på vänster sida. Hennes reaktion var tydlig men svaret oväntat och västes fram mellan spända läppar.

- Mmmmmm. Grönt.

Högersidan fick ta emot nästa, och nu började en lätt rodnad framträda. Jag hoppades att det skulle räcka, för nu ville jag inte slå hårdare.

- Ahhhmmm!!!

Jag väntade på någon signal. Grönt eller gult. Det kom ingenting.

- Bra. Då vet jag.

 

Nästa rapp tog på vänster lår, väntade 7-8 sekunder innan det följande tog på höger lår. Jag fortsatte så, med samma intervall och riktade slagen mot olika delar av kroppen. Vid varje rapp stönade hon högt, men hon bad mig inte att sluta och hela tiden vred hon på huvudet för att höra var jag var, få veta vilket håll nästa slag skulle komma ifrån. Nu andades hon tungt och jag beslöt att gå runt till framsidan. Hon följde min förflyttning trots att hon inget kunde se och när jag stod där framför henne log hon, bröstvårtorna stod ut stenhårda och könssafterna rann i rännilar nerför hennes ben.

- Vill du ha mer? Grönt för Ok.

- Ja, viskade hon. Grönt.

Innan hon ens talat färdigt svingade jag floggern. Dess ändar träffade hennes vänstra bröstvårta och innan hon hunnit reagera hade den högra fått samma behandling. Hennes stön kom djupt ner ifrån magen och innan det hunnit klinga ut så landade ett rapp på hennes venusberg.

- aaaaAAAAAHHHHHhhhhhmmmm!

Det var nästan ett skrik, men inte riktigt. Jag tyckte ändå att det räckte nu. JAG klarade inte mer. Dessutom började hon se trött ut och hängde framåt i armarna. Jag gick och hämtade ett av glasen med Prosecco och fruktfatet. Jag tog en persikoklyfta och höll den mot hennes läppar.

- Du har varit duktig Hailey. Öppna munnen ... smaka.

Hon öppnade munnen och tog emot den. Så gjorde jag likadant med glaset.

- Är du törstig? Här ... drick.

Hon hittade glasets kant och jag kunde hälla några droppar i hennes mun. Hon drog en suck av välbehag när smakerna blandades och hon svalde. Jag gav henne ytterligare ett par bitar och mer att dricka innan jag tog ett stadigt tag om nacken på henne och kysste henne hårt. Hon svarade med samma våldsamma intensitet och våra tungor virvlade runt i varandras munnar.

 

Jag avbröt kyssen och tog ett steg tillbaka. Det var nog dags för något nytt. Jag sänkte hastigheten på ägget till den lägsta nivån innan jag kopplade loss hennes vänstra arms boja från stången, gjorde sen likadant med hennes högra och kopplade sen ihop dem framför henne. Sen gick jag ner på ena knät, fattade tag om hennes midja, lade henne över axeln och lyfte henne bort till sängen där jag satte ner henne försiktigt på sängkanten. Hon rörde försiktigt på höfterna, gnuggade inderlivet mot överkastet.

Jag antog att både pluggen och ägget kändes lite extra nu när hon satt ner. Fjärrkontrollen? Var ...? Den låg borta på golvet där jag lagt ifrån mig den tidigare. Jag gick och hämtade den, stoppade den i min byxficka och ställde mig sen framför henne, greppade hennes haka, riktade upp hennes ansikte mot mig, böjde mig ner och kysste henne helt kort. Så reste jag mig igen men höll kvar greppet om hennes haka, tog ännu en bit persika och drog den längs hennes läppar.

- Ät.

Hon öppnade munnen och sög in den söta frukten. Sen bjöd jag henne av vinet som hon tacksamt tog emot. Medan hon fortfarande svalde knäppte jag upp livremmen. Det klingande ljudet från spännet fick henne att haja till och det märktes att hon kände igen det, hade hört det förr, att situationen inte var obekant. Hon väntande spänt medan jag knäppte upp de två näst översta knapparna i gylfen

- Sug mig.

Hon log och började treva efter mina byxor med sina sammanfjättrade händer. Fingrarna fann sitt mål och snart var alla knapparna utom den översta uppknäppta, hennes händer hittade in innanför mina byxor och lirkade ut kuken som nu, tillsammans med kulorna, kom att hänga halvhård framför henne. Det stod nu klart för mig att vinkeln var alldeles fel då sängen var lite för hög. Jag rev ner en lång kudde på golvet framför mig, tog sen hennes händer och hjälpte henne ner på knä på golvet. Sen kopplade jag loss hennes händer, bara för att genast koppla ihop dem igen bakom hennes rygg, ställde mig framför henne igen, tog kuken i handen och gned lätt ollonet mot hennes mun.

 

Hon var definitivt med på noterna, för hon öppnade den och räckte ut tungan, lät den följa skaftet från roten och uppåt, men tvärstannade när hon nådde min piercing. Hon drog instinktivt huvudet bakåt och verkade överlägga med sig själv. Men så log hon igen, lutade sig fram, slickade sig om läpparna och slöt dem runt ollonet. Jag kände hur hennes tunga bearbetade titankulorna, lekte lite med dem, tryckte ollonet upp emot gommen. Gud vad det pirrade skönt. Jag ville ge henne samma pirrande känsla så jag fick upp fjärrkontrollen ur fickan och ställde ägget på medelhög vibration. Ett kort stön från henne skvallrade om att det kändes bra. Samtidigt insåg jag hur svårt det är att suga av någon med händerna bakbundna, att inte kunna hjälpa till med armarna.

"Enda" lösningen var att ta ett stadigt tag om knuten på hennes hästsvans för att hålla hennes huvud stilla och sen själv hålla takten. Samtidigt som jag sakta knullade hennes mun ökade jag hastigheten på ägget till högsta. Effekten var omedelbar. Hon hummade och stönade högt, så gott det nu gick med munnen full, och suget i hennes mun ökade i intensitet. Att se kuken gå in och ut ur hennes mun, saliven som rann, hennes stön och det slaskande ljudet var galet upphetsande. Jag kände hur det pulserade i det stora organet, kände att det var dags att ta nästa steg, så jag släppte greppet om hästsvansen och tog ett steg bakåt.

 

Jag gick runt henne, trädde armarna under hennes armhålor och lyfte henne till stående. Hon var rent andfådd nu. Förmodligen av syrebrist i kombination med äggets skoningslösa vibrationer. Det var nog dags att ta ut det nu. Jag fick tag på det lilla skaftet och drog sakta, sakta ut det, höll det för ett par sekunder mot hennes klitoris innan jag stängde av det och lade det på sängbordet. Jag stod fortfarande tätt bakom henne, så hon hade fri tillgång till min kuk med sina fjättrade händer. Hon grep efter den, runkade den lite avigt, samtidigt som jag lutade mig fram mot hennes öra och viskade.

- Vill du ha mera?

Hon nickade.

- Säg det?

- Ja, jag vill ha mera.

Min handflata landade hårt på hennes högra skinka. Hon stönade till.

- Hur säger man?

- Ja Sir. Jag vill ha mera.

Jag gick runt henne igen, kysste henne på halsen samtidigt som jag lät två fingrar sjunka in i hennes varma blöta inre och pullade henne sakta.

- Sååå? .... Det vill du? ..... Vad skall jag göra med dig då?

Hon var fortfarande plaskvåt mellan benen och svaren kom stötvis.

- Vad … du vill ... Sir.

- Ja men VAD skall jag göra med dig?

Fortfarande rörde jag mina fingrar inne i henne.

- Knulla ... mig.

- Vad Hailey?

- Knulla ... mig ... Sir.

- Bra. Sätt dig.

Hon satte sig trevande och jag hjälpte henne med ett stadigt tag om axlarna. När hon väl var nere på sängen lossade jag benspridaren från ankelmanschetterna, gick runt till hennes rygg, delade på handfängslen, föste henne bakåt för att få henne att lägga sig ner och kopplade sen ihop höger hand med höger ankel, vänster hand med vänster ankel och drog henne långre in på sängen. Så gick jag runt till andra sidan igen, särade hennes ben och betraktade henne. Hon låg bokstavligen vidöppen för mig. Jag knäppte upp jeansen, släppte ner dem, sparkade dem ut över golvet och klev upp på knä i sängen.

 

Jag nappade åt mig en kudde som jag kilade in under hennes rumpa, för att lyfta den något, och med ett stadigt grepp om hennes anklar började jag kyssa min väg nerför benen, ibland höger, ibland vänster och jag var noga med att låta skägget kittla henne lätt vid varje kyss, ner förbi hennes knäveck,  nerför insidan av hennes lår. Det märktes att hon gillade det. Hennes andning var ryckig, hon hade svårt att ligga still och mellan benen savade hon precis lika mycket som innan. Ju längre ner jag kom desto bredare särade jag hennes ben och hon verkade vilja hjälpa till för att försäkra sig om att jag kom åt ordentligt. Mina kyssar landade nu i hennes ljumskar, närmare och närmare skåran där hennes svullna inre blygdläppar trängde ut likt blombladen på en orkidé. Jag kunde inte hålla mig utan slukade hela härligheten med min mun.

Det rann så mycket att det kändes som jag blev blöt i hela ansiktet. Jag tittade upp och såg att Hailey, med ett stadigt tag i ankelmanschetterna, låg och drog sina egna ben snett utåt bakåt för att bereda mig så mycket plats som möjligt. Jag återvände till hennes härliga fitta ytterligare en liten stund. Sög, slickade, smaskade, spelade snabbt över klittan med tungspetsen eller tog långa tag med bred tunga, men lämnade den till slut för att söka mig längre upp. Upp över venusberget, magen, klyftan mellan brösten, det ena bröstet, det andra. Jag frågade igen.

- Sååå ... vad vill du?

- Jag vill att du knullar mig, Sir.

Nu hade jag kommit så långt upp att vi var ansikte mot ansikte och kuken nosade i hennes svullna fittöppning. Jag strök masken från hennes ansikte. De stålgrå ögonen brann av längtan, åtrå och rent djurisk kättja.

- Du kan kalla mig Tim.

- Jag vill att du knullar mig Tim ... Sir.

 

Nästan plågsamt sakta borrade jag mig in i henne och hennes stönande utandning följde hela min väg in. Det var mycket halt, men också mycket trångt. Analpluggen gjorde med andra ord sitt från andra sidan slidväggen. Jag ställde mig på knä igen, stödde händerna i hennes knäveck, tryckte dem lätt mot henne så att rumpan lyftes ytterligare, och började sakta pumpa på in och ut. Hailey, som vid det här laget måste ha varit hyperkänslig, stönade och jämrade sig av njutning varje gång jag tryckte mig in i henne, i en vinkel som garanterat träffade g- punkten ... varje gång. Och varje gång ökade trycket i min kuk, varje gång stramade hennes underliv hårdare om den.

Det var nära nu, både för henne och mig. Jag drog mig ur och backade. Målet var att varsamt hålla henne kvar på orgasmens rand och samtidigt låta mig själv svalna lite. Med munnen på hennes sköte lekte jag lite med henne, lekte kurragömma med hennes orgasm, hetsade henne, drev henne framför mig, bara för att stanna av när jag märkte att hon snart skulle komma. När jag, för tredje gången tror jag, hade henne på gränsen, hennes kropp nästan vibrerande i sin längtan efter utlösning, hände någonting. Hennes händer landade på mitt huvud, drog i mitt hår och hon började mumla.

- Snälla .... snälla Tim .... Sir .... knulla .... knulla mig .... Sir .... knulla mig .... som du aldrig knullat någon annan.

Jag reste mig upp, placerade hennes knäveck mot mina axlar, lutade mig fram på raka armar och stötte min stenhårda påle hårt ändå in till hennes botten. Hon skrek rakt ut.

- Ååååhhh!!! Jaaaaaa!!! YES SIR!!! FUCK ME!!!

Och det gjorde jag. Jag knullade henne, precis så som hon bett mig, som jag aldrig knullat någon annan, plöjde henne, borrade upp henne med mitt hårda spett. Jag mötte hennes ögon. Hon såg fullkomligt galen ut. Kåtheten, njutningen, ivern att få ta emot mer, lyste i dem när orgasmerna sköljde över henne i våg efter våg. Till slut kom den ... min egen orgasm. Den började som en kittlande känsla i mellangården, pungen drog ihop sig, jag försökte hålla emot och lyckades med det en kort stund men sen brast det. Det kändes som om kuken blev ännu större där inne i henne innan jag fullkomligt exploderade. Hailey följde med mig, red sin egen vågtopp, och vi skrek tillsammans ut vår extas.

- JAAAAAAAAAAHHHHHhhhhhhhhh!!!

Pulserande, krampade, fyllde jag henne med min virtuella säd och till slut orkade jag inte hålla mig uppe. Jag släppte ner hennes ben från mina axlar, gick ner på armbågarna och kysste henne. Hon omfamnade mig hårt med sina fjättrade armar och ben medan hennes, i efterdyningarna, fortfarande krampade grotta masserade min kuk till nya pulserande ryckningar.

 

Vi låg så en stund, tog in ögonblicket, kände varandras värme. Sen drog jag mig bakåt, ur henne, reste mig upp på knä och befriade henne från hennes bojor. Hon såg allvarligt på mig.

- Darius ... är han borta?

- Han finns där när helst du önskar. Jag har inte raderat honom.

- Och du? Stannar du?

- Jag finns alltid där också. Du vet mitt namn nu. Det är bara att kalla på mig.

Hailey fnissade till lite samtidigt som hon kröp upp vid sidan av mig där jag lagt mig och lade huvudet på min axel. Hennes fingrar lekte lite i håren på mitt bröst.

- Sir Tim?

- Hmm. Du tänker så, flinade jag tillbaka. Då tycker jag Sir Timothy är mera korrekt. Allvarligt talat ... Tim blir bra. Sir hör till leken.

- Mmmm. Men det var inte det jag menade ... om du skulle stanna. Jag menade här och nu. Stannar du?

- Så länge du vill. Jag kan själv starta hologrammet, men det är bara du som kan stänga ned.

Hon tittade på vägguret, krånglade sig upp ur sängen, gick till fönstret som låg åt öster och drog upp jalusierna.

- Solen går snart upp. Kom.

Hon tog en pinnstol och ställde den med ryggstödet mot fönstret. Jag hade tagit mig ur sängen och såg nu frågande på henne.

- Sätt dig.

Hon pekade på stolen. Jag gjorde som hon sa och väntade. Först såg hon bara på mig. Sen steg hon fram, lade händerna på mina axlar, lät dem söka sig ner över min bröstkorg. Hon satte sig på knä mellan mina ben samtidigt som hennes fingertoppar smekte över min mage och till sist nådde sitt mål. Med varsam hand lyfte hon den svullna, men ännu inte hårda, kuken och granskade den.

- Piercing va? Hade jag vetat i förväg hade jag inte vågat komma hit ...

Hon slickade på den.

- ... men det var inte så farligt som jag trodde.

 

Så lät hon läpparna sluta sig runt ollonet och sög hårt, målmedvetet, samtidigt som hon runkade mig med ena handen och föste mig närmare stolkanten med den andra. När jag hasat mig fram greppade hon mina pungkulor med den lediga handen och masserade dem. Det var himmelskt skönt det hon gjorde och kuken reste sig snabbt i all sin prakt. Nöjd med resultatet slutade hon suga, slickade den från pungen upp till ollonet och ställde sig grensle över mig, lade överarma på mina axlar, knäppte händerna bakom min nacke och lutade sin panna mot min ...

- Innan du går vill jag rida dig mot soluppgången.

... och utan att använda händerna fångade hon in toppen på min kuk med slidöppningen och sjönk med en suck ned över den. Hon gned prövande underlivet mot mitt bäcken och suckade än en gång.

- Pluggen? Hur gör vi med den? Vill du att jag tar ut den?

Hennes fråga var lågmäld, nästan viskande.

- Låt den sitta i. Och den är ju också ett hologram, så den försvinner tillsammans med mig när du stänger ner.

Hon red mig sakta.

- Mmmmm, den är skön. Du med ...

Hon tystnade för ett ögonblick.

- ... men om du vill ta mig där då?

Jag fångade hennes blick medan hon fortsatte rida lika lugnt och stilla.

 

- Bara om Du vill att jag gör det. Men jag vet också att den öppningen tillhört någon annan ...

Hon betraktade mig allvarligt.

- ... för jag har läst dina berättelser.

- Mmmm, det är så. Kanske en annan gång.

 

Hon böjde sig fram och gav mig en lång djup kyss medan hon sakta fortsatte glida upp och nerför mitt hårda stånd. Jag placerade mina händer på hennes skinkor och började trycka till lite hårdare när hon var på väg ner, komma in lite djupare i henne. Hennes andning började bli flåsande och vi bytte luft med varandra genom våra öppna munnar.

- Du, viskade jag.

- Mmmm ja?

- Jag ... vill också ... se ... sol ... upp ... gången.

- Mmmmm ... vi ... vänder ... oss ... om.

Hon klev av mig och jag bytte snabbt stol, till en bredare och med armstöd, och satte mig sen så nära kanten det gick. Utan dröjsmål grenslade hon mig igen med ryggen mot mig och började framåtlutad, stödd med händerna på mina knän, på nytt sin ritt. Hon började sakta. Kände av varje millimeter av min åldriga påle. Stannade vid toppen med bara spetsen av ollonet i springan. Tryckte sig hårt ner så att jag kände hennes botten. Hon andades långsamt. Vibrerande. In genom näsan. Ut genom munnen. Hon vred på huvudet så jag såg henne i halvprofil. Ögonen var slutna. Varje gång hon nådde toppen lyfte hon lätt på ögonbrynen. Varje gång hon nådde botten bildades en liten rynka mellan dem.

 

Ljuset vid horisonten började sakta öka, så även hennes energi. Hon satte sig mera rakt upp, med händerna i det bakåtknutna håret, och ökade takten. Där bakom henne halvlåg jag och förundrades över skönheten, hennes nakna inoljade kropp, det långa ljusa håret, i siluett mot det tilltagande gryningsljuset. Det slog mig att, i positionen hon hade nu liknade hon en kentaur, en kvinnlig kentaur,  vild, ohämmad, het. I tanken satt jag på hennes rygg på väg mot soluppgången. Jag sträckte fram handen och smekte hennes axlar, rygg ner till de hårt arbetande höfterna. Sen tog jag tag i hästsvansen och drog henne bakåt. Hon famlade lite med händerna men hittade snart stöd på armstöden.

Så fortsatte ritten, allt snabbare, allt mer intensivt. För varje gång hon landade blev hennes sköte allt trängre, stramare och min kuk kändes allt större och större. Vi befann oss båda på gränsen för den urladdning som snart skulle komma, som vi båda sökte. Jag försökte möta hennes rörelser och daskande ljudet av hud som möter hud fyllde rummet tillsammans med våra flåsande andetag. Jag tryckte emot extra hårt ett par gånger, tog oss båda över gränsen och i samma ögonblick som solens första strålar bröt över horisonten kom vi båda två.

- Ååååååhhhhh!!! Guuud!!! TIM!!! AAAAaaaaahhhhhh!!!!

Hennes underliv låste sig, hon föll bakåt och landade med huvudet mot min vänstra axel.

- Åhhh Herre Gud Hailey … Herre Gud.

Jag tryckte till en sista gång medan satsen pumpade i hennes inre. Så sträckte jag ner handen och smekte mjukt hennes klitoris. Hon vred huvudet och vi möttes i en kyss, stönade in i varandras munnar, samtidigt som hon roterade lite med höfterna, mjölkade mig på det sista.

- MmmmMmmmMmmm.

Än en gång låg vi bara så. Utpumpade. Helt stilla. Sen satte hon sig upp, klev av mig, gick för att hämta kimonon och tog den på sig.

- Tim. Jag måste gå nu. Jag har saker att göra, måste se till djuren.

- Det var inte meningen att hålla dig vaken hela natten.

- Ingen fara. Det enda som är bättre än sovmorgon är att få älska fram till gryningen. Och jag hinner nog sova senare idag.

Hon log varmt.

- Vi ses väl igen?

- Klart vi gör. Du vet var jag finns.

- Bra. Då så. Dator ... stäng Sir Tim.

Det sista jag hörde var hennes lyckliga fnissande. Sen var hon borta.

 

********************

 

Tack Hailey för att Du skrev ”Hologram av dig” och publicerade den.

 

RuterEss

 

 

 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

RuterEss

Tack för kommentaren #Huldran!

Dina ord värmer. Och så vitt jag förstår så blev du också lite varm. Härligt! Då har jag lyckats.

Mycket cred skall gå till #Hailey och hennes novell "Hologram av dig" (som jag vet att du har läst) som fått namnge denna serie. Det var där min hjärna spann iväg och hon lät mig hållas. Hon lät mig även ta del av allt hon skrivit på temat, guidade mig till relevanta inspirationskällor, och har funnits med som "hejaklack" hela vägen.

// RuterEss

Ps. Att du lägger dig på sängen ... tror jag på. Men att du vilar? Not so much ;-Ds

11/10, 2021 kl. 22:01

#6

Huldran

WoW, RuterEss! Vilken historia!!

Jag känner mig bokstavligen andfådd efter att både ha läst och andligen medverkat i den seans Du målat upp. Det här var verkligen något som fick, åtminstone min hjärtfrekvens att markant öka! Och språket! Bra, Bra! Kanske måste jag lägga mig ner och vila på sängen en stund? Tack! //Huldran.

8/10, 2021 kl. 21:46

#5

RuterEss

:-) Nightcare! Tack!

21/12, 2020 kl. 07:49

#4

Nightcare

Ruteress!
Jag gillar hur du skänker mänsklighet och värme till detta datorprogram. Uppbyggnaden som blir mer och mer avancerad, och där Tims oerfarenhet och osäkerhet kring sådana lekar mer och mer lyser igenom. Hans omtanke men också önskan att hetsa och tillfredsställa, gör honom till en bättre älskare än ett aldrig så avancerat datorprogram. Här är det inte bara Tims personlighet bakom hologrammet, utan även din. Just rätt uppbyggd spänning för en sexig novell.

20/12, 2020 kl. 12:16

#3

RuterEss

Hailey ... Det är jag som skall tacka. Utan din novell hade min aldrig kommit till.

MalmöLars ... Tack för fina ord ... Och skrämmande. Hur toppar man "perfekt"?

13/12, 2020 kl. 09:41

#2

MalmöLars

Suveränt, riktigt bra. Perfekt

12/12, 2020 kl. 19:07

#1

Hailey

Mmmmm.....så sensuell och helt UNDERBAR.... Min godnattsaga.

12/12, 2020 kl. 16:55