Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/12, 2020 kl. 11:25, av oddball

Handtag, famntag, klipp eller kyss?

Jag har alltid älskat att gå till frisören. Det är något speciellt med att göra det. Känslan av att bli ompysslad, omhändertagen.

Omhändertagen var ordet.

(Denna novellvar bidrag i en novell-utmaning på Bubblan. Ursprungligen publicerad sent 2013)

Handtag, famntag, klipp eller kyss?

Oddballs arkiv

 

Jag har alltid älskat att gå till frisören. Det är något speciellt med att göra det. Känslan av att bli ompysslad, omhändertagen. Att vara i goda händer på någon som bryr sig om hur du ser ut. Det är en skön känsla av nystart när man går ut därifrån, snygg och välvårdad. Inte oväsentligt är det att jag älskar när någon pillar med mitt hår. Jag ryser av välbehag och sitter i stolen med en känsla av ro. Lite som den sköna känslan av att bli kliad på ryggen i kombination med en stunds meditation! Men det finns en orsak till... "Du måste gå oftare" brukar min frisör skälla på mig. Det är alldeles sant. Men inte av den orsak som hon antyder. Utan på grund av Henne. Jag har en egen frisör, det är inget konstigt med det. Har inte alla det? Jag har hittat min favorit kan jag lova! Hon är duktig, rolig och hon är dessutom otroligt het! Söt, sexig och herre min skapare vad hon luktar gott. Det går inte att bli klippt utan närkontakt av den som klipper. Hennes kollegor är också riktigt fina, så när jag sitter i stolen och njuter har jag all fägring jag kan önska i blickfånget, tack vare alla speglar.

Varje gång jag ringer och bokar en tid blir jag förvånad över hur glad hon låter. Det känns som hon är glad att just jag ringer. Jag påminner mig ofta om att det är deras jobb, att få en att känna sig speciell. Men ändå. Jag känner mig verkligen speciell när jag ringer. Det pirrar i magen och jag blir direkt uppspelt på tanken att gå dit. Jag kan inte släppa på tanken att det är något mer än bara professionalism från hennes sida. Vi flirtar en hel del känns det som. Hon är otroligt rapp i käften och har alltid åsikter om allt. Vettiga åsikter och när jag inte håller med hettar diskussionen till, inte sällan med hennes kollegor inblandade. De fliker gärna in i diskussionen och hela salongen bubblar av trevligt prat. Argumentation, glada skämt och en allmänt skön stämning. Och ibland är det bara tyst. Blickar säger mycket. Kan aldrig riktigt veta när jag kliver in, hur just denna gång skall bli. Det är det som är så spännande.

Jag skulle precis lägga på luren efter att ha avtalat tid med Yasmin, som hon heter, när hon hojtade till.

"Martin, vänta! Du... ja kom på en sak!"
"Ja?"
"Du borde vara rejält vildvuxen vid det här laget, så länge som det var sist?"
"Jag vet! Du brukar ju skälla på mig för att jag går för sällan", började jag i spelat sårad ton.
"Nej, nej! Eller jo, men det är precis det jag vill prata om!"
"Eh, ok?"
"Alltså... du har ju helt galet tjockt och fint hår. Du vet ju hur jag och Farah brukar dregla över det."

Kunde riktigt höra hur hon flinade.

"Ni brukar ju mest reta mig ju", pikade jag tillbaka
"Jamen. Alltså, kan du tänka dig att vara hårmodell?"
"Va? Vad för något?"
"Vi ska ha en utbildningskväll här och behöver en hårmodell. Du skulle vara perfekt. Då får du gratis klippning!"
"Hänger inte med", erkände jag.

Yasmin förklarade upplägget och jag var såld direkt. Tanken på att få vara hårmodell för henne och hennes kollegor var upphetsande. Det skulle vara tema bröllop och jag och en tjej skulle få agera modeller. Yasmin pratade om att vi till och med skulle bli fotade med kläder och allt! Jag fick ange min storlek, de skulle fixa någon kostym åt mig. När jag la på luren var jag alldeles uppspelt. Att få klippa mig var en sak, nu skulle det dessutom ta extra tid vilket var precis vad jag drömt om! Jag gick som på nålar den veckan. Jag lät bli att raka mig i förhoppning att jag skulle få en rakning med. Allt för att förlänga vistelsen och få vara i händerna på Yasmin så mycket som möjligt.

Äntligen var det dags! Det var fredag och jag var glad som ett barn på julafton. Jobbet gick i slow motion den dagen men när klockan var fem i tre stod jag utanför salongen med fjärilar i magen. När dörren gick upp gav den lilla klockan upp sitt bekanta pinglande och jag steg in. Jag möttes av en ovan syn. Yasmins kollega Farah stod och pratade högljutt i telefon, på Persiska. Hon gestikulerade vilt med den lediga armen och verkade inte alls glad. Yasmin sprang runt och verkade hålla på med förberedelser. Maria som var den tredje i salongen såg jag inte till. Det var helt uppenbart att allt inte stod rätt till. Inget välkomnande alls. Jag stod förvirrad kvar och undrade om jag tagit fel på tiden. Samtidigt studerade jag Yasmin. Herre min skapare så fin hon var!

Yasmin är ca 170 centimeter lång, hon är smal men har kurvorna på precis rätt ställen. Kvinnliga former helt i min smak! Vältränade ben, en tajt men rund bakdel, smal midja, platt mage (en gång hade hon ett linne som visade magen, där ett vackert smycke i naveln helt förhäxade mig) och ett par runda, uppnosiga bröst som inte är små men inte heller överdrivet stora. En rejäl handfull som hon alltid visar upp på bästa vis. Diskret och fantasieggande. Bäst är dock hennes ansikte och framför allt hennes ögon! Jag kan bara drunkna i dom! Stora, mandelformade ögon, bruna. En rund men söt näsa och ett par riktigt fylliga, pussvänliga läppar. Markerade kindben och hakparti men ändå utstrålar hennes ansikte en rund form. Hon har långt, tjockt mörkt hår, ofta uppsatt i en lång, kraftig fläta. Några hårtestar av luggen brukar hon ha som faller ned i ansiktet.

Dagen i ära hade hon svarta tajta jeans som fick hennes ben och bak att se underbart välsvarvade ut. En tajt topp av något slag som lyfte upp bysten fint och ovanpå den en blus i svart med en halvgenomskinlig överdel som visade linnet och bysten frikostigt men diskret. Svarta pumps undertill och hennes fina fläta slängde när hon vildsint röde sig i lokalen. Tillslut såg hon mig och sken upp. Mitt hjärta stannade!

"Åh, hej Martin! Kom in, jag såg dig inte! Det är lite... kaos här..."
"Ska jag sätta mig?" började jag försynt.

Yasmin tittade på mig förvånat innan hon kopplade.

"Nej! Vi är inte klara än. Vill du ha ett glas vin? Vi brukar inte bjuda gäster eller dricka på jobbet men idag är det lite speciellt."

Glad över att jag inte tog bilen tackade jag och satt snart i en av de bekväma fåtöljerna i väntedelen av salongen med ett glas i handen. Yasmin ursäktade sig och fortsatte med förberedelserna. Något förvirrad satt jag där och sippade på vinet och njöt av att tjuvkika på Yasmin när hon sprang runt. Till slut avslutade Farah sitt telefonsamtal och jag fick ta del av en lång harang av vad jag gissar var svordomar. Yasmin stannade upp och de började argumentera, om vad vet jag inte.

"Förlåt igen", sa hon och tittade på mig. "Vår andra modell ringde för en kort stund sen och lämnade återbud. Vi kanske måste ställa in."

En våg av besvikelse sköljde över mig.

"Kan ni inte hitta någon ersättare?" började jag. Farah avbröt mig:
"Har försökt den senaste halvtimmen. Ingen kan med så kort varsel och hon som håller dagens kurs kommer om en halvtimme. Hon tar betalt oavsett om vi kör eller inte."

Farah suckade. Jag såg på dem båda.

"Ni får väl slåss om vem som skall hoppa in", skämtade jag.

Tjejerna såg på varandra och en märklig tystnad infann sig. Kort därpå brast de båda ut i ännu en argumentation som var lika hetsig som oförståelig. Jag njöt av att se dessa eldiga kvinnor, vackra och temperamentsfulla. Tillslut gjorde Yasmin en uppgiven gest och stegade ut ur salongen. Dörren dämpades men klockan pinglade ilsket. Farah såg på mig med en konstig min. Sen log hon. Farah är också vacker. Men hon är en kontrast till Yasmin. Fara är lång, lite rundare i formerna utan att vara mycket mer än diskret mullig. Lite kortare hår men framför allt har hon en fantastisk byst som hon alltid visar frikostigt. Att se dessa rejäla och vackra skapelser gunga i takt med hennes rörelser när hon klipper är om möjligt den enda riktiga distraktion jag har när jag sitter och njuter av Yasmin vanligtvis.

"Det var ett bra förslag."
"Vad?" undrade jag oförstående, fortfarande lätt förvirrad över situationen.
"Att nån av oss skulle hoppa in som modell. Maria och jag är de som kan bröllopsuppsättning sämst så det fick bli Yasmin som får ställa upp. Fast hon vill inte. Hon verkar väldigt besviken över att inte få klippa dig själv", log Farah och såg lite finurlig ut.

Mitt hjärta började genast bulta hårt av hennes antydan, men jag kände mig samtidigt besviken över att inte få bli klippt av Yasmin. Väldigt besviken, vilket jag försökte dölja. Tog den sista klunken av vinet.

"Vill du ha mer?" undrade Farah.

Jag tackade ja och kort därpå hade även Maria kommit och med henne en något lugnare Yasmin. Maria var en blond tjej och stod i kontrast mot Farah och Yasmin. De klädde sig oftast väldigt feminint, medan Maria hade mycket tydlig punkstil, eller snarare Goth. Ytterligare en stund senare var även hon som skulle hålla i utbildningen där, en dam i femtioårsåldern. Jag ägnade henne ingen större uppmärksamhet. Vinet hade börjat verka och där det inte gjorde mig snurrig gjorde Yasmin det. Hon var synligt irriterad och satt med armarna i kors när damen började sitt föreläsningspass. Den första delen var teori och jag satt och lyssnade på ett halvt öra.

Kort därpå var det dags för praktiska övningar. Nu blev jag parkerad i en av stolarna för klippning och fick kappan på mig. Yasmin hoppade upp i stolen bredvid och satte muttrande på sig en kappa själv.

"Om jag inte får klippa vill jag ha vin jag med nu!" krävde hon och fick en lång blick av Farah som kort därpå serverade ett glas.

Det halkade ned direkt och Farah såg inte glad ut när Yasmin krävde påfyllning. Det såg ut som hon tog igen sin frustration genom att leka diva. Med det andra glaset i handen och det första i magen verkade dock Yasmin lugna sig. Hon såg på mig i spegeln och sprack upp i ett av sina fullkomligt mest bedårande leenden. Än en gång smälte jag helt och hållet. Jag bara tittade tillbaka, lyckligt.

"Jahopp. Då sitter jag här då. Jag är inte van vid det här", sa hon och himlade med ögonen. "Det är ju JAG som står där bakom, inte sitter i stolen."
"Det går nog bra", sa jag försiktigt.
"Hoppas jag verkligen", annars ska jag fan döda henne, muttrade Yasmin och tog en klunk.

Hon menade det inte, de brukade vara rätt hårda mot varandra men värmen och vänskapen fanns alltid där, precis under ytan. De andra höll som bäst på att förbereda sig för de praktiska övningarna. Vinet, Yasmin och situationen som sådan fick mig att känna mig glad, avslappnad och lycklig. När övningarna drog igång hann jag knappt med. Damen visade, Farah och Maria hoppade mellan mig och Yasmin och fixade och donade med borstar, saxar och all sköns saker jag inte höll koll på. Mest fokus gavs åt Yasmin och jag fick veta att det tog timmar att göra en bra uppsättning för bröllop. Mitt hår, som gick ned en bra bit på axlarna, var också ämne för diskussion och övning. Det var underbart att bli ompysslad men också väldigt annorlunda denna gång - inte minst för att jag inte var i Yasmins underbara händer. Däremot satt vi och tittade på varandra och vad som hände med oss i spegeln och utbytte menande blickar och kommentarer. Det var en skön känsla att vara på samma plan som henne, dela något gemensamt med henne. Dessutom var vi båda lagom gosiga av vinet märkte jag. Jag stortrivdes! Då och då bröts mina tankar och blickar riktade mot Yasmin av att jag kände Farahs massiva byst tryckas mot mig eller rentav hänga och gunga framför mitt ansikte när hon höll på. Jag hade stånd mest hela tiden kan jag avslöja. Var glad att jag hade ett stort skynke över mig och satt med händerna knäppta över min bultande lem. Jag började bli rejält kåt, erkände jag för mig själv.

De måste hållit på i en halv evighet och inte en enda gång hade de klippt något. Skulle det ens bli någon klippning började jag undra. Tillslut fick jag och Yasmin gå ut och sträcka på benen. Vi tog varsitt glas med oss på vägen och stod och pratade en lång stund, tills vinet var urdrucket. Sommarkvällen var förtrollande! Det var första gången vi stod och pratade på tu man hand utan att Yasmin var min frisör. Om det känts rätt när jag var kund och hon frisör, kändes det än mer rätt nu. Jag kunde dessutom svära på att de blickar jag fick allt oftare var mer än bara de vanliga, vänliga och kanske rent professionella blickarna. Mitt hjärta höll på att bulta sönder bröstkorgen på mig och kuken ville inte lägga sig ens för en kort stund.

På nästa pass skulle det jag klippas och Yasmin skulle få en mer ordentlig uppsättning inför fotograferingen. Jag blev rakad och det med en klassisk rakkniv. Ingen rakhyvel utan äkta vara! Första gången för mig och jag skall erkänna att jag var lite nervös när Farah förde det sylvassa bladet mot min hals. Det gick så klart bra. Efteråt var jag len och fin och en mycket angenäm erfarenhet rikare. Därpå kom klippningen. Mitt tjocka hårsvall vållade en del diskussion. De ville klippa mig kort, en typisk "manlig kostym-reklam"-frisyr. Mitt långa hårsvall skulle försvinna! Jag tyckte det var spännande och ägnade inte ett ögonblick åt att vara sentimental. Kan ha berott på vinet, men troligare var Yasmins uppmuntran orsaken. Kort därpå föll mina hårtestar för Farahs sax. Jag såg hur Yasmin tittade på mig med en blick som var helt uppenbart... glansig? Varm? Hela jag kokade av åtrå och värme av den, det var ett som var säkert! Våra blickar möttes allt oftare genom spegeln och det tog längre och längre tid för var gång innan någon vek av med blicken.

Mitt tjocka hår berömdes och bedömdes mycket omsorgsfullt. Det verkade nästan som de gick igång på det. Utbildningsdamen sa något om att hon inte sett så tjockt och fint hår på många år. Yasmin såg på mig med en mjuk blick.

"Jag VET. Det är... underbart tjockt. Jag brukar ju klippa det." Hon lät nästan drömsk i tonfallet.

Farah, Maria och utbildningsdamen var på tok för upptagna med att märka vad som hände. Jag och Yasmin satt tillslut och bara tittade på varandra. Mina känslor var nu i full blom. Jag var kär, insåg jag. Det hade jag nog varit länge men nu blev det uppenbart. Dessutom blev jag allt mer förvissad om att mina känslor var besvarade! En ny person växte fram i spegeln och när jag ställde mig upp efter att ha blivit avborstad blev det tyst. Först förstod jag inte men sen insåg jag att alla stirrade på mig. Det gjorde mig alldeles generad. När tjejerna började berömma mitt utseende.

"Wow", sa Yasmin och drog längs mitt hår.

Jag rös av välbehag av beröringen.

"Du passar verkligen i den frisyren", sa hon med en mjuk röst som gjorde mina ben till gelé.
"Bara du inte döljer den i den där blå toppluvan du alltid brukar ha", sa Farah från sitt håll. "Du vet, den där lila med blå tofs som vi alltid retat dig för!"

Jag skrattade generat. Vi fick lov att ta en rast igen. När allt kom omkring var det jag som fick ta rast, Yasmin var inte klar och fick bara ta en kort bensträckare. När vi stod ute i kvällsvärmen igen hände det. Vi såg på varandra. Sa inte ett ord. Innan jag visste vad som hände möttes våra läppar. Vi drogs mot varandra och ingen hejdade det. En kort, utforskande kyss. Vi smakade på varandras läppar. Mjukt. Försiktigt. Nyfiket. Vi såg in i varandras ögon, bara centimetrar från varandra. Smaken var underbar och trots värmen kände jag hennes andning mot mitt ansikte. Världen snurrade. Kort därpå hördes ett rop inifrån och Yasmin försvann. Kvar stod jag med mitt hjärta i full brand. Nyklippt. Nykär. Nykysst. Av min… frisör? Eller? Vad var hon nu egentligen för mig?

När jag kom in höll alla tre tjejerna på med Yasmin och jag såg henne knappt. Satte mig i fåtöljen igen och väntade. Nervös. Otålig. Jag spatserade runt och gick in i personaldelen. Ett litet pentry, ett förråd, en toalett med dusch. Hade lite småtråkigt. Så såg jag något spännande, som fångade mitt intresse. Det låg öppet i en handväska som stod i hörnet där tjejerna hade sina kläder. När jag böjde mig fram såg jag att det var en ask med en bild på, en bild på ett trådlöst vibratorägg. Kuken tog ett skutt och hjärtat med den. Jag vågade inte plocka upp asken, den låg ju i någons handväska. Men sen såg jag den. En liten dosa, en fjärrkontroll. Den låg bakom handväskan i sin plastpåse. Någon hade öppnat förpackningen med det trådlösa ägget väldigt snabbt och kvar bredvid väskan låg fjärrkontrollen... den plockade jag upp och reste mig fundersamt med den i handen. Vem…

Jag blev avbruten av Farah som tittade in. Skamset kramade jag om fjärrkontrollen för att inte visa att jag höll i den.

"Hon är snart klar nu. Vi tänkte fota lite, passa på. Nämnde Yasmin det?"

Jag nickade och gick in. Det rådde full aktivitet runt Yasmin. Satte mig i soffan och försökte bläddra i en tidning. Tråkigt! Fjärren i min hand hade jag nästan glömt, men något fick mig att titta på den igen. I smyg. Så gjorde jag det otänkbara. Jag slog på den! Jag vet inte varför. Ett förstrött pillande slutade helt enkelt med att jag tryckte på den lilla knappen. Jag hörde hur en av tjejerna skrek till. Jag såg upp och utan att tänka på det tryckte jag på knappen igen. En kort diskussion utbröt borta vid frisörstolen. Hade jag… tankarna snurrade och jag kramade fjärren. Diskussionen dog ut och aktiviteten runt Yasmin tog vid igen. Satt och kramade fjärren. Var det verkligen? Finns bara ett sätt... jag satte på den igen. Ett nytt tjut! Jag slog av den. Någon... någon? Vidden av min insikt gjorde mig torr i munnen och kuken tog ett skutt. Någon här inne hade ett vibratorägg i sig. Vem?

För ett ögonblick glömde jag mina känslor för Yasmin och övergick helt och hållet åt att tänka på leksaken i min hand... och i någon av mina frisörskors... sköte? Eller möjligtvis utbildningsdamen. Fanns bara ett sätt att ta reda på det. Med darriga ben gick jag fram och försökte se intresserad ut av vad som hände. Ingen noterade mig. Yasmin mötte mig med en hastig blick. Var hon inte lite rosig om kinderna? Mer än tidigare? Jag tittade på henne och lät fingrarna nå knappen på fjärren bakom min rygg. Ett tryck. Yasmin hoppade till och gav till ett tjut. Nu svor Farah högt.

"Fan Yasmin. Kan du sluta! Vad håller du på med?"

Jag stod som förhäxad. Yasmin såg ut att befinna sig på en annan planet, helt uppenbart distraherad. Hon vred sig i stolen. Alla stannade upp med det de gjorde och tittade förvånat på Yasmin. Skådespelet framför mig var helt enastående. Jag kunde inte slita ögonen från det. Yasmin fäktade med armarna och spände sig i en båge, flämtande. Jag slogs av insikten av vad jag beskådade. Jag såg just på när Yasmin kom i en våldsam orgasm. Hon måste ha haft ägget i sig en bra stund. Enda tillfället hon kan ha använt till att stoppa in... det var innan jag kom när jag tänkte efter. Den lilla tingesten i min näve vägde plötsligt bly. Jag stod i direkt förbindelse med Yasmins underliv. När hon sjönk ihop tryckte jag diskret på knappen och det enda som hördes var Yasmins flämtande. Farah såg orolig ut nu.

"Hur är det? Mår du bra?"

Det tog en stund innan Yasmin svarade. Hon såg sig om och när hon mötte min blick rodnade jag. Avslöjad! Så grymt avslöjad. Jag såg att hon såg. Hennes blick sa allt. Det var lika delar temperament som förvåning. Sen sprack hon upp i ett leende.

"Det är lugnt. Jag fick kramp bara", mumlade hon och viftade nonchalant med handen.

De fortsatte och jag satte mig igen. Flinandes. Jag smög ned fjärren i byxfickan. En stund senare var de klara med Yasmin. När dammet skingrade sig och Yasmin reste sig ur stolen höll jag på att svimma. Hon såg så vacker ut! De hade spelat på hennes utseende och hår helt och hon hade fortfarande en fläta. Men nu såg hon så annorlunda ut. Det var en typiskt somrig bröllopsfrisyr och hon var sminkad. Diskret men så det framhävde hennes mellanösterndrag på ett underbart sätt. Jag bara gapade. Hon såg på mig och strålade. Vi bara tittade på varandra. Fortfarande den där eldiga blicken och när ingen såg hötte hon fingret mot mig och såg spelat arg ut. Fortfarande förstod ingen vad som hände.
 
Nu skulle det alltså fotas. Jag började bli nervös igen. Hårmodell var en sak. Men fotomodell? Med Yasmin? Fotoutrustningen var redan riggad, det var en av de saker Yasmin fixat med när jag kom.

"Ska vi ta ett fotografi på ett frieri också", hörde jag Farah säga. "Så vi får en serie bilder", fortsatte hon.

Sagt och gjort. Jag fick en ask i ena handen. Och en röd ros i den andra.  Det var med hettande kinder jag sedan fick gå ned på knä framför Yasmin. Det kunde inte vara mer symboliskt. Här stod jag på knä framför den kvinna jag precis fallit för. Jag önskade att det var på riktigt. Det blixtrade och smattrade från kameran medan Farah instruerade oss. Hon berömde oss för att vi var duktiga på att se kära ut. Om hon bara visste! Sedan klagade hon på Yasmin, att hon inte såg tillräckligt förvånad ut när jag "öppnade asken". Vi fick ta om och om. Så slog det mig. Diskret la jag fjärren i asken. När jag öppnade asken slog jag på fjärren, snabbt och diskret. Om det var synen av fjärren eller vibrationerna som gjorde det vet jag inte men Farah blev helnöjd med resultatet. Yasmin gav mig dock en mördande blick.

"Jag hatar dig!" väste Yasmin men det låg ingen ilska i rösten. Ingen alls.

Jag log så avväpnande jag kunde tillbaka.

"Dags för bröllopskläder!" avbröt Farah.

Vi fick byta om vid våra stolar, till Yasmins stora protester.

"Sluta sjåpa dig! Det är bara vi här, du kan inte hålla på att springa runt."

Det var svårt att slita ögonen från Yasmin. Motvilligt drog hon av sig blusen. Det gick extra långsamt eftersom hon var tvungen att ta hänsyn till sin frisyr. Sakta blottades hennes BH, välfylld och mycket avslöjande i ett halvgenomskinligt, spetstyg. Jag såg bröstvårtorna avtecknas genom dom, de stod ut som små kulor. De stora, mörka vårtgårdarna kunde jag också ana. Jag svalde hårt och såg hur hon knäppte upp byxorna. Hon tittade på mig, rodnade. Men fortsatte. Byxorna var trånga och hon fick anstränga sig för att inte trosorna skulle följa med. De matchade Bh:n och det var helt uppenbart att det inte var trosor man hade på sig när man skulle klä om inför kunder, eller ens kollegor. De avslöjade mer än de dolde och jag såg en välansad buske framträda i det halvgenomskinliga tyget. Hennes venusberg putade ut och trosorna skar in i skåran. De var fuktiga i grenen. Det rådde inget tvivel om det. Hon försökte skyla sig men fick kort därpå fullt upp med att få på sig bröllopsklänningen.

Då insåg jag att jag hade ett liknande dilemma. Mitt stånd var högst påtagligt och så länge som jag varit kåt borde jag ha en rejäl fläck på kallingarna. Jag såg på min kostym som hängde framför mig. En blick i spegeln och jag såg hur Yasmin följde mig med blicken så gott hon kunde. Inget att göra. Kläderna åkte av och tältet i kalsongerna lämnade inga tvivel, om inte fuktfläcken räckte. Ett triumfatoriskt leende bredde ut sig i Yasmins ansikte och hon lämnade inte mitt skrev med blicken förrän jag fått på mig byxorna. Jag kände hur kinderna hettade. På ren jävelskap slog jag på ägget igen och hennes leende försvann direkt. Via förvåning till något som såg ut som koncentration. Hon var tvungen att försöka hålla masken. Jag flinade och lät ägget vara på en stund innan jag slog av det. Ytterligare en eldig blick men utan någon ilska. Det var något annat in den... åtrå? Begär?

Kort därpå stod vi i full mundering. Tystnaden föll och jag bara gapade. Vi var ett vackert brudpar. Vi tittade på varandra i spegeln, på ett sätt som bara brudpar kan. Nykära och lyckliga. Farah och Maria diskuterade var vi skulle fota. Inte kunde det ske i här kom man fram till. Sagt och gjort, den närliggande parken var bättre. Ett för mig mycket exotiskt följe begav sig så till parken. Folk tittade. Någon gratulerade oss. Att få gå där, som nygift till den vackraste kvinnan på jorden gjorde mig alldeles vimmelkantig av lycka. Det var inget svårt att få till kärleksfulla blickar inför fotograferingen. Tillslut bröt vi upp. Nu var frieri och giftermål fotade. Farah ville ha något mer.

"Kan vi inte ta nån bild när ni sitter i en bil med skylten '
nygifta'? Jag har skylten men ingen bil! Tänkte inte så långt."

Diskussion utbröt och det konstaterades att varken jag, Yasmin, Farah eller Maria hade bil. Alla vände sig mot utbildningsdamen. Hon ryckte på axlarna.

"Jag har bara en rostig Volvo kombi men duger den så visst!"

Kort därpå stod vi och poserade framför bilen: en skylt och lite andra bröllopstypiska attiraljer gjorde ett bra intryck! Den gamla bilen visade sig ge det hela en alldeles utmärkt touch som en flådig Cab inte kunnat matcha. Själv njöt jag i fulla drag av att få leka nygift med Yasmin och slog vid upprepade tillfällen på fjärrkontrollen. Yasmin gav mig blickar jag omöjligen kunde missförstå. Den sexuella stämningen oss i mellan var tät och nu började till och med Farah reagera.

"Vad är det med er egentligen? Det är..." hon kom av sig.

Hon såg på oss. Förvirrad. Sen brast hon ut i ett leende. Jag såg hur hon skulle komma med en, gissar jag, dräpande kommentar. Innan hon hann säga något avbröt utbildningsdamen det hela med att säga att hon var tvungen att avlägsna sig. Klockan var ganska mycket och vi var alla hungriga.

"Jag bjuder på mat på salongen. Vi måste bara tillbaka dit och lämna fotogrejerna först."

En kort stund senare var vi tillbaka i salongen. Det rådde en uppsluppen stämning men det som var mest tongivande var spänningen mellan mig och Yasmin. Efter vår första och enda kyss hade resten av kvällen varit ett enda långt förspel. Jag visste det. Hon visste det. Och jag tror minsann att Farah anade det för hon föreslog av en händelse att just Maria skulle följa med och hämta maten. Det var under förevändningen att vi skulle hinna byta om igen, men blicken hon gav lämnade inga som helst tvivel i vad hon egentligen tänkte på.

Tillslut gick dörren igen och dörrklockan tystnade. Vi såg på varandra. Det var tyst. Sen gick Yasmin mot mig med snabba steg men till min förvåning gick hon förbi mig och mot dörren. Med några vana rörelser stängde hon de vita, lodräta jalusierna som fanns där. Innebörden var tydlig.

"Vi har dom ibland när solen ligger på, blir så varmt annars", sa hon samtidigt som hon gick mot andra sidan dörren och upprepade proceduren. Dörren var frostad.

Sen vände hon sig mot mig igen. Nu gick det snabbt. Innan jag visste ordet av var hon framme vid mig men döm om min förvåning när jag fick en lavett. Inte hård, men den sved - inte minst i bröstkorgen. Jag såg förvånat på henne.

"Där har du, din retsticka! Det förtjänar du!"

Sen tog hon mig om kinderna och kysste mig hetsigt. Sen gick det om möjligt ännu fortare. Yasmin knuffade mig omilt mot en av frisörstolarna. Jag kastade av mig kostymen på vägen och hjälpte henne av med bröllopsklänningen. Det gick fort, väldigt fort! Vi hånglade hetsigt med varandra, jag i kalsonger och halvt uppknäppt skjorta. Hon i sina trosor, BH och stay-ups. Speglarna runt om oss gav oss full inblick i vad vi gjorde, från alla håll och kanter. Det var oerhört upphetsande! Hon smakade så gott! Hennes vanliga härliga doft var uppblandad med något mer, om möjligt ännu ljuvligare. Det var doften av kvinnlig upphetsning. Lika påtaglig som berusande! Jag blev nedknuffad i frisörstolen och hon fiskade ivrigt fram min kuk som stod som ett spett. Vi flämtade båda till när den studsade fram. Hon drog några prövande drag i den innan hon resolut och vigt hoppade upp med ryggen mot mig.

Jag kunde se både direkt och i spegeln hur hon drog trosan åt sidan och måttade min kuk. Vi flämtade båda till när våra kön möttes. De var båda redo att förenas, de välkomnade varandra ivrigt. Hon såg mig i ögonen igenom spegeln när hon sjönk ned på mig. Det tog stopp.

"Visst ja!" flinade hon. "Ägget!" Inför mina klotrunda ögon fick jag i spegeln se henne ta ur det. Jag trodde jag skulle dö av kåthet. Ägget hamnade på golvet och återigen sjönk hon ned på min hårda lem. Denna gång var det inget som tog emot förrän jag var i botten på henne. Jag kupade hennes bröst och hon började lite prövande rida mig. En försiktig, gnuggande rörelse som fort övergick till ett hetsigt knullande. Jag kunde se hur min kuk åkte in och ut i hennes svullna, trånga och våta hål. Lutade jag mig bak, såg jag det bakifrån på nära håll, lutade jag mig åt sidan såg jag det i spegeln, framifrån. Kort därpå kom Yasmin. Jag kände hur hon stelnade till och hur hennes sköte slöt sig om min kuk extra hårt. Hon skrek till och började flämta. En strid ström av ord, ord jag inte förstod rakt av men vars innebörd var helt uppenbara, kom ur henne. Synen av att knulla henne med alla speglar var helt utomjordiskt häftig. Man kunde ana folk som gick förbi utanför. Här satt jag med min kuk djupt inne i den underbara Yasmin. Hon var galet sexig med sina underkläder och det klädde henne med en saftig kuk i sig! Min kuk!

Hon reste sig och drog upp mig och vi hånglade hetsigt. Hon smakade ännu godare nu! Utforskande händer och munnar. Snabb, hetsig andhämtning. Begynnande svett. Min tur att bestämma lite, kände jag. Snabbt vände jag på henne och tryckte upp henne mot en fullängdsspegel som fanns mellan två klippstationer. Jag kysste henne i nacken och hon stönade högt. Mina händer höll i hennes mot glaset ovanför våra huvuden.

"Jag har längtat!" flämtade hon mot glaset så det immades.
"Jag med", viskade jag i hennes öra.

Släppte hennes händer som hon höll kvar mot glaset och lät mina vandra ned längs sidorna på henne och fram. Kupade hennes bröst. De var fasta och kändes underbara i mina händer. Mer än en handfull, kunde jag bekräfta. Jag har inte små händer. Smekte dem och fick en mjuk bak gnuggad mot min hårda kuk som gensvar. Drog ned BH'n så att brösten fick komma ut i friheten. Mina händer sökte sig automatiskt till bröstvårtorna och masserade dem mjukt. De var underbara att ta i och svarade på mina smekningar direkt. Hon stönade och tryckte sig mot mig mer. Händerna fortsatte ned längs hennes smala midja och landade på höfterna. Jävlar vilken het bak den kvinnan hade, så vackert paketerad i dessa fina trosor. Men nu skulle de av, de hade gjort sitt. Snabbt och effektivt drog jag ned dem och när de landat på golvet särade jag på hennes ben och såg på henne i spegeln. En glansig blick mötte mig. Den sa vad ord inte behövde säga. Ta mig. Här. Nu. Hårt.

Med handling svarade jag, hon svankade och putade med baken och jag måttade in kuken mellan de svullna blygdläpparna. Jag tror aldrig jag sett något så sexigt i hela mitt liv. När ollonet var på plats drev jag in kuken i botten med sådan kraft att hon trycktes mot spegeln. Hon stönade till högt.

"Ja... ja... knulla mig nu. Hårt. Kom i mig! Fyll mig! Snabbt!"

Hennes ord sporrade mig och jag for fram tämligen omilt med min kuk i hennes mjölkande sköte. Det behövdes ingen lång stund innan jag kände att det började närma sig. Alla speglar gjorde verkligen situationen så otroligt mycket mer upphetsande. Som jag stod såg jag i spegeln silhuetterna av folk som passerade utanför. Tänk om de visste vad vi gjorde! Här! Nu! En ström av ord jag förstod kom från Yasmin och jag förstod att hon kom igen. Med några bestämda stötar drev jag mig själv över kanten och med ett kvävt skrik kom jag med. Krampartade stötar med ett fast grepp om hennes höfter. Hon hade skjutit ut baken och stod nu lutad mot spegeln med huvudet hängandes. Jag såg hur hennes bröst gungade till vid varje stöt. Stråle efter stråle sköt jag in innan jag tillslut stannade upp i henne. Vi andades snabbt. Svetten blänkte om oss. Hon reste sig, med mig fortfarande kvar i sig. Jag omfamnade henne under hennes byst och hon mina armar. Vi såg på varandra i spegeln. Rosiga kinder, glansiga ögon. Två underbara bröst som uppnosigt vilade på våra armar. En platt, fin mage som gick över till ett vackert venusberg som delade sig. För mig. Jag kunde ana min kuk som försvann in i henne. Vi stod så en lång stund.

Jag förnam något i ögonvrån. Var det inte... Farah i skyltfönstret? Som kikade in i en glipa. Jodå! Jag hann uppfatta ett flin innan ansiktet försvann ur sikte. Yasmin vände sig och vi såg på varandra. Ord var överflödiga. Kyssen var det däremot inte. Ett klick i dörren fick fart på oss. Nu gick det undan! Fnissandes tog vi kläderna som låg i sprida högar och kastade oss in i personaldelen. Påklädningen var nästan snabbare än avklädningen och vi kunde höra hur Farah medvetet stökade lite extra för att ge oss tid. Hon är bra hon, Farah. Vi hann precis räta till kläderna hjälpligt när Farah tittade in med ett mycket finurligt flin.

"Ni måste vara hungriga nu, kom!"

Jag har aldrig sett Yasmin rodna så och synen gjorde mig helt knäsvag. Hon var så bedårande söt. Kunde inte hjälpa det, jag kastade mig över henne så fort Farahs ansikte lämnat dörrspringan. Överöste Yasmin med min kärlek. Hon tittade förvånat på mig. Jag var tvungen att fråga, något jag undrat.

"Varför hade du den där... det där ägget?"

Yasmin tittade förvånat på mig och sprack upp i ett leende.

"Men du. Kan en kåt liten flicka inte få roa sig lite, även när hon jobbar?" Hon blinkade oskyldigt med ögonen.
"Eh... jo?"
"Men alltså. Jag har varit kär i dig länge nu. Men jag får inte flirta med kunder, det fattar du väl?! Men jag tror jag njuter lika mycket av att klippa dig som du gör att bli klippt. Blev så jävla besviken när jag inte fick det. Hade tänkt... klippa dig och ha ägget i mig. Och tänka på att det var du istället."

Jag tittade på henne. Tanken på att hon varit kåt eller till och med kär när hon klippt mig var upprymmande och underbar!

"Det verkar som det löste sig... till det bättre", sa jag och såg på henne.
"Mhm."

Kort därpå satt vi i väntedelen och kastade oss in på hämtmaten. Farah gjorde ingen hemlighet i att hon tyckte situationen var ytterst underhållande, men hon sa inget rakt ut. Något hon sa till Yasmin fick Yasmin att återigen rodna. Jag måste sett bra skyldig ut jag med för Maria började se förvirrad ut.

"Vad? Vad?" undrade hon till sist, när hon insett att något var speciellt. Hon såg på oss i tur och ordning.
"Fråga Yasmin eller... för all del Martin", sa Farah med ett flin.

Maria reste sig för att hämta papper men lämnade oss inte med blicken.

"Vad, sluta vara så kryptiska! Kom igen..."

Mer hann hon inte säga förrän hon stannade upp. Jag hann uppfatta att hon böjde sig ned och plockade upp något, men såg inte vad. Hon hade ryggen mot oss. När hon vände sig hade hon ett flin över hela ansiktet. På hennes pekfinger hängde Yasmins trosor. Vet inte om jag eller hon rodnade mest men ord var rätt överflödiga. Speciellt som det fanns tydliga avtryck av både händer och bröst på spegeln där Maria stod.

"Du tappade visst nåt", flinade hon och kastade trosorna till Yasmin. Yasmin såg ut att vilja sjunka genom stolen.
"Jag är glad för er skull, sa Farah. Det var på tiden!" Hon höjde glaset.
"Skål för... brudparet!"

Bilderna på bröllopsparet blev väldigt... autentiska. Och mina frisörbesök aldrig sig lika. Behöver jag säga att salongen kom att utgöra platsen för flera spännande händelser efter detta?

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

RuterEss

Mmmm. Har ofta drömt om att göra det på en frisersalong. Man vet aldrig. Kanske en dag. Tack!

5/1, 2021 kl. 06:30

#2

Deep

Absolut en gammal goding!

1/1, 2021 kl. 16:20

#1

jge1969

Den är är nog den bästa jag läst i huvudtaget. Ett stort TACK för att du delade med dig av denna igen.

1/1, 2021 kl. 10:17