Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/1, 2021 kl. 08:10, av RuterEss

Ett skott i Paradisbusken

Del 1 av 6 i serien Grannar med förmåner

Ni som är lika gaml.... eeeh ... i samma ålder som mig minns säkert såpoperorna, Dallas, Falcon Crest och de svenska varianterna Rederiet, Varuhuset och Goda grannar, som en tid regerade tv-utbudet och diskussionerna vid fikat.

Det här är något i den stilen ... fast kanske inget man snackar om på kafferasten.

Vi börjar med att möta Erik, en man med lite mer än 50 år på nacken, Stina, hans tio år yngre fru och deras nya granne.


 

Ett skott i Paradisbusken


Vi hade bott i samma villakvarter i närmare 30 år. Gatan vi bodde på var relativt stabil när det gällde ut- och inflytt, men grannarna på baksidan kom och gick genom åren. Där, i det angränsande kvarteret, låg en enorm villa. Jag skulle nog säga dubbelt så stor som våran och den tog i stort sett hela tomtbredden i anspråk. Dessutom hade den en stor tomt som egentligen bara bestod av gräsmatta. Den enda växtligheten i övrigt bestod ett antal stora paradisbuskar på deras sida. Det hade nog inte varit tänkt som en häck från början, för de stod ganska glest, men nu hade de vuxit sig så stora att de bildade en kompakt mur, så nära staketet att de även hängde in på vår sida. Det var inget som direkt störde oss då även vår baksida bestod av en större outnyttjad gräsyta, men av den anledningen hade man lämnat en lucka i staketets ena ände för att tillåta buskarnas ägare att gå in på vår tomt och klippa dem vid behov.


När vi flyttade in var det mest äldre människor i området, så även på vår baksida. De gjorde inget väsen av sig, oavsett vem som bodde där. Livet gick sin gilla gång och allt var frid och fröjd. I vart fall frid. Men det skulle bli ändring på det.

 

När familjen (vi såg dem, helt flyktigt, när flyttbilen kom) som bestod av två vuxna, en son i övre gymnasieåldern och en något äldre dotter, flyttade in den våren, förstod man direkt att det skulle bli mer liv i luckan. Det anlades pool, jacuzzi och en stor uteplats. Det pågick nog anläggningsarbeten i drygt en månads tid, där i skymundan. Bekanta kom och gick och inflyttningsfesterna avlöste varandra. Det grillades, skålades och badades bubbelpool till långt in på nätterna. Vid något tillfälle, när deras barn inte var hemma, hördes tydligt hur det bedrevs mera vuxna aktiviteter i deras trädgård, och jag måste säga att det var oklart hur många de var. De var i vart fall fler än två, varav minst en kvinna. Det var inte utan att det växte till lite i byxan när man stod och hörde de lustfyllda ljuden sippra fram mellan grenarna.

 

Våren övergick i försommar, med allt vad det innebär med trädgårdsskötsel och liknande. Jag hade fortfarande aldrig sett våra nya grannar annat än på långt håll, så jag studsade av flera skäl till när jag fick se en kvinna på baksidan av huset. Nyfiken gick jag ut för att kolla vad det handlade om. Jag hostade till lite när jag rundade husknuten för att förvarna henne om att jag var på väg. Hon vände sig förvånat om när jag kom.


- Heeeej! Jag trodde inte det var någon hemma. Annars hade jag givetvis ringt på och bett om lov. Linda heter jag.


Hon sträckte fram en hand för att hälsa. Jag tog den samtidigt som jag studerade henne. Jag gissade att hon var kanske tio år yngre än mig, det vill säga mitten fyrtio ungefär, blont hår, pigga glada ögon och slank kropp. Det sista vet jag säkert för hon hade, förutom fritidsbyxorna som smet åt fantastiskt runt rumpan, bara på sig en aprikosfärgad bikini-bh som endast nödtorftigt skylde den generösa bysten. Jag minns att jag tänkte att de tillhörande trosorna knappast var lönt att ta på sig. Eventuellt hade hon dem faktiskt på sig, det syntes bara inte genom byxtyget.


- Erik.

- Trevligt att äntligen träffas. Ja, man ser ju inte så mycket genom de här buskarna, så ska vi se mer av varandra så får vi klippa upp ett hål.


Jag höjde förmodligen lite på ögonbrynen för hon fortsatte.


- Nej, jag bara skojar. Vi tycker det bara är bra med insynsskydd. Man måste kunna sola och bada naken i sin egen trädgård.


Om hon solar naken, tänkte jag, så skall jag definitivt klippa upp ett hål. Alternativt skaffa en högre stege.


- Jaaa. Jooo. Det är nog bra som det är. Men vad är det du gör nu? Det är ju lite tidigt att beskära, fick jag fram.

- Jag tänkte ta skott att ge bort till ett par vänner, och dom är frodigare på denna sidan. Antar att dom får mer sol.

- Ett skott i paradisbusken? flög det ur mig innan jag hunnit tänka efter.


Hon frös i rörelsen för en millisekund, men klippte sen av den gren hon höll i innan hon vände sig om. Hennes ansiktsuttryck var svårt att tyda. Arg, förnärmad, road? Kanske alla tre. Hennes tidigare så pigga ögon var nu allvarliga, men med ett lite busigt glitter.


- Den sortens skott, som du tänker på, ger jag bara bort till mycket noga utvalda vänner.


Så log hon okynnigt.


- Och där finns ingen buske, bara så du vet.


Sen svepte hon förbi mig och försvann igenom luckan i staketet.


Det där sista hon sa blev för mycket för mig. Bilden av henne i en solstol, naken och slätrakad, gick bara inte att tvätta bort. Med rejält trånga byxor gick jag, något stelt, in i huset igen, tog ett glas vatten, sorterade posten, läste till och med dödsannonserna i tidningen men ingenting hjälpte. Bilden fanns fortfarande där och ståndet likaså. Kanske inte benhårt, för all del, men rejält svullet. Det fanns bara en sak att göra.


 

Våra barn var, sedan ett par år, utflugna så jag visste med säkerhet att jag var ensam i huset. Jag gick in på toa, hasade ner byxorna lite och plockade fram tuben med glidmedel vi hade stående i badrumsskåpet, lade en klick i handen och började sen massera min kuk, lugnt och försiktigt. Det tog inte lång stund så var den stenhård. Jag vet inte hur det är med er andra män i min ålder, men för egen del känner jag en härligt sexuell njutning bara i att faktiskt bli så hård, få ett riktigt praktstånd, känna att "utrustningen" fungerar, slippa ta blå piller. Sakta masserade jag min "kompis", kände blodet fylla den, klämde åt och masserade om roten med vänster tumme och pekfinger för att höja trycket ytterligare samtidigt som jag lät högerhanden rotera runt ollonet. Snart kände jag ilningarna öka bakom pungen så jag släppte greppet om ollonet, klämde åt hårdare vid kukroten och djupandades. Sakta klingade känslan av den annalkande utlösningen ut och jag började om proceduren. Jag njöt kungligt av att känna trycket öka igen, känna orgasmen komma krypande, bara för att åter avbryta. Tredje gången ändrade jag fokus, tog sikte på handfatet, klämde fortfarande åt om roten, men runkade nu på mera "tradionellt" vis. Snabbare och snabbare löpte min högerhand längs skaftet upp över ollonet. Det inre trycket ökade successivt tills det inte gick att hålla emot längre. Jag fullkomligt exploderade och träffade kaklet bredvid vattenkranen med den första strålen medan de följande fyra landade i handfatet. Sakta kramade jag ur de sista dropparna innan jag sköljde av mig glidmedlet, torkade upp satsen med ett papper och kastade det i toan.


 

Jag kom ut från toaletten i exakt samma ögonblick som frugan, Stina, kom in genom ytterdörren efter ett ärende i centrum. Hon såg på mig ett par sekunder.

 

- Vad du ser nöjd ut ...


Jag tittade frågande på henne.


-... har du runkat?

- Hhrmm, jooo.


Hon flinade till, låste, hängde av sig jacka och handväska och följde mig ut i köket. Hon tog ett glas och fyllde med vatten som hon genast tog en klunk av. Hon studerade mig över glasets kant.


- Vad orsakar detta behov av självhjälp? Du verkade då inte kåt innan jag åkte. Hade du sagt till så hade jag ju kunnat suga av dig. Nån snabbis hade det inte kunnat bli. Inte än på ett par dagar, men det vet du ju.


Vi har alltid haft en småsnuskig jargong emellan oss och nu högg Stina direkt.


- Bra karl reder sig själv älskling.

- Jo, det förstår jag, men vad berodde det på? Jag blir nyfiken.

- Eeeh, det var grannen.

- Grannen? Elsa i 10:an?

- Nej nej nej nej. På baksidan.

- Baksidan? Har du träffat dom?

- Jaaa, henne i alla fall. Jag vet inte om han bor där också eller om han kommer och går. Ibland tror jag att han kommer fler gånger än han går.

- Hehe, jag har också hört dom. Dom verkar ha trevligt. Är hon snygg?


Fast jag vet att Stina inte alls är sotis av sig så drog jag lite på det, bara för att retas.


- Äääh, jag vet inte. Om man gillar tighta rumpor och stora bröst så antar jag att hon var rätt het.


Till saken hör att det dessutom i princip var en beskrivning av henne själv. De var när jag tänkte efter rätt lika, förutom att Stina är brunett.


- Men hur vet du det helt säkert? Rumpan och brösten menar jag.

- Säg så här. Hennes byxor satt jävligt bra och i övrigt hade hon bara en minimal bikini topp på sig. Är inte säker på om hon hade tillhörande trosor. De syntes inte.

- Hur gammal är hon?

- Ungefär som du tror jag.

- Hårfärg?


Väldigt vad hon var intresserad?


- Blond. Blå ögon.

- Mmmmm. Låter riktigt läcker. Nästan att jag blir lite sugen själv.


Hennes ord fick mig lite ur fattningen. Drev hon med mig?


- Vad är det du står och säger?

- Jamen vad då då? Tjejsex är väl inget nytt. Du kollar på det själv på nätet ju. Eller hur?


Hon hade en poäng, men inget jag ville erkänna. Vi var öppna om det mesta, men min porrkonsumtion, och vad jag tittade på, var något jag försökte hålla för mig själv, något som egentligen var omöjligt eftersom hon var nyfiken och jag var en slarver som gång på gång glömde rensa sökhistoriken på datorn. Jag visste att hon kollade också, men jag hade ingen aning om på vad.


- Jooo, för all del. Det är ju riktigt hett att se på, vilja va med i. Men att du ... . Med en tjej ... . Jag hade ingen aning.

- Så klart du inte har. Jag har aldrig sagt något.


Jag var tvungen att sätta mig ner. Här hade jag trott att vi inte höll någonting hemligt för varandra. Och sen reagerade jag som män gör.


- Men älskling. Räcker det inte med mig? Hur länge ... ?


Jag tänkte att det var väl faan också. Inte hade jag tänkt att mötet vid häcken och mitt runkande skulle dra igång en äktenskapskris.


- Ja ... och nej. Jag älskar dig. Du ger mig allt jag kan begära av dig och lite till, även sexuellt. Men jag har, sedan ett par år tillbaka, misstänkt att jag är bi. Jag har inte agerat på det, men suget och nyfikenheten finns där. Nu när "katten är ute ur lådan" kanske jag, eller vi, kan göra något åt det.


Den snuskiga jargongen hade definitivt bytts mot allvar. Hon såg på mig ett par väldigt långa sekunder innan hon fortsatte.


- Vad säger du? Skulle det kunna vara något?


Mitt huvud snurrade.


- Vara något vad då?

- Men snälla nån. För att vara en som hänger på PornHub i tid och otid har du inte mycket till fantasi. Eller kanske just därför. Vi kan göra hur du vill. Du och jag och en tjej till. Jag och en tjej och du tittar på. Eller så får jag ditt medgivande att hitta eget sällskap för en kväll, och då gäller givetvis detsamma för dig.


Jag tog ett par extra sekunder att tänka efter.


- Det låter spännande ... alltihop. Men vi kanske ska börja lite försiktigt. Kanske med en vanlig trekant.


Hon frustade till.


- En "vanlig trekant"? Skulle det vara försiktigt?

- Jaaa. För då är jag med. Vi upplever samma sak, kan prata igenom det efteråt, se hur det går med känslor, svartsjuka och sånt, och sen gå vidare därifrån.

- Okej, trekant blir det. Men med vem?

- Inte vet jag. Känner du nån som kan vara sugen.

- Näää! Alla mina kompisar är sååå torra när det kommer till sex. Och det är ingen av dem jag direkt går igång på. Du då? Nån kvinnlig kollega?

- Inte som jag kan komma på. Men det är inte jag som skall välja. Det måste vara någon Du gillar. Tror inte jag kommer bli besviken.

- Vi säger så då. Jag får luska lite.


Och med det sagt trodde jag det var överspelat. Men låååångt därifrån.


 


En kväll, en vecka senare, höll jag på och donade i köket innan läggdags, satte ner de sista tallrikarna i diskmaskinen, stängde den och släckte ljuset. Jag funderade en sekund på att stänga altandörren men bestämde att den kunde vara öppen en stund till. Resten av huset var nedsläckt så jag trevande mig fram i korridoren. Ett svagt blått sken sipprade ut från dörrspringan in till det vi kallade kontoret. Nyfiken som jag är gläntade jag lite på dörren. Älsklingen satt vid datorn med hörlurar på, så hon hörde mig troligen inte. Jag smög fram och tittade över hennes axel. Hon var inne på någon porrsidas avdelning för "amatörer". På skärmen visades en scen i en trädgård, med två kvinnor i en utemöbel, inbegripna i synnerligen heta aktiviteter. I bakgrunden fanns även en man som satt och såg på med kuken i ett stadigt grepp.

 

Det sög till i magtrakten och började bulta lätt i byxorna. Jag lutade mig fram lite till, för att se bättre, samtidigt som kameran zoomade in på ansiktet på en av kvinnorna. Det var Linda! Grannen! som låg med munnen begravd i den andra kvinnans fitta. Hjärtat stannade nästan och jag högg instinktivt tag i stolen framför mig. Givetvis avslöjade jag mig för Stina som studsade upp från stolen och vände sig om. Jag noterade att hennes jeans var uppknäppta.


- Fy faan in i helvete vad du skräms! Och vaffaaan smyger du för?

- Förlåt. Förlåt. Det var inte meningen. Dessutom hade du ju lurarna på, så lite får du faktiskt skylla dig själv. Jag var nyfiken och blev så chockad bara.

- Chockad. Vad är det som är så chockerande med att jag kollar på porr. Det trodde jag du visste.

- Jaaa, det vet jag att du gör. Men inte på vad. Det var därför jag blev nyfiken. Det var HON som fick mig att haja till.


Jag pekade på skärmen. Bilden hade zoomat ut igen och visade hela scenen. Stina satte sig ner på stolen igen och tittade.


- Vad då? Jag fattar inte.

- Backa lite ... tills det blir närbild.


Hon lät muspekaren följa tidslinjen bakåt en liten bit tills hon såg att det blev närbild. Där klickade hon och frös bilden. Lindas ansikte fyllde hela skärmen.


- Där, sa jag och pekade.

- Jag fattar fortfarande inget. Det där är väl ingenting. En brud som slickar fitta. Skärp dig.


Nu slog det mig. Stina hade ju aldrig mött Linda. Så klart hon inte reagerade.


- Men det är inte vad hon GÖR som är grejen. Det är vem hon ÄR.

- Vad då? Vem är det då?

- Det där ...


Jag satte pekfingret mot skärmen.


- ... det är Linda, vår granne.


Stina stirrade vantroget på mig.


- Hon där? Våran granne? Är du säker?

- Stensäker. Kolla på titeln i underkant.


Stina läste högt vad där stod.


- Linda Lace "Party for three". Men Erik? Är du riktigt säker?

- Så säker jag kan bli. För det första var hon över huvud taget inte det minsta blyg att visa sig praktiskt taget naken på överkroppen, då, när jag hittade henne på baksidan. För det andra ... rulla vidare filmen.


Stina tryckte på play. Scenen spelades upp, kameran zoomade ut och när den kommit tillräckligt långt ut bad jag henne stoppa. Nu såg man mer av miljön runt omkring.


- Kolla, sa jag.

- Vad? Var?

- Buskarna.

- Vad är det med dom?

- Titta noga.


Hon lutade sig framåt och stirrade på skärmen. Det tog ett litet tag, sen kastade hon sig bakåt, fortfarande vantroget stirrande på skärmen. Hon lyfte armen och pekade.


- Det är ju för faan "våra" buskar!!! Dom har filmat på andra sidan häcken! Det är det vi har hört! Flera gånger!!

- MmHmm.


Stina var plötsligt eld och lågor. Hennes fingrar fladdrade som lärkvingar över tangentbordet när hon sökte på artistnamnet och tryckte enter. En lista på åtminstone tio titlar rullade upp på skärmen. Fyra av dem var daterade efter att de flyttat in, och av dem var "Party for three" den första. Hon valde nästa film i listan, med den talande titeln "Party 4 four", spolade förbi de första tio minuterna och gick direkt på actionscenerna. Två kvinnor, där Linda slickade den andra, och två män, där den ena tog Linda bakifrån och den andra fick kuken sugen av den andra kvinnan. Stina andades tungt. Hennes högra hand släppte musen och sökte sig till sin namne innanför trosorna.


- Åh fy helvete va hon är läcker, stönade hon samtidigt som handen rörde sig långsamt och hårt där nere.


Jag själv var inte heller opåverkad. Kuken låg inklämd i byxorna och jag var tvungen att rätta till den. Lite diskret, trodde jag, men Stina märkte det och såg på mig.


- Erik?

- Mmmmm.

- Blir du också kåt?

- MmHmm.


Hon ställde sig upp och sparkade undan stolen. Sen slet hon tröjan över huvudet. Hon hade ingen bh på sig så brösten gungade ut i full frihet. Snabbt satte hon tummarna innanför byxornas linning och hasade ner både dem och trosan en bit ner på låren, vände sig om, såg på mig över axeln och sa ...


- Knulla mig. Knulla mig som om det är det sista du gör. Nu, snabbt, hårt.


Jag var inte sen att lyda. Det var rentav lite svårt att få ner byxorna, för kuken stod som ett spett där inne. Efter lite krångel var den dock ute. Jag gick fram till henne, omfamnade henne bakifrån och lät kuken glida in i hålrummet mellan hennes lår, glida längs utsidan av skåran. Så fuktade jag ett par fingrar och drog dem längs hennes springa, kände lite i öppningen. Här skulle det varken behövas förspel eller glidmedel. Jag hade aldrig sett henne så här, men vem var jag att klaga. Jag satte handen i ryggen på henne och fällde henne framåt. I det svaga ljuset kunde man se hur det glittrade i fitthåren och hur hennes safter rann längs insidan av låren. En tanke for genom mitt huvud, att det ju faktiskt inte var mig hon var kåt på. Men hon hade ju bett mig knulla henne, så va faan ... . Jag tog lite av hennes safter på fingrarna, gned ut den över kuken, styrde den mot öppningen och tryckte till. Hon var riktigt trång när hon stod så här och inte kunde sära på benen, och jag tror det kändes mer för henne också. Hennes stön tydde på det.

 

- Ooooohhhhh

 

Ljudet kom från någonstans långt ner i hennes kropp. Nästan djuriskt. Jag fattade ett stadigt tag om hennes höfter och började stöta. Snabbt och hårt hade hon sagt. Snabbt och hårt skulle det bli. Mina höfter daskade mot hennes röv så att det ekade i det i övrigt tysta huset. Stina stönade, jämrade och ojade sig om vartannat, hela tiden med blicken fäst på det som hände på skärmen. Hon trädde till och med ner en hand för att massera klittan och snabba på processen. Snart hörde jag att hon började andas ryckigare blandat med hummanden, så jag visste att hon var nära. Själv hade jag en bit kvar när hon stödde pannan mot överarmen på skrivbordet och nästan började hyperventilera. Och så kom den, "The Big O".


- OoooooÅååååååAaaaaaaaahhhhhh!!!


Hon vrålade så högt att det säkerligen hördes ända in till föremålet för våra gemensamma lustar. Kramperna varade en stund och hon stod bara framåtlutad och flåsade. När jag kände att de nästan hade avtagit körde jag igång igen, precis lika hårt som innan. Stina gav ifrån sig ett förvånat ...


- Uuuuuhhhh???


... men sen var hon med på noterna igen och juckade till och med emot så gott det gick med benen så tätt ihop. Hon vände sitt ansikte mot mig och log innan hon åter såg på datorskärmen, där Linda nu red kille nummer två i den stora utemöbeln. Orgasm nummer två var redan på väg och hon väsnades mer än någonsin. Stön, svordomar, könsord och mitt namn flödade utan sammanhang ur hennes mun. Ännu en gång kramade hennes kön hårt om mig. Hon var knäpptyst, men jag visste att hon hade kommit. Den här gången slutade jag inte. "Du bad om det här" tänkte jag medan jag pumpade på i samma tempo. Jag tittade ner och såg att ett vitt skum hade bildats vid slidans mynning och ut över min kuk. För varje gång jag stötte in i henne daskade min pung mot toppen av hennes öppning och vättes ner av hennes flödande safter så att det droppade från den och ner på golvet.


 

Stina som nu stått med huvudet sänkt mot bordsskivan ett bra tag höjde nu på huvudet.


- E-e-ri-ik.

- Mm-Hm.

- Det är he-nne vi ska ha-a.


Hon pekade på skärmen.


- Vi pra-tar sen.


Nu tryckte jag på för kung och fosterland och det kändes som om det verklige var det sista jag skulle komma att göra. Stina gnydde och gnydde och till slut var det bara som ett enda långt kvidande pip som sakta gick över i ett utdraget tjut. Hennes kramper var nu konstanta och friktionen mot mitt ollon total. Jag behövde bara fem frustande stötar till så var jag framme. Med ett vrål ryckte jag mig in i botten och släppte efter. Kuken pumpade och pumpade när min sperma flödade in i hennes innersta. Stina ryckte till ett par gånger och sen vek sig benen.


 

Eftersom hon var på väg att gå över styr tvingades jag, snabbt som ögat, dra mig ur och slå armarna om hennes midja för att hålla henne uppe. Våra blandade safter sipprade ur henne, och tillsammans med det som redan tidigare runnit ut var golvet snart såphalt. Det blev näst intill omöjligt att hålla både mig själv och henne på benen. Försiktigt, försiktigt flyttade jag mig, med henne i famnen, mot kontorsstolen där jag lyckades baxa ner henne.


 

När Stina kvicknade till såg hon upp på mig.


- Fy in i helvete Erik. Var fick du allt det där ifrån?

- Vet inte. Jag blev kåt av att se dig så kåt på henne. Sen var det det du sa om att knulla dig snabbt och hårt. Jag ville visa vem som verkligen kunde knulla dig ordentligt.

- Jo, det vill jag lova.

Hon skrattade matt.

- Det är henne vi skall ha, det sa jag va?

- Mmmmm, du sa det.

- Inga invändningar?

- Inga alls. Jag förstår bara inte hur vi ska få henne intresserad. Jag menar, hon kan ju få både så mycket kuk och så mycket fitta hon vill.

- Mmm, det tål att tänkas på. Men du?

- Jaaa.

- Det kan inte bara ha varit hennes kläder som gjort dig så kåt på henne. Något måste ha hänt.

- Hänt och hänt. Det var väl mer vad vi sa till varandra.

- Vad då?

- Jooo, hon sa att hon skulle ta skott att ge bort. Jag råkade säga något om "ett skott i paradisbusken". Hon svarade någonting om att "såna skott fick inte vem som helst och att hon dessutom inte hade någon buske", och på den vägen är det.


Stina bara glodde på mig och sa sen ...


- Ett skott i paradisbusken? He he. Du är rolig du.


 

I nästa avsnitt: Stinas plan sätts försiktigt i verket, Erik startar ett projekt och vi får göra en ny bekantskap.

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

RuterEss

Tack Huldran! Vad glad jag blir att du gillar den :-) .

20/2, 2021 kl. 07:56

#9

Huldran

Vad skoj! Den här serien verkar lovande, den tar jag till mig!
Tack! //Huldran.

Kuriosa: Paradisbusken är vacker men bör tuktas varje år, annars blir den spretig och ful.

19/2, 2021 kl. 23:14

#8

RuterEss

Tack!!!
Vad roligt att få så fin respons på sin lilla "såpopera".

25/1, 2021 kl. 07:25

#7

jagkommer

Både sex och lite humor, sånt gillar jag, bra betyg från mig...

23/1, 2021 kl. 14:04

#6

MalmöLars

Paradisbuske, ja varför inte

19/1, 2021 kl. 20:55

#5

fojeno

Du skriver bra

19/1, 2021 kl. 16:26

#4

RuterEss

JÖSSES vad fort den kom upp!!!

Tack Hailey och Blåögd för värmande ord :-). Och Blåögd ... ett sånt skott tackar man väl aldrig nej till.

Del två kommer inom kort.

19/1, 2021 kl. 15:54

#3

Hailey

Kommentaren raderad av användaren.

19/1, 2021 kl. 11:25

#2

Hailey

Som vanligt - ett nytt mästerverk från din penna. Välskriven och sensuell.

19/1, 2021 kl. 09:16

#1

blåögd

Det här var lovande! Den där paradisbusken verkar vara en synnerligen intressant plats och grannsämja känns som ett begrepp som kan betyda mycket om man gillar... paradisbuskar. Uppskattar uppbyggnaden av stämning och miljö, passade mig som ... inte handen i hansken men kanske skottet i busken?

19/1, 2021 kl. 08:14