Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/2, 2021 kl. 20:05, av LX

Dejting

Del 5 av 17 i serien Villig studentska

Lena kommer tillbaka efter sommaren

Lydig studentska del 5


Lena hade rest till föräldrahemmet över sommaren. Hon hade firat sin 22:a födelsedag och hade någon resttenta kvar efter vårterminen. Familjen bodde fint på landet nära havet och hon var just på väg att avsluta ännu en misslyckad dejt. 

Lena gick sakta längsmed stranden denna ljusa fina kväll tillsammans med en trevlig 27 årig läkarstudent från Uppsala som hon hittat på Tinder. Harald, var snart färdig med studierna och hade fått en bra praktik men hade tagit ledigt. Sjöbrisen blåste i deras hår där de gick och hon log flera gånger. Han log tillbaka och höll henne värmande om midjan och började prata om ställen han ville resa till, när han hade råd. De hade varit på den lilla kvarterskrogen nere i byn.

"Så, ska vi inte?"...hon vände sig och stannade dom och tittade upp med ett busigt leende.
"Ska vadå?"...hans blå klara ögon log tillbaka.
Lena ställde sig på tå och tryckte läpparna mot hans mun. Fiskmåsarna skränade borta vid bodarna längre bort där näten hängts upp för torkning och lösa hästar vandrade runt och åt gräs längsmed stranden. Det var vackert om än något kyligt såhär på sommarkvällen. 

Lena smekte ner handen mot hans bula. Harald drog in andan och skrattade gulligt. "Whoa whoa..."...sedan tittade han Lena djupt i ögonen och smekte de fladdrande hårtestarna kring det söta ansiktet.

"Du är så vacker. Vill du dejta igen?"...
"Klart.", Lena log och började dra upp den tjocka tröjan. Hon bar en vit bh med spets under. 
"Hallå, hallå vänta."
"Va?"
 "Vi har ju precis träffats menar jag?".

Lena drog ner tröjan igen och tittade oförstående. Harald nickade och slöt ögonen. Han pressade sina läppar mot hennes. Lena vinklade huvudet och höll på hans bälte istället. Sedan försökte hon suga in hans tunga i munnen och slicka på den sexigt.
"Hey hey hey....", Harald skrattade till och drog sig undan. Men hon kunde se att han var besviken. Eller snarare undrande. Lena rodnade. 
"Är det något fel eller?"...
"Nejdå...nej, jag ringer dig.

Hon stod kvar med korsade armar och tittade efter honom när han klev på bussen. Med en liten förbryllad rynka i mellan ögonbrynen. Hon vinkade. Harald vinkade från bussen och tittade sen ner i mobilen. Skakandes på huvudet. 

---------

Två veckor senare 

------

Jojje öppnade dörren. Han blev egentligen alldeles för paff för att ens säga något spydigt, som man tänker att han borde. Fast den 16 årige gymnasiekillen undrade förstås varför hon kommit tillbaka. 
"Tjena, vafan?"...han sprack upp i ett snett leende och kollade in Lena. Hon bar jeans och ett litet urringat vitt linne, en beige jacka över det.
"Hej, jag kom tillbaka lite tidigare. Undrade bara om du ville snacka lite?"...man kunde höra på rösten att hon var osäker. Som om hon frågade sig själv vad fan hon höll på med antagligen. 
"Klart som fan, kom in!"...Jojje, hade bar överkropp och ett par shorts. Det hördes sportkommentarer från tv:n längre in i lägenheten bakom honom.

Jojje hade haft några tråkiga veckor. Betygen hade varit skit efter skolavslutningen och han hade inte orkat hitta nåt sommarjobb. Farsan hade snålat med bidragen och pengarna var redan slut. Lena hade bara lämnat en lapp efter sig och skrivit att hon dragit till sommarstugan. Så det hade inte lönat sig att stå utanför hennes studentlägenhet och bulta på dörren. Ärligt talat så trodde han aldrig att han skulle få se henne igen efter behandlingen hon fick sist. 

"Så du kom tillbaka för mer va?"...han tittade upp och ner på henne med ett flin medan hon hängde av sig jackan. Lena var betydligt mer solbränd än senast, men annars sig lik, kanske ändrat håret lite men inte mycket. De stora brösten trängdes i det lilla slamplinnet och hennes röv var lika sexig som han kom ihåg den. Så tänkte han medan hon böjde sig för att dra av skorna och ställa dom invid väggen. Det slog genast en välbehaglig doft av parfym och shampoo mot honom och vidare in i hallen.

"Ja, du vet det blev liksom tråkigt.", Lena flämtade till när Jojje fräckt klämde upp hennes rumpa med handflatan i ett hårt rivande grepp över jeanstyget bakom henne.
"Fast du sa att det var sista gången man fick knulla dig?"...han flinade och tryckte upp henne mot väggen med en arm böjd bakom hennes rygg.
"Ah aj?..N..nej jag vill bara ha lite kul.", hon blundade hårt.
"Du gör som jag vill, och säger, va?"...Jojje drog in doften av hennes hår och väste i hennes öra. Jojja var upphetsad, kåt, överlycklig. Arg för att hon varit borta. Glad för att hon kommit tillbaka.
"Om du vill så."...hon sneglade bakåt och ögonen såg lite skrämda ut.

---

Jojje vände på henne skarpt och drog upp det lilla linnet som varit nedstoppat i jeansen. 
"Ingen bh idag? Duktig! Solat mycket topless va?"...ögonen lyste till av att se de styvt knottrande vårtgårdarna och de framdallrande stora fasta brösten. Han böjde sig och klämde dem i händerna upp mot munnen för att suga hårt kyssande på dom. Lena drog efter andan och bet underläppen av känslan. 

Jojje stoppade sen in änden av det tunna linnet i Lenas mun och menade att hon skulle hålla det uppe med tänderna. Hon nickade bet fast, såg på honom medan han höll på och lutade sig bakåt mot väggen. Hon kände sig förnedrad men samtidigt knäsvag, varm och redan flämtande kåt. Jojje började leka med Lenas bröst. Gungade dom i händerna, kramade i hopa dom, klämde dom och slickade över dom med tungan nafsande, med ett stort flin i ansiktet. Sen flög hans händer ner till hennes skärp och byxknappar. Han slet ner dom ryckigt ner från låren till knäna. Hon hade haft ett par vita string under men dom gled med ner över höfterna i rörelsen. Hennes fitta var fint ansad inte rakad som förra gången. Jojje gillade den faktiskt bättre så. 

"Varmt idag. Tror vi får ta en dusch.", Jojje tog ett grepp om Lenas nacke och föste henne mot badrummet. Hon snubblade lite på sina byxor när de hasade kring anklarna men hoppade ur dom i steget innan Jojje knuffade in henne på toan. Det var ett ganska sunkigt badrum egentligen, inte nyrenoverat som i studentlägenheterna. Lena hörde Jojje hoppa ur sina shorts och kalsonger bakom sig och vände sig halvt. Linnet hon bar hade glidit ner till hälften och hon rörde fingrarna till att börja ta av det samtidigt som hon tittade ner på hans stånd. Men Jojje knuffade in henne i duschen och skruvade på vattnet innan hon hann med det. Linnet blev snabbt plaskvått och genomskinligt. Jojje pressade henne mot kaklet och kysste henne. Eller snarade slickade hennes ansikte och stack ner tungan djupt i svalget. Samtidigt började han gnida ena handflatan över hennes fitta.

Lena stönade till ofrivilligt högt av känslan medan vattnet plaskade ner varmt från duschen över dom. När han tryckte in fingrar och började knulla henne med dom lyfte hon ett knä vilandes mot hans höft. Jojje krokade det snabbt med andra armen. Sedan vände han Lenas kropp hårt och stötte in kuken bakifrån så att hon plattade ut kinden mot kaklet. Han knullade sen på henne hårt i fittan med dunkande kraftfulla rörelser. Lena flåsade stönande nu och hennes små gnyenden ekade snart i det lilla duschrummet. 

Jojje log fränt bakom henne när en granne dunkade i väggen eller golvet i lägenheten ovanför. Grannen dunkade irriterat igen. Man kunde uppfatta ett dämpat, "Håll käften!" genom taket. Tonårskillen knullade förstås Lena ännu hårdare nu. Hon kunde känna hans skarpa höftben slå i emot hennes mjuka skinkor bakifrån medan han fortsatte sätta på henne hårt under nästan en halv minuts argt juckande. 
"Ahh ...AHhh....Jjaa....JAAHHH!"...Lena stönade mot duschväggen.

Jojje kom först. Hon kände sprutet upp i fittan och flämtade till med den öppna munnen nästan kyssandes det våta kaklet framför henne. Det hade bildats röda smet av hennes läppstift över det. Snabbt förde hon ner handen för att smeka sig själv intensivt medan Jojje tycktes säcka ihop tungt med hakan mot axeln bakom henne.

"Åeh..f..fan....mer?"...hon gned fingrarna allt snabbare över klittan och stönade ut orgasmen glömsk av alla möjliga sura grannar. Jojje andades tungt och nickade nästan dåsigt. Efter att hon slutat skälva av att komma tryckte han ner henne och pressade in sin slaknande kuk i Lenas mun. Hon tittade upp och började undergivet att suga honom med nästan diande upphetsade rörelser. 

Duschvattnet strålade under tiden piskande över Jojjes axlar och han stödde ena handen och pannan mot kaklet medan hon efterhand sög den hård igen. Jojje drog ut den när han kände sig redo och daskade den lekfullt mot Lenas ansikte och läppar ett slag. Sminket hade börjat rinna från ögonen. Hon blundade förnedrat och smekte sina bröst sakta för att fortsätta efter några sekunder. 
"Mmmh, mh mm!"..

Lena tog in den djupt, och sög in kinderna i rörelsen. Ett vått sörplande läte av saliv hördes från hennes mun och han kände henne dra tungan över den.  Jojje drog staken en gång till över hennes ansikte lite hårdare den här gången och pressade sen in den igen mer från sidan i hennes våta mun. Han kunde se sitt ollon röra sig under kinden när han vinklade den åt olika håll. Sen riktade han den och tryckte ner kuken i Lenas hals.

Hon hostade till och tittade upp med överraskat uppspärrade ögon. Han drog ut innan hon hulkade klökande. Sen pressade han in den igen ännu djupare. Lena blinkade ansträngt medan vattnet träffade ansiktet då Jojje makade på sig under duschstrålen. Nu började han knulla hennes huvud med fingrarna greppandes om det våta långa håret. Lena hostade igen ansträngt och tittade upp bedjande på knä. 
"Ahgh!..mhnn..mmfhHH?", hon drog in häftigt efter andan när hon kunde, Jojje log halvsadistiskt neråt och munknullade lyckligt vidare. 

Grannen, vem det nu än var antog Jojje, satt nog med örat tryckt mot golvet lyssnandes för han eller hon bultade fortfarande i golvet igen då och då. Men nu efterhand mer sällan. Utan att ge upp men bara mer sporadiskt och inte lika hårt. Faktum är att Jojje tyckte sig uppfatta ett kvävt stön höras genom rören. Sen ett tydligt spolande läte från lägenheten rakt ovanför.

Till slut drog Jojje sig bakåt greppade kuken och sprutade Lena över ansiktet med några få tjockt kladdiga strålar. Lena hade sjunkit ner sittandes på duschgolvet och andades tungt blundandes medan sperman sakta rann med vattnet och sminket över huden. 
"Fan vad bra du suger kuk, slyna!"...Jojje skrattade till och drog handen över sitt våta hår för att det skulle komma bort från synen.
"T..tack."
"Säg att du gillar knulla med killar som är yngre än dig bäst."
"J..jag gillar det."
"Du vet det.", Jojje flinade när han såg hennes blick, något skamset dras ner sitt stånd igen.

"Kommer du förbi ikväll?"
"Eh..nej, i morgon kanske."
"På kvällen."
"Ja.", hon nickade och svalde. Lena reste sig sen darrigt och började duscha av ansiktet och kroppen. Jojje tittade på en stund men lät henne vara. Gick ut och drog på sig kläderna igen medan hon duschade färdigt. 

"Kan du låna mig femtio spänn förresten?"...han höll upp en sedel som han tagit från hennes jeans i hallen när hon kom ut. 
"Va, okej visst."...Lena smekte handen över sitt blöta nu slarvigt bakåtkammade hår och hoppade i kläderna. Linnet var plaskvått fortfarande och hennes nakna bröst fullt synliga genom det tunna våta tyget. Jojje tittade på dom och log varmt medan hon drog på sig jackan och skorna. 
"Vi ses...", Lena log plötsligt glittrande och öppnade dörren för att gå över till sig.
"Ja.".. 
Jojje log tillbaka och stängde sakta till dörren efter hon gått ut i hallen.

***

Lena stack nycklarna i dörrlåset in till sig. Bakom henne hördes ett litet harklande läte från korridoren och hon vände sig halvt tittandes över axeln med en förvånad min.
"Jag var...ändå i stan och...", Harald stirrade ner på hennes våta linne och de nakna stora brösten under. De knottrade bröstvårtorna avtecknade sig styvt mot tyget. 
"Din mamma sa att du hade åkt hem, så?"...han stammade och vinklade huvudet samtidigt som hela ansiktet tycktes gapa av förvåning.

Lena förde ihopa jackan för att skyla sig.
"Ja, alltså ursäkta jag...grannen hade nåt problem med rören och det sprutade vatten överallt och...du vet."
Harald tänkte efter en stund. Han var medicinstuderande, inte rörmokare. Så han nickade att han förstod. Det verkade rimligt vad hon hade sagt. 
"Snällt av dig. Så, men du. Jag kommer tillbaka nån annan dag eller nåt när det passar dig bättre i såfall. Vi dejtar igen va?"...han log så stort han kunde och skrattade till. Han vinkade till med handen innan han vände sig och började småjogga ner för trappan. 
"Javisst, klart. Absolut!"...Lena ropade till hans rygg som försvann bakom krönet. Lena kunde höra det ekande ljudet av först springstegen och sen av porten som drog igen efter honom längst ner på bottenvåningen. Hon svalde en gång, suckade och gick in till sig och låste. 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.