Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/8, 2021 kl. 11:15, av Nightcare

Revanschen

Del 4 av 5 i serien S(p)exfotot

Skolfotograferingen för spexfotot blev ett antiklimax. Skolan tillät inte att klassen var helnakna på fotot. Men nu ska de få revansch. Tina har ordnat fotograf och Jens lokal. Nu ska det bli s(p)exfoton på allvar.

Eftermiddagssolen stod högt på septemberhimlen, när Hanna promenerade genom en söndagssömnig stad. Inte så många var ute på gatorna, trots att klockan närmade sig två. En och annan hundägare och någon pensionär på väg att panta burkar hade hon mött. Så det var inte så många som lade märke till henne, trots den korta kjolen som visade de solbrända benen, och det tajta linnet som klart visade att de styva bröstvårtorna inte hölls på plats av någon BH. Av hennes min och gång kunden man nog ana att det pirrade i magen. Om man nu tittade efter vill säga.

Hanna var på väg till fotograferingen av spexfotot. Inte det officiella spexfotot, som hade blivit något av en antiklimax. Skolan hade på inga villkor tillåtit att de skulle få uppträda nakna på fotot. Och ännu mindre att de skulle låtsas ha sex med varandra. Framför allt inte när de hade haft med sexleksaker och kondomer i rekvisitan.

Men nu, två dagar senare, skulle det alltså ändå bli av, men utan skolans inblandning. Johanna och Tina och några till hade lyckats övertala Tinas storasyster att ställa upp som fotograf. Och på något sätt hade de också fått fram en lokal. Det var tydligen någon slags gemensamhetslokal på radhusområdet där Jens bodde. 

Hanna hade inte varit inblandad nu, till skillnad mot inför fredagens ”fiasko”.  Eller fiasko och fiasko. De hade ju fått igång en rätt bra sexorgie i omklädningsrummet efteråt, innan de blev bortskrämda av att all belysning hade släckts för helgen. Men de hade ju inte fått fullfölja sin idé, om att visa att alla kroppar är lika mycket värda. Och det skulle de få nu.

Förra gången hade några lyckats ”låna” några sexleksaker av sin storasyster eller mamma. Nu hade arrangörerna uppmanat alla att snoka igenom nattduksbord, byråar och garderober hemma, och ta med alla vuxenleksaker de kunde hitta. Hanna hade inte haft några stora förhoppningar. Hon trodde knappt hennes föräldrar hade sex längre. Så hon hade verkligen tappat hakan, när hon hittade en låda längst in på överhyllan i föräldrarnas garderob. Där låg inte bara en rosa, mjukt formad massagestav, utan också en niosvansad läderpiska och ett par handfängsel i läder med kardborrknäppning. De låg nu nedstoppade i hennes axelremsväska, även om hon inte riktigt visste om och hur de skulle komma till användning. Hon som inte helt hade förlorat oskulden ännu, var inte riktigt där i sitt sexliv.

När Hanna kom fram till lokalen, var många redan där. 

- Tja Hanna, ropade Johanna till hälsning. Bra att du kom. Är du redo för lite sex?

Hanna rodnade lite, och kunde knappt svara.

- Hej Hanna, sa Tina, som stod en bit in i lokalen, och snackade med en äldre tjej som Hanna inte träffat förut. Hon var längre än Tina, säkert en och sjuttio. Hennes långa bruna hår var uppsatt i en hästsvans. Hon bar korta jeansshorts, och ett tunt, tajt linne. Men till skillnad från alla andra tjejer i lokalen, hade hon en spets-BH under, som stack upp i urringningen. Hon var riktigt snygg, kunde Hanna konstatera. Smal men kurvig, och med lagom stora bröst. Såg ut att vara strax över tjugo.

- Det här är min syrra Amanda. Hon jobbar som fotograf, och ska plåta oss idag.

Amanda vinkade och hejade, med en stor kamera i handen. På ett stativ bredvid, satt en liknande kamera.

- Hej, hälsade Hanna. Ska du ta flera bilder liksom? Trodde det bara skulle vara som en vanlig uppställning. Fast, liksom.

- Jag tog med en till så jag kan vara mer rörlig också. Med era vilda idéer, vet man aldrig vad det kan finnas att plåta, sa hon och blinkade.

Hanna rodnade ännu mer. Det här började kännas mer pinsamt än hon hade trott.

- Har du med dig något kul? ropade Emelie bortifrån ena ändan av lokalen. – Kom hit och lägg upp grejerna i så fall. Det har kommit in en hel del redan.

- Jo faktisk, sa Hanna och släntrade över. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta något. Men mina föräldrar verkar inte riktigt vara som jag trodde. 

Hanna halade först upp piskan ur sin väska.

- Oj, sa Emelie. Det var som… En sån har vi inte förut.

Hanna tittade sig om på bordet. Där låg redan ganska många olika leksaker. Mest dilodos och massagestavar i olika fantasifulla former och färger. Men också några ögonbindlar, fler handfängsel och till och med några slags klämmor, som Hanna inte riktigt förstod.

- Vad är det där till för, frågade hon.

- Ja, det undrade jag också. Anna tog med dem, utan att riktigt veta. Men både Axel och Rebecka säger att de är för att sätta på bröstvårtorna, eller till och med på blygdläpparna.

- Det måste ju göra jätteont, sa Hanna förundrad.

- Eller hur!

- Sådana där har jag också med mig, sa Hanna, och nickade mot handfängslen, medan hon halade upp sitt eget par. Och så en stav.

- Jättebra, sa Emelie. Lägg dem där bara.


Vartefter klockan både närmade sig och passerade två, droppade fler och fler in, och leksaksbordet fylldes mer och mer. Några ytterligare piskor kom faktiskt in, tillsammans med ett par buttpluggs, och några vibrerande leksaker av mer ovanlig form. Några verkade man kunna fästa på fingret. Och så fanns där också någon slags mer avancerad form av fängsel, med flera kardborreknäppta läderband. Efter mycket vridande och vändande kom Emelie fram till att det verkade som om halsen och fotlederna även kunde bli inblandade. Några sa också att de hade hittat grejer som de inte tagit med. Rep och selar att fästa i en säng till exempel. Och några pratade till och med om väldigt sexiga kläder i lack eller läder. Men de skulle ju vara nakna, så…

Det var nog många som fått en helt annan uppfattning om sina föräldrar.

- Nu tror jag alla är här, sa Rebecka. Då sätter vi igång. Lägg alla era kläder på bordet där borta. Som ni ser har vi redan blåst upp några kådisballonger. Det finns en massa fler kådisar i burken på leksaksbordet. Där plockar ni också med er de leksaker ni känner er sugna på. Där borta har Amanda som ni ser satt upp ett backdropp precis som fotografen i fredags. Där ställer vi upp oss. Så får vi se vad vi hittar på. Vem som ska göra vad med vem, eller göra något ensam. Har ni bestämt sånt redan nu så är det jättebra. 

Det blev en febril aktivitet. Först vid klädhörnan, medan alla klädde av sig. Efter fredagens eskapader hade mycket av blygseln försvunnit. Så nu spatserade alla omkring nakna utan problem, och plockade nyfiket på sig sina favoritleksaker. Många såg redan ut att ha parat ihop sig med någon eller några. Hanna och Hugo sökte sig naturligtvis till varandra, och stod och tittade på en spännande massagestav.

Snart hade alla försett sig med något spännande tillhygge, och ungdomarna samlades framför kameran.

- OK, sa Amanda, nu får vi se vad ni har för idéer. Placera ut er och ställ eller sätt eller lägg er i position, vad ni nu vill. Så får vi se hur det blir.

Det blev ett osäkert tumult av kroppar, där alla försökte hitta en bra plats och en bra uppställning. Några hade redan pratat ihop sig om en idé, medan andra försökte komma på något på plats, och framför allt försöka hitta någon att göra det med. Skulle han eller hon vilja med mig…?

Efter ett bra tag var i alla fall alla uppställda, utlagda och utspridda på allehanda sätt. Några mer vågade än andra. Men de markerade bara sex. I alla fall än så länge. Amanda gick runt och studerade sitt motiv. Rättade till någon vinkel här, flyttade på någon skymmande arm där. Kom med någon idé där det var lite fantasilöst, eller hejade på dem som försökt sig på något mer vågat.

När hon kom tillbaka till sitt kamerastativ, och betraktade hela scenen, kände hon att det började se riktigt bra ut. Emelie stod på alla fyra och låtsades bli påsatt bakifrån av Jonte. I andra ändan låg Liam mot Tinas vitt uppspärrade lår med tungan beredd att slicka. Hedvig låg i mitten med en stor dildo på väg in i det allra heligaste, medan Erik och Anna av alla människor låtsades suga på hennes bröst och smeka hennes stora, kurviga kropp. Sara låg bredvid och tittade storögt på, medan hon lite tafatt lekte med en massagestav, som hon inte vågat sätta igång på riktigt. 

Johanna som låg och hånglade med Jens, verkade ha kommit igång på riktigt. Astrid och Julia låtsades runka och suga av Axels kuk, som stod som ett spett. Undrar om de faktiskt inte runkade lite på riktigt. Calle hade huvudet begravt mellan den knästående Åsas tuttar. Lina dolde Vilmers lilla snopp med sin mun, och med tanke på hur Vilmer såg ut att njuta, kunde man undra exakt hur hon gjorde det. 

Rebecka var riktigt fantasifull. Hon låg med en stav mellan sina uppspärrade ben, samtidigt som hon blåste upp en stor kådisballong. Erika hade också kommit på en bra ballongidé. Hon hade dragit på en kådis på Arvids snopp, och låg nu vid kukroten och försökte blåsa upp den. Det var inte riktigt lika lätt som hon tänkt. 

Hanna själv och Hugo hade plockat med sig massagestaven och lagt sig mitt i smeten. Först hade de inte riktigt kommit på vad de skulle göra. Hanna ville nog gärna bli slickad igen, men tänkte att Hugo gärna ville bli avsugen. Det var väl också det Hugo innerst inne önskade sig. Men dels tänkte han att Hanna ville att han skulle slicka, och dels ville hon kanske att han skulle använda staven på henne. Den skulle hon i och för sig kunna sköta själv medan hon sög. Men man vill väl vara en gentleman, tänkte Hugo. Fast de skulle ju ändå bara låtsas… Än så länge… Efter en massa tvekan och krångel och mummel, kom de ändå på att lägga sig i en sextionia. Då kunde han både låtsas slicka och köra stav, medan hon låtsades suga. 

När Hugo satte den avstängda vibratorn mot Hannas venusberg, gick det som en elektrisk stöt igenom henne. Han kände hur det osade av fittsafter om henne, och själv kände hon doften av den klara droppen av försats som glänste på toppen av Hugos redan hårda kuk. De visste båda att de bara skulle markera. Bara låtsas. Men hur länge skulle de orka göra bara det?

- Jättebra! ropade Amanda. Då kör vi, stilla allihop! Hon började knäppa bild efter bild. Justerade någon inställning, och smattrade iväg några bilder till. Ropade några instruktioner om justeringar. Knäppte några bilder till. Och så fortsatte hon på det viset i någon minut till. 

Några började bli så upphetsade av situationen, och otåliga av att behöva hålla still, så att de började gå längre. Gav frestande fittor en slick, sög in ett läckert ollon, eller började suga den där bröstvårtan på riktigt. Hugo började gnida staven mot Hannas klitta, och slickade insidan av hennes lår. Hon njöt av den upphetsade beröringen, och glömde nästan bort vad hon hade framför sig. Men snart började hon höra slaskande ljud omkring sig, och förstod att folk börjat släppa loss, och att allt inte var riktigt utanför munnar och sköten. Lika bra att hänga på, tänkte Hanna, och tog försiktigt in Hugos ollon i munnen.

Snart vara alla igång och gjorde det som de först bara låtsades göra. Det blev mer och mer upphetsat, och mer och mer avancerat. Amanda tittade upp över det nu alltmer rörliga motivet. Det som inte framgick i den lilla sökaren, eller på den lilla displayen, blev uppenbart tydligt i verkligheten. Ett ögonblick förstummad, glömde hon nästan bort att plåta. Hon kände hur hennes egen upphetsning steg, och hur det faktiskt började rinna till i hennes trosor också. Inte för att någon annan hade några trosor på sig. Utan att tänka på det förde hon handen till sin ena bröstvårta, och smekte den genom linne och bh. Sedan dök hon ner bakom kameran igen, och sköt av en lång serie, för att fånga det som började arta sig till en orgie.

Nu började folk byta ställning och hitta nya kombinationer. Tina som hade blivit ordentligt slickad, återgäldade nu tjänsten på Liams kuk. Hedvig stod nu på alla fyra och sög på den liggande Eriks stake, medan hon med kraft körde in sin dildo i fittan. Anna hade gått över till Saras fitta, och låg och lapade i sig av hennes safter av hjärtans lust, medan hon använde Saras vibrerande stav på sin egen klitta. 

Johanna satt och red Jens ansikte, och smekte sina hårda bröstvårtor, medan hon nöjt betraktade skådespelet. Även Axel låg med Julias blöta springa i sitt ansikte, medan Astrids lika blöta springa guppade upp och ner över hans hårda stånd. Och Jonte och Emelie hade naturligtvis för länge sedan gått över från att simulera doggy style till att göra det på riktigt. Jonte till och med höll Emelies bakåtsträckta armar i ett järngrepp, medan han frenetiskt dunkade på henne så hon tjöt av upphetsning.

Calle hade också ändrat taktik i sin dyrkan av Åsas tuttar. Nu bröstknullade han henne, omväxlande med att hon sög av honom. Vilmer och Lina låg i en sextionia, med Vilmer underst, där Lina ålade sig och smekte Vilmer över både ben och kropp och snopp, uppenbarligen på ett så skönt sätt att själva snoppen hade lyckats uppnå en helt OK storlek. Inte heller Vilmers tunga gjorde ett så dåligt jobb mellan Linas ben. Därav ålandet. 

Rebecka hade gått över från sitt eget kådisblåsande, till att hjälpa Erika med hennes ballong. De hade fått upp den ganska stort faktiskt, innan den släppte och for iväg över församlingen, och lämnade Arvids läckra stånd att snaska på i stället. Men snart hamnade även de i en läcker trekant med Erika på rygg, ivrigt påsatt av Arvid, och med Rebecka ridande på hennes ansikte kyssande och hånglande med Arvids. Fler och fler öppnade kondompaket låg och skräpade i lokalen, medan deras innehåll kom till god användning.

Hugo hade fortsatt att använda staven på Hanna, nu med vibratorn påslagen. Först på klittan samtidigt som han slickade hennes våta läppar, medan hon girigt sög på hans läckra kuk. Sedan började han köra in staven i det fuktiga hålet, som till en början gav trångt motstånd. Men ju mer han höll på, och ju mer han slickade och sög på klittan, desto längre in kunde han komma med den vibrerande leksaken. Hanna i sin tur, galen av den upphetsande behandlingen, sög som besatt. Hon tog honom till och med längre in i munnen, så att han nästan utlöste hennes kräkreflexer. Längre in vågade hon inte gå, men hon runkade ändå huvudet fram och tillbaka i extas, så att hon munknullade honom på ett sätt hon aldrig varit i närheten av.

Amanda tog nu sin andra kamera, och började gå runt bland de vilt hånglande och knullande paren. Hon tänkte att det här måste hon fånga i närbild. En sådan här chans får man inte två gånger. Hon plåtade sugande par, knullande par, slickande tungor, penetrerande stavar, styva bröstvårtor, erigerade penisar och savande fittor. Hon fångade hur man bytte ställningar, bytte partner och hämtade nya leksaker och fler kådisar. Hur man slickade när man inte förut slickat, sög när man inte förut sugit, penetrerat med saker man inte förut använt och knullade den man inte förut knullat. 

Amanda fick en idé. Hon sparkade ut alla de redan uppblåsta kondomballongerna över församlingen. Och snart började alla kicka och dunka nicka och slå ballongerna åt alla de håll, medan orgien fortsatte med oförminskad styrka. Amanda lät kameran gå varm. Varm blev hon förresten själv. Och våt. Först slet hon av sig linne och BH, och gick omkring i bara jeansshortsen och plåtade. Sandaletterna hade hon för länge sedan sparkat av sig. Men efter ett tag, när både trosor och shorts var ordentligt blöta och skavde obehagligt i grenen, så tog hon av sig även dem. 

Så otroligt härligt att gå omkring och fotografera naken. Hon kände sig smidigare och friare. Nu kröp hon omkring på alla fyra med kameran. Ålade sig både på mage och på rygg, för att få bra bilder och vinklar. Och medan hon låg där kom händer och smekte henne både här och var. Både på ben, mage, rumpa och bröst. Och snart även mellan hennes ben. Ju mer hennes upphetsning steg, desto mer vågad blev hon. 

Snart satt hon grensle över en tjejs ansikte (hon visste inte riktigt vad hon hette), och blev slickad medan hon brände av bild efter bild. Sedan kom en kille och en tjej och sög in hennes bröstvårtor. Det var så otroligt skönt, att hon nästan inte fick en bild på när den där tjejen som tydligen hette Hanna, på rygg med benen i vädret, blev påsatt av den där killen hon hade hånglat med hela tiden, medan hon smekte fittan på den där flummiga tjejen, som Amanda sett sitta med ritblocket när hon kommit i morse.

Nu slet sig Amanda loss från sin behandling, för att krypa fram mot Hanna och få ännu bättre bilder. Men när hon stod över henne på alla fyra, för att få en bra bild av hennes upphetsade ansikte och guppande tuttar, var det någon som smög sig på Amanda bakifrån. Utan vidare krusiduller kände hon hur en stor latexklädd kuk gled in i hennes dyblöta springa. Vilt påsatt kunde hon inte längre koncentrera sig på sin kamera. I stället tog Hanna upp den och plåtade hur Liam som besatt knullade på Amanda, som synbart njöt av behandlingen. Och det blev knappast sämre av att Lina nu koncentrerade sig på att smeka och knåda Amandas bröst. 

Samtidigt som Amanda började närma sig klimax, kände även Hanna att det snart skulle gå för henne. Så som på en given signal kom de båda i var sin blixtrande orgasm, så stark så Amanda inte kunde hålla sig upprätt längre, utan dråsade ner på golvet bredvid Hanna och låg och flämtade halvt på rygg. Det blev för mycket för grabbarna, som båda ryckte av sig sina kondomer, och runkade ut var sin jättesatts över Hannas och Amandas ansikten. Sedan föll även grabbarna ihop i en utmattad hög.

Flera par hade hunnit fram till samma punkt, och det sprutades både här och var. Lina passade på att snappa åt sig kameran, och gick runt och plåtade alla nedsprutade ansikten, tuttar, magar, rumpor och ryggar. Borta hos Hedvig hade det gått extra vilt till. Hennes svällande mage och stora tuttar var helt nedsprutade av Erik. Och nu låg både Sara och Anna och slickade henne ren, medan Erik lojt smekte deras rumpor. Det blev några riktigt sexiga bilder.

Till slut avklingade orgien helt. Alla låg utpumpade och avslappnade och smektes lite lojt, huller om buller i små högar. Lina satte sig i utkanten och började förnöjt teckna av den skönt erotiska scenen. Amanda, som nu hade vaknat till liv igen, gick tillbaka till sitt kamerastativ och tog några avslutande bilder på lugnet efter stormen.


Efter en lång stund började folk till slut resa på sig, sträcka på sig och samla ihop sig. Rummet såg ut som ett slagfält med använda kondomer, kådisballonger och leksaker slängda överallt. Blöta fläckar täckte både golv och deltagare. Man hjälptes åt att städa undan, plocka ihop och sortera rätt leksaker till rätt ägare. Man tog fram städutrustningen och svabbade golvet, fortfarande nakna. 

Det fanns ingen dusch i gemensamhetslokalen där de var. Så de blev tvungna att nödtorftigt torka av sig med vad pappersservetter toaletten kunde erbjuda. Men fortfarande rätt svettiga och sexdoftande, fick de ändå dra på sig de få kläder de hade. Hanna tänkte att det skulle vara pinsamt att komma hem och osa sex på det här sättet. Hon måste försöka smita in i duschen direkt när hon kom hem, innan någon märkte att hon var hemma och försökte börja prata med henne. Och i kväll skulle hon definitivt sova gott. Hon behövde inte ens smeka sig till sömns

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.