Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/9, 2021 kl. 21:18, av Plutten1

Det lilla huset

Del 2 av 7 i serien Det lilla huset

"I ljuset från skrivbordslampan blänker det till i hennes fitta av en droppe från de safter som hon och hennes pappa blandat ..."

Del 2

Den man som sitter helt naken i fåtöljen vid sidan av sängen, har njutit varje minut av vad de på sängen gjort med varandra. ”Det är min tur nu” Tänker han och ser på den lilla flickan, som med sin pappa ligger bredvid varandra alldeles nakna och utmattade. Hennes ansikte ser så oskyldigt ut, hennes blonda hår är utslaget på kudden och hennes läppar är lätt åtskilda. Tanken på att lägga sin lem mellan dem skickar en stöt igenom honom och han känner hur njutningen stiger inombords. Han tycker hon ser alldeles len och slät ut, med smala, vackra höfter, en platt söt liten mage med den lilla piercingen som gnistrar likt ett ensamt öga från naveln. Små toppiga bröst och ett renrakat rosa litet kön. Inte helt olik sin egen dotter som är kvar på nedervåningen med de andra. ”Hennes kropp är helt underbar”. Stönar mannen lite halvhögt och smeker sig lite reflexmässigt över lemmen samtidigt som han reser sig upp ur fåtöljen och går fram till sängen. ”Ja, så är det”. Säger flickans pappa som nu börjar andas normalt igen och kärleksfullt smeker sin dotter över ena armen. 

 

I ljuset från skrivbordslampan blänker det till i hennes fitta av en droppe från de safter som hon och hennes pappa blandat, vilken nu långsamt söker sig ur hennes inre för att slutligen hamna på lakanet under henne. ”Pappa, kan du ge mig handduken som ligger på din sida”. Flickan sträcker fram sin ena hand och tar emot handduken som pappan ger henne. ”Det är så kladdigt och jag antar att vi inte är färdiga” Säger hon och och börjar torka bort det som sipprar ur hennes sköte. ”Ja, jag är färdig iallafall lilla gumman och tänker ta en dusch innan jag går ner till de andra”. Flickan känner hur sängen gungar till när pappan reser sig och börjar gå mot dörren. Hon ger Hamid, mannen som nu står bredvid henne vid sängen ett hastigt leende innan hon sätter sig upp och tar av sig sitt linne. ”Nej, min lilla sköna Felicia, det är vi inte om inte din pappa har något emot det förstås?”. Hamids fingrar flätar in sig i hennes blonda silkeslena hår och drar hennes huvud mot sin pockande lem som nu dinglar ett par centimeter från hennes ansikte. ”Ta det lugnt bara och gör inget som inte jag skulle gjort. Annars är det lugnt”. Säger pappan och skrattar. Det sista han ser innan han lämnar rummet är hur Felicia sätter sig på knä i sängen, lägger bort handduken och tar tag i lemmen med handen.

 

När Felicias pappa lämnat rummet, vänder hon uppmärksamheten mot Hamid och börjar sakta dra förhuden fram och tillbaka på penisen hon har i sin hand. Den växer lite till och en droppe bildas på det blottade kukhuvudet. ”Ohhh, det är skönt”. Stönar Hamid och släpper taget om håret och lägger en hand på hennes bakhuvud istället. Hennes huvud förs sakta fram mot organet och Felicia sticker ut tungan där hennes lilla rosa tungspets snuddar vid ollonet så hon kan smaka på den spända lena huden. Han stönar lågt medan hon låter sin tunga utforska det hon har framför sig. Så öppnar hon slutligen sina läppar och hans lem glider in ett stycke för att strax glida ut igen mellan hennes sammanpressade läppar med ett smackande ljud. Hamid verkar njuta av att känna hennes varma våta mun runt sin kuk. ”Du måste lära min dotter hur man gör sådär. Hon gör helt annorlunda, inte lika skönt”. Stönar Hamid när han tittar ner på hur Felicia först tar in ollonet i munnen och sedan låter resten liksom glida in. Hon grymtar till först då kuken är stor och får nästan inte plats. Därefter börjar hon jucka sitt huvud upp och ner över hans hårda penis ett par gånger innan hon drar bort sitt huvud och en tjock sträng saliv löper mellan det glansiga ollonet och hennes läppar. ”Det var min pappa som lärde mig hur man gör det skönast. Vi övade mycket när jag var mindre” Säger Felicia och tittar upp på Hamid som stönar förtjust och tar återigen ett hårt tag om hennes nacke för att tvinga ner hennes mun över sin kuk. 

 

Där står hon på knä framför Hamid, med sina blåa ögon och öppen mun riktade mot lemmen framför henne. Det känns som om ollonet fyller hela hennes mun, allteftersom den tar plats i munnen. Han juckar lite försiktigt och tvingar sin kuk ännu längre in i Felicias mun. Hon suger och försöker ta den så djupt ned i sin hals hon kan, sväljer några gånger för att få den längre ner. ”Han smakar salt och inte illa”. Tänker Felicia och får in lite mer än halva innan hon låter den glida upp igen. Hamid stönar ljudligt och börjar smeka hennes ena bröst samtidigt som han juckar kuken fram och tillbaka i flickans mun. Hennes söta huvud åker fram och tillbaka i en skön rytm. I takt med varje stöt som görs, gungar hans svettiga pung mot hennes haka. Felicia fortsätter suga och när hans hand hårdnar om hennes bröst tänker hon: ”Undrar om han tänker komma i min mun nu?” Då känner hon hur Hamid tar tag i hennes nacke och tvingar bort henne. ”Inte än”. Grymtar han som om han kunde läsa hennes tankar. ”Lägg dig ner på rygg”. Hon gör som han säger och lägger sig tillrätta på sin säng. Hamid sätter sig jämte henne och smeker med sina stora varma händer över den lilla kroppen. Lutar sig fram och sniffar. Känner doften av ung hud, och kön. Sakta smeker han över hennes mage, upp till de toppiga brösten som styvnar av hans mjukt smekande fingrar. Rullar hennes lilla bröstvårta mellan tummen och pekfingret innan han fortsätter tillbaka ner över den lena magen, som är solbränd och så mjuk. Ner till höfternas rundning, över låren och sedan innanför för att ta sig upp till det lena, varma och väntande unga könet. Mjukt smeker han över hennes kala venusberg, hon spänner sig lite då fingrarna glider över blygdläpparna och kniper instinktivt ihop benen. Hamid forcerar inte sina smekningar utan fortsätter med lätta fingertoppar cirkla över hennes lår och venusberg. Gradvis slappnar Felicia av och särar en aning på benen så att hans fingrar kommer åt hennes kön. Utan brådska leker och pillar han på hennes fitta. Fingrarna särar allt mer på hennes blygd för att slutligen hitta hennes våta skåra.

 

När hans fingrar glider över klitoris stönar hon till av den sköna beröringen och särar ytterligare på benen så att hans utforskande hand nu har fritt tillträde till henne. Ett finger roterar lite i den kladdiga mynningen och hon drar efter andan då det sakta glider in i hennes fuktiga och varma inre. Hans handlag är fast och erfaret men ändå smeksamt och varligt, raka motsatsen till den ivriga tonåring som hon legat med under våren. Under den period när hon och hennes pappa var osams och ville straffa honom genom att knulla med Enis. En kille i skolan som hängt efter henne under en lång tid. Han fick till slut sin chans att komma innanför hennes trosor men det är något som Felicia ångrar, eftersom han var varken erfaren eller försiktig utan bara fumlig och tänkte på sig själv först. Inte som hennes pappa eller någon av de andra som hon haft att göra med. Felicia suckar förnöjt när Hamids finger glider ut och in i fittan några gånger innan han återgår till att smeka hennes klitoris. Hon börjar jucka lite mot hans hand vilket får honom att ytterligare smeka hennes blodfyllda klitoris i små cirklande rörelser. ”Du är lika fin som min Fatima, är du lika skön att knulla med också?” Frågar Hamid med ett fräckt leende och böjer sig ner så deras läppar möts. Han kysser hennes varma och inbjudande läppar, nafsar lite lätt i dem. Slutligen öppnar hon sin mun och hennes tunga som är het och våt, pilar runt som en ekorre inför vintern i hans mun. Felicia stönar till och lägger sina armar runt hans hals. . ”Ja, det är jag och du är säkert lika skön som min pappa”. 

 

Hamids läppar lämnar motsträvigt hennes och börjar istället långsamt kyssa hennes hals neråt över axeln. Det dröjer inte länge förrän hans mun finner ett av de toppiga brösten. Felicia känner hur läpparna sluter sig om hennes känsliga bröstvårta. ”Du smakar underbart”. Frustar han när vårtan styvnar i munnen av hans tunga och tänder som nafsar och biter runt den. Han släpper bröstvårtan och fortsätter smeka henne med lätta kyssar ner till insidan på hennes lår. Hon gnyr lite hjälplöst när han retar henne med sin mun. Läppar och tunga kommer närmare och närmare hennes sköte. För att till sist när han hasar ner från sängen och istället lägger sig tillrätta mellan hennes ben, låta tungan leta sig in i hennes varma springa. Hon stönar först högt. ”Ååååh,”. Sedan väser Felicia mellan sammanbitna läppar ”Sjukt vad skönt det är, sluta inte! ” Och tar ett fast grepp om hans huvud med båda händerna. Det är ju inte som om han hade tänkt sluta nu ändå. Hamid slickar till slut över hennes hårlösa öppning och smakar på safterna. Det luktar gott och smakar fantastiskt. Tungan följer öppningen ner och upp igen. Suger in den styva klittan i munnen och retar den med tungspetsen. Knoppen blir större och större av behandlingen. Felicia stönar och ålar runt med överkroppen på sängen. Hennes safter rinner till ordentligt och han slickar i sig allt. Till slut är hon nästan galen av kåthet och nära att explodera vid minsta beröring. ”Åhhhh!!! Jaaa!! …..Shit, vad skönt.....Jag kooooommer….!!!”, skriker hon högt när tungan formad som en liten lem pilar in och ut och emellanåt slickar henne. Hon håller hårt om hans huvud medan hon trycker sin fitta hårt mot munnen. Hennes kropp är helspänd och varenda sena ser ut att rycka och krampa. ”Ahhh…”. Flämtar hon till och kastar med överkroppen och huvudet först bakåt, sedan framåt så hennes ansikte döljs av hennes tjocka blonda hår. Hamid blir först rädd att hon får ett anfall av något slag, men hennes skrik låter njutningsfulla. Efter vad som känns som en evighet, slappnar greppet om hans nacke av och hon domnar bort ett ögonblick. Själv är han stenkåt och kuken står rakt ut mellan benen. Nu kan han inte vänta längre!

 

”Fuck! asså, jag har inte kommit så hårt på länge”. Frustar Felicia högt när hon känner hur sängen gungar till och Hamid tar ett stadigt tag i hennes ben och drar ner henne så att rumpan hamnar lite bättre på sängkanten. Hon skrattar lite men förstår ändå vad som skall hända och särar först på sina ben. Hennes förut så blå oskuldsfulla ögon är simmiga av kåthet och hon tar tag i sina knäveck. Iklädd endast sina vita strumpor med benen brett isär, sitt sköte öppet, blött och väntande på det som komma skall. Ser hon hur Hamid böjer ner kuken så ollonet först gnider fram och tillbaka i den lilla skåran. Inget ömt förspel. Inga ursäkter eller kärleksfulla ord mer utan han styr in ollonet mellan hennes fittläppar, juckar lite i hennes springa. "Mmmmmm... så skönt... fortsätt” Säger Felicia och känner hur hennes trånga öppning vidgar sig alltmer inför det ökande trycket från ollonet. Hon tar ett djupt andetag och så tränger ollonet förbi och är äntligen inne i henne. Resten av kuken glider därefter in centimeter för centimeter. Hennes spända fittmuskler slappnar av bit för bit och hon andas ut. Till slut har hela kuken tagit sig in i henne och långsamt upplever Hamid den njutningsfyllda sensationen av hur den här tonåringens starka slidmuskler kramar hans svällande, blodfyllda penis. Hon är trång, mycket trängre än Fatima men ändå rymlig och har inga större svårigheter att bereda plats för hans kuk, som nu rycker och pulserar i hennes sköte. Hennes safter blöter ner kuken och deras rakade kön glider lätt mot varandra. 

 

Efter några minuters trevande juckande hittar de snart rätt rytm och deras ivrighet får dem att jucka allt snabbare och snabbare. Hon låter hans kuk röra sig in och ut ur henne och för varje stöt far vågor av njutning ut och runt i hennes kropp. Med en grymtning ökar han tempot och varje gång hans tjocka kuk glider in i hennes stramande trånga fitta stönar hon högt. Felicia släpper taget om sina knäveck och hennes smidiga starka ben slingrar sig nu istället om hans rygg, hennes hälar pressar mot hans spända bak som stöter in och ut ur hennes svetthala vridande kropp. Hon spänner musklerna i sin stjärt och svarar på hans nya tempo. Luften fylls återigen med doften av sex och svett samt en svag antydan av Hamids aftershave. Skrivbordslampan lyser tillräckligt starkt för att man tydligt kan se hur deras kön förenar sig med varann. Deras stön blandas och deras höfter stöter och rör sig mot varandra i en primitiv uråldrig dans som skett sedan urminnes tider. Han stönar och grymtar och håller nu fast i hennes höfter medan han pumpar hennes fitta hårt. Pungen slår mot hennes kärleksgrotta när han knullar henne allt snabbare. Felicia klarar inte att hålla fingrarna i styr utan börjar leka med sig själv. Hon skakar till då en liten orgasm ger sig till känna, snart börjar små elektriska eldtungor att sticka henne över hela kroppen. Hamid märker inte att hon kommer för han är helt upptagen av sin egen njutning. Med några sista hårda juck åker kuken ända in till roten när han känner att orgasmen kommer med överväldigande kraft… aldrig har han känt en sådan lust att spruta som nu. Inte ens med sin egen dotter, han stönar högt medan han sprutar flickans inre full med sin sperma. Orgasmen har helt tagit överhanden och han kan inget annat göra än att vänta tills han återfår kontrollen över alla sina lemmar.

 

Felicia känner hur Fatimas pappa sprutar en tjock, kraftig stråle med sperma upp in i hennes unga fruktsamma kropp. Så ännu en stråle... och ännu en.... Samtidigt som det rycker spasmiskt i hennes kropp av njutning. Orgasmen rasar även i henne. Hamid ligger kvar över henne medan orgasmens flodvåg ebbar ut, och när de sista dropparna tömts i henne lugnar han sig lite. Låter sin lem sakta jucka in och ut i spermakladdet några gånger och njuter av känslan från deras safter runt sin halvstyva kuk. ”Var jag lika bra som Fatima?” Undrar Felicia med ett leende på sina läppar. I flera minuter ligger de bara tysta och kysser samt smeker varandra medan Hamids lem långsamt glider fram och tillbaka i hennes sköte. ”Mmm, hon är ju van vid mig och hur vi gör. Det är ju inte du och jag än”. Nickar han, fortfarande omtumlad av sin starka orgasm. 

 

Felicia fnittrar när hon märker hur ivrig Fatimas pappa är att få knulla henne igen. Hon lägger armarna om hans hals och trycker sin kropp tätt intill honom alltmedan hennes läppar söker hans. Hon suger på hans tunga och hennes käkmuskler jobbar energiskt när hon pressar sina läppar mot hans. Upphetsningen får Felicia att flämta och kippa efter andan men hon slutar inte att kyssa honom. Tvärtom tar hon ett fastare tag med vänsterhanden om hans nacke och sticker sin tunga så långt ner i hans hals som hon förmår. Med en ljudlig flämtning släpper hon taget om hans mun och fnittrar retfullt när hon märker hur Hamid sträcker ut sin tunga och försöker fånga hennes läppar igen. "Nej, nu får du lugna ner dig lite..." Skrattar hon och kysser honom på nästippen. Under tiden som Hamids penis varit kvar i flickans sköte, har den växt till sig och och med en befrielsens njutning känner han en ny utlösning komma farande genom kuken. Inte lika mycket eller lika stark som första gången men likväl flera satser av sperma töms från hans kuk och in i den unga flickans varma skrymsle. Felicia känner på nytt hur den varma säden fyller på i hennes inre och ger ytterligare näring åt hennes orgasm. Det rycker till upprepade gånger i hennes ben innan vågen av njutning sakta ebbar ut. ”Ojdå, det var inte meningen” Säger Hamid och ser lite skamsen ut samtidigt som han drar sig ur henne och en tjock sträng av safterna som blandats löper mellan det kladdiga ollonet och hennes sköte. Man kan även se en liten rännil av sperma som sipprar ur hennes innanmäte innan hon sätter sig upp och tittar på honom. ”Alltså, det är helt ok. Det var skönt även för mig så var inte sån.” Hon reser sig upp från sängen och tar tag i handduken som ligger på golvet och torkar sig mellan benen. ”Skall vi gå ner till de andra eller ta en dusch först?” Frågar han lite försiktigt och är fortfarande lite orolig om hon blev arg eller inte. ”Nä, shit alltså. Jag behöver ta en dusch. Om jag skall kunna visa mig för andra” Skrattar Felicia och går ut ur rummet tillsammans med Fatimas pappa. 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Kanske dags att flickorna bekantar sig med varann?

8/9, 2021 kl. 12:18