Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/9, 2021 kl. 08:56, av MS777_123

Hemmakväll

Del 1 av 2 i serien En väldresserad man

Kvinnan satt lugnt tillbakalutad i fåtöljen. Hon tittade in i den sprakande brasan. Det hade varit en lång dag och hon njöt av att äntligen få koppla av. Hennes fötter vilade inte på en fotpall utan på ryggen av en naken man som stod på alla fyra. Hon sänkte blicken från brasan till mannens stjärt. Den var fortfarande vackert röd efter den mycket grundliga omgången smisk hon gett honom tidigare under dagen. Utöver spraket från brasan hördes ett svagt surrande. Det kom från det kyskhetsbälte som mannen bar och som också hade en inbygd vibrator för att kunna hålla honom konstant upphetsad. Kyskhetsbältet satt tryggt fastlåst runt mannens pung och penis och gick inte att lossa annat än med den nyckel som kvinnan hade i sin ägo. Vibratorn styrdes praktiskt från en app i hennes mobil. Mannen stod helt stilla på alla fyra. Han visste att minsta ljud eller rörelse skulle leda till ytterligare smisk eller andra bestraffningar. En kedja med hänglås band ihop hans fötter så han bara kunde sära på dem ett par decimeter vilket gjorde att han bara kunde ta väldigt små steg när han tilläts gå upprätt och säkerställde att han inte kunde ta på sig underkläder eller byxor utan tillåtelse från kvinnan. Han hade tillbringat den senaste timmen med att skura golvet för hand krypande på knä, fastkedjad, innan han gjort upp elden och intagit sin plats som fotpall. Stjärten sved fortfarande. Han kände sig nu totalt lydig. Han hade filat hennes fötter, rakat och smort in hennes ben, maserat hennes nacke. Han kunde bara hoppas hon var nöjd.

- Te, sa kvinnan.

- Ja Älskling, svarade mannen genast.

- Men först sätter du på dig munkaveln.

- Ja, Älskling.

Mannen gjorde en antydan till att röra sig och kvinnan tog ner fötterna. Med små steg gick mannen och hämtade och satte på sig munkaveln. Det hördes ett svagt "klick" när han låste fast den med ett hänglås i nacken. Han gick tillbaka till kvinnan och la nyckel i hennes utsträckta hand.

- Sådär, sa hon, nu kanske jag får lite lugn ikväll.

Mannen nickade ivrigt. Han var strax tillbaka med te, gav det till kvinnan och ställde sig åter på alla fyra så att kvinnan kunde lägga upp benen.

Mannens namn var Henrik och kvinnans Sofia.

Kvinnan drack i lugn och ro, tittade på sin mobil och tog ingen som helst notis om mannen. Efter en stund sträckte hon sig ändå efter ridspöt som låg på ett bord intill. Hon smekte med det över mannens stjärt. Han ryste. Jag klarar verkligen inte mer smisk nu, tänkte han. Tänker hon verkligen fortsätta? Hon daskade honom lite lätt. Han visste bättre än att röra sig eller ge ifrån sig något ljud.

- Hur känner du dig min Älskling, frågade hon.

- Känner du dig så lydig som jag vill ha dig?

Mannen nickade ivrigt och putade med stjärten för att visa sin total underkastelse. Kvinnan skrattade till.

- Man kan nästan tro att du vill ha mer, sa hon.

Mannen skakade på huvudet, men gav inte ifrån sig något ljud. “Snälla” tänkte han, “snälla”. Han började nästan gråta bara av tanken på mer smisk.

De befann sig i en stuga de hyrt som låg i ett fritidshusområde på en ö i skärgården. Någon större risk att någon skulle se dem i skenet från elden och den svaga belysning de hade tänd var det inte. Det var ingen så gott som ingen insyn från vägen och grannarna. Ut mot havet var det panoramafönster men de kunde inte tänka sig att någon skulle gå nere vid stranden i mörkret och även om så vore så skulle de nog inte se så mycket i det svaga ljuset. Det var i alla fall vad kvinnan hade tänkt. Det var inte mannens uppgift att tänka ikväll. Det var en lördagkväll i oktober och det regnade ute. De flest husen i området var mörka även om det stått bilar utanför ett par av husen när de kommit ut kvällen innan.

Det surrade fortfarande från kyskhetsbältet. Mannen överväldigades av sexlust. Han var verkligen kåt! Men han visste att någon orgams var inte att tänka på ikväll. Hon var väldigt försiktig med att tillåta dessa.

Då ringde det på dörren ...

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.