Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/10, 2021 kl. 11:51, av Maxar

Studentfesten

Del 1 av 2 i serien Peter

Den här novellen är inspirerad av mina egna fantasier, dock har inget ens varit närheten av att hända i verkligheten. Det finns en till del skriven och jag planerar skriva ännu fler delar.

Jag släntrar ner för backen mot syrrans gymnasieskola, jag är inte alls glad att vara där.
Jag heter Peter och är 15 år sen några månader. Jag har skjutit i höjden och börjar närma mig 1.90 i längd. Dock är jag fortfarande till mitt stora förtret väldigt smal även om kuken blivit rätt mycket större de senaste åren.
Jag känner mig lite som svarta fåret med tanke på hur mina betyg ser ut när man jämför med min systers och därför känns det inte så kul, men också för att jag egentligen vill fira med min egen klass. Jag har precis slutat 9:an och såg fram emot att kanske dricka några öl för första gången, men nej. Jag är tvungen att vara med på min systers utspring och sen åka raka vägen hem för mottagning. Mina föräldrar har antagligen räknat ut att jag hade tänkt supa lite ikväll och de är smarta nog att sätta stopp för det innan det händer. Jag förstår dem, men jag är inte glad. Jag hade tänkt att försöka hångla upp min stora kärlek ikväll, men men.. Det finns en hel sommar också. Jag får lägga mitt fokus på den tiden som kommer.

Jag håller plakatet med syrrans namn och bild på, det är en fin bild på henne som 7-åring. Det känns ändå rätt kul att vara där nu när jag börjar komma in i känslan, jag och min syster är väldigt nära vänner och hon har varit ett stort stöd för mig. Min självkänsla är många gånger bättre tack vare henne, även om jag helst skulle sitta på en klippa med mina kompisar känns det här som det nästa bästa alternativet.
När hon väl hittar oss skriker hon av lycka, hon är märkbart men inte för berusad och hennes glädje är sprudlande.

- FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEEN! FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Familjen skrattar glatt både med och åt henne, det känns bra!

- Ta det nu lugnt på flaket gumman, vi vill att du kommer hem i ett stycke.
- SJÄLVKLART PAPPSEN!


Syrran kallar alltid Pappa för just Pappa, och nu är det plågsamt uppenbart att det är en ny del i hennes personlighet familjen får se.
Pappa ler besvärat.

På väg tillbaka mot bilarna klappar Pappa om mig och säger några peppande ord.


- Jävla va bra att du är här. Jag förstår att du hellre skulle fira med klassen, men det kändes viktigt att du skulle vara med här. Tack för att du inte bråkar om det.
- Ingen fara Pappa. Och du har rätt, det var kul här. Är glad att jag är här.
- Vet du vad grabben min, om du håller ut lite längre så ska jag nog se till att du får det kul ikväll du med!
- Vad menar du?


Pappa sneglar finurligt åt mig och säger:


- Du ska få se. Vänta bara.


Resten av promenaden till bilen håller han armen om mina axlar. Det känns fint, jag min pappa väldigt mycket.
Väl hemma är det stora förberedelser, vi har alla hjälpt till med mat, dukning utomhus och allt som hör till en stor fest. Jag börjar med en rätt lång dusch och rakning innan jag svidar om till kostym.
Det är en ny kostym som morfar betalat åt mig, han har en lång erfarenhet av klä sig fint då han varit en framgångsrik affärsman innan han gick i pension. Vi gick till en butik i halvdyr klass och gick sen till en erfaren skräddare som anpassade kostymen efter mina mått. I butiken sa Morfar:

"Gör man såhär får man en kostym som ser ut som 15 lax för 5 lax."
Och han hade tamefan rätt, jag såg jävligt bra ut trots att jag i vanliga fall kände mig alldeles för smal.
Jag känner mig nöjd när jag går ut till de första gästerna.

Min första uppgift är att ta emot och välkomna, jag hälsar glatt och visar var allt finns. Klädhängare, toalett, vin, snittar osv. Jag gillar att välkomna, jag är bra på det. Det märks att alla jag visar uppskattar mitt sätt.
Det ramlar in en hel del gäster, säkert 25-30 sällskap och personer.
Till slut börjar min systers närmsta vänner komma. Några av dem känner jag väldigt väl och andra mindre, men jag har ingenting emot någon. Alla har alltid varit schyssta mot mig. Vi har bland annat Katja, den lite runda men jävligt söta brunetten som alltid kramar mig som hennes egen bror när hon träffar mig. Emelie, en korthårig lite kaxig tjej som ofta tar upp stora problem om feminism. Charlotte, den öppna som gärna startar konversationer om fantasier och sexdrömmar.
Och till slut Mia, min drömtjej. Hon är självsäker och snyggare än man kan drömma om. Riktigt ljus hy med diskreta fräknar på näsan, klarblåa ögon, kurviga höfter och ett par bröst som passar höfterna perfekt. Axellångt blont hår. Fylliga läppar. Hennes hud är alldeles mjuk, och hon doftar alltid magiskt gott.
Hon har med jämna mellanrum pojkvänner som jag försökt dölja min avund till. Eftersom jag alltid varit så nära syrran har jag ofta fått vara med och höra alla möjliga historier om fyllor, hångel och ibland ligg. Det har varit ovärderligt, jag fick en inblick i hur tjejer tänker och mycket tidigare än andra killar förstått att tjejer är på vissa sätt väldigt lika killar och på andra sätt inte.

Jag står nu på vår gård och väntar inte vad jag tror är sista personerna. Och mycket riktigt kommer syrrans kompisar sist.
Katja kommer först i gänget.


- ÅH JÄVLAR VA SNYGG HAN ÄR!
- Hehe, tack!
- Nämen jag skojar inteeee! Den där kostymen får dig att flera år äldre ut. Jävlar ikväll får man passa sig.
Jag rodnar. Jag är inte van vid den här flörtigheten och absolut inte van att mamma och pappa hör.
- Nej förlåt jag ska lugna mig darling, du vet jag är inte nykter och det är svårt att inte flörta när man ser en sån snygging.


Hon ger mig en lång kram där hennes stora mjuka bröst trycks mot mig mer än jag är van vid, sen pussar hon mig på kinden.
Emelie kommer tätt efter


- Hon har rätt, du ser väldigt bra ut.
- Tack detsamma, din klänning ser sjukt bra ut på dig!


Jag ljuger inte, Emelie är smal och vacker. Hon har korpsvart hår och den gråa klänningen hon valt sitter vackert över hennes höfter och små bröst.


- Tack!


Hon försöker dölja hur glad hon blir av min kommentar men lyckas inte riktigt.
Hennes blick hamnar över min axel och sen utbrister hon:


- Åh jävlar, nu blir det vin.
Jag skrattar och vi ger varandra en uppskattande blick.


Sen kommer drömmen. Mia är klädd i en röd klänning med djup urringning, hennes bröst nästan sväller fram och det är omöjligt att inte titta. Klänningen sitter hårt över hennes höfter och ökar sen långsamt bredden ner mot hennes fötter. Hennes blonda hår är uppsatt i en tight knut. Jag gapar innan jag kommer på hur dum jag ser ut och nästan stammar fram:


- Shh.. shit. Va snygg du är.


Mia svarar självsäkert med ett tack och går sen fram och ger mig en kram.


- Måste faktiskt säga detsamma, har du tränat mycket? Du ser mycket biffigare ut än vad jag är van vid.
- Jo jag försöker träna, men det är nog mest kavajen.
- Säg tack snorunge.
- Oj, förlåt. Jag menar, tack!
- Jag skojar bara med sig sötnos!
Hon pussar mig på andra kinden.
- Sådär, nu är du jämnt pussad.
- Inte helt jämnt!


Jag hör Charlottes kaxiga röst bakom Mia. Hon har naturligtvis en mer goth/rockig klänning och svart läppstift. Också brutalt snygg, men inte alls samma klass som Mia.
Med höga klackar och ett självförtroende gott för en världsstjärna på röda mattan tar hon bestämda steg mot mig. Hon tar tag i mitt huvud med båda händerna och ger mig en puss som nästan är en kyss mitt på munnen.

Jag pussar chockerat tillbaka.
Mia ser nästan lite sur ut och säger:


- Men va fan Charlotte, Måste du alltid gå över gränsen?
- Vadå? Ni har ju lämnat läppstiftmärken på hans kinder, är väl inte mer än rätt att han får en kyss också?
Mia skakar på huvudet och går iväg. Charlotte tittar efter henne och sen tillbaka på mig och säger:
- Tror du hon är sotis?
Jag vet inte vad jag ska svara och får bara ur mig ett:
- Va? Vad menar du?
- Hon är nybliven singel, du står här skitsnygg och sen pussar jag dig på munnen. Klart hon är sotis.
Hon släpper mig och säger,
- Kom och hjälp mig med att bära in din syrras present!
- Självklart!


Vi går ut från gården och bort till en bil som står parkerad utanför vårat garage. Charlotte öppnar bagageluckan och där ligger en enorm korg fylld med flaskor av alla sorter, stora gula blommor och massvis med fin choklad. Jag sträcker mig mot korgen men Charlotte tar tag i min hand och säger:


- Jag tänker wingmanna dig ikväll. Mitt mål är att du ska bli av med oskulden.
- Haha, va?
Jag försöker skratta naturligt men det går sådär, jag förstår direkt att Charlotte menar allvar.
- Spela inte dum, du vet att jag gillar sånt här.
- Ja alltså, okej. Jag lyssnar.


Charlotte pausar i några sekunder medan hon tittar ner i marken.


Du är lätt den finaste killen jag träffat, du är värd en bra start. En lite mer erfaren tjej som kan lära upp dig. Dessutom har jag sett hur du tittar på oss, speciellt på Mia. Du har en crush på henne, eller hur?
Jag hade aldrig tidigare erkänt det för mig själv, men det Charlotte säger var väldigt pricksäkert. Min blick åker faller till marken, sen upp till Charlottes ansikte.


- Mm, du har rätt.
- Då lovar jag dig en grej nu. Jag ska få dig i säng med någon av mina tjejer ikväll, och lyckas jag inte med det knullar jag dig själv.
- Skojar du?
- Nej. Jag vill att du ska vara med på det här men ändå veta att du kommer få till det även om det inte går vägen, det kommer göra att du slappnar av.
- Men alltså menar du verkligen det? Att du kommer knulla mig?
- Yes. Jag tar gärna din oskuld om det krävs. Har du stor kuk förresten?


Jag är redan så uppspelt av allt jag hört henne säga så jag svarar utan att tänka efter.


- Större än genomsnittet.
- Bra, jag gillar inte små kukar.
Sen smiskar hon till min rumpa rätt hårt.
- Det där kommer du få igen för sen!


Hör jag mig själv säga.
Charlotte ler självsäkert, tittar runt omkring oss som om för att kolla att kusten är klar. Sen smalnar hennes ögon innan hon säger:


- Jag hoppas det.
Hennes rättframma sätt gör att jag rodnar ännu mer än förut.
Charlotte skrattar till innan hon ger mig en snabb puss på munnen.
- Nu går vi in innan alla undrar vad vi gör.


Jag tar den stora korgen och bär upp den, den är plågsamt tung. Charlotte tar några kassar från systemet och börjar gå. När jag ställt ner korgen kommer pappa till mig.


- Ok, såhär kommer det gå till ikväll. Jag har snackat med mamma om saken bara så du vet. Men du ska veta att det här är en engångsgrej.
- Vadå?
- Drick lite ikväll, sup inte ner dig, men drick lite. Det är okej.
- Skojar du?
- Nej för fan, och få mig inte att tänka efter nu.
- Fan, tack!
- Käften på dig, ha så kul nu ungjävel. Och förresten, är inte tjejerna lite gamla för dig?
Pappa försöker dölja ett retsamt smil.
- Alla är väl perfekt ålder.
- Haha! Skojar bara grabben, ha så kul. Jag har lagt ett gäng kondomer i ditt nattduksbord om du skulle få till det.
- HAH, va?!
- Jag fattar läget, håll det diskret om något skulle bli av bara. Du behöver inte hångla upp någon framför släkten om du förstår.
- Du är ju för fan sjuk.
- Kanske det, men nu vet du att det var jag.
Pappa kramar om mig broderligt innan vi går mot maten.

Kvällen rullar sen på i lagom, mellan talen tänker jag på Charlottes löfte och får rediga stånd som gör att jag inte kan ställa mig upp. Jag dricker ovant några öl och ett glas bubbel. Jag har Charlotte till vänster och Mia till höger, känner jag mig cool. Charlotte viskar många saker i mitt öra genom kvällen, inte för att hon säger något hemligt, men det får mig att känna mig speciell.
Innan efterrätten serveras ställer sig Mia upp och när hon låtsas rätt till skon lutar hon sig mot min stol. Hon viskar diskret:
- Följ efter mig ner i källaren om typ 2 minuter.
Sen går hon iväg.
Hela jag blir på helspänn. Jag funderar om jag ska berätta för Charlotte. Jag tittar över åt hennes håll och när jag ser hennes blick förstår jag att hon hörde Mia prata.
- Häng på du, jag säger att du är på toa om någon frågar.
Jag ställer mig upp och går mot källartrappan.

Väl nere för trappan står Mia och lutar sig mot en vägg, hon har armarna i kors.
- Du vet att jag vill dig väl?
- Ja såklart Mia.
- Ok bra, för jag undrar vad grejen är med dig och Charlotte ikväll?


Jag tänker att hon kanske är sotis och märker att den insikten gör mig glad.


- Vadå? Hon är väl som vanligt?
- Bortsett från tisslandet och viskandet, diskreta händer på dina ben och lår, och en fucking KYSS när vi kom!
- Hon är väl bara lite full och glad?
- Jag tror hon försöker förföra dig.
- Hahaha, näää? Tror du det?


Jag försöker dölja hur nöjd jag är, och det är nog tur att Mia druckit lite annars skulle hon märka att jag spelar förvåningen.


- Ja, jag tror det. Och det gör mig.. Illa till mods.
- Varför det? Alltså, inte för att jag tror att hon försöker. Men om hon skulle försöka, skulle det verkligen vara så illa?
- Det tycker jag att det skulle vara.
- Varför?
Mia ser lite påkommen ut, lite chockad av frågan.
- Vadå, är inte hon lite gammal för dig?
- Jag är 15, hon är 18. Tja, det är väl inte vanligt med det är inte precis nå olagligt.


Mia vrider på sig där hon står, jag ser precis vad som händer i henne. Det är hon som vill ragga på mig, men vågar inte erkänna det. Sen får hon något bestämt i blicken, stannar upp i sitt osäkra kroppsspråk. Hon tittar först ner i golvet, sen upp i taket. Sen rakt i mina ögon.


- Kom.
Hon tar min hand och leder mig in i stora badrummet som finns i källaren. Där finns även en stor jacuzzi och en duschkabin med stora helt genomskinliga glasdörrar. Hon låser dörren efter oss.
Hon vänder sig sen långsamt om, fortfarande med händerna på dörrhandtaget.


- Fan, det här kanske är dumt.


Jag är knäpptyst och tittar bara henne rätt i ögonen.


- Nä, nu kör jag.


Mia glider sensuellt fram emot mig, lägger armarna om mig och kysser mig. Hon smakar vansinnigt gott. Rödvin, läppglans, och en smak som påminner om hennes doft. Det är ljuvligt och jag känner mig nästan kär. Hon låter sin tunga glida in i min mun och jag möter den. Hon kysser bättre än jag kunnat tänka mig. Hennes händer glider ner över min kavajklädda rumpa och hon trycker sig själv hårt mot mig. Hennes kropp är varm och mjuk. Jag smeker henne över den bara ryggen och ner över rumpan. Herregud vilken kropp, som en perfekt fyllig porrstjärna fast med klass.
Hon slutar kyssa mig och vi småpussas lite i efterdyningarna.


- Spelar du dina kort rätt finns det mer att hämta.
- Jag säger detsamma, du får tävla med Charlotte.
- Va? Vafan säger du?
- För första gången i mitt liv är två snygga tjejer intresserade av mig, ni får tävla om mig.


Mia öppnar munnen i spelad chock.


- Mhm, då tänker jag få ett försprång.


Mia smeker över min bula på framsidan av byxorna.
Hon stönar fram:


- Åhh, en storvuxen.


Kåtheten spränger i både huvud och kuk. Det nästan svartnar för ögonen. Mia stönar fram ett långt:


- Mmmm..

och jag känner vibrationen av ordet i min mun medan hon kysser mig.

Jag känner hennes händer knäppa upp mitt skärp och byxor och en hand ta tag om min kuk.
Jag vet knappt var jag ska ta vägen, jag är inte van vid så självsäkra tjejer som dessutom har erfarenhet. Den lilla avrunkningen jag fick på en fest för några månader sen kunde jag inte ens komma av. Det här är något annat. Hon har gjort det här förut.
Hon gör inget med kuken först, hon bara håller i den. Sen hårdnar hennes grepp aningen och hon börjar långsamt runka den.


- Mmm, jag är nära på att ta dig här och nu.


Då hörs en knackning på dörren. Mia skriker snabbt:


- Det är upptaget!
- Av två personer verkar det som?


Det är Charlottes röst. Hon låter retsam.


- Vad vill du?!


Mia är uppenbart irriterad.


- Släpp bara in mig är du snäll.


Mia vänder sig till mig med en frågande blick,


- Är det lugnt? Vi kommer inte bli av med henne.
- Det är lugnt.
- Knäpp brallorna och sätt dig på tvättmaskinen så är inte ditt stånd lika uppenbart.


Jag gör som hon säger och hon går och låser upp dörren. Charlottes leende är det största jag någonsin sett.


- Jaså, vad håller ni på med då?

Säger hon retsamt.

- Jag frågade ut honom om vad du håller på med idag.
- Haha, gumman. Tror du jag är dum? Du försöker få honom i säng.
- Va?

Mia ser paff ut, vad kan hon ens svara?

Charlotte lägger huvudet på sned, tittar henne i ögonen. Jag kan inte tro mina ögon eller öron, det här är i princip bättre än jag skulle kunnat drömma om.
Charlotte bryter tystnaden.


- Men grejen är att ni varit borta ett tag, folk börjar undra. Så spara kåtheten till senare, vi vill inte skämma ut vare sig personen vi firar eller hennes lillebror, eller någon från deras familj för den delen. Så kom upp och ät efterrätt.


Mia tittar ömt på mig ett litet tag, sen tillbaka på Charlotte.

- Tack, du känner mig bättre än de flesta.
- Jag vet gumman. Kom Peter.


Mitt stånd har förminskats avsevärt under konversationen, nu syns inte kuken längre genom byxorna och det är jag glad för.
Charlotte leder oss upp, tillbaka till bordet där vi satt.

 

Hon säger högt för hela bordet:
- Jag hittade dem sittandes i soffan i källaren! Pratandes om framtiden! Herregud, kan någon lära töntarna hur man beter sig på fest.
Hela bordet brister ut i ett gapskratt.
Kvällen fortsätter.

När alla vanliga gäster gått hem är det bara Jag, kompisarna, Pappa och Syrran kvar i festandet. Syrran börjar bli rejält packad och Pappa märker det.
- Hur mår du gumman?
- Jaaaee rätt full.
- Vänta lite.

 

Pappa går iväg och kommer efter någon minut kvar med lite vätskeersättning.
- Drick den där och sen går du och lägger dig.
- Ok..
- Vet du vad, ska du inte gå och lägga dig nu? Jag hjälper dig upp.
- Jo det är nog bäst, men kan du hjälpa mig till toan först? Jag tror jag måste spy. 

Pappa får väldigt bråttom och praktiskt taget bär Syrran till toan.

Det blir en stunds obekväm tystnad innan Emelie bryter tystnaden.
- Hon gick ut rätt hårt, jag fattar att hon inte höll hela kvällen.
- Jävla färsking.
Charlottes lite dryga kommentar får Emelie att skratta till. Hon tittar sen mot Katja för att få medhåll.


Katja sover.
Charlotte säger skämtsamt:

- En till färsking.

Charlotte skrattar till från fåtöljen hon sitter i.
- Jag tar med mig henne och går och lägger mig i gästrummet.
Emelie ruskar liv i Katja och går mot ett av våra gästrum. Och så var det bara Mia, Charlotte och jag själv kvar.
Charlottes tittar nöjt på oss, innan hon med lite höjd röst säger:


- Nää ska man gå och knyta sig kanske? Vad tycker ni?
- Låter som en bra idé.
Svarar Mia lugnt.
- Ses imorgon!
- Det gör vi.


Charlotte snubblar iväg.


- Kom.
Mia tar min hand och leder mig mot toaletten.
- Jag vill fortsätta där vi slutade.
Hon leder in mig på toaletten, puttar mig till samma plats där jag stod när hon hade handen på runt min kuk. Sen vänder hon sig om och tar ett steg bort, lutar sig framåt och drar lång samt upp klänningen till undersidan av hennes skinkor syns.
- Gillar du min rumpa?
- Jag älskar din rumpa, den är helt perfekt.
- Då ska du få se.


Hon rätar på kroppen och drar av sig klänningen i en enda rörelse uppåt, hon är klädd i ett par hipstertrosor och har ingen BH på sig. Hela världen stannar. Hon är så jävla vacker. Den bleka ljusa hyn påminner om Nicole Kidmans, hon ser nästan retuscherad ut.
Hon tar upp båda händerna till knuten på huvudet och släpper loss spännena, håret faller vackert och vågigt ner över hennes bara rygg.


- Jag har aldrig i mitt liv sett någon vackrare än du.
Mina ord är sanna, hon är verkligen en dröm. Hon vänder sig om med händerna över sina bröst. Hennes trosor är nästan genomskinliga och jag kan ana hennes fitta.
Hon ser nästan tårögd ut. Hon släpper händerna från brösten, båda bröstvårtorna är piercade. Jävlar va hett.


- Tack.


Hon går avslappnat fram till mig och omfamnar mig i en kyss.
Hon smakar mer alkohol nu än förut, men det gör inget. Mina händer smyger upp till hennes bröst, jag känner mig tafflig men utforskar hennes bröst med mina händer. Brösten fyller mina händer och är så pass stora att jag inte helt kan hålla dem. Alldeles mjuka. Hennes händer börjar ta av mig kavajen, sen knäppa upp skjortan. Så fort alla knappar är uppknäppta börjar hon smeka mig över bröstkorgen samtidigt som vi kysser varandra. I en snabb rörelse slutar jag kyssa henne och sliter av mig strumporna. Mia skrattar lite och fortsätter sen kyssa mig och knäpper upp mina byxor. Kostymbyxorna ramlar ner till min anklar.
Hon tar ett bestämt tag om kanten på mina kalsonger och drar ner, Min kuk hoppar upp med ett sprätt då den naturligtvis är stenhård. Jag sparkar av mig byxorna.
Nu står jag här, naken tillsammans med min drömtjej som endast är klädd i ett par trosor. Hon tar ett bestämt tag i min kuk och runkar den lätt, tittar på kuken, sen i mina ögon.


- Känns det bra?
- Det känns nästan för bra.
Hon skrattar till.
- Och bättre ska det bli.
Hon rycker till sig en handduk som ligger vikt på ett bord i närheten, och slänger ner den framför mina fötter, sen går hon ner på knä på handduken framför mig.
- Har du blivit avsugen någon gång?
- Nää.
- Då tycker jag det är dags.
Drar min förhud bakåt, en strimma försats droppar ner från ollonet. Hon slickar upp den när hon slickar lätt på ollonet. Sen tar hon in ollonet i munnen och suger försiktigt. Utsikten neråt är magisk, hennes fylliga läppar omsluter mitt ollon och hon börjar samtidigt jobba fram och tillbaka ner längs kuken. Hon tittar upp, rätt in i mina ögon. Sen slutar hon suga, lägger sidan av ansiktet mot kuken och säger:
- Din kuk smakar gott, jag kan knappt vänta på att få känna den i mig.
Jag är glad att jag druckit lite, annars hade jag kommit på en gång. Nu känner jag mig lite avtrubbad då det inte känns så jättemycket. Dock märker jag att hon verkligen kan suga kuk, hon tar den vant längre och längre in och leker samtidigt med mina pungkulor med ena handen. Efter ett tag tar hon ut kuken en lång salivsträng hänger mellan ollonet och hennes mun. Ett långt stön kommer ur henne.
- Aaaah, vilken bra kuk.
Hon runkar den lätt.
- Är du en sån som kan komma flera gånger?
- Med dig, inga problem.
Hon är nöjd med svaret och suger sen in nästan hela kuken i sin mun. Sen börjar hon praktiskt taget knulla mig med sin mun, hon jobbar upp ett rätt snabbt tempo som hon håller. Trots min berusning känner jag att jag är på väg att komma.
- Jag kommer snart!
Hon slutar suga och runkar istället hårt samtidigt som hon gapar framför kuken.
- Nuuuu!
Jag skjuter flera långa strålar i hennes mun, över hennes bröst och på hennes ena kind.
Hon låter strålarna träffa hennes och ser nöjd och glad ut på sina pigga blåa ögon medans satserna träffar henne. När jag kommit färdigt stänger hon munnen och sväljer.
I en utandning säger jag:
- Herreguuud, det här är det bästa jag varit med om.


Hon ställer sig upp, kladdig på överkropp och ansikte. Sen ger mig en kyss, jag känner smaken av mig själv men det stör mig inte alls. Sen säger hon:
- Din kuk är perfekt. Men än är vi inte klara. Kom så återhämtar vi oss lite.
Hon tar mig i handen och leder mig mot dörren, vi samlar ihop våra kläder i varsitt bylte i famnen och går ut mot mitt rum. Där inne släpper hon sina kläder ner på golvet, jag gör likadant. Sen slänger hon sig på sängen och klappar inbjudande bredvid sig själv. Jag stannar till och tittar lite på henne, bara för att få mer minnen.


- Vad väntar du på?
- Jag vill bara kolla lite på dig.
Hon ser lite förvånad ut innan hon ler mot mig och säger:
- Du är för söt.
Sen lägger jag mig bredvid henne på rygg. Hon kryper upp mot mig och låter sitt ena ben ligga över böjt över mig. Sen kysser hon mig innan hon lägger sig huvud mot mitt bröst.
Vi ligger en stund och pratar om allt möjligt, Mia frågar ut mig om min hångel och få sexuella upplevelser. Den där avrunkningen på en fest och när jag på en annan fest pullade en tjej jag hånglade med i en kompis föräldrars säng.
Hon lyssnar uppmärksamt.


- Så du har aldrig slickat någon?
- Tyvärr inte.
- Då har du aldrig haft sex heller naturligtvis?
- Inte det heller.


Solen har börjat gå upp, den lyser försiktigt upp rummet. Jag ser henne tydligt hennes former där hon ligger på sidan bredvid mig. Hon kysser mig först försiktigt, sen ökar hon intensiteten och det utvecklas till ett riktigt grovhångel. Hon pausar och sliter av sig trosorna, sen tar hon min ena hand och för den till sin fitta. Den är plaskvåt. Hon kysser mig långsamt samtidigt som hon guidar min hand. Hon gnider den mot sig och har sina fingrar på varsin sida om blygdläpparna.


- Allt här är skönt om du tar på när det är blött, om det skulle börja bli lite torrt kan du bara pulla in i hålet och hämta mer fittsaft.
Jag tar kommandot och glider in med två fingrar i henne, det är alldeles varmt och väldigt blött. Hon stönar till svar.
- Ååhh, vänta lite.
Hon tar ett ordentligt tag om min hand.
- Här uppe sitter klittan, den är väldigt känslig så du måste se till att tjejen är riktigt kåt innan du kan vara något annat än väldigt försiktig.
- Du är kåt nu va?
- Om jag är. Glid uppåt och leta lite.
Jag låter min hand glida uppåt och har lite svårt att förstå vad jag gör, men Mia stönar när jag gnider så någonting rätt gör jag nog. Hon kysser mig ivrigt och kladdigt innan hon säger:
- Jag vill känna din tunga Peter, jag är så jävla kåt.
- Då ska jag slicka dig.


Hon rullar bort från mig på rygg. Där särar hon på benen och böjer knäna så att fotsulorna hamnar mot madrassen. Jag lägger mig naken över henne och kysser henne, min kuk ligger mot hennes fitta och mage. När vi slutat kyssas viskar hon:
 

- Kyss mig långsamt ner över kroppen, dra ut på det innan du börjar. Retas lite.


Jag börjar kyssa mig neråt, först över halsen, sen ner mot brösten. Jag slickar och suger på hennes bröstvårtor, hon stönar mjukt och svankar lite. Sen ner mot mage, mot höfter. Jag pussar mig ner mot hennes ena ben och kysser henne insida lår nästan nere vid knät. Sen kysser och slickar jag uppåt längs innerlåret. Jag hör hur hennes andning ökar. När jag är bredvid fittan känner jag doften av den, det luktar härligt förbjudet och det gör mig ännu kåtare. Jag får en idé och när jag tror jag ska börja slicka så låter jag bara min tunga nudda kort innan jag kysser henne på andra låret. Hon pustar hårt innan hon säger:
- Din jävla retsticka, jag älskar det. Snälla, snälla, slicka mig nu. Jag måste få känna din tunga.
Jag är snabb att lyda och begraver mitt ansikte i hennes mus. Den smakar ljuvligt, lite skarpt men ändå sött. Jag lapar ivrigt mellan hennes blygdläppar.
- Åh herreguuuud!
Jag fortsätter slicka och låter min tunga glida uppåt och komma åt hennes klitoris. Ett långt stön lämnar hennes mun när jag leker med tungan mot den. Jag märker att det är lättare att hitta klittan med tungan än fingrarna. Hon börjar sava mycket och jag ser hur våt hon är, det har redan droppat en fläck ner på mitt täcke.
- Åååhh, tungknulla mig!
Jag låter min tunga åka ner och in i hennes hål. Ännu ett långt stön lämnar hennes mun. Mitt ansikte pressas in i den plaskvåta fittan och jag känner att hela mitt ansikte blir blött.
- Jag vill testa en sak.
- Du får göra vad du vill med mig.
- Ställ dig på alla fyra.
Hon lyder omedelbart.
Ännu en gång begraver jag mitt ansikte i hennes mus och lapar med stora drag i fittan.
Hon stönar högt ner i kudden.
Jag pausar kort och låter långsamt tungan glida upp mot hennes röv, jag känner mig tänd och ivrig. Nästan lite nervös. Sen låter jag tungan leka mot hennes anus och slickar retsamt mot det lilla tajta hålet. Hon gör ett så starkt stön att jag är rädd någon ska vakna.
- Åååååh shit! Jag har aldrig blivit slickad där förut, fan va skönt det är. Jag sätter tungspetsen mot rumphål och pressar in den. Den glider in jag känner min kåthet spränga i kuken som det rinner långa trådar av försats ur ner på täcket.
Jag tungknullar hennes rumpa samtidigt som jag låter två fingrar glida in i hennes mus.
- Hur fan kan du vara oskuld, det här är den bästa slickningen jag fåååååått! Aaaahhh! Sluta jag vill inte komma ännu!


Jag slutar slicka henne och hon rullar över på rygg, pustandes och stönande. Hon är alldeles rosig i ansiktet och ser glad ut.


- Lägg dig här bredvid.
Jag lägger mig bredvid henne. Hon tar sin ena hand och greppar runt min kuk som nu blivit stenhård igen. Hon glider upp över mig och grenslar mig, min kuk vilar mot min mage och hennes fitta gnider emot den från andra hållet. Hennes bröst är verkligen helt perfekta där dem verkar trotsa tyngdlagen strax över mig.
Hon lutar sig ner över mig, jag känner hennes stora bröst tryckas mot min nakna överkropp. Hennes piercingar kittlas lite mot mitt bröst.
Hon kysser mig långsamt och sträcker upp sin underkropp lite. Sen tar hon tag i min kuk med sin ena hand och gnuggar mitt ollon försiktigt mot sin fitta.
- Behöver vi kondom?
- Jag går på p-piller, dessutom är jag så kåt att jag inte vill börja med någon kondom nu.
Hon trycker ner sin kropp och jag känner hur jag tränger in i henne. Det är ljuvligt trångt och hennes insida masserar min kuk. Jag drar en djup suck innan jag säger:
- Åh.. Va skön du känns..
- Du känns helt perfekt också, du har verkligen en underbar kuk.
Hon börjar långsamt trycka sig fram och tillbaka, kuken glider utan motstånd. Efter några drag sätter hon sig upp. Hon stönar långsamt ut ett:
- Åhhh, du kommer väldigt djupt in. Jag älskar att känna dig så djupt.
Hon börjar rida mig. Hon sätter upp händerna i håret och ökar tempot.
- Åh Peter, jag kan komma bara såhär.
Jag lägger händerna på hennes höfter och känner hur hennes muskler jobbar för att knulla mig.
- Ta på mina bröst, nyp mig!
Jag lägger upp händerna på hennes bröst och börjar nypa henne i bröstvårtorna.
- Hårdare!
Jag nyper lite hårdare
- Fortsätt så, jaaa precis så.


Hon håller tempot fortsatt högt när hon rider. Efter några minuter av nypande och hårt ridande säger hon.
- Åh shit, jag kommer snart. Jag har aldrig kommit utan att ta på klittan förut.
Hennes händer åker ner till mitt bröst och hon tar spjärn och börjar knulla mig ännu hårdare. Jag hör du det plaskar om henne. Hon river mig hårt över bröstet med sina naglar innan hon ansträngt utbrister:
- NU! Aaaaaaaaaah, ge mig en kudde!
Jag ger henne en kudde och hon täcker sitt ansikte och skriker ut sin orgasm i kudden.
Efter vad som känns som flera minuter så stannar hon upp och fortsätter andfått pusta in i kudden.
Sen släpper hon kudden ner på golvet bredvid sängen och ramlar ner över mig.


- HERREJÄVLAR vilken orgasm!
- Det kändes som en ära att få bevittna.
- Men vänta, du kom inte Peter?
- Nä jag hade fullt upp med att hålla koll på dig.
- Så kan vi inte ha det. Hur vill du ha mig?
- Vad menar du?
- Nej just fan, du vet inte vilka ställningar du gillar. Ta mig i doggy kanske?
Hon hoppar upp på alla fyra, hennes fitta dryper fortfarande av saft.
- Kör hårt, du måste komma i mig innan vi sover.
Jag ställer mig upp bakom henne och sätter kuken mot öppningen. Hon trycker sig bakåt och jag glider lätt in i henne.
- Åh ja, ta mig hårt.
Jag börjar jucka och jag märker att den här ställningen är som gjord för mig, jag känner hur bra jag kommer åt med varje stöt. Till slut är kuken i botten och jag knullar henne med fulla drag i varje stöt. Det plaskar sådär underbart igen.
- Kom i mig Peter, jag vill känna dig spruta.
Jag börjar känna dig välbekanta pirret och stöter på ännu hårdare.
- Hårdare Peter! Fyll mig!
- Nuuu!
Jag känner hur jag sprutar in i henne och juckar samtidigt så hårt jag kan.
Efter jag kommit står vi still ett tag innan jag glider ur henne och ramlar bakåt i sängen. Hon hoppar snabbt efter och lägger sig mot mitt bröst.


- Det där var utan tvekan bland de bästa knullen jag haft.
- Var min första gång en av dina bästa?
- Jajamän, du knullar som en erfaren. Att du kunnat hålla ut såhär länge är faktiskt helt otroligt.
- Tack..
- Det är jag som ska tacka, du märkte det inte men jag kom en gång till nu när du tog mig bakifrån. Det har aldrig hänt förut.
- På riktigt?
- På riktigt.
- Måste vara nybörjartur eller något.
Mia skrattar sött åt min kommentar.
- Nu sover vi. Får jag sova här med dig?
- Såklart du får.


Vi sluter ögonen och Mia somnar snabbt mot mitt bröst. Jag ligger vaken och njuter av ögonblicket. Min drömtjej mot mig, hon har tagit min oskuld och jag har tydligen gjort det bra. Jag ser hur dörren till mitt rum öppnas lite och Charlotte sticker in huvudet. Hon ger mig tummen upp. Jag är rätt paff över hur fräck hon är. Charlotte viskar:
- Nästa gång är det min tur!
Jag försöker vinka bort henne. Hon skickar en slängkyss åt mitt håll och stänger dörren. Jag stänger ögonen och somnar snabbt.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

glennswe

Mycket bra, tack.

26/12, 2023 kl. 08:27

#2

RuterEss

Härligt mjukt, sensuellt och sexigt. En stunds riktigt skön läsning

6/10, 2021 kl. 19:11

#1

Mr_Solen

ÅÅÅ älskar historier där allt går väl .... båda ville och det vart knulla.... och pappans inspel var lysande.

Solen

1/10, 2021 kl. 18:11