Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/10, 2021 kl. 19:49, av Plutten1

Det lilla huset, Del 4

Del 4 av 7 i serien Det lilla huset

" ... Mannen har sina shorts vid anklarna och sin dotter Gabriella stående på knä mellan sina ben. Hennes blonda huvud guppar upp och ned medan hon intensivt och hungrigt suger honom. Han stönar vällustigt och blundar, lutar sig tillbaka ..."

Del 4

Väl inne i huset, noterar Felicias pappa att någon ökat antalet bpm på musiken och även startat de övriga blinkande neonljusen man installerat för tillfällen som det här. Det är kvavt och varmt därinne, cigarettröken ligger tjock. Luften är fylld med doften av sex och svett samt en svag antydan från parfym. På dansgolvet är det fortfarande fullt med folk när våg efter våg av musik strömmar ur högtalarna och de nakna eller halvnakna kropparna glänser i svetten som ligger likt en hinna över deras hud. Själva luften vibrerar av en ohejdad vitalitet och sprudlande glädje, men här finns även en stark underton av sex och erotik. En bit in på dansgolvet stöter han på två svettiga och andfådda tonårstjejer som häftigt kysser varandra. Den ena är kortklippt, närmast snaggad, och mörkhårig. Hennes kropp är lite pojkaktig med obefintliga bröst och smal stjärt. Hon är helt naken sånär som på sina armband, halvlånga vita sportstrumpor och tatueringar. Han är tillräckligt nära för att se hur hennes unga mutta är helt rakad. Den andra tjejen är även hon naken med undantag för de rosa shortsen som sitter tight över hennes rumpa. Hennes rygg visar klassiska tecken efter solariesolning och hon håller den andras huvud mellan sina händer som hon kysser hungrigt men passionerat. Erik känner inte riktigt igen dem, men det kan vara Edita och Laura. Felicia nämnde något om att två par till skulle komma med det här året. Han ser hur den han tror är Laura fortsätter med sin mun ner över Editas skira, smala hals och kysser sin väg mot det ena bröstet för att slutligen låta munnen omfamna den hårda bröstvårtan. Hon kupar ena handen runt det andra bröstet och fortsätter sedan att kyssa ner över magen. Laura stannar till några sekunder för att ställa sig på knä innan hon fortsätter ner mot naveln där hon kort låter tungan snudda vid den lilla buckliga delen på kroppen. Edita ställer sig lite bredbent och låter Lauras fingrar och tunga smeka sakta över hennes fitta. Bakom henne står en man som Erik inte såg först. Han har inga byxor på sig utan står med sin underkropp tätt mot Editas rumpa och håller henne om midjan. Mannen böjer sig fram och säger något till henne som nickar och vänder sig om för att lägga en arm om honom. Laura ställer sig upp, torkar sig snabbt över munnen med handen och tar sedan ett stadigt grepp om hans penis för att leda honom genom dansgolvet och de dansande mot andra sidan av rummet. De går så tätt förbi Erik, att han kan känna lukten av kåthet och kön och se upphetsningen i deras ansikten. 

 

Den kvinnliga sexualiteten är dock inte lika lättväckt som den manliga, men när den väl är väckt når den en styrka och en lidelse som både fascinerar och i början nästan skrämmer. Mannen som sannolikt aldrig från början haft en aning om styrkan i den kvinnligt och listigt dolda sexualitet kan få en stor överraskning. Som man är det bara att konstatera hur vår oförmåga till multipla orgasmer gör att den kvinnliga njutningen når en höjd och en intensitet, om den tillåts blomma ut i sin fulla styrka, vilken lämnar mannens hästlängder efter. De snyggaste och sexigaste tjejerna leker ofta med känslor och använder sex som en maktfaktor. Sexhunger, längtan och olycklig kärlek återspeglas därför i ögonen på de killar som inte riktigt når upp till dessa tjejers krav. Man kan bara hoppas att den här mannen klarar av att leva upp till deras förväntningar.

 

Erik går förbi en soffgrupp där Janne och Elin sitter, vilka har druckit mer eller mindre hela kvällen sedan middagen. De är likadana varje gång och är mest för sig själva, även om de gärna deltar i de gemensamma aktiviteterna som ikväll. Ett par som har fogat sig i sin nya verklighet och  numera inte vet något annat. Paret har haft ett flertal samtal med den terapeut som finns tillgänglig och tydligen har de haft positiva framsteg. Vilket är bra och ger goda signaler inför framtiden. Dock finns där ett orosmoment i form av att inte vilja, eller kunna släppa varandra ur sikte. Vilket kan resultera i ett visst tvångsbehov gällande närhet och intimitet. Det blir oftast mer uppenbart när de fått alkohol i kroppen och då kan det sluta lite hur som helst. Erik ser hur Janne knästående lutar sig lite vingligt fram och försöker ge Elin en kyss på munnen. Hon ställer sig på knä, lyfter på huvudet och möter hans läppar. De kysser, först trevande men snart snurrar deras tungor runt varandra i en ivrig dans. Även hans händer är först lite trevande men sedan blir de mer intensiva och han börjar smeka henne utanpå klänningen. Jannes händer är nu på upptäcktsfärd över dotterns rygg, och drar sig sakta längre och längre ner, tills han har hennes ljuvliga skinkor i sina händer. De stannar inte där utan glider vidare ner, smeker de bara låren sen upp och under kjolen. Elin är inte overksam hon heller utan lirkar upp knapparna i hans shorts och släpper ut hans lem i det fria. Erik som står relativt nära ser hur små hennes fingrar ser ut ovanpå den stora, liksom solbrända, penisen. Förhuden är tillbakadragen och ollonet är stort och blålila som ett plommon. Elin böjer sig ner och börjar nafsa på hans stånd innan hon tar den i munnen. Sen var det pang på rödbetan. Han knuffar ner henne på rygg i soffan, drar upp hennes klänning till midjan. Därefter lyfter han upp sin dotters ben i luften med ena handen och drar ivrigt av Elin de tunna svarta spetstrosorna och masserar den lilla bullen med tummen medan flickan tar en klunk ur vinflaskan som hon på ett magiskt sätt trollat fram. Där ligger hon på rygg i soffan likt en bebis som behöver bytas på. Med fötterna mot taket och ett härligt inbjudande välansat sköte med stora, fuktiga blygdläppar som öppnar sig likt kronbladen på en blomma och framhäver den ljuvligaste av alla hennes kroppsöppningar. I den här positionen och med det dunkla ljuset tycker även Erik att hon är otroligt vacker, otroligt sexig och väldigt inbjudande. Tydligen anser Janne det också, för han ställer sig på knä mellan hennes ben och trycker resolut in sin penis i sin dotters väntande sköte. Han tar tag om hennes höfter med båda händerna och trycker sig centimeter för centimeter in i hennes väntande väta. Elin verkar vara rejält upphetsad och tar strax in hela lemmen från det känsliga ollonet till roten utan problem. Hon flämtar, frustar, flåsar och ger upp ett litet skrik som blir högre och högre varje gång hon bottnas. Båda två andas häftigt och stönar under den råa, nästan djuriska, sexakten. Alla världens bekymmer är borta och allt som finns i deras värld är sex och njutning. Med ett par sista stötar tömmer Janne sig så strax i hennes innanmäte. När hans organ pulserar och spottar ur sig det sista av den varma säden får även hon en efterlängtad orgasm.  

 

Dessa två är rätt enkla människor som drabbats av tragiska händelser men ändå lyckats få livet att gå vidare och även bli styrkta av det. Felicias pappa avundas dem lite grann, att bara kunna ge sig hän åt en av de mest grundläggande delarna i människans instinkter utan att tänka på konsekvenserna måste vara förunnat bara några få. Men vad är egentligen fri sexualitet? Att man har rätt till sin egen kropp och har rätt att ha sex med vem man vill? Även om samhället i stort fördömer deras sexualitet har de hittat en väg att gå och det verkar som om de får det att fungera. Ingen människa är perfekt. Däremot är olika saker mer eller mindre viktiga beroende på vilken typ av förhållande man har med personen. Bara för att sexualiteten är fri, så innebär det ju inte att alla vill eller behöver ligga utan urskiljning. Vill man bara ligga så är ju personlighet ganska oväsentligt, men vill du tillbringa resten av livet med personen så är personligheten extremt mycket viktigare. Och vill man som Janne och Elin hitta något meningsfullt och hållbart, med inslag av djup och allvar, så får man väl helt enkelt prioritera annat än perfekt fitta och kuk när man letar partner?

 

”Nej, nu får det vara slut med de filosofiska tankarna och jag får allt bli lite gladare till sinnet” Säger Felicias pappa högt för sig själv och tar ut en ny flaska med öl från de små kylskåpen som är placerade här och där i huset och sätter sig i en av soffgrupperna. Allteftersom ölen rinner ner i strupen känner han hur kroppen fylls med en behaglig värme och även en viss förnöjsamhet över hur väl detta eventet löpt ut. Trots allt har alla härinne en hel del gemensamt. Även om det ursprungligen är trista saker som knyter dem tillsammans, har dessa träffar blivit en sorts terapi och gemenskap för de flesta. Där man lärt känna varandra plus att man inte behöver dölja sina relationer utan kan visa vad man tycker om varandra öppet. En del av deltagarna likt Janne och Elin återfinns i de soffor som är utplacerade. Där man pratar eller hånglar, alternativt har regelrätt sex. Medan andra dragit sig undan till något av de rum som finns för lite mer intimare samspel i lugn och ro. Spriten flödar och med den har många hämningar släppt, men så vad då? 

 

Livet är för kort för att man skall begränsas av en massa moraliska förpliktelser som andra bestämt. Det är något de flesta härinne håller med om. Så länge inte andra far illa av vad som sker eller tar illa upp, bör det vara upp till varje person att själv få ansvara för sitt liv vid en viss ålder. Eller i samförstånd med andra parter. ”Jaja, givetvis finns det undantag och vissa saker som kanske inte bör ske”. Tänker Felicias pappa för sig själv, tar en liten slurk till ur sin flaska och ler åter förnöjt för sig själv. 

 

”Fan Erik! Din jädrans skinrullare” Hojtar en av männen som sitter i fåtöljen bredvid honom. Mannen gör det väldigt högt för att överrösta musiken. ”Det här är för jävla trevligt, alla verkar ha det bra och fattar hur reglerna funkar. Det är din förtjänst att vi är här och då menar jag verkligen här på jorden”. Mannen pekar med ett finger mot marken och höjer därefter sitt glas mot Erik och sveper sin drink. Magnus, som mannen heter. Har sina shorts vid anklarna och sin dotter Gabriella stående på knä mellan sina ben. Hennes blonda huvud guppar upp och ned medan hon intensivt och hungrigt suger honom. Han stönar vällustigt och blundar, lutar sig tillbaka i sin fåtölj med glaset i ena handen och den andra som glider genom det tjocka blonda hårsvallet. Gabriella tittar för ett ögonblick upp under tiden hon masserar sin pappas pungkulor. Ett brett leende sprider sig över hennes läppar och hon sänker återigen ner munnen över hans kladdiga stake. Hennes ena kind trycks ut från insidan för varje gång han stöter in kuken i hennes mun. Gabriella drar upp sitt huvud och en tjock sträng saliv löper mellan det glansiga ollonet och hennes läppar. Hans fingrar flätar sig in i hennes blonda silkeslena hår och för hennes huvud upp och ner på sin kuk.

 

För en del som Magnus, har den här gemenskapen räddat inte bara hans liv utan även hans dotter. Många härinne har en liknande historia eller bakgrund, där man på ett eller annat vis förlorat inte bara nära och kära utan även fotfästet i tillvaron. I deras fall var det ett butiksrån i en guldsmedsaffär som gick snett, där hans fru och minsta dotter fick sätta livet till. Rånarna blev nervösa och sköt vilt omkring sig i lokalen, tre döda och två svårt skadade blev följden. Det ledde till att han och äldsta dottern blev ensamma i livet. Många gånger vet man inte hur man skall gå vidare, en del sluter sig. Andra börjar dricka eller nyttja droger för att glömma. Efter två år där båda varit starkt avtrubbade och mer eller mindre apatiska samt bara existerat. Kom vändpunkten när han knullade sin egen dotter på en nyårsfest utan att någon av dem visste vem den andre var eftersom alla var utklädda. Han var där i egenskap av bekant med föräldrarna, hon kände en kompis kompis som bara ville bjuda med henne på något roligt. Magnus hade uppmärksammat henne under kvällen, utan att veta vem hon var tack vare maskeringen. ”Hon hade stora fylliga bröst, breda höfter och en härlig stjärt” Var Magnus kommentar till det hela.  Allt det var tillräckligt för att tända honom men därutöver betedde hon sig på ett sätt som signalerade "knulla mig" högt och ljudligt. Hon flirtade vilt omkring sig och drack rejält och det räckte för att han började dansa med henne i hopp om att det skulle bli något. Han hade inte en tanke på att det var hans dotter som dansade och rörde sig så sensuellt utmanande, mot honom. Magnus tyckte det verkade utveckla sig fint, och att han inom kort skulle få till det med henne. Båda var starkt upphetsade men även påverkade av alkohol och tabletter samt ansåg att det verkade vara en bra ide att leta upp ett rum i huset och idka lite intimare umgänge. Väl inne i ett mörkt rum slet de av varandra maskeringarna och kysstes passionerat utan att kunna se varandras ansikten. Hennes varma kropp trycktes mot hans och det slutade med att de gled ner i sängen och fortsatte kyssas och smeka varandra i liggande ställning innan de slutligen förenades. Deras passionerade och vilda älskog fick dock ett abrupt slut när dörren öppnades och lampan tändes och där i dörröppningen stod några av hennes vänner som tänkt använda rummet för liknande aktiviteter. I stället för att mötas av ett tomt rum fick de se sin vän stå på alla fyra och bli rejält påsatt bakifrån av sin pappa.

 

När båda parter förstod vem de hade sex med blev det en rejäl uppståndelse med tandagnisslan, gråt, förbannelser och hemgång under förnedrande former för båda. Å andra sidan var det första steget till en försoning med både sig själva men även med det som hänt de andra familjemedlemmarna. Mycket var obearbetat sen händelsen och hade satt sina spår som ingen av dem velat erkänna påverkat i så hög grad att de sjunkit så djupt att de inte ens känt igen varandra den kvällen. Efter den händelsen blev deras liv betydligt ljusare och insett att de egentligen inte vet vad som kan hända i morgon vilket gör det än viktigare att leva i nuet. Även om sexet inte kom förrän senare, som Magnus berättade, fördjupades deras relation och blev mer intensiv för att till slut resultera i en intimare relation. Där båda parter både gav och fick intimitet samt sexuell stimulans. 

 

Det var i den vevan Magnus kom i kontakt med Felicia och hennes pappa, eller egentligen var det Gabriella som över webben hittat ett forum där man pratade relationer, udda relationer bör tilläggas. Efter ett antal inlägg och trådar dök ett PM upp med en förfrågan om att träffas och diskutera IRL just det som var deras situation. Man träffades och beslöt att träffas igen och sedermera byggdes en relation upp. Vilket ledde till att man är där man är idag. Den som tror att allt går så lätt som det gör i sexnoveller på nätet där far och dotter knullar jämnt utan krusiduller. Har inte förstått vad det hela går ut på. Inget av det här handlar om sex i första hand utan om att komma i balans och hitta sätt att hantera vardagen för personerna inblandade. Skulle det sedan resultera i intimare kontakter eller andra fysiska aktiviteter är det något som personerna själva får välja. I deras fall har båda gjort sina val och nu står hon här på knä mellan Magnus ben och slickar, suger hans bultande lem. Båda verkar vara nöjda med arrangemanget som sådant.

 

”Helvete...,” Stönar Magnus fram mellan sammanbitna tänder och ser på sin dotter som suger honom ivrigt. Han sprutar rakt ner i halsen på henne när hon är som längst ner mot roten på kuken med sin mun. Gabriella ryggar tillbaka lite av kraften och tar spjärn med båda händerna mot soffan, men hon tar allt. Erik kan bara se en liten droppe i ena mungipan på henne, annars sväljer hon precis hela satsen utan att så mycket som att blinka. ”Uuhhmmmff…” grymtar Magnus nöjt och klappar sin dotter på huvudet. ”Tack gumman, du är en ängel” Kommenterar han när de är klara och kysser henne därefter kärleksfullt på munnen. ”Puss, på dig med pappsen” säger Gabriella med ett leende, torkar sig om munnen och rättar till sin korta klänning. Därefter reser hon sig från golvet och går ut till dansgolvet där Erik ser hur Felicia nu står och dansar.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.