Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/10, 2021 kl. 14:53, av Plutten1

Olyckligt tillfredsställd, Del 1.

Del 1 av 7 i serien Olyckligt tillfredsställd

"Han stelnar till och i en enda hård stöt försöker tränga så långt in han kan. De därefter välbekanta stönandena från honom talar om att hans utlösning är nära. Alltför nära."

Ett litet tidsfördriv jag roat mig med att skriva under trista stunder.

Ursprungligen inlagd på andra sidor. Den är även lite omarbetad, då formatet blev konstigt. 

Vissa företag som omnämns finns i verkligheten men under andra namn. Jag har skrivit den som jag skulle vilja läsa andra noveller och därför är det inte ”sex” på varje sida. Men kom gärna med synpunkter.

Min förhoppning är att den ändå kan vara läsvärd. 


//Plutten

------------------------------------


Del 1. Förnedringen

Låser upp ytterdörren med en skakig hand. Det är svårt att koncentrera på låset när jag har en man bakom som kysser mig lätt på halsen. Direkt innanför dörren känner jag hur hans hand glider ner för rygg, svank och slutligen landar på stjärten. Kroppen reagerar direkt på hans tilltag. Det pirrar till i magen. Kan höra mig själv andas fortare, och hur det hettar till mellan benen. Mannen böjer sig fram och med en alkohol indränkt andedräkt stönar lite tyst i ena örat ”Du är så sexig. Jag vill knulla dig”. Innan han suger in örsnibben i munnen och nafsar lite. Han kupar handen runt min ena skinka och kramar lite försiktigt. ” Så… du är redan sugen?” Frågar jag med hes röst och ler. Smeker sedan med ena handen över hans byxfront. ” Mmm...jag är så kåt att jag kan dö.. ” Stönar han. ”Jag måste ha dig nu....” Maken omfamnar mig medan hans ena ben försöker glida in mellan mina. ”Men skulle vi inte kolla på film?” Retas jag och slår fnissande lite lätt med pekfingret på hans nästipp.”Senare...en snabbis bara...snälla...”. Innan jag hinner svara lägger han en hand på min axel och kramar lätt, trycker lite hårdare. Låter tummen cirkla fram och tillbaka över mitt nyckelben för att låta mig veta att... veta vad? . Att han är beredd? ”Vi har väl bara haft snabbisar de senaste fem åren” tänker jag trött. ”Okej men du får inte söla ner min klänning, jag har ingen lust att slänga in den på kemtvätt… igen!” 


Vi tar av oss ytterkläderna och utan att ett ord yttrats går vi hand i hand in i vardagsrummet. Det enda som hörs är klickandet från mina skor. Framme vid soffan vänder jag mig om och knäpper upp hans bälte, drar ner dragkedjan och hans stolta lilla kamrat sprätter ut i handen på mig. Snoppen är redan halvstyv. Tar sedan tag om den mellan tummen och pekfingret för att runka upp den. Jag böjer mig ner och ger en liten puss på ollonet och får lite av försatsen som runnit på läpparna. Suger sen in lemmen i munnen. Jag hör på hans stönanden att han gillar det.”Ahh...mmm, det räcker... res på dig”. Säger Erik och hjälper mig upp, hasar därefter upp klänningen till midjan och med ett ryck åker trosorna ner mot fötterna som jag kliver ur. ”Böj dig framåt och sära”. Stönar han. Villigt böjer jag mig långsamt framåt över soffan, särar på skinkorna så mycket det går med händerna. Min rumpa och mus är nu helt blottade. Maken kramar skinkorna hårt med sina svettiga händer. Smiskar till lite med sin ena handflata sedan den andra. Jag rycker till, stönar högt av hans handflator som lämnar röda fläckar på huden. Svankar med ryggen tills hela fittan ligger vidöppen för honom. Erik ställer sig mellan benen. Resolut drar han toppen på snoppen upp och ner i springan, som om han ska smörja upp den. Riktar därefter in sitt ollon vilket nu glänser av försats och saliv, mot vaginan. Den är redan härligt våt och svullen. Lemmen glider lätt in några centimeter. En välbekant känsla kommer över mig och det liksom ilar till i kroppen av välbehag. Jag biter mig i läppen för att inte låta alltför högt. Maken börjar jucka fram och tillbaka.”Ååååhhh du är så skön!” Väser han tyst mellan tänderna. Lustkänslan som fått fäste i mig gör att jag börjar gunga framåt med böjda armar och huvudet lätt framåtlutad. Ett tyst skri lämnar min strupe. Han är däremot allt annat än tyst. Grymtar och flåsar medan han stöter hårt i musen. Det smaskar lite grann när han kör pitten ut och in. Känner orgasmen närma sig och gnuggar febrilt min pärla för att hinna med. 


Efter en alltför kort stund, darrar maken till och klämmer hastigt om bakdelen tills han plötsligt kvider uppgivet. Han stelnar till och i en enda hård stöt försöker tränga så långt in han kan. De därefter välbekanta stönandena från honom talar om att hans utlösning är nära. Alltför nära. ”Nej… snälla, sluta inte… jag vill ha mer kuk…! ” Jag stönar, vrider och svankar, allt för att försöka få njuta så mycket som möjligt. Men han glider ändå ur mig. Sperman kommer över min rumpa i små skvättar. ” Akta klänningen...” kvider jag. ”...jag vill inte ha sperma på den...” Reser mig upp från min position och andas tungt. ” Oj förlåt...” Suckar han retsamt och plockar upp mina trosor från golvet för att torka av sin penis och min rumpa. Därefter hamnar de på golvet igen. ”Kan du ta och göra det lite skönt för mig med?” Viskar jag lite förföriskt och lägger mig ner i ena hörnet på soffan med benen vitt skilda. Klänningen är fortfarande uppkavlad som en korv över magen och blottar hur det glänser mellan blygdläpparna av väta. Blodet som strömmat till, har gjort dem svullna som två mjuka varma kuddar.  Smeker lite snabbt över min uppsvällda klitoris medan kåtheten inom mig fortfarande finns där. Huvudet susar av upphetsning. Erik kan inte undgå att se hur våt och upphetsad jag är. Att få känna hans hand mot mitt kön och hur fingrarna glider in är vad jag väntar på. Men han skrattar bara till och drar upp sin gylf. Rättar till kostymen, går och sätter på tv:n, för att därefter sjunka ner i andra änden av soffan. ” Det där får du ordna själv, jag är så trött att jag nästan somnar. Jag vet nog att du brukar göra det när du tror jag har somnat. ”. Harklar han sig och hostar till. ”Fegis,Ynkrygg, slapptask!! ” Skriker jag och kastar en kudde på honom.” Så du ligger och lyssnar du... ”svarar jag surt. ”..det har aldrig slagit dig att jag kanske inte är fullt tillfredsställd när jag gör så?”. Han ser på mig med en min som om jag kommer från en annan planet och försöker skratta bort det. ”Om du nu är så otillfredsställd kanske du kan hitta någon yngre som orkar hålla på hela natten. Jag har faktiskt ett krävande jobb som tar det mesta av mina krafter”. Säger han och zappar över till ekonomisidorna. ” Nä nu jäklar, jag brukar väl aldrig missunna dig någonting. Du brukar väl alltid få som du vill. Jag följer alltid med på dina fjantiga tillställningar med alla fjantar som är där och.. och...!”. Blir så frustrerad när jag reser mig upp från soffan och glömmer nästan bort att dra ner klänningen.


Jag börjar bli riktigt förbannad på honom med sina olater och småborgerliga inskränkthet. Han kan inte ens tänka sig att jag har behov och hål som också vill bli uppfyllda. ”Men du har kanske helt rätt, jag kanske skulle kunna hitta en fin ung kille. Som kan ge mig det du inte orkar med.” Jag andas tungt och mina kinder hettar till av ilskan över hans nonchalanta sätt mot mig. ”Det tror jag knappast.” Säger han utan att ens se på mig. ” Du tror inte det? Skulle du låta mig göra det om jag gjorde det då? ”Frustar jag fram och känner hur det hettar till av ilska på kinderna. ” Äsch en gammal kärring som dig, vem vill knulla dig?.”. Maken petar sig i ena örat och fortsätter titta på teven.” Ja, det tänker jag ta reda på i alla fall, för du tänker ju inte göra det.” Står trotsigt framför honom med armarna i kors över bröstet. Nu börjar han förstå att jag faktiskt menar allvar och sätter sig upp i soffan. Själv vet jag inte så noga längre. Jag är mest intresserad av att vinna meningsutbytet, men känner mig otroligt upphetsad och fortfarande upphetsad över tanken på mer sex som omväxling. Uppenbart är ju att jag inte kommer att få det av min man inom den närmaste framtiden.


Det har inte alltid varit såhär, innan barnen kom gjorde vi en mängd udda och spännande saker. Både med sex inblandat och andra spontana saker som att bara ta tåget ner genom Europa och åka hem igen. Helt galet men så underbart. Efter att våra två underbara barn kom, bestämde vi att jag skulle vara hemma så mycket det gick för att de aldrig skulle behöva komma hem och uppleva känslan av att vara ensamma. Vilket i sig innebar att Erik blev tvungen att jobba mer för att kunna försörja oss. Han jobbade och jobbade och jag tog hand om barnen samt hushållet, vilket medförde att vi nästan bara umgicks på helgerna och semestern. Tiden rullade på och vi tänkte inte så mycket på hur vi egentligen hade det. Erik fick bättre och bättre tjänster. Till slut startade han ett eget framgångsrikt företag, mycket tack vare hans energi och flit som egentligen var avhängigt av mig. Så det är väl så sant som det är sagt att bakom varje framgångsrik man står en kvinna, i alla fall i vårt fall. Trots att jag är fyllda 51 är mina bröst fortfarande inte hängiga, eller åtminstone inte jättehängiga. Och jag försöker hålla efter min kropp med motion, kanske inte varje dag men flera gånger under veckan går jag på gym. Dessutom simmar jag emellanåt. Även om det blivit en del kråksparkar och veck på kroppen. Så är det på det stora hela inte så illa att jag behöver lägga mig under kniven iallafall, som en del andra väninnor. Jag försöker att klä mig om inte seriöst så lite lagom sexigt. Inte så man ser ut som en del vilka tror de fortfarande är tjugo år utan som i kväll med en svart tight klänning. Knäkort, med slits över ena knäet och med tunna band över axlarna så mina former framhävs. Över det en kort kavaj som slutar precis över midjan. Under vill jag också vara fin, jag brukar frisera busken och lämna en liten tofs kvar överst. Ett par små svarta stringtrosor och tillika en svart balconette bh som stöd för att få bysten att se större ut. Till det ett par svarta stay-up och svarta högklackade skor. Klädd helt i svart brukar jag känna mig läcker. Numera är ju barnen vuxna och har flyttat hemifrån så de behöver inte se mig och känna sig generade över sin mamma. Eftersom alla barn tycker det är ”pinigt” när deras föräldrar gör saker som inte stämmer överens med deras syn på hur en förälder skall vara.


”Jamen, så gå då! Om jag nu är så fruktansvärd”. Frustar Erik med hög röst och återför mig till nuet.” Du är inte fruktansvärd men jag har också känslor och behov som jag vill få uppfyllda. Allt kretsar faktiskt inte runt dig jämt. Även om du tror det.” Min röst börjar stocka sig. ” Om du går nu så behöver du inte komma tillbaka förrän du tar ditt förnuft till fånga”. Fnyser Erik fram. ” Vad menar du med det?? För att jag vill ha igen lite av det jag ger, så kastar du ut mig. Nu är det du som är oresonlig, Erik.” Säger jag och tittar på honom med förvåning. ”Men snälla älskade Linnea, det var ju du som tog upp att du vill ha något mer, jag sa bara att jag var lite trött”. Han går fram till baren. Häller upp en liten whisky till sig och ser ut att vänta på mitt svar. ”Visst, fine! Är det så du vill ha det.” Jag går med arga steg ut i hallen, tar på mig min kappa och greppar den lilla väskan. Slänger igen dörren efter mig i ren ilska över hur inbilsk karlsloken är, så den gustavianska spegeln i hallen skramlar. Väl nere på gatan tittar jag upp mot våra fönster. Bakom en gardin står Erik och ser ner på mig med sitt whiskyglas i handen. ” Skitgubbe!” Skriker jag åt siluetten i fönstret samtidigt som jag ger honom fingret. Därefter vänder jag mig om för att börja gå framåt gatan. Molnen har dragit in från ingenstans och det verkar nästan som om de vill överraska alla stackars paraplylösa människor nere på gatorna. Ett blixtsken lyser upp i fjärran likt ett omen om vad som komma skall. Jag känner hur vattendropparna faller från luggen ner på min näsa för att sedan falla vidare mot marken. Med gråten i halsen drar jag kappan tätare runt mig för att slippa den allra värsta kylan och regnet. "Satans skor! Jag kommer ha skavsår i hundra år. Varför utsätter jag mig för det här?". Eftersom jag ändå blivit plaskvåt om fötterna bryr jag mig inte längre om att försöka undvika vattenpölarna. ”Fan vad  det regnar i det här jävla skitkuklandet!”. Det fullkomligt öser ner nu och jag blir bara våtare. 


Efter att ha promenerat en stund, stannar en taxi med sin gula skylt på taket tänd bredvid mig. Mannen i bilen rullar ner rutan och frågar på bruten svenska: ”Du behöva lift?”. Jag snörvlar till och tittar först på mannen. Svart helskägg, rakad skalle men snälla bruna ögon.”Ja, tack gärna.” Svarar jag, går runt bilen och sätter mig där bak samt kränger av mig kappan. Inne i bilen är det varmt, lite mjuk bakgrundsmusik och från backspegeln dinglar ett radband. På taxikortet står det hans namn, ”Muhammed”. ”Vart skall du?” Frågar Muhammed med mjuk röst. Dropparna på rutan glittrar från det sken som gatlamporna ger. Jag tänker efter medan dropparna brister en efter en och bildar små vattenfåror nedför bilrutan. Och svarar efter en stund. ”Jag vet inte riktigt, natten är ung och jag vill roa mig. Vet du något bra ställe?”. Min chaufför ser ut att tänka lite och svarar sedan med ett leende. ”Jag vet ställe, min kusin är dörrvakt där och han släpper in dig”.


Under tiden jag sitter i bilen försöker jag få upp värmen i mina händer som kylts ner av regnet. De små ytliga blodkärlen syns tydligt och ger huden en lätt blålila ton. Efter en halvtimmes körning är vi framme. Jag har torkat upp och är inte genomblöt längre, vilket får ses som en vinst ikväll. Det verkar vara rätt mycket folk ute. Inte speciellt konstigt kanske, det är lönehelg och vädret är ju trist. Folk står tålmodigt i den långa kön och väntar på att komma in. Även om en eller två gäster dyker upp och blir framvinkade av vakten medan vi sitter i bilen. ”Tänk att jag kan inte ens minnas när jag var på en bar sist. Allra minst ensam. Vi har nog varit ganska tråkiga jag och Erik”. Snörvlar till lite. ”Min kusin, vänta jag tutar”. Muhammed pekar på honom. Han tutar, vakten tittar mot oss. Mannen gör tummen upp och vinkar med ena handen.”Han är bra, tar hand om dig. Hälsa från mig därinne så får du första drink gratis. Annars det kosta micket”. Jag tackar Muhammed, betalar med kortet och lägger på lite extra dricks. Det är ju makens kort, han kan gott få betala. Kliver ur bilen, regnet och vinden piskar iskallt där ute. Det känns som gruset under mina fötter knastrar ovanligt högt. Kanske för att det känns nästan lite förbjudet att vara där, ensam. Mina bröstvårtor styvnar från det kalla regnet, men kanske även från den upphetsning jag känner över att inte veta något om vad som kan hända. 


Även om vägen från bilen till klubben är kort blir kläderna våta och klistrar sig tätt mot min kropp. Kusinvakten lotsar mig raskt förbi kön som en äkta VIP-person, och jag känner mig på bättre humör. Stannar till ett kort ögonblick och tar ett djupt andetag innan dörren öppnas. Det är varmt där inne. Njuter för en kort sekund över att vara inomhus igen. Vid garderoben inser jag när kvinnan bakom luckan frågar om något skall hängas in, att kappan ligger kvar i taxin som givetvis redan åkt. ”Nej tack, min kappa har jag glömt men maken får väl köpa en ny” Ler jag lite trotsigt mot kvinnan och går istället mot den stora spegeln vid toaletterna. Vid en hastig blick däri utbrister jag: ”Helvete vad jag ser ut, blöt, trött och jävlig!”

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.