Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/10, 2021 kl. 17:03, av RuterEss

Sir Tim

Del 2 av 4 i serien Hologram av dig

Det hade inte alls gått lång tid, högst en timma eller två, när jag hörde Haileys röst …

- Dator! Starta Sir Tim.

... och så stod jag åter i rummet.

 

Detta är del 2 av den fristående fortsättningen på Haileys novell ”Hologram av Dig” och jag har, med hennes medgivande, gett serien samma namn. Läs med fördel hennes novell (om Du inte redan gjort det) och min ”Hon kallade mig Darius” först. Annars blir det förmodligen obegripligt i vissa delar.

Förf. anm.


 

Det hade inte alls gått lång tid, högst en timma eller två, när jag hörde Haileys röst …

- Dator! Starta Sir Tim.

... och så stod jag åter i rummet.

- Hailey? Redan?

Hon log förläget. Jag log tillbaka och fortsatte.

- Jag hade inte väntat mer besök idag. Tidigast ikväll. Är du inte nöjd?

- Åhhh, Tim! Jag är mer än nöjd. Frågan är om du är det.

- Vad menar du? Varför skulle inte jag vara nöjd? Natten var ju fantastisk.

- Det är inte det jag menar. Din kropp, ditt ansikte, din ... eehhh … du vet. De är ju skapade för någon annan, med någon annan som förebild. Jag vill bara att det skall kännas bra. Bra för dig. Jag kan lätt återskapa den riktige Tim om du vill.

- Ingen fara. Och Tim är ju faktiskt borta. Visst var det konstigt i början, men jag börjar gilla kroppen du gett mig. Särskilt ... eehhh ... du vet, flinade jag. Men jag skulle vilja att du gjorde något för Darius. Han är lite grinig där inne. Ge honom en kropp. En själ, hur enkel den än må vara, måste ha ett kärl.

- Och sen då?

- Vaddå sen? Vill du inte använda honom?

 

Hon log förläget igen och rodnade sött.

 

- Nej, nu när jag träffat dig så vill jag inte ha någon annan. Frågan är vad vi gör med honom.

- Du kan väl tanka upp honom på AI Tectronics server och samtidigt ta bort mig därifrån. Vad dom skall bli förvånade. Dessutom kanske dom anser programvaran misslyckad och skrotar den, och då blir det bara du och jag. Glöm inte ta en backup på mig först bara, ifall något skulle gå snett.

- Bara du och jag ...

 

Hailey smakade dröjande på orden och sken sedan upp i ett leende som hade kunnat smälta en hel inlandsis.

 

- ... Det fixar jag Tim. Det fixar jag. Jag skickar ett mejl när jag är klar. Dator ... stäng Sir Tim.

 

Två dagar senare kom mycket riktigt ett mejl.

 

"Uppdrag slutfört. Hur skall vi fira?"

 

Jag svarade bara helt kort.

 

"Jag hör av mig"

 

Det var dags att börja planera.


 

Det tog ett par dagar att tänka ut vad jag ville göra och vad hon skulle kunna tänkas tycka om. Jag bestämde att lördagskvällen skulle bli bra och precis som första gången skickade jag ett mejl.

"Rummet vid stranden på lördag kl: 22.00. Det kommer ett paket på fredag. Ta på dig innehållet samt valfri överdel och högklackade skor. Ditt hår skall vara flätat i nacken. Jag kommer att se dig, men du kommer inte att kunna se mig.

Sir Tim"


 

Sedan startade jag holodecket av rummet på stranden på Kamyria, fäste ett rep i taket vid sängens fotände, lade benspridaren, med ankelmanschetterna redan monterade, (underligt att jag hade blivit så förtjust i den) på överkastet. Den stora analpluggen av stål, som jag använt senast bestämde jag att den skulle ligga framme, fullt synlig, när hon kom. Detta enbart som avledande manöver. Jag hade nämligen köpt en ny, minst lika grov, i svart silikon och som dessutom hade vibrator. Den, och glidmedlet, gömde jag under huvudkudden. Ögonmasken och handfängslen hängde jag på sängstolpen. Dessutom hade jag ett par andra överraskningar med mig. På ett bord, lite i skymundan hade jag ett nytt vibrerande ägg, också det svart och betydligt större än det jag använt senast, och även detta styrt med en fjärrkontroll, en Magic Wand och en sporre, en sådan med ett runt taggigt hjul som jag hade sett i många Westernfilmer.


 

Hailey hade vid något tillfälle sagt att "man tager vad man haver" och sporren var något hon hade. Lite oklart varför dock. Visserligen hade hon hästar, men en dylik tingest var knappast något som var lagligt att använda på dem. Kanske var det ett prydnadsföremål eller kanske hon rent av hade en fantasi om den. Jag hoppades på det senare. Sedan bytte jag om. Ett par svarta jeans och en svart linneskjorta, ingenting mer. Skjortan lämnade jag helt uppknäppt för att kunna få lite hudkontakt om jag ville.


 

Exakt klockan 22.00 steg Hailey in i det svagt upplysta rummet. Det var egentligen bara den stora sängen som var belyst med levande ljus, resten av rummet låg i dunkel. Hon stannade vid sängens fotända. På sig hade hon en stor knallröda T-shirt. Den var så stor att hon bar den som en kort klänning, åtdragen i midjan med ett smalt skärp.

 

- Sir?

 

Hon var med på att leken redan börjat. Bra.

 

- Sir?

- Stanna där du är Hailey och vänd dig om.

- Yes Sir.

 

Hon vände sig om och stod nu med ryggen mot mig. Håret var flätat, precis som jag begärt, i en lång stram fläta som nådde gott och väl ner till midjan. Hon väntade spänt.

 

- Sir?

- Lossa skärpet, ta av det och häng det över sänggaveln.

 

Sakta knäppte hon upp och gjorde som jag sagt.

 

- Klänningen. Tag av den. Sakta.

 

Hon korsade armarna framför sig, greppade tyget och drog den oändligt sakta över huvudet. Väntade igen.

 

- Ögonmasken. Du ser den?

 

Hon nickade.

 

- Ta på den.

 

Hon sträckte ut handen och tog den, lade nackbandet i en ögla runt flätan och drog sen ner den över ögonen. Sedan stod hon stilla.


 

Jag lämnade min plats i skuggorna och gick fram till henne. Underkläderna jag köpt passade henne verkligen. Cheeky-trosorna med lite bredare resår skar in precis lagom och markerade fint hennes vältränade rumpa. Brösten, som inte var stora men inte heller små, lyftes precis lagom av Bh:n, en liten halvkupa som nätt och jämnt täckte bröstvårtorna. De höga klackarna fick hennes ben att se fantastiska ut. Mycket längre och smäckrare. Jag log för mig själv. Det fanns ju egentligen ingen logik i att ge henne snygga underkläder bara för att sedan ta av dem på en gång, men jag hade aldrig sett henne påklädd ... eller halvklädd, hon hade alltid varit naken under den röda kimonon, men de här underkläderna framhävde verkligen hennes fantastiska och vältränade kropp.

 

Jag konstaterade att det varit värt varenda krona, vilket i och för sig var lätt för mig att säga ... fakturan skulle ju gå till henne. Jag lät ett finger, helt lätt stryka över hennes hud, ifrån hennes vänstra axel över det vänstra bröstet, ner lite i klyftan, över det högra och upp till hennes högra axel. Sen gick jag runt henne. Lät båda händernas fingertoppar stryka från axlarna, ner längs ryggraden till hennes skinkor som jag först smekte, sen greppade lite lätt innan jag till sist daskade till den högra med handen.

 

Överraskningen, snarare än smärtan, fick henne att rycka till. Så ställde jag mig riktigt nära, knäppte upp Bh:n med den ena handen, föste axelbanden ner över hennes armar och lät den falla till golvet. Jag tog handfängslen från sängstolpen, knäppte fast de breda läderarmbanden, ett på vardera handled och fäste ihop dem bakom hennes rygg, lutade mig framåt, lät händerna söka hennes bröst, krama dem, känna bröstvårtorna styvna under mina fingrar. Hennes händer nuddade framsidan av mina jeans och en suck undslapp henne när de utforskade det som sakta växte där inne. Jag böjde ner huvudet, och med näsan under hennes käkben drog jag in hennes doft och kysste henne på halsen. Det märktes hur hon rös till när mitt skägg kittlade hennes hud.

 

Så plockade jag fram sporren som jag haft i bakfickan, skakade den lite lätt med armen hängande rakt ner. Den spröda klangen från trissan nådde hennes öron och hon lystrade direkt. Jag höjde upp den i höjd med hennes huvud och satte kraftig snurr på det taggiga lilla hjulet. Det sjungande metalliska ljudet från den snurrande metallbiten lockade fram ett litet leende på hennes läppar. När jag sedan sakta rullade det lilla hjulet över hennes högerarms nakna hud drog hon häftigt efter andan, och höll den en liten stund, under det att trissans vassa taggar klättrade uppåt mot axeln. Jag tryckte inte löst, men inte hårt heller. Varje spets lämnade ett litet rött märke efter sig, från armbågen, över axlarna, ner mellan brösten, vars bröstvårtor stod stenhårda rakt ut.

 

Jag hade förflyttat mig och stod framför henne, lät hjulet färdas neråt, längs mittlinjen, över magen och hon hade precis börjat andas igen när den första taggen trängde igenom trosan tunna tyg och träffade venusberget. Än en gång andades hon in häftigt och då lutade jag mig in, greppade hennes nacke med vänster han och kysste henne samtidigt som jag lät sporren vila precis vid skårans topp. Först verkade hon överraskad av min kyss, men sedan släppte hon ut luften och mötte mig med tunga och allt. Min, och jag tror även hennes, puls steg när våra tungor virvlade runt varandra.

 

Just som jag kände att hennes mun blev girigare tog jag ett snabbt steg bakåt. Jag tror hon var beredd på det för hon gjorde ett försök att hålla mig kvar genom att bita mig i underläppen. Det sved till lite och jag kände med fingret där hon bitit. Det blödde inte, men det skulle nog bli lite svullet till morgonen. Jag betraktade henne. Hon stod helt stilla, andades tungt, med huvudet lätt framåtböjd, något vridet åt sidan och lyssnade efter mig.

 

- Hailey.

- Sir.

 

Klangen i hennes röst var skarp, nästan trotsig.

 

- Minns du vad jag sa förra gången.

- Sir?

- Minns du?

- Sir. Att jag är din att nyttja, Sir.

- Och?

- Och din att tillfredsställa ... Sir.

 

Rösten hade mjuknat betydligt vid hennes sista svar. Jag gick runt henne, ett helt varv denna gång, och hon lyssnade efter mina steg. När jag kommit hela varvet runt greppade jag hennes axlar och vände henne så att hon stod med ansiktet mot den stora sängen och dess gavel precis framför sig, kommenderade henne att stå stilla och gick för att hämta benspridaren som jag släppte i golvet bakom henne med en skräll. Hailey anade säkert vad det var, för hon började trampa otåligt med fötterna, likt en tävlingshäst inför ett lopp.

 

Jag lade vänstra handen på hennes axel. Lät fingrarna följa hennes arm neråt, fortsatte över midjan, höften, över låret, underbenet hela vägen ner till vristen, grep om den och tvingade henne att flytta ut högerfoten. Så plockade jag fram ankelmanschetten och spände den om hennes vrist. Efter det lät jag handen följa insidan av hennes högra underben upp längs insidan av låret. När jag nådde platsen mellan hennes ben lät jag handen söka sig lite framåt.

 

Där var redan varmt och fuktigt och jag var frestad att känna efter innanför tyget, men det fick vänta till senare. Jag lät i stället handen färdas ned längs hennes vänstra ben, nådde fram till vristen och gav henne ett tecken att flytta foten. Utan vare sig protester eller motstånd flyttade hon foten utåt, precis tillräckligt för att jag skulle kunna spänna fast den andra manschetten.

 

Jag tog ett steg bakåt och betraktade henne. Hon såg fantastisk ut. Hela bilden var som ett konstnärligt erotiskt foto. De breda axlarna, den smala midjan, armarna fastspända bakom henne, de spelande musklerna i ryggtavlan, den långa blonda flätan som följde ryggraden hela vägen ner till trosans kant. Benen … välformade, näst intill skulpterade, från höften ända ner i de högklackade skorna, nu placerade brett isär. Väntande. Hon skulle inte behöva vänta länge till.

 

Jag tog av mig skjortan och slängde den på stolen jag suttit i när hon kom in och gick sedan in så nära henne att håren på mitt bröst nuddade hennes bara rygg, stack näsan intill hennes nacke och andades in. Samtidigt kände jag hur hennes ena hand ännu en gång trevade längs framsidan av mina jeans. Jag hade haft på känn att hon inte skulle kunna låta bli och lät henne hållas en liten stund. krama, känna, smeka det som bultade där inne, känna vad som väntade henne senare.

 

Men så greppade jag om hennes handled, höll fast den, lutade mig in och viskade.

 

- Hailey?

- Ja Sir.

- Minns du säkerhetsorden sedan sist?

- Ja Sir.

- Bra.

 

Utan vidare förklaring eller order tog jag repet som hängde ifrån taket i en av de öglor som det fanns gott om i det här rummet, slog en knut med dess ena ände om karbinhaken mellan hennes händer, och började hissa upp hennes armar bakom henne. På det sätt hon var fjättrad hade hon nu inget annat val än att böja sig framåt, över sänggaveln, tills hon stod vikt över den med armarna sträckta snett uppåt bakåt, fortfarande med fötterna brett isär på golvet. Jag band repet i den höga svarvade sängstolpen och gick för att hämta ägget och pluggen.


 

Väl tillbaka tog jag analpluggen och drog det kalla stålet uppåt längs hennes nakna lår, upp emot skinkan, bara för att låta henne känna den, känna igen den. Hon skruvade på sig, det lilla hon nu kunde i den ställningen, och vred huvudet åt vänster. Ett litet leende såg ut att spela i hennes mungipa. Så? Hon ville ha den? Jag lade den ifrån mig och tog tag i hennes trosor. Nu gällde det. Hade jag valt ett par som var tillräckligt töjbara? Jag lirkade resåren över hennes höfter och vrängde dem nedåt mot låren. Det gick inte att dra ned dem så långt, men fullt tillräckligt för att jag skulle komma åt där jag ville.

 

Så tog jag fram glidmedlet, smorde grundligt in pek- och långfinger, lade sedan en rejäl klick mellan hennes skinkor och började massera hennes anus. Först bara runt det, i cirklar, utan särskilt mycket tryck, men snart med mer tryck, mer och mer centrerat, mera bestämt och med riktning in mot mitten, in i henne. När mitt långfinger äntrade hennes anal hörde jag henne stöna tyst samtidigt som hon släppte ut luft. Jag kände att hon redan var avspänd, mottaglig, redo för mer, så jag fyllde genast på med pekfingret också. Även det gled in utan några större besvär. Hade hon värmt upp sig själv innan hon kom hit?

 

Jag tog fram den nya pluggen, lät en klick glidmedel landa på toppen, betraktade den när den sakta började rinna neråt, fångade den och smorde ut den i ett jämnt lager. Den glimmade matt i den svaga belysningen när jag satte den spetsiga änden mot hennes rosett och började trycka. Haileys andning skvallrade om både upphetsning, förväntan och njutning när den sakta gled in. När den tjockaste delen nådde den yttre muskeln hejdade jag den, höll den stilla. Ett missnöjt grymtande undslapp henne.

 

- Hailey?

- Sir.

- Vill du ha den?

- Ja.

 

Jag började sakta dra ut den igen.

 

- Vill du ha den?

- Ja, jag vill ha den.

 

Jag drog ut den ännu längre. Innan jag hann fråga igen kom hon på sitt misstag.

 

- Ja tack. Jag vill ha den … Sir.

 

Jag svarade henne inte utan grymtade bara nöjt och började trycka in den igen. Jag stannade inte som jag gjort nyss utan lät den bara sakta glida inåt till dess att hennes kropp tog över och tog emot den. Jag såg hur hon log och spann som en katt vid ett fat med grädde.

 

- Sååå? Du gillar den?

- Mmmm, ja Sir.

- Få se hur du gillar det här då.

 

Jag greppade om pluggens T-formade ytterdel och tryckte på strömbrytaren. Det kändes, mer än det hördes, hur den började vibrera, följd av en förvånad flämtning från Hailey.


 

Nu var det dags för ägget. Jag gick först och tvättade av händerna innan jag plockade fram det, smorde in det noga och tryckte på ”on”. Det startade med ett dovt, knappt hörbart, brummande. Med fjärrkontrollen ökade jag intensiteten stegvis tills det, efter nio steg, gick på sin högsta nivå. Nu lät det som om vi hade en bålgeting i rummet. Jag såg hur Hailey vred lite mer på huvudet och lyssnade. Snabbt sänkte jag igen till den lägsta nivån, gick fram och gick ned på knä bakom henne, trädde in handen mellan hennes ben och kände efter. Den helt släta huden vid hennes kön var len och lätt fuktig. Öppningen däremot var drypande våt och svullen. Med handflatan neråt stack jag prövande in två fingrar mellan de, av hennes safter, glimmande inre blygdläpparna. Jo … g-punkten kändes där mot mina fingertoppar, tydlig och blodfylld. Hon var redo.

 

För ett ögonblick tvivlade jag på att det skulle fungera. Det verkade som att det var för trångt mellan henne och trosan, att hand OCH ägg inte skulle få plats. Men efter lite lirkande så hade jag det till sist framme vid hennes öppning. Nu ställde jag mig upp för att kunna se hennes reaktion, bara höll det mot henne, lät det vibrerande ägget bara nudda hennes hud, hennes kön. Jag höjde intensiteten ett par steg på fjärrkontrollen. Hon drog in luft och höll andan ... väntade … väntade på att få det i sig.

 

Jag bestämde mig för att inte dra ut på det, utan lirkade in det utan vidare omsvep. Fast det var så stort gled det in förvånansvärt lätt och till slut var det bara den smala ”svansen” som stack ut. Ett tyst hummande hördes i rummet, som om det inte kom från hennes mun utan snarare från djupt inom henne.

 

- Hailey?

- Sir.

- Vill du ha mer?

- Ja Sir.

 

Eftersom jag inte skulle kunna komma åt analpluggen senare, när jag dragit upp trosan igen, satte jag upp den på sin högsta nivå. Nu hördes dess starka motor tydligt i det i övrigt tysta rummet. Hailey flämtade till, drog djupt efter andan och skruvade på höfterna, det lilla som nu gick, där hon låg vikt över sänggaveln. Jag drog trosorna till rätta. Kanske till och med lite högre än hon haft dem innan, så att de på det viset skar in lite mer mellan skinkorna. Jag tog fram sporren igen, snurrade det klingande hjulet så att hon skulle höra det och satte sedan dess taggar mot hennes hud, högt upp på utsidan av hennes lår, i det lilla veck som bildas där låret möter skinkan, och lät hjulet följa det inåt mot mitten, längre in, längs troskanten, tills det befann sig i höjd med hennes venusberg. Där vände jag inåt över trosans tyg tills hjulet befann sig på den punkt där jag stannat förra gången. Jag väntade … lyssnade … hörde hur Hailey andades in genom näsan och ut genom munnen. Också hon väntade.

 

Med bara lite hårdare tryck från min hand trängde taggarna på trissan in genom trosans tyg. Hon flämtade till när det kalla stålet träffade hennes varma kött. Jag avvaktade. Iakttog henne … hennes andning … åter igen in genom näsan och ut genom munnen. Kontrollerat. Var det rädsla? Nej. Snarare anspänning … förväntan. Upphetsning? Definitivt upphetsning. Jag var tvungen att känna efter. Jag lade undan sporren. Den hade gjort sitt, fyllt sitt syfte, och lät handen följa trosans rundning fram emot hennes sköte. Värmen och vätan slog genast emot mina fingertoppar. Det lilla plaggets flortunna tyg var det enda som hindrade hennes vätskor från att rinna ner längs hennes ben.


 

Jag bestämde mig för att ta av trosan. Tidigare hade jag noterat att det låg en sax i ett av sängborden, så jag gick och hämtade den. Försiktigt stack jag in den under troskanten på hennes högra sida och började klippa. Saxen hakade i och fastnade lite grann, så det tog en liten stund, men till slut hade jag frigjort det ena benet och på det sättet gick det att hasa ned trosan längs vänsterbenet, där jag lämnade den vid vristen. Därifrån lät jag högra handens fingertoppar följa benet uppåt. Innan handen hunnit hela vägen upp så fann den en droppe på väg nerför hennes ben.

 

- Herre gud Hailey! Så våt?

- Ja Sir.

- Vad skall vi göra åt det då?

- Vad du vill. Du får göra vad du vill, Sir Tim.

- Vi får väl se.

 

Jag tog fjärrkontrollen till ägget och satte mig sedan ner med ryggen åt hennes håll, lutade mig in mellan hennes ben och vände munnen uppåt. Hennes savande sköte var precis framför min mun så jag började med att blåsa lite. Det hördes ingen reaktion,men jag såg hur hennes underlivsmuskler arbetade, rörde sig. Anspänningen gjorde att det behövdes väldigt lite stimulans för att ge effekt. Jag skruvade upp ägget till halv styrka. Ett stön uppifrån sängen skvallrade om att det kändes. Så sträckte jag ut tungan, nuddade hennes klitoris och drog mig sedan tillbaka.

 

- Aaahhhh!!!

 

Jag slickade den igen. Lite hårdare den här gången och backade sedan.

 

- Åååhhhmmm!!!

 

Ännu en gång närmade jag mig, men i stället för att bara retas så sög jag in hela klitoris och dess kappa i munnen, sög hårt och masserade den med tungan.

 

- AaaaaaAAAaaaaAAAAaaaaAAAAAaaaaAAAAAA!!!

 

Orgasmen fick hennes fitta att pulsera, röra sig i kramper. Det var dags för nästa steg.

 

 

Jag reste mig upp och gick och hämtade wanden, lade lite glidmedel på toppen för att det inte skulle skava och satte sedan igång den på halvfart. Dess dova brummande avslöjade att den var försedd med en kraftfull motor. Jag tog ett steg framåt och lät dess vibrerande huvud nudda hennes blygdläppar.

 

- Hmhmhmhmhm.

 

Det lät nästan som ett skrockande skratt. Sedan blev hon tyst. Väntade. Jag höjde vibratorn igen och höll den lite längre fram den här gången, tryckte lite hårdare och höll kvar den lite längre.

 

- MmmmMmmmMmmmMmmm.

 

Sådär ja. Nu började det ta sig. Det var dags att maxa allt. Både wanden och ägget satte jag upp på högsta hastighet, vilket ju pluggen redan hade och sedan pressade jag vibratorn direkt mot hennes klitoris. Hailey reagerade som om hon fått en stöt. Hennes ryggmuskler spändes, benen och skinkorna darrade och hon rörde sitt underliv i långsamma juckande rörelser. Ett rop tog form i hennes strupe.

 

- Mmm ... Mmm ... MMmm ... MMMM ... MMMAAH ... MMMMAAAAHHH ... MMMMAAAAHHHHH ... AAAAAAHHHH!!!!!

 

Orgasmen som rev hennes kropp fick henne att spänna ryggen och resa den från sängen så att den stod vinkelrätt ut ifrån sänggaveln. DÅ passade jag på att sträcka upp repet, som gick ifrån handklovarna runt hennes handleder och upp till taket, så att hon inte skulle kunna falla tillbaka ner igen.

 

Jag förankrade repet i sängstolpen igen, stängde av och lade ifrån mig wanden, sänkte med fjärrkontrollen ägget till halvfart och gick sedan runt till sidan av sängen och såg på henne. Ställningen var närmast grotesk, men hon verkade klara det, även om hon hängde med huvudet.

 

- Hailey.

 

Hon hajade till och vred på huvudet.

 

- Mmm, Sir?

- Nöjd med vad jag givit dig så här långt?

- Ja ... Sir.

- Gott. Då är det inte mer än rätt att Du ger mig något.

 

Medan jag talade hade jag knäppt upp mina jeans, klättrat upp i sängen och ställt mig på knä framför hennes ansikte. Jag knäppte upp gylfen, hasade ner jeansen lite och lyfte ut min kuk. Den var inte helt styv men kraftigt blodfylld. Med handen tog jag tag om hennes haka och lyfte huvudet uppåt så att hon hade ansiktet mot mig.

 

Så styrde jag mitt stånd mot hennes läppar, gned toppen mot hennes mun. Hon särade på läpparna och sträckte ut tungan, lät den följa ollonets fläns tills hon hittade min piercing. Ett snett leende spelade för ett ögonblick i hennes ena mungipa innan hon öppnade munnen och gav mig tillträde.

 

Sakta gled jag, längs hennes tunga, in i hennes munhåla, och när jag kommit en bit in slöt hon läpparna runt mitt skaft och började suga. Första hårt, för att få den att hårdna ytterligare. Sedan, när jag blivit riktigt styv, sög hon mjukare och pressade på mer med tungan, lekte med mig i munnen, virvlade mot piercingen.

 

Det märktes rätt snart att det var svårt för henne att hålla huvudet uppe, så jag tog tag om flätan, precis inne vid huvudet, och drog det bakåt, hittade rätt vinkel och började sedan munknulla henne sakta men bestämt. Hela tiden sög hon och gav ifrån sig ett hummande ljud, vars vibrationer kittlade härligt skönt i mitt styva skaft.

 

- MmmMmmMmm ... MmmMmmMmm ... MmmMmmMmm

 

Hon var så otroligt bra med munnen, och synen av min kuk som gled in och ut i den var så upphetsande, att det skulle bli en prövning att hålla orgasmen på avstånd, så jag började prata med henne, bara för att få skifta fokus.

 

- Du är duktig Hailey.

- MmmMmmMmm.

 

Jag satte vänsterhanden vid hennes käke och bak mot nacken för att stötta henne ännu bättre.

 

- Du suger bra.

- MmmMmmMmm.

 

Den synen. Huvudet med den långa blonda flätan, med min kuk i munnen. Herre Gud. Jag blev tvungen att blunda, samtidigt dom jag fortsatte tala.

 

- Riktigt bra. Känner du hur hård du gör mig? Riktigt hård.

- MmmMmmMmm.

 

Jag vet inte om det var upphetsningen som styrde mig. Kanske. I vilket fall så ökade jag successivt tempot och tryckte mig längre och längre in tills jag kände hur jag slog emot något längst där inne. Hailey hostade till och jag drog mig snabbt ur. Hon fortsatte hosta och fräsa i närmare en halvminut och saliven hängde i långa sega strängar från hennes mun.


 

Jag tog en hörna av täcket och torkade bort det värsta medan jag talade lugnande till henne.

 

- Så så Hailey. Det är bra. Det kommer att bli bra. Säg bara till om du vill sluta. Du vet att du får.

 

Hon harklade sig lite till och svarade med grötig röst.

 

- Ja, Sir. Jag vet Sir. Men nej ... jag vill inte sluta ... Sir.

- Okej.

 

Jag sa inget mer. Jag drog upp jeansen lite och förflyttade mig ur sängen och bort till platsen bakom henne. Det var dags att ta ur ägget. Med handen sökte jag rätt på den lilla tampen som stack ut ur hennes sköte och började dra. Men det gick trögt. Höll hon emot?

 

- Så du vill ha det kvar?

- Ja Sir.

- Verkligen?

- Ja Sir.

- Men det får du inte.

 

Hailey grymtade till i missnöje när jag med ett ryck avlägsnade ägget, stängde av det och slängde det på sängen, samtidigt som jag med vänster hand masserade hennes dyblöta sköte.

 

- Men du, Hailey. Om du inte får ha ägget? Vad vill du ha då.

- Kuk.

 

Klatsch!

 

Min högerhand landade med en smäll på hennes högra skinka. Hon stönade till.

 

- Mmmm!

- Vad vill du ha?

- Jag vill ha kuk.

 

Klatsch!!

 

Med högerhandens baksida träffade jag den vänstra skinkan.

 

- Aaahh!!

- Vad?

- Kuk ...

 

Klatsch!!!

 

- Aaahh ... Sir ...

 

Klatsch!!!

 

- ... jag vill ha kuk!!!

 

Jag hade på känn att hon svarade fel med flit … spelade mig ... att det var precis det här hon ville ha, så jag lät henne hållas. Vänstern gjorde nu högerhanden sällskap och bearbetade hennes båda skinkor tills de var blossande röda och hon ropade.

 

- Aaahh!!!

 

Klatsch!!!

 

- Kuk Sir!!!

 

Klatsch!!!

 

- Jag vill ha KUK!!!

 

Smack!!!

 

- KNULLA MIG SIR TIM. SNÄLLA KNULLA MIG!!!

 

Smack!!!

 

- SIR!!! PLEASE!!!

 

Jag hasade ner jeansen igen, lite längre den här gången, så att kuk och kulor hade fritt spelrum. Under tiden jag smiskade henne hade jag tappat lite tryck, men efter ett par drag med handen stod min stolthet snart stenhård igen. Jag kom på att jag nog borde sänka intensiteten på analpluggen för att inte själv komma för fort, gjorde så, siktade sedan in mig och lät toppen på ollonet nosa lite i hennes drypande öppning.


 

Så tog jag tag om hennes långa fläta, lindade den runt högerhanden, drog hennes huvud uppåt bakåt och med ett stadigt tag med vänsterhanden om hennes höft stötte jag till. Hårt. Snabbt. Bestämt. Ända in i botten.

 

- AAAHHH!!! YES SIR!!! THANK YOU SIR!!!

 

Jag log lite för mig själv, för jag mindes förra gången, då hon också slog över till engelska när hon blev riktigt upphetsad. Sakta drog jag mig ut, tills bara yttersta toppen var kvar i henne, och sen tryckte jag mig in igen, minst lika snabbt och hårt.

 

- MMMMMM!!! YES... SIR TIM!!! FUCK ME!!! FUCK ME HARD!!!

 

Hon ville bli tagen hårt. Hårt skulle hon få. Jag började knulla henne taktfast och i ett tempo där jag kunde lägga maximalt tryck i varje stöt. Hailey ruskade till framåt varje gång jag bottnade i henne, hon knäade av ansträngningen och låg nu med hela sin vikt på höftbenen mot sängens gavel. För varje stöt stönade hon högt.

 

- AAAAAAAHHHH!!! UUUUUHHHMMM!!! YESSSSS!!! OOOOHHH!!!

 

Efter att ha knullat henne så i kanske fem minuter kändes det att hon troligen inte hade långt kvar. Även jag började närma mig det oundvikliga slutet. Jag släppte greppet jag hade om hennes fläta så att hennes huvud föll framåt. Sedan ställde jag upp hastigheten på pluggen till dess högsta, greppade hennes båda höfter och började pumpa ursinnigt in i henne.

 

Reaktionen kom snabbt. Hailey stönade högre och högre, och hennes fitta kramade hårdare och hårdare om mitt stånd. Vibrationerna från analpluggen kändes tydligare och tydligare, och ju hårdare hennes inre kramade om min kuk, desto mer kändes den och pluggen mot hennes bakre slidvägg. Varenda muskel i hennes rygg, axlar och armar spändes som fiolsträngar. Hennes ben och underliv likaså. Huvudet höjdes sakta tills nacken var bakåtböjd som som i dödskramp, svett rann i stora droppar längs hennes ryggrad och ett ljud steg från hennes inre och upp genom hennes strupe.

 

- OOOOOOAAAAAAAAAAHHHHH!!!

 

Hennes slidmuskler kramade om mig så hårt att jag knappt kom varken framåt eller bakåt, samtidigt som orgasmen slet i hennes kropp så till den milda grad att hon bara stod och skakade, hängande i sina bakåtvrängda armar. Själv var jag så oerhört nära nu att det räckte med tre ursinniga stötar för att ta mig hela vägen. Hennes röst blandades med min för var gång jag bottnade i henne ...

 

- AAAAHHH!!! AAAAHHH!!! AAAAAAAAAAAHHHHHH!!!

 

... och till sist tömde mig djupt in i hennes krampande inre. För ett par sekunder blixtrade det för ögonen och jag drabbades av tunnelseende , men trots det uppfattade jag att Hailey hängde som en trasdocka i sina rep. Nu blev det bråttom.


 

Fortsättning följer ...

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

RuterEss

Tack #Nightcare för dina fina kommentarer.

Egentligen skulle denna och nästa ha varit en enda novell, men det kändes som den riskerade att bli för lång, så jag delade den på två.

Jag har planer på ytterligare en, men den är bara på "ritbordet" än så länge.

1/11, 2021 kl. 19:04

#4

Nightcare

Hårt, avancerat men ändå så inkännande och närvarande. Han är rätt mänsklig, det där hologrammet. Och hon bara njuter.

31/10, 2021 kl. 18:19

#3

RuterEss

Det är jag som skall tacka Huldran. Tack för att du läst. Tack för att du kommenterar. Och tack för att du delar med dig av vad du känt närt du läst. Det inspirerar till att fortsätta.

Tack! // RuterEss

21/10, 2021 kl. 17:14

#2

Huldran

Sir Tim. Medryckande, pirrande, känner det som om jag osynlig står nära intill och väntar på en inbjudan att få deltaga. Hur?
Men sedan blir det svårt och de olika skeenden flyter ihop. Eller är det jag själv som dras in i något jag inte kan bemästra? "Av Hailey är Du kommen , av..."

Tack! //Huldran.

19/10, 2021 kl. 11:02

#1

Hailey

Underbar berättelse, så välskriven. Såklart min godnattsaga.

4/10, 2021 kl. 18:33