Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/10, 2021 kl. 17:03, av RuterEss

Likt en sovande Törnrosa

Del 3 av 4 i serien Hologram av dig

Från förra delen:

För ett par sekunder blixtrade det för ögonen och jag drabbades av lite tunnelseende, men trots det såg jag att Hailey hängde som en trasdocka i sina rep. Nu blev det bråttom.

Slutet av novellen reviderat

 

Jag lossade repet i sängstolpen, som gick till hennes armar, vilket gjorde att hon föll handlöst framåt ner i madrassen. Snabbt skyndade jag mig fram och såg till så att hon andades. Sedan lossade jag handklovarna, tätt följda av benspridaren. Analpluggen stängde jag av men lät den sitta kvar. Den kunde jag ta bort senare när jag hade situationen under kontroll.

Sedan vet jag inte riktigt hur, men jag lyckade få upp henne i något som liknade stående, lyfta henne och sedan lägga henne i sängen. Hon visade fortfarande inga tecken på att vilja vakna, så jag tog av henne masken och skorna, och stod sedan där vid hennes sida och betraktade henne. Likt den sovande Törnrosa låg hon där, varm men ändå livlös.

Vad hade jag gjort? Vad skulle jag göra? Jag MÅSTE väcka henne. Törnrosa. Törnrosa? Ja. Varför inte? Jag böjde mig fram över henne. Hennes andedräkt var grund, knappt märkbar mot mitt ansikte, när jag mjukt kysste henne på munnen. Sekunder, som kändes som en evighet, gick. Inget hände. Jag kysste henne igen.

Mitt i kyssen drog Hailey ett djupt andetag och öppnade ögonen, flackade med blicken för ett ögonblick men lyckades till sist fokusera på mig.

- Sir Tim?
- Sir Tim är inte här. Den leken är över nu. Det är bara jag Timothy.

Hon blundade och sträckte lite på sig.

- Mmmm ... Tim.

Jag satte mig på sängkanten, och för en lång stund satt jag bara där och såg på henne. Till sist måste jag fråga.

- Hailey?

Hon slog upp ögonen.

- Ja?
- Du skrämde mig verkligen. Varför stoppade du mig inte? Vi var ju överens om säkerhetsorden.
- Sir. Förstår du inte? Jag ville det.
- Vad då ville? Och kalla mig inte Sir. Inte nu.
- Du kommer alltid att vara Sir Tim för mig. Du är lika hård, ...

Hon fnissade till och rullade över på sida.

- ... på flera sätt, som du är ridderlig. Du ÄR Sir Tim helt enkelt.

Hon ryckte lite på axlarna.

- Men vad menar du med att du ville det. Ingen vill väl dö av ... .
- Jag var inte på väg att dö. Och ja, jag ville det. Ville till en plats, ett tillstånd, där jag varit tidigare ... för mycket länge sedan. Och du hjälpte mig dit.
- Ett tillstånd? Hur menar ... .
- Du kanske inte tror det, men jag lämnade min kropp för ett ögonblick. Såg oss två tillsammans ... min extas ... och din ... och sedan uppfattade jag din oro, och då flyttades jag tillbaka igen. Jag är så lycklig, för nu vet jag att det går att göra igen … med rätt hjälp.
- Hailey? Jag vet inte. Är det så klokt. Tänk om du verkligen stryker med.

Hailey log lite trött mot mig.

- Om jag gör det, Sir Tim, så skulle jag dö lycklig. Nej, jag bara skojar. Självklart vill jag inte dö. Klä nu av dig och kom och lägg dig här med mig. Håll om mig Sir Tim. Håll om mig.

Sådär låg vi i en timma, kanske två, och småpratade, slumrade, bara fanns till, och jag hade faktiskt somnat på riktigt när jag vaknade av någon stod vid sidan av sängen och viskade.

- Tim? Sir Tim? Är du vaken?

Jag slog upp ögonen och där stod hon iklädd den stora röda T-shirten.

- MmHmm, jag är det nu. Förlåt att jag somnade.
- Ingen fara. Du behövde det. Jag har också sovit. Jag känner mig piggare nu.
- Piggare?
- Mycket piggare. Så pass att ...
- Så pass att vad då?

Hon log lite förläget.

- Så pass att jag känner mig lite sugen.
- Sugen?!? På mer?!? Vågar vi det?
- Klart vi vågar.

Hon tog ett skutt upp i sängen och ställde sig grensle över mig. Jag kunde snabbt konstatera att T-shirten var det enda hon hade på sig. Inte så konstigt förresten, då jag erinrade mig att jag ju klippt sönder trosorna.

- Lyft mig, sa hon.
- Va?
- Lyft mig. Håll mig i dina händer på raka armar.

Nu anade jag vad hon menade. Jag hade sett en bild på hennes hårddisk, en teckning, som föreställde en man som höll en flicka, sittande i hans händer, på raka armar. Jag kände mig tveksam.

- Men tror du att jag klarar ...

Hailey skrattade.

- Glöm inte att det är jag som har skapat ditt hologram ... din kropp. Den är byggd för att klara 200 kilo i bänkpress. Klart du klarar det. Seså. Upp med händerna nu.

Lydigt sträckte jag upp händerna och Hailey backade intill, satte händerna i mina och hävde sig, likt en gymnast, upp och satte sig, med ett ben i vardera hand, hittade balansen och släppte sedan taget med sin händer. Så gjorde hon, brett leende, en triumferande gest ut åt sidorna och sa.

- Du ser.

Och OM jag såg. Där jag låg hade jag näst intill full insyn mellan hennes ben.

- MmHmm, svarade jag..

Hon skrockade till.

- Och gillar du det du ser?
- Det vet du att jag gör.

Hon kastade en snabb blick bakom sig.

- Det märks inte riktigt. Kanske behöver du se ännu bättre.

Hon särade på låren, och jag fick kämpa lite för att balansera henne i mina händer, men till sist hittade jag jämvikten igen.

- Nå? frågade hon. Blev det bättre.

Jag lät blicken vandra in mellan hennes ben igen. Det helt hårlösa venusberget, den släta huden, springan som delade sig och släppte ut två svullna blygdläppar, droppen som glimmande vid skårans nedersta punkt.

- Mycket.

Hon kastade ännu en blick bakom sig.

- Men det verkar inte ha någon effekt.
- Inte?
- Nej.
- Men om du smeker dig själv lite?
- Du menar så här?

Hon lyfte upp klänningen lite till och högerhanden, som hon fram till nu låtit ligga vilande på sitt lår, började söka sig inåt neråt. Den nådde fram till ljumsken och följde den neråt. Allra längst ner ändrade den riktning in mot mitten och följde skåran uppåt, delade de yttre blygdläpparna och lät de inre få fritt spelrum.

- Mmmm. Precis så.

Det syntes tydligt hur våt hon var. Safterna glimmade på den ljust rosa huden. Droppade ner på min mage.

När fingrarna nått toppen vände de neråt igen, gnuggade lite snabbt över klitoris, och fortsatte sedan neråt, dröjde lite vid öppningen, innan två fingrar försvann in i henne. Hon spann som en katt.

- MmMmMmMmMmmmm.

Hon hade suttit med ögonen slutna, men öppnade dem nu och såg sig över axeln. Sedan såg hon på mig igen.

- Det händer fortfarande ingenting.
- MmMm. Men om du låter mig släppa ner dig så kanske ... hur mycket jag än njuter av utsikten. Allt blod går ju åt till att hålla dig uppe.

Det glimmande till i Haileys stålgrå ögon och ett leende skymtade till på hennes läppar.

- Menar du att jag har gjort dig för svag?
- Svag och svag. Jag är ju förvisso inte människa, men jag har ändå alla de svagheter som den mänskliga kroppen har.

Hon gav ifrån sig ett klingande skratt.

- Jag bara skojar med dig. Jag tror att du säkert sett, och förstått, att jag gärna kommer ner till dig.

Sakta sänkte jag mina armar tills hon låg, med benen grensle, ovanpå mig. Jag omfamnade henne, men hon bröt sig loss, satte sig upp och drog T-shirten över huvudet.

- Nu ska vi se om vi inte kan få ordning på den där.

Hon började hasa bakåt, ner på mina lår, när hon talade.

Jag anade vad hon hade för plan, och jag hade egentligen inget emot det, men jag ville för egen del så gärna smaka hennes safter igen, så jag hejdade henne genom att ta tag om hennes axlar och välta henne ner vid min sida. Sedan, medan hon ännu var förvirrad av min handling, snodde jag runt, dök ner mellan hennes ben och slöt läpparna runt hennes våta varma sköte.

Ett förvånat ...

- Hhhaa?

... och ett mjukt spinnande ...

- Hmmmmm.

... kom ifrån hennes huvudände innan hon vände sig på sida, drog upp ena benet så att jag kunde lägga huvudet på det, särade brett på benen och tog sedan tag i min kuk. Den underbara känslan när hon slöt läpparna runt ollonet går knappt att beskriva. Värmen från munhålan, kylan från saliven, den sugande känslan som gjorde att min lem svällde ytterligare och fick det att pirra i hela mitt underliv. Å herre Gud. Jag fick svårt att koncentrera mig på henne. Den sugande munnen, tungan som gned och vispade mot ollonets känsliga sträng, fick mig nästan att tappa fattningen.

Det här höll inte. Jag greppade tag om hennes ena skinka och drog mig in mot henne. Hennes kön, öppet som en blomma, mötte mig villigt, rörde sig mot min mun, mitt ansikte, sökte min tunga. Ibland lät jag den virvla snabbt, ibland var den stel, hård, penetrerande, för att sedan övergå i mjuk, bred, smekande. Hela tiden hörde jag Haileys stönanden, hummanden, och kände hur hon sög lite hårdare de gånger jag träffade hennes känsligaste punkt.

Så slöt jag till sist läpparna om hennes klitoris och sög in den i munnen, bara sög, kände hur den svällde lite ytterligare i min mun, vilket fick henne att suga mig hårdare, snabbare, nästan vildsint, bara för att sedan plötsligt släppa mig med munnen.

- Aaaahhh!!! Sluta! Jag måste ha dig i mig! Lägg dig på rygg!

Hon vred sig loss från mitt grepp om hennes bak, satte sig på sängen och såg uppfordrande på mig.

- Lägg dig på rygg, upprepade hon.

Jag rättade in mig i sängen och lade huvudet på en av de stora kuddarna.

- Bra. Ta nu tag med händerna i sänggaveln. Tätt ihop.
- Vad tänker du ... ?
- Bara lugn och lita på mig. Jag har också förberett en liten överraskning.

Jag lydde henne och placerade mina händer tätt ihop vid en av gavelns spjälor.

- Fint. Precis så.

Nu blev det fart på henne. Hon snodde runt och fiskade till sig handklovarna. Och precis som jag trodde tog det inte många sekunder innan hon hade låst fast mig vid sängen. Jag försökte fråga henne en gång till.

- Men vad har du ... ?
- Shysh ...

Hon lade ett finger över mina läppar.

- ... Du kan vara lugn. Jag ska inte göra något smärtsamt, jag lovar. Jag vill bara ha möjligheten att göra vad jag vill utan att du lägger dig i.

Hon plockade upp ögonbindeln, såg ut att fundera ett par sekunder och slängde den sedan ifrån sig med orden ...

- Inte den. Jag vill kunna se dig i ögonen. Men kanske ...

Hon började rota runt i sängkläderna efter något.

- ... det här ... till sedan.

Hailey höll upp ägget och fjärrkontrollen och lade dem bredvid mig i sängen. Sedan gick hon till sängens fotände, böjde sig över gaveln, fattade tag om mina smalben och drog. Hon var verkligen stark, för ett tu tre låg jag med armarna sträcka och benen lätt böjda med fötterna mot fotändens sänggavel.

Jag såg på henne att hon fick en ny idé, log lite illmarigt och böjde sig ner. Så reste hon sig upp igen och visade med ett brett leende fram benspridaren.

- Jag har förstått att du gillar den här. I alla fall på mig.

Hon fnissade till lite och sa sedan ...

- Spread 'em.

Jag särade på benen men hade fortfarande fötterna mot sänggaveln. Hailey krånglade lite vid fotänden och fick till sist igenom ena ankelmaschetten som hon sedan spände runt min vrist. Efter ytterligare lite bök var även den andra på plats. Hon såg nöjd ut när hon såg på mig.

- Hur känns det? Känns det bra?

Jag drog prövande i med mina armar. De gick att röra lite, men de satt definitivt fast. Sedan försökte jag röra benen. De gick knappt att rubba. Samtidigt upptäckte jag att ett välbekant pirrande i kroppen och att min lem, som slaknat lite, nu sakta började fyllas med blod, ryckvis började röra sig uppåt. Gick jag igång på det här? Det verkade inte bättre.

Hailey hade upptäckt samma sak.

- Du behöver inte svara. Den där talar åt dig.

Hon pekade på min kuk, som nu rest sig ytterligare, och nu låg fet och bultande längs min ena ljumske.

Hon kom runt till sidan av sängen, böjde sig ner över mig och gav mig en kyss. Först mjukt och sensuellt, sedan mer krävande, med virvlande tunga och ibland lätta bett i mina läppar. Hon släppte kyssen med ett ...

- Mmmmmm.

... samtidigt som hon knyckte till med huvudet så att hennes långa fläta kom singlande över hennes högra axel. Hon fattade den, ända nere vid bandet som höll ihop den lilla tofsen i dess ände, och började stryka mig över pannan med den. Sedan förflyttade hon sig. Strök den längs näsryggen, över mina läppar, ner längs halsen till min bröstkorg. Där bytte hon riktning ut mot min vänstra bröstvårta. Jag hade inte reflekterat över det tidigare, men de var båda stenhårda, som de brukade bli av en riktigt kall dusch, och när hennes hårstrån gled fjäderlätt över den så tinglade det i hela kroppen.

 

Hon fortsatte flytta tofsen neråt, böjde sig fram och tog min bröstvårta i munnen, sög och bet lite lätt, samtidigt som hennes hårtofs färdades över min mage, mellan magrutorna. Och när den sedan gled längs skaftet på min stenhårda lem, över pungen och ner till mellangården trodde jag att jag skulle gå åt. Hon hörde hur jag drog efter andan, släppte min bröstvårta med munnen och log.

- Den här ...

Hon viftade över min kuk med flätan.

- ... duger till mer än att bara hålla sig i.

Så slutade hon kittlas, klev upp i sängen och satte sig grensle precis framför min mun. Det gick inte att missförstå avsikten med det så jag räckte ut tungan och började slicka. Höga stön hördes där uppifrån och jag såg hur hon greppade med ena handen om sänggaveln och sedan böjde sig bakåt. I nästa ögonblick kände jag hennes fingrar runt min kuk, handen, den mjuka rörelsen upp och ner längs skaftet, med samma rytm och tempo som hennes underliv rörelser mot min mun.

Det var så kittlande skönt det hon gjorde, och så upphetsande att vara fastspänd, att jag bestämde mig för att lägga en extra växel med min mun och tunga. Jag lät den först fladdra hårt direkt mot hennes klitoris, innan jag sög in hela härligheten i min mun och sög hårt, och det tog inte alls lång tid innan jag kände hur hennes grepp hårdnande om mitt stånd och hur hon stelnade till där ovanför mig. Hennes safter flödade rikligt över min mun, och hon stönade högt och utdraget innan hon släppte taget om sänggaveln, flyttade sig sig bakåt, siktade och sjönk sedan ner över mitt stånd.

 

 

Hon satt bara helt stilla, medan hennes inre sammandragningar masserade min styva lem.
- Herre gud, Tim. Vad gör du med mig? Och det fast du är bunden.

Hon blev tankfull för ett ögonblick … såg på mig.

- Tim?
- Ja.
- Du har fortfarande inte använt min tredje öppning.
- Nej.
- Varför? Jag menar ... vi talade ju om det förra gången. Och ikväll har du ju ju verkligen haft chansen.
- Minns du inte vad jag sa då. Att den öppningen har varit förbehållen någon annan. Någon som stod dig nära. Den är inte min att ta. Den är bara din att ge.
- Nå. Då vill jag ge den till dig. Nu.
- Är du säker?
- Helt säker. Det blir min avsk ... min gåva till dig. Låt mig bara förbereda mig lite.

Hon sträckte armen ner bakom ryggen och drog långsamt ut pluggen, smorde in den med nytt glidmedel, satte igång den på högsta nivån och satte in den igen. Hon drog den sedan ut och in några gånger innan hon lät den sitta. Sedan tog hon fram ägget och fnissade lite för sig själv.

- Vet du, sa hon. Innan jag träffade dig hade jag inga såna här leksaker. Jag har inga nu heller, men jag skall definitivt skaffa.

Samtidigt som hon vände sig om så mumlade hon.

- Jag kommer definitivt att behöva dem.

Så drog hon prövande längs skåran, nickade för sig själv och tryckte sedan in ägget. En liten suck undslapp henne då det gled in, sedan såg hon på mig.

- Om vi ska göra det här så kan du inte vara fastspänd.

Snabbt knäppte hon upp handklovarna och kastade dem på sängen. Sedan gick hon till fotänden och började öppna spännena på mina vrister. Jag satte mig upp och gnuggade mina handleder.

- Nej Tim. Ligg kvar. Jag är strax färdig.

Bara några ögonblick senare var jag loss och hon kom till min sida. Hennes fingertoppar smekte längs mitt bultande skaft.

- Borde vi ha en kondom?
- För att ... ?
- Skydda dig. Skydda den.

Hon pillade med nageln på min metallstav.

- Kanske det. Men jag har inte ... .
- Men jag har. Och jag har köpt en ring också, för att den ska sitta säkert.
- Har du planerat det här länge?
- Sedan förra gången. Och nu måste det ske. Så är det bara.

Hennes beslutsamhet förvånade mig lite. Varför var det plötsligt så bråttom?

- Här ...

Hon kastade ett kondompaket och en kukring på sängen.

- ... ta på dom.

Jag plockade upp det lilla paketet och började öppna det.

- Så ... hur gör vi det här, frågade jag medan jag rullade ner gummit över mitt hårda skaft.
- Vaddå "Hur gör vi ..."?
- Jag menar ... vilken ställning? Det här är första gången för mig. Men till och med jag begriper att det inte bara är att "dunka på". Vill du att jag tar dig bakifrån? Eller du kanske vill rida?

Jag såg hur hon funderade. En glöd tändes i hennes ögon och jag förstod.

- Du vill bli bunden?

Hon nickade.

- Något särskilt du tänker på?
- Hogtie. Har du hört talas om det.

Jag drog mig till minnes vad jag sett när jag letat uppslag inför den här kvällen.

- Jag har sett bilder. Men det varierar mycket. Från rätt enkla anordningar till tjejer som är uppbundna, i ställningar som ser plågsamma och rent av farliga ut, med en förskräcklig massa rep.
- Det sista du nämner kräver mycket träning. Just nu räcker det med handklovarna och en repände. Och det kommer inte bli en riktig hogtie heller för den delen, men någonting liknande, och det kommer att fungera.

Hailey började knäppa på sig läderarmbanden och ankelmanschetterna. Sedan hämtade hon en stor kudde, lade den vid sängkanten, satte sig sedan på den, långt ut på kanten och tittade uppfordrande på mig. Det var dags för mig att ta över.

 

Jag gav henne en lätt knuff så att hon föll bakåt. Sedan böjde jag mig ner och knäppte ihop hennes ben, lyfte dem och lade upp dem på min axel så att de pekade rakt upp när jag ställde mig. Innan jag hann be henne om det så räckte hon fram sina armar, som jag fäste ihop med karbinhaken bakom hennes knäveck.

Sedan såg jag mig om, hittade hennes skärp som hängde på sänggaveln, och fäste ihop hennes handleder med hennes anklar. Jag lämnade ett spelrum på ungefär 20 centimeter för att ge lite rörelsefrihet, utan att för den skull ge henne möjlighet att ta sig loss.

 

Jag sökte hennes blick. I hennes ögon såg jag kärlek, upphetsning, otålighet ... och någonting mer ... något undanglidande. Med handen greppade jag hennes ben vid anklarna och sköt dem ifrån mig. Ju längre ifrån mig jag tryckte desto mer särades hennes skinkor, och blottade ... analpluggen.

- Men ... den sitter ju kvar?! Då blir det ju jag som tar i alla fall.
- Men förstår du inte. Jag vill att du skall ta. Jag ger dig tillåtelse att ta, att bryta förseglingen.

Jag sa inget mer. Det var inte läge att säga emot, så jag runkade sakta min ståndare, drog på mig kukringen och skulle just till att börja dra ut pluggen när hon hejdade mig.

- Innan du börjar. Var snäll och ge mig fjärrkontrollen.

Jag letade fram den och stack den i hennes högra hand.

- Tack, sa hon. Börja nu.

Min kuk stod som en grov gren rakt ut från kroppen när jag började smörja in den, och när jag var nöjd med resultatet tog jag tag om pluggen och började dra. Sakta kapitulerade hennes ringmuskler och den började följa med ut. När den kommit ut halvvägs stannade jag och lät den sitta så ett ögonblick för att riktigt töja ut henne. Jag hörde henne stöna till och tittade efter hur det var med henne. Hon låg med slutna ögon och djupandades, som om det vore smärtsamt. Samtidigt såg jag hur hon först fuktade läpparna med tungan, och sedan bet sig själv i underläppen. Med ett finger kände jag efter i hennes skåra. Hon var tänd. Inget tvivel om den saken. Safterna formligen rann om henne. Det var dags.

Jag drog ut pluggen, den bit som var kvar, och slängde den på golvet. För säkerhets skull tog jag lite mer glidmedel och smorde ut på ollonet, ställde mig till rätta och började varsamt trycka det mot den rödrosa rosetten. Hennes ringmuskel, som sakta hade börjat sluta sig, gjorde inte speciellt stort motstånd utan öppnade sig igen och gav mig tillträde.

 

För ett ögonblick stannade jag upp, med bara ollonet inne där passagen var som trängst, och lät henne känna mig, vänja sig. Sedan drog jag mig ur, tog mer glidmedel och gjorde om samma sak, tryckte mig sakta in och stannade upp. Hailey stönade till.

- Men kom igen. Knulla mig då.
- Vem har sagt att du får bestämma? Det var du som ville bli tagen ... att jag skulle ta dig. Nå. Jag tar dig på vilket jävla sätt jag vill.

Den sista meningen morrade jag fram samtidigt som jag klatschade till henne hårt på skinkan. Ett tjut som var en blandning av överraskning, smärta och lust trängde upp ur hennes strupe.

- Mmmoooaaaahhhh-ha-ha-haaa!!! Sir Tim! Yesss! Knulla mig nu.

Jag smiskade till henne ännu en gång, samtidigt som jag sakta började röra mig in och ut i henne. För varje gång trängde jag lite längre in, passerade den inre muskeln och plötsligt sjönk jag in ändå till roten. Hailey stönade högt och jag kände hur hennes anal smet åt hårdare och hårdare om mitt skaft. Jag drog mig sakta bakåt, tills det tog emot, och tryckte mig sedan in igen. Lite snabbare denna gången.

- ooooOOOHHHFFFFFUCK YESSS!!!

Jag log. Nu hade hon gått över till engelska igen. Hon hade det med andra ord bra. Samtidigt som hon talade rörde sig hennes högerhand lite och snart blev vibrationer märkbara på andra sidan slidväggen.

Jag tryckte hennes ben ifrån mig lite till, och ändrade på det sättet vinkeln på hennes redan upphöjda bakdel, drog mig ut, tryckte in, och träffade hennes insida precis på den punkt där ägget vibrerade i hennes fitta. Men inte bara en gång. Jag började knulla henne sakta och taktfast. Efter ett litet tag kunde hon definitivt inte vara tyst. Varje stöt inåt fick en ny engelsk glosa.

- AAAHHH!!! JEEEESUS!!! HOLY!!! MOTHER!!! FUCKIN'!!! CHRIST!!! ALL!!! MIGHTY!!! MMAAHHH!!!

Det var väl ingen vild gissning att hon var på väg mot orgasmen med stormsteg, men jag ville försöka maxa den, såg mig om efter wanden, men den låg för långt bort. Och jag hade inte hunnit, för rätt vad det var låste sig hennes underliv och hon bara skrek rakt ut.

- OOOOHHHH...FUCK...MY...GOD...TIIIIM!!!

Jag satt fast som i ett skruvstäd, och hade lite för långt kvar för att kunna forcera fram mitt eget klimax, så jag stod bara stilla och väntade. Hailey andades flåsande, tack och lov fortfarande vid medvetande och mötte min blick med ett frågande ansiktsuttryck.

- Har du inte kommit?
- Nej.
- Men kör på då.
- Ärligt talat. Orkar du mer?
- Kör på. Ta mig.
- Som du vill. Men jag bestämmer hur.

Jag drog mig försiktigt ur hennes anus, som genast sakta började sluta sig igen, slet av kondomen men behöll ringen på. Sedan hämtade jag wanden, satte igång den, lade den i hennes hand och sa till henne.

- Du får sköta den här.

Efter det vände jag runt henne så att hon låg på knä den bit in på sängen, med huvudet i madrassen, armarna låsta bakom låren och med ändan i vädret. Så tog jag tag om snodden som hängde ut genom springan och avlägsnade ägget.

- Om du gör det jag tror att du gör så ta mer glidmedel. Det kommer att vara trångt. Det lovar jag.

Jag följde hennes råd. Efter att ha smörjt in mig ställde jag mig i position bakom henne, gned ollonet mot de svällande fuktiga blygdläpparna och lät sedan bära yttersta toppen leta sig in.

- Så du är trång säger du, frågade jag retsamt.
- MmHmm. Känn efter så får du se, svarade hon självsäkert. Tryck in de ...

Jag väntade inte på att hon skulle tala färdigt. Med en hand på vardera höft tryckte jag mig hårt och bestämt ända in till roten.

- ... eeeEEHHHn!!!

Hon hade inte skojat. Hennes inre smet åt som ett andra skinn runt min kuk, lika tight som kondomen gjort nyss. Jag backade lite och tryckte till igen.

- Fuck, viskade hon där framme.

Jag fick en idé och daskade till hennes högra skinka med handflatan ...

- På svenska.

... samtidigt som jag tryckte kuken i botten ännu en gång ...

- Kuken.

... och en gång till.

- Fittan.

Jag blev nästan full i skratt. "Dirty talk" var inte alls lika hett på svenska ... (trodde jag, men jag skulle få se på annat).

- Använd wanden nu, kommenderade jag.

Samtidigt började jag stöta in i henne hårt och taktfast. Jag hörde hur wanden började brumma högre, så jag tittade ner. Det var nätt och jämt att hon nådde upp med den, men hon hade på något sätt lyckats kila fast den mellan sina lår så att den låg fixerad mot hennes klitoris.

De kraftfulla vibrationerna tog henne med expressfart mot nästa orgasm. Jag trodde inte hon kunde bli trängre, men nu stramade det åt runt min kuk så att jag nästan satt fast och kunde bara röra mig någon centimeter fram och tillbaka. Hon stönade högt ...

- AAAHHH!!!

... för varje stöt ...

- OOOHHH!!!

... när jag fortsatte knulla henne genom orgasmen ...

- AAAA!!! ÅÅÅÅ!!! MMM!!! GUD!!! TIM!!! ÅÅÅHHHMMM!!!

... som nådde sin höjdpunkt och sedan klingade av, hennes fittmuskler slappnade av och jag kunde röra mig ut och in igen i lite djupare stötar, ackompanjerade av orden som kom ur henne.

- ÅH ... GUD ... TIM. KNULLA ... MIG. DUNKA ... DIN ... FETA ... KUK ... I ... MIN ... TRÅNGA ... FITTAAAHHH ...

Nu knullande jag henne för allt jag var värd. Badande i svett körde jag mitt bultande stånd i botten på henne gång på gång på gång, påmanad av hennes ord.

- ÅÅHH ... TIM ... JAG ... KOMMER ... IGEN ... ÅÅHH ... KNULLA ... MIG ... KNULLA ... KOM ... I ... MIG … AAAAAAAHHHH!!!

Jag var, redan innan hon skrek, på randen till min orgasm, och när den kom körde den över mig som ett godståg. Bultande dunkande, vibrerande, slet den i min kropp, när stråle på stråle pulserade ut ur min kuk, och jag kunde bara krampaktigt hålla mig fast i hennes höfter, djupt inkörd i botten av hennes kramande, pulserande grotta, som mjölkade mig på det sista jag hade, och det verkade aldrig ... någonsin ... ta ... slut.

Men till slut gjorde det det och jag kom till sans, fortfarande djupt inne i henne. Haileys fittmuskler krampade fortfarande pulserande om mitt stånd och hela hennes kropp skakade. Wanden!!! Jag sträckte trevande ner en hand och lirkade loss den ur hennes händer. Långsamt avtog hennes orgasmkramper i samma takt som jag slaknade inuti henne och till sist gled ut.

Rädd att än en gång ha pressat henne för hårt lade jag varsamt ner henne på sida och knäppte av henne hennes bojor. Hon rörde lite på sig, slog upp ögonen och såg på mig med dimmig blick. Mitt hjärta tog ett skutt av lättnad när jag såg henne sträcka på sig.

- Mmmm. Tim. Eller är det Sir Tim?
- Ärligt talat? Jag vet nog inte riktigt själv. Vi har liksom börjat flyta ihop lite grann han och jag. Eller så kommer han fram när du tar på bojorna. Jag vet inte.
- Hur som helst så är du fantastisk. Jag skulle så gärna fortsätta ha dig för mi ...
- Vaddå?
- Inget. Ingenting alls. Kom och lägg dig här bakom. Håll om mig.

Jag lade mig bakom och slog armarna om henne. Det tog inte alls lång tid så kände jag att jag började styvna igen. Hailey suckade lyckligt, skruvade lite på sig, särade lite lätt på benen, och med ett spinnande läte lät hon mig glida in i det våta varma ... och så somnade vi.

Jag vaknade av att hon lämnade sängen och tassade mot dörren. Lite yrvaken såg jag hur hon stannade upp i dörröppningen och såg på mig i ett par sekunder. Sedan vände hon först blicken neråt och sedan ut genom dörren. Det fanns ett vemod i hennes röst när den fyllde det tysta rummet.

- Dator. Stäng Sir Tim.

Programmet stängdes ner. Jag var tillbaka i mitt utrymme på hårddisken, och ställde in mig på att vänta på nästa gång den skulle startas.

 

Det gick ett par dagar, och jag började undra om allt stod rätt till, när jag fick se att jag hade ett mail från Hailey. Med bultande hjärta öppnade jag det.
 

"Timothy. Min egen Sir Tim.

Jag är ledsen för att jag inte har hört av mig på ett tag, det har varit rejält körigt; jag är på Rendahiri och bevakar en helt otrolig arkeologisk utgrävning. Hoppas kunna återvända till Jorden om ett par veckor. Och ja, jag saknar dig.... väldigt mycket!

 

//Hailey"


 

// Fortsättning följer

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nightcare

Jag gillar vändningarna. Framför allt när de går från rollspelet till det mer personliga och ömsinnta. Och sedan den självuppoffrande twisten på slutet.

31/10, 2021 kl. 18:49

#1

Hailey

Helt underbar....

4/10, 2021 kl. 18:31