Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/11, 2021 kl. 12:00, av RuterEss

Fader, jag har syndat.

Vad händer om man berättar?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

RuterEss

#Huldran #snickaren #blåögd. Tack!!! Era kommentarer får mig att rodna av blygsel och samtidigt växa minst ett par centimeter.

Det här med bikt ... och behovet att lätta sitt hjärta. Det behöver inte vara en präst. Världen är full av goda lyssnare.

15/11, 2021 kl. 04:41

#9

blåögd

Oh my. Synd. Det är för lite av den varan här i världen. I alla fall på det här viset. Sexigt. Riktigt sexigt.

13/11, 2021 kl. 11:30

#8

snickaren

En väldigt bra historia med ett intressant annorlunda tema
Ja, man kanske skulle söka lite andlig vägledning när köttet är svagt.

13/11, 2021 kl. 08:42

#7

Huldran

Från en syndare till en annan. RuterEss, Det här gjorde Du bra. Den här texten petar jag in på "Bäst-listan"! Kanske är det dags för en bikt? Men då vill jag ha en manlig prälle. Helst!

Tack, säger Huldran!

13/11, 2021 kl. 07:51

#6

RuterEss

#Zanzibar! Det buggade ju lite när jag förra gången skulle skriva mitt Tack här, så du har ju redan fått det i ett privat pm. Men för att inte framstå som allt för styv i korken, som inte ger respons på en så fin kommentar, så kastar jag in ett par rader här också.

TACK!!!

Sedan var det ju det här med novellens släpp-datum. Den har ju funnits ett tag, men efter en korrigering i texten blev den listad son ny-släpp. Tror någon mer råkat ut för det. Problemet kommer dock enligt uppgift snart vara löst.

12/11, 2021 kl. 13:40

#5

RuterEss

Tack #Nightcare och #alo99. Kul att ni gillade detta lite skruvade stycke. Tänk att kunna göra folk både kåta och glada. Då är det jag som är tacksam :-)

28/10, 2021 kl. 15:45

#4

Nightcare

Ha ha ha! Så djävla sexigt och otroligt kul! Du har förmodligen fått allt om bakfoten. Men vem bryr sig.
Man vet inte om man ska skratta eller runka.

24/10, 2021 kl. 22:28

#3

alo99

Tack för en bra novell.
Bikten är ett sakrament i svenska kyrkan. Inte många som vet det, men så är det. Dock går det inte till som på film.

19/10, 2021 kl. 17:44

#2

RuterEss

Tack #Hailey. Kul att du gillade den.

Ja, ibland får man lite udda idéer. I detta fallet efter att ha hört talas om Nicole Mitchell, amerikansk kvinnlig präst, som blev strippa/nakenmodell.

17/10, 2021 kl. 15:28

#1

Hailey

Underbar och rolig tema. Spontana tanke: "mina stålgrå ögon och svarta lilla själ"...

Någon fler här inne som plötsligt känner för att bikta sig?

15/10, 2021 kl. 09:45