Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/10, 2021 kl. 22:00, av Plutten1

Olyckligt tillfredsställd, del 4

Del 4 av 7 i serien Olyckligt tillfredsställd

" Allteftersom älskaren fortsätter stöta, ackompanjerad av de klafsande ljuden från kladdig hud som möter varandra. Kippar jag efter luft likt en fisk på torra land. Det känns som alla muskler i hela kroppen är spända som fiolsträngar."

Del 4, Pånyttfödd

Jag slår långsamt upp mina ögon. Ett vitt suddigt blurr med inslag av små röda punkter och vita blixtar dansar förbi. Reflexmässigt blinkar jag till och försöker fokusera blicken. En beige matta med fransar tonar slutligen fram i synfältet mellan mina armar. Sakta, sakta kommer jag till sans och tänker först skamfyllt: ”Herregud vad har jag gjort? Vad har jag gjort?”. Därefter kommer känslan. En känsla av att något som länge saknats blivit återfunnet. ”Det är så skönt, så skönt. Jag vill aldrig sluta, jag vill alltid ha det så här.” Det är som om jag vaknat upp, eller blivit pånyttfödd.   


Efter en stund gör sig omgivningen påmind igen. ”Ooeoo..dhdsdk....dkjsds...kdjksd?” Det susar fortfarande i öronen på mig av ansträngningen och pulsen som bultar våldsamt. Ljudet låter först som när någon pratar till dig under vatten.”..r..euww åååkig??”. Hörs rösten igen, nu mycket tydligare men ändå inte. Försöker svara men tungan klibbar fast i munnen. Torr i munnen. Smackar lite med munnen. Något att dricka vore inte dumt. Klänningen har hasat upp ovanför brösten där vårtorna ömmar lite under balconetten. Ena skon har av intensiteten i samlaget ramlat av och ligger på golvet. Känner mig helt slut, tömd på energi. Ungefär som efter ett stenhårt träningspass där man till slut bara vill lägga sig ner och vila. Musklerna rycker lite spastiskt och det går som små elektriska stötar genom min kropp. Får inget riktigt begrepp om tiden och vet inte om det gått en sekund eller en timme. All energi verkar ha gått åt till att vara kåt, på bekostnad av klara tankar. Med tunga andetag vilar jag pannan mot mina händer, vilka fortfarande krampaktigt håller i ryggstödet på fåtöljen.”Är du ok?”. Slutligen förstår jag att det är James röst som låter och vänder upp ett svettigt, lite härjat ansikte mot honom över min egen axel. ” Mmm, jätteskönt...” Rosslar jag först fram och harklar mig för att därefter fortsätta. ”Ta det lite försiktigt är du snäll... måste hämta andan bara.... jag gillar det men ta det lugnt bara. Är inte van vid så mycket.....kuk!”. Rodnar lite av att prata snuskigt. Spänningen i att göra något socialt förbjudet är verkligen beroende framkallande. ”Du zonade ut där ett tag” Säger James alltmedan hans styva kuk fortsätter röra sig in och ut ur skötet med långsamma rörelser. Jag ser hur den svarte mannen ler med hela ansiktet: ”Så underbart stor hans kuk är, så dominerande hans sätt är. Så underbart annorlunda mot hur Erik älskar med mig, och  – ja, jag knullas av en riktig tjur!”  Filosoferar jag i mitt stilla sinne och ler för mig själv, allteftersom andningen blir någorlunda normal igen.


Strax återförs jag till verkligheten då James börjar stöta lite hårdare och snabbare. ”Du kan nog räkna med lite träningsvärk i morgon” Säger han och skrattar samtidigt som greppet om min midja hårdnar. ”Å herregud, är han inte klar”. Flämtar jag och känner hur han rytmiskt men med kraft och styrka rör sina höfter allt fortare. För att med sitt könsorgan återigen stimulera, reta och egga mitt sköte till fler obeskrivbara lustkänslor. Tar initialt vällustigt emot hans stötar och är utom mig av lycka. På bara några timmar har jag inte bara återerövrat och återuppväckt min sexualitet utan även förverkligat några av mina vildaste fantasier. En oerhört intensiv lustkänsla övermannar mig. Inga tankar får plats i huvudet, så stark är upplevelsen av att bli fullständigt fylld och dominerad. Sluter ögonen och sänker återigen ned huvudet mot mina händer för att bara njuta av upplevelsen med denne man. Det rycker och börjar pulsera alltmer skönt i fittan när kuken återigen glider fram och tillbaka, samtidigt som mannens tunga pung emellanåt lyckas slå mot min klitoris. 


Tänker man sig en punkt med en cirkel runt. Där det sköna börjar från punkten. För att sedan sprida sig ut i cirkeln och åstadkomma en rysning i kroppen. När rysningen når cirkelns kanter, exploderar det, och det är så jag upplever min väg till orgasm. I korta, hesa, osammanhängande fraser väser jag med svårighet fram hur nära det är och vädjar till honom att fortsätta. Med ett frustande läte ökar älskaren takten och det klafsar om oss när hans kuk allt fortare åker in och ut i den varma och fuktiga fittan. Insidorna av mina lår känns hala av svett och kroppsvätskor. På ryggen samsas svettdropparna om vilken väg de skall ta för att glida av min kropp. Jag stönar allt mer hetsigt av den himmelskt sköna behandling James ger mig. Mina händer greppar krampaktigt fåtöljen. Slänger dramatiskt huvudet bakåt för att låta ett liderligt stön komma ur min mun och ljudligt få höras av alla. Varenda muskel börjar spännas och andningen blir allt häftigare. Hela samlaget börjar kännas som en utdragen orgasm. Kroppen skakar. Skälver. Krampar hela tiden. Tappar kort andan. Försöker skrika men det enda som hörs är ett rosslande läte. Den sexuellt extatiska tornadon lyfter mig in i en rosaskimrande dimma. James verkar närma sig sin utlösning och hans rörelser blir allt snabbare och mer bestämda. ”Ja... ja... kom i mig!” Rosslar jag fram och kastar en snabb blick  på honom över min axel medan kroppen gungar fram och tillbaka över hans organ. Mannens svarta skinn är blankt av svett och den stötvisa andningen antyder vad som är på gång. ”Hnngggh... Ynf!!” Får han fram mellan sina sammanbitna läppar. Svetten i ansiktet rinner ner på hakan och skapar droppar som landar på stjärten. Han flåsar tungt i takt med sina stötar.”Fortsätt... sluta.... inte... jag... jag... Åååh... mmm....oooh.....” Mina djupa andning övergår till korta kvävda stön, flämtningar som inte riktigt går att kontrollera. 


Allteftersom älskaren fortsätter stöta, ackompanjerad av de klafsande ljuden från kladdig hud som möter varandra.  Kippar jag efter luft likt en fisk på torra land. Det känns som alla muskler i hela kroppen är spända som fiolsträngar. Magmusklerna arbetar i takt med sammandragningarna från vaginan. Mina brett särade ben skakar av ansträngning och mjölksyra. Orkar till slut inte ens möta honom längre utan hänger bara där likt ett stycke kött som blir bankat. Under ett kort ögonblick pressar mannen hårt sitt skrev mot mina solbrända skinkor.”Isch!” Stönar han då kuken slungar sin varma, kladdiga säd in i mitt inre. Det känns varmt ända upp i magen när han sprutar. Den där känslan av hur tydligt kuken sväller upp och att hans varma strålar pulserar ut i skötet, får mig att nå klimax igen. Med magmusklerna spända, håller jag ofrivilligt andan under ett kort ögonblick för att slutligen göra en kraftig utandning när orgasmen kommer. Vilken skakar kroppen och sprider sin vällust. Det är så skönt att jag bara stönar rakt ut i extas och låter alla runtomkring få ta del av mitt smått orgastiska rus. Upplevelsen av hur denna mannens sperma tar plats i skötet är inte likt någonting jag tidigare varit med om. Det känns varmt, nästan brännhett. Aldrig förr har det känts så tydligt när en man sprutat inuti mig. Makens ynkliga skvättande märks knappt av i vanliga fall och rinner inte ens utanför slidan. Så det går inte att jämföra med James sprut som verkar nå dit ingen annan tidigare nått. Känner mig lite uppblåst,  nånting gjorde han där längst in. 


Det är som om hans utlösning varar för evigt. Men, så är det plötsligt över. Först blir det mysigt varmt inombords av den äggviteaktiga vätskan som han lämnat efter sig. Därefter förnimmer jag utmattningen i hela kroppen tillsammans med en märklig tillfredsställelse av att vara uppfylld av en såpass gedigen stake. Samt av känslan från hur våra kroppsvätskor blandas och sakta rinner nerför låren. Efter några avslutande stötar sjunker James med ett stön, sakta ihop över min rygg med lemmen fortfarande djupt försänkt i slidan. Jag är omtumlad från den starka känslan av mannens utlösning, och mängden säd han uppenbarligen lämnat ifrån sig. Men även av mina egna många orgasmer. Normalt brukar jag bara få så starka med min klitorisvibrator på egen hand eller om maken slickar mig länge nog. Har nog  inte tidigare varit riktigt medveten om att jag kan få dylika småorgasmer nästan hela tiden. Kan med andra ord vara tillfredsställd men ändå fortsatt upphetsad på samma gång. Hela situationen känns som en dröm. Hur kåt jag är och hur skönt det känns och hur upphetsande det var att han smiskade mig som en liten hynda, den ena hårda smällen efter den andra. Det tänder mig lite extra. Lätt omtöcknad, svettig och kladdig är jag stilla och hämtar andan medan James viskar i mitt öra.  ”Så skön du är och vilken tight fitta du har…Maken kan inte få nog av dig va?” Han lutar sig fram över min darrande, kladdiga kropp och kysser mig. Orkar inte svara men undrar över hur han vet att jag är gift?


Huvudet snurrar fortfarande från det myckna alkoholintaget men även av upphetsning och själva ansträngningen. Hänger lite lojt med huvudet mellan armarna ner mot bröstet för att pusta ut. Benen darrar och andhämtningen är fortfarande snabb. ”Det tar på krafterna att ha så mycket sex när man inte är tjugo längre. Kanske dags att börja träna lite mer, för att inte flåsa så mycket”. Flämtar jag fram mellan andetagen. James bara skrattar, smeker mig över håret och reser sig upp. ”Jag kommer och TRÄNAR med dig så ofta du vill, baby!” Med det sagt glider den nyfunne älskarens kladdiga penis ur och sperma rinner ut som kladdar ner både fåtöljen och mig. Det känns lite konstigt, tomt, kyligt och blött i tomrummet som blir efter att ha haft den stora pelaren inne i sig. Sträcker lite osäkert en hand mellan benen och känner över den halvöppna kladdiga slidan som för att bekräfta att det hela faktiskt hänt. Underlivet är klibbigt och kletigt av våra gemensamma vätskor. Stryker med fingrarna över den svullna blygden och låter ett finger glida in mellan blygdläpparna. De inre läpparna verkar fortfarande vara blodfyllda, känns som två varma fuktiga små kuddar. Når klitoris med ett finger och en stöt går genom kroppen av känsligheten vid beröringen. Det pirrar till i magen och underkroppen. Jag trodde faktiskt att all kåthet hade lämnat mig men så fel jag hade. När jag  onanerar brukar det oftast räcka med en orgasm för att känna mig nöjd. Ibland kan det förvisso kännas som att det går en gång till. På ett sätt är det en mer frustrerande känsla av att vilja ha mer, när det kanske räcker med en gång för att bli tillfredsställd.  Fler än två gånger brukar vara svårt för jag blir oftast öm, men nu känns det bara skönt och helt rätt. 


Visst har jag har knullat med andra innan maken – även älskat tidigare – men detta är något helt annat. Detta är ren och rå lust. Inget förspel, inget slickande eller fingrande utan bara rent djuriskt av att James stoppade in kuken i fittan fick mig att komma. Det känns som om allt i hela världen faller på plats. Ryser till och sluter mina ögon, alltför berörd av alla känslor och tårarna bränner bakom ögonlocken. Men det gör inget, för jag är så lycklig. Hela mitt liv har jag varit den präktiga hustrun, det är slut på det nu. Även om jag kanske inte är tjugo längre, ser jag ändå inte så illa ut och är numera oftare kåt. Kanske kan klimakteriet vara orsak till det, men det spelar ingen roll. Vill knulla och bli knullad, igår - idag - i morgon och så ofta det går. Visst har blygdläpparna precis som brösten, överarmarna och kinderna fått lite mer häng. Tidigare har de snärtat tillbaka när man dragit i dem ungefär som välproducerade gummiband men nu påminner de mer om två tunga draperier på en teater för mogen publik. Men vem har sagt att livet skall vara enkelt. 


Hjärtat bultar och när jag tänker på känslan av den stora kukens rörelser inuti – ut och in, ut och in – blir det återigen varmt och tungt mellan benen, så skönt det är! ”Vad är det man är rädd för? Att man skall bli upphetsad? Vi kvinnor verkar ha svårt att våga njuta – utan att känna skam och skuld över att vi inte är tillräckligt "fina flickor". Att våga ta emot njutning, utan att tänka. Jag vill inte att det någonsin skall ta slut.” Och inser även att mitt liv denna kväll har gått in i en ny fas. Att vara över femtio innebär inte slutet, det innebär istället början på ett nytt liv med den mogna kvinnans hela lust, orgasmförmåga och attraktionskraft. Det är att ta farväl av allt ängsligt planerande och istället börja ta för sig utan att skämmas. Framförallt innebär det att sluta bry sig om vad andra tycker och börja leva det liv man själv innerst inne vill leva. Nu ligger en värld av förbjudna nöjen och syndiga njutningar öppen. Konsekvenserna får komma, om och när de kommer. Nu skall dagen fångas och levas i nuet, även om det innebar att andra inte ser det så. I detta ögonblick föds ett nytt jag. En skamlös äldre kvinna, som vet vad hon vill ha, ser till att skaffa det och struntar fullständigt vad andra tycker. Den goda och underdåniga hustrun, som försöker vara snäll för att det är vad som förväntas, finns inte längre, tänker jag. Från och med nu är hon borta.


Jag avbryts i mina tankegångar av något fuktigt och varmt mot min ena hand. Lyfter på huvudet och ser att det är James som flyttat sig. Han står framför mig med sin kladdiga lem vippande. Med förvåning stirrar jag på den och noterar att kuken inte slaknat helt, den hänger bara lite seg och kladdig. ”Hur är det möjligt?” Far genom mitt huvud. ”Erik hade vänt sig om och somnat för länge sedan. För att inte tala om att komma en gång till. Det hade säkerligen dröjt till nästa dag”. Ett litet leende formas i mungipan och jag fnissar till men tystnar när mannen tar ett fast grepp om mitt hår och drar upp huvudet. Därefter greppar han sin kuk och runkar den långsamt. Drar förhuden fram och tillbaka över det stora kladdiga ollonet med blicken fäst på mina läppar. Den stora kuken vajar precis framför ögonen medan han långsamt runkar. Jag kan riktigt känna doften av kön i näsan. En flämtning undslipper mig när ollonet hastigt först rör vid nästippen för att slutligen vila mot mina läppar. Vinken är tydlig och som per automatik särar jag läpparna för att ta emot det som bjuds. ”Ut med tungan. Smaka på kuken.” Säger James först bestämt och rycker i håret. Jag rynkar först på pannan men lyder och sträcker långsamt ut tungan. Först slickar jag snällt i mig de sista blänkande dropparna från hans ollon och öppnar sedan munnen för att som jag tror, släppa in organet. Han lägger istället sitt geggiga ollon på hennes utsträckta tunga och gnider fram och tillbaka i sina försök att smeta av så mycket kladd han kan mot min tunga. En såpass spännande smaksensation har jag aldrig tidigare upplevt. Att bli matad med sperma blandat med mina egna safter. Intresserad och nyfiken håller jag därför kvar tungan utsträckt lite till innan jag bestämmer mig för att låta den glida runt den våta och blänkande spetsen. Mannen stönar till och lägger sin ena hand på mitt huvud för att markera vad han nu vill att jag skall göra.


Förstår intuitivt vad som förväntas och formar läpparna till en trång elastisk ring av kött runt det pulserande kukhuvudet. Tätt slutet kring skaftet känner jag pulsen dunka i lemmen och hur den rycker till varje gång läpparna glider över ollonet. Fortsätter suga lydigt och låter tungan glida utmed ollonet. Min älskare ser ner på det gungande huvudet och verkar njuta av det smaskande ljud som åstadkoms när nästan en tredjedel av hans längd glider in och ut i munnen. Min sugande mun gör honom lysten på nytt alltmedan penisen blir hårdare och hårdare. Med ett väsande drar jag in luft genom näsan och tungan glider runt den varma, lena och lite salta pålen. För att vara nybörjare på att suga kuk, tycker jag det går bra. Man lär sig snabbt vad som fungerar. ”Du är så jävla duktig på att suga... Det här skulle du kunna få göra ofta...” Han stöter fram orden ansträngt, och jag tänker ”Om du bara visste vad jag önskar”. James höfter börjar röra sig och lemmen pumpar ut och in i munnen. 


När det salivglänsande alltmera hårdnande organet glider ut ett kort stycke från min mun med kletiga strängar hängande efter sig, släpper han håret och greppar istället med båda händerna om mitt huvud. Utan förvarning stöts kuken bryskt förbi läpparna. Ansiktet förvrids i en blandning mellan smärta och njutning när penisen tvingar sin väg in i mig. Ulkar eftersom den når för långt in och kräkreflexen reagerar. Ögonen tåras och hela svalget fylls med saliv. Han drar raskt ut lemmen som nu är rejält kladdig av saliv. Resolut kör han strax in den igen och börjar munknulla hårt. Inte ömt och försiktigt utan såpass aggressivt att slem börjar rinna längs mina mungipor. Ner över hakan där de bildar genomskinliga strängar som dinglar i luften på sin väg mot golvet. Med gurglande läten och ena handen vinkande i förtvivlan, samt den andra i ett krampaktigt grepp om ryggstödet. Försöker jag skjuta honom ifrån mig men avbryts istället av ett par händer som hårdhänt griper om min midja bakifrån.


Först är allt jag hör de tunga flåsande andetagen från mannen bakom mig. Därefter hur något varmt och hårt gnids mot rumpan. Varefter Jespers röst hörs som säger: ”Walla sexy, vi har lovat att inte göra dig illa, bara fucka lite. ”. Med det sagt trycker han sig framåt och jag förnimmer hur toppen av hans kuk glider förbi min numera kladdiga öppning. För att med enkelhet glida djupt in i utrymmet där den tidigare mängden säd och mina egna vätskor agerar glidmedel. ”Vad menar han?” Tänker jag samtidigt som min fitta skickar glädjesignaler till en del av hjärnan medan en annan del försöker säga att det här inte är OK.  Jag försöker lösgöra mig, men sitter nu fast mellan både James och mannen där bakom. En känsla av panik flammar till i magtrakten. Ligga med två olika killar samtidigt? Inte riktigt vad jag tänkt mig. Med händerna på mina höfter, börjar Jesper knulla så hårt och djupt att kroppen gungar framåt för varje stöt. Vilket resulterar i att James kuk går längre in i munnen. Jag inser att det är inte så mycket att välja på just nu. Utan fogar mig istället snabbt i situationen. ”Ska jag verkligen låta dem knulla mig? Jag är så kåt, så våt, och vill så djävla gärna ha mer kuk nu”. Sexet frigör så mycket känslor och tankar. Tidigare skulle tanken på två kukar samtidigt ha skrämt mig. Men just i denna stund existerar inga dömande tankar. Allt känns så bra. Egentligen bättre än någonsin.


Ett smaskande läte avgör saken åt mig när kön möter kön och gnyr till av njutning då slidväggarna återigen gnids mot en styv penis. Det suger till i underlivet av något som verkar vara genuin upphetsning. Jag andas häftigt och utstöter ansträngda ljud av njutning när Jesper stöter hårt in i min varma kropp gång på gång. Det känns så intimt att ha någon i sig. Och så skönt, fruktansvärt skönt, att bli behandlad på detta sättet. Att bli vildsint tagen som en hynda av främmande män, få känna hur din vagina tänjs till sitt yttersta i väntan på den förlösande orgasmen. Det kittlar ändå lite hos mig av tanken att överlåta kontrollen till någon annan. Hädanefter vill jag nog att det bara skall handla om sex och om njutning. Min njutning och den tänker jag ta tillvara på så länge jag kan. Andhämtningen blir allt tyngre, det snurrar i huvudet. Hur långt kan jag gå. Finns det några gränser? 


Det spänner i ryggen och låren, en våg av värme och lust strömmar på nytt genom min kropp. Jesper greppar hårdare om höfterna och stöter djupare och tyngre i mig. Vid varje stöt fylls jag med varmt, svart och hårt kött, djupt och långt in. Det slaskar om oss när han går i botten och med en lem i munnen kan jag inte skrika eller ens stöna ljudligt. Kuken i slidan fyller mig, ollonet verkar tryckas långt upp i livmodern. ”Huuaarghhhhh……..!” Får jag bara fram med James stake i munnen. ”Walla, mannen. Så trång och skön hon är”. Grymtar Jesper belåtet medan han utan förvarning daskar sin ena handflata mot min vänstra skinka. Rycker till av den plötsliga smärtan och musklerna i slidan drar ihop sig lite. Ytterligare en smäll träffar den andra stjärthalvan. ” Eyy!...Kolla!... fittan blir tightare såhär!” Flinar han och smiskar båda skinkorna varannan gång, ibland träffar ett slag rakt över båda skinkorna. ”Klatsch! Klatsch! Klatsch!” Jag rycker till efter varje slag. Skinkorna börjar bli lätt röda. ”Klatsch! Klatsch! Klatsch!” Vrider mig som en mask och gnyr, men kan inget göra för att skydda min allt rödare stjärt. ” Åh, Gud! Så.... skönt” Far det genom mitt medvetande och gnyr lite halvhögt då James stake för ett ögonblick lämnar min mun. ”Bror, glömde. Inget kinky är det sagt”. Flämtar James till Jesper som just höjt ena handen och daskar till rumpan en sista gång som nu fått en röd ton. Jag frustar till och sväljer hårt. Svedan på rumpan får mig att återigen kvida av lika delar smärta som tillfredsställelse. En ilning far genom maggropen och det kittlar till mellan benen. Känner återigen samma kluvenhet. Både smärta, skönt och förbjudet på samma gång. Ögonen tåras av den brinnande smärtan men känner även hur fittan kramar till om den hårda mörka pålen. Lite vingligt och osäkert sträcker jag ut en hand för att komma åt att smeka min klitoris. En liten orgasm kommer inrullande. Kan inte säga var den kom ifrån eller vart den är på väg. Bara att den kom, den var där och den försvann. Och efterlämnar enbart ett pulserande som verkar växa.


Den lilla del av mig som fortfarande är nykter och sansad, förvånas över hur villkorslöst jag kapitulerat och gett mig hän. Tidigare har sex alltid varit ett uttryck för kärleksfull gemenskap, men nu vill jag bara kopulera som ett djur. Trodde nog heller aldrig att fantasierna skulle förverkligas, eller att mitt ultimatum till maken skulle bli allvar. När jag nu konfronteras med dem som en intensiv, svettig och klibbig verklighet svarar min kropp med större hetta än någonsin tidigare. De föregående orgasmerna har varit underbara samtidigt som de fått mig att skämmas lite, även känna äckel. Att bli behandlad som ett köttstycke, en lösaktig kvinna men ändå njuta av det. Detta är något som jag aldrig tidigare mött och dessa nya mörkare sidor av mig skrämmer lite. Samtidigt blir jag nyfiken. ”Mmm…skönt” Mumlar jag fram men det låter enbart som gurgel i James öron eftersom hans kuk effektivt stoppar alla identifierbara ljud. Med min nyfunne älskares penis i munnen förstår jag verkligen skillnaden på kuk och snopp - inte bara storleksmässigt. En välutrustad alfahanne som James har en kuk, min make har en snopp. Och det heter ju "suga kuk" inte suga snopp. De går verkligen inte att jämföra. Eriks, liten och skrynklig. Älskarens? Dubbelt så lång, ådrig och så grov att min hand ser ut som en babyhand i jämförelse. 


Mannen framför mig har ett fast grepp om mitt huvud och fortsätter stöta sin påle i munnen. Inte lika djupt eller hårt som innan men obevekligt fram mot sin egen orgasm utan tanke på mig. Svetten tränger ånyo fram på min kropp. Håret klistrar sig i pannan av den dubbla ansträngningen som de två stakarna föranleder. De är hårdhänta, brutala. Med sina hårda stora organ tillfogar de mig inte bara smärta utan även en njutning jag aldrig känt förut. Det verkar inte vara första gången som dessa män delar en kvinna mellan sig. Deras händer är hårda och krävande, tar hårt i min kropp eller smiskar mig. Trots smärtan och förnedringen så kanske det värsta är att jag njuter av detta. Försöker hålla emot så staken i munnen inte kommer för långt in. Jag får en bild i huvudet av svärdsslukare. ”Kukslukare…” Ler inombords åt tanken, ”...och nu, mina damer och herrar, kukslukerskan Linnea! Cirque du Soleil , liksom”. 


Det kommer plötsligt, utan förvarning. James hand tar ett fast grepp om min nacke och trycker in sin lem för att strax börja tömma sig. Tänk om maken ändå såg, jag som knappt ens vill slicka på hans lilla snopp än mindre få hans säd i munnen. Spottar alltid ut och sköljer munnen snabbt efteråt. Min nyfunna älskare stönar och flämtar i full extas. Säden strömmar ur mannens ollon, över min tunga, på insidan av kinderna. Fyller munnen. Jag sväljer en gång, känner sältan innan vätskan tar sig ner i strupen. Sväljer igen när nästa stråle kommer. Och igen. Trots att jag sväljer så snabbt det går, rinner det ändå som grädde ur mungiporna. ”Att en man kan ha så mycket sperma, han har ju redan kommit en gång”. Tänker jag och är nära att hosta. Men blundar och fortsätter svälja allteftersom den tjocka, bittersalta vätskan färdas ner i min hals. Har aldrig varit särskilt förtjust i att få sperma i munnen men nu tvekar jag inte ens. Gillar inte riktigt smaken nu heller, men det känns snuskigt på ett bra sätt. Har jag väl knullat öppet med honom i ett rum fullt av främlingar kan jag inte gärna vara fin i kanten när det väl går för någon av dem. Då de sista dropparna lämnat fortsätter jag suga tills hans lem börjar slakna och låter den därefter sakta glida ur munnen. ”Nice...Alltså...du suger som en gud!”. James ler och lutar sig fram, håller mig ömt under hakan och ger en kyss på den kladdiga munnen innan han med en belåten suck och alldeles blank av svett sjunker ner i den andra fåtöljen. Därefter tar han ett glas från bordet och tömmer glupskt innehållet. 


Min blick söker sig som hastigast till mannens skrev. Där hans tidigare erigerade organ nu slaknat och ligger kladdig mellan benen, men ändå imponerande stor. ”Undrar om han är tom på sperma nu? Det kan inte finnas många droppar kvar?”. Hela den där jättekuken har trängt in i mig, den har knullat och tagit mig som en hynda. ”Den ser gigantiskt stor ut även sådär”. Tänker jag lite förskräckt men samtidigt stolt över att ha kunnat ta emot den så lätt. ”Men det har inte gjort ont”. Inser jag. Kändes gjorde det definitivt, men inte på negativt sätt, tvärtom.  Samtidigt måste jag erkänna att hans behandling av mig, den tände en låga. Inte av kärlek eller lust utan något djuriskt. ”Nu förstår jag fascinationen en del har när de kollar porrfilm. Där de stora kukarna som spänner upp kvinnornas kön gör att tjejer vill ha dem i sig, iallafall i fantasin. Så otroligt sexigt”. Att beundra sin älskares kropp och kuk så intensivt, gör att jag inte riktigt lägger märke till vad som händer runt omkring. Ser således inte hur Monika står på alla fyra i soffan och suger Markus. Medan Micke står på knä bakom henne med sin kuk väl inbäddad i hennes slida och hur Reginald lutar sig över något som ligger på bordet.


Utan förvarning försöker Jesper bryskt trycka in sin tumme i mitt anus, en stöt går genom kroppen. Jag återförs till den svullna lemmen som fyller mig och flämtar till. ”Snälla inte där, jag har aldrig gjort det förut”. Viskar jag lite bedjande. Trycket mot min bruna ros släpper och fingret försvinner. Lukten och smaken av sperma fyller mina sinnen tillsammans med det stadiga, dova dunket av kuken i min fitta. Den salta beska smaken av sperma sitter fortfarande kvar i munnen. Micke sträcker händerna upp till mina axlar och drar på så vis mig hårt mot sig när han flåsande gång på gång tränger djupt in. Det dröjer inte länge förrän jag åter börjar spänna mig på det där svankande sättet.  ”Oj, oj, oj, nej jag orkar inte mer! Sluta nu snälla! Åh, åh, åh, ååååå…Ahhh, ahhh, åååååååå!!” Flämtar jag fram allteftersom min fitta kramar kuken och bönar att han skall komma. Svetten lackar, orgasmen växer i underlivet allteftersom mannen stöter sin hårda kuk in i mig. Till slut sliter den sig fri och tänder en flammande löpeld av njutning genom hela min kropp. Jag spärrar upp ögonen när det går för mig en fjärde gång, eller är det femte? Det flyter ihop. Jag tycks komma oavbrutet, närmast djuriskt. Stående på knä darrar kroppen när njutningen återigen härjar i mig. Tiden flyter än en gång ihop och vet inte längre om det är morgon, eller kväll. ”Hur länge har vi hållit på?”  


Jesper stönar högre och högre. Greppar återigen om mina höfter och stöter allt snabbare. Slutligen efter några hårda, snabba juck trycks kuken in till botten och lämnar av sitt innehåll. Desperata stön trängs med häftiga flämtningar från mig. Hela min kropp skälver till när slidan återigen fylls med säd. Satsen är minst lika stor denna gång. Det sipprar vit, tjock sperma ut runt kuken och rinner vidare ner längs benen. ”Det är som att ha en kraftig orm i sig” tycker jag. ”Den rycker, slingrar och nästan väser ur sig sitt slemmiga innehåll”. Mitt i njutningen drar han sig ur och lämnar ett stort gapande hål efter sig. ”Nej… snälla, sluta inte… jag vill ha mer…” Flämtar jag lite förtvivlat. I mer än tjugofem år har jag bara haft sex med min man, och på bara ett par timmar har jag nu knullat med  två kukar, men är ändå kåt till bristningsgränsen. 


Efteråt. Könsdoft. Kuk och fitta. Manligt och kvinnligt bortom vardagen och radhusidyllens vackra fasader. Långsamt tonar lustkänslan bort och hela kroppen börjar slappna av i fullständig njutning. Lätt omtöcknad, svettig och spermakladdig står jag först stilla på knä och bara hämtar andan medan James pratar lågmält med Jesper. Till slut sjunker jag ihop på golvet framför fåtöljen och bara flämtar en stund. ”Vill du ha något att dricka?” Frågar James från sin plats. Kan bara nicka till svar. Inte riktigt i stånd att prata. Ett glas vin dyker upp som jag tömmer i en klunk. Han slår upp ett till vilket jag dricker ur till hälften. En tanke dyker upp hos mig om att Erik aldrig får veta något om hur skönt det har varit. ”Bara Jespers kuk har säkert nyttjat min lilla muff längre på detta enda knull än vad hans lilla snopp åstadkommit på flera år”. Orkar inte tänka närmare på det, inte just nu, men känner en märklig blandning av skam och stolthet inombords. Vi behöver definitivt prata igenom det som hänt ikväll, men det får vänta tills jag själv hunnit smälta upplevelsen. Skrattar till med en lite kacklande röst och ger sedan ifrån mig en lång, tung suck när tröttheten överväldigar mig. Öm och kladdig där nere reser jag mig upp från golvet. Likt en snigel känner jag hur ett slemmigt spår av våra könsvätskor skapas efter mig. 


Stående med ena handen på fåtöljen och den andra som rättar till håret. Ser jag på de två männen som precis varit inuti mig. Deras kön hänger nu slaka och kladdiga men ändå imponerande stora. De pratar lågmält med varandra och ger sina mobiler mer uppmärksamhet än oss andra. Det bultar i könet och får mig att igen tänka på vad jag just varit med om ”Vilken fantastisk kväll! Det kommer inte bli detsamma att älska med Erik, han kommer få svårt att leva upp till detta”. Inser jag och försöker dra ner klänningen som ligger likt en bilring under brösten. Sparkar av mig den kvarvarande skon, rättar till axelbanden. Min lilla väska ligger slängd på golvet. Böjer mig långsamt ner för att ta upp den och en trötthet kommer över mig. Vi har ju förstås haft sex och sånt känns ju i kroppen. För att inte tala om en hel del alkohol på detta. Men det är något annat också som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Börjar längta rätt kraftigt efter kudden. Fortfarande lite omtöcknad och andfådd av den passionerade stunden med männen, känner jag hur sperman letar sig ut ur mitt sköte och rinner sakta utför mina nylonklädda ben. Jag håller ena handen mellan benen och kan se strängar av sperma ändå tränga fram mellan fingrarna. ”Var är toaletten?” Frågar jag James som pekar och säger: ”Den ligger vid trappan. Är allt ok? Skall jag följa dig?”. Han gör en ansats att resa sig men jag vinkar lite avmätt och går ett par steg mot badrummet. Stannar, andas in lite luft och med en hand mellan benen vaggar jag lite som en anka vidare bort mot toaletten. 


Väl inne på toaletten fäller jag upp locket skyndsamt och sätter mig ner. Tänk att det är så skönt att få lätta på trycket. Med en lättnadens suck når de första dropparna toalettens porslin och en rysning går igenom kroppen. När jag rivit av papper för att torka mig kan jag inte låta bli att utforska min mörbultade vagina med ett par nyfikna fingrar. Det är fortfarande rejält kladdigt runt öppningen och lite ömt. Dessutom rinner det ut en del säd från springan. ”Jösses som det läcker”. Jag spänner magmusklerna lite grann. Ut sipprar mer sperma mellan fingrarna ner i toaletten. Jag torkar mig igen men inser att såhär kan jag inte gå ut. Det kommer droppa mer. Tar resolut toalettrullen och river av ett flertal ark. Viker ihop dem och använder dem temporärt som en binda. Fast utan trosor blir det krångligt att hålla dem på plats. Jag reser mig upp, spolar. Kniper ihop benen och stapplar runt i badrummet för att se ifall det kan finnas något som kan kan hjälpa mig. I ett av underskåpen hittar jag huvudvärkstabletter, Idominsalva, Bamseplåster, kondomer storlek small. Samt slutligen några tamponger av size large. ”De får duga så länge”. 


Efter att ha fått ordning på läckaget. Ser jag slutligen mig själv i spegeln. Rosiga kinder, håret i oordning, mascaran utsmetad och alldeles blank i ögonen. Klänningen helt skrynklig och  fläckar både här och där. ”Det här är inte klokt. Vad är det med mig? Vad håller jag på med?” Håller krampaktigt i det vita porslinshandfatet medan vattnet strömmar. ”Jag har precis haft sex med två män samtidigt, ändå är jag kåt till bristningsgränsen. Vill verkligen ha mer. Sära på benen. Spä på det kladd jag känner mellan låren.” Rodnaden hettar på kinderna och ner på halsen. En ilning far genom maggropen och det kittlar till mellan benen. Känslan mellan mina ben är förvillande lik en orgasm, svindlande, sugande, och jag stönar till. En lätt oro vaknar inom mig. ”Det här kan inte vara normalt”. Ansiktet hettar till och jag får hjärtklappning. Sätter på kranen och skvätter lite kallt vatten i ansiktet för att bli svalare. Jag behöver göra någonting, men vad?...

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.