Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/11, 2021 kl. 09:42, av Plutten1

Det lilla huset, Del 7

Del 7 av 7 i serien Det lilla huset

" I början kunde hon bara få in ollonet i munnen och fick kväljningar flera gånger av smaken när det gick för honom. Hon tyckte det smakade som snor i början. "

Del 7
Tjejerna lämnar fnissande dansgolvet och släntrar hand i hand över till soffgruppen där deras pappor sitter i varsin fåtölj och verkar ha trevligt. På bordet står oöppnade och öppnade flaskor blandat med kondomer, fittlappar, cigaretter och en halvrökt joint i askfatet som någon glömt. Gabriella nappar tag i en av vodkaflaskorna och släntrar bort till sin pappa medan Felicias pappa istället gör en inbjudande gest mot sitt knä. ”Hej pappsen. Vad tänker du på?”. Hon lutar sig fram och ger sin pappa en puss på kinden. ”Inget älskling, tänkte bara tillbaka på mitt liv.” Han tar tag i hennes arm och sätter henne i sitt knä. ”Jaha, och vad kommer du fram till då?”. Med ett busigt leende drar hon sina fingrar genom hans hår och sträcker sig därefter mot den öppna flaskan han håller i. Erik tittar frågande på henne och insåg att han just missat vad dottern sagt. ”Förlåt, vad sa du?”. Blev hans svar. ”Jag fastnade i en tanke.” En svag irritation skymtade i hans drag. ”Du är verkligen helt borta ibland. Jag undrade vad du kom fram till om ditt liv?” Felicia lägger sin ena arm bakom nacken på honom och nafsar lite på öronsnibben.”Jo, att en del människor fortfarande lever kvar på stenåldern där man skulle leva med en person, göra små snorungar och allt skulle vara frid och fröjd.” Pappan ser på sin dotter och suckar djupt när han inser att sexualiteten är ett naturligt mänskligt behov vilket inte behöver legitimeras med enbart reproduktion, äktenskap, tvåsamhet eller kärlek. Sexualiteten är ett helt legitimt behov i sig för alla män och kvinnor oavsett livssituation och dyker ibland upp helt oväntat. Ungefär som hans relation med sin dotter. ”Du är djup du”. Säger Felicia och kysser honom istället på munnen med all sin kärlek. Den lätta kyssen full av värme väcker honom från hans melankoliska tankar. ”Pappa, har du sett Hamid?”. Erik ger henne flaskan och hon tar en klunk. ” Hmm, inte sedan jag lämnade er däruppe. Varför undrar du?” 


Något fångar hans uppmärksamhet och tittar bort mot Magnus med dotter. Gabriella står framför sin far och skäller. Samtidigt som hon försöker dra upp hans shorts, vilka fortfarande är vid fotknölarna på honom. Det vill tydligen inte han och försöker istället få henne att sätta sig i knät. Erik flinar lite för sig själv och tycker de mest verkar käbblas för att ha något att bråka om.  Han vet att de älskar varandra djupt och skulle aldrig medvetet göra något som skadar den andre. Kärlek är just en lek, ett spel, men där båda parter är vinnare, av att ge och ta. Om meningen med livet är att vara lycklig, och kärlek förmår att framhäva sådana känslor, av ren lycka, tordes meningen med livet vara att älska, och att låta sig älskas. I det här fallet är de båda vinnare trots skillnaderna.   


”Jag skulle fråga honom om en grej som han sa om Fatima. Pappa, har du sett Fatima ikväll?” Frågar Felicia  och ger ifrån sig en hög rap, fnissar lite och ser medvetet oskyldig ut. Hennes pappa rycks ur sina funderingar och svarar henne sanningsenligt: ”Jag tyckte hon gick bort i hallen med  Kristian för en stund sedan”. Erik börjar tycka hon är lite tung där hon sitter i knät på honom och föser ner henne i soffan. Lite fundersam sätter hon sig tillrätta i soffan med ena benet under det andra och tar ytterligare en stor klunk ur flaskan. I ögonvrån ser Felicia hur Magnus bryskt reser sig upp och på vingliga ben ställer sig framför henne. ”Tycker DU det är så jävla viktigt att ha byxor på sig?”. Sluddrar Magnus fram och pekar med sin flaska på henne som ett finger. Felicia ser förvånat hur han står framför henne med ett halvt om halvt erigerat organ som vippar lite när han pratar. Den är så nära att hon känner doften från den. En doft av mysk och jasmin som är så otroligt stark, nästan överväldigande. Om det är för att han är svettig, som förstärker doften, eller om han bara är oerhört maskulin, det kan hon inte säga. Det enda hon vet är att doften gör henne upphetsad. Den starka, mustiga doften fyller hela hennes huvud. Det känns nästan som att hon blir hög på själva doften.  Hon harklar sig. ”Du får inte på dig några brallor med den där uppe ändå. Så det spelar ingen roll vad jag tycker” Säger hon långsamt innan hon som i trans sträcker ut handen och låter sina fingrar smeka över hans halvhårda stake. Förhuden har dragit sig tillbaka och blottar det glänsande rödlila ollonet. En droppe genomskinlig vätska har trängt ut vid urinrörets mynning. Hon har sett och rört många snoppar men det här är något annat, nästan magiskt. Felicia förstår vad Gabriella menar när hon säger att det här är en ”kuk” och inte en penis. Den ser enorm ut och är inte riktigt fylld ännu utan halvsegar sig uppåt. Ådrorna tycks röra sig som små blåa ormar innanför skinnet. Fingrarna rör sig nästan av sig själva långsamt över den alltmer spända huden. Organet känns varm under hennes smala fingrar, nära nog het. Musklerna, köttet, svällkropparna under huden hårdnar alltmer. Det känns som att dra fingret över varm, silkeslen sten. Kontrasten är spännande, det mjuka tillsammans med det hårda. Det pirrar i hela kroppen och en våg av njutning går genom hennes kropp. Blod börjar rusa runt i kroppen och särskilt till könet. Hjärtat slår fortare, pulsen ökar och andningen blir snabbare. Den unga flickan låter fingrarna sluta sig kring hans kuk men de når inte ens runt. Det är fortfarande minst en centimeter kvar innan topparna på fingrarna nuddar varandra. Långsamt börjar hon som i trans runka den magnifika kuken framför sig.


”Allvarligt, Felicia”. Gabriella höjer rösten när hon ser vad som händer. ”Håller du med honom eller vad fan gör du?”. Med två steg är hon framme och slår bort hennes hand från sin pappas penis.  Felicia rycker till, tittar först ner på sin hand och sedan på sin väninna. ”Förlåt! Jag vet inte vad som tog åt mig. Den såg så jävla skön ut bara och kunde inte låta bli.”. Hon skäms lite och tittar upp på Magnus som vinglar till. Vid fyrtiosju års ålder är han varken fet eller flintskallig, bara lång och stilig med bara en antydan till gubbmage. Hon kan förstå att Gabriella nära nog dyrkar honom. Han är ju knappast den första mannen i hennes liv. Även om hon knullar med andra, så är han tydligen något i en klass för sig själv. Ja, han är ju hennes pappa, och de har sex med varandra. Men kärleken finns ändå där. ”Gabby, förlåt jag håller alltid på dig det vet du. Och jag skall se till så din farsa sköter sig resten av kvällen. Men du får lita på mig, ok?” Felicia tittar Gabriella rakt i ögonen när hon ställer frågan. ”Ja, för fan det vet du, alltid. Men kom igen, det var inte schysst det där.” Väninnan tar en rejäl klunk av den färglösa vätskan i flaskan. Grimaserar illa och går resolut fram till Felicia och ger henne en kyss rakt på munnen. ”Lös det här, så festar vi sen. Under tiden tar din farsa och jag och dansar, eller hur Erik?” Erik ser sig omkring som om det inte är honom hon menar. ”Öh, visst!”. Säger han och rycker på axlarna för att därefter resa sig ur fåtöljen och tar Gabriella i handen. De strosar bort mot dansgolvet och lämnar de övriga. 


”Ok, Magnus. Så här kommer det att bli. Du gör vad fan hon vill, resten av vistelsen. Annars får du med mig och pappa att göra. Hon behöver inte mer skit och det vet du. I gengäld hjälper jag dig få på byxorna igen”. Med det sagt låter hon sin hand återigen röra sig över hans stora organ. Ända från botten av skaftet till toppen av hans svullna ollon. När handen når toppen känner hon något kladdigt mot sina fingrar. Det har runnit ut försats och den geggiga vätskan fastnar mellan hennes fingrar, klibbar ner handen. ”Smaka lite och ja, jag tänker göra som du säger”. Sluddrar Magnus lite tyst och lägger ena handen på hennes hjässa. Felicias fingrar rör sig mot munnen, som om kroppen gör det av sig själv. Till slut når fingrarna munnen och hon slickar dem rena från hans försats. Smaken är inget som hon tidigare stött på, det går inte ens att jämföra med hennes pappas vilken hon inte heller har något emot. Denna är saltare, men också starkare. Smaken av en mans sperma kan definitivt vara dålig. Vissa människor gillar det och andra inte. Felicia var elva första gången hon fick smaka på sperma. Det var hennes morbror som lärde henne att suga ordentligt och att svälja hela satsen. I början kunde hon bara få in ollonet i munnen och fick kväljningar flera gånger av smaken när det gick för honom. Hon tyckte det smakade som snor i början. Efter ett tag tyckte Felicia inte det smakade något alls och svalde utan problem. Man kan likna själva upplevelsen med att äta oliver. Första gången var det inte så gott. Men efter hand är det något i smaken som gör att man vill ta en oliver till. Till slut äter du en hel burk som godis. Hon lutar sig fram för att kyssa ollonet som har en liten genomskinlig droppe hängande längst fram. På så nära håll ser hon små, små pulserande ryckningar när lemmen successivt fylls med blod. Efter att ha styvnat ytterligare, sluter flickan återigen sina fingrar runt den och smeker det hårda skaftet. Kuken känns varmare och hon vandrar med fingrarna ner till hans stora pung. Där känner hon kulorna inne i skinnsäcken som omsluter dem. Känner tyngden i sin hand, smeker dem liggande i handflatan. Låter tungan slicka långsamt över hans svullna ollon. Med ett svepande drag rakt över hans hål får hon i sig mer av den salta lite fräna försatsen, direkt från den nu styva kuken. Magnus ena hand vilar fortfarande på toppen av hennes hjässa och den andra håller ölflaskan i ett stadigt grepp. Hennes händer placeras på hans lår. Gabriellas pappa riktar kuken mot hennes läppar och kladdar ner dem innan toppen glider in. Hon måste verkligen gapa stort för att få in hans penis i munnen. Strax har han pressat in första delen i munnen. Långsamt, långsamt glider även resten av staken in i hennes mun, alltmedan tusentals intryck fyller hennes huvud.  Den är både längre och grövre än vad hon tidigare trott. ”Lustigt, Gabby har aldrig sagt något om det och den är säkert lika grov som min handled”. 


Felicia har aldrig funderat över det här med storleken på killens penis. Hon vet att många killar är nojiga över storleken. Vilket är tramsigt och att storleken inte har så mycket betydelse som många tror. Men, det innebär inte att penisstorlek är helt irrelevant för alla kvinnor. Somliga kvinnor finner större snoppar både sexigare och skönare att ha inne i sig. De flesta tjejer får inte orgasm genom enbart penetration ändå. Utan behöver annan stimulans av till exempel klitoris, g-punkten eller till och med bröstvårtorna. Att ha bra sex handlar om att tillfredsställa varandras sexuella behov och det kan ta tid att fastställa exakt vilka behov ens partner har. Det kräver ofta övning, omtanke och en hel del snedsteg innan man har riktigt bra sex tillsammans. Ibland stöter man på partners som man helt enkelt inte är sexuellt kompatibla med. Hon funderar lite över hur väl Gabbys pappa skulle passa henne. Och även om hon i egenskap av värdinna haft sex med många av papporna här. Är det något hon undvikit att göra med Magnus av respekt för Gabriella. Den här situationen blir därför lite mer speciell och Felicia inser att hon måste sköta det snyggt. Om inte bara för Gabriellas skull så även för eventets skull. "Jaja, får ta det som det kommer". Tänker Felicia eftertänksamt medan hon eftertryckligt smaskar vidare på hans organ. Hans mandom fyller hennes mun fullständigt och hon känner den hårda tyngden mot sin tunga, den spända huden mot sin gom. Hur hans synliga ådror riktigt pulserar inne i munnen. Den verkar till och med växa ytterligare av hennes rörelser med tungan. Känslan av att ha en killes svällande mandom i sin mun är obeskrivligt sexigt och upphetsande anser Felicia. Det är smaker och intryck som hon inte kan beskriva, eller förklara på annat sätt än att det smakar manligt. Det är den där sortens upphetsning som har förgreningar i hela kroppen med epicentrum i underlivet och är så påtaglig att den hotar att driva en till vansinnets gräns om den inte åtgärdas. Den typen av upphetsning. 


Ett stön av lust dämpas med den köttiga främlingen i hennes mun. Lemmen glider ur hennes mun täckt av saliv. När den åter glider in smeker tungan varenda millimeter av hans hårda stake. Från toppen på det svullna ollonet, där det pulserar ut försats. Nästan ända ner till roten och det krulliga håret som kittlar henne i näsan. Gabriellas pappa stönar och flämtar till av njutningen hon ger honom. Flickan låter hans svullna pelare fylla munnen, om och om igen. Hans ollon glider längs läpparna, längre och längre in i. Hon försöker ta in mer och mer av den för varje gång och sakta men säkert får Felicia in mer av hans kuk i mun och hals. Det är en berusande känsla, att känna hur hon har full kontroll. Inte han. Mannens grepp om hennes huvud hårdnar och han stöter sin kuk hårt in i munnen. Det svullna ollonet slår mot svalget innan det glider ner i halsen. Stönen och flämtningarna blir högre och högre och han är nära. För att skynda på det hela smeker hon hans välfyllda pung, nästan rullar kulorna  innanför huden. Pappan stönar direkt högre. Han tränger längre och längre ner i halsen för varje stöt. Pungen slår mot hennes haka med ett köttigt ljud. Känslan av den varma, hårda kuken i mun och hals är extremt upphetsande tycker Felicia. Hur spänd huden är, hur det känns som att den pulserar för varje hjärtslag. Den känns så levande. För ett ögonblick håller Magnus kvar sin penis i halsen. Låter henne riktigt känna den, vänja sig vid den. Hon börjar få svårt att andas, men försöker andas genom näsan. Det är en verklig ansträngning och det känns som att tjejen måste kämpa för varje gnutta luft. Felicia ges ingen tid att svälja, all hennes saliv samlas i munnen och rinner ut ur hennes mungipor,


Med en extra hård och djup stöt tömmer väninnans pappa sig slutligen långt in i flickans mun. Den hastiga och kompakta smaken av hans klibbiga kroppsvarma sperma får henne nästan att komma. Känslan, upplevelsen, är för intensiv, för stor. Hela hon, hela Felicias själ, blir liksom uppfylld av smaken. Av upplevelsen. Av känslan. Det går en våg av njutning, av kåthet, genom tonåringens kropp. Om och om igen. Det är som en elektrisk stöt som rusar runt. För varje sprut av sperma i munnen, kommer ett stön djupt inifrån henne.  Ett kort ögonblick svartnar det för henne. Det går för tjejen utan att ens rört sig själv. Hon försöker girigt att svälja undan men satsen är så stor att allt inte får plats i munnen. ”Gurgrll ... mmmgmmm ...grgl ....slrlrlll”. Låter det när tjejen försöker svälja sperma och andas på samma gång. En del rinner ut i mungiporna och ner längs den redan tidigare salivindränkta hakan. Till slut blir Magnus helt stilla, långsamt låter hon hans penis lämna munnen men försöker samtidigt suga lite lätt för att få med sig all sperma. När kuken slutligen lämnat munnen, blir det med ett ganska tydligt slurpande ljud. Gabriellas pappa lyfter sin hand ifrån hennes huvud. Tar en djup klunk ur flaskan innan han raglar bort mot sin fåtölj. Hon andas tungt, är svettig som om hon gjort ett gympass. Och med sperma blandad saliv runt munnen, hakan och halsen, ser hon hur han återigen sitter i fåtöljen som om ingenting hänt. Felicia känner sig stel i käkarna, spänd av att ha sugit hans stora kuk så pass länge. Om det nu var länge, vilket hon faktiskt inte vet. Det kan ha varit över på bara några minuter.”Lust är en märklig företeelse”. Inser Felicia och torkar bort saliv samt sperma från mungiporna. Visst är det intressant hur någonting som egentligen startar i tankarna och får varje cell i hela kroppen att tråna efter beröring, närhet, en styv pulserande lem, heta och intensiva muskelsammandragningar. Får oss att agera till synes helt ologiskt. Med stöd av bordet reser hon sig upp och säger lite nonchalant. ”Du Magnus? Skulle inte du ta på dig dina brallor?”. Hon tittar på mannen som just fått utlösning i hennes mun. Hans huvud är tillbakalutat och snarkar högljutt. ”Men va fan!” Utbrister Felicia och skrattar till. Hon ser sig om och tar en filt som ligger slängd på golvet. Den lägger hon över honom och går därefter med en road min iväg mot dansgolvet.  

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.