Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/11, 2021 kl. 17:59, av RuterEss

En droppande kran

Om vikten av att ha rätt utrustning, teknik och att följa instruktioner, när man borrar i våtutrymmen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

33 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#16

RuterEss

Tack #Vandraren för din fina kommentar. Om du, som du säger, fortsätter läsa mina alster kommer du att märka att det är lite "spretigt" när det gäller ämnen. Kvalitén kan också gå lite upp och ner. Hoppas att du, trots detta, finner nöje i några av dem.

27/12, 2023 kl. 11:24

#15

Vandraren

Jag har haft en fabless för noveller där en kvinna blir överraskad av mannens storlek men efter
ha läst ett par av dina noveller här på Bubblan så har jag hittat en annan typ av favoritnoveller. .

Denna är en av de bästa noveller jag läst - och jag konner definitivt att läsa de andra du skrivit också.

Tack för att du delar en så fantastisk skön novell.

26/12, 2023 kl. 07:29

#14

RuterEss

~K~! Vad glad jag blir! Din kommentar har gjort min dag.

Tack!!!

28/7, 2022 kl. 16:12

#13

~K~

Den här novellen har seglat upp som min absoluta favorit på bubblan.
Kan läsa andra excellenta, men kommer ändå åter till repris på den här.

28/7, 2022 kl. 07:22

#12

RuterEss

Tack Longestlegs för att du läst, gillat och tagit dig tid att kommentera. Det värmer.

Att den är lång? Hmmm. Det blir väl så när man låter fantasin skena. Och det gör den. Ofta. Men jag tycker ändå att jag gav dem viss tid för återhämtning.

9/4, 2022 kl. 12:38

#11

Longestlegs

Bra novell! Jag gillar uppraggningen och hur hon förför honom. Dialogerna känns naturliga, enda kruxet är kanske längden, jag menar- man behöver typ OS-guld för att orka med så mycket sex under en kväll? ;-)

9/4, 2022 kl. 09:26

#10

RuterEss

Tack Huldran!!! Kul att du läst ... och gillade den.

Hmmm. Någon rör-pulare är jag inte. I alla fall inte officiellt. Men jag har samma typ av hårdvara. Ja ... alltså ... kranen då. Installerade själv, utan handräckning.

Tapetsera tillsammans med Mr Big? Det låter våd-ligt (ursäkta ordvitsen).

20/1, 2022 kl. 15:51

#9

Huldran

Hej, RuterEss! Sent omsider ställer också jag mig i kön för att applådera novellen. Den är bra, sexig och lite till. Verkligen drag i den från början till slut. Och, som sagt, språket!

Någon rörpulare behöver jag inte fånga, däremot en kille med ögon för tapeter och lim. Annars får jag fixa väl det själv - med stöd av Mr Big och nya batterier... Ha!

Tack, //Huldran.

19/1, 2022 kl. 22:18

#8

RuterEss

@blåögd. Popcornen var bara en liten twist på det föregående resonemanget. Det finns definitivt annat som är gott att "äta", med Tv:ns ljus fladdrande i bakgrunden.

22/11, 2021 kl. 10:52

#7

blåögd

@RuterEss - precis så jag kände och det var precis vad jag behövde. Är. Fast jag blev mer sugen på andra godsaker före popcorn ska jag erkänna. Fast, det är klart, popcorn räcker långt.

22/11, 2021 kl. 10:11

Läs in fler