Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/11, 2021 kl. 21:45, av Gardintroll

Lotta ringer

Del 2 av 2 i serien Steves äventyr

Steves ex Emmas nya tjej Lotta ringer och bjuder hem honom. Hur det går... Ja, det får ni se.

Steve drog ett djupt andetag.

”Ja, hallå, Lotta, läget?” frågade han i luren.

”Jorå, bara bra”, svarade hans ex nya flickvän i andra änden.

”Ja, här med… Var det nåt du ville prata om?” frågade Steve.

”Jo, eller, nja. Emma och jag undrar om du har tid ikväll”, sa Lotta snabbt.

”Ikväll, hos er i så fall… Jag har lite grejer att fixa hemma. Jag kan inte ha främmande ikväll”, sa Steve.

”Okej, jo, absolut”, sa Lotta.

”Åttatiden?”

”Halv åtta.”

”Okej.”

”Vi ses.”

 

Steve suckade och skakade lätt på huvudet. Ända sen han hade gått med på att vara kryddan i ex-flickvännen Emma och hennes nya tjej Lottas sexliv, hade han haft svårt att släppa dem båda två med tankarna. Det hade gått nästan två veckor sen de hade låtit honom vara med och runka över dem medan de hade sex och det började trycka på. Steve duschade och fixade till sig. Hittills hade det bara varit Emma som hade kontaktat honom, eftersom han och Lotta faktiskt inte kände varann särskilt bra, så han blev lite förvånad över att det var Lotta som ringde. Det var dock välkommet, det var bra att Emma la över lite av ansvaret på Lotta, Emma blev lätt lite för dominant.

 

Vid halv åtta gick Steve upp för trapporna till Emmas lägenhet. Han kollade att andedräkten inte var för taskig och ringde på dörren. Efter något tiotal sekunder öppnade Lotta med telefonen i handen. Hon la fingret mot munnen och vinkade in honom. Han slog sig tyst ner i soffan och hörde hur Lotta avslutade samtalet innan hon kom ut till honom ur köket med ett glas öl.

”Tja, det var Emma. Hon är lite sen men hon kommer om nån halvtimme. Vi kan väl byta om så länge?” sa Lotta.

”Jo, visst”, sa Steve som inte förstod hur han skulle byta om.

 

När Lotta kom ut från sovrummet tio minuter senare, bara iklädd ett blått hårband, blev han dock generat medveten om hennes plan.

”Oj, du tänkte så?” sa Steve förvånat.

”Ja, varför vänta? Det är väl roligare om Emma kommer hem och kan kasta sig in i leken direkt?” sa Lotta.

”Jo, okej… Vad hade du tänkt dig?” sa Steve.

”Jag tänkte att vi kunde onanera lite tillsammans, om det är okej”, mumlade Lotta, plötsligt förlägen.

”Jo, visst. Absolut”, sa Steve och Lotta satte sig i en av de stora fåtöljerna med fötterna uppe på armstöden.

 

Steve klädde av sig medan Lotta började onanera i fåtöljen. Hon smekte de välformade tuttarna och lät fingrarna glida in i fittan medan hon stönade förföriskt. Steves kuk reste sig genast i givakt och han tog den i handen och började sakta runka den.

”Kom närmare”, sa Lotta och vinkade till sig honom med ett finger.

”Så här?” frågade Steve och ställde sig framför fåtöljen.

”Ännu närmare, det ser skitskumt ut om du står där borta. Ställ dig med benen mot fåtöljkanten”, sa Lotta.

 

Steve såg på sitt ex nya tjej och lydde. Han ställde sig så nära han kunde och hans kuk stod nu och bultade en halvmeter ovanför Lottas fitta. Lotta log upp mot honom och fortsatte att onanera.

”Gillar du vad du ser?” spann Lotta och smekte sina bröst.

”Mmm, verkligen”, sa Steve och runkade skönt till den härliga synen.

”Mina bröst är inte för tråkiga, då?” sa Lotta och smekte ut slidsekret över brösten tills de glänste i glödlampsskenet.

”Fan, Lotta, du gör mig så jävla kåt”, stönade Steve.

”Och vad tror du att jag är?” morrade Lotta och sög förföriskt på sina fingrar innan hon började pulla sin renrakade rosa fitta igen.

”Du är tydligen förbannat kåt”, sa Steve och runkade lite långsammare för att inte spruta innan Emma kom hem.

”Så jävla kåt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen”, stönade Lotta och lyfte benen högt upp i luften medan hon tryckte ihop brösten så de guppade sexigt i lampskenet.

”Fan, Lotta, jag kommer att komma om du fortsätter så där”, sa Steve.

”Komma över lilla mig? Ditt ex nya tjej? Så jävla förbjudet och upphetsande”, spann Lotta.

”Magmhnmph”, stönade Steve utan nåt särskilt tonfall.

”Jag älskar sperma. Visst är jag ihop med Emma nu men fan, vem fan kan leva utan en varm härlig sats över brösten?” stönade Lotta och Steve kände att hon la sina varma mjuka fötter mot hans bröstkorg.

”Du är lebb”… försökte Steve medan Lotta började smeka hans bringa med de välskötta fötterna.

”Bi, jag gillar både och”, sa Lotta och smekte sina tuttar medan hon smekte den våta fittan som nu luktade i hela rummet.

”Du är så jävla het. Jag gillar dina härliga tuttar som fan”, stönade Steve och runkade den bultande kuken snabbt medan Lotta smörjde ut saliv över brösten.

”Du verkar gilla mina söta små tår också”, sa Lotta och lät fötterna vandra upp i Steves ansikte.

”Lotta…” stönade Steve och runkade skönt medan Lotta drog med tårna över hans läppar.

”Sug på mina tår medan du runkar över mig”, stönade Lotta och flåsade nu som en brunstig kviga.

”Lott…” stönade Steve innan han öppnade munnen och lät Lottas söta tår fylla den.

”Är du kåt nu? Blir du kåt av att ha mina tår i munnen?” stönade Lotta.

”Mmmm”, stönade Steve som nu runkade frenetiskt medan han sög och slickade på Lottas tår och fixerade blicken på hennes härliga tuttar som guppade fram och tillbaka medan Lotta försökte komma åt att slicka på dem.

”Kom, nu, spruta över mig!” stönade Lotta och Steve insåg att han inte hade nåt annat val.

 

Med Lottas tår i munnen runkade sig Steve över gränsen och lät en enorm kaskad sperma regna över Lottas stora tuttar och ansikte. Fem strålar sprutade Steve ut över Lotta och insåg att resten av satsen droppade ner över hennes fitta.

Lotta såg lyriskt ner på sin nedsprutade kropp och smekte ut sperman över brösten och fittan. Hon slickade ena handen ren medan hon började onanera sin spermatäckta fitta med den andra. Det dröjde knappt en minut innan Lotta kom i en skön orgasm.

”Jag älskar sperma…” stönade Lotta och fortsatte att onanera, nu med fingrarna djupt inne i fittan.

 

Under loppet av tio minuter hade Lotta fått tre orgasmer till och Steve som inte visste om han skulle stanna kvar eller gå, stod förläget kvar vid fåtöljen. Lotta lät utmattat huvudet falla åt sidan i några sekunder innan hon såg upp på Steve igen.

 

”Jag kommer att onanera mer ikväll, man kan ju inte låta chansen gå till spillo när man är så här härligt nedsprutad, eller hur? Du är mer än välkommen att stanna” spann hon.

”Jag antar att Emma inte kommer hem på ett tag”, sa Steve.

”Emma? Hon är på jobbresa och kommer hem i övermorgon… Jag drog en liten vit lögn…” sa Lotta upphetsat.

”Är hon okej med det här?” frågade Steve.

”Du känner Emma, hon ligger förmodligen själv och slickar fitta just nu”, sa Lotta med ett flin.

”Jo, sant”, sa Steve och nickade.

”Så, det är nog helt okej”, sa Lotta.

”I så fall stannar jag gärna”, sa Steve och såg på Lotta som slöonanerade i fåtöljen.

 

I en annan del av landet smiskade Emma till sin sekreterare på ena skinkan medan hon hävde det sista av ölen och fortsatte att knulla henne i röven med sin strapon. Sekreteraren stönade till och lät tjejen som Emma raggat upp en timme innan, slicka hennes våta fitta medans sekreterarens fingrar utforskade tjejens slida. Emma nös till.

”Ojdå, det är visst nån som pratar om mig”, sa hon och flinade nöjt.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.