Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/11, 2021 kl. 14:05, av Ludde2

Kent och Sara fortsätter lite till

Del 2 av 2 i serien Sommarstugan

Dom hade förlikat sej med tanken att dom skulle bli fler. Väntan på det utnyttjade dom så mycket dom orkade och som kroppen tålde.

 

 

Vad Sara tyckte om att somna med Kents kuk kvar i sin fitta hade han inte en aning om, hon gillade det förmodligen, det hade hänt flera gånger tidigare, Kent gillade det skarpt, han brukade vakna när kuken gled ur hennes fitta, ofta när hon vände på sej.

Han hamnade bakom hennes rygg, det var inte så tokigt det heller, han kom åt att krama hennes bröst, det var inte helt fel.

Sara tyckte om att ligga och känna hans halvsega kuk mellan sina skinkor, Hon kunde liksom massera kuken mellan sina lår. Den massagen gjorde att hans kuk övergick från att vara halvt seg till att bli en fullstor helt stridsberedd kuk, dom lät det stanna i det läget, hon klämde till med låren lite då och då så att kuken behöll sin spänst.

Det fordrades ett stort mått av självbehärskning för att klara av en sådan sak. Båda två gillade ett morronknull, det var så skönt att stiga upp på morronen, tömma urinblåsan och blaska av könsorganen, samt borsta tänderna. När dom var klara med dom där morronbestyren så gick dom tillbaka till sängen.

Ibland så låg dom bara och kramades, undersökte varandras kroppar, Kent var väldigt förtjust i hennes bröst, hon tyckte så mycket om när han lekte med dom och kramade brösten.

Skulle han använda munnen på vårtorna fick dom nog stora svårigheter att hålla sej till kramar endast, brösten fick vänta. Det var stor risk att kramandet och kelandet övergick i rent knullande annars.

Som dom låg så kunde han gnida sin kuk mot hennes fitta, kuken tryckte mot fittan med hela längden, den låg som en korv i ett bröd mellan hennes blygdläppar. Han gnuggade lite fram och tillbaka, hon var lite bakmusad och njöt i stora drag av dom där gnuggen, spetsen på hans kuk räckte fram att knuffa på hennes klitoris om hon svankade och tryckte sej bak mot honom.

Det började bli väldigt halkigt runt hans kuk, hon trixade och bökade med underlivet, till slut lyckades hon lirka in kuken i fittan, hon tog en hand till hjälp. Hon kände att det var blött och halkigt. Väl där så började han stöta och jucka med kuken kraftigt och snabbt så hårt som han kunde. Sara börja flåsa, stånka, hon fick en kraftig utlösning och han hängde på, dom kom gemensamt.

Inte såg dom det som en risk, det var i stället en mycket skön, angenäm fortsättning på morronrutinen. Att ta sej ett häftigt knull att börja dagen med på det här viset, tyckte dom var en ynnest.

När dom kom tillbaka till verkligheten, fick hämta andan och lugna ner sej lite låg dom och funderade.

- Är vi överens om att behålla barnet frågade han.

- Vi gör som barnmorskan sa, väntar till efter den undersökningen, ser det bra ut så vill jag bli mamma, jag är inte så väldigt gammal i alla fall.

Den undersökningen gick bra.

 

- Nu blir det väl inget mer snack om abort, sa barnmorskan.

- Innerst inne har jag aldrig velat det, Kent har velat ha barnet hela tiden. Är det något vi måste tänka på frågade Sara.

- Ni kan leva precis som vanligt, ni kan hålla på som ni brukar, leva som vanligt.

- Jag förstår att du inte har en aning om hur ”som vanligt” är för oss.

- Det har ingen betydelse om ni knullar flera gånger om dagen, då är kroppen inställd på det, den säger ifrån om det blir för mycket.

- Jag hoppas att ni är införstådda med att lusten kan variera mycket kraftigt under graviditeten, för en del ökar lusten, en del tappar den helt och hållet. Det finns förstås mellanlägen också.

- Mot slutet och om magen blir alltför stor kan det uppstå en del problem med det. Det finns ställningar för sådana situationer också, det löser ni säkert.

 

När det var dags för det första ultraljudet var Kent med.

- Nu är tiden mogen för det, nu gör vi en ultraljudsundersökning, den ger svar på en massa frågor, bl.a. om vilket kön det är på fostret.

- Det vill vi inte veta svarade dom båda två med en mun.

- Det ni vill veta är om det ser bra ut och som jag kan se nu så ser det helt normalt ut. Fortsätt att leva som vanligt.

Sara kastade en hastigblick på Kent för att se hur han reagerade på det, han såg neutral ut.

Tänk på figuren, du behöver inte äta för två, motionera lite, jag menar att du kan ta en promenad som omväxling, Asta, barnmorskan hette så, hon hade förstått hur deras främsta motion gick till, hon kände sej tvungen att retas lite med dom.

Graviditeten fortsatte helt normalt, Sara blev inte så där jättetjock, hur dom skulle umgås i sängen blev aldrig något problem. Lusten den låg kvar på samma höga nivå hela tiden.

Kent hade lärt sej att läsa av Sara, han märkte om han blev för ivrig, då lugnade han ner sej lite.

Saras bröst hade alltid varit mycket känsliga och nu blev dom extrema, det var nära att det gick för henne när han kramade brösten, om han tog en vårta i munnen, slickade och sög på den då började Sara fara omkring i sängen och stöna och stånka. Han drog i henne så att hon fick baken alldeles på sängkanten och benen på hans axlar.

Det blev alldeles perfekt när han stod på knä på golvet, hennes fitta och hans kuk hamnade i precis lagom höjd, det var bara att köra in den i den öppna helt beredda fittan.

Han hann bara köra in den så fick Sara en jätteorgasm, han stötte till ett par gånger så var han där han också.

Han sprutade och hon sög i sej varenda droppe.  AAAAAAIIIIIIIIIIOOOOO, lät det om dom.

- Det här var nytt och jätteskönt, det måste vi göra fler gånger sa Sara.

- Jag undrar hur det kommer att bli sedan när jag blir tvåa på dom här brösten funderade Kent. Det får lösa sej med tiden, det är ett övergående problem.

Dom makade sej till rätta i sängen och somnade, hade dom haft en aning om vad som väntade hade det blivit marigt att somna.

Det som han lämnat i henne rann ut under natten, de var kanske tur för framåt morronkulan började hon få värkar lite smått, hon stönade till när det kom en ny värk, Kent vaknade till och hoppade ur sängen, är det dags, ska vi åka in till BB.

- Lugn, lugn det är ingen fara det är långt mellan värkarna, i värst fall kan det vara en vecka kvar tills det är dags, kom tillbaka hit jag vill ha en kram.  

- Vad händer om du blir kåt.  

- Det är säkert som Asta säger kroppen säger ifrån om den inte vill vara med längre.

- Det är nog mest du som blir kåt, det kan jag hjälpa dej med utan att vi knullar, en avsugning det gör jag gärna, det är en sak som jag tycker om, det får vi nog ägna oss åt en hel del den närmaste tiden. Jag har inte en aning om hur jag mår och känner efter en förlossning, jag har aldrig varit i det läget någon gång, jag är lite rädd men mest är jag nyfiken. Smärtan som säkert uppstår den klarar jag av det finns mycket hjälp, smärtlindring som är mycket bra.

Det tog tre dagar så var det dags. En välskapt flicka blev det, precis som Sara räknat med så gick det utan några svårigheter. Låt dom ta hand om sin dotter och komma tillbaka i normala gängor igen.

 

 

 

 

 

 

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.