Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/1, 2022 kl. 20:26, av Lillabella2

Pappa tar kommandot

Del 4 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Bellas och pappa Anders förhållande fördjupas, och Bella blir glatt överraskad över att få en av sina största fantasier besannade.

Jag vaknade upp i ett främmande rum. Det var fortfarande mörkt ute så jag kunde bara urskilja konturerna i rummet jag befann mig i. Sakta lät jag blicken röra sig över rummet innan den hamnade på kroppen som låg i sängen bredvid mig.
Bella. Min styvdotter sedan många år tillbaka. Jag mindes tillbaka på kvällen vi hade delat med varandra, hon hade varit underbar, söt och så otroligt sexig. Hennes mamma hade aldrig lyckats tända mig på det sättet.

Bellas lilla fitta hade varit så våt och trång, helt underbar. Jag stönade tyst och kände en illning gå genom kuken. Bara tanken på att få vara inne i henne igen gjorde mig hård, jag kände mig som en tonåring.
Jag kunde inte hejda mig utan sträckte ut handen och masserade och klämde lätt på hennes runda fasta rumpa som låg blottad framför mig. Jag smekte mig ner mellan hennes skinkor och smekte lätt med pekfingret över hennes fuktiga blygdläppar. Hon suckade lätt. Jag böjde mig fram för att se om hon vaknat. Nej, hennes långsamma rytmiska andning var fortfarande detsamma.
När jag såg tillbaka mellan hennes lår såg jag att hon hade särat lätt på benen, undermedvetet gjort mer plats åt mig.
Jag stönade igen, hon var så inbjudande, så förförisk även om hon inte gjorde något medvetet.

Jag resonerade lite med mig själv, vore det fel av mig att ta tillvara på situationen och ta för mig av vad hon hade att erbjuda? Jag var inte säker. Ett sött stön från hennes håll tog beslutet åt mig. Jag var som ett rovdjur inför ett byte, det vätskades i munnen av bara åsynen av hennes glänsande fitta.
Fingret var tillbaka mellan hennes blygdläppar.
Jag drog det sakta genom hennes skåra, stannade upp när jag nådde hennes klitta där jag gjorde små koncentrerade cirklar. Ytterligare en suck kom över hennes läppar.
Jag tog fingret till mina läppar och smakade, hon smakade gudomligt.

Fingret var snabbt tillbaka mellan hennes mjuka särade lår. Jag kunde spendera timmar mellan hennes lår, utforska varenda skrymsle och vrå.
Jag såg hur hennes nedre läppar glänste av min behandling. Min älsklings kropp var så reaktiv. Jag smekte hennes blygdläppar, täckte mina fingrar med hennes kladdiga safter. Jag smekte mig ner mot hennes alltmer framträdande klitta, gjorde en cirkulerande rörelse när jag nådde målet. Hon suckade förnöjt och särade ytterliggare på benen, vilket öppnade hennes inre ytterligare för mig.
Jag stönade, safter rann sakta längs hennes skåra, täckte mina fingrar ytterligare där jag cirkulerade hennes klitta.

Jag måste få smaka på henne igen. Sakta sträckte jag fram tungan, kände hur det ilade i pungen och hur min kuk styvnade ytterligare.
Jag smekte lätt med tungan mellan hennes blygdläppar. Åh gud så gott hon smakade, sött och sex.

Jag kysste henne lätt på insidan av låret innan jag började röra mig tillbaka mot hennes nu savande fitta. Kysste hennes yttre innan jag flyttade mig mot klittan, kysste den lätt innan jag sög in den i munnen.
"Ah..." Bella stönade och rörde sig lite.
Jag tog tag om hennes fasta runda skinkor och begravde ansiktet mellan hennes ben. Om hon vaknade nu kunde kvitta, jag var som besatt av att lapa i mig så mycket av hennes safter som möjligt. Jag slickade och sög omvartanat, sörplade i mig av hennes safter. Jag flyttade tungan så att jag nu tungknullade henne, sträckte tungan så långt jag kunde för att nå in till hennes allra innersta.

Jag var så upphetsad att jag knappt märkte att Bella hade börjat göra motjuck mot mitt ansikte. "Mmm...ah...ah..."
Jag tittade upp och såg att Bella hade rest sin överkropp så att hon lutade sin tyngd mot sina underarmar. Munnen var halvt öppen, ögonen stängda och ögonbryna ihopdragna i en koncentrerad njutning.
Jag låtsades om som om jag inte visste att hon var vaken utan dök snabbt ner mellan hennes ben igen.
Mina mittersta fingrar fick ta min tungas plats, jag pullade henne intensivt, kysste hennes vackra röv och min vänsterhand lekte med hennes klitta.
"Ah ah Ah AH ÅH JA" Bella var nära nu, hon darrade av upphetsning.
Jag var helt andfådd, det var nog få gånger i mitt liv jag varit såhär kåt innan.
Tillslut kände jag hennes fittmuskler dra ihop sig runt mina fingrar och hon skrek ut sin orgasm.
"ÅH JA PAPPA, ÅH PULLA MIG, PULLA MIG PAPPA ÅH AAAH".Hon föll ihop på sängen, krampande i sin häftiga orgasm.
Jag höll kvar mina fingrar i henne, lät orgasmen ebba ut innan jag smekande drog mig ur. Hon darrade till när mina fingrar lämnade den drypande våta fittan.

Hon sneglade bak mot mig och log.
"Tack, vilket trevligt sätt att vakna på" hon log föröriskt.Hennes ögonlock var tunga av lust, de välformade brösten pressade mot madrassen.
Jag kröp fram till henne, kysste henne lätt på munnen innan jag smekte hennes läppar med fingrarna som sekunder innan varit inne i henne.
Bella öppnade försiktigt munnen, sög på fingrarna, slickade girigt i sig sina egna fittsafter.
"Mmmmm" stönade hon.
Jag såg kärleksfullt på henne där hon låg och sög på mina fingrar. Tänk att jag hade fått en så fin dotter, den där dagen när jag träffat hennes mamma för över fem år sedan var min lyckodag.

"Får jag knulla dig nu min älskling? Måste få vara inne i dig" jag smekte hennes kind.
Hon slickade en sista gång på mina fingrar innan hon la sig till rätta i sängen, med huvudet uppe vid huvudänden. Med händerna särade hon ytterligare på sina ben, bjöd in mig, gjorde plats.
"Kom" sa hon mjukt.
Jag kravlade upp mellan hennes ben, ställde mig på knä och lät kuken vila mellan hennes ben. Vi tittade båda mellan hennes ben där bådas kön låg nakna, min sakta juckande mellan hennes glänsande blygdläppar, smekande upp och ner. Båda suckade förnöjt varje gång jag rörde mig uppåt och ollonet tryckte lite extra mot klittan innan den rörde sig vidare över venusberget. Min grova hårda kuk var täckt i Bellas safter, och nästa gång jag skulle påbörja min färd genom hennes våta landskap tryckte jag på lite extra. Vi blev ett och jag tryckte min kuk till botten. Jag andades tungt, hon kramade mig så skönt.
Bella gnydde.
"Åh...! Åh...! Du fyller mig...ha...ha...mmm du fyller mig så skönt"
Jag tog tag i hennes fasta lår och började sakta knulla henne. Drog kuken ända ut och tryckte in den till roten igen.
"Åh Bella, din fitta är så trång och skön" stönade jag.
Jag ökade tempot lite, Bella stönade i takt. Hon var så söt min Bella. Hennes bröst gungade förföriskt i takt med att jag penetrerade henne.
"Åh ja...åh...åh..ja...pappa".
Jag körde kuken i botten igen och hon nästan skrek.

Jag drog mig ur och satte mig mot sänggaveln.
"Kom Bella, rid mig".
Hennes mjuka lår smekte mina egna när hon gränslade mig. Hon placerade den grova kuken mot hennes våta veck och sänkte sig sakta men bestämt ned över mig.
Hon suckade av välbehag. Jag trängde lätt in i henne, äntligen var jag där igen. Mina händer smekte hennes mjuka lår, klämde lite, höll henne på plats.
Hon andades tungt, i den här ställningen kom jag så djupt in, jag var helt begravd i henne. Bella rörde sig sakta upp och ner, gnydde varje gång hon satte sig ner.
Jag tittade på henne där hon njöt av min kuk, smekte sina bröst, ögonen halvöppna, fullkomligt uppslukad av sin egna njutning. Hon var så vacker.
"Duktig flicka, du rider mig så fint gumman" jag smekte upp längs hennes lår, kramade när jag nådde hennes runda fina höfter, hjälpte henne att röra sig upp och ner. 
"Du är så sexig älskling" stönade jag ansträngt.
"Åh ja...pappa...mmm..."
Bellas stora fasta bröst gungade i takt med våra rörelser.

Hon roterade höfterna en aning. Jag stönade högt.
"Ah Bella". "Ah...ah...ah".
"Är det skönt gumman?" Flåsade jag, om hon bara hade det hälften så skönt som mig måste hon vara i himmelriket.
Jag tog ett hårdare tag om hennes höfter och knullade henne uppåt.
"Åh ja pappa, knulla mig pappa, åh...ja precis...ha...ah...precis så".
Bella föll fram, begravde ansiktet i vid min hals, armarna vilande på mina axlar och hennes fingrar i mitt hår.
Hon darrade i mitt knä av den häftiga orgasmen. Jag pumpade ut och in i henne, höll stadigt i hennes höfter. Hennes små gnyenden i mitt öra gjorde mig galen. Mitt hjärta bultade hårt i bröstet av upphetsning.
"Åh älskling du får pappa att komma".
Hon flämtade till svar, kysste mig på halsen.
Efter några tag till begravde jag mig djupt inne i henne, tömde mig i hennes inre. Jag stönade högt.

Vi höll om varandra ett tag, njöt av varandras närhet. Jag smekte henne förstrött över hennes nakna rygg, kramade hennes fasta rumpa. Bella kysste mig kärleksfullt över axeln, halsen och käken, hennes fingrar masserade mig i nacken, drog naglarna försiktigt genom mitt hår. Hon kysste mig sakta upp från käken, till min kind och landade tillslut på mina läppar. Jag kände henne ta ett djupt andetag, hennes styva bröstvårtor snuddade vid mitt bröst, min kuk reagerade direkt.
Hon drog lätt med sina bröstvårtor över mitt bröst igen, direkt när de nuddade mig tog hon ett djupt andetag mot mina läppar.
Bella lutade lite ifrån mig, svankade med ryggen så att hon kunde fortsätta smeka sina bröst mot mitt. Hon andades tyngre, uppenbart påverkad av vår kontakt.
Jag kunde se hur hennes pupiller vidgades och kände hur hennes fitta blev våtare.
Jag tog upp handen och smekte med pekfingret under hennes haka, uppmuntrade henne att möta min blick.
Hon mötte min blick, munnen halvt öppen och gnydde lätt.
Jag smekte hennes kind.
"Du är underbar..." suckade jag kärleksfullt.
"Älskar hur kåt och reaktiv du är" jag smekte med tummen över hennes fylliga underläpp. Såg på hur jag förde fingret in i hennes mun och hur det försvann mellan hennes läppar. Bella såg in i mina ögon, smekte undersidan av min tumme med tungan och sög försiktigt på fingret. Jag stönade lågt, hur kunde hon vara så sexig?

Bella lutade sig bakåt, fingret åkte sakta ut genom hennes mun. Hon stödde sig med händerna på mina knän och roterade höfterna i en koncentrerad rörelse, höll min blick fäst i sin. Hon bet sig i läppen.
"Mmm, min lilla Bella är så kåt" jag lutade mig bak mot sänggaveln, njöt av hennes vackra fasta tonårskropp.
"Om jag är" hon log föröriskt.
"Och hon älskar pappakuk" sa jag självsäkert.
"Mer än något annat"
Vi tittade varandra djupt i ögonen, orden hängde i luften, stämningen var tjock och kladdig av sex och upphetsning.
Bella började röra sig upp och ner i mitt knä, fortfarande roterande med höfterna. Jag stirrade som i trans på våra parande kön.
Jag lämnade aldrig hennes våta inre helt. Hon höjde sig bara så att hälften alltid var kvar inne i henne. När hon sänkte sig ner igen var jag återigen helt begravd.
"Tycker du om vad du ser?" Log Bella med ett självsäkert leende.
"Det vet du att jag gör, mer än så"
"Det känner du" log jag mot henne
"Oh ja, det känns som om du tycker om det väldigt mycket" flinade hon. 

Hon andades tyngre, hennes pupiller täckte nästan hela hennes iris. Jag smekte hennes lår, njöt av att känna hennes mjuka hud mot mina grova händer.Känna hennes varma mjuka mot mitt hårda.
Jag hummade av välbehag.
Bella slickade sig om läpparna, blicken fortfarande fäst i min.
"Ah...älskar hur du fyller mig" stönade hon, red mig sakta.
Det var så mysigt att få älska långsamt, njuta av varandras kroppar.
"Mmm vill vara i dig hela tiden gumman" stönade jag.
"Låt oss ta tillvara på tiden tills mamma kommer hem".

Jag mötte hennes rörelser med små uppåtjuck.
"Ha...ha ah" Bella stönade, helt inne i sin njutning.
Hon var så vacker, älskade att se mig själv försvinna upp mellan hennes kåtindränkta blygdläppar. Att hon villigt trädde sig över mitt praktstånd var svindlande.
Med den tanken slog kåtheten mot mig som en käftsmäll. Jag var tvungen att ha henne, erövra henne. Det susade i tinningarna.
Jag hävde mig upp, tog tag kring hennes midja och la henne ner på sängen. Jag stod flåsande åt tittade ner på henne, såg att hon var förvånad men inte ogillande.
"Haha tog din manlighet skada över att jag red dig eller?" Skrattade hon.Hon var så jävla sexig, brösten spillde ut över hennes revben och det blonda håret låg utspritt runt henne.
Jag tog tag om hennes höfter och började knulla henne hårt och snabbt.
Bellas skratt övergick snabbt till stön. Hela tiden såg jag ner på henne, hur brösten gungade, hur min kuk knullade hennes söta fitta.
Tidigare hade jag fokuserat mycket på hennes njutning, nu var det min tur att styra. Bella verkade inte ha något emot det. Tvärtom, hennes stön blev allt högre och hon höll om sina bröst med båda händerna, smekte och klämde i de.
"Åh ja...åh ja knulla mig, knulla mig som den lilla knulldocka jag är". Hon älskade min behandling.
Jag tog tag i hennes vader, blottade hennes kön allt mer för mig, kom djupare in i henne. Bella kved och andades i korta stötar. Hon kramade mig allt hårdare, hon skulle komma vilken sekund som helst.
"Kom för mig gumman, kom för pappa, kom på pappas kuk" frustade jag, drev på, jagade min egen utlösning.
Bella stelnade till, kippade efter andan innan hon skrek ut sin orgasm. Jag var inte långt efter. Med Bellas krampande fitta kom jag ännu en gång, fyllde hennes djup stötvis.

När dimman började lägga sig la jag försiktigt ner Bellas ben igen. När jag äntligen kunde fokusera blicken igen såg jag Bella ligga under mig, avslappnad och rosig om kinderna, håret ruffsigt. Hon såg välknullad ut.
Jag skrattade lite lätt, drog sakta ut min slaka kuk och sa sedan "Det är inte direkt så att jag förlorar min manlighet...älskar när du rider mig" Bella fnittrade till.
"Men ibland måste man bara visa vem som bestämmer" fortsatte jag med glimten i ögat. Bella flinade mot mig. Hon reste sig upp, kysste mig och sa "Det får du gärna göra flera gånger".
Sedan gick hon till badrummet. Jag passade på att byta hennes sängkläder, lakanen var helt nersölade av vårat ihärdiga knullande.

Klockan var nu halv fem på morgonen och nattens energikrävande aktiviteter började göra sig påminda.
När Bella kom ut från badrummet igen låg jag redan i sängen. Jag lyfte på täcket för henne att krypa in. När jag kände hennes nakna kropp mot min suckade jag förnöjt, den här känslan skulle aldrig bli gammal.
Vi kelade och kysstes lite innan vi båda la oss tillrätta och somnade.

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nightcare

Så förbjudet, sexigt och hett. Älskar det!

5/2, 2022 kl. 17:03

#1

MalmöLars

Ja det är kanske inte rumsrent, men gud så gott det hade varit

31/1, 2022 kl. 13:22